Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsassistent, Vikariat - Skanderborg

Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften ?

Så er vikariatet hos Zizzi Skanderborg måske noget for dig.

Vi søger en salgsassistent, som sætter kunden i fokus og brænder for salg og mode.

Som salgsassistent i Zizzi får du en bred og alsidig rolle, hvor du i samarbejde med butikschefen og det øvrige team bidrager til at skabe flotte resultater gennem enestående kundeservice.

Vores forventninger til dig:

Du er en åben og energifyldt teamplayer, som elsker mode og styling, og følger med på de sociale medier. Du har erfaring fra butik, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du forstår vigtigheden i gode rutiner, og er fleksibel og omstillingsparat. Din passion for salg og mode kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde, og din lyst til at yde vores kunder en enestående service ved at bruge din viden og store interesse for mode og styling.

Dine ansvarsområder er at:
  • Sikre at kunden altid er i fokus ved at være smilende og nærværende, og yde en enestående service og styling vejledning
  • Håndtere modtagelse, udpakning og placering af nye varer dagligt på en effektiv og kommerciel måde
  • Holde dig opdateret på varesortiment, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid
  • Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad
Vi kan tilbyde dig:

Vikariatet er med start snarest muligt, til slut Februar 2020.

Et spændende og varierende job med masser af kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i +size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi.

Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330035359Phoenix-d96ed5cf12019-06-03T00:00:00Salgsassistent, Vikariat - Skanderborg

Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften ?

Så er vikariatet hos Zizzi Skanderborg måske noget for dig.

Vi søger en salgsassistent, som sætter kunden i fokus og brænder for salg og mode.

Som salgsassistent i Zizzi får du en bred og alsidig rolle, hvor du i samarbejde med butikschefen og det øvrige team bidrager til at skabe flotte resultater gennem enestående kundeservice.

Vores forventninger til dig:

Du er en åben og energifyldt teamplayer, som elsker mode og styling, og følger med på de sociale medier. Du har erfaring fra butik, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du forstår vigtigheden i gode rutiner, og er fleksibel og omstillingsparat. Din passion for salg og mode kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde, og din lyst til at yde vores kunder en enestående service ved at bruge din viden og store interesse for mode og styling.

Dine ansvarsområder er at:
  • Sikre at kunden altid er i fokus ved at være smilende og nærværende, og yde en enestående service og styling vejledning
  • Håndtere modtagelse, udpakning og placering af nye varer dagligt på en effektiv og kommerciel måde
  • Holde dig opdateret på varesortiment, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid
  • Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad
Vi kan tilbyde dig:

Vikariatet er med start snarest muligt, til slut Februar 2020.

Et spændende og varierende job med masser af kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i +size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi.

Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning.

Vi glæder os til at høre fra dig.

2019-07-25T00:56:05.123 Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften ? Så er vikariatet hos Zizzi Skanderborg måske noget for dig. Vi søger en salgsassistent, som sætter kunden i fokus og brænder for salg og mode. Som salgsassistent i Zizzi får du en bred og alsidig rolle, hvor du i samarbejde med butikschefen og det øvrige team bidrager til at skabe flotte resultater gennem enestående kundeservice. Vores forventninger til dig: Du er en åben og energifyldt teamplayer, som elsker mode og styling, og følger med på de sociale medier. Du har erfaring fra butik, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du forstår vigtigheden i gode rutiner, og er fleksibel og omstillingsparat. Din passion for salg og mode kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde, og din lyst til at yde vores kunder en enestående service ved at bruge din viden og store interesse for mode og styling. Dine ansvarsområder er at: Sikre at kunden altid er i fokus ved at være smilende og nærværende, og yde en enestående service og styling vejledning Håndtere modtagelse, udpakning og placering af nye varer dagligt på en effektiv og kommerciel måde Holde dig opdateret på varesortiment, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad Vi kan tilbyde dig: Vikariatet er med start snarest muligt, til slut Februar 2020. Et spændende og varierende job med masser af kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi. Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning. Vi glæder os til at høre fra dig.11jobnetd96ed5cf100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-24T00:00:000000https://www.ball-group.com/career/jobs?hr=show-job/444750EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhusEuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdder3537507Zizzi - Skanderborg11Bloms Butikker, Adelgade 63-658660SkanderborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset770237JobNet4997454499745410029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d96ed5cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d96ed5cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d96ed5cf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d96ed5cf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSalgsassistent, Vikariat - Skanderborg1Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg361951186Store576057@ball-group.comDKDanmarkDKDanmark330081757Smagsprøveuddeler i KøbenhavnProfile Ønsker du selv at have indflydelse på, hvor og hvornår du vil arbejde? Kan du lide at arbejde med salg, have bred berøringsoverflade og være ansigtet udadtil på nogle af Danmarks største brands? Så er det måske dig vi leder efter i RelationMedia, som ambassadør for Danmarks største brands. Om stillingen: Din opgave som Produktambassadør handler om at demonstrere et produkt og skabe gode oplevelser for kunderne. Du får indblik i ny lanceringer og eksisterende produkter, samt skiftende arbejdspladser og brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Det er et fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 11-18 og lørdag fra 10-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner du ønsker at tage opgaver i. Har dette fanget din interesse? Så send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Vi behandler løbende ansøgninger, hvorfor vi håber, at du vil ansøge hurtigst muligt. Se mere på vores ansøgersite: https: relationmedia.ofir.comØnsker du selv at have indflydelse på, hvor og hvornår du vil arbejde? Kan du lide at arbejde med salg, have bred berøringsoverflade og være ansigtet udadtil på nogle af Danmarks største brands? Så er det måske dig vi leder efter i RelationMedia, som ambassadør for Danmarks største brands.

Om stillingen:
Din opgave som Produktambassadør handler om at demonstrere et produkt og skabe gode oplevelser for kunderne. Du får indblik i ny lanceringer og eksisterende produkter, samt skiftende arbejdspladser og brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.
 
Det er et fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 11-18 og lørdag fra 10-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner du ønsker at tage opgaver i.

Har dette fanget din interesse? Så send din ansøgning via knappen "Send ansøgning".
Vi behandler løbende ansøgninger, hvorfor vi håber, at du vil ansøge hurtigst muligt.
 

Se mere på vores ansøgersite: https://relationmedia.ofir.com

ORS/Small/17dcacbe_logo.pngRELATIONMEDIA A/S2019-10-08T00:00:002019-10-15T00:00:00
330093015Medarbejder til snitafdelingenRobot Vi søger en medarbejder til en fuldtidsstilling, som har erfaring og kvalifikationer indenfor afskårne blomster. Arbejdsopgaverne indeholder Som medarbejder i vores snitafdeling, får du ansvaret for vores afskårne blomster, samt den daglige drift i samspil med gode kollegaer. Du er med til at sørge for, at afdelingen fremstår pæn og indbydende, så kunden får den bedst mulige oplevelse hos os. Arbejdet hos Billig Blomst er afvekslende og sæsonbetonet. Der vil i dit arbejde være fokus på trimning og opfyldning af snit, opsætning af andre varer i denne afdeling, samt at yde kundeservice. Vi forventer Vi ser gerne, at du som medarbejder hos os har kendskab til håndtering af planter og blomster. Det er især en fordel, hvis du har været ansvarlig for afskårne blomster i et supermarked. Det forventes, at du har de rette kvalifikationer indenfor området, samt at du er arbejdsom. Der vil være alsidige arbejdsopgaver og mulighed for at tage ansvar for den daglige trivsel og drift i vores butik. Det er et krav, at man som medarbejder i snitafdelingen kan arbejde fra tirsdag til lørdag. Vi tilbyder Du bliver en del af en sund og tryg arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor faglighed og trivsel står højt på agendaen. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og et af koordinatpunkterne hos BilligBlomst er, at det skal være sjovt at gå på arbejde, også når det går stærkt. Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så send endelig en ansøgning i pdf format til nedenstående mail. Vi ser gerne tiltrædelse hurtigst muligt efter aftale. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR medarbejder, Sara Samarasuriya på tlf. 31326416 eller mail: hr@billigblomst.dk. Vi ser frem til at du uploader din ansøgning og dit CV nedenfor, senest den 20-10-2019.

Vi søger en medarbejder til en fuldtidsstilling, som har erfaring og kvalifikationer indenfor afskårne blomster.

Arbejdsopgaverne indeholder

Som medarbejder i vores snitafdeling, får du ansvaret for vores afskårne blomster, samt den daglige drift i samspil med gode kollegaer. Du er med til at sørge for, at afdelingen fremstår pæn og indbydende, så kunden får den bedst mulige oplevelse hos os.

Arbejdet hos Billig Blomst er afvekslende og sæsonbetonet.

Der vil i dit arbejde være fokus på trimning og opfyldning af snit, opsætning af andre varer i denne afdeling, samt at yde kundeservice.

Vi forventer

Vi ser gerne, at du som medarbejder hos os har kendskab til håndtering af planter og blomster. Det er især en fordel, hvis du har været ansvarlig for afskårne blomster i et supermarked.

Det forventes, at du har de rette kvalifikationer indenfor området, samt at du er arbejdsom. Der vil være alsidige arbejdsopgaver og mulighed for at tage ansvar for den daglige trivsel og drift i vores butik. Det er et krav, at man som medarbejder i snitafdelingen kan arbejde fra tirsdag til lørdag.

Vi tilbyder

Du bliver en del af en sund og tryg arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor faglighed og trivsel står højt på agendaen. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og et af koordinatpunkterne hos BilligBlomst er, at det skal være sjovt at gå på arbejde, også når det går stærkt.

Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så send endelig en ansøgning i pdf format til nedenstående mail. Vi ser gerne tiltrædelse hurtigst muligt efter aftale.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR medarbejder, Sara Samarasuriya på tlf. 31326416 eller mail: hr@billigblomst.dk.

Vi ser frem til at du uploader din ansøgning og dit CV nedenfor, senest den 20-10-2019.

Aarhus VAarhus V2019-09-27T00:00:002019-10-31T00:00:00
330089255Salgsassistent Maxi Zoo i Egå, 20 timer/ugeRobot Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr? I vores butik har vi kun passionerede medarbejdere, der glæder sig til at tage imod dig i vores team i Egå. Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser. Vi forventer: Vi forventer selvfølgelig noget af vores medarbejdere, blandt andet ser vi gerne, at du har nogle af nedenstående kvaliteter: Salgs- og serviceminded Selvstændig og initiativrig Passioneret og hjælpsom Udadvendt og smilende Fleksibel og forandringsparat Hvis du trives med at tage fat og have travlt og elsker dyr, så er du i hvert fald et godt bud på en ny kollega. Vigtigst af alt er dog, at du skal brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning. Vi tilbyder: Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr. Vi har brug for dig i en stilling på gennemsnitlig 20 timer om ugen de sidste måneder af året, mens stilling vil lyde på ca 10 timer om ugen fra starten af 2020. Det er vigtigt, at du er opmærksom på, at du vil skulle arbejde ca. hver anden weekend, og at du vil have åbne- samt lukkevagter i løbet af ugen. Er du interesseret? Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen, så snart den rette kandidat er fundet. Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr?

I vores butik har vi kun passionerede medarbejdere, der glæder sig til at tage imod dig i vores team i Egå.

Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser.

Vi forventer:

Vi forventer selvfølgelig noget af vores medarbejdere, blandt andet ser vi gerne, at du har nogle af nedenstående kvaliteter:

  • Salgs- og serviceminded
  • Selvstændig og initiativrig
  • Passioneret og hjælpsom
  • Udadvendt og smilende
  • Fleksibel og forandringsparat

Hvis du trives med at tage fat og have travlt og elsker dyr, så er du i hvert fald et godt bud på en ny kollega.

Vigtigst af alt er dog, at du skal brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning.

Vi tilbyder:

Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr.

Vi har brug for dig i en stilling på gennemsnitlig 20 timer om ugen de sidste måneder af året, mens stilling vil lyde på ca 10 timer om ugen fra starten af 2020.

Det er vigtigt, at du er opmærksom på, at du vil skulle arbejde ca. hver anden weekend, og at du vil have åbne- samt lukkevagter i løbet af ugen.

Er du interesseret?

Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen, så snart den rette kandidat er fundet.

Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.

Maxi ZooEgå2019-09-12T00:00:002019-10-26T00:00:00
330098894Vi søger smilende og serviceminded personale til vores pop up forretning i Århus og Tivoli Frihedens Julemarked - både fuldtid og deltid.Robot Hos Badolina handler det mest om uld, og vi glæder os til endnu engang at slå dørene op til vores Pop up forretning på gågaden. Vores produkter er alt fra fåreskind, huer, handsker , sweatre, hjemmesko etc. Vi søger i den forbindelse en butiksmanager til en fuldtidsstilling og en salgsassistent til en deltidsstilling. Begge stillinger er tidbegrænsede til perioden medio oktober til og med Februar. Stillingen indebærer at du skal kunne arbejde selvstændigt, samt have styr på butik og lager. Det er en stilling hvor man til tider har mange bolde i luften, og det er vigtigt at kunne bevare roen og overblikket, og til enhver tid prioriterer kundens oplevelse i butikken. Det personale vi søger skal være klar til at betjene med et smil og have god viden om produkterne. Erfaring med salg foretrækkes, og du skal have flair for kundekontakt. Til Tivoli Frihedens julemarked søger vi to medarbejdere til primært weekender med start den 17.11.19 og frem til 30.12.19. Varesortimentet er det samme som i butikken. Arbejdstid: Efter aftale. Løn: Efter aftale. Henvendelse: Motiveret ansøgning samt CV adresseres til Henriette Edri og sendes på mail: badolina7@gmail.com Husk at skrive hvilken stilling du søger. OBS!! Ansøgningsfrist er snarest muligt - jobannoncen nedtages så snart der er modtaget tilstrækkeligt med kvalificerede ansøgninger.

Hos Badolina handler det mest om uld, og vi glæder os til endnu engang at slå dørene op til vores Pop up forretning på gågaden.

Vores produkter er alt fra fåreskind, huer, handsker , sweatre, hjemmesko etc.

Vi søger i den forbindelse en butiksmanager til en fuldtidsstilling og en salgsassistent til en deltidsstilling.

Begge stillinger er tidbegrænsede til perioden medio oktober til og med Februar.

Stillingen indebærer at du skal kunne arbejde selvstændigt, samt have styr på butik og lager. Det er en stilling hvor man til tider har mange bolde i luften, og det er vigtigt at kunne bevare roen og overblikket, og til enhver tid prioriterer kundens oplevelse i butikken.

Det personale vi søger skal være klar til at betjene med et smil og have god viden om produkterne.

Erfaring med salg foretrækkes, og du skal have flair for kundekontakt.

 

Til Tivoli Frihedens julemarked søger vi to medarbejdere til primært weekender med start den 17.11.19 og frem til 30.12.19. Varesortimentet er det samme som i butikken.

Arbejdstid: Efter aftale.

 

Løn: Efter aftale.

Henvendelse:

Motiveret ansøgning samt CV adresseres til Henriette Edri og sendes på mail: badolina7@gmail.com

Husk at skrive hvilken stilling du søger.

OBS!!

Ansøgningsfrist er snarest muligt - jobannoncen nedtages så snart der er modtaget tilstrækkeligt med kvalificerede ansøgninger.

BADOLINA PROJECTS ApSAarhus C2019-10-02T00:00:002019-11-16T00:00:00
330099789Dygtig sælger til My Home Møbler i AarhusRobot Hos My Home Møbler forsætter den positive udvilking og vi søger derfor endnu en dygtig sælger til vores butik i Aarhus Som møbelsælger hos My Home Møbler kan du forvente en varieret hverdag, med mange gøremål: - Salg af møbler og boligtilbehør - kundeservice - Udleveringer af møbler fra butikkens lager, når kunderne afhenter i butikken Vi forventer at du: - Har lysten til at sælge og give alle kunder en god oplevelse - Er udadvendt og indflydelsesrig samt tager initiativ og kan arbejde selvstædigt. Der er tale om en deltidstilling, hvor der primært arbejdes eftermiddage og weekender. Forventet 10-30 timer om måneden, med mulighed for flere timer, bl.a. i forbindelse med ferie- Vil du være en del af en møbelkæde i udvikling? My home møbler åbnede sin første butik i 2006 og er i dag en landsdækkende møbelkæde med 34 butikker i Jylland, Fyn, Sjælland og Bornholm. Vores fælles lager og hovedkontor er placeret i Jylland, hvor vi bl.a. har vores egen indkøbsafdeling der køber varer fra hele verden. For flere informationer se vores hjemmeside: www.myhomemøbler.dk Vil du være en del af vores team? Vi er et salgsteam bestårende af 7 dygtige møbelsælgere i aldren 21 til 48 år, hvor alle bedrager positivt salget og driften. Vi prioritere og værdsætter socialt sammenværd. Er du vores nye super sælger og kan du bidrage til vores forsatte positive udvikling? Så vil jeg med glæde modtage din Ansøgning og CV på rs@mhls.dk - medsend gerne foto. Jeg ser frem til at høre fra dig

Hos My Home Møbler forsætter den positive udvilking og vi søger derfor endnu en dygtig sælger til vores butik i Aarhus

Som møbelsælger hos My Home Møbler kan du forvente en varieret hverdag, med mange gøremål:

- Salg af møbler og boligtilbehør 

- kundeservice

- Udleveringer af møbler fra butikkens lager, når kunderne afhenter i butikken

 

Vi forventer at du:

- Har lysten til at sælge og give alle kunder en god oplevelse

- Er udadvendt og indflydelsesrig samt tager initiativ og kan arbejde selvstædigt.

Der er tale om en deltidstilling, hvor der primært arbejdes eftermiddage og weekender. Forventet 10-30 timer om måneden, med mulighed for flere timer, bl.a. i forbindelse med ferie-

Vil du være en del af en møbelkæde i udvikling?

My home møbler åbnede sin første butik i 2006 og er i dag en landsdækkende møbelkæde med 34 butikker i Jylland, Fyn, Sjælland og Bornholm. Vores fælles lager og hovedkontor er placeret i Jylland, hvor vi bl.a. har vores egen indkøbsafdeling der køber varer fra hele verden. For flere informationer se vores hjemmeside:  www.myhomemøbler.dk

 

Vil du være en del af vores team?

Vi er et salgsteam bestårende af 7 dygtige møbelsælgere i aldren 21 til 48 år, hvor alle bedrager positivt salget og driften. Vi prioritere og værdsætter socialt sammenværd. 

Er du vores nye super sælger og kan du bidrage til vores forsatte positive udvikling? Så vil jeg med glæde modtage din Ansøgning og CV på rs@mhls.dk - medsend gerne foto. 

Jeg ser frem til at høre fra dig

 

My Home ÅrhusAarhus V2019-10-03T00:00:002019-11-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Smagsprøveuddeler i København

RELATIONMEDIA A/S

Ønsker du selv at have indflydelse på, hvor og hvornår du vil arbejde? Kan du lide at arbejde med salg, have bred berøringsoverflade og være ansigtet udadtil på nogle af Danmarks største brands? Så er det måske dig vi leder efter i RelationMedia, so...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

Medarbejder til snitafdelingen

Aarhus V

Aarhus V
Vi søger en medarbejder til en fuldtidsstilling, som har erfaring og kvalifikationer indenfor afskårne blomster. Arbejdsopgaverne indeholder Som medarbejder i vores snitafdeling, får du ansvaret for vores afskårne blomster, samt den daglige drift i ...
Indrykket:27. september 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Salgsassistent Maxi Zoo i Egå, 20 timer/uge

Maxi Zoo

Egå
Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr? I vores butik har vi kun passionerede medarbejdere, der glæder sig til at tage imod dig i vores team i Egå. Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:26. oktober 2019

Vi søger smilende og serviceminded personale til vores pop up forretning i Århus og Tivoli Frihedens Julemarked - både fuldtid og deltid.

BADOLINA PROJECTS ApS

Aarhus C
Hos Badolina handler det mest om uld, og vi glæder os til endnu engang at slå dørene op til vores Pop up forretning på gågaden. Vores produkter er alt fra fåreskind, huer, handsker , sweatre, hjemmesko etc. Vi søger i den forbindelse en butiksmanage...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:16. november 2019

Dygtig sælger til My Home Møbler i Aarhus

My Home Århus

Aarhus V
Hos My Home Møbler forsætter den positive udvilking og vi søger derfor endnu en dygtig sælger til vores butik i Aarhus Som møbelsælger hos My Home Møbler kan du forvente en varieret hverdag, med mange gøremål: - Salg af møbler og boligtilbehør - kun...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:26. november 2019