Salgsassistenter til vores Vikarteam

Vi søger vikarer til Tax Free Shoppen

Du har lyst til selv at byde ind på dine vagter og derved selv kunne bestemme over, hvor mange timer du arbejder på ugen - dog min. 8 timer gns. om ugen og gerne mere.
 

Jobbet

  • Du er en effektiv og entusiastisk sælger ved kassen, samtidig med at du formår at navigere i et internationalt miljø med mange forskellige regler og love
  • Du yder en verdensklasse service til alle vores kunder samt afslutter kundens besøg på en værdiskabende måde.
  • Du formår - gennem god kontakt med kunden - at skabe mersalg ved kassen.
  • Du er omhyggelig og detaljeorienteret samt har god talforståelse, idet du i hverdagen har med mange forskellige valutaer og rejsedokumenter at gøre.

Din profil
  • Som person er du udadvendt, har let til smil, udstråler glæde og entusiasme i din væremåde. Du forventes endvidere at kunne yde en service, som får vore kunder til at handle igen og igen i Tax Free butikkerne.
  • Du er enten uddannet salgsassistent eller har erfaring med salg og service indenfor detailbranchen.
  • Du arbejder selvstændigt, og det falder dig også naturligt at indgå i et team, hvor dine bidrag i hverdagen er vigtige for vores forretning, samt for dig og dine kollegers udvikling.
  • Du er fleksibel og forandringsparat og har udholdenhed til at håndtere en til tider hektisk hverdag.
  • Du kan arbejde på skiftende arbejdstider alle ugens dage i tidsrummet kl. 4:15 - 23:15

Vi tilbyder
Vi kan tilbyde en spændende stilling i et internationalt salgsmiljø med gode kolleger.

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn, helbredssikring samt en glad og stærk salgskultur.

Send ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning samt CV.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029983Phoenix-83d3b9cd12019-05-23T00:00:00Salgsassistenter til vores VikarteamVi søger vikarer til Tax Free Shoppen

Du har lyst til selv at byde ind på dine vagter og derved selv kunne bestemme over, hvor mange timer du arbejder på ugen - dog min. 8 timer gns. om ugen og gerne mere.
 

Jobbet
  • Du er en effektiv og entusiastisk sælger ved kassen, samtidig med at du formår at navigere i et internationalt miljø med mange forskellige regler og love
  • Du yder en verdensklasse service til alle vores kunder samt afslutter kundens besøg på en værdiskabende måde.
  • Du formår - gennem god kontakt med kunden - at skabe mersalg ved kassen.
  • Du er omhyggelig og detaljeorienteret samt har god talforståelse, idet du i hverdagen har med mange forskellige valutaer og rejsedokumenter at gøre.

Din profil
  • Som person er du udadvendt, har let til smil, udstråler glæde og entusiasme i din væremåde. Du forventes endvidere at kunne yde en service, som får vore kunder til at handle igen og igen i Tax Free butikkerne.
  • Du er enten uddannet salgsassistent eller har erfaring med salg og service indenfor detailbranchen.
  • Du arbejder selvstændigt, og det falder dig også naturligt at indgå i et team, hvor dine bidrag i hverdagen er vigtige for vores forretning, samt for dig og dine kollegers udvikling.
  • Du er fleksibel og forandringsparat og har udholdenhed til at håndtere en til tider hektisk hverdag.
  • Du kan arbejde på skiftende arbejdstider alle ugens dage i tidsrummet kl. 4:15 - 23:15

Vi tilbyder
Vi kan tilbyde en spændende stilling i et internationalt salgsmiljø med gode kolleger.

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn, helbredssikring samt en glad og stærk salgskultur.

Send ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning samt CV.

Vi søger vikarer til Tax Free Shoppen Du har lyst til selv at byde ind på dine vagter og derved selv kunne bestemme over, hvor mange timer du arbejder på ugen - dog min. 8 timer gns. om ugen og gerne mere. JobbetDu er en effektiv og entusiastisk sælger ved kassen, samtidig med at du formår at navigere i et internationalt miljø med mange forskellige regler og loveDu yder en verdensklasse service til alle vores kunder samt afslutter kundens besøg på en værdiskabende måde.Du formår - gennem god kontakt med kunden - at skabe mersalg ved kassen.Du er omhyggelig og detaljeorienteret samt har god talforståelse, idet du i hverdagen har med mange forskellige valutaer og rejsedokumenter at gøre. Din profilSom person er du udadvendt, har let til smil, udstråler glæde og entusiasme i din væremåde. Du forventes endvidere at kunne yde en service, som får vore kunder til at handle igen og igen i Tax Free butikkerne.Du er enten uddannet salgsassistent eller har erfaring med salg og service indenfor detailbranchen.Du arbejder selvstændigt, og det falder dig også naturligt at indgå i et team, hvor dine bidrag i hverdagen er vigtige for vores forretning, samt for dig og dine kollegers udvikling.Du er fleksibel og forandringsparat og har udholdenhed til at håndtere en til tider hektisk hverdag.Du kan arbejde på skiftende arbejdstider alle ugens dage i tidsrummet kl. 4:15 - 23:15 Vi tilbyder Vi kan tilbyde en spændende stilling i et internationalt salgsmiljø med gode kolleger. Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn, helbredssikring samt en glad og stærk salgskultur. Send ansøgning Vi ser frem til at modtage din ansøgning samt CV.11jobnet83d3b9cd100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-23T00:00:000000https://heinemann-retail.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=bafab92b-871a-40df-a409-392e562f53830EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3532877Gebr. Heinemann Retail ApS11Vestvej 62770KastrupDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent766133JobNet4994353499435310023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=83d3b9cdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=83d3b9cdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=83d3b9cd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=83d3b9cd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale522015Ekspedient2Salg361854611noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330023642Butiksmedarbejdere/ Ekspedienter til bagerforretning på NørrebroRobot Ekspedienter søges til bagerforretning på Nørrebro. Studiejob deltidsjob Jobbet består i ekspedition af kunder herunder at smøre sandwich, derudover vil der være rengøring, når der ikke er kunder. Arbejdstiden er fordelt på hverdage og weekend og i tidsrummet 6.00 -19. Arbejdstiden er 10-20 timer om ugen alt efter hvordan det passer. Vi er fleksible hvis DU er. Alder i henhold til Arbejdstilsynets bekendtgørelse nr. 239 af 6 april 2005. Vi søger medarbejdere der er kollagaer, det vil sige hjælper hinanden. Selvstændig, Stabil, mødesikker og ansvarsbevidst. Smilene, venlige og FLEKSIBLE - det er alle nøgleord vi sætter højt. Vi forventer at du kan tænke selv og selv kan se, hvad der skal laves. Vi forventer at du laver noget når du er på arbejde og er initiativrig. Fleksibilitet er vigtigt. Butikserfaring er ikke et krav, men en bestemt en fordel. Oplæring vil finde sted i hverdagen mellem 9 og 13 så det er vigtigt at du kan der. Send en ansøgning hvor du skriver lidt om dig selv og hvad du tidligere har arbejdet med og hvad du forventer af et job. Henvendelser ang. jobbet og ansøgninger sendes til: Broedvaerten_ansoegninger@hotmail.com vi kan kun kontaktes over mail. Har du ikke hørt noget inden 30 6 - 19 er jobbet besat til anden side. Kun seriøse henvendelser! Ansøgning kan sendes til: Brød Værten Griffenfeldsgade 56 2200 København N Broedvaerten_ansoegninger@hotmail.com

Ekspedienter søges til bagerforretning på Nørrebro. Studiejob/deltidsjob Jobbet består i ekspedition af kunder herunder at smøre sandwich, derudover vil der være rengøring, når der ikke er kunder.  Arbejdstiden er fordelt på hverdage og weekend og i tidsrummet 6.00 -19. Arbejdstiden er 10-20 timer om ugen alt efter hvordan det passer. Vi er fleksible hvis DU er.

Alder i henhold til Arbejdstilsynets bekendtgørelse nr. 239 af 6 april 2005. Vi søger medarbejdere der er kollagaer, det vil sige hjælper hinanden. Selvstændig, Stabil, mødesikker og ansvarsbevidst. Smilene, venlige og FLEKSIBLE - det er alle nøgleord vi sætter højt. Vi forventer at du kan tænke selv og selv kan se, hvad der skal laves. Vi forventer at du laver noget når du er på arbejde og er initiativrig. Fleksibilitet er vigtigt. Butikserfaring er ikke et krav, men en bestemt en fordel. Oplæring vil finde sted i hverdagen mellem 9 og 13 så det er vigtigt at du kan der. Send en ansøgning hvor du skriver lidt om dig selv og hvad du tidligere har arbejdet med og hvad du forventer af et job. Henvendelser ang. jobbet og ansøgninger sendes til: Broedvaerten_ansoegninger@hotmail.com – vi kan kun kontaktes over mail. Har du ikke hørt noget inden 30/6 - 19 er jobbet besat til anden side.

Kun seriøse henvendelser! 

Ansøgning kan sendes til: 
Brød Værten
Griffenfeldsgade 56
2200 København N
Broedvaerten_ansoegninger@hotmail.com

BrødværtenKøbenhavn N2019-06-04T00:00:002019-07-08T00:00:00
330044401Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søgesRobot Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15 el. 08:00 10:00 til 16:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,- pr.time og 130,- efter kl 22:00 (lønstigninger gives efter ansvar). Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til. Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere grøn . Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen. Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp. Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse. Mvh Simon Wagner Kiosken ApS

Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15 el. 08:00/10:00 til 16:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,-/pr.time og 130,- efter kl 22:00 (lønstigninger gives efter ansvar).

Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og/eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. 
I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til.

Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere 'grøn'. Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen.

Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp.

Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse.

Mvh Simon Wagner

Kiosken ApS

Kiosken ApSKøbenhavn S2019-06-17T00:00:002019-08-11T00:00:00
330029429Salgsassistent i PhotograficaBasic Er du udlært fotosælger eller tilsvarende? Brænder du for at sælge kvalitetskameraer og fotorelateret udstyr? Er du resultatorienteret og målrettet? Elsker du at have med mennesker og gøre? Har du højt produktkendskab og følger de nyeste trends indenfor fotobranchen? Trives du i et travlt, udfordrende miljø hvor vi stiller skarpt på kunden? Så vil jobbet her være noget for dig. Photografica søger en engageret og dynamisk kollega. Dig, som har lyst og talent for at tage det fulde ansvar for at sælge vores kvalitetsprodukter. Dig, som brænder for salget og elsker at servicere kunderne. Job og udfordring: Du vil få ansvaret for at servicere virksomhedens kunder i vores butik i Skindergade i indre København. Du skal via din personlighed og faglige egenskaber være i stand til at afdække og forstå kundernes behov. Sikre at kunden får en professionel oplevelse både hvad angår produktet men også dig som rådgiver. God service og faglig rådgivning har været Photograficas DNA og omdømme siden 1979. Det har skabt tilfredse kunder i 40 år. Som ny kollega skal du være med til at fastholde og udbygge denne position. Jobfunktion og opgaver: Du skal servicere og vejlede vores kunder professionelt Du møder kunderne med et imødekommende sind som viser engagement og involvering Du skal rådgive alle typer af kunder. De skal føle sig velkomne og opleve at deres behov bliver imødekommet og løst til fælles tilfredshed. Du skal bidrage til at butikken altid står skarpt og altid præsenterer produkterne på bedste vis. Du skal deltage i, og bidrage til, at vores succesfulde team fortsat udvikler sig til gavn for både os selv, men vigtigst at kunderne kan mærke det når de besøger os. Om dig og dine kvalifikationer: Du er en selvstændig og struktureret person med stort overblik, højt energiniveau samt en positiv og udadvendt personlighed. Du kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker, og forstår vigtigheden i at sikre kundetilfredshed. Du er god til, og kan hurtigt, sætte dig ind i kundens behov og omsætte viden til salg. Du arbejder målrettet med fokus på kundens ønsker og behov. Du er i stand til at have mange bolde i luften, uden at miste overblikket, energien og humøret Du trives i et travlt miljø, hvor sunde værdier er en del af hverdagen. Photografica tilbyder: God lønpakke efter kvalifikationer Gode og velfungerende kolleger, som med såvel fagligt som personligt humør gør dagligdagen sjov og motiverende. 37,5 timers arbejdsuge med respekt for butikstider. Weekendarbejde 2-3 gange pr. måned Pensionsordning og sundhedsforsikring (efter 3 måneders ansættelse) Lyder det spændende? Så klik på GO ! Så kommer du over til Speedrecruiters univers, hvor du bliver bedt om at besvare en række specifikke spørgsmål knyttet til dette job. Det tager max. 12 minutter og i første omgang du behøver ikke bruge tid på at skrive en ansøgning eller tilrette et CV! Photografica er en af Danmarks ældste, men også største fotohandlere i Danmark. Virksomheden blev etableret i 1979 og er kendt for såvel den høje produktkvalitet men i høj grad også af professionel service og rådgivning. Phofografica er beliggende i indre København på en af de mest eftertragtede adresser og beskæftiger ca. 15 medarbejdere som alle er passioneret for virksomhedens værdier. Vi forhandler high-end fotoudstyr og stuedielys, men har samtidig speciale i salg af brugt udstyr. Se mere på www.photografica.dk
  • Er du udlært fotosælger eller tilsvarende?
  • Brænder du for at sælge kvalitetskameraer og fotorelateret udstyr?
  • Er du resultatorienteret og målrettet?
  • Elsker du at have med mennesker og gøre?
  • Har du højt produktkendskab og følger de nyeste trends indenfor fotobranchen?
  • Trives du i et travlt, udfordrende miljø hvor vi stiller ”skarpt” på kunden?

Så vil jobbet her være noget for dig.

Photografica søger en engageret og dynamisk kollega. Dig, som har lyst og talent for at tage det fulde ansvar for at sælge vores kvalitetsprodukter. Dig, som brænder for salget og elsker at servicere kunderne.

Job og udfordring:

Du vil få ansvaret for at servicere virksomhedens kunder i vores butik i Skindergade i indre København. Du skal via din personlighed og faglige egenskaber være i stand til at afdække og forstå kundernes behov. Sikre at kunden får en professionel oplevelse både hvad angår produktet men også dig som rådgiver. 

God service og faglig rådgivning har været Photograficas DNA og omdømme siden 1979. Det har skabt tilfredse kunder i 40 år. Som ny kollega skal du være med til at fastholde og udbygge denne position.

 Jobfunktion og opgaver:

  • Du skal servicere og vejlede vores kunder professionelt
  • Du møder kunderne med et imødekommende sind som viser engagement og involvering
  • Du skal rådgive alle typer af kunder. De skal føle sig velkomne og opleve at deres behov bliver imødekommet og løst til fælles tilfredshed.
  • Du skal bidrage til at butikken altid står skarpt og altid præsenterer produkterne på bedste vis.
  • Du skal deltage i, og bidrage til, at vores succesfulde team fortsat udvikler sig til gavn for både os selv, men vigtigst at kunderne kan mærke det når de besøger os.

Om dig og dine kvalifikationer:

  • Du er en selvstændig og struktureret person med stort overblik, højt energiniveau samt en positiv og udadvendt personlighed.
  • Du kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker, og forstår vigtigheden i at sikre kundetilfredshed.
  • Du er god til, og kan hurtigt, sætte dig ind i kundens behov og omsætte viden til salg.
  • Du arbejder målrettet med fokus på kundens ønsker og behov.
  • Du er i stand til at have mange bolde i luften, uden at miste overblikket, energien og humøret
  • Du trives i et travlt miljø, hvor sunde værdier er en del af hverdagen.

Photografica tilbyder:

  • God lønpakke efter kvalifikationer
  • Gode og velfungerende kolleger, som med såvel fagligt som personligt humør gør dagligdagen sjov og motiverende.
  • 37,5 timers arbejdsuge med respekt for butikstider. Weekendarbejde 2-3 gange pr. måned
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring (efter 3 måneders ansættelse)

Lyder det spændende?

Så klik på ”GO”! Så kommer du over til Speedrecruiters univers, hvor du bliver bedt om at besvare en række specifikke spørgsmål knyttet til dette job. Det tager max. 12 minutter – og i første omgang du behøver ikke bruge tid på at skrive en ansøgning eller tilrette et CV!

Photografica er en af Danmarks ældste, men også største fotohandlere i Danmark. Virksomheden blev etableret i 1979 og er kendt for såvel den høje produktkvalitet men i høj grad også af professionel service og rådgivning. Phofografica er beliggende i indre København på en af de mest eftertragtede adresser og beskæftiger ca. 15 medarbejdere som alle er passioneret for virksomhedens værdier. Vi forhandler high-end fotoudstyr og stuedielys, men har samtidig speciale i salg af brugt udstyr.

Se mere på www.photografica.dk

 

 

 

ORS/Small/eceb1f4e_logo.jpegPhotografica ApSKøbenhavn K2019-05-22T17:04:34.9732019-06-22T00:00:00
330032036Er du vores nye salgsassistent?Basic Er du vores nye kollega? Vi søger en fuldtids salgsassistent med et højt energiniveau og gåpåmod med start snarest muligt. Stillingen omfatter:Servicering og vejledning af kunder.Medansvarlig for den daglige drift i butikken.Vareopfyldning og dekorering af vinduer.Arbejde med sociale medier herunder Facebook og Instagram.Bidrage til planlægning af diverse events omkring butikken.Vores forventninger til dig:Butikserfaring.Salgsorienteret, men samtidig kunde- og serviceminded.Godt overblik og kan arbejde under pres.Selvstændig og initiativrig.Engageret og har lysten til at lære nye ting.Vi tilbyder:En arbejdsplads med udfordringer.En social arbejdsplads med søde kollegaer.Mulighed for personlig udvikling.En arbejdsplads som du har mulighed for at præge.Oplæring i alle produkter, så du føler dig fortrolig med jobbet.Har ovenstående fanget din interesse, så kom forbi butikken eller send din ansøgning samt CV med billede via knappen Send ansøgning . Se mere på vores ansøgersite: https: engby.brandero.com
Er du vores nye kollega?

Vi søger en fuldtids salgsassistent med et højt energiniveau og gåpåmod med start snarest muligt.

Stillingen omfatter:
  • Servicering og vejledning af kunder.
  • Medansvarlig for den daglige drift i butikken.
  • Vareopfyldning og dekorering af vinduer.
  • Arbejde med sociale medier herunder Facebook og Instagram.
  • Bidrage til planlægning af diverse events omkring butikken.
Vores forventninger til dig:
  • Butikserfaring.
  • Salgsorienteret, men samtidig kunde- og serviceminded.
  • Godt overblik og kan arbejde under pres.
  • Selvstændig og initiativrig.
  • Engageret og har lysten til at lære nye ting.
Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads med udfordringer.
  • En social arbejdsplads med søde kollegaer.
  • Mulighed for personlig udvikling.
  • En arbejdsplads som du har mulighed for at præge.
  • Oplæring i alle produkter, så du føler dig fortrolig med jobbet.
Har ovenstående fanget din interesse, så kom forbi butikken eller send din ansøgning samt CV med billede via knappen "Send ansøgning".

Se mere på vores ansøgersite: https://engby.brandero.com

ORS/Small/5d0659da_logo.pngEngby Barnevogne ApSKøbenhavn V2019-05-27T13:00:23.5802019-06-30T00:00:00
330023585Butiksassistent 20 timerRobot Butiksassistent på 20 timer Dressmann A S Dressmann er en af Nord-Europas største tøjkæder indenfor herretøj med omkring 380 butikker i fem lande. Dressmann har til hensigt at dække det fulde tøjbehov for alle kvalitets- og prisbevidste mænd. Dressmann er en del af Varner-Gruppen, som idag består af 12 kæder og har mere end 10.000 ansatte fordelt over syv lande og cirka 1400 butikker. Servicekontoret ligger i Billingstad I Norge I Dressmann elsker vi glade mennesker! Vi er overbevist om, at glade mennesker giver gode oplevelser, og vores mål er at få alle vores kunder i godt humør. Vi ønsker, at vores kunder skal opleve en strålende service, god kvalitet og et bredt udvalg til den bedste pris. Vi gør os umage, når vi leder efter den rigtige, og vi giver ikke op før, vi har fundet en medarbejder, som: Har nemt til et smil Er glad og vil andre det bedste Har det sjovt på arbejde Giver af sig selv, spreder glæde og er energisk Har humor og er jordnær Krav at man er yderst fleksibel Er løsningsorienteret og har en no problem indstilling Stiller krav, er engageret og på når det gælder Er konkurrenceorienteret og har et stærkt vinderinstinkt Har interesse for tøj og mode Erfaring med salg er ikke et krav men en klar fordel. Vi kan tilbyde fast 20 timer om ugen, både i hverdagen men også i weekenderne, dog med mulighed for flere timer ved behov. Lyder dette som en beskrivelse af dig? Hvis ja, læs videre... Sælgere hos Dressmann Som sælger i Dressmann er du ansigtet ud af til! Du er positiv og møder alle kunder med et stort smil.Du kan lide mennesker, et højt tempo og en stimulerende arbejdsplads. Du kan lide at sælge og vejlede med viden og engagement. Er det her noget for dig? Så tag kontakt med det samme. Vi kan tilbyde dig en spændende og hyggelig hverdag med gode karrieremuligheder i Nordens største tøjkæde for mænd. Vi ser frem til din ansøgning med et vedhæftet foto. Med venlig hilsen Dressmann København Address: Havneholmen 5 1561 København, Denmark Der er 1 ledig stilling

Butiksassistent på 20 timer

Dressmann A/S
Dressmann er en af Nord-Europas største tøjkæder indenfor herretøj med omkring 380 butikker i fem lande. Dressmann har til hensigt at dække det fulde tøjbehov for alle kvalitets- og prisbevidste mænd. Dressmann er en del af Varner-Gruppen, som idag består af 12 kæder og har mere end 10.000 ansatte fordelt over syv lande og cirka 1400 butikker. Servicekontoret ligger i Billingstad I Norge 

I Dressmann elsker vi glade mennesker! Vi er overbevist om, at glade mennesker giver gode oplevelser, og vores mål er at få alle vores kunder i godt humør.

Vi ønsker, at vores kunder skal opleve en strålende service, god kvalitet og et bredt udvalg til den bedste pris. Vi gør os umage, når vi leder efter den rigtige, og vi giver ikke op før, vi har fundet en medarbejder, som:


Har nemt til et smil
Er glad og vil andre det bedste
Har det sjovt på arbejde
Giver af sig selv, spreder glæde og er energisk
Har humor og er jordnær
Krav at man er yderst fleksibel
Er løsningsorienteret og har en 'no problem' indstilling
Stiller krav, er engageret og på når det gælder
Er konkurrenceorienteret og har et stærkt vinderinstinkt
Har interesse for tøj og mode

Erfaring med salg er ikke et krav men en klar fordel. Vi kan tilbyde fast 20 timer om ugen, både i hverdagen men også i weekenderne, dog med mulighed for flere timer ved behov.

Lyder dette som en beskrivelse af dig? Hvis ja, læs videre...

Sælgere hos Dressmann

Som sælger i Dressmann er du ansigtet ud af til! Du er positiv og møder alle kunder med et stort smil.Du kan lide mennesker, et højt tempo og en stimulerende arbejdsplads.
Du kan lide at sælge og vejlede med viden og engagement. Er det her noget for dig? Så tag kontakt med det samme.
Vi kan tilbyde dig en spændende og hyggelig hverdag med gode karrieremuligheder i Nordens største tøjkæde for mænd.

Vi ser frem til din ansøgning med et vedhæftet foto.

Med venlig hilsen

Dressmann København

Address: Havneholmen 5 1561 København,

Denmark

Der er 1 ledig stilling

DRESSMANN A/S Fisketorvet Shopping CenterKøbenhavn V2019-05-13T00:00:002019-07-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butiksmedarbejdere/ Ekspedienter til bagerforretning på Nørrebro

Brødværten

København N
Ekspedienter søges til bagerforretning på Nørrebro. Studiejob deltidsjob Jobbet består i ekspedition af kunder herunder at smøre sandwich, derudover vil der være rengøring, når der ikke er kunder. Arbejdstiden er fordelt på hverdage og weekend og i ...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:8. juli 2019

Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges

Kiosken ApS

København S
Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15 ...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Salgsassistent i Photografica

Photografica ApS

København K
Er du udlært fotosælger eller tilsvarende? Brænder du for at sælge kvalitetskameraer og fotorelateret udstyr? Er du resultatorienteret og målrettet? Elsker du at have med mennesker og gøre? Har du højt produktkendskab og følger de nyeste trends inde...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:22. juni 2019

Er du vores nye salgsassistent?

Engby Barnevogne ApS

København V
Er du vores nye kollega? Vi søger en fuldtids salgsassistent med et højt energiniveau og gåpåmod med start snarest muligt. Stillingen omfatter:Servicering og vejledning af kunder.Medansvarlig for den daglige drift i butikken.Vareopfyldning og dekore...
Indrykket:27. maj 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Butiksassistent 20 timer

DRESSMANN A/S Fisketorvet Shopping Center

København V
Butiksassistent på 20 timer Dressmann A S Dressmann er en af Nord-Europas største tøjkæder indenfor herretøj med omkring 380 butikker i fem lande. Dressmann har til hensigt at dække det fulde tøjbehov for alle kvalitets- og prisbevidste mænd. Dressm...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:8. juli 2019