Salgsassistent/produktionsplanlægger - DESKLINE

Salgsassistent/produktionsplanlægger - DESKLINE 

Vi søger endnu en ny kollega, der i en kombineret rolle som salgsassistent og produktionsplanlægger, kan bidrage til vores fortsatte høje service og leveringsniveau overfor vore kunder.

DESKLINE er inde i en konstant vækst og udvikling, hvor der lægges vægt på LEAN, optimering af bestående processer, kundenærhed samt godt samarbejde. For at kunne håndtere den stigende mængde opgaver søger vi en ny kollega, der sætter en ære i at give kunder den bedste kundeoplevelse og samtidigt sikre optimal planlægning, for optimal udnyttelse af produktionskapaciteten.

Du bliver en del af et logistik team på 5 salgsassistenter, 4 disponenter og 1 lagerspecialist, og du vil primært få ansvaret for ordrebehandling, samt planlægning af ordrer til udvalgte datterselskaber.

Du har en koordinerende rolle mellem kunder og produktionen, og i dit arbejde skal der tages højde for hele forsyningskæden – lige fra leverandører til kunder. Det er derfor en klar fordel, hvis du har en bred forståelse for mekanismerne i en forsyningskæde. For at lykkedes i jobbet skal du elske at skabe overblik i indkomne kundeordrer og kommunikere med salgsselskaberne for at afklare spørgsmål og leveringstider. Samtidigt skal du elske at gå i detaljerne, nedbryde ordrer mht. komponenter og kapacitet i vores nye AXAPTA system, når du planlægger ordrer i produktionen. Vigtigt er det, at du bevarer overblikket i et omskifteligt miljø og en travl hverdag.  

Primære arbejdsopgaver

  • Behandling af modtagne ordrer, der bookes af datterselskaber i Axapta. Herunder også produktionsplanlægning af ordrer, hvor tilgængelighed af materialer og kapacitet afdækkes
  • Daglig kommunikation med datterselskaber omkring ordrebehandling
  • Koordinering med disponenter, Produktion og Lager omkring daglig drift og løsninger generelt for kunden
  • Oprettelse og igangsætning af nye varenr.
  • Vedligeholdelse af stamdata
  • Månedligt forecast validering
  • Deltage i nye projekter
  • Diverse ad hoc opgaver

Du

  • er ansvarsbevidst, selvstændig og proaktiv i dine opgaveløsninger
  • er struktureret og bevarer overblikket i en hverdag med mange bolde i luften
  • finder stor tilfredsstillelse, når du i en travl og dynamisk hverdag får løst mange konkrete opgaver
  • er selvkørende og tager initiativ for at få styr på de daglige udfordringer
  • er en god teamplayer, der forstår vigtigheden af, at alle er godt informeret
  • er en erfaren bruger af Office pakken
  • har erfaring med Axapta – alternativt erfaring med andre MRP systemer
  • taler og skriver dansk og engelsk – taler du tysk er det en fordel

LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer2
Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.   

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager, Logistics Kamilla Hviid Struve på tlf. 5077 1064. 

 

Samtaler forventes at blive afholdt i maj og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. (Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og er ikke fastsat af LINAK).

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329988224Phoenix-cd3a5f0f12019-04-01T00:00:00Salgsassistent/produktionsplanlægger - DESKLINE

Salgsassistent/produktionsplanlægger - DESKLINE 

Vi søger endnu en ny kollega, der i en kombineret rolle som salgsassistent og produktionsplanlægger, kan bidrage til vores fortsatte høje service og leveringsniveau overfor vore kunder.

DESKLINE er inde i en konstant vækst og udvikling, hvor der lægges vægt på LEAN, optimering af bestående processer, kundenærhed samt godt samarbejde. For at kunne håndtere den stigende mængde opgaver søger vi en ny kollega, der sætter en ære i at give kunder den bedste kundeoplevelse og samtidigt sikre optimal planlægning, for optimal udnyttelse af produktionskapaciteten.

Du bliver en del af et logistik team på 5 salgsassistenter, 4 disponenter og 1 lagerspecialist, og du vil primært få ansvaret for ordrebehandling, samt planlægning af ordrer til udvalgte datterselskaber.

Du har en koordinerende rolle mellem kunder og produktionen, og i dit arbejde skal der tages højde for hele forsyningskæden – lige fra leverandører til kunder. Det er derfor en klar fordel, hvis du har en bred forståelse for mekanismerne i en forsyningskæde. For at lykkedes i jobbet skal du elske at skabe overblik i indkomne kundeordrer og kommunikere med salgsselskaberne for at afklare spørgsmål og leveringstider. Samtidigt skal du elske at gå i detaljerne, nedbryde ordrer mht. komponenter og kapacitet i vores nye AXAPTA system, når du planlægger ordrer i produktionen. Vigtigt er det, at du bevarer overblikket i et omskifteligt miljø og en travl hverdag.  

Primære arbejdsopgaver

  • Behandling af modtagne ordrer, der bookes af datterselskaber i Axapta. Herunder også produktionsplanlægning af ordrer, hvor tilgængelighed af materialer og kapacitet afdækkes
  • Daglig kommunikation med datterselskaber omkring ordrebehandling
  • Koordinering med disponenter, Produktion og Lager omkring daglig drift og løsninger generelt for kunden
  • Oprettelse og igangsætning af nye varenr.
  • Vedligeholdelse af stamdata
  • Månedligt forecast validering
  • Deltage i nye projekter
  • Diverse ad hoc opgaver

Du

  • er ansvarsbevidst, selvstændig og proaktiv i dine opgaveløsninger
  • er struktureret og bevarer overblikket i en hverdag med mange bolde i luften
  • finder stor tilfredsstillelse, når du i en travl og dynamisk hverdag får løst mange konkrete opgaver
  • er selvkørende og tager initiativ for at få styr på de daglige udfordringer
  • er en god teamplayer, der forstår vigtigheden af, at alle er godt informeret
  • er en erfaren bruger af Office pakken
  • har erfaring med Axapta – alternativt erfaring med andre MRP systemer
  • taler og skriver dansk og engelsk – taler du tysk er det en fordel

LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer2
Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.   

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager, Logistics Kamilla Hviid Struve på tlf. 5077 1064. 

 

Samtaler forventes at blive afholdt i maj og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. (Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og er ikke fastsat af LINAK).

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg

 

Salgsassistent produktionsplanlægger - DESKLINE Vi søger endnu en ny kollega, der i en kombineret rolle som salgsassistent og produktionsplanlægger, kan bidrage til vores fortsatte høje service og leveringsniveau overfor vore kunder. DESKLINE er inde i en konstant vækst og udvikling, hvor der lægges vægt på LEAN, optimering af bestående processer, kundenærhed samt godt samarbejde. For at kunne håndtere den stigende mængde opgaver søger vi en ny kollega, der sætter en ære i at give kunder den bedste kundeoplevelse og samtidigt sikre optimal planlægning, for optimal udnyttelse af produktionskapaciteten. Du bliver en del af et logistik team på 5 salgsassistenter, 4 disponenter og 1 lagerspecialist, og du vil primært få ansvaret for ordrebehandling, samt planlægning af ordrer til udvalgte datterselskaber. Du har en koordinerende rolle mellem kunder og produktionen, og i dit arbejde skal der tages højde for hele forsyningskæden lige fra leverandører til kunder. Det er derfor en klar fordel, hvis du har en bred forståelse for mekanismerne i en forsyningskæde. For at lykkedes i jobbet skal du elske at skabe overblik i indkomne kundeordrer og kommunikere med salgsselskaberne for at afklare spørgsmål og leveringstider. Samtidigt skal du elske at gå i detaljerne, nedbryde ordrer mht. komponenter og kapacitet i vores nye AXAPTA system, når du planlægger ordrer i produktionen. Vigtigt er det, at du bevarer overblikket i et omskifteligt miljø og en travl hverdag. Primære arbejdsopgaver Behandling af modtagne ordrer, der bookes af datterselskaber i Axapta. Herunder også produktionsplanlægning af ordrer, hvor tilgængelighed af materialer og kapacitet afdækkes Daglig kommunikation med datterselskaber omkring ordrebehandling Koordinering med disponenter, Produktion og Lager omkring daglig drift og løsninger generelt for kunden Oprettelse og igangsætning af nye varenr. Vedligeholdelse af stamdata Månedligt forecast validering Deltage i nye projekter Diverse ad hoc opgaver Du er ansvarsbevidst, selvstændig og proaktiv i dine opgaveløsninger er struktureret og bevarer overblikket i en hverdag med mange bolde i luften finder stor tilfredsstillelse, når du i en travl og dynamisk hverdag får løst mange konkrete opgaver er selvkørende og tager initiativ for at få styr på de daglige udfordringer er en god teamplayer, der forstår vigtigheden af, at alle er godt informeret er en erfaren bruger af Office pakken har erfaring med Axapta alternativt erfaring med andre MRP systemer taler og skriver dansk og engelsk taler du tysk er det en fordel LINAK god arbejdsplads faglige udfordringer2 Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager, Logistics Kamilla Hviid Struve på tlf. 5077 1064. Samtaler forventes at blive afholdt i maj og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. (Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og er ikke fastsat af LINAK). LINAK A S Group Headquarters Smedevænget 8, Guderup 6430 Nordborg11jobnetcd3a5f0f100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:000000https://www.linak.com/karriere/ledige-stillinger/job/?id=8500EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3498952LINAK A/S11Smedevænget 86430NordborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent737187JobNet4968210496821010001-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd3a5f0fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd3a5f0fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd3a5f0f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd3a5f0f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Industri/5.jpgEr du den nye Produktionsplanlægger i LINAK A/S?12008001Dansk3Læse/ tale933137Produktionsplanlægger28Industri361251152Mette Lycknoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK