Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgschef - med professionel personlighed

FUGL LEONHARDT søger på vegne af vores kunde en salgschef til et absolut fantastisk hotel.  

Er du passioneret for det du laver og motiveres du af ”rejsen i at flytte sig”. Forstår du hospitality branchen og kommer du med erfaring på et strategisk og taktisk niveau fra en lignende stilling i branchen så er det dig vi søger.   

Du lader dig naturligt begejstre af salgsprocessen og har et yderst veludviklet gen i relations- og netværkssalg. Du har en forståelse for hvad dine skabende ideer betyder i forhold til den overordnede strategi. 

Som ledelsesværktøj bruger du motivation - går gerne forrest når de aftalte planer skal eksekveres. 
Din DNA er: æstetik, loyalitet, moral, elegance, mod, selvstændighed og fleksibilitet.

Der er tale om en enestående arbejdsplads, hvor produktet er unikt og i særklasse.  
Du bliver en del af en dedikeret ledergruppe hvor handlekraft og faglig dygtighed går hånd i hånd med et holistisk blik for den overordnede forretningsstrategi.  

Service, kvalitet og ambitionsniveauet er på højt niveau. Er det noget som du kan stå inde for og har lyst til at være en del af, så send din ansøgning via nedenstående link. 

Ansættelsen er med opstart snarest muligt. Der vil løbende blive afholdt samtaler.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte FUGL LEONHARDT Lone Møller på lone@fugllonhardt.dk eller tlf. 24 46 90 64

Vi glæder os til at høre fra dig.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012085Phoenix-ab50ac7312019-04-26T00:00:00Salgschef - med professionel personlighedFUGL LEONHARDT søger på vegne af vores kunde en salgschef til et absolut fantastisk hotel.  

Er du passioneret for det du laver og motiveres du af ”rejsen i at flytte sig”. Forstår du hospitality branchen og kommer du med erfaring på et strategisk og taktisk niveau fra en lignende stilling i branchen så er det dig vi søger.   

Du lader dig naturligt begejstre af salgsprocessen og har et yderst veludviklet gen i relations- og netværkssalg. Du har en forståelse for hvad dine skabende ideer betyder i forhold til den overordnede strategi. 

Som ledelsesværktøj bruger du motivation - går gerne forrest når de aftalte planer skal eksekveres. 
Din DNA er: æstetik, loyalitet, moral, elegance, mod, selvstændighed og fleksibilitet.

Der er tale om en enestående arbejdsplads, hvor produktet er unikt og i særklasse.  
Du bliver en del af en dedikeret ledergruppe hvor handlekraft og faglig dygtighed går hånd i hånd med et holistisk blik for den overordnede forretningsstrategi.  

Service, kvalitet og ambitionsniveauet er på højt niveau. Er det noget som du kan stå inde for og har lyst til at være en del af, så send din ansøgning via nedenstående link. 

Ansættelsen er med opstart snarest muligt. Der vil løbende blive afholdt samtaler.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte FUGL LEONHARDT Lone Møller på lone@fugllonhardt.dk eller tlf. 24 46 90 64

Vi glæder os til at høre fra dig.
 

2019-06-20T18:52:10.130 FUGL LEONHARDT søger på vegne af vores kunde en salgschef til et absolut fantastisk hotel. Er du passioneret for det du laver og motiveres du af rejsen i at flytte sig . Forstår du hospitality branchen og kommer du med erfaring på et strategisk og taktisk niveau fra en lignende stilling i branchen så er det dig vi søger. Du lader dig naturligt begejstre af salgsprocessen og har et yderst veludviklet gen i relations- og netværkssalg. Du har en forståelse for hvad dine skabende ideer betyder i forhold til den overordnede strategi. Som ledelsesværktøj bruger du motivation - går gerne forrest når de aftalte planer skal eksekveres. Din DNA er: æstetik, loyalitet, moral, elegance, mod, selvstændighed og fleksibilitet. Der er tale om en enestående arbejdsplads, hvor produktet er unikt og i særklasse. Du bliver en del af en dedikeret ledergruppe hvor handlekraft og faglig dygtighed går hånd i hånd med et holistisk blik for den overordnede forretningsstrategi. Service, kvalitet og ambitionsniveauet er på højt niveau. Er det noget som du kan stå inde for og har lyst til at være en del af, så send din ansøgning via nedenstående link. Ansættelsen er med opstart snarest muligt. Der vil løbende blive afholdt samtaler. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte FUGL LEONHARDT Lone Møller på lone@fugllonhardt.dk eller tlf. 24 46 90 64 Vi glæder os til at høre fra dig.11jobnetab50ac73100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-20T00:00:000000https://fuglleonhardt.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=7c6d699f-1a4f-40f1-ba66-b30f6cb3a1f50EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3514224FUGL LEONHARDT11Charlottenlund Stationsplads 22920CharlottenlundDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent749489JobNet4978958497895810025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab50ac73https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab50ac73https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab50ac73&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab50ac73&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg361575569noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330066835Novataris søger erfaren Sales ManagerRobot Vi søger en knivskarp Sales Manager, der ved, hvordan man omsætter forretningsbehov til komplekse tekniske løsninger, som drives af at skabe resultater, og som vil være med til at understøtte vores fortsatte udvikling og ambitiøse vækstmål på det danske marked. OM JOBBETI jobbet som Sales Manager arbejder du med virksomhedens kontaktflade, og du kommer dermed til at stå i spidsen for egne salg og opbygning af salgsportefølje. Med ansvar for at vedligeholde og udbygge relationer til nye og eksisterende kunder kommer du til at spille en central rolle i virksomhedens fremtidige udvikling. Du vil indgå i et salgsteam, hvor virksomhedens markedsmæssige beslutninger træffes, og i tæt samarbejde med partnergruppen i Novataris fokusere på strategi og prioritering. Arbejdsområder: Opbygning og udvikling af salgspipeline: Du har ansvaret for at opbygge en stærk kundeportefølje, skabe overblik over potentielle salg og sørge for, at Novataris er i løbende dialog med en bred skare af potentielle kunder så vi også kan sikre salg på den lange bane. Videreudvikle Go-To-Market strategi: Som del af salgsteamet, er du ansvarlig for fortsat at forme og videreudvikle vores Go-To-Market strategi, som udbygger og fastholder væksten på det danske marked. Gennemføre relationskabende salgsaktiviteter: Du skal være med til at positionere Novataris løsninger og ydelser i markedet. Dette involverer blandt andet at gennemføre og afholde kundearrangementer, møder og workshops, som inspirerer. Du bliver derudover ansvarlig for at udarbejde og præsentere business cases på kundens banehalvdel. Projektledelse og forhandlinger: Du har ansvaret og ejerskabet for kunden. Du kommer til at arbejde tæt sammen med den øvrige organisation omkring kunder og opgaver i hele salgsprocessen, men det er dig, der skal drive processen fra første opsøgende kontakt hele vejen til aftale og forhandling med kunden og lukning af ordrer. PROFIL MED FORSTÅELSE FOR FORRETNINGSKRITISK IT OG ST RKE RESULTATER I BAGAGENVi forventer, at: Du har en lang videregående uddannelse om det er HD, Cand. Merc. eller andet er ikke afgørende. Det vigtigste er, at du har erfaring fra en lignende stilling og stor forståelse for IT-branchen og teknologidrevet forretningsudvikling samtidig med, at du tidligere har arbejdet målrettet med projektsalg. Det er en klar fordel, hvis du kommer med et solidt professionelt og fagligt netværk, og formår at bringe både viden og relationer i spil i jobbet. Du har en struktureret tilgang til alle salgets faser og kan dokumentere gode resultater fra tidligere virke. Din forretningsforståelse og indsigt gør, at du er i stand til at tage beslutninger ud fra et holistisk og forretningsmæssigt perspektiv under hensyntagen til kundernes og virksomhedens forretningsmæssige interesser. Du møder kunder og kollegaer i øjenhøjde. Du har god humor, og som person er du udadvendt, tillidsvækkende og ærlig. Du har evnen til at bevare overblikket i en hektisk dagligdag med mange forskellige projekter og agendaer og samtidig have øje for detaljen, når dette er påkrævet. Du er en teamplayer, og du trives i samarbejde med fagligt stærke og kompetente kollegaer og på tværs med kunderne. Som person kan du lide at gå forrest, og du er dygtig til at kommunikere dine tanker og visioner på en forståelig måde. NOVATARIS: ADVANCED IT MADE HUMANNovataris startede i 2014 med et brændende ønske om at kunne rådgive og formidle mulige IT løsninger på en forståelig måde til store virksomheder i det danske marked. Vi fokuserer på IT-løsninger som en helhed, hvor behov, teknologi og forretning skal gå op i en højere enhed. I dag består Novataris af 30 IT konsulenter, som arbejder med dette formål og bygger store strategiske IT projekter med stor effekt på forretningssiden for kunderne. Vores kontor er placeret i Nyhavn, hvilket skaber nogle farverige rammer for en arbejdsplads, hvor der konstant kommer nye spændende mennesker til, og hvor løbende udvidelser af kontoret står som et fysisk bevis på succesen og den tiltagende vækst. Vores salg er byggesten til forsat vækst. Et hvert nyt kundeforhold kan have afgørende effekt på fremtidens Novataris. Det er vores iværksætter-trang og vilje om at skabe en vækst baseret på solidt og ærligt arbejde, der driver medarbejderne og skaber en spændende og dynamisk ånd. Vi har en lyst til at gøre avanceret IT forståeligt for vores kunder, og øge kvaliteten af løsningerne i markedet. Vi vil være de bedste, og her håber vi, at vores nye Sales Manager kan spille en vigtig rolle. VI TILBYDER: En stilling med indflydelse i store strategiske projekter i dansk erhvervsliv i et spændende IT konsulenthus i konstant udvikling. Stor frihed under ansvar til selv at definere arbejdsprocesser og metoder. Konkurrencedygtig løn og resultatdrevet bonus. I vores stemningsfulde kontorlokaler i Nyhavn får du din dagligdag i en virksomhed præget af høj faglighed og professionalisme, hvor resultater, individuelle såvel som organisatoriske, bliver fejret. En arbejdsplads med en åben, professionel og resultatorienteret kultur med et stort fagligt og socialt fællesskab. Du bliver en del af et team med et stort drive og fokus på at skabe resultater en arbejdsplads, hvor vi hjælper hinanden med at nå i mål, og hvor vi har masser af sociale arrangementer, når arbejdsdagen slutter, heriblandt klubaftener, uddannelsesrejser, fællesmiddage, fredagsøl m.m. INTERESSERET?Hvis ovenstående passer på dig og du er interesseret i at høre mere, så send en ansøgning i pdf-format med dit CV og eksamenspapirer til job@novataris.com. Spørgsmål vedr. stillingen kan rettes til David Bender på telefon 3143 5851. Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi søger en knivskarp Sales Manager, der ved, hvordan man omsætter forretningsbehov til komplekse tekniske løsninger, som drives af at skabe resultater, og som vil være med til at understøtte vores fortsatte udvikling og ambitiøse vækstmål på det danske marked.

OM JOBBET
I jobbet som Sales Manager arbejder du med virksomhedens kontaktflade, og du kommer dermed til at stå i spidsen for egne salg og opbygning af salgsportefølje. Med ansvar for at vedligeholde og udbygge relationer til nye og eksisterende kunder kommer du til at spille en central rolle i virksomhedens fremtidige udvikling. Du vil indgå i et salgsteam, hvor virksomhedens markedsmæssige beslutninger træffes, og i tæt samarbejde med partnergruppen i Novataris fokusere på strategi og prioritering.

Arbejdsområder:

  • Opbygning og udvikling af salgspipeline: Du har ansvaret for at opbygge en stærk kundeportefølje, skabe overblik over potentielle salg og sørge for, at Novataris er i løbende dialog med en bred skare af potentielle kunder – så vi også kan sikre salg på den lange bane.
  • Videreudvikle Go-To-Market strategi: Som del af salgsteamet, er du ansvarlig for fortsat at forme og videreudvikle vores Go-To-Market strategi, som udbygger og fastholder væksten på det danske marked.
  • Gennemføre relationskabende salgsaktiviteter: Du skal være med til at positionere Novataris’ løsninger og ydelser i markedet. Dette involverer blandt andet at gennemføre og afholde kundearrangementer, møder og workshops, som inspirerer. Du bliver derudover ansvarlig for at udarbejde og præsentere business cases på kundens banehalvdel.
  • Projektledelse og forhandlinger: Du har ansvaret og ejerskabet for kunden. Du kommer til at arbejde tæt sammen med den øvrige organisation omkring kunder og opgaver i hele salgsprocessen, men det er dig, der skal drive processen fra første opsøgende kontakt hele vejen til aftale og forhandling med kunden og lukning af ordrer.

PROFIL MED FORSTÅELSE FOR FORRETNINGSKRITISK IT OG STÆRKE RESULTATER I BAGAGEN
Vi forventer, at:

  • Du har en lang videregående uddannelse – om det er HD, Cand. Merc. eller andet er ikke afgørende. Det vigtigste er, at du har erfaring fra en lignende stilling og stor forståelse for IT-branchen og teknologidrevet forretningsudvikling samtidig med, at du tidligere har arbejdet målrettet med projektsalg.
  • Det er en klar fordel, hvis du kommer med et solidt professionelt og fagligt netværk, og formår at bringe både viden og relationer i spil i jobbet.
  • Du har en struktureret tilgang til alle salgets faser og kan dokumentere gode resultater fra tidligere virke.
  • Din forretningsforståelse og indsigt gør, at du er i stand til at tage beslutninger ud fra et holistisk og forretningsmæssigt perspektiv under hensyntagen til kundernes og virksomhedens forretningsmæssige interesser.
  • Du møder kunder og kollegaer i øjenhøjde. Du har god humor, og som person er du udadvendt, tillidsvækkende og ærlig.
  • Du har evnen til at bevare overblikket i en hektisk dagligdag med mange forskellige projekter og agendaer og samtidig have øje for detaljen, når dette er påkrævet.
  • Du er en teamplayer, og du trives i samarbejde med fagligt stærke og kompetente kollegaer og på tværs med kunderne. Som person kan du lide at gå forrest, og du er dygtig til at kommunikere dine tanker og visioner på en forståelig måde.

NOVATARIS: ADVANCED IT MADE HUMAN
Novataris startede i 2014 med et brændende ønske om at kunne rådgive og formidle mulige IT løsninger på en forståelig måde til store virksomheder i det danske marked. Vi fokuserer på IT-løsninger som en helhed, hvor behov, teknologi og forretning skal gå op i en højere enhed. I dag består Novataris af 30 IT konsulenter, som arbejder med dette formål og bygger store strategiske IT projekter med stor effekt på forretningssiden for kunderne.

Vores kontor er placeret i Nyhavn, hvilket skaber nogle farverige rammer for en arbejdsplads, hvor der konstant kommer nye spændende mennesker til, og hvor løbende udvidelser af kontoret står som et fysisk bevis på succesen og den tiltagende vækst.

Vores salg er byggesten til forsat vækst. Et hvert nyt kundeforhold kan have afgørende effekt på fremtidens Novataris. Det er vores iværksætter-trang og vilje om at skabe en vækst baseret på solidt og ærligt arbejde, der driver medarbejderne og skaber en spændende og dynamisk ånd. Vi har en lyst til at gøre avanceret IT forståeligt for vores kunder, og øge kvaliteten af løsningerne i markedet. Vi vil være de bedste, og her håber vi, at vores nye Sales Manager kan spille en vigtig rolle.

VI TILBYDER:

  • En stilling med indflydelse i store strategiske projekter i dansk erhvervsliv i et spændende IT konsulenthus i konstant udvikling.
  • Stor frihed under ansvar til selv at definere arbejdsprocesser og metoder.
  • Konkurrencedygtig løn og resultatdrevet bonus.
  • I vores stemningsfulde kontorlokaler i Nyhavn får du din dagligdag i en virksomhed præget af høj faglighed og professionalisme, hvor resultater, individuelle såvel som organisatoriske, bliver fejret.
  • En arbejdsplads med en åben, professionel og resultatorienteret kultur med et stort fagligt og socialt fællesskab. Du bliver en del af et team med et stort drive og fokus på at skabe resultater – en arbejdsplads, hvor vi hjælper hinanden med at nå i mål, og hvor vi har masser af sociale arrangementer, når arbejdsdagen slutter, heriblandt klubaftener, uddannelsesrejser, fællesmiddage, fredagsøl m.m.

INTERESSERET?
Hvis ovenstående passer på dig og du er interesseret i at høre mere, så send en ansøgning i pdf-format med dit CV og eksamenspapirer til job@novataris.com. Spørgsmål vedr. stillingen kan rettes til David Bender på telefon 3143 5851.

Vi glæder os til at høre fra dig.

NOVATARIS A/SKøbenhavn K2019-08-01T00:00:002019-08-30T00:00:00
330064460Senior Account Executive (DK)Robot As a Queue-it Senior Account Executive your role is to develop, maintain, and grow your own enterprise sales pipeline across global territories and achieve and consistently exceed quarterly sales goals. You will get leads through our marketing channels and will supplement these with leads through our outbound sales channel, where you will work closely together with the team designing outreach approaches to get key stakeholders attention. You will be handling the full enterprise sales cycle from nurturing and developing your enterprise leads to demonstrating the product, value, pricing, negotiation, and closing. You will be part of an experienced, dynamic and highly international team, based in our office at The Camp in Ballerup near Copenhagen, Denmark. To be successful in this role, you should be a trustworthy, proactive and listening individual who goes the extra mile to understand and answer all questions and concerns that your customers may have. If you thrive in a multicultural, fast-paced environment and hold a natural new business hunter attitude with a proven experience of accomplishment within sales, we want to hear from you. Your role and how to become a success at Queue-it: • You can handle a full enterprise sales cycle from nurturing and developing your enterprise leads to demonstrating the product, value, pricing, negotiation, and closing. • You can work closely with the outbound team to come up with the best in class strategy tactics to approach new companies and convert them into your next lead. • You can develop, maintain, nurture, and grow your own enterprise sales pipeline across global territories. • You can achieve and consistently exceed quarterly sales goals. • You can host and facilitate online presentations with potential customers on all levels of the enterprise organization. • You can work closely with our technical teams to advise potential customers on the best usage of Queue-it within their given use-cases. • You have a global mindset we support customers globally, so changing working hours should be expected. What we are looking for from you: • You have 5 years of documented new business sales experience in the software SaaS industry, with a minimum of 3 years within the enterprise segment. • You perform in the top 10 and have a proven experience of accomplishment being a sales champion. • You have broad experience selling to global enterprise companies and you are accustomed to working with multiple decision-makers and influencers within both the technical and commercial parts of • You fully grasp the buyer journey of your customers and the persona profiles you do business with. • You have sound knowledge of web technology, specifically within performance, cloud, and online retail. • You have a competitive mindset, but are also a collaborative team player. • You have excellent verbal and written communication skills in English About Queue-it: Queue-it is a fast-growing technology company with an eye on changing how high-demand online events are handled. We take great pride in always being on top of the situation with our customers, and we love that we deliver online fairness to billions of end-users globally. Our culture is open, multicultural, flexible, and dynamic, with opportunities for great individual development, responsibility, and initiative. This role will be ideal for someone interested in joining a growth-stage tech company, as you will be able to truly make a difference by applying your skill set. Queue-it is located in The Camp by Rainmaking, which is a great co-working space for tech companies, in Ballerup, near Copenhagen, Denmark. The position is full time and starts as soon as possible. To learn more about the position, contact our VP of Sales, Henrik Bjergegaard, at hebj@queue-it.com 45 31574410. We want to hear how you will contribute to Queue-it s growth. To apply, send your CV and application hr@queue-it.com. Queue-it is committed to employing a diverse staff. Qualified applicants will receive consideration without regard to race, color, religion, sex, national origin, age, sexual orientation, gender identity, gender expression, veteran status, or disability.

As a Queue-it Senior Account Executive your role is to develop, maintain, and grow your own enterprise sales pipeline across global territories – and achieve and consistently exceed quarterly sales goals.

You will get leads through our marketing channels and will supplement these with leads through our outbound sales channel, where you will work closely together with the team designing outreach approaches to get key stakeholders’ attention.

You will be handling the full enterprise sales cycle – from nurturing and developing your enterprise leads to demonstrating the product, value, pricing, negotiation, and closing.
You will be part of an experienced, dynamic and highly international team, based in our office at The Camp in Ballerup near Copenhagen, Denmark.
To be successful in this role, you should be a trustworthy, proactive and listening individual who goes the extra mile to understand and answer all questions and concerns that your customers may have.

If you thrive in a multicultural, fast-paced environment and hold a natural new business hunter attitude with a proven experience of accomplishment within sales, we want to hear from you.

Your role and how to become a success at Queue-it:

• You can handle a full enterprise sales cycle – from nurturing and developing your enterprise leads to demonstrating the product, value, pricing, negotiation, and closing.
• You can work closely with the outbound team to come up with the best in class strategy/tactics to approach new companies and convert them into your next lead.
• You can develop, maintain, nurture, and grow your own enterprise sales pipeline across global territories.
• You can achieve and consistently exceed quarterly sales goals.
• You can host and facilitate online presentations with potential customers on all levels of the enterprise organization.
• You can work closely with our technical teams to advise potential customers on the best usage of Queue-it within their given use-cases.
• You have a global mindset – we support customers globally, so changing working hours should be expected.

What we are looking for from you:

• You have 5+ years of documented new business sales experience in the software/SaaS industry, with a minimum of 3 years within the enterprise segment.
• You perform in the top 10% and have a proven experience of accomplishment being a sales champion.
• You have broad experience selling to global enterprise companies and you are accustomed to working with multiple decision-makers and influencers within both the technical and commercial parts of
• You fully grasp the buyer journey of your customers and the persona profiles you do business with.
• You have sound knowledge of web technology, specifically within performance, cloud, and online retail.
• You have a competitive mindset, but are also a collaborative team player.
• You have excellent verbal and written communication skills in English

About Queue-it:

Queue-it is a fast-growing technology company with an eye on changing how high-demand online events are handled. We take great pride in always being on top of the situation with our customers, and we love that we deliver online fairness to billions of end-users globally. Our culture is open, multicultural, flexible, and dynamic, with opportunities for great individual development, responsibility, and initiative. This role will be ideal for someone interested in joining a growth-stage tech company, as you will be able to truly make a difference by applying your skill set. Queue-it is located in The Camp by Rainmaking, which is a great co-working space for tech companies, in Ballerup, near Copenhagen, Denmark.

The position is full time and starts as soon as possible.

To learn more about the position, contact our VP of Sales, Henrik Bjergegaard, at hebj@queue-it.com / +45 31574410.

We want to hear how you will contribute to Queue-it’s growth. To apply, send your CV and application hr@queue-it.com.

Queue-it is committed to employing a diverse staff. Qualified applicants will receive consideration without regard to race, color, religion, sex, national origin, age, sexual orientation, gender identity, gender expression, veteran status, or disability.  

QUEUE-IT ApSBallerup2019-07-26T00:00:002019-08-21T00:00:00
330063374Sælgere SøgesRobot Som mediekonsulent hos Københavnske Medier Danske BoligMedier, kommer du gennem vores interne uddannelsesforløb, hvor du bliver klædt på i forhold til vores forskellige produkter. Vi producerer en lang række magasiner og tidsskrifter samt digitale markedsføringsprodukter i samarbejde med forskellige udgivere, og her skal vi bruge et par dygtige konsulenter til at forstå annoncesalget. Du vil i den forbindelse lære en masse om annoncesalg og kommunikation, men ikke mindst, fokuserer vi på at lære dig salgets faser, hvilket vi er ekstremt dygtige til. Vi ser meget gerne at du tidligere har arbejdet indenfor mediebranchen, men søger både erfarne samt uerfarne konsulenter. Din hverdag En typisk arbejdsdag for dig starter når du møder ind i vores nye lyse lokaler lige ved Fields, 100 meter fra metro og Ørestad station. Som den selvstarter du er, starter du selvfølgelig fra morgenstunden af, da du ved at dine dage starter bedst, når der er god aktivitet fra starten af. Vi ser meget gerne, at: Du trives med at være i kontakt med mange forskellige mennesker over telefonen hver dag. Du har stor interesse for markedsføring og kommunikation du forstår at skabe gode relationer til vores kunder. Du formår at arbejde i et højt tempo og have mange bolde i luften. Du trives i et konkurrencepræget miljø, hvor du tager ansvar for egne mål såvel som teamets mål. Du ser fordelen i en god fast løn og en attraktiv provisionsordning uden loft. Til gengæld kan vi tilbyde dig, at du udover at blive en del af et offensivt mediehus i vækst, også får plads i en afdeling med dygtige kollegaer, løbende individuel coaching og gode muligheder for at udvikle dine talegaver. Derudover er der masser af kaffe og god stemning ad libitum samt frokost i vores flotte kantine blandt imødekommende og sociale kollegaer. Send din ansøgning allerede idag til hr@hr-medier.dk. Vi indkalder løbende til samtale du er også velkommen til at kontakte os pr telefon 25943202 såfremt du har spørgsmål til stillingerne www.hr-medier.dk

Som mediekonsulent hos Københavnske Medier & Danske BoligMedier, kommer du gennem vores interne uddannelsesforløb, hvor du bliver klædt på i forhold til vores forskellige produkter. 

Vi producerer en lang række magasiner og tidsskrifter samt digitale markedsføringsprodukter i samarbejde med forskellige udgivere, og her skal vi bruge et par dygtige konsulenter til at forstå annoncesalget. 

Du vil i den forbindelse lære en masse om annoncesalg og kommunikation, men ikke mindst, fokuserer vi på at lære dig salgets faser, hvilket vi er ekstremt dygtige til. 

Vi ser meget gerne at du tidligere har arbejdet indenfor mediebranchen, men søger både erfarne samt uerfarne konsulenter. 

Din hverdag

En typisk arbejdsdag for dig starter når du møder ind i vores nye lyse lokaler lige ved Fields, 100 meter fra metro og Ørestad station. Som den selvstarter du er, starter du selvfølgelig fra morgenstunden af, da du ved at dine dage starter bedst, når der er god aktivitet fra starten af. 

Vi ser meget gerne, at:

  • Du trives med at være i kontakt med mange forskellige mennesker over telefonen hver dag.
  • Du har stor interesse for markedsføring og kommunikation –
    du forstår at skabe gode relationer til vores kunder.
  • Du formår at arbejde i et højt tempo og have mange bolde i luften.
  • Du trives i et konkurrencepræget miljø, hvor du tager ansvar for egne mål såvel som teamets mål.
  • Du ser fordelen i en god fast løn og en attraktiv provisionsordning uden loft.

Til gengæld kan vi tilbyde dig, at du udover at blive en del af et offensivt mediehus i vækst, også får plads i en afdeling med dygtige kollegaer, løbende individuel coaching og gode muligheder for at udvikle dine talegaver. 

Derudover er der masser af kaffe og god stemning ad libitum samt frokost i vores flotte kantine blandt imødekommende og sociale kollegaer. 

Send din ansøgning allerede idag til hr@hr-medier.dk. Vi indkalder løbende til samtale du er også velkommen til at kontakte os pr telefon 25943202 såfremt du har spørgsmål til stillingerne www.hr-medier.dk 

 

Københavnske Medier ApSKøbenhavn S2019-07-24T00:00:002019-09-16T00:00:00
330061331Account Manager EMEARobot Falcon.io is looking for an Account Manager with a specific focus of maintaining and developing our existing global accounts. You will join a team of Account Managers who are managing their own client portfolios (including renewal negotiation and upselling) with a strong emphasis on forging long-term relationships in close collaboration with our Customer Experience and Sales Teams. You will report to the manager of account management who has the overall responsibility of leading our Account Management team.What you ll do: Identify and drive potential growth areas with existing clients Retain your own portfolio of clients in coordination with the rest of the Sales and CX team Ensure a top notch customer experience for existing clients by understanding their business objectives and aligning them with platform functionality Advise existing clients on best practices that will drive ROI Maintain constant contact from initial onboarding process through negotiation of renewal What you have: Excellent negotiation skills Comfortable interacting with all levels of clients from C-Level to operational employees Demonstrated business acumen able to quickly understand structure and value drivers across diverse industries and markets Experience in SaaS Account Management Outstanding phone etiquette with ability to quickly forge professional relationships Knowledge and proficiency of Social Media and Web 2.0 Fluent in written and spoken English and fluency German or a Scandinavian language would be a plus. What we Offer: Open, informal and multinational working environment An opportunity to work with companies of all sizes including large international brands in a cross-border context High responsibility and excellent career possibilities Lunch, drinks and healthy snacks daily Working at a central location in Copenhagen, the startup hub of Northern Europe Game room with fussball, ping pong and VR About Falcon.io Falcon.io provides a unified SaaS platform for social media listening, advertising, engaging, publishing and managing customer data. We enable our clients to explore the full potential of digital marketing by managing multiple customer touch points from one platform. Our platform has already achieved great international traction in the market, with its technology endorsed by partnerships with Facebook, Twitter and Instagram.Founded as Falcon Social in Copenhagen in 2010, we now also have offices in New York City, Berlin, Budapest, Sofia and Melbourne. We re a highly diverse team, and we re always looking for passionate and curious people who want to be part of a fast-paced, high-energy environment. We joined the Cision family in January 2019, and together we help brands build better relationships with their customers. Contact: jobs@falcon.io

Falcon.io is looking for an Account Manager with a specific focus of maintaining and developing our existing global accounts. You will join a team of Account Managers who are managing their own client portfolios (including renewal negotiation and upselling) with a strong emphasis on forging long-term relationships in close collaboration with our Customer Experience and Sales Teams. You will report to the manager of account management who has the overall responsibility of leading our Account Management team.What you'll do:

    • Identify and drive potential growth areas with existing clients
    • Retain your own portfolio of clients in coordination with the rest of the Sales and CX team
    • Ensure a top notch customer experience for existing clients by understanding their business objectives and aligning them with platform functionality
    • Advise existing clients on best practices that will drive ROI
    • Maintain constant contact from initial onboarding process through negotiation of renewal

What you have:

    • Excellent negotiation skills
    • Comfortable interacting with all levels of clients from C-Level to operational employees
    • Demonstrated business acumen/ able to quickly understand structure and value drivers across diverse industries and markets
    • Experience in SaaS Account Management 
    • Outstanding phone etiquette with ability to quickly forge professional relationships
    • Knowledge and proficiency of Social Media and Web 2.0
    • Fluent in written and spoken English and fluency German or a Scandinavian language would be a plus.

What we Offer:

    • Open, informal and multinational working environment
    • An opportunity to work with companies of all sizes including large international brands in a cross-border context
    • High responsibility and excellent career possibilities
    • Lunch, drinks and healthy snacks daily
    • Working at a central location in Copenhagen, the startup hub of Northern Europe
    • Game room with fussball, ping pong and VR

About Falcon.io

Falcon.io provides a unified SaaS platform for social media listening, advertising, engaging, publishing and managing customer data. We enable our clients to explore the full potential of digital marketing by managing multiple customer touch points from one platform. Our platform has already achieved great international traction in the market, with its technology endorsed by partnerships with Facebook, Twitter and Instagram.Founded as Falcon Social in Copenhagen in 2010, we now also have offices in New York City, Berlin, Budapest, Sofia and Melbourne. We’re a highly diverse team, and we’re always looking for passionate and curious people who want to be part of a fast-paced, high-energy environment. We joined the Cision family in January 2019, and together we help brands build better relationships with their customers.

Contact: jobs@falcon.io

Falcon.io ApSKøbenhavn V2019-07-17T00:00:002019-09-03T00:00:00
330056900Account manager i KøbenhavnRobot Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent. HVEM ER VI? Safe er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digitale sikkerhed gennem en overskuelig og nem løsning baseret på abonnement. OPGAVER VIL TYPISK VÆRE: Direkte salg til potentielle kunder Newbizz Partneraftaler Opfølgning til kunder og partnere VI SØRGER FOR: Løbende salgstræning Produktuddannelse Fleksible arbejdstider Søde kollegaer VI FORVENTER, AT DU: Brænder for salg (erfaring ikke nødvendigt, men en fordel) Kan arbejde selvstændigt Er et godt menneske… JOBBET ER RELEVANT… For dig der brænder for salg. I praksis vil vi sammen med dig diskutere, hvilke konkrete opgaver du skal varetage, så det både bliver relevant for Safe og for dig i forhold til din uddannelsesbaggrund, erfaringer og ønsker. PRAKTISK INFO Jobbet foregår i Gothersgade 21, 2. sal, 1123 København K. Jobbet er med provision uden loft og med en garantiløn på 110 kr. i timen. Send ansøgning og CV til: kontakt@wearesafe.dk mærket Account manager , så vi har det senest den 15. august 2019 kl. 12.00. Samtaler finder sted i uge 33 og 34. WAIT, WAIT THERE´S MORE! Safe er et unikt og socialt sted at arbejde. Gennem hele året er der sociale arrangementer, designet til at inspirere og ryste sammen, så vi kan forblive en arbejdsplads, man nyder at være på.

Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent.

HVEM ER VI?
Safe er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digitale sikkerhed gennem en overskuelig og nem løsning baseret på abonnement.

OPGAVER VIL TYPISK VÆRE:

  • Direkte salg til potentielle kunder
  • Newbizz
  • Partneraftaler
  • Opfølgning til kunder og partnere

VI SØRGER FOR: 

  • Løbende salgstræning
  • Produktuddannelse
  • Fleksible arbejdstider
  • Søde kollegaer

VI FORVENTER, AT DU:                                                                                           

  • Brænder for salg (erfaring ikke nødvendigt, men en fordel)
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Er et godt menneske…

JOBBET ER RELEVANT…
For dig der brænder for salg. I praksis vil vi sammen med dig diskutere, hvilke konkrete opgaver du skal varetage, så det både bliver relevant for Safe og for dig i forhold til din uddannelsesbaggrund, erfaringer og ønsker.

PRAKTISK INFO
Jobbet foregår i Gothersgade 21, 2. sal, 1123 København K. Jobbet er med provision uden loft og med en garantiløn på 110 kr. i timen. Send ansøgning og CV til: kontakt@wearesafe.dk mærket ”Account manager”, så vi har det senest den 15. august 2019 kl. 12.00. Samtaler finder sted i uge 33 og 34.

WAIT, WAIT THERE´S MORE!
Safe er et unikt og socialt sted at arbejde. Gennem hele året er der sociale arrangementer, designet til at inspirere og ryste sammen, så vi kan forblive en arbejdsplads, man nyder at være på.

 

We are safe ApSKøbenhavn K2019-07-09T00:00:002019-08-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Novataris søger erfaren Sales Manager

NOVATARIS A/S

København K
Vi søger en knivskarp Sales Manager, der ved, hvordan man omsætter forretningsbehov til komplekse tekniske løsninger, som drives af at skabe resultater, og som vil være med til at understøtte vores fortsatte udvikling og ambitiøse vækstmål på det da...
Indrykket:1. august 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Senior Account Executive (DK)

QUEUE-IT ApS

Ballerup
As a Queue-it Senior Account Executive your role is to develop, maintain, and grow your own enterprise sales pipeline across global territories and achieve and consistently exceed quarterly sales goals. You will get leads through our marketing chann...
Indrykket:26. juli 2019
Udløbsdato:21. august 2019

Sælgere Søges

Københavnske Medier ApS

København S
Som mediekonsulent hos Københavnske Medier Danske BoligMedier, kommer du gennem vores interne uddannelsesforløb, hvor du bliver klædt på i forhold til vores forskellige produkter. Vi producerer en lang række magasiner og tidsskrifter samt digitale m...
Indrykket:24. juli 2019
Udløbsdato:16. september 2019

Account Manager EMEA

Falcon.io ApS

København V
Falcon.io is looking for an Account Manager with a specific focus of maintaining and developing our existing global accounts. You will join a team of Account Managers who are managing their own client portfolios (including renewal negotiation and up...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:3. september 2019

Account manager i København

We are safe ApS

København K
Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent. HVEM ER VI? Safe er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digit...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:30. august 2019