Gem job

SALGSCHEF – Rental og Used Equipment

 

Nøgleord:
Du får ansvaret for salg af Used Equipment både i Danmark og på udvalgte eksportmarkeder.

Arbejdssted: Kolding

Stillingsbeskrivelse:
Vi søger en meget analytisk og strategisk tænkende person, der får det strategiske og det operationelle ansvar for resultaterne i Used Equipment Centret.

Centret står for salg og udlejning af brugte landbrugsmaskiner og udstyr i hele Danmark og til forhandlere på eksportmarkederne.

Du refererer til virksomhedens salgsdirektør, som du vil få god mulighed for at sparre med i det daglige.

Du får en meget selvstændig stilling, som kræver, at du både er strategisk tænkende og meget "hands on".

I forbindelse med dit virke vil du naturligvis få god mulighed for at trække på den mangeårige viden inden for køb og salg af landbrugsmaskiner- og udstyr, som findes i organisationen.

Der vil være ledelsesansvar for to meget selvkørende medarbejdere, der er tilknyttet afdelingen.

Du er den synlige leder, der forstår at engagere og motivere medarbejderne, og som selv går forrest, når der er behov.

Medarbejdernes primære opgave er at vurdere og sparre med de ca. 20 distriktsansvarlige omkring det brugte udstyr, som indgår i deres handler og udlejningsaftaler. Derudover så servicerer afdelingen naturligvis også de kunder, som selv henvender sig telefonisk eller kommer forbi centret.

I det daglige vil der være et tæt samarbejde med dine egne medarbejdere samt øvrigt personale i organisationen og specielt distriktsansvarlige i marken.

Din direkte kontakt til kunder vil i høj grad være til maskinhandlere på eksportmarkederne. Du får ansvaret for at udvikle relationerne til de eksterne samarbejdspartnere samtidig med, at du også udvider porteføljen af samarbejdspartnere.

Du står for udarbejdelsen af strategiplaner for eksportmarkederne, herunder fastlæggelse af handlingsplaner og mål. Du er selv aktiv på salgssiden på eksportsalget og forventes at tage over og/eller være med på sidelinjen, når det drejer sig om de store handler på det danske marked.

Du bliver ansvarlig for, at den fastlagte strategi bliver implementeret, at budgetter bliver overholdt og naturligvis, at målene nås i Used Equipment Centeret.

Du forventes at deltage i nationale og internationale regionalmøder og har 1:1 møder med COO´en minimum én engang om ugen.

Der vil være ca. 10-20 overnatninger p.a. i forbindelse med rejser til samarbejdspartnere i udlandet.

Egenskaber:
Du er en dynamisk, udadvendt og salgsorienteret person med forretningsflair.

Du besidder gode kommunikationsevner både i skrift og tale og evner at skabe gode relationer til både kunder, kollegaer og andre samarbejdspartnere.

Du er tillidsvækkende, energisk, initiativrig og økonomisk bevidst.

Du forstår at arbejde strategisk og er i stand til at omsætte strategi til konkrete handlinger og resultater.

En visionær og udviklingsorienteret person med gennemslagskraft, der er selvmotiverende, igangsættende og med et godt drive vil passe fint til stillingen.

Uddannelser: Vi er meget åbne for forskellige uddannelsesmæssige baggrunde.

Erhvervserfaring:
Vi forestiller os, at du har flere års erfaring fra en lignende stilling, og har du brancheerfaring fra samme eller beslægtede brancher, er det naturligvis en kæmpe fordel.

Sprogkundskaber/IT:
Du behersker dansk og engelsk på forhandlingsniveau i skrift og tale og er en erfaren bruger af IT.

Løn: Du tilbydes en attraktiv lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer.

Du tilbydes:
En spændende stilling, som du i høj grad kan være med til at præge - både hvad angår det strategiske og de operationelle opgaver.

Virksomhedsbeskrivelse:
Semler AGRO A/S - Used Equipment Center er virksomhedens center for brugte landbrugsmaskiner.

Her får kunder og forhandlere en unik mulighed for at købe maskiner til stort set alle behov.

Centeret er det største af sin slags i Danmark, hvor man vil blive mødt af et stort udvalg af maskiner som traktorer, mejetærskere, snittere, læssemaskiner samt et bredt udvalg af harver, såmaskiner og tilbehør. Det er centralt beliggende i Jylland - tæt på motorvej.

Fordelen ved at samle de brugte maskiner et sted er, at det er lettere at indføre standardprocedurer og samle specialister inden for området.

Virksomheden har stor erfaring med at handle internationalt og er vant til at håndtere eventuelle udfordringer/specielle krav, der kan opstå undervejs.

Alle maskiner er oprettet på internationale maskinlister, så kunden let kan få et overblik over, hvad der er på lager.

Der er i alt ca. 220 medarbejdere tilknyttet virksomheden i Danmark.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060. 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

SALGSCHEF TIL BALLERUP AFDELING

Web-Koncept København

Ballerup
Du er en resultatorienteret og dygtig leder, der gerne selv går forrest, og som både er strategisk tænkende og operationel Stillingsbeskrivelse: Du bidrager aktivt til videreudviklingen af vores markedsstrategi og du er selv ansvarlig for eksekvering...
22. juni 2022

Channel Sales Manager, Mobile Business

Sony UK Technology Centre

København K
Are you are interested in working in a global company that inspires you and encourages your creativity? If you want to play a part in shaping the future of our Mobile business, we have a great opportunity for a Channel Sales Manager to maximize sales...
5. juni 2022

Boutique Manager (Maternity Cover)

iAgora Europa

København K
Descripción del puesto: Boutique Manager (Maternity cover) - Fragrance & Beauty, Copenhagen (COMPANY NAME) is currently looking for an enthusiastic and self-driven maternity cover for the Boutique Manager, to lead our energetic and passionate team to...
16. juni 2022

SALGSCHEF – Rental og Used Equipment

 

Nøgleord:
Du får ansvaret for salg af Used Equipment både i Danmark og på udvalgte eksportmarkeder.

Arbejdssted: Kolding

Stillingsbeskrivelse:
Vi søger en meget analytisk og strategisk tænkende person, der får det strategiske og det operationelle ansvar for resultaterne i Used Equipment Centret.

Centret står for salg og udlejning af brugte landbrugsmaskiner og udstyr i hele Danmark og til forhandlere på eksportmarkederne.

Du refererer til virksomhedens salgsdirektør, som du vil få god mulighed for at sparre med i det daglige.

Du får en meget selvstændig stilling, som kræver, at du både er strategisk tænkende og meget "hands on".

I forbindelse med dit virke vil du naturligvis få god mulighed for at trække på den mangeårige viden inden for køb og salg af landbrugsmaskiner- og udstyr, som findes i organisationen.

Der vil være ledelsesansvar for to meget selvkørende medarbejdere, der er tilknyttet afdelingen.

Du er den synlige leder, der forstår at engagere og motivere medarbejderne, og som selv går forrest, når der er behov.

Medarbejdernes primære opgave er at vurdere og sparre med de ca. 20 distriktsansvarlige omkring det brugte udstyr, som indgår i deres handler og udlejningsaftaler. Derudover så servicerer afdelingen naturligvis også de kunder, som selv henvender sig telefonisk eller kommer forbi centret.

I det daglige vil der være et tæt samarbejde med dine egne medarbejdere samt øvrigt personale i organisationen og specielt distriktsansvarlige i marken.

Din direkte kontakt til kunder vil i høj grad være til maskinhandlere på eksportmarkederne. Du får ansvaret for at udvikle relationerne til de eksterne samarbejdspartnere samtidig med, at du også udvider porteføljen af samarbejdspartnere.

Du står for udarbejdelsen af strategiplaner for eksportmarkederne, herunder fastlæggelse af handlingsplaner og mål. Du er selv aktiv på salgssiden på eksportsalget og forventes at tage over og/eller være med på sidelinjen, når det drejer sig om de store handler på det danske marked.

Du bliver ansvarlig for, at den fastlagte strategi bliver implementeret, at budgetter bliver overholdt og naturligvis, at målene nås i Used Equipment Centeret.

Du forventes at deltage i nationale og internationale regionalmøder og har 1:1 møder med COO´en minimum én engang om ugen.

Der vil være ca. 10-20 overnatninger p.a. i forbindelse med rejser til samarbejdspartnere i udlandet.

Egenskaber:
Du er en dynamisk, udadvendt og salgsorienteret person med forretningsflair.

Du besidder gode kommunikationsevner både i skrift og tale og evner at skabe gode relationer til både kunder, kollegaer og andre samarbejdspartnere.

Du er tillidsvækkende, energisk, initiativrig og økonomisk bevidst.

Du forstår at arbejde strategisk og er i stand til at omsætte strategi til konkrete handlinger og resultater.

En visionær og udviklingsorienteret person med gennemslagskraft, der er selvmotiverende, igangsættende og med et godt drive vil passe fint til stillingen.

Uddannelser: Vi er meget åbne for forskellige uddannelsesmæssige baggrunde.

Erhvervserfaring:
Vi forestiller os, at du har flere års erfaring fra en lignende stilling, og har du brancheerfaring fra samme eller beslægtede brancher, er det naturligvis en kæmpe fordel.

Sprogkundskaber/IT:
Du behersker dansk og engelsk på forhandlingsniveau i skrift og tale og er en erfaren bruger af IT.

Løn: Du tilbydes en attraktiv lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer.

Du tilbydes:
En spændende stilling, som du i høj grad kan være med til at præge - både hvad angår det strategiske og de operationelle opgaver.

Virksomhedsbeskrivelse:
Semler AGRO A/S - Used Equipment Center er virksomhedens center for brugte landbrugsmaskiner.

Her får kunder og forhandlere en unik mulighed for at købe maskiner til stort set alle behov.

Centeret er det største af sin slags i Danmark, hvor man vil blive mødt af et stort udvalg af maskiner som traktorer, mejetærskere, snittere, læssemaskiner samt et bredt udvalg af harver, såmaskiner og tilbehør. Det er centralt beliggende i Jylland - tæt på motorvej.

Fordelen ved at samle de brugte maskiner et sted er, at det er lettere at indføre standardprocedurer og samle specialister inden for området.

Virksomheden har stor erfaring med at handle internationalt og er vant til at håndtere eventuelle udfordringer/specielle krav, der kan opstå undervejs.

Alle maskiner er oprettet på internationale maskinlister, så kunden let kan få et overblik over, hvad der er på lager.

Der er i alt ca. 220 medarbejdere tilknyttet virksomheden i Danmark.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060. 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

SALGSCHEF TIL BALLERUP AFDELING

Web-Koncept København

Ballerup
Du er en resultatorienteret og dygtig leder, der gerne selv går forrest, og som både er strategisk tænkende og operationel Stillingsbeskrivelse: Du bidrager aktivt til videreudviklingen af vores markedsstrategi og du er selv ansvarlig for eksekvering...
22. juni 2022

Channel Sales Manager, Mobile Business

Sony UK Technology Centre

København K
Are you are interested in working in a global company that inspires you and encourages your creativity? If you want to play a part in shaping the future of our Mobile business, we have a great opportunity for a Channel Sales Manager to maximize sales...
5. juni 2022

Boutique Manager (Maternity Cover)

iAgora Europa

København K
Descripción del puesto: Boutique Manager (Maternity cover) - Fragrance & Beauty, Copenhagen (COMPANY NAME) is currently looking for an enthusiastic and self-driven maternity cover for the Boutique Manager, to lead our energetic and passionate team to...
16. juni 2022