Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsdirektør ved Euromaster Danmark

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942009Phoenix-3989e65912019-01-14T00:00:00Salgsdirektør ved Euromaster Danmark

Brænder du for at bruge dine salgs- og lederevner, er du stærk til at håndtere alle aspekter i salgsarbejdet og er du målrettet og resultatorienteret?

Ja, så tilbyder vi en fantastisk spændende mulighed. Du får en unik chance for at sætte dit fingeraftryk på både processer og salget i Euromaster. Stillingen indgår i Euromasters øverste managementgruppe (Direktionen).

Dine primære mål og arbejdsopgaver bliver:

  • Deltagelse i udarbejdelsen af strategien for Euromaster DNK som et medlem i direktionen.
  • Udarbejde og sikre implementering samt ejerskab for Euromasters salgsstrategi.
  • Ansvarlig for, at de forretningsmæssige og finansielle mål i salgsafdelingen nås.
  • Sikre koordinering og samarbejde mellem centre og vores salgsstyrke.
  • Deltage i udarbejdelse af handlingsplaner, i samarbejde med salgschefer og sælgere.
  • Være garant for gode resultater og et højt kvalitetsniveau i den ydede service i regionerne/segmenterne.
  • Løbende opfølgning på budgetter og de handlingsplaner, der sikrer, at Euromaster når sine mål.
  • Ledelse, coaching og udvikling af salgsstyrken.
  • Implementering af CRM system.
  • Egen kundeportefølje samt overordnet ansvarlig for Euromasters DNK største kunder.

Faglige kvalifikationer:

  • Du har ledelsesmæssig erfaring fra en virksomhed med kædedrift samt erfaring med distanceledelse.
  • Du har stor erfaring med salg og salgsledelse.
  • Du begår dig hjemmevant på alle niveauer i organisationen og spiller en aktiv rolle i centrene, på hovedkontoret i Skanderborg og i samspillet med dit internationale netværk ude i Europa.

Personlige kvalifikationer

  • Vi lægger vægt på, at du har eminente samarbejdsevner.
  • Du er engageret, dynamisk, motiverende og involverende i din arbejdsstil.
  • Du er målrettet, fleksibel, vedholdende og sikrer 100% implementering af planerne.
  • Du er resultatorienteret og en vindertype.
  • Du har IT kompetencer på et højt brugerniveau.
  • Du behersker engelsk i skrift og tale på et højt niveau.

Vi tilbyder:

En spændende stilling, hvor der vil være rig mulighed for at få indflydelse på, hvorledes jobbet skal udvikle sig. Du bliver en nøgleperson i vore bestræbelser på at fortsætte den positive udvikling Euromaster er inde i. Euromaster er en international virksomhed, der har fokus på et godt arbejdsmiljø med motiverede medarbejdere og gode personaleforhold.

Yderligere informationer:

Ønsker du yderligere informationer om stillingen, så er du velkommen til at rette henvendelse til CEO Henrik Fusager, mobil 23 68 74 22.

Ansøgningsfrist: Send din ansøgning hurtigst muligt, vi foretager os retten til løbende at indkalde til samtaler.

2019-03-12T00:50:43.530 Brænder du for at bruge dine salgs- og lederevner, er du stærk til at håndtere alle aspekter i salgsarbejdet og er du målrettet og resultatorienteret? Ja, så tilbyder vi en fantastisk spændende mulighed. Du får en unik chance for at sætte dit fingeraftryk på både processer og salget i Euromaster. Stillingen indgår i Euromasters øverste managementgruppe (Direktionen). Dine primære mål og arbejdsopgaver bliver: Deltagelse i udarbejdelsen af strategien for Euromaster DNK som et medlem i direktionen. Udarbejde og sikre implementering samt ejerskab for Euromasters salgsstrategi. Ansvarlig for, at de forretningsmæssige og finansielle mål i salgsafdelingen nås. Sikre koordinering og samarbejde mellem centre og vores salgsstyrke. Deltage i udarbejdelse af handlingsplaner, i samarbejde med salgschefer og sælgere. Være garant for gode resultater og et højt kvalitetsniveau i den ydede service i regionerne segmenterne. Løbende opfølgning på budgetter og de handlingsplaner, der sikrer, at Euromaster når sine mål. Ledelse, coaching og udvikling af salgsstyrken. Implementering af CRM system. Egen kundeportefølje samt overordnet ansvarlig for Euromasters DNK største kunder. Faglige kvalifikationer: Du har ledelsesmæssig erfaring fra en virksomhed med kædedrift samt erfaring med distanceledelse. Du har stor erfaring med salg og salgsledelse. Du begår dig hjemmevant på alle niveauer i organisationen og spiller en aktiv rolle i centrene, på hovedkontoret i Skanderborg og i samspillet med dit internationale netværk ude i Europa. Personlige kvalifikationer Vi lægger vægt på, at du har eminente samarbejdsevner. Du er engageret, dynamisk, motiverende og involverende i din arbejdsstil. Du er målrettet, fleksibel, vedholdende og sikrer 100 implementering af planerne. Du er resultatorienteret og en vindertype. Du har IT kompetencer på et højt brugerniveau. Du behersker engelsk i skrift og tale på et højt niveau. Vi tilbyder: En spændende stilling, hvor der vil være rig mulighed for at få indflydelse på, hvorledes jobbet skal udvikle sig. Du bliver en nøgleperson i vore bestræbelser på at fortsætte den positive udvikling Euromaster er inde i. Euromaster er en international virksomhed, der har fokus på et godt arbejdsmiljø med motiverede medarbejdere og gode personaleforhold. Yderligere informationer: Ønsker du yderligere informationer om stillingen, så er du velkommen til at rette henvendelse til CEO Henrik Fusager, mobil 23 68 74 22. Ansøgningsfrist: Send din ansøgning hurtigst muligt, vi foretager os retten til løbende at indkalde til samtaler.11Jobnet3989e659100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-11T00:00:000000https://euromasterdanmarkas.hr-skyen.dk/show-job/388930EuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdder3435066Euromaster Danmark A/S11Krøyer Kielbergs Vej 3, 1 th8660SkanderborgDKDanmark0
henrik.fusager@euromaster.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693645JobNet493038149303811000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3989e659https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3989e659https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3989e659&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3989e659&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgHar du et højt ambitionsniveau? Hos Euromaster Danmark A/S får du rige muligheder for at påvirke virksomheden i en positiv retning.12007991Dansk3Læse/ tale123305Salgschef6Ledelse360113116Henrikhenrik.fusager@euromaster.comDKDanmarkDKDanmark330002462International Sales Manager - CopenhagenRobot - til Six Ames spændende vækstrejse The philosophy of Six Ames is to create high fashion dictum of elegance based on clean lines, strong feminine shapes and luxurious fabrics at seductive prices. The creative manifesto of Six Ames is to cover all aspects of life by combining the feminine and chic French lifestyle with Scandinavian craftmanship and simplicity. With a great focus on pristine quality and sophisticated styles, Six Ames aims to give women the opportunity to express themselves in their own unique way. --- For at videreføre den positive udvikling for Six Ames søger vi en International Sales Manager. For at være den rette profil er det afgørende, at du kan eksekvere og indfri Six Ames salgs- og markedsføringsstrategi på eksisterende og nye markeder. Vi forventer du er målrettet og har et stort personligt drive, og at du samtidig brænder for at skabe resultater i et internationalt salgsmiljø. I din arbejdsstil er du proaktiv med et konstant fokus på udnyttelsen af salgsmuligheder med den rigtige position i markedet. Den kommende International Sales Manager refererer til virksomhedens CEO, og du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med vores agenter, ligesom du vil få et tæt samarbejde på hovedkontoret med vores Design Manager, Sourcing Manager og PR Manager. I stillingen, der er uden personaleansvar, må du være indstillet på rejseaktivitet. Six Ames har hovedkontor i dejlige omgivelser i Amaliegade i København. JOBBESKRIVELSE Der er tale om et meget attraktivt job i en velkonsolideret virksomhed, hvor du spiller en central rolle i udnyttelsen af det fulde salgspotentiale. Du bliver en central driver ifm. virksomhedens spændende vækstrejse. For den rette person indebærer jobbet store muligheder karrieremæssigt. Du får følgende opgaver: Sikre opfyldelse af salgsbudgettet og udarbejdelse af go-to-market strategier. Opfølgning på og support til agenter samt opstart og udvikling af nye markeder. Udvikling af salget til key accounts. Overvåge salgsudviklingen og analysere produkt portefølje performance på tværs af markeder. Indkøb af NOOS varer og optimering af vareflow. Planlægning og afvikling ifm. deltagelse på modemesser. Sikre et tæt samarbejde med øvrige afdelinger og arbejdsglæde samt engagement hos agenter. Udvikling og optimering af B2C online salg i Six Ames web-shop. Six Ames er kendetegnet ved en flad struktur og en uformel tone, og du skal derfor fungere godt i et sådant miljø. Det er afgørende, at du som International Sales Manager er selvkørende og besidder et højt drive. OM DIG Du er en vedholdende entreprenør med et kommercielt mind-set. Du ønsker at få en central rolle i en virksomhed, hvor passion, engagement og personligt drive hyldes. Du har en hands-on attitude, så du evner at arbejde med daglige opgaver og samtidig sætte den strategiske retning for virksomhedens afsætningsstrategi i Europa. Du er løsningsorienteret og elsker at få ting til at ske. Du er en teamplayer, der evner at opbygge og udbygge stærke professionelle relationer. Du går i detaljen, uden at miste overblikket. Du har erfaring i at arbejde i et dynamisk, internationalt orienteret vækstmiljø. FAGLIG PROFIL Solid erfaring med salgserfaring indenfor fashion. Erfaring med ledelse af agenter på tværs af europæiske markeder. Dokumenterede resultater i samarbejdet med agenter. Produktforståelse og wholesale erfaring. God talforståelse og stærke analytiske kompetencer. Erfaring med Navision er et plus. ?PERSONLIG PROFIL Du er en positiv og empatisk person med stærke relationelle kompetencer. Du er er dygtig til at opbygge professionelt netværk i et internationalt miljø. Du trives i en flad organisation, hvor det går stærkt. Du behersker engelsk, mundtligt såvel som skriftligt. DU TILBYDES Et meget afvekslende job i en dynamisk og entreprenant vækstvirksomhed, hvor vi løfter i flok. Et spændende job med stor berøringsflade samt et stort ansvarsområde. Mulighed for at spille en central rolle ifm. Six Ames vækstrejse internationalt. Fagligt dygtige og passionerede kolleger i et dynamisk, kreativt team. Løn og ansættelsesvilkår på konkurrencedygtigt niveau. ANSØGNING UnikRecruitment bistår Six Ames ved denne rekrutteringsopgave. Virksomheden vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Kjærgaard, UnikRecruitment på 2222 4000 eller mk@unikrecruitment.dk. Ansøgningsfrist er hurtigst muligt.

- til Six Ames’ spændende vækstrejse

The philosophy of Six Ames is to create high fashion dictum of elegance based on clean lines, strong feminine shapes and luxurious fabrics at seductive prices. The creative manifesto of Six Ames is to cover all aspects of life by combining the feminine and chic French lifestyle with Scandinavian craftmanship and simplicity. With a great focus on pristine quality and sophisticated styles, Six Ames aims to give women the opportunity to express themselves in their own unique way.

---

For at videreføre den positive udvikling for Six Ames søger vi en International Sales Manager. For at være den rette profil er det afgørende, at du kan eksekvere og indfri Six Ames’ salgs- og markedsføringsstrategi på eksisterende og nye markeder. Vi forventer du er målrettet og har et stort personligt drive, og at du samtidig brænder for at skabe resultater i et internationalt salgsmiljø. I din arbejdsstil er du proaktiv med et konstant fokus på udnyttelsen af salgsmuligheder med den rigtige position i markedet.

Den kommende International Sales Manager refererer til virksomhedens CEO, og du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med vores agenter, ligesom du vil få et tæt samarbejde på hovedkontoret med vores Design Manager, Sourcing Manager og PR Manager. I stillingen, der er uden personaleansvar, må du være indstillet på rejseaktivitet. Six Ames har hovedkontor i dejlige omgivelser i Amaliegade i København.

JOBBESKRIVELSE

Der er tale om et meget attraktivt job i en velkonsolideret virksomhed, hvor du spiller en central rolle i udnyttelsen af det fulde salgspotentiale. Du bliver en central driver ifm. virksomhedens spændende vækstrejse. For den rette person indebærer jobbet store muligheder karrieremæssigt.

Du får følgende opgaver:

  • Sikre opfyldelse af salgsbudgettet og udarbejdelse af ”go-to-market” strategier.
  • Opfølgning på og support til agenter samt opstart og udvikling af nye markeder.
  • Udvikling af salget til key accounts.
  • Overvåge salgsudviklingen og analysere produkt portefølje performance på tværs af markeder.
  • Indkøb af NOOS varer og optimering af vareflow.
  • Planlægning og afvikling ifm. deltagelse på modemesser.
  • Sikre et tæt samarbejde med øvrige afdelinger og arbejdsglæde samt engagement hos agenter.
  • Udvikling og optimering af B2C online salg i Six Ames’ web-shop.

Six Ames er kendetegnet ved en flad struktur og en uformel tone, og du skal derfor fungere godt i et sådant miljø. Det er afgørende, at du som International Sales Manager er selvkørende og besidder et højt drive.

OM DIG

  • Du er en vedholdende entreprenør med et kommercielt mind-set.
  • Du ønsker at få en central rolle i en virksomhed, hvor passion, engagement og personligt drive hyldes.
  • Du har en hands-on attitude, så du evner at arbejde med daglige opgaver og samtidig sætte den strategiske retning for virksomhedens afsætningsstrategi i Europa.
  • Du er løsningsorienteret og elsker at få ting til at ske.
  • Du er en teamplayer, der evner at opbygge og udbygge stærke professionelle relationer.
  • Du går i detaljen, uden at miste overblikket.
  • Du har erfaring i at arbejde i et dynamisk, internationalt orienteret vækstmiljø.

FAGLIG PROFIL

  • Solid erfaring med salgserfaring indenfor fashion.
  • Erfaring med ledelse af agenter på tværs af europæiske markeder.
  • Dokumenterede resultater i samarbejdet med agenter.
  • Produktforståelse og wholesale erfaring.
  • God talforståelse og stærke analytiske kompetencer.
  • Erfaring med Navision er et plus.

?PERSONLIG PROFIL

  • Du er en positiv og empatisk person med stærke relationelle kompetencer.
  • Du er er dygtig til at opbygge professionelt netværk i et internationalt miljø.
  • Du trives i en flad organisation, hvor det går stærkt.
  • Du behersker engelsk, mundtligt såvel som skriftligt.

DU TILBYDES

  • Et meget afvekslende job i en dynamisk og entreprenant vækstvirksomhed, hvor vi løfter i flok.
  • Et spændende job med stor berøringsflade samt et stort ansvarsområde.
  • Mulighed for at spille en central rolle ifm. Six Ames’ vækstrejse internationalt.
  • Fagligt dygtige og passionerede kolleger i et dynamisk, kreativt team.
  • Løn og ansættelsesvilkår på konkurrencedygtigt niveau.

ANSØGNING

UnikRecruitment bistår Six Ames ved denne rekrutteringsopgave. Virksomheden vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Kjærgaard, UnikRecruitment på 2222 4000 eller mk@unikrecruitment.dk. Ansøgningsfrist er hurtigst muligt.

UnikRecruitmentKøbenhavn K2019-04-08T00:00:002019-06-03T00:00:00
330002035Head of Sales and Business DevelopmentRobot Head of Sales and Business Development Associated Danish Ports Trekantsområdet Er du klar til at tage ansvaret for salg og salgsrelateret marketing i en velfunderet og vækstende virksomhed, hvor mulighederne er store, og hvor du vil få ansvaret for at etablere nye store forretningsmuligheder? Kan du begå dig både nationalt og internationalt og identificere nye markeder? Så er denne karriereudfordring måske lige dig? Hvem er du? Du har allerede stærk international erfaring med salg, ligesom du har flere års erfaring med ledelse. Din salgserfaring har du bla. med langsigtet projektsalg. Du er en målrettet, strategisk og dynamisk person, der forstår at begå dig i spændingsfeltet mellem salg, marketing forretningsudvikling, med sans og fokus på af alle tre områder. Som person er du en naturlig selvstarter, der gerne kæmper for din sag. Det kan til tider kræve at du tænker utraditionelt for at nå i mål eller når der skal ses på nye muligheder. Du sætter en ære i at orientere dig samfundsmæssigt og altid være orienteret om, hvad der foregår på markedet. Du er en stærk samarbejdspartner for kunder og en god ambassadør for virksomheden. Som leder forstår du at skabe en positiv og innovativ atmosfære, der ansporer dine medarbejdere til at forpligte sig til opgaven og yde en ekstra indsats. Du kommunikerer gerne målrettet og effektivt således, at der udvikles en kultur baseret på gensidig deltagelse og involvering. Det er vigtigt for din ledelsesstil at sikre inspiration, træning og støtte for at hjælpe dine medarbejdere til at leve op til resultater og budgetter. Om Associated Danish Ports A S ADP A S har siden år 2000 ejet og drevet erhvervshavnene i Fredericia, Nyborg og Middelfart. De tre havne er med en central beliggenhed vigtige knudepunkter og bindeled mellem Danmark og resten af Europa. I knudepunktet, hvor havn møder motorveje og jernbane, omlader ADP dagligt gods fra hele verden. Med en årlig godsmængde på ca. 8.6 mio. tons hører ADP til blandt Danmarks største havne. Forretningen er koncentreret om korn, foderstoffer, biobrændsel, recycling produkter, container, projektlast, flydende bulk og krydstogt. Vores havne har internationale standarder, hvad angår kapacitet og dybde, men vores største force er beliggenheden helt centralt i forhold til både national og international infrastruktur. Den centrale beliggenhed med adgang til flere transportformer er drivkraften bag vores udvikling. I baglandet til Fredericia Havn udvikler vi Taulov Dry Port, som er et 700.000 m stort areal, hvor moderne lager- og logistikfaciliteter og muligheder for omladning af gods mellem havn, jernbane og motorveje skaber effektive og fleksible transport- og logistikløsninger til vores kunder. ADP leverer dermed ikke kun havneinfrastruktur, men er også en samarbejdspartner, som tænker 360-grader rundt om kundernes transport- og logistikudfordringer. ADP A S er meget bevidste om samspillet med omgivelserne. Vi engagerer os i vores lokalsamfund og balancerer vores udvikling i tæt samspil med by og havn. Vores havne skaber værditilvækst og arbejdspladser i alle tre kommuner, og havnene har derfor stor betydning for den lokale og regionale økonomi. Om stillingen Dine primære arbejdsopgaver vil være: Udarbejde business cases Skabe netværk nationalt og internationalt Udarbejde salg- og marketingbudgetter Lave strategiplan for salg og marketing Sikre en dynamisk salgs- og markedsføringsindsats med kommunikation for øje Afdække nye markeder og potentialer heraf Lede medarbejderne i afdelingen Opsøge nye kunder, udvikle kundetilpassede løsninger koncepter, præsentere og forhandle Samarbejde med diverse samarbejdspartnere interessenter Kontraktsforhandlinger Sikre en dynamisk salgs- og markedsføringsindsats mens opgaven udvikler sig Du får en del rejseaktivitet primært nordeuropa. Uddannelse Relevant kommerciel uddannelse. Sprog Dansk: fejlfrit både skriftligt og mundtligt Engelsk: flydende og til forhandling Information Birn Partners har ansvaret for rekrutteringsprocessen, og yderligere information om stillingen og virksomheden kan fås ved personlige interviews om stillingen. Der indkaldes løbende til interviews. Du skal ikke skrive en ansøgning, men passer du perfekt til stillingen, så upload dit CV via linket på vores website.Head of Sales and Business Development Associated Danish Ports Trekantsområdet

Er du klar til at tage ansvaret for salg og salgsrelateret marketing i en velfunderet og vækstende virksomhed, hvor mulighederne er store, og hvor du vil få ansvaret for at etablere nye store forretningsmuligheder?

Kan du begå dig både nationalt og internationalt og identificere nye markeder? Så er denne karriereudfordring måske lige dig?

Hvem er du?

Du har allerede stærk international erfaring med salg, ligesom du har flere års erfaring med ledelse. Din salgserfaring har du bla. med langsigtet projektsalg. Du er en målrettet, strategisk og dynamisk person, der forstår at begå dig i spændingsfeltet mellem salg, marketing forretningsudvikling, med sans og fokus på af alle tre områder. Som person er du en naturlig selvstarter, der gerne kæmper for din sag. Det kan til tider kræve at du tænker utraditionelt for at nå i mål eller når der skal ses på nye muligheder. Du sætter en ære i at orientere dig samfundsmæssigt og altid være orienteret om, hvad der foregår på markedet. Du er en stærk samarbejdspartner for kunder og en god ambassadør for virksomheden.

Som leder forstår du at skabe en positiv og innovativ atmosfære, der ansporer dine medarbejdere til at forpligte sig til opgaven og yde en ekstra indsats. Du kommunikerer gerne målrettet og effektivt således, at der udvikles en kultur baseret på gensidig deltagelse og involvering. Det er vigtigt for din ledelsesstil at sikre inspiration, træning og støtte for at hjælpe dine medarbejdere til at leve op til resultater og budgetter.

Om Associated Danish Ports A/S

ADP A/S har siden år 2000 ejet og drevet erhvervshavnene i Fredericia, Nyborg og Middelfart. De tre havne er med en central beliggenhed vigtige knudepunkter og bindeled mellem Danmark og resten af Europa. I knudepunktet, hvor havn møder motorveje og jernbane, omlader ADP dagligt gods fra hele verden. Med en årlig godsmængde på ca. 8.6 mio. tons hører ADP til blandt Danmarks største havne. Forretningen er koncentreret om korn, foderstoffer, biobrændsel, recycling produkter, container, projektlast, flydende bulk og krydstogt. Vores havne har internationale standarder, hvad angår kapacitet og dybde, men vores største force er beliggenheden – helt centralt i forhold til både national og international infrastruktur.

Den centrale beliggenhed med adgang til flere transportformer er drivkraften bag vores udvikling. I baglandet til Fredericia Havn udvikler vi Taulov Dry Port, som er et 700.000 m² stort areal, hvor moderne lager- og logistikfaciliteter og muligheder for omladning af gods mellem havn, jernbane og motorveje skaber effektive og fleksible transport- og logistikløsninger til vores kunder. ADP leverer dermed ikke kun havneinfrastruktur, men er også en samarbejdspartner, som tænker 360-grader rundt om kundernes transport- og logistikudfordringer.

ADP A/S er meget bevidste om samspillet med omgivelserne. Vi engagerer os i vores lokalsamfund og balancerer vores udvikling i tæt samspil med by og havn. Vores havne skaber værditilvækst og arbejdspladser i alle tre kommuner, og havnene har derfor stor betydning for den lokale og regionale økonomi.

Om stillingen

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Udarbejde business cases
  • Skabe netværk nationalt og internationalt
  • Udarbejde salg- og marketingbudgetter
  • Lave strategiplan for salg og marketing
  • Sikre en dynamisk salgs- og markedsføringsindsats med kommunikation for øje
  • Afdække nye markeder og potentialer heraf
  • Lede medarbejderne i afdelingen
  • Opsøge nye kunder, udvikle kundetilpassede løsninger/koncepter, præsentere og forhandle
  • Samarbejde med diverse samarbejdspartnere/interessenter
  • Kontraktsforhandlinger
  • Sikre en dynamisk salgs- og markedsføringsindsats mens opgaven udvikler sig

Du får en del rejseaktivitet – primært nordeuropa.

Uddannelse

Relevant kommerciel uddannelse.

Sprog

Dansk: fejlfrit både skriftligt og mundtligt

Engelsk: flydende og til forhandling

Information

Birn+Partners har ansvaret for rekrutteringsprocessen, og yderligere information om stillingen og virksomheden kan fås ved personlige interviews om stillingen. Der indkaldes løbende til interviews.

Du skal ikke skrive en ansøgning, men passer du perfekt til stillingen, så upload dit CV via linket på vores website.

Birn+PartnersFredericia2019-04-05T00:00:002019-05-31T00:00:00
329999648International sales manager - ÅrhusRobot Har du passionen, evnerne og lysten til et selvstændigt job indenfor salg af LED-løsninger? Kunne du tænke dig at komme med på vores væksteventyr? Så er det måske dig, vi er på udkig efter. JOBBET I tæt samarbejde med dine kolleger bliver du ansvarlig for at øge salget af LED-løsninger til eksisterende kunder samt nye markeder og segmenter i Skandinavien. Som en del af salgsteamet vil det være din opgave at fastlægge retningen for de kommende år. Dette i tæt samarbejde med salgsdirektøren. Du vil komme til at stå i spidsen for at skabe, udbygge og eksekvere expromo s kanalstrategi på de skandinaviske markeder. Derudover vil dine arbejdsopgaver blandt andet være, at: udarbejde markedsføringsplaner på strategisk, taktisk og operationel plan definere og eksekvere go-to-market strategier for udvalgte markeder og produkter stå for budgetplanlægning og opfølgning på forecast sammen med sælgere og expromo s partnere træne og motivere eksisterende - og nye forhandlere deltage på relevante messer etc. For den rigtige person, er der tale om et job med stor fleksibilitet, frihedsgrader og råderum til at skabe ekstraordinære salgsresultater. Du vil skulle forvente en rejseaktivitet på cirka 30 dage om året. Primært i Skandinavien. KANDIDATEN Du har minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling indenfor salg og brancheerfaring fra enten AV, digital signage, software eller LED. Du ved hvad der skal til, for sammen med dine kolleger, at entrere nye kunder og markeder, og skabe ekstraordinære resultater. Skal du have succes i jobbet, kræver det et højt aktivitetsniveau og stærke kompetencer inden for direkte salg og salg gennem partnere. Vi forventer at du: har en god forretningsforståelse og evner at udarbejde en strategisk plan er drivende og målrettet, med stærk tro på egne evner har styr på dine salgsteknikker og din pipeline har gode kommunikationsevner i tale såvel som på skrift besidder et stærkt købmandskab, samt er vedholdende i forhandlingssituationer har god humor og ikke lader dig slå ud af afvisninger Vigtigst er det, at du har evnen til at sætte ambitiøse mål og eksekvere på dem. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Jobbet der tilbydes, er et udfordrende og selvstændigt job, i et uformelt og innovativt miljø i et team fyldt med energi og gå-på-mod. Der er tale om et miljø hvor daglig sparring og muligheder for vækst er den del af hverdagen. Hos Expromo kommer du til at være en del af et nyt dynamisk og resultatorienteret hold, hvor du i fællesskab med dine kolleger videreudvikle og virkeliggør den overordnede salgsstrategi. Du vil starte ud med en grundig oplæring i produkter og salg, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet. LØN Du vil blive tilbudt en særdeles attraktiv lønpakke bestående af fast grundløn og bonus. Derudover får du firmabil, pensions- og sundhedsordning. SPROG Flydende på dansk og engelsk i skrift og tale. Kan du tysk er det et plus. TILTR DELSE Løbende KONTAKTPERSON For nærmere info, kontakt salgsdirektør Mads Lind på telefon 29920295 eller send en mail til mlin@expromo.eu VIRKSOMHEDEN Expromo Europe A S producerer, projekterer og installerer LED-storskærme over hele verden, mens ProShop Europe Media A S skaber grafisk design og indhold, 3D animationer, filmproduktion og motion graphics. Begge er en del af ProShop Europe A S, som på absolut højeste niveau designer, bygger og afvikler tekniske løsninger til AV markedet, konferencer, events, koncerter og udstillinger. Samspillet mellem kompetenceområderne giver et utal af muligheder, som omdannes til innovative og bæredygtige løsninger. Virksomheden har en flad organisation og højt til loftet. Du kan læse mere her: https: expromo.eu da

Har du passionen, evnerne og lysten til et selvstændigt job indenfor salg af LED-løsninger? Kunne du tænke dig at komme med på vores væksteventyr? Så er det måske dig, vi er på udkig efter.

JOBBET

I tæt samarbejde med dine kolleger bliver du ansvarlig for at øge salget af LED-løsninger til eksisterende kunder samt nye markeder og segmenter i Skandinavien. Som en del af salgsteamet vil det være din opgave at fastlægge retningen for de kommende år. Dette i tæt samarbejde med salgsdirektøren.

Du vil komme til at stå i spidsen for at skabe, udbygge og eksekvere expromo´s kanalstrategi på de skandinaviske markeder.

Derudover vil dine arbejdsopgaver blandt andet være, at:

  • udarbejde markedsføringsplaner på strategisk, taktisk og operationel plan
  • definere og eksekvere go-to-market strategier for udvalgte markeder og produkter
  • stå for budgetplanlægning og opfølgning på forecast sammen med sælgere og expromo´s partnere
  • træne og motivere eksisterende - og nye forhandlere
  • deltage på relevante messer
  • etc.

For den rigtige person, er der tale om et job med stor fleksibilitet, frihedsgrader og råderum til at skabe ekstraordinære salgsresultater.

Du vil skulle forvente en rejseaktivitet på cirka 30 dage om året. Primært i Skandinavien.

KANDIDATEN

Du har minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling indenfor salg og brancheerfaring fra enten AV, digital signage, software eller LED.

Du ved hvad der skal til, for sammen med dine kolleger, at entrere nye kunder og markeder, og skabe ekstraordinære resultater. Skal du have succes i jobbet, kræver det et højt aktivitetsniveau og stærke kompetencer inden for direkte salg og salg gennem partnere.

Vi forventer at du:

  • har en god forretningsforståelse og evner at udarbejde en strategisk plan
  • er drivende og målrettet, med stærk tro på egne evner
  • har styr på dine salgsteknikker og din pipeline
  • har gode kommunikationsevner i tale såvel som på skrift
  • besidder et stærkt købmandskab, samt er vedholdende i forhandlingssituationer
  • har god humor og ikke lader dig slå ud af afvisninger

Vigtigst er det, at du har evnen til at sætte ambitiøse mål og eksekvere på dem.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Jobbet der tilbydes, er et udfordrende og selvstændigt job, i et uformelt og innovativt miljø i et team fyldt med energi og gå-på-mod. Der er tale om et miljø hvor daglig sparring og muligheder for vækst er den del af hverdagen.

Hos Expromo kommer du til at være en del af et nyt dynamisk og resultatorienteret hold, hvor du i fællesskab med dine kolleger videreudvikle og virkeliggør den overordnede salgsstrategi.

Du vil starte ud med en grundig oplæring i produkter og salg, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet.

LØN

Du vil blive tilbudt en særdeles attraktiv lønpakke bestående af fast grundløn og bonus. Derudover får du firmabil, pensions- og sundhedsordning.

SPROG

Flydende på dansk og engelsk i skrift og tale. Kan du tysk er det et plus.

TILTRÆDELSE

Løbende

KONTAKTPERSON

For nærmere info, kontakt salgsdirektør Mads Lind på telefon 29920295 eller send en mail til mlin@expromo.eu

VIRKSOMHEDEN

Expromo Europe A/S producerer, projekterer og installerer LED-storskærme over hele verden, mens ProShop Europe Media A/S skaber grafisk design og indhold, 3D animationer, filmproduktion og motion graphics. Begge er en del af ProShop Europe A/S, som på absolut højeste niveau designer, bygger og afvikler tekniske løsninger til AV markedet, konferencer, events, koncerter og udstillinger. Samspillet mellem kompetenceområderne giver et utal af muligheder, som omdannes til innovative og bæredygtige løsninger. Virksomheden har en flad organisation og højt til loftet. Du kan læse mere her: https://expromo.eu/da/

PersonaleBørsenAarhus N2019-04-03T00:00:002019-05-29T00:00:00
329975406Growth ManagerRobot Growth Manager at L AMOURBOX, Copenhagen ABOUT L AMOURBOX Who are we and why should we work together? We are the leading subscription club of romantic and erotic product in Scandinavia and known from Løvens Hule Shark Tank Dragons Den. Back in December 2017 we shipped out our first box with the vision to redefine the way couples discovers the extra sparkle in their relationship. Since then more than 5000 couples in Denmark, Sweden and Norway have tried L AMOURBOX. We feel we are on to something big, but we just started, and we need you to be part of our journey, scaling L AMOURBOX in our new office in Copenhagen at Founders House. OUR REQUIREMENTS We are looking for a talented growth hacker with 2-3 years of experience in growth or digital marketing. You get excited about numbers and knows how to work with metrics You have a proven record with performing campaigns and growth through Facebook Ads, Instagram Ads, Organic SoMe, Content Marketing, Email Marketing and UX. Highly results driven, we need a person who is driven by delivering high user growth. Have several years experience working with digital marketing budgets, either through Facebook ads and influencer marketing. Have experience working with marketing and or social media for a digital product. Are obsessed with details yet able to zoom out whenever to see the whole picture. Preferably you have worked with growth hacking before Self-driven, take ownership and have the ability to manage your own projects, but also play well in a team. You are independent and knows how to take action. You should be able to work together with our creative team knowing how to convert edgy ideas to a scaling business When you hear erotic toys, you get curious not scared. You are a kickass person that loves to work and make a difference. Hard work pays off! YOUR ROLE This is what we offer: A real opportunity to be part of a fun, exciting and hardworking start-up starting from scratch in Copenhagen The responsibility to manage budgets to optimize all growth efforts across all channels. Set the strategy and direction for the most optimal use of our growth budget and make a plan for allocation of resources and budget for this. Work with external primarily optimizing Facebook ads and PPC. Alongside our designer, you will work on growth hacking through product and user enhancements. You will through a data-driven creative approach provide ideas, input and tweaks to our product and user communication to integrate intuitive campaign and growth initiatives. Follow up on reports and delivering on weekly and monthly KPI s. Managing the ongoing lifecycle of our existing customers to retain them (e.g. contacting them with a new product offer). Developing and interlocking sales targets with sales and retention channels BENEFITS Flexible working hours and vacation: Morning person or night owl, this job is for you Located near public transportation Part of vibrant Founders house and start-up village in Islands Brygge (Copenhagen) where we share office with 30 other tech start-ups Free coffee tea: Get your caffeine fix for free Free beer on Fridays: Friday is something special, let s enjoy a beer together Free soft drinks and treats fruits: Peckish after lunch? We got your back Free lunch: Enjoy a free catered lunch with your colleagues, every day Interested? Please send your application to career@lamourbox.com and attach your CV and Cover letter. Also show or explain us a few examples of your best work. Show us why you are so awesome!

Growth Manager at L'AMOURBOX, Copenhagen

ABOUT L’AMOURBOX

Who are we and why should we work together? 

We are the leading subscription club of romantic and erotic product in Scandinavia and known from Løvens Hule / Shark Tank / Dragons Den.

Back in December 2017 we shipped out our first box with the vision to redefine the way couples discovers the extra sparkle in their relationship. Since then more than 5000 couples in Denmark, Sweden and Norway have tried L’AMOURBOX.

We feel we are on to something big, but we just started, and we need you to be part of our journey, scaling L’AMOURBOX in our new office in Copenhagen at Founders House. 

OUR REQUIREMENTS

  • We are looking for a talented growth hacker with 2-3+ years of experience in growth or digital marketing.
  • You get excited about numbers and knows how to work with metrics
  • You have a proven record with performing campaigns and growth through Facebook Ads, Instagram Ads, Organic SoMe, Content Marketing, Email Marketing and UX.
  • Highly results driven, we need a person who is driven by delivering high user growth.
  • Have several years’ experience working with digital marketing budgets, either through Facebook ads and influencer marketing.
  • Have experience working with marketing and/or social media for a digital product.
  • Are obsessed with details yet able to zoom out whenever to see the whole picture.
  • Preferably you have worked with growth hacking before
  • Self-driven, take ownership and have the ability to manage your own projects, but also play well in a team.
  • You are independent and knows how to take action.
  • You should be able to work together with our creative team knowing how to convert edgy ideas to a scaling business
  • When you hear erotic toys, you get curious – not scared.
  • You are a kickass person that loves to work and make a difference. Hard work pays off!

YOUR ROLE

This is what we offer:

  • A real opportunity to be part of a fun, exciting and hardworking start-up starting from scratch in Copenhagen
  • The responsibility to manage budgets to optimize all growth efforts across all channels.
  • Set the strategy and direction for the most optimal use of our growth budget and make a plan for allocation of resources and budget for this.
  • Work with external primarily optimizing Facebook ads and PPC.
  • Alongside our designer, you will work on growth hacking through product and user enhancements. You will through a data-driven creative approach provide ideas, input and tweaks to our product and user communication to integrate intuitive campaign and growth initiatives.
  • Follow up on reports and delivering on weekly and monthly KPI’s.
  • Managing the ongoing lifecycle of our existing customers to retain them (e.g. contacting them with a new product/offer).
  • Developing and interlocking sales targets with sales and retention channels

 

BENEFITS

  • Flexible working hours and vacation: Morning person or night owl, this job is for you
  • Located near public transportation
  • Part of vibrant Founders house and start-up village in Islands Brygge (Copenhagen) where we share office with 30+ other tech start-ups
  • Free coffee/tea: Get your caffeine fix for free
  • Free beer on Fridays: Friday is something special, let's enjoy a beer together
  • Free soft drinks and treats / fruits: Peckish after lunch? We got your back
  • Free lunch: Enjoy a free catered lunch with your colleagues, every day

 

Interested? Please send your application to career@lamourbox.com and attach your CV and Cover letter. Also show or explain us a few examples of your best work. Show us why you are so awesome!

M.X. Agency ApS / MagentoxpertenKøbenhavn S2019-03-11T00:00:002019-05-05T00:00:00
329975005E-Commerce Manager - OdenseRobot - Kommerciel og dygtig profil til NIELSEN s NIELSEN s er en familieejet virksomhed, som driver 18 tøjbutikker i Danmark indenfor herre-, dame- og teenz tøj. Varesortimentet består af både egne mærker samt mærkevarer fra en lang række brands. Virksomheden sælger i dag primært fra egne fysiske multibrand butikker, og har som led i en strategisk udvikling af virksomheden besluttet at udvikle sig i retningen mod omni-channel salg. Derfor søger NIELSEN s nu en kommerciel E-Commerce Manager, som skal sikre, at online salget kommer til at udgøre en betydelig del af virksomhedens samlede omsætning som en medspiller til NIELSEN s fysiske butiksnetværk. Som E-Commerce Manager på hovedkontoret i Odense får du reference til adm. direktør, Søren Bebe Nielsen og kommer i øvrigt til at indgå i et tæt samarbejde med virksomhedens øvrige funktioner. I butikkerne og på hovedkontoret beskæftiger NIELSEN s samlet ca. 300 medarbejdere. Se i øvrigt http: www.nielsens.dk. JOBBESKRIVELSE Der er tale om et attraktivt job, der har stort fokus hos NIELSEN s ledelse, bestyrelse og ejerkreds. Du bliver en driver og ansvarlig for udviklingen af profitabelt online salg til et betydeligt niveau i et positivt samspil med virksomhedens fysiske butiksnetværk. Du bliver også en proaktiv sparrings-partner for ledelsen omkring udviklingen af det digitale område. Du skal indgå i et værdiskabende samarbejde med butikkerne, marketing, indkøb og økonomi etc. samt eksterne samarbejdspartnere. Du sætter dit eget team, ligesom du leder projekter indenfor online salg i et tæt samarbejde med marketing. Du kommer til at stå for både de daglige operationelle og driftsmæssige opgaver samt udviklingen af omni-channel, og du har viljen og kompetencerne til at være med til at trække de større strategiske linjer, der fører NIELSEN s ind i fremtiden. Du evner at sikre P L overblik indenfor E-Commerce. NIELSEN s er kendetegnet ved en flad struktur og en uformel tone, og du skal derfor fungere godt i et sådant miljø i en familieejet virksomhed. Det er afgørende, at du er selvkørende og besidder et højt drive. OM DIG Du er E-Commerce Manager med stærke kompetencer indenfor online salg og markedsføring. Du er kommerciel og forstår hele værdikæden indenfor E-Commerce. Du er en empatisk teamplayer med stærke relationelle kompetencer. Du er en dygtig igangsætter og afslutter. Du kan gå i detaljen, uden at miste overblikket. Du forstår at begå dig i en ejerledet virksomhed, hvor du er tæt på ledelsen. FAGLIG PROFIL BtC E-Commerce erfaring, evt. fra fashion, design eller livsstil (dog ikke afgørende). Du har gerne erfaring med at optimere samspillet mellem E-Commerce og fysiske butikker, hvor service er i højsædet. Evner at arbejde med data til optimering af salg, marketing og processer. Erfaring med optimering af værdikæden indenfor E-Commerce og online marketing. Erfaring i arbejdet med strategi- og handlingsplaner indenfor E-Commerce og online marketing. Teknisk indsigt, så du kan briefe udviklere og øvrige samarbejdspartnere. Relevant kommerciel uddannelse eller praktisk erfaring med dokumenterede resultater indenfor E-Commerce med P L ansvar. PERSONLIG PROFIL Du er en positiv og empatisk person med stærke relationelle kompetencer. Du er en dygtig kommunikator på alle niveauer, internt såvel som eksternt. Du er loyal og en god sparrings-partner for kolleger, virksomhedens ledelse og ejerkreds. Du er idérig rollemodel for kolleger, der skaber begejstring omkring dig. Du er en god leder, der trives i en organisation med en flad struktur. DU TILBYDES Et spændende og meget afvekslende job i en solid og veldrevet familieejet virksomhed. Mulighed for at spille en meget central rolle ifm. NIELSEN s E-Commerce udvikling. Gode kolleger i et miljø, der er entreprenant og båret oppe af sunde værdier. Løn og ansættelsesvilkår på konkurrencedygtigt niveau. ANSØGNING UnikRecruitment bistår NIELSEN s ved denne rekrutteringsopgave. NIELSEN s vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Kjærgaard, UnikRecruitment på 2222 4000 eller mk@unikrecruitment.dk. Ansøgningsfrist er hurtigst muligt.

- Kommerciel og dygtig profil til NIELSEN’s

NIELSEN’s er en familieejet virksomhed, som driver 18 tøjbutikker i Danmark indenfor herre-, dame- og teenz tøj. Varesortimentet består af både egne mærker samt mærkevarer fra en lang række brands. Virksomheden sælger i dag primært fra egne fysiske multibrand butikker, og har som led i en strategisk udvikling af virksomheden besluttet at udvikle sig i retningen mod omni-channel salg.

Derfor søger NIELSEN’s nu en kommerciel E-Commerce Manager, som skal sikre, at online salget kommer til at udgøre en betydelig del af virksomhedens samlede omsætning – som en medspiller til NIELSEN’s fysiske butiksnetværk.

Som E-Commerce Manager på hovedkontoret i Odense får du reference til adm. direktør, Søren Bebe Nielsen og kommer i øvrigt til at indgå i et tæt samarbejde med virksomhedens øvrige funktioner. I butikkerne og på hovedkontoret beskæftiger NIELSEN’s samlet ca. 300 medarbejdere. Se i øvrigt http://www.nielsens.dk.

JOBBESKRIVELSE

Der er tale om et attraktivt job, der har stort fokus hos NIELSEN’s ledelse, bestyrelse og ejerkreds. Du bliver en driver og ansvarlig for udviklingen af profitabelt online salg til et betydeligt niveau i et positivt samspil med virksomhedens fysiske butiksnetværk. Du bliver også en proaktiv sparrings-partner for ledelsen omkring udviklingen af det digitale område.

Du skal indgå i et værdiskabende samarbejde med butikkerne, marketing, indkøb og økonomi etc. samt eksterne samarbejdspartnere. Du sætter dit eget team, ligesom du leder projekter indenfor online salg i et tæt samarbejde med marketing.

Du kommer til at stå for både de daglige operationelle og driftsmæssige opgaver samt udviklingen af omni-channel, og du har viljen og kompetencerne til at være med til at trække de større strategiske linjer, der fører NIELSEN’s ind i fremtiden. Du evner at sikre P&L overblik indenfor E-Commerce.

NIELSEN’s er kendetegnet ved en flad struktur og en uformel tone, og du skal derfor fungere godt i et sådant miljø i en familieejet virksomhed. Det er afgørende, at du er selvkørende og besidder et højt drive.

OM DIG

  • Du er E-Commerce Manager med stærke kompetencer indenfor online salg og markedsføring.
  • Du er kommerciel og forstår hele værdikæden indenfor E-Commerce.
  • Du er en empatisk teamplayer med stærke relationelle kompetencer.
  • Du er en dygtig igangsætter og afslutter.
  • Du kan gå i detaljen, uden at miste overblikket.
  • Du forstår at begå dig i en ejerledet virksomhed, hvor du er tæt på ledelsen.

FAGLIG PROFIL

  • BtC E-Commerce erfaring, evt. fra fashion, design eller livsstil (dog ikke afgørende).
  • Du har gerne erfaring med at optimere samspillet mellem E-Commerce og fysiske butikker, hvor service er i højsædet.
  • Evner at arbejde med data til optimering af salg, marketing og processer.
  • Erfaring med optimering af værdikæden indenfor E-Commerce og online marketing.
  • Erfaring i arbejdet med strategi- og handlingsplaner indenfor E-Commerce og online marketing.
  • Teknisk indsigt, så du kan briefe udviklere og øvrige samarbejdspartnere.
  • Relevant kommerciel uddannelse eller praktisk erfaring med dokumenterede resultater indenfor E-Commerce med P&L ansvar.

PERSONLIG PROFIL

  • Du er en positiv og empatisk person med stærke relationelle kompetencer.
  • Du er en dygtig kommunikator på alle niveauer, internt såvel som eksternt.
  • Du er loyal og en god sparrings-partner for kolleger, virksomhedens ledelse og ejerkreds.
  • Du er idérig rollemodel for kolleger, der skaber begejstring omkring dig.
  • Du er en god leder, der trives i en organisation med en flad struktur.

DU TILBYDES

  • Et spændende og meget afvekslende job i en solid og veldrevet familieejet virksomhed.
  • Mulighed for at spille en meget central rolle ifm. NIELSEN’s E-Commerce udvikling.
  • Gode kolleger i et miljø, der er entreprenant og båret oppe af sunde værdier.
  • Løn og ansættelsesvilkår på konkurrencedygtigt niveau.

ANSØGNING

UnikRecruitment bistår NIELSEN’s ved denne rekrutteringsopgave. NIELSEN’s vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Kjærgaard, UnikRecruitment på 2222 4000 eller mk@unikrecruitment.dk. Ansøgningsfrist er hurtigst muligt.

UnikRecruitmentOdense SV2019-03-11T00:00:002019-05-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

International Sales Manager - Copenhagen

UnikRecruitment

København K
- til Six Ames spændende vækstrejse The philosophy of Six Ames is to create high fashion dictum of elegance based on clean lines, strong feminine shapes and luxurious fabrics at seductive prices. The creative manifesto of Six Ames is to cover all as...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Head of Sales and Business Development

Birn+Partners

Fredericia
Head of Sales and Business Development Associated Danish Ports Trekantsområdet Er du klar til at tage ansvaret for salg og salgsrelateret marketing i en velfunderet og vækstende virksomhed, hvor mulighederne er store, og hvor du vil få ansvaret for ...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

International sales manager - Århus

PersonaleBørsen

Aarhus N
Har du passionen, evnerne og lysten til et selvstændigt job indenfor salg af LED-løsninger? Kunne du tænke dig at komme med på vores væksteventyr? Så er det måske dig, vi er på udkig efter. JOBBET I tæt samarbejde med dine kolleger bliver du ansvarl...
Indrykket:3. april 2019
Udløbsdato:29. maj 2019

Growth Manager

M.X. Agency ApS / Magentoxperten

København S
Growth Manager at L AMOURBOX, Copenhagen ABOUT L AMOURBOX Who are we and why should we work together? We are the leading subscription club of romantic and erotic product in Scandinavia and known from Løvens Hule Shark Tank Dragons Den. Back in Decem...
Indrykket:11. marts 2019
Udløbsdato:5. maj 2019

E-Commerce Manager - Odense

UnikRecruitment

Odense SV
- Kommerciel og dygtig profil til NIELSEN s NIELSEN s er en familieejet virksomhed, som driver 18 tøjbutikker i Danmark indenfor herre-, dame- og teenz tøj. Varesortimentet består af både egne mærker samt mærkevarer fra en lang række brands. Virksom...
Indrykket:11. marts 2019
Udløbsdato:4. maj 2019