Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgskonsulent

Torpedo ApS, Salgskonsulent

Dansk, Norsk eller Svensk

 

Arbejd hjemmefra eller på kontoret.

 

Leder du efter et spændende job inden for rådgivning, markedsføring og salg?!

Vil du arbejde med kommunikation og tjene helt op til 40.000kr. pr. måned?!

Så kan det være, at du bliver vores fremtidige kollega!

Vi søger efter nye talenter til vores B2B projekt, hvor vi arbejder med at optimere ergonomi og sundhed på arbejdspladser i hele Skandinavien!

Dit arbejde går ud på at præsentere og sælge markedets bedste ergonomiske produkter og bidrage til bedre sundhed og større arbejdsglæde. 

Vi vil gerne vælge de rigtige til opgaven og forventer derfor, at du besidder følgende egenskaber:

  • Motiveret og Selvstændig
  • Har gode kommunikationsevner
  • Målrettet og ansvarsbevidst
  • Åben for at lære
  • Løsningsorienteret
  • Taler flydende dansk, norsk eller svensk.

Det er en fordel hvis du har erfaring inden for salg.

Vi tilbyder et spændende job med en attraktiv løn, hvor du selv vælger din lønpakke. Ergonomisk indrettet arbejdsplads med positivt arbejdsklima og personlig udvikling i form af coaching og kurser.

Hos Torpedo lægger vi stor vægt på at udvikle vores medarbejdere i bla. Ergonomi, Salg, Kommunikation, Coaching og Ledelse.

Vi laver mange spændende og kreative konkurrencer, som er med til at skabe mere motivation i hverdagen.

Har du en drøm om at gå selvstændig i fremtiden og leder efter et godt produkt at arbejde med, kan vi også hjælpe! Mulighederne er mange, det kræver bare vilje!

Virksomheden:

Torpedo ApS er et professionelt call-center placeret i helt nye lokaler i Rødovre. Vi arbejder med salg, rådgivning, markedsføring og mange andre spændende opgaver. Vi har fokus på at levere gode resultater med høj kvalitet. Vi skaber positive kundeoplevelser, værdi og succes!

Forventet arbejdstid: man-fre 08:30 til 16:30

Vi søger Fuldtid og Deltid

Lyder det spændende? Så er du velkommen til at sende os dit CV og ansøgning

Email: hr@torpedo.dk

Tlf.nr: +45 60148151                            

 

Vi ser frem til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329943554Phoenix-b39495f912019-03-11T00:00:00Salgskonsulent

Torpedo ApS, Salgskonsulent

Dansk, Norsk eller Svensk

 

Arbejd hjemmefra eller på kontoret.

 

Leder du efter et spændende job inden for rådgivning, markedsføring og salg?!

Vil du arbejde med kommunikation og tjene helt op til 40.000kr. pr. måned?!

Så kan det være, at du bliver vores fremtidige kollega!

Vi søger efter nye talenter til vores B2B projekt, hvor vi arbejder med at optimere ergonomi og sundhed på arbejdspladser i hele Skandinavien!

Dit arbejde går ud på at præsentere og sælge markedets bedste ergonomiske produkter og bidrage til bedre sundhed og større arbejdsglæde. 

Vi vil gerne vælge de rigtige til opgaven og forventer derfor, at du besidder følgende egenskaber:

  • Motiveret og Selvstændig
  • Har gode kommunikationsevner
  • Målrettet og ansvarsbevidst
  • Åben for at lære
  • Løsningsorienteret
  • Taler flydende dansk, norsk eller svensk.

Det er en fordel hvis du har erfaring inden for salg.

Vi tilbyder et spændende job med en attraktiv løn, hvor du selv vælger din lønpakke. Ergonomisk indrettet arbejdsplads med positivt arbejdsklima og personlig udvikling i form af coaching og kurser.

Hos Torpedo lægger vi stor vægt på at udvikle vores medarbejdere i bla. Ergonomi, Salg, Kommunikation, Coaching og Ledelse.

Vi laver mange spændende og kreative konkurrencer, som er med til at skabe mere motivation i hverdagen.

Har du en drøm om at gå selvstændig i fremtiden og leder efter et godt produkt at arbejde med, kan vi også hjælpe! Mulighederne er mange, det kræver bare vilje!

Virksomheden:

Torpedo ApS er et professionelt call-center placeret i helt nye lokaler i Rødovre. Vi arbejder med salg, rådgivning, markedsføring og mange andre spændende opgaver. Vi har fokus på at levere gode resultater med høj kvalitet. Vi skaber positive kundeoplevelser, værdi og succes!

Forventet arbejdstid: man-fre 08:30 til 16:30

Vi søger Fuldtid og Deltid

Lyder det spændende? Så er du velkommen til at sende os dit CV og ansøgning

Email: hr@torpedo.dk

Tlf.nr: +45 60148151                            

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

2019-03-17T01:50:02.533 Torpedo ApS, Salgskonsulent Dansk, Norsk eller Svensk Arbejd hjemmefra eller på kontoret. Leder du efter et spændende job inden for rådgivning, markedsføring og salg?! Vil du arbejde med kommunikation og tjene helt op til 40.000kr. pr. måned?! Så kan det være, at du bliver vores fremtidige kollega! Vi søger efter nye talenter til vores B2B projekt, hvor vi arbejder med at optimere ergonomi og sundhed på arbejdspladser i hele Skandinavien! Dit arbejde går ud på at præsentere og sælge markedets bedste ergonomiske produkter og bidrage til bedre sundhed og større arbejdsglæde. Vi vil gerne vælge de rigtige til opgaven og forventer derfor, at du besidder følgende egenskaber: Motiveret og Selvstændig Har gode kommunikationsevner Målrettet og ansvarsbevidst Åben for at lære Løsningsorienteret Taler flydende dansk, norsk eller svensk. Det er en fordel hvis du har erfaring inden for salg. Vi tilbyder et spændende job med en attraktiv løn, hvor du selv vælger din lønpakke. Ergonomisk indrettet arbejdsplads med positivt arbejdsklima og personlig udvikling i form af coaching og kurser. Hos Torpedo lægger vi stor vægt på at udvikle vores medarbejdere i bla. Ergonomi, Salg, Kommunikation, Coaching og Ledelse. Vi laver mange spændende og kreative konkurrencer, som er med til at skabe mere motivation i hverdagen. Har du en drøm om at gå selvstændig i fremtiden og leder efter et godt produkt at arbejde med, kan vi også hjælpe! Mulighederne er mange, det kræver bare vilje! Virksomheden: Torpedo ApS er et professionelt call-center placeret i helt nye lokaler i Rødovre. Vi arbejder med salg, rådgivning, markedsføring og mange andre spændende opgaver. Vi har fokus på at levere gode resultater med høj kvalitet. Vi skaber positive kundeoplevelser, værdi og succes! Forventet arbejdstid: man-fre 08:30 til 16:30 Vi søger Fuldtid og Deltid Lyder det spændende? Så er du velkommen til at sende os dit CV og ansøgning Email: hr@torpedo.dk Tlf.nr: 45 60148151 Vi ser frem til at høre fra dig!11Jobnetb39495f9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-17T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRødovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3436816Torpedo ApS11Valhøjs Alle 1602610RødovreDKDanmark0hr@torpedo.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent694992JobNet493161749316171000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b39495f9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b39495f9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b39495f9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b39495f9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgHos Torpedo ApS søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg360147900Kirill Almatlouhhr@torpedo.dkDKDanmarkDKDanmark330018704Salgskonsulent - med erfaring fra fødevarebranchen søgesBasic Salgskonsulent med erfaring fra fødevarebranchen søges Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt. Du bliver en del af et team bestående af 3 kolleger med hver deres ansvarsområder, hvor du har direkte reference til salgschefen. Ansvarsområde:Kundepleje af eksisterende kunder Skabe mersalg til eksisterende kunder Strategisk planlægning med henblik på, at opsøge nye markeder og kunder Ansvarlig for effektiv planlægning og prioritering af din hverdag: kundebesøg, support og opfølgning af aftalerKompetencekravDu har erfaring som kørende salgskonsulent, gerne inden for FMCG.Du har stor interesse for mad og råvarer Du er resultatorienteret, har god forretningsforståelse for b2b og er struktureret Du har stærke kommunikative evner, er nytænkende og kreativ Du er tillidsskabende, og har gode samarbejdsevner God til at arbejde selvstændigt og i høj grad i stand til at planlægge egen arbejdsdag. Du er serviceminded Du har erfaring med almindelige IT-værktøjer -programmer Du kan skabe resultater, og er ansvarsbevidst, ligesom du udviser stort engagement og altid er klar til at yde en ekstra indsats Du taler og skriver dansk og engelsk (et ekstra sprog en fordel) Du er troværdig, og har styr på dine aftaler Kørekort :B Vi tilbyder En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for personlig udviklingEn høj grad af frihed til at planlægge eget arbejde Telefon pc ordning og firmabil Løn efter kvalifikationer Er du interesseret?Send os en kortfattet ansøgning om, hvorfor vi skal have netop dig til samtale. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist er d. 30. maj 2019, men opslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til salgschef Erol Aytekin på e-mail: era@fullhouse.dk Alle henvendelser behandles løbende og med fuld diskretion.Ansøgning og relevante bilag sendes via knappen Send ansøgning . Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere på vores ansøgersite: https: fullhouse.brandero.com
Salgskonsulent – med erfaring fra fødevarebranchen søges

Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt.

Du bliver en del af et team bestående af 3 kolleger med hver deres ansvarsområder, hvor du har direkte reference til salgschefen.

Ansvarsområde:
  • Kundepleje af eksisterende kunder
  • Skabe mersalg til eksisterende kunder
  • Strategisk planlægning med henblik på, at opsøge nye markeder og kunder
  • Ansvarlig for effektiv planlægning og prioritering af din hverdag: kundebesøg, support og opfølgning af aftaler
Kompetencekrav
  • Du har erfaring som kørende salgskonsulent, gerne inden for FMCG.
  • Du har stor interesse for mad og råvarer
  • Du er resultatorienteret, har god forretningsforståelse for b2b og er struktureret
  • Du har stærke kommunikative evner, er nytænkende og kreativ
  • Du er tillidsskabende, og har gode samarbejdsevner
  • God til at arbejde selvstændigt og i høj grad i stand til at planlægge egen arbejdsdag.
  • Du er serviceminded
  • Du har erfaring med almindelige IT-værktøjer/-programmer
  • Du kan skabe resultater, og er ansvarsbevidst, ligesom du udviser stort engagement og altid er klar til at yde en ekstra indsats
  • Du taler og skriver dansk og engelsk (et ekstra sprog en fordel)
  • Du er troværdig, og har styr på dine aftaler
Kørekort :
  • B
Vi tilbyder
  • En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for personlig udvikling
  • En høj grad af frihed til at planlægge eget arbejde
  • Telefon/pc ordning og firmabil
  • Løn efter kvalifikationer
Er du interesseret?
Send os en kortfattet ansøgning om, hvorfor vi skal have netop dig til samtale. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist er d. 30. maj 2019, men opslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til salgschef Erol Aytekin på e-mail: era@fullhouse.dk

Alle henvendelser behandles løbende og med fuld diskretion.
Ansøgning og relevante bilag sendes via knappen "Send ansøgning".

Vi glæder os til at høre fra dig.


Se mere på vores ansøgersite: https://fullhouse.brandero.com

ORS/Small/7114e24b_logo.pngFULL HOUSE A/SHvidovre2019-05-07T14:00:37.1172019-06-10T00:00:00
3300275185 Sommer Vikarer - til vores salgsafdelingProfile Vi mangler i vores salgs afdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job. Fast timeløn 121,- kr plus ferietillæg. Efter de første 4 uger mulighed for møde salgsbonus. Du skal sælge reklamer på vores infoskærme i sportshaller...svømmehaller...fitnesscentre...osv. Hvis du ikke har prøvet det før så sørger vi for oplæring. Du skal kunne starte så hurtigt som muligt og vi ansætter dig i 10-37 timer ugentligt afhængigt hvor meget du kan arbejde. Og du har job til og med 12. juli 2019. Du kan ansøge pr. telefon på 33 25 35 40 eller via knappen Send ansøgning . Så interesseret ...Så ring eller skriv med det samme. www.hvl-gruppen.dkValhøjvej 18, Baghuset2500 ValbyTelemarketingmedarbejder Telesælger Salgskonsulent Telesalg Studiejob Sommerjob Se mere på vores ansøgersite: https: hvl-gruppen.brandero.com
Vi mangler i vores salgs afdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job.

Fast timeløn 121,- kr plus ferietillæg.

Efter de første 4 uger mulighed for møde / salgsbonus.

Du skal sælge reklamer på vores infoskærme i sportshaller...svømmehaller...fitnesscentre...osv.

Hvis du ikke har prøvet det før så sørger vi for oplæring.

Du skal kunne starte så hurtigt som muligt og vi ansætter dig i 10-37 timer ugentligt afhængigt hvor meget du kan arbejde. Og du har job til og med 12. juli 2019.

Du kan ansøge pr. telefon på 33 25 35 40 eller via knappen "Send ansøgning".

Så interesseret ...Så ring eller skriv med det samme.

Valhøjvej 18, Baghuset
2500 Valby
Telemarketingmedarbejder Telesælger Salgskonsulent Telesalg Studiejob Sommerjob

Se mere på vores ansøgersite: https://hvl-gruppen.brandero.com

ORS/Small/86bd79f1_logo.pngHVL Gruppen ApSValby2019-05-20T18:04:28.3002019-07-18T00:00:00
330002471Er du vores nye Salgsmedarbejder i Bar Eventyret ?Robot Er du udadvendt og har nemt ved at snakke med mennesker? Kan du have mange bolde i luften og trives du med et arbejde hvor ingen dag er den samme? Så er du måske den helt rigtige til jobbet. Bareventyret driver 4 restaurationer i indre København, vi skal bruge din hjælp til at drive en af disse eller ny ankomne steder i fremtiden. Stillingen er som udgangspunkt på 15-20 timer om ugen med mulighed for flere timer. Om jobbet Dine hovedopgaver består i at booke arrangementer til de 4 restaurationer, både via kanvas salg, facebook mm. Derudover er jobbet også ude af huset kontakt til virksomheder, div studier, naboer mm. Salgsfremmendene arrangementer på beværtningerne. Dine nøgleopgaver bliver at varetage Faste fredagsbarer Virksomheds aftaler. Kontakt med studierne med henblik på fester. Indkommendene bookninger på e-mail. Følge op på arrangementerne om aftenen når de er ankommet. Ugentlig opfølgning på hvordan salget er. salgsfremmendene events på forretningerne. Vi forventer at du er mindst 18 år at du har et indgåendene kendskab til det københavnske natteliv og selv hyppigt går ud. at du taler dansk. at du kender exel til medium standarder. at du kan arbejde min 15 timer om ugen. Løn og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesforhold aftales nærmere. Stillingen er fuld tid. Tiltrædelse Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale. Interesseret? Finder du jobbet interessant, og ønsker du at vide mere, er du velkommen til at kontakte Lasse Høj på Lasse@bar-eventyret.dk.

Er du udadvendt og har nemt ved at snakke med mennesker?  Kan du have mange bolde i luften og trives du med et arbejde hvor ingen dag er den samme? Så er du måske den helt rigtige til jobbet. Bareventyret driver 4 restaurationer i indre København, vi skal bruge din hjælp til at drive en af disse eller ny ankomne steder i fremtiden.

Stillingen er som udgangspunkt på 15-20 timer om ugen med mulighed for flere timer.

Om jobbet

Dine hovedopgaver består i at booke arrangementer til de 4 restaurationer, både via kanvas salg, facebook mm. Derudover er jobbet også ude af huset kontakt til virksomheder, div studier, naboer mm.

Salgsfremmendene arrangementer på beværtningerne. 

Dine nøgleopgaver bliver at varetage

  • Faste fredagsbarer
  • Virksomheds aftaler.
  • Kontakt med studierne med henblik på fester.
  • Indkommendene bookninger på e-mail.
  • Følge op på arrangementerne om aftenen når de er ankommet.
  • Ugentlig opfølgning på hvordan salget er.
  • salgsfremmendene events på forretningerne.

Vi forventer

  • at du er mindst 18 år
  • at du har et indgåendene kendskab til det københavnske natteliv og selv hyppigt går ud.
  • at du taler dansk. 
  • at du kender exel til medium standarder.
  • at du kan arbejde min 15 timer om ugen. 

Løn og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesforhold aftales nærmere. Stillingen er fuld tid.

Tiltrædelse Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale.

Interesseret?  

Finder du jobbet interessant, og ønsker du at vide mere, er du velkommen til at kontakte Lasse Høj på Lasse@bar-eventyret.dk.

Bar Eventyret ApSKøbenhavn K2019-04-08T00:00:002019-06-03T00:00:00
330001630Salgsrådgiver for designere og arkitekterRobot Barona søger en Salgsrådgiver med fokus på design og arkitekter til videreudvikling af vores kundens forretning i Danmark. Har du erfaring i at komme i dialog med designere og arkitekter er du profilen som vi søger for vores kunde! Kunden er den ledende koncern indenfor design af overfladeløsninger for private og erhvervskunder og er ydermere verdens største producent af Højtrykslaminering (HPL). Du som fremtidige del af vores kunde kommer til at udvikle forretningen i Danmark, i tæt samarbejde med dine kollegaer i Danmark. En vigtig rolle Da forretningen vokser, søger vi nu Salgsrådgiver for designere og arkitekter for vores kunde i Danmark. Du som medarbejder kommer til at vokse med virksomheden på denne rejse. Du vil komme ind i en unik rolle hvor der ikke kun er fokus på salg og at lukke aftaler, men ikke mindst udvikle en længerevarende forhold mellem forskellige aktører i branchen såsom designere og arkitekter, for at kunne bringe deres vision til live. I jobbet vil der være mange præsentationer for arkitekter og designere. Det er derfor en stor fordel hvis du allerede har kendskab til deres verden og måden de tænker på, da du også skal kunne håndtere de tekniske praktiske spørgsmål fra arkitekter og designere. Du mister ikke modet når du får flere afslag i træk. Derimod får du mere blod på tanden og ikke er bange for at banke på døren for at komme i dialog med potentielle kunder. Du vil skulle dække hele Danmark, hvor du har kontor på vejen derhjemme. Dine kollegaer vil supportere dig så meget som muligt. Vi garanterer dig for at denne stilling vil være en lærerig proces, alsidig og have en udfordrende hverdag. Hvad forventer vi og hvad kan vi tilbyde? For at kunne være succesfuld i denne rolle skal du besidde en vision, tør at tænke anderledes og modet til at bringe det frem. I denne stilling venter du ikke på at opgaverne kommer, men du søger selv aktivt efter muligheder for at udvide kundeforholdet og forretningen i Danmark. Du opsøger kundernes behov og problemer og hjælper dem med at løse disse. Erfaring med rådgivende salg og branding Selvkørende, proaktiv og god til at planlægge Flydende i engelsk skriftligt og mundtligt Du vil blive tilbudt en konkurrencedygtig pakke, da du skal dække hele Danmark Du har et gåpåmod og bliver ikke slået ud af flere afslag Antallet af år i din erfaring er ikke vigtigt. Det vigtigste er at du har en stærk interesse viden for design arkitekt, samt kontinuerligt at lære nye ting og udvikle dig selv sammen med forretningen i Danmark for vores kunde. Din baggrund kan muligvis være men er ikke begrænset til enten som designer eller arkitekt. Lyder dette interessant? Så send din ansøgning til info@barona.dk mærket Salgsrådgiver . For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Consultant Manager Michael Chang på 53 89 13 09. Der vil være profiltest og videointerview i sammenhæng med rekrutteringsprocessen for denne stilling.

Barona søger en Salgsrådgiver med fokus på design og arkitekter til videreudvikling af vores kundens forretning i Danmark. Har du erfaring i at komme i dialog med designere og arkitekter er du profilen som vi søger for vores kunde!

 

Kunden er den ledende koncern indenfor design af overfladeløsninger for private og erhvervskunder og er ydermere verdens største producent af Højtrykslaminering (HPL).

 

Du som fremtidige del af vores kunde kommer til at udvikle forretningen i Danmark, i tæt samarbejde med dine kollegaer i Danmark.

 

En vigtig rolle

Da forretningen vokser, søger vi nu Salgsrådgiver for designere og arkitekter for vores kunde i Danmark. Du som medarbejder kommer til at vokse med virksomheden på denne rejse. Du vil komme ind i en unik rolle hvor der ikke kun er fokus på salg og at lukke aftaler, men ikke mindst udvikle en længerevarende forhold mellem forskellige aktører i branchen såsom designere og arkitekter, for at kunne bringe deres vision til live. I jobbet vil der være mange præsentationer for arkitekter og designere. Det er derfor en stor fordel hvis du allerede har kendskab til deres verden og måden de tænker på, da du også skal kunne håndtere de tekniske/praktiske spørgsmål fra arkitekter og designere. Du mister ikke modet når du får flere afslag i træk. Derimod får du mere blod på tanden og ikke er bange for at banke på døren for at komme i dialog med potentielle kunder. Du vil skulle dække hele Danmark, hvor du har kontor på vejen / derhjemme. Dine kollegaer vil supportere dig så meget som muligt. Vi garanterer dig for at denne stilling vil være en lærerig proces, alsidig og have en udfordrende hverdag.  

 

Hvad forventer vi og hvad kan vi tilbyde?

For at kunne være succesfuld i denne rolle skal du besidde en vision, tør at tænke anderledes og modet til at bringe det frem. I denne stilling venter du ikke på at opgaverne kommer, men du søger selv aktivt efter muligheder for at udvide kundeforholdet og forretningen i Danmark. Du opsøger kundernes behov og problemer og hjælper dem med at løse disse.

 

  • Erfaring med rådgivende salg og branding
  • Selvkørende, proaktiv og god til at planlægge
  • Flydende i engelsk skriftligt og mundtligt
  • Du vil blive tilbudt en konkurrencedygtig pakke, da du skal dække hele Danmark
  • Du har et gåpåmod og bliver ikke slået ud af flere afslag

 

Antallet af år i din erfaring er ikke vigtigt. Det vigtigste er at du har en stærk interesse / viden for design arkitekt, samt kontinuerligt at lære nye ting og udvikle dig selv sammen med forretningen i Danmark for vores kunde. Din baggrund kan muligvis være men er ikke begrænset til enten som designer eller arkitekt.

 

Lyder dette interessant? Så send din ansøgning til info@barona.dk mærket ”Salgsrådgiver”.

For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Consultant Manager Michael Chang på 53 89 13 09.

 

Der vil være profiltest og videointerview i sammenhæng med rekrutteringsprocessen for denne stilling.

Barona IT ApSKøbenhavn S2019-04-05T00:00:002019-05-31T00:00:00
330000575Hellorider søger fuldtids- & deltidssælger til vores nye butik i Esbjerg NRobot Hellorider søger både ny fuldtid deltidssælger til vores nye butik i Esbjerg N. - Er det mon dig? Er du klar til nye udfordringer og er du en sand supersælger? Er du serviceminded og kunne du se dig selv være en del af en hurtigvoksende og dynamisk virksomhed? Så kunne dette job måske være noget for dig. HelloRider er en del af International Bike Group, en hurtigt voksende, dynamisk og international virksomhed, med folk fra alle forretningsområder og kulturer under samme tag. HelloRider sælger alle typer af cykler online samt gennem vores fysiske butikker i Århus, København, Aalborg, Odense, Herlev og lige om lidt Esbjerg N. Du kommer til at arbejde med Salg og rådgivning inden for Cykler og Servicepakker Salgskampagner og events Mersalg Ansvar for eget salgsbudget Kort tid efter din ansættelse får du dine egne indsatsmål, som du bliver evalueret på, og som vi aktivt bruger i forbindelse med din videreudvikling i Hellorider. Dit kendskab til tekniske produkter er ikke afgørende, det er din holdning til at sælge og rådgive om løsninger og fordele derimod. Resten skal vi nok lære dig I samarbejde med din butikschef. - Lykkes du med dine indsatsmål vil din løn og karrieremuligheder ligge i den absolutte top af cykelbranchen. Vi har et ønske om, at du er meget fleksibel i forhold til arbejdstider hvor både hverdage og weekendarbejde vil indgå i en løbende 16 ugers plan. Ifølge vores medarbejdere er det bedste ved at arbejde i Hellorider : Attraktiv bonuspakke De interne udviklingsmuligheder er store i både ind udland. Ikke to dage ligner hinanden Vi har det sjovt, mens vi arbejder hårdt Vi forventer, at Du er sælger med stort S og motiveres af at være den bedste Er forventningsafstemt med jævnligt at arbejde weekender Du har en venlig og professionel fremtoning Du er fleksibel og klar til tilpasse dig en hurtigt voksende organisation du fremviser straffeattest. Så har du lyst til at prøve kræfter af med en virksomhed, hvor du får gode muligheder for at udvikle dig, så send os dit CV og en kort motiveret ansøgning, der forklarer, hvorfor vi skal se dig til en samtale. Vi glæder os til at høre fra dig hurtigst muligt.

Hellorider søger både ny fuldtid & deltidssælger til vores nye butik i

Esbjerg N.

- Er det mon dig?

 

Er du klar til nye udfordringer og er du en sand supersælger? Er du serviceminded og kunne du se dig selv være en del af en hurtigvoksende og dynamisk virksomhed? Så kunne dette job måske være noget for dig.

 

HelloRider er en del af International Bike Group, en hurtigt voksende, dynamisk og international virksomhed, med folk fra alle forretningsområder og kulturer under samme tag. HelloRider sælger alle typer af cykler online samt gennem vores fysiske butikker i Århus, København, Aalborg, Odense, Herlev og lige om lidt Esbjerg N.

Du kommer til at arbejde med

  • Salg og rådgivning inden for Cykler og Servicepakker
  • Salgskampagner og events
  • Mersalg
  • Ansvar for eget salgsbudget

Kort tid efter din ansættelse får du dine egne indsatsmål, som du bliver evalueret på, og som vi aktivt bruger i forbindelse med din videreudvikling i Hellorider. Dit kendskab til tekniske produkter er ikke afgørende, det er din holdning til at sælge og rådgive om løsninger og fordele derimod. Resten skal vi nok lære dig I samarbejde med din butikschef. - Lykkes du med dine indsatsmål vil din løn og karrieremuligheder ligge i den absolutte top af cykelbranchen. Vi har et ønske om, at du er meget fleksibel i forhold til arbejdstider hvor både hverdage og weekendarbejde vil indgå i en løbende 16 ugers plan.

Ifølge vores medarbejdere er det bedste ved at arbejde i Hellorider :

  • Attraktiv bonuspakke
  • De interne udviklingsmuligheder er store i både ind & udland.
  • Ikke to dage ligner hinanden
  • Vi har det sjovt, mens vi arbejder hårdt

 

Vi forventer, at

 

  • Du er sælger med stort S og motiveres af at være den bedste
  • Er forventningsafstemt med jævnligt at arbejde weekender
  • Du har en venlig og professionel fremtoning
  • Du er fleksibel og klar til tilpasse dig en hurtigt voksende organisation
  • du fremviser straffeattest.

 

Så har du lyst til at prøve kræfter af med en virksomhed, hvor du får gode muligheder for at udvikle dig, så send os dit CV og en kort motiveret ansøgning, der forklarer, hvorfor vi skal se dig til en samtale.

Vi glæder os til at høre fra dig hurtigst muligt.

 

Smartcykler ApSKøbenhavn Ø2019-04-04T00:00:002019-05-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgskonsulent - med erfaring fra fødevarebranchen søges

FULL HOUSE A/S

Hvidovre
Salgskonsulent med erfaring fra fødevarebranchen søges Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt. Du bliver en del af et team bestående a...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

5 Sommer Vikarer - til vores salgsafdeling

HVL Gruppen ApS

Valby
Vi mangler i vores salgs afdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job. Fast timeløn 121,- kr plus ferietillæg. Efter de første 4 uger mulighed for møde salgsbonus. Du skal sælge reklamer på vores infoskærm...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:18. juli 2019

Er du vores nye Salgsmedarbejder i Bar Eventyret ?

Bar Eventyret ApS

København K
Er du udadvendt og har nemt ved at snakke med mennesker? Kan du have mange bolde i luften og trives du med et arbejde hvor ingen dag er den samme? Så er du måske den helt rigtige til jobbet. Bareventyret driver 4 restaurationer i indre København, vi...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Salgsrådgiver for designere og arkitekter

Barona IT ApS

København S
Barona søger en Salgsrådgiver med fokus på design og arkitekter til videreudvikling af vores kundens forretning i Danmark. Har du erfaring i at komme i dialog med designere og arkitekter er du profilen som vi søger for vores kunde! Kunden er den led...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Hellorider søger fuldtids- & deltidssælger til vores nye butik i Esbjerg N

Smartcykler ApS

København Ø
Hellorider søger både ny fuldtid deltidssælger til vores nye butik i Esbjerg N. - Er det mon dig? Er du klar til nye udfordringer og er du en sand supersælger? Er du serviceminded og kunne du se dig selv være en del af en hurtigvoksende og dynamisk ...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:30. maj 2019