Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgskonsulent

Drømmer du om at starte en karriere inden for salg? Trives du med at tale med mennesker? Har du gode overtalelsesevner? Formår du at yde en god kundeservice? Så er det måske dig, vi står og mangler til vores salgsafdeling i Glostrup.

Vi forventer ikke, at du kan alt fra begyndelsen, men at du har lyst til at lære mere om vores produkter og kunder. Kollegaer og ledere står altid klar med en hjælpende hånd, så du får en god start med relevante salgsredskaber. Vi tilbyder et spændende job med gode arbejdstider i et sjovt arbejdsmiljø.

Jobbet

Salgsafdelingen består i dag af et stærkt team på ca. 40 sælgere, der dagligt er i kontakt med potentielle kunder, afdækker deres behov og tilbyder markedets bedste alarm- og sikringsløsninger. Dine arbejdsopgaver består i at generere salg telefonisk til nye kunder, samt sikre opfølgning og aftaler med kundeemner.

Vi tilbyder

Din arbejdsuge vil være mandag til fredag 38,5 timer inkl. frokostpause, med et dagligt mødetidspunkt kl. 9.00. Vagterne planlægger du sammen med din leder, og for os er nøgleordet fleksibilitet. Stillingen er på vores kontor i Glostrup.

Derudover er vi stolte af at have nogle af de bedste personalegoder:

  • Provision uden loft med en garantiprovision på 15.500 kr./md
  • Salgs- og produktoplæring med løbende kurser i vores Salgsakademi
  • Karrieremuligheder internt
  • Sundhedsforsikring
  • Morgenmad- og frokostordning
  • Fitnesscenter, bordfodbold og andre sociale arrangementer

Om dig

Som vores nye Salgskonsulent skal du trives i et miljø hvor der er skarpt fokus på målsætninger samt på udviklingen af dine salgsegenskaber. Derudover er du:

  • Konkurrenceminded og resultatorienteret
  • Ansvarsbevidst og mødestabil
  • Modstandsdygtig og motivers af udfordrende salg
  • En menneskekender og god til at tale med forskellige typer af mennesker

Er du den rette profil?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte HR konsulent Laura Lessel på mail Laura.l.lessel@verisure.com. Da vi løbende behandler ansøgninger, vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt.

Vi ser frem til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330023981Phoenix-22b7a63812019-06-03T00:00:00Salgskonsulent

Drømmer du om at starte en karriere inden for salg? Trives du med at tale med mennesker? Har du gode overtalelsesevner? Formår du at yde en god kundeservice? Så er det måske dig, vi står og mangler til vores salgsafdeling i Glostrup.

Vi forventer ikke, at du kan alt fra begyndelsen, men at du har lyst til at lære mere om vores produkter og kunder. Kollegaer og ledere står altid klar med en hjælpende hånd, så du får en god start med relevante salgsredskaber. Vi tilbyder et spændende job med gode arbejdstider i et sjovt arbejdsmiljø.

Jobbet

Salgsafdelingen består i dag af et stærkt team på ca. 40 sælgere, der dagligt er i kontakt med potentielle kunder, afdækker deres behov og tilbyder markedets bedste alarm- og sikringsløsninger. Dine arbejdsopgaver består i at generere salg telefonisk til nye kunder, samt sikre opfølgning og aftaler med kundeemner.

Vi tilbyder

Din arbejdsuge vil være mandag til fredag 38,5 timer inkl. frokostpause, med et dagligt mødetidspunkt kl. 9.00. Vagterne planlægger du sammen med din leder, og for os er nøgleordet fleksibilitet. Stillingen er på vores kontor i Glostrup.

Derudover er vi stolte af at have nogle af de bedste personalegoder:

  • Provision uden loft med en garantiprovision på 15.500 kr./md
  • Salgs- og produktoplæring med løbende kurser i vores Salgsakademi
  • Karrieremuligheder internt
  • Sundhedsforsikring
  • Morgenmad- og frokostordning
  • Fitnesscenter, bordfodbold og andre sociale arrangementer

Om dig

Som vores nye Salgskonsulent skal du trives i et miljø hvor der er skarpt fokus på målsætninger samt på udviklingen af dine salgsegenskaber. Derudover er du:

  • Konkurrenceminded og resultatorienteret
  • Ansvarsbevidst og mødestabil
  • Modstandsdygtig og motivers af udfordrende salg
  • En menneskekender og god til at tale med forskellige typer af mennesker

Er du den rette profil?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte HR konsulent Laura Lessel på mail Laura.l.lessel@verisure.com. Da vi løbende behandler ansøgninger, vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt.

Vi ser frem til at høre fra dig!

2019-07-10T00:50:52.973 Drømmer du om at starte en karriere inden for salg? Trives du med at tale med mennesker? Har du gode overtalelsesevner? Formår du at yde en god kundeservice? Så er det måske dig, vi står og mangler til vores salgsafdeling i Glostrup. Vi forventer ikke, at du kan alt fra begyndelsen, men at du har lyst til at lære mere om vores produkter og kunder. Kollegaer og ledere står altid klar med en hjælpende hånd, så du får en god start med relevante salgsredskaber. Vi tilbyder et spændende job med gode arbejdstider i et sjovt arbejdsmiljø. Jobbet Salgsafdelingen består i dag af et stærkt team på ca. 40 sælgere, der dagligt er i kontakt med potentielle kunder, afdækker deres behov og tilbyder markedets bedste alarm- og sikringsløsninger. Dine arbejdsopgaver består i at generere salg telefonisk til nye kunder, samt sikre opfølgning og aftaler med kundeemner. Vi tilbyder Din arbejdsuge vil være mandag til fredag 38,5 timer inkl. frokostpause, med et dagligt mødetidspunkt kl. 9.00. Vagterne planlægger du sammen med din leder, og for os er nøgleordet fleksibilitet. Stillingen er på vores kontor i Glostrup. Derudover er vi stolte af at have nogle af de bedste personalegoder: Provision uden loft med en garantiprovision på 15.500 kr. md Salgs- og produktoplæring med løbende kurser i vores Salgsakademi Karrieremuligheder internt Sundhedsforsikring Morgenmad- og frokostordning Fitnesscenter, bordfodbold og andre sociale arrangementer Om dig Som vores nye Salgskonsulent skal du trives i et miljø hvor der er skarpt fokus på målsætninger samt på udviklingen af dine salgsegenskaber. Derudover er du: Konkurrenceminded og resultatorienteret Ansvarsbevidst og mødestabil Modstandsdygtig og motivers af udfordrende salg En menneskekender og god til at tale med forskellige typer af mennesker Er du den rette profil? Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte HR konsulent Laura Lessel på mail Laura.l.lessel@verisure.com. Da vi løbende behandler ansøgninger, vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt. Vi ser frem til at høre fra dig!11jobnet22b7a638100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-09T00:00:000000https://www.verisure.dk/om-verisure/at-arbejde-med-os.html?hr=show-job/129200EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGlostrupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslundEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3527192Verisure A/S11Hovedvejen 22600GlostrupDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent760649JobNet4988866498886610014-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=22b7a638https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=22b7a638https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=22b7a638&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=22b7a638&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361811379Lauralaura.l.lessel@verisure.comDKDanmarkDKDanmark330048541SALGSKONSULENTRobot EKSPORTSALGSKONSULENT Vores hovedområde er udvikling og produktion af hjælpemidler til ældre og handicappede. Vi er specialister indenfor bade- toiletprodukter og har i dag et af verdens bredeste programmer indenfor bade- toiletstole og badebænke. Vore produkter er alle udviklet med fokus på brugervenlighed, kvalitet og rengøringsvenlighed . Vi sælger vores produkter til en lang række lande rækkende fra New Zealand til Norge. Vi søger en eksportkonsulent, som ønsker at arbejde internationalt med en produktrække, der er anerkendt som værende blandt de bedste i verden, kvalitetsmæssigt og innovativt. ________________________________________________________________________ Du tilbydes: Et spændende job med gode udviklingsmuligheder og med en stor grad af selvstændigt arbejde En plads i en ambitiøs og kompetent medarbejderstab i en virksomhed i vækst, hvor hver medarbejder gør en forskel At blive en del af et uhøjtideligt miljø, med humor og med korte beslutningsveje En lang række salgsrelaterede opgaver, herunder opsøgende salgsarbejde Frihed under ansvar ________________________________________________________________________ Dine arbejdsopgaver: Du får ansvar for den daglige kontakt til eksportkunder -emner. Kunderne er professionelle importører distributører af hjælpemidler rehab produkter. Din kundekontakt er derfor B2B orienteret. Servicering og udvikling af eksisterende eksportkunder Identificering af nye eksportkunder Daglig besvarelse af forespørgsler o. lign. fra eksportkunder -emner Udarbejdelse af salgsbreve kampagner til eksport Planlægge og arrangere messer samt deltage på blandt andet Rehacare i Düsseldorf Bearbejde kundeemner Foretage kundebesøg i udlandet herunder fremvisning og træning af vore produkter Varetage produktfremvisninger og møder med udenlandske kunder i firmaet i Brøndby Der er anslået 30 rejsedage pr. år (varierer efter behov). Du refererer til salgsdirektøren. _________________________________________________________________________ Dine kvalifikationer: Der er intet specifikt krav til uddannelse, da de praktiske salgs- eksportevner vægtes højere i dette job. Du har en handels- salgsbaseret baggrund, og du har generelt en god teknisk indsigt og sætter dig derfor hurtigt ind i vort produktsortiment. Professionel og resultatorienteret Troværdig og tillidsvækkende Meget udadvendt og serviceminded Uhøjtidelig og har humoristisk sans Du kan kommunikere de fordele, vore produkter giver vores kunder på en klar og entydig måde Arbejder struktureret og målrettet, både administrativt og salgsmæssigt Er dynamisk og evner at have mange aktiviteter i gang samtidigt Fokuserer på muligheder frem for begrænsninger Engelsk på højt niveau i skrift og tale er et krav. Mundtlig skriftlig tysk eller andre sprog er et plus Vi behandler din ansøgning fortroligt. Der vil løbende blive indkaldt til samtaler. Send venligst: En motiveret ansøgning inkl. et ca. lønønske. Vedhæft C.V. Mærk ansøgningen Eksportkonsulent og mail den til: info2@hmn.dk. Ved spørgsmål kan du rette henvendelse til: Salgsdirektør Morten Ritz Hovednummer: 43962400 Email: mr@hmn.dk Der er 1 ledig fuldtidsstilling. Ansøgningsfrist d. 21. juli, men vi har løbende kandidater til samtale. HMN a s Midtager 22, 2605 Brøndby www.hmn.dk

EKSPORTSALGSKONSULENT

"Vores hovedområde er udvikling og produktion af hjælpemidler til ældre og handicappede. Vi er specialister indenfor bade-/toiletprodukter og har i dag et af verdens bredeste programmer indenfor bade-/toiletstole og badebænke. Vore produkter er alle udviklet med fokus på brugervenlighed, kvalitet og rengøringsvenlighed".

Vi sælger vores produkter til en lang række lande rækkende fra New Zealand til Norge. Vi søger en eksportkonsulent, som ønsker at arbejde internationalt med en produktrække, der er anerkendt som værende blandt de bedste i verden, kvalitetsmæssigt og innovativt.

________________________________________________________________________

Du tilbydes:

  • Et spændende job med gode udviklingsmuligheder og med en stor grad af selvstændigt arbejde
  • En plads i en ambitiøs og kompetent medarbejderstab i en virksomhed i vækst, hvor hver medarbejder gør en forskel
  • At blive en del af et uhøjtideligt miljø, med humor og med korte beslutningsveje
  • En lang række salgsrelaterede opgaver, herunder opsøgende salgsarbejde
  • Frihed under ansvar

________________________________________________________________________

Dine arbejdsopgaver:

Du får ansvar for den daglige kontakt til eksportkunder/-emner. Kunderne er professionelle importører/distributører af hjælpemidler/rehab produkter. Din kundekontakt er derfor B2B orienteret.

  • Servicering og udvikling af eksisterende eksportkunder
  • Identificering af nye eksportkunder
  • Daglig besvarelse af forespørgsler o. lign. fra eksportkunder/-emner
  • Udarbejdelse af salgsbreve/kampagner til eksport
  • Planlægge og arrangere messer samt deltage på blandt andet Rehacare i Düsseldorf
  • Bearbejde kundeemner
  • Foretage kundebesøg i udlandet herunder fremvisning og træning af vore produkter   
  • Varetage produktfremvisninger og møder med udenlandske kunder i firmaet i Brøndby

Der er anslået 30 rejsedage pr. år (varierer efter behov).  
Du refererer til salgsdirektøren.

_________________________________________________________________________

Dine kvalifikationer:

Der er intet specifikt krav til uddannelse, da de praktiske salgs-/eksportevner vægtes højere i dette job.
Du har en handels-/ salgsbaseret baggrund, og du har generelt en god teknisk indsigt og sætter dig derfor hurtigt ind i vort produktsortiment.

  • Professionel og resultatorienteret
  • Troværdig og tillidsvækkende
  • Meget udadvendt og serviceminded
  • Uhøjtidelig og har humoristisk sans
  • Du kan kommunikere de fordele, vore produkter giver vores kunder på en klar og entydig måde 
  • Arbejder struktureret og målrettet, både administrativt og salgsmæssigt
  • Er dynamisk og evner at have mange aktiviteter i gang samtidigt
  • Fokuserer på muligheder frem for begrænsninger
  • Engelsk på højt niveau i skrift og tale er et krav. Mundtlig/skriftlig tysk eller andre sprog er et plus  

Vi behandler din ansøgning fortroligt. Der vil løbende blive indkaldt til samtaler.

Send venligst:

  • En motiveret ansøgning inkl. et ca. lønønske.
  • Vedhæft C.V.
  • Mærk ansøgningen ”Eksportkonsulent” og mail den til: info2@hmn.dk.

 

Ved spørgsmål kan du rette henvendelse til:

Salgsdirektør Morten Ritz
Hovednummer: 43962400
Email: mr@hmn.dk

 

Der er 1 ledig fuldtidsstilling.
Ansøgningsfrist d. 21. juli, men vi har løbende kandidater til samtale.

 

HMN a/s

Midtager 22, 2605 Brøndby

www.hmn.dk

HMN A/SBrøndby2019-06-24T00:00:002019-07-24T00:00:00
330053073Kørende fritids eller fuldtidssælger med egen bil.Robot Træt af din løn eller chefen? Du ved, at lige meget, hvor hårdt du knokler eller hvor mange kunder du servicere, får du det samme i løn. Vil du sælge markedets fedeste produkt? Vores kunder bliver blæst omkuld , når de ser hvad markedets fedeste Home Care System kan gøre for dem. Vil du have den bedst indtjeningsmulighed? Der er flere indgange til jobbet. Salg i fritiden er en af dem, et par aftener om ugen kan give dig en udmærket merindtjening på 15.000 kr. til 20.000 kr. per måned, de bedste tjener det dobbelte. Som fuldtidssælger får du både tårnhøj provision uden loft med garantiløn. Jo mere du arbejder, jo bedre tjener du. Da mange af vores kunder først er hjemme hen af eftermiddag og aften, er der plads til både fritids og fuldtidssælger. Sociale liv med spændende arrangementer. At være sælger hos os bidrager også til dit sociale liv med spændende arrangementer, sjove oplevelser og mulighed for at rejse rundt i verden. Simpelthen masser af teamwork, energi, fællesskab og glæde. Du skal have kørekort, bil og være top-motiveret for at skabe en god dialog mellem dig og dine kommende kunder. Fordele traditionelle virksomheder ikke kan matche. Vores forretningskoncept er unik og giver mange fordele, som traditionelle virksomheder ikke kan matche. Som sælger kan du vælge, hvor og hvornår du vil arbejde. I stedet for at arbejde hårdt til gavn for andres succes, kommer alt dit arbejde dig selv til gode. Din viljen, er bedre end et langt CV Salgserfaring er ikke nødvendig, vi vægter din vilje, passion, ihærdighed højere end din erfaring. Med gåpåmod vil du med vores produkt, fremgangsmåde og salgsværktøjer få ting til at lykkes, uanset din baggrund, også selv om du måske ikke har scoret topkarakterer på skolebænken. Stedet hvor almindelig mennekser kan tjene ualmindelige mange penge. For de fleste er døren lukket for at blive læge, advokat, finansguru eller sportsstjerne, men der er en alternativ vej, uden loft på din indtjeningsmulighed. Vi er en utraditionel virksomhed, hvor du får muligheden for at udvikle dig. Du får naturligvis fuld oplæring og løbende salgstræning fra markedets bedste sælgere. Kvalificerede kundebesøg giver bedre indtjening. Vi sikre dig, at dine kundebesøg er givende, både for dig og for kunden, vores kundeprogram kvalificere og finde frem til de kunder der passer godt til vores produkt, dermed flere salg til dig. Mødebookere Vores mødebookere hjælper med af fylde din kalender op. Vores fremgangsmåde tiltrækker de rette kunder og hvis du har lyst, kan du have 3 til 4 kundebesøg om dagen. Er du den rette profil? Du bliver en del af en spændende dynamisk fremadstormende virksomhed, med et team og bagland, der altid står klar til at hjælpe og udvikle dig. Du vil nå mål, du aldrig havde troet muligt. Vi ønsker. Du er god til at lytte Er entusiastisk og ambitiøs Har et stort drive Besidder viljen der skal til for at få succes. Ydmygheden til at ville trænes af de skarpeste salgsmanager der selv har topresultater bag sig Er du en stærk personlighed og har du et vindergen, så er det helt sikkert dig, vi leder efter!

"Træt af din løn eller chefen?"
Du ved, at lige meget, hvor hårdt du knokler eller hvor mange kunder du servicere,
får du det samme i løn.

 

Vil du sælge markedets “fedeste” produkt?
Vores kunder bliver “blæst omkuld”, når de ser hvad markedets “fedeste” Home Care System kan gøre for dem.

Vil du have den bedst indtjeningsmulighed?
Der er flere indgange til jobbet. Salg i fritiden er en af dem, et par aftener om ugen kan give dig en udmærket merindtjening på 15.000 kr. til 20.000 kr. per måned, de bedste tjener det dobbelte.

Som fuldtidssælger får du både tårnhøj provision uden loft med garantiløn. Jo mere du arbejder, jo bedre tjener du. Da mange af vores kunder først er hjemme hen af eftermiddag og aften, er der plads til både fritids og fuldtidssælger.

Sociale liv med spændende arrangementer.
At være sælger hos os bidrager også til dit sociale liv med spændende arrangementer, sjove oplevelser og mulighed for at rejse rundt i verden. Simpelthen masser af teamwork, energi, fællesskab og glæde. Du skal have kørekort, bil og være top-motiveret for at skabe en god dialog mellem dig og dine kommende kunder.

Fordele traditionelle virksomheder ikke kan matche.
Vores forretningskoncept er unik og giver mange fordele, som traditionelle virksomheder ikke kan matche.
Som sælger kan du vælge, hvor og hvornår du vil arbejde. I stedet for at arbejde hårdt til gavn for andres succes, kommer alt dit arbejde dig selv til gode.

Din viljen, er bedre end et langt CV
Salgserfaring er ikke nødvendig, vi vægter din vilje, passion, ihærdighed højere end din erfaring.
Med gåpåmod vil du med vores produkt, fremgangsmåde og salgsværktøjer få ting til at lykkes, uanset din baggrund, også selv om du måske ikke har scoret topkarakterer på skolebænken.

Stedet hvor almindelig mennekser kan tjene ualmindelige mange penge.
For de fleste er døren lukket for at blive læge, advokat, finansguru eller sportsstjerne, men der er en alternativ vej, uden loft på din indtjeningsmulighed.
Vi er en utraditionel virksomhed, hvor du får muligheden for at udvikle dig. Du får naturligvis fuld oplæring og løbende salgstræning fra markedets bedste sælgere.

Kvalificerede kundebesøg giver bedre indtjening.
Vi sikre dig, at dine kundebesøg er givende, både for dig og for kunden, vores kundeprogram kvalificere og finde frem til de kunder der passer godt til vores produkt, dermed flere salg til dig.

Mødebookere
Vores mødebookere hjælper med af fylde din kalender op. Vores fremgangsmåde tiltrækker de rette kunder og hvis du har lyst, kan du have 3 til 4 kundebesøg om dagen.

Er du den rette profil?
Du bliver en del af en spændende dynamisk fremadstormende virksomhed, med et team og bagland, der altid står klar til at hjælpe og udvikle dig. Du vil nå mål, du aldrig havde troet muligt.

Vi ønsker.

  • Du er god til at lytte
  • Er entusiastisk og ambitiøs
  • Har et stort drive
  • Besidder viljen der skal til for at få succes.
  • Ydmygheden til at ville trænes af de skarpeste
    salgsmanager der selv har topresultater bag sig

Er du en stærk personlighed og har du et vindergen, så er det helt sikkert dig, vi leder efter!

 

K-system danmark ApSGlostrup2019-07-03T00:00:002019-08-26T00:00:00
330059341Salgstalent til international virksomhed i StorkøbenhavnRobot Har du lyst til at kickstarte din karriere i en international leasingvirksomhed, hvor samtlige medarbejdere er en del af firmaets succes? Så har vi jobbet til dig. Jobbet Arval A S er på europæisk plan en af de største udbyder af operationel leasing af firma- og varebiler. Arval A S blev i 2011 etableret i Danmark og har siden oplevet markant vækst. Virksomheden ønsker derfor nu at udvide salgsteamet på Sjælland. Som salgstalent bliver du en del af Acquisition-teamet med reference til Commercial Director, og kommer til at arbejde sammen med erfarne Business Managers (eksterne sælgere). Den indledende oplæring får du blandt andet under et ophold på det regionale hovedkontor i Holland samt intern on-the-job-training. Lever du op til de fastsatte målsætninger og Arvals forventninger, vil du hurtigt få mulighed for f.eks. at blive Account Manager og samtidig få en omfattende uddannelse via Arvals Sales Academy. Virksomheden har nemlig fokus på, at alle medarbejdere er med til at definere, drive og udvikle virksomheden, ligesom Arval selv ønsker at være med til at udvikle deres medarbejdere. Dine kommende opgaver bliver bl.a. at: Opbygge og udbygge relationerne med emner, herunder løbende kvalificering af emnedatabasen, prioritering af ringelister samt booking af møder for Business Managers Supporterer Business Managers med tilbudsgivning samt opfølgning på afgivne tilbud, besvarelse af udbud, udarbejdelse af udkast til kontrakter, anmodning om kreditgodkendelse m.v. Du får et udfordrende job i en ung virksomhed med højt tempo samt gode karriere- og udviklingsmuligheder evt. også internationalt. Din profil Som Arvals mantra Hire for attitude - train for skills indikerer, er den rette personlighed afgørende for succes i jobbet. Vi søger en person, der er: Ambitiøs og har et stort drive Udadvendt og salgsorienteret med sans for forretningsmuligheder Committed til den rolle du har, samt det ansvar du får og ikke mindst tager En god medspiller for dine kolleger Gode dansk og engelskkundskaber, både mundtligt og skriftligt Som Acquisition Executive må du gerne have interesse for biler, men det vigtigste er, at du har fokus på salg, kan yde god kundeservice. Interesseret? Moment samarbejder med Arval i den indledende rekrutteringsproces, og det er derfor vigtigt, at du ansøger jobbet gennem os. I ansøgningsprocessen bedes du vedhæfte din ansøgning og CV. Vi behandler løbende ansøgninger, og derfor vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt! Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du lyst til at kickstarte din karriere i en international leasingvirksomhed, hvor samtlige medarbejdere er en del af firmaets succes? Så har vi jobbet til dig.

 

Jobbet

Arval A/S er på europæisk plan en af de største udbyder af operationel leasing af firma- og varebiler. Arval A/S blev i 2011 etableret i Danmark og har siden oplevet markant vækst. Virksomheden ønsker derfor nu at udvide salgsteamet på Sjælland.

Som salgstalent bliver du en del af Acquisition-teamet med reference til Commercial Director, og kommer til at arbejde sammen med erfarne Business Managers (eksterne sælgere).

Den indledende oplæring får du blandt andet under et ophold på det regionale hovedkontor i Holland samt intern on-the-job-training. Lever du op til de fastsatte målsætninger og Arvals forventninger, vil du hurtigt få mulighed for f.eks. at blive Account Manager og samtidig få en omfattende uddannelse via Arvals Sales Academy. Virksomheden har nemlig fokus på, at alle medarbejdere er med til at definere, drive og udvikle virksomheden, ligesom Arval selv ønsker at være med til at udvikle deres medarbejdere.

Dine kommende opgaver bliver bl.a. at:

  • Opbygge og udbygge relationerne med emner, herunder løbende kvalificering af emnedatabasen, prioritering af ringelister samt booking af møder for Business Managers
  • Supporterer Business Managers med tilbudsgivning samt opfølgning på afgivne tilbud, besvarelse af udbud, udarbejdelse af udkast til kontrakter, anmodning om kreditgodkendelse m.v.

Du får et udfordrende job i en ung virksomhed med højt tempo samt gode karriere- og udviklingsmuligheder – evt. også internationalt.

Din profil

Som Arvals mantra ”Hire for attitude - train for skills” indikerer, er den rette personlighed afgørende for succes i jobbet. Vi søger en person, der er:

  • Ambitiøs og har et stort drive
  • Udadvendt og salgsorienteret med sans for forretningsmuligheder
  • Committed til den rolle du har, samt det ansvar du får og ikke mindst tager
  • En god medspiller for dine kolleger
  • Gode dansk og engelskkundskaber, både mundtligt og skriftligt

Som Acquisition Executive må du gerne have interesse for biler, men det vigtigste er, at du har fokus på salg, kan yde god kundeservice.

Interesseret?

Moment samarbejder med Arval i den indledende rekrutteringsproces, og det er derfor vigtigt, at du ansøger jobbet gennem os. I ansøgningsprocessen bedes du vedhæfte din ansøgning og CV.

Vi behandler løbende ansøgninger, og derfor vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt!

Vi glæder os til at høre fra dig!

  

 

MOMENT A/SHerlev2019-07-12T00:00:002019-08-30T00:00:00
3300275185 Sommer Vikarer - til vores salgsafdelingProfile Vi mangler i vores salgsafdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job. Fast timeløn 121,- kr plus ferietillæg. Efter de første 4 uger mulighed for møde- salgsbonus. Du skal sælge reklamer på vores infoskærme i sportshaller...svømmehaller...fitnesscentre...osv. Hvis du ikke har prøvet det før så sørger vi for oplæring. Du skal kunne starte så hurtigt som muligt og vi ansætter dig i 10-37 timer ugentligt afhængigt hvor meget du kan arbejde. Og du har job til og med 12. juli 2019. Du kan ansøge pr. telefon på 33 25 35 40 eller via knappen Send ansøgning . Så interesseret ...Så ring eller skriv med det samme. www.hvl-gruppen.dkValhøjvej 18, Baghuset2500 ValbyTelemarketingmedarbejder Telesælger Salgskonsulent Telesalg Studiejob Sommerjob Vikar Vikariat Se mere på vores ansøgersite: https: hvl-gruppen.brandero.com
Vi mangler i vores salgsafdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job.

Fast timeløn 121,- kr plus ferietillæg.

Efter de første 4 uger mulighed for møde- / salgsbonus.

Du skal sælge reklamer på vores infoskærme i sportshaller...svømmehaller...fitnesscentre...osv.

Hvis du ikke har prøvet det før så sørger vi for oplæring.

Du skal kunne starte så hurtigt som muligt og vi ansætter dig i 10-37 timer ugentligt afhængigt hvor meget du kan arbejde. Og du har job til og med 12. juli 2019.

Du kan ansøge pr. telefon på 33 25 35 40 eller via knappen "Send ansøgning".

Så interesseret ...Så ring eller skriv med det samme.

Valhøjvej 18, Baghuset
2500 Valby
Telemarketingmedarbejder Telesælger Salgskonsulent Telesalg Studiejob Sommerjob Vikar Vikariat

Se mere på vores ansøgersite: https://hvl-gruppen.brandero.com

ORS/Small/86bd79f1_logo.pngHVL Gruppen ApSValby2019-07-16T00:00:002019-07-18T00:00:00
330045865Inhouse Erhvervsrådgiver - Online markerting & Web specialistRobot Som inhouse erhvervsrådgiver hos Standoutmedia vil din primære opgave være at hjælpe vores bestående kunder med at få mere ud af deres online marketing. Vi forventer at du har 1 - 2 års erfaring med online markedsføring eller web. Det vigste er at du brænder for at sælge og gerne vil kunne se dine kunder i øjnene bagefter. Vi sikrer en god garantiløn og favorabel provisionsaftale. Forventningen efter et år er en årlig løn mellem 400.000 kr. til 600.000 kr. Dine opgaver Opfølgning på igangværende aktiviteter Planlægning af nye marketing tiltag Udarbejde markedsføringsplaner, opsætte budgetter og forhandle priser i samråd med kunden Projektledelse og rapportering til dine kunder Din profil Du er den udadvendte type, der forstår at snakke med kunder Du er en dygtig sælger, som står inde for de produkter, du tilbyder Du har et højt aktivitetsniveau og ryger ikke Du er målrettet og struktureret Det tilbyder vi Vi tilbyder dig et job med frihed under ansvar, egen kundeportefølje, en fast grundløn med en attraktiv provisionsmodel uden loft. Vores løsninger skaber succes for dine kunder og dermed også for dit gensalg som vil øge år efter år. Tiltrædelse 1. august 2019 eller senere.

Som inhouse erhvervsrådgiver hos Standoutmedia vil din primære opgave være at hjælpe vores bestående kunder med at få mere ud af deres  online marketing.

Vi forventer at du har 1 - 2 års erfaring med online markedsføring eller web.
Det vigste er at du brænder for at sælge og gerne vil kunne se dine kunder i øjnene bagefter. 

Vi sikrer en god garantiløn og favorabel provisionsaftale. Forventningen efter et år er en årlig løn mellem 400.000 kr. til 600.000 kr.

Dine opgaver

  • Opfølgning på igangværende aktiviteter
  • Planlægning af nye marketing tiltag
  • Udarbejde markedsføringsplaner, opsætte budgetter og forhandle priser i samråd med kunden
  • Projektledelse og rapportering til dine kunder

Din profil

  • Du er den udadvendte type, der forstår at snakke med kunder
  • Du er en dygtig sælger, som står inde for de produkter, du tilbyder
  • Du har et højt aktivitetsniveau og ryger ikke
  • Du er målrettet og struktureret

Det tilbyder vi

Vi tilbyder dig et job med frihed under ansvar, egen kundeportefølje, en fast grundløn med en attraktiv provisionsmodel uden loft.
Vores løsninger skaber succes for dine kunder og dermed også for dit gensalg som vil øge år efter år.

Tiltrædelse 1. august 2019 eller senere.

STANDOUTMEDIA A/SKøbenhavn S2019-06-20T00:00:002019-08-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SALGSKONSULENT

HMN A/S

Brøndby
EKSPORTSALGSKONSULENT Vores hovedområde er udvikling og produktion af hjælpemidler til ældre og handicappede. Vi er specialister indenfor bade- toiletprodukter og har i dag et af verdens bredeste programmer indenfor bade- toiletstole og badebænke. V...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:24. juli 2019

Kørende fritids eller fuldtidssælger med egen bil.

K-system danmark ApS

Glostrup
Træt af din løn eller chefen? Du ved, at lige meget, hvor hårdt du knokler eller hvor mange kunder du servicere, får du det samme i løn. Vil du sælge markedets fedeste produkt? Vores kunder bliver blæst omkuld , når de ser hvad markedets fedeste Hom...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Salgstalent til international virksomhed i Storkøbenhavn

MOMENT A/S

Herlev
Har du lyst til at kickstarte din karriere i en international leasingvirksomhed, hvor samtlige medarbejdere er en del af firmaets succes? Så har vi jobbet til dig. Jobbet Arval A S er på europæisk plan en af de største udbyder af operationel leasing...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:30. august 2019

5 Sommer Vikarer - til vores salgsafdeling

HVL Gruppen ApS

Valby
Vi mangler i vores salgsafdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job. Fast timeløn 121,- kr plus ferietillæg. Efter de første 4 uger mulighed for møde- salgsbonus. Du skal sælge reklamer på vores infoskærm...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:18. juli 2019

Inhouse Erhvervsrådgiver - Online markerting & Web specialist

STANDOUTMEDIA A/S

København S
Som inhouse erhvervsrådgiver hos Standoutmedia vil din primære opgave være at hjælpe vores bestående kunder med at få mere ud af deres online marketing. Vi forventer at du har 1 - 2 års erfaring med online markedsføring eller web. Det vigste er at d...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:13. august 2019