Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgskonsulent

DSN A/S søger en salgskonsulent til salg af kirke- og kirkegårdsartikler i området Himmerland og Djursland.

Dine primære opgaver vil være at gennemføre daglige salgsbesøg hos områdets kirker og kirkegårde med henblik på salg af og rådgivning om vores produkter og løsninger. Endvidere vil du skulle deltage i faglige messer og udstillinger.

Om virksomheden

DSN A/S er stiftet i 1986 og har gennem årene oplevet en jævn og stabil vækst. I dag beskæftiges 25 medarbejdere i virksomheden. Den primære kundegruppe er kirker og kirkegårde, hvor vi fungerer som totalleverandør, hvad enten der tales redskaber, arbejdstøj, maskiner, sand og granit eller produkter til brug inde i kirken såsom kirkesølv, alterlys, lysekroner, rengøringsartikler m.v. Vi har et meget bredt sortiment med mange leverandører. Vores varekartotek består af over 8.000 varenumre med flere hundrede tilknyttede leverandører.

Der kan ses og læses mere om virksomheden på vores hjemmeside www.dsn24.dk

Om stillingen:

  • En selvstændig og udadvendt stilling med et stort ansvar overfor dine kunder.
  • Ansvar for eget salgsområde med en fast kundekreds.
  • Frihed under ansvar i forhold til planlægning af din egen hverdag.
  • Støtte og sparring med vores øvrige salgskonsulenter og fra vores centrale administration.
  • Udkørsel med 8 T salgsvogn med udgangspunkt fra hjemmeadresse.

Dine kvalifikationer:

  • Medfødt handelstalent og godt købmandsskab er en forudsætning.
  • Du er god til at skabe stærke og vedvarende relationer til såvel eksisterende som nye kunder.
  • Ansvarlig, struktureret og vedholdende samt vilje til at yde en ekstra indsats.
  • Kendskab til IT på almindeligt brugerniveau.
  • Kendskab til kirker og kirkegårdsartikler eller lignende branche er en fordel.
  • Stort kørekort eller at du er parat til at erhverve dette.

Vi forventer at du har bopæl i området.

Vi tilbyder:

Et spændende og varieret job med mulighed for at præge din egen arbejdsdag. Vi har et godt arbejdsmiljø med flinke og engagerede kollegaer, hvor der hersker en uformel tone og med plads til den enkelte.

Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer.

Skriftlig ansøgning, som naturligvis behandles fortroligt, bedes sendt på mail info@dsn24.dk ,hvor du i emnet bedes skrive ”Ansøgning salgskonsulent”. Stillingen ønskes besat snarest og senest 1. august 2019, og kandidater der findes egnede, vil løbende blive indkaldt til samtale.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045627Phoenix-7d18f80b12019-06-18T00:00:00Salgskonsulent

DSN A/S søger en salgskonsulent til salg af kirke- og kirkegårdsartikler i området Himmerland og Djursland.

Dine primære opgaver vil være at gennemføre daglige salgsbesøg hos områdets kirker og kirkegårde med henblik på salg af og rådgivning om vores produkter og løsninger. Endvidere vil du skulle deltage i faglige messer og udstillinger.

Om virksomheden

DSN A/S er stiftet i 1986 og har gennem årene oplevet en jævn og stabil vækst. I dag beskæftiges 25 medarbejdere i virksomheden. Den primære kundegruppe er kirker og kirkegårde, hvor vi fungerer som totalleverandør, hvad enten der tales redskaber, arbejdstøj, maskiner, sand og granit eller produkter til brug inde i kirken såsom kirkesølv, alterlys, lysekroner, rengøringsartikler m.v. Vi har et meget bredt sortiment med mange leverandører. Vores varekartotek består af over 8.000 varenumre med flere hundrede tilknyttede leverandører.

Der kan ses og læses mere om virksomheden på vores hjemmeside www.dsn24.dk

Om stillingen:

  • En selvstændig og udadvendt stilling med et stort ansvar overfor dine kunder.
  • Ansvar for eget salgsområde med en fast kundekreds.
  • Frihed under ansvar i forhold til planlægning af din egen hverdag.
  • Støtte og sparring med vores øvrige salgskonsulenter og fra vores centrale administration.
  • Udkørsel med 8 T salgsvogn med udgangspunkt fra hjemmeadresse.

Dine kvalifikationer:

  • Medfødt handelstalent og godt købmandsskab er en forudsætning.
  • Du er god til at skabe stærke og vedvarende relationer til såvel eksisterende som nye kunder.
  • Ansvarlig, struktureret og vedholdende samt vilje til at yde en ekstra indsats.
  • Kendskab til IT på almindeligt brugerniveau.
  • Kendskab til kirker og kirkegårdsartikler eller lignende branche er en fordel.
  • Stort kørekort eller at du er parat til at erhverve dette.

Vi forventer at du har bopæl i området.

Vi tilbyder:

Et spændende og varieret job med mulighed for at præge din egen arbejdsdag. Vi har et godt arbejdsmiljø med flinke og engagerede kollegaer, hvor der hersker en uformel tone og med plads til den enkelte.

Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer.

Skriftlig ansøgning, som naturligvis behandles fortroligt, bedes sendt på mail info@dsn24.dk ,hvor du i emnet bedes skrive ”Ansøgning salgskonsulent”. Stillingen ønskes besat snarest og senest 1. august 2019, og kandidater der findes egnede, vil løbende blive indkaldt til samtale.

2019-07-15T18:50:47.820 DSN A S søger en salgskonsulent til salg af kirke- og kirkegårdsartikler i området Himmerland og Djursland. Dine primære opgaver vil være at gennemføre daglige salgsbesøg hos områdets kirker og kirkegårde med henblik på salg af og rådgivning om vores produkter og løsninger. Endvidere vil du skulle deltage i faglige messer og udstillinger. Om virksomheden DSN A S er stiftet i 1986 og har gennem årene oplevet en jævn og stabil vækst. I dag beskæftiges 25 medarbejdere i virksomheden. Den primære kundegruppe er kirker og kirkegårde, hvor vi fungerer som totalleverandør, hvad enten der tales redskaber, arbejdstøj, maskiner, sand og granit eller produkter til brug inde i kirken såsom kirkesølv, alterlys, lysekroner, rengøringsartikler m.v. Vi har et meget bredt sortiment med mange leverandører. Vores varekartotek består af over 8.000 varenumre med flere hundrede tilknyttede leverandører. Der kan ses og læses mere om virksomheden på vores hjemmeside www.dsn24.dk Om stillingen: En selvstændig og udadvendt stilling med et stort ansvar overfor dine kunder. Ansvar for eget salgsområde med en fast kundekreds. Frihed under ansvar i forhold til planlægning af din egen hverdag. Støtte og sparring med vores øvrige salgskonsulenter og fra vores centrale administration. Udkørsel med 8 T salgsvogn med udgangspunkt fra hjemmeadresse. Dine kvalifikationer: Medfødt handelstalent og godt købmandsskab er en forudsætning. Du er god til at skabe stærke og vedvarende relationer til såvel eksisterende som nye kunder. Ansvarlig, struktureret og vedholdende samt vilje til at yde en ekstra indsats. Kendskab til IT på almindeligt brugerniveau. Kendskab til kirker og kirkegårdsartikler eller lignende branche er en fordel. Stort kørekort eller at du er parat til at erhverve dette. Vi forventer at du har bopæl i området. Vi tilbyder: Et spændende og varieret job med mulighed for at præge din egen arbejdsdag. Vi har et godt arbejdsmiljø med flinke og engagerede kollegaer, hvor der hersker en uformel tone og med plads til den enkelte. Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer. Skriftlig ansøgning, som naturligvis behandles fortroligt, bedes sendt på mail info@dsn24.dk ,hvor du i emnet bedes skrive Ansøgning salgskonsulent . Stillingen ønskes besat snarest og senest 1. august 2019, og kandidater der findes egnede, vil løbende blive indkaldt til samtale.11jobnet7d18f80b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandHjørring3549307DSN A/S11Nørregade 608850BjerringbroDKDanmark0info@dsn24.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent780251JobNet5006531500653110018-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d18f80bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d18f80bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d18f80b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d18f80b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSalgskonsulent1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362106851info@dsn24.dkinfo@dsn24.dkDKDanmarkDKDanmark330090283Sælger til VVS/FarveRobot Sælger til VVS Farve, XL-BYG Elling XL-BYG Elling Tømmerhandel, Frederikshavn søger en dygtig sælger med erfaring inden for produktkategorierne VVS og eller farve. Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere kan rådgive og vejlede kunderne til at finde den bedste løsning til deres projekt. Vi søger derfor en fleksibel og engageret kollega, der brænder for salg af VVS og eller maling. Jobbets primære indhold: Salg til og servicering af primært private kunder Trimning og opfyldning af egne vareområder Kampagne- og salgsklar inden for egne vareområder Tæt samarbejde med øvrige kollegaer Vi forventer, at du: er uddannet i og har erfaring med salg og vejledning fra detailhandlen gerne fra byggemarkedsbranchen har et højt kendskab til produktområderne VVS og eller Farve som person er udadvendt, selvstændig, seriøs og imødekommende har en positiv indstilling og lyst til at deltage i udviklingen af byggecentret og formår at sætte dig ind i nye tiltag Vi tilbyder vores nye kollega: En spændende og afvekslende hverdag, samt en attraktiv lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer. Desuden attraktive arbejdstider, da vi lukker lørdag kl. 13.00, samt holder lukket alle søn- og helligdage. Du bliver en del af en velfungerende, fremtidsorienteret og nytænkende organisation med korte beslutningsveje og et uhøjtideligt arbejdsmiljø. Den daglige omgangstone i virksomheden er fri og uformel, og her er albuerum til at igangsætte nye aktiviteter og tiltag. Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte salgschef Toke Juhl Nissen, direkte tlf.: 96213341 eller tn@etas.dk. Arbejdssted: XL-BYG Elling Tømmerhandel A S, Tuenvej 7B, 9900 Frederikshavn Forventet ansættelse pr. 1. december 2019 eller efter nærmere aftale Firmaprofil XL-BYG Elling Tømmerhandel A S er i selskab med XL-BYG Tårs Tømmerhandel A S og XL-BYG Læsø Tømmerhandel. Vi er Vendsyssels største privatejede tømmerhandel, med i alt godt 70 medarbejdere fordelt i XL-BYG Elling, XL-BYG Tårs og XL-BYG Læsø. Vi arbejder hver dag arbejder seriøst for at yde branchens bedste service. Søg nu

Sælger til VVS/Farve, XL-BYG Elling


XL-BYG Elling Tømmerhandel, Frederikshavn søger en dygtig sælger med erfaring inden for produktkategorierne VVS og/eller farve. Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere kan rådgive og vejlede kunderne til at finde den bedste løsning til deres projekt. Vi søger derfor en fleksibel og engageret kollega, der brænder for salg af VVS og/eller maling.


Jobbets primære indhold:

  • Salg til og servicering af primært private kunder
  • Trimning og opfyldning af egne vareområder
  • Kampagne- og salgsklar inden for egne vareområder
  • Tæt samarbejde med øvrige kollegaer


Vi forventer, at du:

  • er uddannet i og har erfaring med salg og vejledning fra detailhandlen – gerne fra byggemarkedsbranchen
  • har et højt kendskab til produktområderne VVS og/eller Farve  
  • som person er udadvendt, selvstændig, seriøs og imødekommende
  • har en positiv indstilling og lyst til at deltage i udviklingen af byggecentret og formår at sætte dig ind i nye tiltag


Vi tilbyder vores nye kollega: 

En spændende og afvekslende hverdag, samt en attraktiv lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer. Desuden attraktive arbejdstider, da vi lukker lørdag kl. 13.00, samt holder lukket alle søn- og helligdage.

Du bliver en del af en velfungerende, fremtidsorienteret og nytænkende organisation med korte beslutningsveje og et uhøjtideligt arbejdsmiljø.

Den daglige omgangstone i virksomheden er fri og uformel, og her er albuerum
til at igangsætte nye aktiviteter og tiltag.

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at
kontakte salgschef Toke Juhl Nissen, direkte tlf.: 96213341 eller tn@etas.dk.

Arbejdssted: XL-BYG Elling Tømmerhandel A/S, Tuenvej 7B, 9900 Frederikshavn

Forventet ansættelse pr. 1. december 2019 eller efter nærmere aftale

Firmaprofil

XL-BYG Elling Tømmerhandel A/S er i selskab med XL-BYG Tårs Tømmerhandel A/S og XL-BYG Læsø Tømmerhandel. Vi er Vendsyssels største privatejede tømmerhandel, med i alt godt 70 medarbejdere fordelt i XL-BYG Elling, XL-BYG Tårs og XL-BYG Læsø. Vi arbejder hver dag arbejder seriøst for at yde branchens bedste service.


Søg nu


XL-BYG EllingFrederikshavn2019-09-17T00:00:002019-11-07T00:00:00
330103664Ansvarlig Salgsassistent med hydraulik erfaring søges til vores havneafdeling i FrederikshavnRobot Motiveres du af en udfordrende og afvekslende hverdag, hvor du kan tage et stort ansvar og have direkte kundekontakt? , så er du måske vores hydraulik medarbejder sælger til vores havneafdeling. Primære opgave i virksomheden er at sikre god og kompetent behandling af kunder i butikken samt pr. telefon og mail. Du får ansvar for hydraulikafdelingen på havnen, herunder lageret af slanger og fittings. Ansvar for salg. Tilbud, ordrebehandling og indkøb foregår i samarbejde med dine kollegaer. Opgaver: Fremstilling presning af hydraulik slanger Kundebetjening, ordrebehandling og udarbejdelse af tilbud Disponering af varer til ordrer og butikken Forsendelser ind og ud af huset Vi søger ikke enspænder-typen , men derimod en medarbejder der indgår i et team af gode og kompetente kollegaer, der støtter og hjælper hinanden. Krav: Kendskab til jern- og maskinbranchen Praktisk erfaring med hydraulik eller lignende vægtes højt Du vil få stor frihed i det daglige og omgangstonen er åben og fri. Stillingen er 37 timer ugentligt, mødetid kl. 08.00 - 16.00. Ansættelsesstart hurtigst muligt, ansættelsessamtaler afholdes løbende. Løn efter kvalifikationer. Interesseret ? Ansøgning og CV sendes til: Salgschef Thomas Søgaard, mail: ths@pconradsen.dk. Skriv gerne i ansøgningen at du har fundet opslaget på www.jobnet.dk

Motiveres du af en udfordrende og afvekslende hverdag, hvor du kan tage et stort ansvar og have direkte kundekontakt? , så er du måske vores hydraulik medarbejder/sælger til vores havneafdeling.

Primære opgave i virksomheden er at sikre god og kompetent behandling af kunder i butikken samt pr. telefon og mail.

Du får ansvar for hydraulikafdelingen på havnen, herunder lageret af slanger og fittings. Ansvar for salg. Tilbud, ordrebehandling og indkøb foregår i samarbejde med dine kollegaer.

Opgaver:

  • Fremstilling/presning af hydraulik slanger
  • Kundebetjening, ordrebehandling og udarbejdelse af tilbud
  • Disponering af varer til ordrer og butikken
  • Forsendelser ind og ud af huset

Vi søger ikke "enspænder-typen", men derimod en medarbejder der indgår i et team af gode og kompetente kollegaer, der støtter og hjælper hinanden.

Krav:

  • Kendskab til jern- og maskinbranchen
  • Praktisk erfaring med hydraulik eller lignende vægtes højt

Du vil få stor frihed i det daglige og omgangstonen er åben og fri.

Stillingen er 37 timer ugentligt, mødetid kl. 08.00 - 16.00. Ansættelsesstart hurtigst muligt, ansættelsessamtaler afholdes løbende. Løn efter kvalifikationer.

Interesseret ?

Ansøgning og CV sendes til: Salgschef Thomas Søgaard, mail: ths@pconradsen.dk.

Skriv gerne i ansøgningen at du har fundet opslaget på www.jobnet.dk

 

P CONRADSEN A/SFrederikshavn2019-10-09T00:00:002019-10-31T00:00:00
330101261Salgskonsulent til dynamisk handelsvirksomhed, JyllandBasic Brænder du for salg og tætte kunderelationer? Er du troværdig, og har du fokus på kvalitet og service? Har du lyst til at blive en del af en spændende hverdag i en dynamisk og velkonsolideret virksomhed? Så er det DIG, vi søger til et selvstændigt job hos S. Sørensen - Thisted, hvor du får hele Danmark som din legeplads , dog primært Jylland og Fyn. Du planlægger selv din hverdag, og du vil typisk køre ud til kunderne fra din bopæl, som ideelt set er placeret i det midt- østjyske, alternativt trekantsområdet. S. Sørensen Thisted har base i Thisted. Efter en god introduktion forventes det, at du er på kontoret 3-4 gange om måneden. Dit arbejde vil foregå i samarbejde med den øvrige organisation. Jobbet Du kan bl.a. se frem til at arbejde med følgende: Mersalgsaktiviteter til eksisterende kunder samt løbende kundepleje At bidrage til at styrke S. Sørensen Thisteds position på markedet gennem opstart af nye kunder Udarbejdelse af og opfølgning på tilbud Løbende deltagelse i udvikling af virksomheden i tæt samarbejde med ledergruppen S. Sørensen Thisteds produktsortiment er meget bredt og består af kemikalier til primært fødevareindustrien, men også andre industrivirksomheder og anlægsvirksomheder. Produkterne leveres sikkert og fleksibelt med egne lastbiler og chauffører. Faglige kvalifikationer Vi forventer, at du har erfaring med salg, og at du kan håndtere et bredt produktsortiment, hvor det dog ikke er nødvendigt, at du kender produkterne i dybden. Måske har du arbejdet med lignende produkter, og ideelt set har du et godt kendskab til og netværk i kundesegmentet. Du forstår at arbejde målrettet med samt videreudvikle din eksisterende kundeportefølje på en struktureret og organiseret måde, men du har også flair for at generere nysalg. Du behersker det gode købmandsskab til fingerspidserne, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring som kørende sælger. Du har flair for IT, og du kan begå dig på engelsk og tysk. Personlige kompetencer Du er firmaets mand , og du brænder for salg og den gode kundeservice igennem en troværdig og empatisk tilgang til kunderne. Det er vigtigt, at du er god til at lytte og afdække kundernes behov. Du har positiv gennemslagskraft, og du tør udfordre dine kunder. Du er selvkørende, præstationsorienteret, engageret og vedholdende. Du formår at skabe og bevare overblik. Du trives i en uformel organisation med en uhøjtidelig atmosfære. Vi tilbyder En dynamisk arbejdsplads, hvor salg og service er hovedelementerne i hverdagen. En stilling, der giver muligheder for faglig som personlig udvikling i en vækstvirksomhed, hvor du bliver en vigtig del af den fremtidige udvikling. S. Sørensen Thisted er en dansk familieejet virksomhed med en særlig ånd og stolte traditioner igennem 77 år. Læs mere på: s-sorensen.dk Ansøgning og kontakt JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for S. Sørensen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anika Gormsen på tlf. 45 3085 1295.Brænder du for salg og tætte kunderelationer? Er du troværdig, og har du fokus på kvalitet og service? Har du lyst til at blive en del af en spændende hverdag i en dynamisk og velkonsolideret virksomhed?

Så er det DIG, vi søger til et selvstændigt job hos S. Sørensen - Thisted, hvor du får hele Danmark som din ”legeplads”, dog primært Jylland og Fyn. 

Du planlægger selv din hverdag, og du vil typisk køre ud til kunderne fra din bopæl, som ideelt set er placeret i det midt-/østjyske, alternativt trekantsområdet.

S. Sørensen Thisted har base i Thisted. Efter en god introduktion forventes det, at du er på kontoret 3-4 gange om måneden. Dit arbejde vil foregå i samarbejde med den øvrige organisation. 

Jobbet
Du kan bl.a. se frem til at arbejde med følgende:

  • Mersalgsaktiviteter til eksisterende kunder samt løbende kundepleje
  • At bidrage til at styrke S. Sørensen Thisteds position på markedet gennem opstart af nye kunder
  • Udarbejdelse af og opfølgning på tilbud
  • Løbende deltagelse i udvikling af virksomheden i tæt samarbejde med ledergruppen

S. Sørensen Thisteds produktsortiment er meget bredt og består af kemikalier til primært fødevareindustrien, men også andre industrivirksomheder og anlægsvirksomheder. Produkterne leveres sikkert og fleksibelt med egne lastbiler og chauffører.

Faglige kvalifikationer
Vi forventer, at du har erfaring med salg, og at du kan håndtere et bredt produktsortiment, hvor det dog ikke er nødvendigt, at du kender produkterne i dybden. Måske har du arbejdet med lignende produkter, og ideelt set har du et godt kendskab til og netværk i kundesegmentet. Du forstår at arbejde målrettet med samt videreudvikle din eksisterende kundeportefølje på en struktureret og organiseret måde, men du har også flair for at generere nysalg. Du behersker det gode købmandsskab til fingerspidserne, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring som kørende sælger. Du har flair for IT, og du kan begå dig på engelsk og tysk.

Personlige kompetencer
Du er ”firmaets mand”, og du brænder for salg og den gode kundeservice igennem en troværdig og empatisk tilgang til kunderne. Det er vigtigt, at du er god til at lytte og afdække kundernes behov. Du har positiv gennemslagskraft, og du tør udfordre dine kunder. Du er selvkørende, præstationsorienteret, engageret og vedholdende. Du formår at skabe og bevare overblik. Du trives i en uformel organisation med en uhøjtidelig atmosfære.

Vi tilbyder
En dynamisk arbejdsplads, hvor salg og service er hovedelementerne i hverdagen. En stilling, der giver muligheder for faglig som personlig udvikling i en vækstvirksomhed, hvor du bliver en vigtig del af den fremtidige udvikling. S. Sørensen Thisted er en dansk familieejet virksomhed med en særlig ånd og stolte traditioner igennem 77 år. 

Læs mere på: s-sorensen.dk/

Ansøgning og kontakt
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for S. Sørensen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor.

Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anika Gormsen på tlf. +45 3085 1295.

ORS/Small/b6063500_logo.pngJKS A/SThisted2019-10-04T18:00:01.1832019-11-01T00:00:00
330102742Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - AalborgRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SAalborg2019-10-08T00:00:002019-12-02T00:00:00
330091008Troværdig salgskonsulent med interesse for rekrutteringRobot Besidder du et gennemgående salgsdrive, og ser du dig selv som en troværdig og tillidsfuld sælger? Så er det dig, vi søger! Asgaard Recruitment er en nordjysk virksomhed med kontor i Aalborg og Thisted. Vi har speciale i mennesker og er hvis vi skal sige det på godt nordjysk nogle redelige og ordentlige mennesker. Derfor lytter vi mere, end vi taler og gør os umage med at lære vores samarbejdspartnere at kende. Vi møder altid kunden i øjenhøjde og tilbyder en faglig sparring, som er reel og skaber værdi for vores samarbejdspartneres forretninger. Som en tilføjelse til vores team søger vi en smilende og inspirerende salgskonsulent, som i samarbejde med vores nuværende konsulenter får til opgave at formidle vores værdier til potentielle samarbejdspartnere. Hvordan ser din arbejdsdag ud? Som salgskonsulent hos os bliver din primære arbejdsopgave at booke og afholde møder med virksomheder i Nord- og Midtjylland. Når du ikke er ude at afholde møder, sidder du på et åbent kontor med vores nuværende konsulenter i et hyggeligt kontorfællesskab i Aalborg. Du vil dagligt have kontakt med direktører, HR-chefer og virksomhedsejere fra hele landet, og eftersom vi har et bredt kundesegment, er det helt essentielt, at du kan begå dig med mange forskellige typer af mennesker. Hvem er dine kollegaer? Vores team består af fire engagerede medarbejdere, herunder virksomhedens to ejere, en rekrutteringskonsulent og en udviklingskonsulent, som alle brænder for at skabe værdifulde løsninger til vores samarbejdspartnere. Vi værdsætter et stærkt sammenhold samt en åben og humoristisk omgangstone, og nyder at lave ting sammen hvad end det er klatring, brunch eller vinsmagning måske du har en idé, til vores næste sociale arrangement? Hvem er du? Du har, under din uddannelse og eller via praktisk erfaring, arbejdet med salg, HR, rekruttering, ledelse og eller kommunikation i organisationer og har herigennem opnået en indsigt, der giver dig de bedst mulige forudsætninger for at booke og afholde konstruktive møder. Du må gerne være nyuddannet, men har du 2-3 års erfaring indenfor salg er det bestemt en fordel. Vigtigst er dog, at du har et indre salgsdrive og en gennemslagskraft, der kan sikre din succes i stilingen. Som person er du imødekommende og kommunikativ, hvilket gør det let for dig at opsøge nye mennesker, ligesom du sætter en ære i at opbygge en god relation og skabe salgsresultater via en ærlig, lyttende og nysgerrig tilgang. Hvad tilbyder vi? I Asgaard Recruitment får du en arbejdsplads med rig mulighed for indflydelse samt faglig og personlig udvikling. Vi værdsætter gode idéer og nye indspark og har kort vej fra tanke til handling, hvilket giver dig muligheden for at sætte dit aftryk på Asgaard Recruitment og branchen i det hele taget. Du kan forvente en alsidig hverdag, hvor du kommer i berøring med mange spændende mennesker og virksomheder, og dermed også får mulighed for at udvide dit professionelle netværk. Som salgskonsulent hos Asgaard Recruitment bliver du en del af en anderledes rekrutteringsvirksomhed med kerneværdier som troværdighed, grundighed og gennemsigtighed. Vi brænder for det, vi laver, og med udgangspunkt i det hele menneske gør vi os hver dag umage for at sikre det optimale match mellem kandidat og virksomhed.

Besidder du et gennemgående salgsdrive, og ser du dig selv som en troværdig og tillidsfuld sælger? Så er det dig, vi søger!

Asgaard Recruitment er en nordjysk virksomhed med kontor i Aalborg og Thisted. Vi har speciale i mennesker og er – hvis vi skal sige det på godt nordjysk – nogle redelige og ordentlige mennesker. Derfor lytter vi mere, end vi taler og gør os umage med at lære vores samarbejdspartnere at kende. Vi møder altid kunden i øjenhøjde og tilbyder en faglig sparring, som er reel og skaber værdi for vores samarbejdspartneres forretninger.

Som en tilføjelse til vores team søger vi en smilende og inspirerende salgskonsulent, som i samarbejde med vores nuværende konsulenter får til opgave at formidle vores værdier til potentielle samarbejdspartnere.

Hvordan ser din arbejdsdag ud?

Som salgskonsulent hos os bliver din primære arbejdsopgave at booke og afholde møder med virksomheder i Nord- og Midtjylland. Når du ikke er ude at afholde møder, sidder du på et åbent kontor med vores nuværende konsulenter i et hyggeligt kontorfællesskab i Aalborg. Du vil dagligt have kontakt med direktører, HR-chefer og virksomhedsejere fra hele landet, og eftersom vi har et bredt kundesegment, er det helt essentielt, at du kan begå dig med mange forskellige typer af mennesker.

Hvem er dine kollegaer?

Vores team består af fire engagerede medarbejdere, herunder virksomhedens to ejere, en rekrutteringskonsulent og en udviklingskonsulent, som alle brænder for at skabe værdifulde løsninger til vores samarbejdspartnere. Vi værdsætter et stærkt sammenhold samt en åben og humoristisk omgangstone, og nyder at lave ting sammen – hvad end det er klatring, brunch eller vinsmagning – måske du har en idé, til vores næste sociale arrangement?

Hvem er du?

Du har, under din uddannelse og/eller via praktisk erfaring, arbejdet med salg, HR, rekruttering, ledelse og/eller kommunikation i organisationer og har herigennem opnået en indsigt, der giver dig de bedst mulige forudsætninger for at booke og afholde konstruktive møder. Du må gerne være nyuddannet, men har du 2-3 års erfaring indenfor salg er det bestemt en fordel. Vigtigst er dog, at du har et indre salgsdrive og en gennemslagskraft, der kan sikre din succes i stilingen.

Som person er du imødekommende og kommunikativ, hvilket gør det let for dig at opsøge nye mennesker, ligesom du sætter en ære i at opbygge en god relation og skabe salgsresultater via en ærlig, lyttende og nysgerrig tilgang.

Hvad tilbyder vi?

I Asgaard Recruitment får du en arbejdsplads med rig mulighed for indflydelse samt faglig og personlig udvikling. Vi værdsætter gode idéer og nye indspark og har kort vej fra tanke til handling, hvilket giver dig muligheden for at sætte dit aftryk på Asgaard Recruitment og branchen i det hele taget. Du kan forvente en alsidig hverdag, hvor du kommer i berøring med mange spændende mennesker og virksomheder, og dermed også får mulighed for at udvide dit professionelle netværk.

Som salgskonsulent hos Asgaard Recruitment bliver du en del af en anderledes rekrutteringsvirksomhed med kerneværdier som troværdighed, grundighed og gennemsigtighed. Vi brænder for det, vi laver, og med udgangspunkt i det hele menneske gør vi os hver dag umage for at sikre det optimale match mellem kandidat og virksomhed.

Asgaard RecruitmentAalborg SV2019-09-17T00:00:002019-11-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sælger til VVS/Farve

XL-BYG Elling

Frederikshavn
Sælger til VVS Farve, XL-BYG Elling XL-BYG Elling Tømmerhandel, Frederikshavn søger en dygtig sælger med erfaring inden for produktkategorierne VVS og eller farve. Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere kan rådgive og vejlede kunderne til at finde...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:7. november 2019

Ansvarlig Salgsassistent med hydraulik erfaring søges til vores havneafdeling i Frederikshavn

P CONRADSEN A/S

Frederikshavn
Motiveres du af en udfordrende og afvekslende hverdag, hvor du kan tage et stort ansvar og have direkte kundekontakt? , så er du måske vores hydraulik medarbejder sælger til vores havneafdeling. Primære opgave i virksomheden er at sikre god og kompe...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Salgskonsulent til dynamisk handelsvirksomhed, Jylland

JKS A/S

Thisted
Brænder du for salg og tætte kunderelationer? Er du troværdig, og har du fokus på kvalitet og service? Har du lyst til at blive en del af en spændende hverdag i en dynamisk og velkonsolideret virksomhed? Så er det DIG, vi søger til et selvstændigt j...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Aalborg

RELATIONMEDIA A/S

Aalborg
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:2. december 2019

Troværdig salgskonsulent med interesse for rekruttering

Asgaard Recruitment

Aalborg SV
Besidder du et gennemgående salgsdrive, og ser du dig selv som en troværdig og tillidsfuld sælger? Så er det dig, vi søger! Asgaard Recruitment er en nordjysk virksomhed med kontor i Aalborg og Thisted. Vi har speciale i mennesker og er hvis vi skal...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:8. november 2019