Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SALGSKONSULENT

EKSPORTSALGSKONSULENT

"Vores hovedområde er udvikling og produktion af hjælpemidler til ældre og handicappede. Vi er specialister indenfor bade-/toiletprodukter og har i dag et af verdens bredeste programmer indenfor bade-/toiletstole og badebænke. Vore produkter er alle udviklet med fokus på brugervenlighed, kvalitet og rengøringsvenlighed".

Vi sælger vores produkter til en lang række lande rækkende fra New Zealand til Norge. Vi søger en eksportkonsulent, som ønsker at arbejde internationalt med en produktrække, der er anerkendt som værende blandt de bedste i verden, kvalitetsmæssigt og innovativt.

________________________________________________________________________

Du tilbydes:

  • Et spændende job med gode udviklingsmuligheder og med en stor grad af selvstændigt arbejde
  • En plads i en ambitiøs og kompetent medarbejderstab i en virksomhed i vækst, hvor hver medarbejder gør en forskel
  • At blive en del af et uhøjtideligt miljø, med humor og med korte beslutningsveje
  • En lang række salgsrelaterede opgaver, herunder opsøgende salgsarbejde
  • Frihed under ansvar

________________________________________________________________________

Dine arbejdsopgaver:

Du får ansvar for den daglige kontakt til eksportkunder/-emner. Kunderne er professionelle importører/distributører af hjælpemidler/rehab produkter. Din kundekontakt er derfor B2B orienteret.

  • Servicering og udvikling af eksisterende eksportkunder
  • Identificering af nye eksportkunder
  • Daglig besvarelse af forespørgsler o. lign. fra eksportkunder/-emner
  • Udarbejdelse af salgsbreve/kampagner til eksport
  • Planlægge og arrangere messer samt deltage på blandt andet Rehacare i Düsseldorf
  • Bearbejde kundeemner
  • Foretage kundebesøg i udlandet herunder fremvisning og træning af vore produkter   
  • Varetage produktfremvisninger og møder med udenlandske kunder i firmaet i Brøndby

Der er anslået 30 rejsedage pr. år (varierer efter behov).  
Du refererer til salgsdirektøren.

_________________________________________________________________________

Dine kvalifikationer:

Der er intet specifikt krav til uddannelse, da de praktiske salgs-/eksportevner vægtes højere i dette job.
Du har en handels-/ salgsbaseret baggrund, og du har generelt en god teknisk indsigt og sætter dig derfor hurtigt ind i vort produktsortiment.

  • Professionel og resultatorienteret
  • Troværdig og tillidsvækkende
  • Meget udadvendt og serviceminded
  • Uhøjtidelig og har humoristisk sans
  • Du kan kommunikere de fordele, vore produkter giver vores kunder på en klar og entydig måde 
  • Arbejder struktureret og målrettet, både administrativt og salgsmæssigt
  • Er dynamisk og evner at have mange aktiviteter i gang samtidigt
  • Fokuserer på muligheder frem for begrænsninger
  • Engelsk på højt niveau i skrift og tale er et krav. Mundtlig/skriftlig tysk eller andre sprog er et plus  

Vi behandler din ansøgning fortroligt. Der vil løbende blive indkaldt til samtaler.

Send venligst:

  • En motiveret ansøgning inkl. et ca. lønønske.
  • Vedhæft C.V.
  • Mærk ansøgningen ”Eksportkonsulent” og mail den til: info2@hmn.dk.

 

Ved spørgsmål kan du rette henvendelse til:

Salgsdirektør Morten Ritz
Hovednummer: 43962400
Email: mr@hmn.dk

 

Der er 1 ledig fuldtidsstilling.
Ansøgningsfrist d. 21. juli, men vi har løbende kandidater til samtale.

 

HMN a/s

Midtager 22, 2605 Brøndby

www.hmn.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048541Phoenix-87b8190112019-06-24T00:00:00SALGSKONSULENT

EKSPORTSALGSKONSULENT

"Vores hovedområde er udvikling og produktion af hjælpemidler til ældre og handicappede. Vi er specialister indenfor bade-/toiletprodukter og har i dag et af verdens bredeste programmer indenfor bade-/toiletstole og badebænke. Vore produkter er alle udviklet med fokus på brugervenlighed, kvalitet og rengøringsvenlighed".

Vi sælger vores produkter til en lang række lande rækkende fra New Zealand til Norge. Vi søger en eksportkonsulent, som ønsker at arbejde internationalt med en produktrække, der er anerkendt som værende blandt de bedste i verden, kvalitetsmæssigt og innovativt.

________________________________________________________________________

Du tilbydes:

  • Et spændende job med gode udviklingsmuligheder og med en stor grad af selvstændigt arbejde
  • En plads i en ambitiøs og kompetent medarbejderstab i en virksomhed i vækst, hvor hver medarbejder gør en forskel
  • At blive en del af et uhøjtideligt miljø, med humor og med korte beslutningsveje
  • En lang række salgsrelaterede opgaver, herunder opsøgende salgsarbejde
  • Frihed under ansvar

________________________________________________________________________

Dine arbejdsopgaver:

Du får ansvar for den daglige kontakt til eksportkunder/-emner. Kunderne er professionelle importører/distributører af hjælpemidler/rehab produkter. Din kundekontakt er derfor B2B orienteret.

  • Servicering og udvikling af eksisterende eksportkunder
  • Identificering af nye eksportkunder
  • Daglig besvarelse af forespørgsler o. lign. fra eksportkunder/-emner
  • Udarbejdelse af salgsbreve/kampagner til eksport
  • Planlægge og arrangere messer samt deltage på blandt andet Rehacare i Düsseldorf
  • Bearbejde kundeemner
  • Foretage kundebesøg i udlandet herunder fremvisning og træning af vore produkter   
  • Varetage produktfremvisninger og møder med udenlandske kunder i firmaet i Brøndby

Der er anslået 30 rejsedage pr. år (varierer efter behov).  
Du refererer til salgsdirektøren.

_________________________________________________________________________

Dine kvalifikationer:

Der er intet specifikt krav til uddannelse, da de praktiske salgs-/eksportevner vægtes højere i dette job.
Du har en handels-/ salgsbaseret baggrund, og du har generelt en god teknisk indsigt og sætter dig derfor hurtigt ind i vort produktsortiment.

  • Professionel og resultatorienteret
  • Troværdig og tillidsvækkende
  • Meget udadvendt og serviceminded
  • Uhøjtidelig og har humoristisk sans
  • Du kan kommunikere de fordele, vore produkter giver vores kunder på en klar og entydig måde 
  • Arbejder struktureret og målrettet, både administrativt og salgsmæssigt
  • Er dynamisk og evner at have mange aktiviteter i gang samtidigt
  • Fokuserer på muligheder frem for begrænsninger
  • Engelsk på højt niveau i skrift og tale er et krav. Mundtlig/skriftlig tysk eller andre sprog er et plus  

Vi behandler din ansøgning fortroligt. Der vil løbende blive indkaldt til samtaler.

Send venligst:

  • En motiveret ansøgning inkl. et ca. lønønske.
  • Vedhæft C.V.
  • Mærk ansøgningen ”Eksportkonsulent” og mail den til: info2@hmn.dk.

 

Ved spørgsmål kan du rette henvendelse til:

Salgsdirektør Morten Ritz
Hovednummer: 43962400
Email: mr@hmn.dk

 

Der er 1 ledig fuldtidsstilling.
Ansøgningsfrist d. 21. juli, men vi har løbende kandidater til samtale.

 

HMN a/s

Midtager 22, 2605 Brøndby

www.hmn.dk

2019-07-24T09:52:03.067 EKSPORTSALGSKONSULENT Vores hovedområde er udvikling og produktion af hjælpemidler til ældre og handicappede. Vi er specialister indenfor bade- toiletprodukter og har i dag et af verdens bredeste programmer indenfor bade- toiletstole og badebænke. Vore produkter er alle udviklet med fokus på brugervenlighed, kvalitet og rengøringsvenlighed . Vi sælger vores produkter til en lang række lande rækkende fra New Zealand til Norge. Vi søger en eksportkonsulent, som ønsker at arbejde internationalt med en produktrække, der er anerkendt som værende blandt de bedste i verden, kvalitetsmæssigt og innovativt. ________________________________________________________________________ Du tilbydes: Et spændende job med gode udviklingsmuligheder og med en stor grad af selvstændigt arbejde En plads i en ambitiøs og kompetent medarbejderstab i en virksomhed i vækst, hvor hver medarbejder gør en forskel At blive en del af et uhøjtideligt miljø, med humor og med korte beslutningsveje En lang række salgsrelaterede opgaver, herunder opsøgende salgsarbejde Frihed under ansvar ________________________________________________________________________ Dine arbejdsopgaver: Du får ansvar for den daglige kontakt til eksportkunder -emner. Kunderne er professionelle importører distributører af hjælpemidler rehab produkter. Din kundekontakt er derfor B2B orienteret. Servicering og udvikling af eksisterende eksportkunder Identificering af nye eksportkunder Daglig besvarelse af forespørgsler o. lign. fra eksportkunder -emner Udarbejdelse af salgsbreve kampagner til eksport Planlægge og arrangere messer samt deltage på blandt andet Rehacare i Düsseldorf Bearbejde kundeemner Foretage kundebesøg i udlandet herunder fremvisning og træning af vore produkter Varetage produktfremvisninger og møder med udenlandske kunder i firmaet i Brøndby Der er anslået 30 rejsedage pr. år (varierer efter behov). Du refererer til salgsdirektøren. _________________________________________________________________________ Dine kvalifikationer: Der er intet specifikt krav til uddannelse, da de praktiske salgs- eksportevner vægtes højere i dette job. Du har en handels- salgsbaseret baggrund, og du har generelt en god teknisk indsigt og sætter dig derfor hurtigt ind i vort produktsortiment. Professionel og resultatorienteret Troværdig og tillidsvækkende Meget udadvendt og serviceminded Uhøjtidelig og har humoristisk sans Du kan kommunikere de fordele, vore produkter giver vores kunder på en klar og entydig måde Arbejder struktureret og målrettet, både administrativt og salgsmæssigt Er dynamisk og evner at have mange aktiviteter i gang samtidigt Fokuserer på muligheder frem for begrænsninger Engelsk på højt niveau i skrift og tale er et krav. Mundtlig skriftlig tysk eller andre sprog er et plus Vi behandler din ansøgning fortroligt. Der vil løbende blive indkaldt til samtaler. Send venligst: En motiveret ansøgning inkl. et ca. lønønske. Vedhæft C.V. Mærk ansøgningen Eksportkonsulent og mail den til: info2@hmn.dk. Ved spørgsmål kan du rette henvendelse til: Salgsdirektør Morten Ritz Hovednummer: 43962400 Email: mr@hmn.dk Der er 1 ledig fuldtidsstilling. Ansøgningsfrist d. 21. juli, men vi har løbende kandidater til samtale. HMN a s Midtager 22, 2605 Brøndby www.hmn.dk11jobnet87b81901100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-24T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3551891HMN A/S11Midtager 0222605BrøndbyDKDanmark0info2@hmn.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782992JobNet5008313500831310024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87b81901https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=87b81901https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87b81901&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87b81901&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSALGSKONSULENT1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362122637info2@hmn.dkinfo2@hmn.dkDKDanmarkDKDanmark330105099sælger med god kunde kontakt søgesRobot Med en professionel salgsbackup, der klæder dig på til jobbet, mangler vi en sælger med erfaring i vikarbranchen, til at få kunder til provikaren. Primære arbejdsopgaver: Du får dit eget salgsdistrikt, der egner sig til din baggrund. I samarbejde med provikaren planlægger du dine kundebesøg i distriktet. Den primære opgave vil være at opnå en kundeporteføljen med nye kunder. Derfor er det vigtigste, at du brænder for at etablere kontakt til nye kunder og finde deres næste medarbejder. Du er kundernes samarbejdspartner, hvilket vil sige, at du følger op på forespørgsler og ordrer med henblik på at tilføre merværdi til kundens forretning. Din hverdag som partner foregår ude ved kunderne og indebærer dermed, at du primært er på landevejen eller hos kunden. Din evne til at planlægge og din sans for struktur er afgørende for at få succes i jobbet. Hvis du er den rette person, vil du få en rigtig god indtjening der vil til også være mulighed for at arbejde hjemmefra

Med en professionel salgsbackup, der klæder dig på til jobbet, mangler vi en sælger med erfaring i  vikarbranchen, til at få kunder til provikaren.

Primære arbejdsopgaver:

Du får dit eget salgsdistrikt, der egner sig til din baggrund.

I samarbejde med provikaren planlægger du dine kundebesøg i distriktet. Den primære opgave vil være at opnå en kundeporteføljen med nye kunder. Derfor er det vigtigste, at du brænder for at etablere kontakt til nye kunder og finde deres næste medarbejder.

Du er kundernes samarbejdspartner, hvilket vil sige, at du følger op på forespørgsler og ordrer med henblik på at tilføre merværdi til kundens forretning. Din hverdag som partner foregår ude ved kunderne og indebærer dermed, at du primært er på landevejen eller hos kunden. Din evne til at planlægge og din sans for struktur er afgørende for at få succes i jobbet.

Hvis du er den rette person, vil du få en rigtig god indtjening 

der vil til også være mulighed for at arbejde hjemmefra

KIB WORLD IVSHvidovre2019-10-11T00:00:002019-12-04T00:00:00
330111384Juniorsælgere til opsøgende salgRobot Brænder du for at sælge it-løsninger? TimeComputer søger to juniorsælgere til opsøgende salg hos nye kunder. Produkterne omfatter hardware, software og serviceydelser, som sælges både selvstændigt eller i samlede løsninger f.eks. i form af hosting ydelser, ERP-systemer og GDPR-løsninger. Hvad er dine opgaver Som juniorsælger vil dine opgaver omfatte både forberedende marketing aktiviteter, egentlig markedsføring og direkte salg. I arbejdet indgår alle faser fra udvælgelse af kundeemner til kontraktunderskrivning herunder: Mødebooking Behovsafdækning Udarbejdelse af tilbud Opsøgende salg Fastholdelse af samarbejdet med kunderne Budgetlægning Prisberegning Salgsdokumentation Vedligeholdelse af kontaktdatabase I samarbejde med et stærkt team får du mulighed for selvstændigt at tilrettelægge og gennemføre dine opgaver. Vi søger Din baggrund kan f.eks. være en uddannelse inden for it eller salg- og marketing, suppleret med en vis salgserfaring, men vi er åbne over for andre praktiske og uddannelsesmæssige baggrunde. Som person forventer vi, at du er løsningsorienteret, målrettet, forhandlingsvant, kontaktskabende, samarbejdsvenlig og tålmodig. Derudover skal du være god til at formulere dig skriftligt og mundtligt samt allerhelst være rutineret bruger af Microsoft Office. På grund af den brede kundekontakt, hvor der er meget kørsel forbundet, skal du være i besiddelse af et kørekort. Du tilbydes For den rette profil venter der et ansvarsfuldt og selvstændigt job i et uformelt miljø, hvor du tilmed får stor indflydelse på tilrettelæggelse af din egen hverdag. Derudover vil du få en fast grundløn med god bonus- og pensionsordning inkl. sundhedsforsikring. Kørsel sker i din egen bil og vi honorerer med kilometerpenge efter statens takster. Om os TimeComputer har eget topmoderne Hostingcenter, hvor over 100 kunder i SMB markedet hoster alle eller dele af deres driftsopgaver. TimeComputer leverer og servicerer ERP løsninger fra Keybalance, Uniconta og Microsoft. Læs mere om TimeComputer her.

Brænder du for at sælge it-løsninger?

TimeComputer søger to juniorsælgere til opsøgende salg hos nye kunder.

Produkterne omfatter hardware, software og serviceydelser, som sælges både selvstændigt eller i samlede løsninger f.eks. i form af hosting ydelser, ERP-systemer og GDPR-løsninger.

Hvad er dine opgaver

Som juniorsælger vil dine opgaver omfatte både forberedende marketing aktiviteter, egentlig markedsføring og direkte salg. I arbejdet indgår alle faser fra udvælgelse af kundeemner til kontraktunderskrivning – herunder:

  • Mødebooking
  • Behovsafdækning
  • Udarbejdelse af tilbud
  • Opsøgende salg
  • Fastholdelse af samarbejdet med kunderne
  • Budgetlægning
  • Prisberegning
  • Salgsdokumentation
  • Vedligeholdelse af kontaktdatabase

I samarbejde med et stærkt team får du mulighed for selvstændigt at tilrettelægge og gennemføre dine opgaver.

Vi søger

Din baggrund kan f.eks. være en uddannelse inden for it eller salg- og marketing, suppleret med en vis salgserfaring, men vi er åbne over for andre praktiske og uddannelsesmæssige baggrunde.

Som person forventer vi, at du er løsningsorienteret, målrettet, forhandlingsvant, kontaktskabende, samarbejdsvenlig og tålmodig. Derudover skal du være god til at formulere dig skriftligt og mundtligt samt allerhelst være rutineret bruger af Microsoft Office. På grund af den brede kundekontakt, hvor der er meget kørsel forbundet, skal du være i besiddelse af et kørekort.

Du tilbydes

For den rette profil venter der et ansvarsfuldt og selvstændigt job i et uformelt miljø, hvor du tilmed får stor indflydelse på tilrettelæggelse af din egen hverdag.

Derudover vil du få en fast grundløn med god bonus- og pensionsordning inkl. sundhedsforsikring.

Kørsel sker i din egen bil og vi honorerer med kilometerpenge efter statens takster.

Om os

TimeComputer har eget topmoderne Hostingcenter, hvor over 100 kunder i SMB markedet hoster alle eller dele af deres driftsopgaver.

TimeComputer leverer og servicerer ERP løsninger fra Keybalance, Uniconta og Microsoft.

Læs mere om TimeComputer her.

TimeGruppen A/SHvidovre2019-10-24T00:00:002019-12-17T00:00:00
330120827Salgskonsulent - med erfaring fra fødevarebranchen søgesRobot Salgskonsulent Salgskonsulent med erfaring fra fødevarebranchen søges Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt. Du bliver en del af et team bestående af 3 kolleger med hver deres ansvarsområder. Ansvarsområde: Kundepleje af eksisterende kunder. Skabe mersalg til eksisterende kunder Strategisk planlægning med henblik på, at opsøge nye markeder og kunder. Ansvarlig for effektiv planlægning og prioritering af din hverdag: kundebesøg, support og opfølgning af aftaler Kompetencekrav Du taler og skriver dansk og engelsk (et ekstra sprog en fordel ). Du har erfaring som kørende salgskonsulent, gerne inden for FMCG. Du Kan skabe resultater, og er ansvarsbevidst, ligesom du udviser stort engagement og altid er klar til at yde en ekstra indsats. Du har stor interesse for mad og råvarer Du er serviceminded. Du har erfaring med almindelige IT-værktøjer -programmer. Vi tilbyder En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for personlig udvikling. En høj grad af frihed til at planlægge eget arbejde. Telefon pc ordning og gule plader bil til rådighed i arbejders tid. Løn efter kvalifikationer. Er du interesseret? Send os en kortfattet ansøgning om, hvorfor vi skal have netop dig til samtale. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist er d. 30. november 2019, men opslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til Fullhouse på e-mail: hr@fullhouse.dk Alle henvendelser behandles løbende og med fuld diskretion. Ansøgning og relevante bilag sendes til hr@fullhouse.dk Vi glæder os til at høre fra dig.

Salgskonsulent

Salgskonsulent – med erfaring fra fødevarebranchen søges

Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt.

Du bliver en del af et team bestående af 3 kolleger med hver deres ansvarsområder.

Ansvarsområde:

  • Kundepleje af eksisterende kunder.
  • Skabe mersalg til eksisterende kunder
  • Strategisk planlægning med henblik på, at opsøge nye markeder og kunder.
  • Ansvarlig for effektiv planlægning og prioritering af din hverdag: kundebesøg, support og opfølgning af aftaler

Kompetencekrav

  • Du taler og skriver dansk og engelsk (et ekstra sprog en fordel ).
  • Du har erfaring som kørende salgskonsulent, gerne inden for FMCG.
  • Du Kan skabe resultater, og er ansvarsbevidst, ligesom du udviser stort engagement og altid er klar til at yde en ekstra indsats.
  • Du har stor interesse for mad og råvarer
  • Du er serviceminded.
  • Du har erfaring med almindelige IT-værktøjer/-programmer.

Vi tilbyder

  • En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for personlig udvikling.
  • En høj grad af frihed til at planlægge eget arbejde.
  • Telefon/pc ordning og gule plader bil til rådighed i arbejders tid.
  • Løn efter kvalifikationer.

Er du interesseret?

Send os en kortfattet ansøgning om, hvorfor vi skal have netop dig til samtale. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist er d. 30. november 2019, men opslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til Fullhouse på e-mail: hr@fullhouse.dk

Alle henvendelser behandles løbende og med fuld diskretion.

Ansøgning og relevante bilag sendes til hr@fullhouse.dk

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

FULL HOUSE A/SHvidovre2019-11-08T00:00:002019-12-15T00:00:00
330122708Rekrutterings- og salgskonsulent søges til GlostrupRobot Kommer du fra vikar- og rekrutteringsbranchen, samt har helt styr på salg hertil? Og drømmer du ovenikøbet om en selvstændig arbejdsdag med stor frihed? Så er du måske vores nye rekrutterings- og salgskonsulent. Læs mere om en spændende nyopført stilling i Glostrup her. Hos Kandidaterne forsøger vi altid at udvikle os og vækste. Seneste tiltag i denne forbindelse er at starte en afdeling i Glostrup, og hertil mangler vi nu en skarp rekrutterings- og salgskonsulent med egenskaber inden for salg af vikar- og rekrutteringsløsninger samt med flair for kundekontakt. Vores vision er at finde mennesker med værdi til virksomheder i mangel på arbejdskraft, og det kan du nu blive en del af. Som rekrutteringskonsulent hos os vil du hver dag have kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder. Der er tale om en nyopført stilling, hvor du står for at skabe forbindelser mellem Kandidaterne og potentielle kunder, og derfor skal du være udadvendt og skinne igennem over telefonen. Næste skridt er at sælge vores serviceydelser til nye klienter, og her er det en stor fordel, hvis du førhen har været beskæftiget med salg i netop dette fag. Jobbet kræver et stærkt sælgergen, og at man er veltilpas i en resultatorienteret hverdag. Du vil have høj selvbestemmelse og ansvar for egne opgaver i din arbejdsdag, og det er derfor vigtigt, at du har et drive, som bringer dig fremad. Dine arbejdsopgaver vil bestå i at: Oprette kontakt til nye klienter og lukke aftaler Sende de rette folk ud i felten Vedligeholde kunderelationer Sikre at samarbejdet mellem vikar og virksomhed kører optimalt Derfor forventer vi, at du har: Erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen Gode kommunikative egenskaber og en udadvendt person Gå-på-mod med dine arbejdsopgaver og lyst til at sælge Hos os får du: Løn efter dine kvalifikationer Stor fleksibilitet i hverdagen hvor du selv styrer din arbejdsgang Muligheden for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg og rekruttering Vi søger med opstart hurtigst muligt til en fuldtidsstilling og leder med henblik på fastansættelse. Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores kundeansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæfte reference nr. 12600. Vi glæder os til at høre fra dig!

Kommer du fra vikar- og rekrutteringsbranchen, samt har helt styr på salg hertil? Og drømmer du ovenikøbet om en selvstændig arbejdsdag med stor frihed? Så er du måske vores nye rekrutterings- og salgskonsulent. Læs mere om en spændende nyopført stilling i Glostrup her. 

Hos Kandidaterne forsøger vi altid at udvikle os og vækste. Seneste tiltag i denne forbindelse er at starte en afdeling i Glostrup, og hertil mangler vi nu en skarp rekrutterings- og salgskonsulent med egenskaber inden for salg af vikar- og rekrutteringsløsninger samt med flair for kundekontakt.

Vores vision er at finde mennesker med værdi til virksomheder i mangel på arbejdskraft, og det kan du nu blive en del af. Som rekrutteringskonsulent hos os vil du hver dag have kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder.

Der er tale om en nyopført stilling, hvor du står for at skabe forbindelser mellem Kandidaterne og potentielle kunder, og derfor skal du være udadvendt og skinne igennem over telefonen. Næste skridt er at sælge vores serviceydelser til nye klienter, og her er det en stor fordel, hvis du førhen har været beskæftiget med salg i netop dette fag.

Jobbet kræver et stærkt sælgergen, og at man er veltilpas i en resultatorienteret hverdag. Du vil have høj selvbestemmelse og ansvar for egne opgaver i din arbejdsdag, og det er derfor vigtigt, at du har et drive, som bringer dig fremad.

Dine arbejdsopgaver vil bestå i at:

  • Oprette kontakt til nye klienter og lukke aftaler 
  • Sende de rette folk ud i felten
  • Vedligeholde kunderelationer
  • Sikre at samarbejdet mellem vikar og virksomhed kører optimalt


Derfor forventer vi, at du har:

  • Erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen
  • Gode kommunikative egenskaber og en udadvendt person
  • Gå-på-mod med dine arbejdsopgaver og lyst til at sælge


Hos os får du:

  • Løn efter dine kvalifikationer
  • Stor fleksibilitet i hverdagen hvor du selv styrer din arbejdsgang
  • Muligheden for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg og rekruttering


Vi søger med opstart hurtigst muligt til en fuldtidsstilling og leder med henblik på fastansættelse.

Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores kundeansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæfte reference nr. 12600.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kandidaterne ApSGlostrup2019-11-12T00:00:002019-12-31T00:00:00
330109865Sales Coordinator, GamingRobot Build your success with us You will be a key player in helping us building up our global sales team. Your goal is to help our sales teams worldwide to grow business and reach our commercial objectives. You will: Assist in development and implementation of sales projects from numerical tasks to legal agreements Manage email and phone communication with sales representatives providing administrative support and guidance for operational issues, like international policies, trading terms, and distribution systems Review local contracts, as well as collaborate with translation agencies when needed Schedule regular updates and ensure training materials for gaming sales projects are always updated and available for sales representatives Support in product allocation and demand planning Partner with various teams across Sales, Marketing and Product Management Help with ad hoc sales related tasks What we are looking for A structured person, who is motivated to work in an agile environment to help local retail sales teams meet our global goals. Preferably you have previous experience in a similar role or industry. Furthermore, ideal candidates possesses: Experience in sales tools, such as sales excellence CRM and other Experience from a global company working across cultures with international teams worldwide Intermediate to advanced Excel and PowerPoint skills Organized and structured thinking with attention to details Excellent written and verbal communication skills in English Join Sennheiser s Sales Team for Gaming products This position offers you a large degree of autonomy and project responsibility. You will become an important part of the Global Sales team and will report to the Global Business Manager, Gaming. Application Contact We will start interviewing as soon as we have qualified candidates and the start date is preferably January 2020. Please remember to attach your motivated application and a current CV in English only. If you have any questions about the job please contact Global Business Manager, Anna Dama at 45 5618 0094. The company is a powerful joint venture between the German electro acoustics specialist Sennheiser electronic GmbH Co. KG and internationally renowned Danish hearing health care company William Demant Holding Group. The joint venture draws on the experience of the two parent companies that are both global technology leaders in their respective fields. Established in 2003, Sennheiser Communications A S has been developing award winning headsets for business professionals and the gaming community from the headquarters in Copenhagen, Denmark. The success builds on more than 150 years of combined sound heritage, on the latest technologies, and most of all, on our team of committed experts and professionals. Sennheiser Communications specializes in combining high-end audio and sound reproduction quality with leading hearing aid and advanced digital signal processing technologies for state-of-the-art communication products for call centers, office applications, as well as headsets for gaming and mobile devices. More information about Sennheiser Communications at www.senncom.com

Build your success with us

You will be a key player in helping us building up our global sales team. Your goal is to help our sales teams worldwide to grow business and reach our commercial objectives.

You will:

  • Assist in development and implementation of sales projects – from numerical tasks to legal agreements
  • Manage email and phone communication with sales representatives – providing administrative support and guidance for operational issues, like international policies, trading terms, and distribution systems
  • Review local contracts, as well as collaborate with translation agencies when needed
  • Schedule regular updates and ensure training materials for gaming sales projects are always updated and available for sales representatives
  • Support in product allocation and demand planning
  • Partner with various teams across Sales, Marketing and Product Management
  • Help with ad hoc sales related tasks
     

What we are looking for

A structured person, who is motivated to work in an agile environment to help local retail sales teams meet our global goals. Preferably you have previous experience in a similar role or industry.

Furthermore, ideal candidates possesses:

  • Experience in sales tools, such as sales excellence/CRM and other
  • Experience from a global company working across cultures with international teams worldwide
  • Intermediate to advanced Excel and PowerPoint skills
  • Organized and structured thinking with attention to details
  • Excellent written and verbal communication skills in English


Join Sennheiser’s Sales Team for Gaming products

This position offers you a large degree of autonomy and project responsibility. You will become an important part of the Global Sales team and will report to the Global Business Manager, Gaming.
 

Application & Contact

We will start interviewing as soon as we have qualified candidates and the start date is preferably January 2020.

Please remember to attach your motivated application and a current CV in English only.

If you have any questions about the job please contact Global Business Manager, Anna Dama at +45 5618 0094.

The company is a powerful joint venture between the German electro acoustics specialist Sennheiser electronic GmbH & Co. KG and internationally renowned Danish hearing health care company William Demant Holding Group. The joint venture draws on the experience of the two parent companies that are both global technology leaders in their respective fields.

 

Established in 2003, Sennheiser Communications A/S has been developing award winning headsets for business professionals and the gaming community from the headquarters in Copenhagen, Denmark. The success builds on more than 150 years of combined sound heritage, on the latest technologies, and most of all, on our team of committed experts and professionals.

 

Sennheiser Communications specializes in combining high-end audio and sound reproduction quality with leading hearing aid and advanced digital signal processing technologies for state-of-the-art communication products for call centers, office applications, as well as headsets for gaming and mobile devices.

 

More information about Sennheiser Communications at www.senncom.com

SENNHEISER COMMUNICATIONS A/SBallerup2019-10-21T00:00:002019-11-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

sælger med god kunde kontakt søges

KIB WORLD IVS

Hvidovre
Med en professionel salgsbackup, der klæder dig på til jobbet, mangler vi en sælger med erfaring i vikarbranchen, til at få kunder til provikaren. Primære arbejdsopgaver: Du får dit eget salgsdistrikt, der egner sig til din baggrund. I samarbejde me...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:4. december 2019

Juniorsælgere til opsøgende salg

TimeGruppen A/S

Hvidovre
Brænder du for at sælge it-løsninger? TimeComputer søger to juniorsælgere til opsøgende salg hos nye kunder. Produkterne omfatter hardware, software og serviceydelser, som sælges både selvstændigt eller i samlede løsninger f.eks. i form af hosting y...
Indrykket:24. oktober 2019
Udløbsdato:17. december 2019

Salgskonsulent - med erfaring fra fødevarebranchen søges

FULL HOUSE A/S

Hvidovre
Salgskonsulent Salgskonsulent med erfaring fra fødevarebranchen søges Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt. Du bliver en del af et t...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019

Rekrutterings- og salgskonsulent søges til Glostrup

Kandidaterne ApS

Glostrup
Kommer du fra vikar- og rekrutteringsbranchen, samt har helt styr på salg hertil? Og drømmer du ovenikøbet om en selvstændig arbejdsdag med stor frihed? Så er du måske vores nye rekrutterings- og salgskonsulent. Læs mere om en spændende nyopført sti...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019

Sales Coordinator, Gaming

SENNHEISER COMMUNICATIONS A/S

Ballerup
Build your success with us You will be a key player in helping us building up our global sales team. Your goal is to help our sales teams worldwide to grow business and reach our commercial objectives. You will: Assist in development and implementat...
Indrykket:21. oktober 2019
Udløbsdato:16. november 2019