Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SALGSKONSULENT

EKSPORTSALGSKONSULENT

"Vores hovedområde er udvikling og produktion af hjælpemidler til ældre og handicappede. Vi er specialister indenfor bade-/toiletprodukter og har i dag et af verdens bredeste programmer indenfor bade-/toiletstole og badebænke. Vore produkter er alle udviklet med fokus på brugervenlighed, kvalitet og rengøringsvenlighed".

Vi sælger vores produkter til en lang række lande rækkende fra New Zealand til Norge. Vi søger en eksportkonsulent, som ønsker at arbejde internationalt med en produktrække, der er anerkendt som værende blandt de bedste i verden, kvalitetsmæssigt og innovativt.

________________________________________________________________________

Du tilbydes:

  • Et spændende job med gode udviklingsmuligheder og med en stor grad af selvstændigt arbejde
  • En plads i en ambitiøs og kompetent medarbejderstab i en virksomhed i vækst, hvor hver medarbejder gør en forskel
  • At blive en del af et uhøjtideligt miljø, med humor og med korte beslutningsveje
  • En lang række salgsrelaterede opgaver, herunder opsøgende salgsarbejde
  • Frihed under ansvar

________________________________________________________________________

Dine arbejdsopgaver:

Du får ansvar for den daglige kontakt til eksportkunder/-emner. Kunderne er professionelle importører/distributører af hjælpemidler/rehab produkter. Din kundekontakt er derfor B2B orienteret.

  • Servicering og udvikling af eksisterende eksportkunder
  • Identificering af nye eksportkunder
  • Daglig besvarelse af forespørgsler o. lign. fra eksportkunder/-emner
  • Udarbejdelse af salgsbreve/kampagner til eksport
  • Planlægge og arrangere messer samt deltage på blandt andet Rehacare i Düsseldorf
  • Bearbejde kundeemner
  • Foretage kundebesøg i udlandet herunder fremvisning og træning af vore produkter   
  • Varetage produktfremvisninger og møder med udenlandske kunder i firmaet i Brøndby

Der er anslået 30 rejsedage pr. år (varierer efter behov).  
Du refererer til salgsdirektøren.

_________________________________________________________________________

Dine kvalifikationer:

Der er intet specifikt krav til uddannelse, da de praktiske salgs-/eksportevner vægtes højere i dette job.
Du har en handels-/ salgsbaseret baggrund, og du har generelt en god teknisk indsigt og sætter dig derfor hurtigt ind i vort produktsortiment.

  • Professionel og resultatorienteret
  • Troværdig og tillidsvækkende
  • Meget udadvendt og serviceminded
  • Uhøjtidelig og har humoristisk sans
  • Du kan kommunikere de fordele, vore produkter giver vores kunder på en klar og entydig måde 
  • Arbejder struktureret og målrettet, både administrativt og salgsmæssigt
  • Er dynamisk og evner at have mange aktiviteter i gang samtidigt
  • Fokuserer på muligheder frem for begrænsninger
  • Engelsk på højt niveau i skrift og tale er et krav. Mundtlig/skriftlig tysk eller andre sprog er et plus  

Vi behandler din ansøgning fortroligt. Der vil løbende blive indkaldt til samtaler.

Send venligst:

  • En motiveret ansøgning inkl. et ca. lønønske.
  • Vedhæft C.V.
  • Mærk ansøgningen ”Eksportkonsulent” og mail den til: info2@hmn.dk.

 

Ved spørgsmål kan du rette henvendelse til:

Salgsdirektør Morten Ritz
Hovednummer: 43962400
Email: mr@hmn.dk

 

Der er 1 ledig fuldtidsstilling.
Ansøgningsfrist d. 21. juli, men vi har løbende kandidater til samtale.

 

HMN a/s

Midtager 22, 2605 Brøndby

www.hmn.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048541Phoenix-87b8190112019-06-24T00:00:00SALGSKONSULENT

EKSPORTSALGSKONSULENT

"Vores hovedområde er udvikling og produktion af hjælpemidler til ældre og handicappede. Vi er specialister indenfor bade-/toiletprodukter og har i dag et af verdens bredeste programmer indenfor bade-/toiletstole og badebænke. Vore produkter er alle udviklet med fokus på brugervenlighed, kvalitet og rengøringsvenlighed".

Vi sælger vores produkter til en lang række lande rækkende fra New Zealand til Norge. Vi søger en eksportkonsulent, som ønsker at arbejde internationalt med en produktrække, der er anerkendt som værende blandt de bedste i verden, kvalitetsmæssigt og innovativt.

________________________________________________________________________

Du tilbydes:

  • Et spændende job med gode udviklingsmuligheder og med en stor grad af selvstændigt arbejde
  • En plads i en ambitiøs og kompetent medarbejderstab i en virksomhed i vækst, hvor hver medarbejder gør en forskel
  • At blive en del af et uhøjtideligt miljø, med humor og med korte beslutningsveje
  • En lang række salgsrelaterede opgaver, herunder opsøgende salgsarbejde
  • Frihed under ansvar

________________________________________________________________________

Dine arbejdsopgaver:

Du får ansvar for den daglige kontakt til eksportkunder/-emner. Kunderne er professionelle importører/distributører af hjælpemidler/rehab produkter. Din kundekontakt er derfor B2B orienteret.

  • Servicering og udvikling af eksisterende eksportkunder
  • Identificering af nye eksportkunder
  • Daglig besvarelse af forespørgsler o. lign. fra eksportkunder/-emner
  • Udarbejdelse af salgsbreve/kampagner til eksport
  • Planlægge og arrangere messer samt deltage på blandt andet Rehacare i Düsseldorf
  • Bearbejde kundeemner
  • Foretage kundebesøg i udlandet herunder fremvisning og træning af vore produkter   
  • Varetage produktfremvisninger og møder med udenlandske kunder i firmaet i Brøndby

Der er anslået 30 rejsedage pr. år (varierer efter behov).  
Du refererer til salgsdirektøren.

_________________________________________________________________________

Dine kvalifikationer:

Der er intet specifikt krav til uddannelse, da de praktiske salgs-/eksportevner vægtes højere i dette job.
Du har en handels-/ salgsbaseret baggrund, og du har generelt en god teknisk indsigt og sætter dig derfor hurtigt ind i vort produktsortiment.

  • Professionel og resultatorienteret
  • Troværdig og tillidsvækkende
  • Meget udadvendt og serviceminded
  • Uhøjtidelig og har humoristisk sans
  • Du kan kommunikere de fordele, vore produkter giver vores kunder på en klar og entydig måde 
  • Arbejder struktureret og målrettet, både administrativt og salgsmæssigt
  • Er dynamisk og evner at have mange aktiviteter i gang samtidigt
  • Fokuserer på muligheder frem for begrænsninger
  • Engelsk på højt niveau i skrift og tale er et krav. Mundtlig/skriftlig tysk eller andre sprog er et plus  

Vi behandler din ansøgning fortroligt. Der vil løbende blive indkaldt til samtaler.

Send venligst:

  • En motiveret ansøgning inkl. et ca. lønønske.
  • Vedhæft C.V.
  • Mærk ansøgningen ”Eksportkonsulent” og mail den til: info2@hmn.dk.

 

Ved spørgsmål kan du rette henvendelse til:

Salgsdirektør Morten Ritz
Hovednummer: 43962400
Email: mr@hmn.dk

 

Der er 1 ledig fuldtidsstilling.
Ansøgningsfrist d. 21. juli, men vi har løbende kandidater til samtale.

 

HMN a/s

Midtager 22, 2605 Brøndby

www.hmn.dk

2019-07-24T09:52:03.067 EKSPORTSALGSKONSULENT Vores hovedområde er udvikling og produktion af hjælpemidler til ældre og handicappede. Vi er specialister indenfor bade- toiletprodukter og har i dag et af verdens bredeste programmer indenfor bade- toiletstole og badebænke. Vore produkter er alle udviklet med fokus på brugervenlighed, kvalitet og rengøringsvenlighed . Vi sælger vores produkter til en lang række lande rækkende fra New Zealand til Norge. Vi søger en eksportkonsulent, som ønsker at arbejde internationalt med en produktrække, der er anerkendt som værende blandt de bedste i verden, kvalitetsmæssigt og innovativt. ________________________________________________________________________ Du tilbydes: Et spændende job med gode udviklingsmuligheder og med en stor grad af selvstændigt arbejde En plads i en ambitiøs og kompetent medarbejderstab i en virksomhed i vækst, hvor hver medarbejder gør en forskel At blive en del af et uhøjtideligt miljø, med humor og med korte beslutningsveje En lang række salgsrelaterede opgaver, herunder opsøgende salgsarbejde Frihed under ansvar ________________________________________________________________________ Dine arbejdsopgaver: Du får ansvar for den daglige kontakt til eksportkunder -emner. Kunderne er professionelle importører distributører af hjælpemidler rehab produkter. Din kundekontakt er derfor B2B orienteret. Servicering og udvikling af eksisterende eksportkunder Identificering af nye eksportkunder Daglig besvarelse af forespørgsler o. lign. fra eksportkunder -emner Udarbejdelse af salgsbreve kampagner til eksport Planlægge og arrangere messer samt deltage på blandt andet Rehacare i Düsseldorf Bearbejde kundeemner Foretage kundebesøg i udlandet herunder fremvisning og træning af vore produkter Varetage produktfremvisninger og møder med udenlandske kunder i firmaet i Brøndby Der er anslået 30 rejsedage pr. år (varierer efter behov). Du refererer til salgsdirektøren. _________________________________________________________________________ Dine kvalifikationer: Der er intet specifikt krav til uddannelse, da de praktiske salgs- eksportevner vægtes højere i dette job. Du har en handels- salgsbaseret baggrund, og du har generelt en god teknisk indsigt og sætter dig derfor hurtigt ind i vort produktsortiment. Professionel og resultatorienteret Troværdig og tillidsvækkende Meget udadvendt og serviceminded Uhøjtidelig og har humoristisk sans Du kan kommunikere de fordele, vore produkter giver vores kunder på en klar og entydig måde Arbejder struktureret og målrettet, både administrativt og salgsmæssigt Er dynamisk og evner at have mange aktiviteter i gang samtidigt Fokuserer på muligheder frem for begrænsninger Engelsk på højt niveau i skrift og tale er et krav. Mundtlig skriftlig tysk eller andre sprog er et plus Vi behandler din ansøgning fortroligt. Der vil løbende blive indkaldt til samtaler. Send venligst: En motiveret ansøgning inkl. et ca. lønønske. Vedhæft C.V. Mærk ansøgningen Eksportkonsulent og mail den til: info2@hmn.dk. Ved spørgsmål kan du rette henvendelse til: Salgsdirektør Morten Ritz Hovednummer: 43962400 Email: mr@hmn.dk Der er 1 ledig fuldtidsstilling. Ansøgningsfrist d. 21. juli, men vi har løbende kandidater til samtale. HMN a s Midtager 22, 2605 Brøndby www.hmn.dk11jobnet87b81901100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-24T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3551891HMN A/S11Midtager 0222605BrøndbyDKDanmark0info2@hmn.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782992JobNet5008313500831310024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87b81901https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=87b81901https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87b81901&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87b81901&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSALGSKONSULENT1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362122637info2@hmn.dkinfo2@hmn.dkDKDanmarkDKDanmark330132049Besigtiger med branche erfaring søges til flytteforretning i GlostrupRobot JONAS A S søger en erfaren besigtiger til vores privat afdeling Det er en fuldtids stilling, med mulighed for fleksible arbejdstider Det er et krav du har branche erfaring, og kan opmåle antal kubikmeter og forbrugsmaterialer på div. flytteopgaver Det vil være et kørende job, hvor du vil besøge kunder primært i Stor København OBS! Det er vigtig du har branche erfaring, dette er et krav der ikke kan omgås Hvis du er interesseret i at høre mere, kontakt Jonas Andersen på telefon 2082 8888, eller mail til jonas@jonas.dk

JONAS A/S søger en erfaren besigtiger til vores privat afdeling

Det er en fuldtids stilling, med mulighed for fleksible arbejdstider

Det er et krav du har branche erfaring, og kan opmåle antal kubikmeter og forbrugsmaterialer på div. flytteopgaver

Det vil være et kørende job, hvor du vil besøge kunder primært i Stor København 

OBS! Det er vigtig du har branche erfaring, dette er et krav der ikke kan omgås 

Hvis du er interesseret i at høre mere, kontakt Jonas Andersen på telefon 2082 8888, eller mail til jonas@jonas.dk

JONAS & CO. A/SGlostrup2019-12-12T00:00:002020-01-21T00:00:00
330141486Teknisk sælgerRobot For vores kunde beliggende i Glostrup, søger Personale-match, en dynamisk og selvkørende teknisk sælger, til et Try Hire forløb, med henblik på fastansættelse. Da vores kunde kan ikke følge med den store efterspørgsel på skræddersyet alarmsystemer, adgangskontrol, videoovervågning samt opsætning af Analyse servere alt sammen kendte mærker og kvalitetsprodukter, søger de en ny sælger med teknisk flair. Kunderne er udelukkende BtB salg i hele Danmark, hvorfor lidt rejseaktivitet må forventes. Arbejdsopgaver Opsøgende salg via telefon og kundebesøg Udarbejdelse af tilbud og serviceaftaler Registrering af aktiviteter Diverse salgsrelaterede opgaver. Om dig Du har min 2 års erfaring med salg Du har teknisk forståelse Du er udadvendt og besidder godt humør Du er kommunikativ og besidder et stort drive Villig til at bruge egen bil Vi forestiller os Du har evt. en baggrund som elektriker, elektromekaniker eller fra teknisk salg Du har erfaring fra lignende stilling Du er energisk, struktureret samt løsningsorienteret Du evner at holde fokus på de vigtigste opgaver Kunden tilbyder En spændende og selvstændig stilling Du bliver en del af et dynamisk og engageret team, og et professionelt miljø. Attraktiv lønpakke Arbejdstiden er fleksibel Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte rekrutteringschef Susan Larsen på 42511828 i tidsrummet kl. 08:00-16:00 Stillingen ønskes besat hurtigst mulig Ansøg her Vi holder samtaler løbende og besætter stillingen, når vi har fundet den rette kandidat. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV. Vi gør opmærksom på, at ansøgninger sendt via e-mail eller post ikke kommer i betragtning. Er du allerede registreret som bruger hos Personale-match.dk og gerne vil søge stillingen, så ring til os på tlf. 70 70 18 28, så vi kan tilføje dig til jobkoden.

For vores kunde beliggende i Glostrup, søger Personale-match, en dynamisk og selvkørende teknisk sælger, til et Try&Hire forløb, med henblik på fastansættelse.

Da vores kunde kan ikke følge med den store efterspørgsel på skræddersyet alarmsystemer, adgangskontrol, videoovervågning samt opsætning af Analyse servere – alt sammen kendte mærker og kvalitetsprodukter, søger de en ny sælger med teknisk flair.

Kunderne er udelukkende BtB salg i hele Danmark, hvorfor lidt rejseaktivitet må forventes. 

Arbejdsopgaver

  • Opsøgende salg via telefon og kundebesøg
  • Udarbejdelse af tilbud og serviceaftaler
  • Registrering af aktiviteter
  • Diverse salgsrelaterede opgaver.

Om dig

  • Du har min 2 års erfaring med salg
  • Du har teknisk forståelse
  • Du er udadvendt og besidder godt humør
  • Du er kommunikativ og besidder et stort drive
  • Villig til at bruge egen bil

Vi forestiller os

  • Du har evt. en baggrund som elektriker, elektromekaniker eller fra teknisk salg
  • Du har erfaring fra lignende stilling
  • Du er energisk, struktureret samt løsningsorienteret
  • Du evner at holde fokus på de vigtigste opgaver

Kunden tilbyder

En spændende og selvstændig stilling

Du bliver en del af et dynamisk og engageret team, og et professionelt miljø.

Attraktiv lønpakke

Arbejdstiden er fleksibel

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte rekrutteringschef Susan Larsen på 42511828 i tidsrummet kl. 08:00-16:00

Stillingen ønskes besat hurtigst mulig

Ansøg her

Vi holder samtaler løbende og besætter stillingen, når vi har fundet den rette kandidat. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV.

Vi gør opmærksom på, at ansøgninger sendt via e-mail eller post ikke kommer i betragtning. Er du allerede registreret som bruger hos Personale-match.dk og gerne vil søge stillingen, så ring til os på tlf. 70 70 18 28, så vi kan tilføje dig til jobkoden.

PERSONALE-MATCH ApSGlostrup2019-12-13T00:00:002020-01-31T00:00:00
330150808Fødevarer salgskonsulent - med erfaring fra fødevarebranchen søgesRobot Fødevarer salgskonsulent med erfaring fra fødevarebranchen søges Vi søger en erfaren fødevarer salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt. Salgsdistrikt er på Sjælland Du bliver en del af et team bestående af 3 kolleger med hver deres ansvarsområder. Ansvarsområde: Kundepleje af eksisterende kunder. Skabe mersalg til eksisterende kunder Strategisk planlægning med henblik på, at opsøge nye markeder og kunder. Ansvarlig for effektiv planlægning og prioritering af din hverdag: kundebesøg, support og opfølgning af aftaler Kompetencekrav Du taler og skriver dansk og engelsk (et ekstra sprog en fordel ). Du har erfaring som kørende salgskonsulent, gerne inden for FMCG. Du Kan skabe resultater, og er ansvarsbevidst, ligesom du udviser stort engagement og altid er klar til at yde en ekstra indsats. Du har stor interesse for mad og råvarer Du er serviceminded og kan sælger ALT til fødevarbranchen restaurant, cafe, kantine, catering...osv. Du har erfaring med almindelige IT-værktøjer -programmer. Vi tilbyder En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for personlig udvikling. En høj grad af frihed til at planlægge eget arbejde. Telefon pc ordning og gule plader bil til rådighed i arbejders tid. Løn efter kvalifikationer. Er du interesseret? Send os en kortfattet ansøgning om, hvorfor vi skal have netop dig til samtale. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist er d. 15. Februar 2020, men opslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til Fullhouse på e-mail: hr@fullhouse.dk Alle henvendelser behandles løbende og med fuld diskretion. Ansøgning og relevante bilag sendes til hr@fullhouse.dk Vi glæder os til at høre fra dig. Med venlig hilsen Best regards Fullhouse A S

Fødevarer salgskonsulent med erfaring fra fødevarebranchen søges

 

Vi søger en erfaren fødevarer salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt.

 

Salgsdistrikt er på Sjælland

 

Du bliver en del af et team bestående af 3 kolleger med hver deres ansvarsområder.

Ansvarsområde:

  • Kundepleje af eksisterende kunder.
  • Skabe mersalg til eksisterende kunder
  • Strategisk planlægning med henblik på, at opsøge nye markeder og kunder.
  • Ansvarlig for effektiv planlægning og prioritering af din hverdag: kundebesøg, support og opfølgning af aftaler

Kompetencekrav

  • Du taler og skriver dansk og engelsk (et ekstra sprog en fordel ).
  • Du har erfaring som kørende salgskonsulent, gerne inden for FMCG.
  • Du Kan skabe resultater, og er ansvarsbevidst, ligesom du udviser stort engagement og altid er klar til at yde en ekstra indsats.
  • Du har stor interesse for mad og råvarer
  • Du er serviceminded og kan sælger ALT til fødevarbranchen "restaurant, cafe, kantine, catering...osv."
  • Du har erfaring med almindelige IT-værktøjer/-programmer.

Vi tilbyder

  • En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for personlig udvikling.
  • En høj grad af frihed til at planlægge eget arbejde.
  • Telefon/pc ordning og gule plader bil til rådighed i arbejders tid.
  • Løn efter kvalifikationer.

Er du interesseret?

Send os en kortfattet ansøgning om, hvorfor vi skal have netop dig til samtale. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist er d. 15. Februar 2020, men opslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til Fullhouse på e-mail: hr@fullhouse.dk

Alle henvendelser behandles løbende og med fuld diskretion.

Ansøgning og relevante bilag sendes til hr@fullhouse.dk

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

 

Med venlig hilsen / Best regards

 

Fullhouse A/S

FULL HOUSE A/SHvidovre2020-01-09T00:00:002020-02-15T00:00:00
330159052Salgskonsulent (Hard- & Software)Robot Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Sjælland, Danmark (Evt. Hjemmearbejdsplads) Language: Danish Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: Mere end 3 års erfaring med salg af Hard- Software Work Supply søger på vegne af vores kunde en IT salgskonsulent, her kommer du til at arbejde med B2B salg. Salget sker både via telefon og via kundemøder og disse møder bookes naturligvis af dig selv. Det er derfor vigtigt at du har erfaring med salg af Hard- Software. Selvom der også kan være tale om hjemmearbejdsplads, så ønsker vores kunde at kandidaten bor på Sjælland, da de fleste kunde besøg er på Sjælland. Om dig: Mere end 3 års erfaring med salg af Hard- Software Du er forretningsorienteret og en god købmand Du er god til at etablere personlige relationer Du har erfaring med salg via telefon og kundemøder Du er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel Du har kørekort og egen bil (villig til at bruge din bil i arbejde) Om jobbet: Et attraktivt koncept med frihed under ansvar Fleksible og frie arbejdsbetingelser under ansvar En stabil virksomhed i positiv fremgang Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn provision Vigtigt: For at besidde denne stilling er det en forudsætning, at du har erfaring med salg af Hard- Software og kommer direkte fra en lignende stilling. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 1978

Info: Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Location: Sjælland, Danmark (Evt. Hjemmearbejdsplads)

Language: Danish

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: Mere end 3 års erfaring med salg af Hard- & Software

Work Supply søger på vegne af vores kunde en IT salgskonsulent, her kommer du til at arbejde med B2B salg.  Salget sker både via telefon og via kundemøder og disse møder bookes naturligvis af dig selv. Det er derfor vigtigt at du har erfaring med salg af Hard- & Software.

Selvom der også kan være tale om hjemmearbejdsplads, så ønsker vores kunde at kandidaten bor på Sjælland, da de fleste kunde besøg er på Sjælland.

 

Om dig:

Mere end 3 års erfaring med salg af Hard- & Software

Du er forretningsorienteret og en god købmand

Du er god til at etablere personlige relationer

Du har erfaring med salg via telefon og kundemøder  

Du er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel

Du har kørekort og egen bil (villig til at bruge din bil i arbejde)

 

Om jobbet:

Et attraktivt koncept med frihed under ansvar

Fleksible og frie arbejdsbetingelser under ansvar

En stabil virksomhed i positiv fremgang

Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn + provision

Vigtigt: For at besidde denne stilling er det en forudsætning, at du har erfaring med salg af Hard- & Software og kommer direkte fra en lignende stilling.

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 1978

Work Supply IVSHvidovre2020-01-16T00:00:002020-03-11T00:00:00
330159513Kørende IT-SælgerRobot Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Hedehusene, Danmark Language: Dansk Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: Mere end 3 års erfaring med salg inden for IT-konsulent opgaver IT-service- og driftsaftaler IT-sikkerhed Work Supply søger på vegne af vores kunde en Kørende IT-Sælger, som kommer du til at arbejde med B2B salg. Salget sker både via telefon og via kundemøder og disse møder bookes naturligvis af dig selv. Om dig: Mere end 3 års erfaring med salg inden for IT-konsulent opgaver IT-service- og driftsaftaler IT-sikkerhed Du er forretningsorienteret og en god købmand Du er villig til at levere den indsats et salg kræver Du er god til at etablere personlige relationer Du har lyst og erfaring med salg via telefon og kundemøder Du er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel Du har kørekort og egen bil Om jobbet: Et attraktivt koncept med frihed under ansvar Fleksible og frie arbejdsbetingelser under ansvar (hjemmearbejdsplads) En stabil virksomhed i positiv fremgang Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn provision (Der er ikke tale om million lønning) Vigtigt: For at besidde denne stilling er det en forudsætning, at du har solgt IT-konsulent opgaver IT-service- og driftsaftaler IT-sikkerhed Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 1968

Info: Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Location: Hedehusene, Danmark

Language: Dansk

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: Mere end 3 års erfaring med salg inden for IT-konsulent opgaver/ IT-service- og driftsaftaler / IT-sikkerhed

Work Supply søger på vegne af vores kunde en Kørende IT-Sælger, som kommer du til at arbejde med B2B salg.  Salget sker både via telefon og via kundemøder og disse møder bookes naturligvis af dig selv.

Om dig:

Mere end 3 års erfaring med salg inden for IT-konsulent opgaver/ IT-service- og driftsaftaler / IT-sikkerhed

Du er forretningsorienteret og en god købmand

Du er villig til at levere den indsats et salg kræver

Du er god til at etablere personlige relationer

Du har lyst og erfaring med salg via telefon og kundemøder  

Du er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel

Du har kørekort og egen bil

Om jobbet:

Et attraktivt koncept med frihed under ansvar

Fleksible og frie arbejdsbetingelser under ansvar (hjemmearbejdsplads)

En stabil virksomhed i positiv fremgang

Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn + provision (Der er ikke tale om million lønning)

Vigtigt: For at besidde denne stilling er det en forudsætning, at du har solgt IT-konsulent opgaver/ IT-service- og driftsaftaler / IT-sikkerhed

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 1968

Work Supply IVSHvidovre2020-01-17T00:00:002020-02-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Besigtiger med branche erfaring søges til flytteforretning i Glostrup

JONAS & CO. A/S

Glostrup
JONAS A S søger en erfaren besigtiger til vores privat afdeling Det er en fuldtids stilling, med mulighed for fleksible arbejdstider Det er et krav du har branche erfaring, og kan opmåle antal kubikmeter og forbrugsmaterialer på div. flytteopgaver D...
Indrykket:12. december 2019

Teknisk sælger

PERSONALE-MATCH ApS

Glostrup
For vores kunde beliggende i Glostrup, søger Personale-match, en dynamisk og selvkørende teknisk sælger, til et Try Hire forløb, med henblik på fastansættelse. Da vores kunde kan ikke følge med den store efterspørgsel på skræddersyet alarmsystemer, ...
Indrykket:13. december 2019

Fødevarer salgskonsulent - med erfaring fra fødevarebranchen søges

FULL HOUSE A/S

Hvidovre
Fødevarer salgskonsulent med erfaring fra fødevarebranchen søges Vi søger en erfaren fødevarer salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt. Salgsdistrikt er på...
Indrykket:9. januar 2020

Salgskonsulent (Hard- & Software)

Work Supply IVS

Hvidovre
Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Sjælland, Danmark (Evt. Hjemmearbejdsplads) Language: Danish Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: Mere...
Indrykket:16. januar 2020

Kørende IT-Sælger

Work Supply IVS

Hvidovre
Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Hedehusene, Danmark Language: Dansk Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: Mere end 3 års erfaring med s...
Indrykket:17. januar 2020