Salgskonsulent

Her hos We Sales er vi i rivende udvikling og søger nye salgskonsulenter. med opstart snarest :)

 

Hos We Sales ringer vi til eksisterende og nye kunder. lige fra pension til bredbånds løsninger

VI TILBYDER JOB SOM SALGSKONSULENT HVOR DU FA°R FØLGENDE

• TIMELØN + PROVISION

• EN SÆLGERUDDANNELSE TIL 25.000 KR

• JOB MED KARRIEREMULIGHEDER

• VERDENS BEDSTE KOLLEGAER

• FULDTID, DELTID ELLER STUDIEJOB

• PERSONLIG COACHING OG TRÆNING

• ET FANTASTISK LÆRINGSMILJØ

• FULD FORPLEJNING HVERDAG


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049164Phoenix-60cfc5cc12019-06-25T00:00:00Salgskonsulent

Her hos We Sales er vi i rivende udvikling og søger nye salgskonsulenter. med opstart snarest :)

 

Hos We Sales ringer vi til eksisterende og nye kunder. lige fra pension til bredbånds løsninger

VI TILBYDER JOB SOM SALGSKONSULENT HVOR DU FA°R FØLGENDE

• TIMELØN + PROVISION

• EN SÆLGERUDDANNELSE TIL 25.000 KR

• JOB MED KARRIEREMULIGHEDER

• VERDENS BEDSTE KOLLEGAER

• FULDTID, DELTID ELLER STUDIEJOB

• PERSONLIG COACHING OG TRÆNING

• ET FANTASTISK LÆRINGSMILJØ

• FULD FORPLEJNING HVERDAG

Her hos We Sales er vi i rivende udvikling og søger nye salgskonsulenter. med opstart snarest :) Hos We Sales ringer vi til eksisterende og nye kunder. lige fra pension til bredbånds løsninger VI TILBYDER JOB SOM SALGSKONSULENT HVOR DU FA°R FØLGENDE • TIMELØN PROVISION • EN SÆLGERUDDANNELSE TIL 25.000 KR • JOB MED KARRIEREMULIGHEDER • VERDENS BEDSTE KOLLEGAER • FULDTID, DELTID ELLER STUDIEJOB • PERSONLIG COACHING OG TRÆNING • ET FANTASTISK LÆRINGSMILJØ • FULD FORPLEJNING HVERDAG11jobnet60cfc5cc100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-02T00:00:000000http://www.wesales.dk/job0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandAabenraa3552488We Sales ApS11Gasværksvej 46200AabenraaDKDanmark0
job@wesales.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent776006JobNet5001763500176310011-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=60cfc5cchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=60cfc5cchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=60cfc5cc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=60cfc5cc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgHos We Sales ApS søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362135532job@wesales.dkjob@wesales.dkDKDanmarkDKDanmark330045455SalgskonsulentBasic Salgskonsulent Her hos We Sales er vi i rivende udvikling og søger nye salgskonsulenter med opstart snarest :) Hos We Sales ringer vi til eksisterende og nye kunder, lige fra pension til bredbånds løsninger. VI TILBYDER JOB SOM SALGSKONSULENT HVOR DU FA°R FØLGENDE • TIMELØN PROVISION • EN SÆLGERUDDANNELSE TIL 25.000 KR • JOB MED KARRIEREMULIGHEDER • VERDENS BEDSTE KOLLEGAER • FULDTID, DELTID ELLER STUDIEJOB • PERSONLIG COACHING OG TRÆNING • ET FANTASTISK LÆRINGSMILJØ • FULD FORPLEJNING HVERDAG AnsøgningSend din ansøgning via knappen Send ansøgning . Ansøgningsfrist: 2. august 2019Ansættelsesdato: Hurtigst muligt KontaktpersonDirektørSøren BehnfeldHovednummer: 42424542Mobil: 42424542Email: sb@wesales.dk Telemarketingssælger Telesalg Telesælger Telefonsælger Telemarketing Sælger Account manager Key account manager Se mere på vores ansøgersite: https: wesales.brandero.com
Salgskonsulent

Her hos We Sales er vi i rivende udvikling og søger nye salgskonsulenter med opstart snarest :)

Hos We Sales ringer vi til eksisterende og nye kunder, lige fra pension til bredbånds løsninger.

VI TILBYDER JOB SOM SALGSKONSULENT HVOR DU FA°R FØLGENDE

• TIMELØN + PROVISION

• EN SÆLGERUDDANNELSE TIL 25.000 KR

• JOB MED KARRIEREMULIGHEDER

• VERDENS BEDSTE KOLLEGAER

• FULDTID, DELTID ELLER STUDIEJOB

• PERSONLIG COACHING OG TRÆNING

• ET FANTASTISK LÆRINGSMILJØ 

• FULD FORPLEJNING HVERDAG

Ansøgning
Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning".

Ansøgningsfrist: 2. august 2019
Ansættelsesdato: Hurtigst muligt

Kontaktperson
Direktør
Søren Behnfeld
Hovednummer: 42424542
Mobil: 42424542
Email: sb@wesales.dk 


Telemarketingssælger Telesalg Telesælger Telefonsælger Telemarketing Sælger Account manager Key account manager

Se mere på vores ansøgersite: https://wesales.brandero.com

ORS/Small/a94d6a3d_logo.pngWe Sales ApsAabenraa2019-06-18T16:02:52.1272019-07-22T00:00:00
330053106Sælger søgesRobot Vi søger til snarlig tiltrædelse en sælger til en stilling på 37 timer pr. uge. Som sælger til det tyske marked, vil du indgå i et lille team bestående af teknikere og håndværkere, der har til opgave at sikre, salg, fremstilling og ombygning af primært pakke palle maskiner. Derudover tilbyder vi også forskellige service og vedligeholdelsespakker til pakke palle maskiner hos kunder worldvide (primært i Tyskland). Dine opgaver: Opsøgende salg af primært nye kunder Opbygning af kunderelationer gennem service og opfølgnings besøg hos både nye og eksisterende kunder (herunder mersalg af diverse servicepakker, aftaler m.m.) Registrering og dokumentering af kundedata i database Møde- og opgaveaktivitet på virksomheden i DK må påregnes Deltagelse i diverse optimeringsprojekter -opgaver - kampagner og messer Rejseaktivitet (ca. 140 dage år), primært i Tyskland Kvalifikationer: Du er uddannet salgsingeniør, tekniker eller har en lign. udd. Du har stor erfaring med opsøgende salg af maskiner. gerne emballeringsmaskiner Har du erfaring med automatiske produktionsanlæg emballagemaskiner er det en fordel, ligesom det er en fordel, hvis du har erfaring med PLC-styringer, programmering og service Du er god til selv at planlægge din tid så denne bruges effektivt (frihed under ansvar) Du kan Dansk, Engelsk og Tysk i skrift og tale på højt niveau (hvilket er et krav) Det optimale vil det være, at du har erfaring fra pakke- palleterings- og transportanlæg Vi forventer, at du: er udadvendt, smilende og serviceminded arbejder både i teams og selvstændigt, og påtager dig ansvar for at opgaverne bliver løst som person er loyal, hjælpsom og konstruktiv har fokus på kvalitet og kan bevare overblikket selv i pressede situationer er stabil og kan lide at have travlt I jobbet stilles der mobiltelefon og bil til rådighed. For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Pia Hansen på telefon 5040 6103 eller mail: ph@rhmon.com

Vi søger til snarlig tiltrædelse en sælger til en stilling på 37 timer pr. uge.

Som sælger til det tyske marked, vil du indgå i et lille team bestående af teknikere og håndværkere, der har til opgave at sikre, salg, fremstilling og ombygning af primært pakke/palle maskiner. Derudover tilbyder vi også forskellige service og vedligeholdelsespakker til pakke/palle maskiner hos kunder worldvide (primært i Tyskland).

Dine opgaver:

  • Opsøgende salg af primært nye kunder
  • Opbygning af kunderelationer gennem service og opfølgnings besøg hos både nye og eksisterende kunder (herunder mersalg af diverse servicepakker, aftaler m.m.)
  • Registrering og dokumentering af kundedata i database
  • Møde- og opgaveaktivitet på virksomheden i DK må påregnes
  • Deltagelse i diverse optimeringsprojekter/-opgaver /- kampagner og messer
  • Rejseaktivitet (ca. 140 dage/år), primært i Tyskland

Kvalifikationer:

  • Du er uddannet salgsingeniør, tekniker eller har en lign. udd.
  • Du har stor erfaring med opsøgende salg af maskiner. gerne emballeringsmaskiner
  • Har du erfaring med automatiske produktionsanlæg/emballagemaskiner er det en fordel, ligesom det er en fordel, hvis du har erfaring med PLC-styringer, programmering og service
  • Du er god til selv at planlægge din tid så denne bruges effektivt (frihed under ansvar)
  • Du kan Dansk, Engelsk og Tysk i skrift og tale på højt niveau (hvilket er et krav)
  • Det optimale vil det være, at du har erfaring fra pakke- palleterings- og transportanlæg

Vi forventer, at du:

  • er udadvendt, smilende og serviceminded
  • arbejder både i teams og selvstændigt, og påtager dig ansvar for at opgaverne bliver løst
  • som person er loyal, hjælpsom og konstruktiv
  • har fokus på kvalitet og kan bevare overblikket selv i pressede situationer
  • er stabil og kan lide at have travlt

I jobbet stilles der mobiltelefon og bil til rådighed.

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Pia Hansen på telefon 5040 6103 eller mail: ph@rhmon.com

 

 

 

RH MONTAGETECHNIK ApSGråsten2019-07-03T00:00:002019-08-26T00:00:00
330057480Vi søger en ansvarsbevidst og struktureret opgavekoordinatorRobot Trives du i en koordinerende rolle, og formår du at holde det store overblik i en hverdagmed mange opgaver? Vil du være med til at sikre kvaliteten af vores unikke kundeservice ivores inbound team? Så har vi stillingen til dig.Vi har travlt, og derfor søger vi lige nu en opgavekoordinator, der kan sætte struktur påhverdagen i vores inbound team. Vi søger dig som:? Har erfaring med opgavestyring og koordinering? Har en struktureret arbejdsform? Kan tage ansvar? Er god til at samarbejde på tværs af afdelinger på alle niveauer? Har stærke kommunikative kompetencer og elsker at tale i telefon? Gerne har erfaring med og indsigt i IT- og telebranchen Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende. Det er derimod vigtigere, at du har erfaringfra lignende stilling og at du besidder et stort drive, er ambitiøs og resultatorienteret. Dine opgaverDet bliver din fornemmeste opgave at sørge for, at hverdagen glider ved at prioritere oghåndtere indgående henvendelser fra nye og eksisterende kunder. Som opgavekoordinator skal du sikre, at opgaverne i teamet bliver løst effektivt, og at der ikke gås på kompromis med vores unikke kundeservice. Som opgavekoordinator for et lille team er det vigtigt, at du kan træde ud og ind afkoordinatorrollen og indgå i teamet på lige fod med dine kolleger i teamet når der ikke erbehov for, at du har koordinatorhatten på. Teamets opgaver omfatter at besvare henvendelser fra kunder, som ønsker at vide mereom os, og sammensætte den rigtige telefoniløsning til dem. Derudover assisterer teametde kørende konsulenter med opfølgning på deres kundemøder og forespørgsler påkundeforhold. Hvem er vi?ipnordic blev grundlagt i 2011, og vi beskæftiger over 80 medarbejdere i dag, hvorstørstedelen befinder sig på vores hovedkontor i Gråsten, hvor du også vil have base.Vi er stolte af at kunne tilbyde innovative og intelligente telefoniløsninger til alle voreserhvervskunder. Hver enkelt kunde er unik, og vi har t fælles mål glade kunder! Hos os får du en spændende og lærerig hverdag i en fagligt velfunderet virksomhed, derrummer humor og plads til forskellighed. ipnordic er noget, vi arbejder sammen om ikkeblot en virksomhed vi arbejder for og det kan mærkes hver dag. Vi kan godt lide at være sammen, både til de mange sociale arrangementer hos ipnordic men også i fritiden, hvorvi spiser sushi, spiller volleyball, spinner, gamer og meget mere. Kan du se dig selv i en virksomhed med fart på, hvor vi samtidig formår at værenærværende i en hektisk hverdag, er det måske dig, vi søger! AnsøgningHar du spørgsmål til stillingen, kontakt da venligst Chefkonsulent, Maria Wrang, på telefon89 10 12 57. Du kan også læse mere om at være ansat hos os på ipnordic.dk job Jobbet er med tiltrædelse hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende, så send dinansøgning med det samme til job@ipnordic.dk Når du søger job hos os, behandler vi dine personoplysninger i rekrutteringsprocessen.Læs mere om dette i vores rekrutteringspolitik.

Trives du i en koordinerende rolle, og formår du at holde det store overblik i en hverdag
med mange opgaver? Vil du være med til at sikre kvaliteten af vores unikke kundeservice i
vores inbound team? Så har vi stillingen til dig.
Vi har travlt, og derfor søger vi lige nu en opgavekoordinator, der kan sætte struktur på
hverdagen i vores inbound team.


Vi søger dig som:
? Har erfaring med opgavestyring og koordinering
? Har en struktureret arbejdsform
? Kan tage ansvar
? Er god til at samarbejde på tværs af afdelinger på alle niveauer
? Har stærke kommunikative kompetencer og elsker at tale i telefon
? Gerne har erfaring med og indsigt i IT- og telebranchen

Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende. Det er derimod vigtigere, at du har erfaring
fra lignende stilling og at du besidder et stort drive, er ambitiøs og resultatorienteret.

Dine opgaver
Det bliver din fornemmeste opgave at sørge for, at hverdagen glider ved at prioritere og
håndtere indgående henvendelser fra nye og eksisterende kunder. Som opgavekoordinator skal du sikre, at opgaverne i teamet bliver løst effektivt, og at der ikke gås på kompromis med vores unikke kundeservice.


Som opgavekoordinator for et lille team er det vigtigt, at du kan træde ud og ind af
koordinatorrollen og indgå i teamet på lige fod med dine kolleger i teamet – når der ikke er
behov for, at du har koordinatorhatten på.

Teamets opgaver omfatter at besvare henvendelser fra kunder, som ønsker at vide mere
om os, og sammensætte den rigtige telefoniløsning til dem. Derudover assisterer teamet
de kørende konsulenter med opfølgning på deres kundemøder og forespørgsler på
kundeforhold.


Hvem er vi?
ipnordic blev grundlagt i 2011, og vi beskæftiger over 80 medarbejdere i dag, hvor
størstedelen befinder sig på vores hovedkontor i Gråsten, hvor du også vil have base.
Vi er stolte af at kunne tilbyde innovative og intelligente telefoniløsninger til alle vores
erhvervskunder. Hver enkelt kunde er unik, og vi har ét fælles mål – glade kunder! 

Hos os får du en spændende og lærerig hverdag i en fagligt velfunderet virksomhed, der
rummer humor og plads til forskellighed. ipnordic er noget, vi arbejder sammen om – ikke
blot en virksomhed vi arbejder for – og det kan mærkes hver dag. Vi kan godt lide at være sammen, både til de mange sociale arrangementer hos ipnordic – men også i fritiden, hvor
vi spiser sushi, spiller volleyball, spinner, gamer og meget mere.

Kan du se dig selv i en virksomhed med fart på, hvor vi samtidig formår at være
nærværende i en hektisk hverdag, er det måske dig, vi søger!

Ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, kontakt da venligst Chefkonsulent, Maria Wrang, på telefon
89 10 12 57. Du kan også læse mere om at være ansat hos os på ipnordic.dk/job

Jobbet er med tiltrædelse hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende, så send din
ansøgning med det samme til job@ipnordic.dk


Når du søger job hos os, behandler vi dine personoplysninger i rekrutteringsprocessen.
Læs mere om dette i vores rekrutteringspolitik.

IPNORDIC A/SGråsten2019-07-10T00:00:002019-09-02T00:00:00
330060310Area Sales ManagerRobot Vi søger Area Sales Manager til det stadig stigende marked for danske avlsdyr i Asien. Vi søger en selvstændig og dynamisk Area Sales Manager, der kan være med til at styrke vores udvikling på vækstmarkedet i Asien. Du vil indgå i vores salgsteam og få en aktiv rolle i vores strategiske salgsplan ift. penetrering af nye markeder. Den praktiske salgstræning og -opgave foregår i tæt relation med det øvrige salgsteam, og du vil komme til at arbejde ud fra et selvstændigt salgsbudget og markedsansvar. Stillingens indhold og form kan du i høj grad selv være med til at præge alt efter dine præferencer og kompetencer. Du kommer til at beskæftige dig med vores fulde produktpalette, der omfatter avlsdyr, sæd og transport. Salgsarbejdet er udpræget projektbaseret, og der kræves derfor den fornødne vedholdenhed og dygtighed til at analysere de rigtige kunder. Har du ledelsesmæssig erfaring og interesse, kan stillingen formes herefter eller eventuelt udvikles hertil over tid. Mulighederne for personlig udvikling er store, og du kan selv være med til at præge, og udvikle jobbet. For yderligere information, kontakt Jan Lembke-Jensen på jlj@breeders.dk eller 45 51533010 Vi tilbyder: Fast stilling til den rette. Et job med store udviklingsmuligheder. Gode kollegaer. Afvekslende arbejde. Pensions og sundhedsordning. Faglige kompetencer: Uddannelse eller erfaring med eksportsalg. Relevant, faglig uddannelse eller baggrund indenfor svineproduktion. God kommerciel forståelse. Engelskkundskaber på forhandlingsniveau, også gerne andre sprog, dog ikke et krav. Personlige kompetencer. En positiv og engageret tilgang til opgaverne. Et naturligt drive og power for eksportsalg. En god kommunikator, og evnen til at skabe langvarige professionelle relationer på tværs af kulturer. Effektiv og målrettet i din arbejdsindsats. Være god til at planlægge din egen dag. Trives med et udfordrende arbejde, hvor dagene er afvekslende. Ansøgning sendes snarest muligt til: hr@breeders.dk eller pr. post til: Breeders of Denmark, Att.: HR afd. Søndergård All 22 A, DK-6500 Vojens. Mrk. Area Sales Manager Samtaler vil blive afholdt løbende. Tiltrædelse efter aftale.

Vi søger Area Sales Manager til det stadig stigende marked for danske avlsdyr i Asien.

Vi søger en selvstændig og dynamisk Area Sales Manager, der kan være med til at styrke vores udvikling på vækstmarkedet i Asien.

 

Du vil indgå i vores salgsteam og få en aktiv rolle i vores strategiske salgsplan ift. penetrering af nye markeder. Den praktiske salgstræning og -opgave foregår i tæt relation med det øvrige salgsteam, og du vil komme til at arbejde ud fra et selvstændigt salgsbudget og markedsansvar.

 

Stillingens indhold og form kan du i høj grad selv være med til at præge – alt efter dine præferencer og kompetencer. Du kommer til at beskæftige dig med vores fulde produktpalette, der omfatter avlsdyr, sæd og transport.

Salgsarbejdet er udpræget projektbaseret, og der kræves derfor den fornødne vedholdenhed og dygtighed til at analysere de rigtige kunder. Har du ledelsesmæssig erfaring og interesse, kan stillingen formes herefter – eller eventuelt udvikles hertil over tid.

 

Mulighederne for personlig udvikling er store, og du kan selv være med til at præge, og udvikle jobbet.

For yderligere information, kontakt Jan Lembke-Jensen på jlj@breeders.dk eller +45 51533010

 

Vi tilbyder:

·         Fast stilling til den rette.

·         Et job med store udviklingsmuligheder.

·         Gode kollegaer.

·         Afvekslende arbejde.

·         Pensions og sundhedsordning.

Faglige kompetencer:

·         Uddannelse eller erfaring med eksportsalg.

·         Relevant, faglig uddannelse eller baggrund indenfor svineproduktion.

·         God kommerciel forståelse.

·         Engelskkundskaber på forhandlingsniveau, også gerne andre sprog, dog ikke et krav.

 

Personlige kompetencer.

·         En positiv og engageret tilgang til opgaverne.

·         Et naturligt drive og power for eksportsalg.

·         En god kommunikator, og evnen til at skabe langvarige professionelle relationer på tværs af kulturer.

·         Effektiv og målrettet i din arbejdsindsats.

·         Være god til at planlægge din egen dag.

·         Trives med et udfordrende arbejde, hvor dagene er afvekslende.

 

Ansøgning sendes snarest muligt til:

hr@breeders.dk eller pr. post til:
Breeders of Denmark,
Att.: HR afd.
Søndergård Allé 22 A,
DK-6500 Vojens. Mrk. Area Sales Manager

Samtaler vil blive afholdt løbende.
Tiltrædelse efter aftale.

BREEDERS OF DENMARK A/SVojens2019-07-16T00:00:002019-09-06T00:00:00
330053732Salgsmedarbejder med fokus på kundekontakt søges til KoldingRobot Brænder du for at skabe kontakt med nye virksomheder, lukke aftaler og sende de rigtige folk ud i felten? Ønsker du en hverdag i selvskab med dygtige kolleger, hvor du selv har ansvaret for din arbejdsdag? Så læs mere om en spændende stilling inden for salg af vikar- og rekrutteringsløsninger, lige her! Vi udvikler os hele tiden og søger derfor en ny skarp medarbejder til vores salgsteam i Kolding. Din opgave vil være at etablere kontakt med firmaer i mangel på mandskab og herefter finde den rette medarbejder eller vikar til dem. Som oftest har vores salgsmedarbejdere en specifik branche, som de arbejder inden for, så de kan specialisere sig og yde den bedste service. Det er derfor vigtigt, at du er en udadvendt person, som kan trænge igennem selv via telefonsamtaler. Fra tid til anden vil du være til møder med dine potentielle kunder, og det er derfor vigtigt, at du hviler i dig selv og kan give et godt indtryk. Tidligere salgserfaring er kærkommen, da det jo er en stilling, hvor du sælger vores serviceydelse. Det forventes, at du har et drive i dit arbejde og formår at lukke aftaler med store som små virksomheder. At du er resultatorienteret og giver dig 100 er afgørende for at lykkedes i jobbet.Vi har et dygtigt hold og en arbejdsdag, hvor der er plads til humor, imens vi skaber gode resultater. Du har selv ansvaret for at nå i mål og arbejder for provision ved siden af din faste løn. Din arbejdsuge hedder fra 8 til 16 mandag til torsdag, og fredag får du fri allerede kl 15. Det forventer vi af dig: Du har erfaring med salg af vikar- og rekrutteringsløsninger At du formår at lave opsøgende salg Du har gode kommunikations egenskaber At du er målrettet og har gå-på-mod med dine arbejdsopgaver Du er ansvarsbevidst og formår at arbejde selvstændigt Det kan du forvente af os: At blive del af en virksomhed i rivende udvikling Ansvar for egen arbejdsdag Løn efter dine kvalifikationer provision En arbejdsplads med imødekommende kolleger der har et tæt sammenhold Er du interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores konsulent Morten Sandvei. Kontaktoplysninger findes i boksen.Husk at vedhæft reference nr. 125904Vi glæder os til at høre fra dig!

Brænder du for at skabe kontakt med nye virksomheder, lukke aftaler og sende de rigtige folk ud i felten? Ønsker du en hverdag i selvskab med dygtige kolleger, hvor du selv har ansvaret for din arbejdsdag? Så læs mere om en spændende stilling inden for salg af vikar- og rekrutteringsløsninger, lige her!

Vi udvikler os hele tiden og søger derfor en ny skarp medarbejder til vores salgsteam i Kolding. Din opgave vil være at etablere kontakt med firmaer i mangel på mandskab og herefter finde den rette medarbejder eller vikar til dem. Som oftest har vores salgsmedarbejdere en specifik branche, som de arbejder inden for, så de kan specialisere sig og yde den bedste service. Det er derfor vigtigt, at du er en udadvendt person, som kan trænge igennem selv via telefonsamtaler. Fra tid til anden vil du være til møder med dine potentielle kunder, og det er derfor vigtigt, at du hviler i dig selv og kan give et godt indtryk. Tidligere salgserfaring er kærkommen, da det jo er en stilling, hvor du sælger vores serviceydelse. Det forventes, at du har et drive i dit arbejde og formår at lukke aftaler med store som små virksomheder. At du er resultatorienteret og giver dig 100% er afgørende for at lykkedes i jobbet.Vi har et dygtigt hold og en arbejdsdag, hvor der er plads til humor, imens vi skaber gode resultater. Du har selv ansvaret for at nå i mål og arbejder for provision ved siden af din faste løn. Din arbejdsuge hedder fra 8 til 16 mandag til torsdag, og fredag får du fri allerede kl 15. Det forventer vi af dig:

  • Du har erfaring med salg af vikar- og rekrutteringsløsninger
  • At du formår at lave opsøgende salg
  • Du har gode kommunikations egenskaber
  • At du er målrettet og har gå-på-mod med dine arbejdsopgaver
  • Du er ansvarsbevidst og formår at arbejde selvstændigt

Det kan du forvente af os:

  • At blive del af en virksomhed i rivende udvikling
  • Ansvar for egen arbejdsdag
  • Løn efter dine kvalifikationer + provision
  • En arbejdsplads med imødekommende kolleger der har et tæt sammenhold

Er du interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores konsulent Morten Sandvei. Kontaktoplysninger findes i boksen.Husk at vedhæft reference nr. 125904Vi glæder os til at høre fra dig!

Kandidaterne ApSKolding2019-07-03T00:00:002019-07-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgskonsulent

We Sales Aps

Aabenraa
Salgskonsulent Her hos We Sales er vi i rivende udvikling og søger nye salgskonsulenter med opstart snarest :) Hos We Sales ringer vi til eksisterende og nye kunder, lige fra pension til bredbånds løsninger. VI TILBYDER JOB SOM SALGSKONSULENT HVOR D...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

Sælger søges

RH MONTAGETECHNIK ApS

Gråsten
Vi søger til snarlig tiltrædelse en sælger til en stilling på 37 timer pr. uge. Som sælger til det tyske marked, vil du indgå i et lille team bestående af teknikere og håndværkere, der har til opgave at sikre, salg, fremstilling og ombygning af prim...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Vi søger en ansvarsbevidst og struktureret opgavekoordinator

IPNORDIC A/S

Gråsten
Trives du i en koordinerende rolle, og formår du at holde det store overblik i en hverdagmed mange opgaver? Vil du være med til at sikre kvaliteten af vores unikke kundeservice ivores inbound team? Så har vi stillingen til dig.Vi har travlt, og derf...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:2. september 2019

Area Sales Manager

BREEDERS OF DENMARK A/S

Vojens
Vi søger Area Sales Manager til det stadig stigende marked for danske avlsdyr i Asien. Vi søger en selvstændig og dynamisk Area Sales Manager, der kan være med til at styrke vores udvikling på vækstmarkedet i Asien. Du vil indgå i vores salgsteam og...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:6. september 2019

Salgsmedarbejder med fokus på kundekontakt søges til Kolding

Kandidaterne ApS

Kolding
Brænder du for at skabe kontakt med nye virksomheder, lukke aftaler og sende de rigtige folk ud i felten? Ønsker du en hverdag i selvskab med dygtige kolleger, hvor du selv har ansvaret for din arbejdsdag? Så læs mere om en spændende stilling inden ...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:22. juli 2019