Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgskonsulent

Salgskonsulent til stærkt og professionelt team

Til vores nye afdeling ”New Biz & Onboarding” søger vi endnu konsulent. Så vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter? Så skynd dig at læse videre.

Sted: Aarhus

 

PROFESSIONELT TEAM MED FOKUS PÅ UDVIKLING

Vi tilbyder mere end bare et job – du bliver en del af et professionelt, uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi er et modent team med et højt kompetenceniveau og fokus på at hjælpe hinanden med at blive bedre. Udover hverdagen i teamet er vi også tilknyttet eventafdelingen, hvor der løbende vil være mulighed for at komme ud og se kunderne i øjnene.

 

Dine kommende kolleger siger:

  • ”Hos Stofa er der frihed under ansvar”
  • ”Hos Stofa arbejder vi tæt sammen mod at blive de bedste i branchen”
  • ”Det bedste ved Stofa er sammenholdet med mine kollegaer”
  • ”Vi har altid kunden i fokus, og vi vil gå langt for at sikre den bedste service og det bedste salg”
  • ”Et fantastisk job med gode kollegaer i et fantastisk miljø”

 

ET ARBEJDSMILJØ DER OSER AF SALG, SERVICE OG GOD ENERGI

Din opgave bliver, med en målrettet dialog gennem telefonen, at håndtere ind- og udgående salgskald til helt nye såvel som eksisterende Stofa-kunder. Det er din fornemmeste opgave at sikre, at kunden har de rigtige produkter i forhold til deres behov. Vores produkter fordeler sig indenfor tv, internet og telefoni.

 

KAN DU GENKENDE DIG SELV?

  • Du arbejder selvstændigt, engageret og målrettet
  • Du kan skabe gode, vedvarende resultater
  • Du trives med udfordringer, og lader dig ikke slå ud af et "nej"
  • Du kan skabe tillid og troværdighed i telefonen
  • Du trives i et energisk miljø, hvor du har frihed under ansvar.

 

Vi tilbyder gode arbejdsforhold i moderne og åbne kontorlandskaber samt en aktiv personaleforening. Derudover får du en fast månedlig grundløn, provision, koncernbonus, fritvalgslønkonto og meget mere.Samtidig bliver du en del af en koncern med mange udviklingsmuligheder og med fokus på, at vi skal udvikle os sammen. Vi sørger for løbende at udvikle dig via uddannelse, sparring og coaching.

Du kan bla. udvikle dine kommunikative evner på vores "salgs & kommunikationsuddannelse" eller sætte fokus på personlig udvikling på "Jæger uddannelsen". Arbejdet foregår i Aarhus (Tranbjerg) mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag 8-16. Der vil være ca. en aftenvagt til kl. 19 hver 14. dag.

 

Hos Stofa er man helt naturligt drevet af forandringer, og som medarbejder skal du være klar til at gribe de muligheder, der følger med. Din markedsværdi skal stige, mens du er hos virksomheden. Her siges tingene, som de er – og det samme forventes også af dig.

 

VIL DU VÆRE EN DEL AF STOFA?

Vi behandler ansøgningerne løbende, så skynd dig at søge.  Der vil være start den 1. oktober eller november 2019, eller snarest derefter.  Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Teamleder Michael Dahl Nielsen på tlf. 3092 0502.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330090334Phoenix-d8c7b3c912019-09-16T00:00:00Salgskonsulent

Salgskonsulent til stærkt og professionelt team

Til vores nye afdeling ”New Biz & Onboarding” søger vi endnu konsulent. Så vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter? Så skynd dig at læse videre.

Sted: Aarhus

 

PROFESSIONELT TEAM MED FOKUS PÅ UDVIKLING

Vi tilbyder mere end bare et job – du bliver en del af et professionelt, uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi er et modent team med et højt kompetenceniveau og fokus på at hjælpe hinanden med at blive bedre. Udover hverdagen i teamet er vi også tilknyttet eventafdelingen, hvor der løbende vil være mulighed for at komme ud og se kunderne i øjnene.

 

Dine kommende kolleger siger:

  • ”Hos Stofa er der frihed under ansvar”
  • ”Hos Stofa arbejder vi tæt sammen mod at blive de bedste i branchen”
  • ”Det bedste ved Stofa er sammenholdet med mine kollegaer”
  • ”Vi har altid kunden i fokus, og vi vil gå langt for at sikre den bedste service og det bedste salg”
  • ”Et fantastisk job med gode kollegaer i et fantastisk miljø”

 

ET ARBEJDSMILJØ DER OSER AF SALG, SERVICE OG GOD ENERGI

Din opgave bliver, med en målrettet dialog gennem telefonen, at håndtere ind- og udgående salgskald til helt nye såvel som eksisterende Stofa-kunder. Det er din fornemmeste opgave at sikre, at kunden har de rigtige produkter i forhold til deres behov. Vores produkter fordeler sig indenfor tv, internet og telefoni.

 

KAN DU GENKENDE DIG SELV?

  • Du arbejder selvstændigt, engageret og målrettet
  • Du kan skabe gode, vedvarende resultater
  • Du trives med udfordringer, og lader dig ikke slå ud af et "nej"
  • Du kan skabe tillid og troværdighed i telefonen
  • Du trives i et energisk miljø, hvor du har frihed under ansvar.

 

Vi tilbyder gode arbejdsforhold i moderne og åbne kontorlandskaber samt en aktiv personaleforening. Derudover får du en fast månedlig grundløn, provision, koncernbonus, fritvalgslønkonto og meget mere.Samtidig bliver du en del af en koncern med mange udviklingsmuligheder og med fokus på, at vi skal udvikle os sammen. Vi sørger for løbende at udvikle dig via uddannelse, sparring og coaching.

Du kan bla. udvikle dine kommunikative evner på vores "salgs & kommunikationsuddannelse" eller sætte fokus på personlig udvikling på "Jæger uddannelsen". Arbejdet foregår i Aarhus (Tranbjerg) mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag 8-16. Der vil være ca. en aftenvagt til kl. 19 hver 14. dag.

 

Hos Stofa er man helt naturligt drevet af forandringer, og som medarbejder skal du være klar til at gribe de muligheder, der følger med. Din markedsværdi skal stige, mens du er hos virksomheden. Her siges tingene, som de er – og det samme forventes også af dig.

 

VIL DU VÆRE EN DEL AF STOFA?

Vi behandler ansøgningerne løbende, så skynd dig at søge.  Der vil være start den 1. oktober eller november 2019, eller snarest derefter.  Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Teamleder Michael Dahl Nielsen på tlf. 3092 0502.

2019-11-08T00:50:46.340 Salgskonsulent til stærkt og professionelt team Til vores nye afdeling New Biz Onboarding søger vi endnu konsulent. Så vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter? Så skynd dig at læse videre. Sted: Aarhus PROFESSIONELT TEAM MED FOKUS PÅ UDVIKLING Vi tilbyder mere end bare et job du bliver en del af et professionelt, uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi er et modent team med et højt kompetenceniveau og fokus på at hjælpe hinanden med at blive bedre. Udover hverdagen i teamet er vi også tilknyttet eventafdelingen, hvor der løbende vil være mulighed for at komme ud og se kunderne i øjnene. Dine kommende kolleger siger: Hos Stofa er der frihed under ansvar Hos Stofa arbejder vi tæt sammen mod at blive de bedste i branchen Det bedste ved Stofa er sammenholdet med mine kollegaer Vi har altid kunden i fokus, og vi vil gå langt for at sikre den bedste service og det bedste salg Et fantastisk job med gode kollegaer i et fantastisk miljø ET ARBEJDSMILJØ DER OSER AF SALG, SERVICE OG GOD ENERGI Din opgave bliver, med en målrettet dialog gennem telefonen, at håndtere ind- og udgående salgskald til helt nye såvel som eksisterende Stofa-kunder. Det er din fornemmeste opgave at sikre, at kunden har de rigtige produkter i forhold til deres behov. Vores produkter fordeler sig indenfor tv, internet og telefoni. KAN DU GENKENDE DIG SELV? Du arbejder selvstændigt, engageret og målrettet Du kan skabe gode, vedvarende resultater Du trives med udfordringer, og lader dig ikke slå ud af et nej Du kan skabe tillid og troværdighed i telefonen Du trives i et energisk miljø, hvor du har frihed under ansvar. Vi tilbyder gode arbejdsforhold i moderne og åbne kontorlandskaber samt en aktiv personaleforening. Derudover får du en fast månedlig grundløn, provision, koncernbonus, fritvalgslønkonto og meget mere.Samtidig bliver du en del af en koncern med mange udviklingsmuligheder og med fokus på, at vi skal udvikle os sammen. Vi sørger for løbende at udvikle dig via uddannelse, sparring og coaching. Du kan bla. udvikle dine kommunikative evner på vores salgs kommunikationsuddannelse eller sætte fokus på personlig udvikling på Jæger uddannelsen . Arbejdet foregår i Aarhus (Tranbjerg) mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag 8-16. Der vil være ca. en aftenvagt til kl. 19 hver 14. dag. Hos Stofa er man helt naturligt drevet af forandringer, og som medarbejder skal du være klar til at gribe de muligheder, der følger med. Din markedsværdi skal stige, mens du er hos virksomheden. Her siges tingene, som de er og det samme forventes også af dig. VIL DU VÆRE EN DEL AF STOFA? Vi behandler ansøgningerne løbende, så skynd dig at søge. Der vil være start den 1. oktober eller november 2019, eller snarest derefter. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Teamleder Michael Dahl Nielsen på tlf. 3092 0502.11jobnetd8c7b3c9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-07T00:00:000000https://www.se.dk/job-og-karriere/soeg-job-hos-os/soeg-job-hos-os/ledige-stillinger/2019-09-060EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3608585Stofa A/S, Århus11Slet Parkvej 58310Tranbjerg JDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent822749JobNet5043882504388210012-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d8c7b3c9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d8c7b3c9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d8c7b3c9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d8c7b3c9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgSalgskonsulent12007991Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362733884noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330150759SALGSASSISTENT MED FOKUS PÅ DETALJER OG BUNDLINJE - BarselsvikariatRobot Har du erfaring med opsøgende salg og kundeservice i verdensklasse? Motiveres du af at opbygge nye kunderelationer og udvikle den eksisterende kundeportefølje? Er du vild med at skabe resultater på bundlinjen? Er du købmand til fingerspidserne og kan du kombinerer det med stærk datadisciplin? Så har du måske lyst til at bringe dine kompetencer i spil hos Jasa Trading i et 1-årigt barselsvikariat fra 1. februar 2020. Vi tilbyder en deltidsstilling på 22-30 timer. Jasa Trading er en del af Jasa Holding og fungerer som agent på det danske marked for TammerBrands i Finland. TammerBrands har mere end 20.000 produkter og forhandler mere end 50 brands, og Jasa Trading forbinder TammerBrands med danske forhandlere såsom varehuskæder, byggemarkeder, isenkræmmere m.fl. OM STILLINGEN Som salgsassistent i Jasa Trading får du det overordnede ansvar for at vedligeholde og udvikle den eksisterende kundeportefølje, ligesom du skal i dialog med nye, potentielle kunder. Der er en meget høj grad af administrative opgaver i stillingen - omkring 70 af din tid - hvor du arbejder med ordrebehandling, kundeservice, udarbejdelse af salgstilbud, opfølgning og reklamationer, og det er derfor afgørende at du har en høj rutinetolerance og trives med at have 100 styr på dine ting og dine data. Den anden del af jobbet består i at undersøge markedet for nye kundeemner, kontakte dem og indlede en dialog omkring et potentielt samarbejde om import af produkter fra TammerBrands. Det er benhård kanvas, men med fokus på kvalitet i emnerne og grundig research inden den første kontakt. Du vil 3-4 gange om året tage til Finland med nye og eksisterende kunder og fungerer som vært for dem under besøget hos TammerBrands. Efterfølgende sørger du for at nye ordre bliver eksekveret og leveret og at kunderne er fuldt tilfredse med samarbejdet. Du er i daglig kontakt med din kontaktperson ved TammerBrands og dine danske kunder, så en stor del af din dag går med email-kommunikation og telefonisk kontakt. OM DIG Du har erfaring med salg og elsker følelsen af at få ordren! Omvendt, er du også grundig, disciplineret og detaljeorienteret, når det kommer til backoffice-funktionerne i stillingen. Du har en ganske særlig kombination af Go Getter attitude og dyb tilfredsstillelse ved at vide, at alt er systematiseret og struktureret, så kunderne oplever leverancer, kundeservice og opfølgning i verdensklasse. Du har minimum 3 års erfaring med salg og administration, og du taler skriver dansk og engelsk flydende. Du er bekendt med MS Office-pakken og lærer nemt og hurtigt nye systemer. Du får direkte reference til CEO, og vil få masser af support og opbakning til at blive en succes i stillingen med indgående indsigt i branchen, muligheder og udfordringer. INTERESSERET Hvis du matcher ovenstående og er klar til nye udfordringer, vil vi meget gerne modtage dit CV og en motiveret ansøgning, hvor du fortæller os lidt om, hvad du kan bidrage med hos os. Du bliver en del af en organisation, hvor der er højt til loftet, mulighed for både personlig og faglig udvikling, kontakt med internationale leverandører, mange forskellige typer af kunder på det danske marked, og du får helt sikkert trænet din kreativitet og vedholdenhed. Du kan sende CV og ansøgning på e mail: job@jasaco.dk hurtigst muligt da vi løbende inviterer til samtaler. Vi glæder os til at høre fra dig!
  • Har du erfaring med opsøgende salg og kundeservice i verdensklasse?
  • Motiveres du af at opbygge nye kunderelationer og udvikle den eksisterende kundeportefølje?
  • Er du vild med at skabe resultater på bundlinjen?
  • Er du købmand til fingerspidserne og kan du kombinerer det med stærk datadisciplin?

 

Så har du måske lyst til at bringe dine kompetencer i spil hos Jasa Trading i et 1-årigt barselsvikariat fra 1. februar 2020. Vi tilbyder en deltidsstilling på 22-30 timer.

 

Jasa Trading er en del af Jasa Holding og fungerer som agent på det danske marked for TammerBrands i Finland. TammerBrands har mere end 20.000 produkter og forhandler mere end 50 brands, og Jasa Trading forbinder TammerBrands med danske forhandlere såsom varehuskæder, byggemarkeder, isenkræmmere m.fl.

 

OM STILLINGEN

Som salgsassistent i Jasa Trading får du det overordnede ansvar for at vedligeholde og udvikle den eksisterende kundeportefølje, ligesom du skal i dialog med nye, potentielle kunder.

 

Der er en meget høj grad af administrative opgaver i stillingen - omkring 70% af din tid - hvor du arbejder med ordrebehandling, kundeservice, udarbejdelse af salgstilbud, opfølgning og reklamationer, og det er derfor afgørende at du har en høj rutinetolerance og trives med at have 100% styr på dine ting og dine data.

 

Den anden del af jobbet består i at undersøge markedet for nye kundeemner, kontakte dem og indlede en dialog omkring et potentielt samarbejde om import af produkter fra TammerBrands. Det er benhård kanvas, men med fokus på kvalitet i emnerne og grundig research inden den første kontakt.

 

Du vil 3-4 gange om året tage til Finland med nye og eksisterende kunder og fungerer som vært for dem under besøget hos TammerBrands. Efterfølgende sørger du for at nye ordre bliver eksekveret og leveret og at kunderne er fuldt tilfredse med samarbejdet.

 

Du er i daglig kontakt med din kontaktperson ved TammerBrands og dine danske kunder, så en stor del af din dag går med email-kommunikation og telefonisk kontakt.

 

OM DIG

Du har erfaring med salg og elsker følelsen af at få ordren! Omvendt, er du også grundig, disciplineret og detaljeorienteret, når det kommer til backoffice-funktionerne i stillingen.

 

Du har en ganske særlig kombination af “Go Getter” attitude og dyb tilfredsstillelse ved at vide, at alt er systematiseret og struktureret, så kunderne oplever leverancer, kundeservice og opfølgning i verdensklasse.

Du har minimum 3 års erfaring med salg og administration, og du taler/skriver dansk og engelsk flydende. Du er bekendt med MS Office-pakken og lærer nemt og hurtigt nye systemer.

 

Du får direkte reference til CEO, og vil få masser af support og opbakning til at blive en succes i stillingen med indgående indsigt i branchen, muligheder og udfordringer.

 

INTERESSERET

Hvis du matcher ovenstående og er klar til nye udfordringer, vil vi meget gerne modtage dit CV og en motiveret ansøgning, hvor du fortæller os lidt om, hvad du kan bidrage med hos os.

 

Du bliver en del af en organisation, hvor der er højt til loftet, mulighed for både personlig og faglig udvikling, kontakt med internationale leverandører, mange forskellige typer af kunder på det danske marked, og du får helt sikkert trænet din kreativitet og vedholdenhed.

 

Du kan sende CV og ansøgning på e mail: job@jasaco.dk hurtigst muligt da vi løbende inviterer til samtaler.

 

Vi glæder os til at høre fra dig!

JASA COMPANY A/SLystrup2020-01-07T00:00:002020-02-28T00:00:00
330149304Intern salgs- og rekrutteringskonsulent til attraktiv stilling i ÅrhusRobot Har du erfaring med rekruttering, telemarketing eller salg? Trives du med et selvstændigt job, hvor du har en stor kontaktflade og skaber resultater igennem mennesker? Viktech søger en udadvendt rekrutteringskonsulent til vores kontor i Aarhus, hvor du bliver del af et professionelt og dynamisk hold, som finder de bedste medarbejdere på et presset marked. Vi søger en udadvendt, positiv og engageret person til rekruttering af håndværkere. Din hverdag som salgs- og rekrutteringskonsulent Du er indstillet på at sidde på kontoret i tidsrummet 7-17, bruge meget af tiden på at ringe ud til potentielle kandidater og følge ordren til dørs. Vi bemander projekter for vores kunder med både danske og udenlandske medarbejdere. Hverdagen vil derudover være præget af at du: er i tæt dialog med vores kørende sælgere rekrutterer medarbejdere og håndterer ordre er bindeled så sælgerens ordre giver en tilfreds kunde og Viktech medarbejder har kontakt og servicerer vores kunder og medarbejdere har en bred kontaktflade til de dygtige Viktech håndværkere har mange bolde i luften og hvor din indsats gør forskellen Faglige kompetencer God salgsforståelse og erfaring gerne fra telesalg eller opsøgende salg Du er serviceminded og har en høj serviceforståelse Rutineret bruger af MS-office-pakken Vandt til at arbejde disciplineret med CRM Kendskab til eller erfaring fra rekruttering og vikarforretning, men ikke et krav Gerne forståelse og interesse for bygge og el-branchen Du behersker ud over dansk, tysk og engelsk på et højt niveau. Personlige kompetencer Du har en stor menneske forståelse og er god til at skabe relationer og samarbejde Har en positiv indstilling og er løsningsorienteret Er resultatorienteret og selvstændig, giver ikke op Trives i en hverdag med fart og mange bolde i luften Er engageret og handlingsorienteret Du er god til at sætte struktur på dine opgaver, får dem udført, hurtigt, effektivt og altid med høj kvalitet Viktech tilbyder Et spændende job i en dynamisk handlingsorienteret organisation med stor faglighed og mulighed for personlig udvikling. Vi tilbyder derudover: Fast løn Pensionsordning og sundhedsforsikring Årlige personale arrangementer som julefest, Skanderborg Festival, m.m. Mulighed for uddannelse og karrieremuligheder i en ekspansiv virksomhed Sådan søger du jobbet Så skulle ovenstående have din interesse, og har du den erfaring og de resultater med i rygsækken, der gør, at du er den rigtige, skal du skynde dig at sende din ansøgning til: Bettina Johansen på mail: bjo@viktech.dk og mærke mailen i emnefeltet Intern salgs- og rekrutteringskonsulent i Aarhus . Vi kalder kandidater ind løbende og ansætter lige så snart, vi har fundet den profil, vi leder efter. Hvem er Viktech? Viktech leverer fleksible og komplette bemandingsløsninger med faglærte håndværkere til bygge- og industribranchen med kundetilpasset udstyrs- og værktøjspakker. Vi har et tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere, som skal opleve vores engagement, loyalitet, anstændighed og vores høje kvalitetskrav. Vi er landsdækkende med fem afdelinger.

Har du erfaring med rekruttering, telemarketing eller salg?  Trives du med et selvstændigt job, hvor du har en stor kontaktflade og skaber resultater igennem mennesker?

Viktech søger en udadvendt rekrutteringskonsulent til vores kontor i Aarhus, hvor du bliver del af et professionelt og dynamisk hold, som finder de bedste medarbejdere på et presset marked. Vi søger en udadvendt, positiv og engageret person til rekruttering af håndværkere.

Din hverdag som salgs- og rekrutteringskonsulent

Du er indstillet på at sidde på kontoret i tidsrummet 7-17, bruge meget af tiden på at ringe ud til potentielle kandidater og følge ordren til dørs. Vi bemander projekter for vores kunder med både danske og udenlandske medarbejdere. Hverdagen vil derudover være præget af at du:

  • er i tæt dialog med vores kørende sælgere
  • rekrutterer medarbejdere og håndterer ordre
  • er bindeled så sælgerens ordre giver en tilfreds kunde og Viktech medarbejder
  • har kontakt og servicerer vores kunder og medarbejdere
  • har en bred kontaktflade til de dygtige Viktech håndværkere
  • har mange ”bolde i luften” og hvor din indsats gør forskellen

Faglige kompetencer

  • God salgsforståelse og erfaring – gerne fra telesalg eller opsøgende salg
  • Du er serviceminded og har en høj serviceforståelse
  • Rutineret bruger af MS-office-pakken
  • Vandt til at arbejde disciplineret med CRM
  • Kendskab til eller erfaring fra rekruttering og vikarforretning, men ikke et krav
  • Gerne forståelse og interesse for bygge og el-branchen
  • Du behersker ud over dansk, tysk og engelsk på et højt niveau.

Personlige kompetencer

  • Du har en stor menneske forståelse og er god til at skabe relationer og samarbejde
  • Har en positiv indstilling og er løsningsorienteret
  • Er resultatorienteret og selvstændig, giver ikke op
  • Trives i en hverdag med fart og mange bolde i luften
  • Er engageret og handlingsorienteret
  • Du er god til at sætte struktur på dine opgaver, får dem udført, hurtigt, effektivt og altid med høj kvalitet

Viktech tilbyder

Et spændende job i en dynamisk handlingsorienteret organisation med stor faglighed og mulighed for personlig udvikling. Vi tilbyder derudover:

  • Fast løn
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Årlige personale arrangementer som julefest, Skanderborg Festival, m.m.
  • Mulighed for uddannelse og karrieremuligheder i en ekspansiv virksomhed

Sådan søger du jobbet

Så skulle ovenstående have din interesse, og har du den erfaring og de resultater med i rygsækken, der gør, at du er den rigtige, skal du skynde dig at sende din ansøgning til: Bettina Johansen på mail: bjo@viktech.dk og mærke mailen i emnefeltet "Intern salgs- og rekrutteringskonsulent i Aarhus".

Vi kalder kandidater ind løbende og ansætter lige så snart, vi har fundet den profil, vi leder efter.

Hvem er Viktech?

Viktech leverer fleksible og komplette bemandingsløsninger med faglærte håndværkere til bygge- og industribranchen med kundetilpasset udstyrs- og værktøjspakker. Vi har et tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere, som skal opleve vores engagement, loyalitet, anstændighed og vores høje kvalitetskrav. Vi er landsdækkende med fem afdelinger. 

 

 

VIKTECH P/SRisskov2020-01-03T00:00:002020-02-28T00:00:00
330155721Salgstrainee til inside salesRobot Er du ambitiøs? Er du fokuseret? Og har du lyst til at prøve dit talent af i en salgsafdeling?Kan du svare ja til de tre spørgsmål, er det måske dig, der skal være det næste talent, som bliver slebet til i vores salgsafdeling. DCS ApS er vi n af Danmarks største privatejede IT-virksomheder, og med en status som IT-distributør og -leverandør beskæftiger vi os med salg af IT-produkter til IT-forhandlere i hele Norden alt fra de helt store, nordiske online spillere til de mindre fysiske forhandlere. Vores nye kollega bliver tilknyttet vores inside sales afdeling, som håndterer alle indgående salgsaktiviteter, krydret med udgående salgsaktiviteter. Afdelingen samarbejder med vores øvrige salgsafdeling og refererer direkte til vores CMO. Vores sortiment omfatter mere end 250.000 produkter, som spænder over vores egne brands og agenturer til store, internationale a-brands som fx Lenovo, MSI, Acer mf. hvorfor det er en plus, hvis du allerede nu har interesse og kendskab til IT og hardware. Hvad kan vi tilbyde? Et 1-års traineeforløb, hvor du sætter tempoet Ungt team med dynamisk og fleksibel tilgang til tingene Gode karrieremuligheder, hvor dine ambitioner sætter barren og tempoet Kvalificeret sparring direkte med ledelsen Et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet Mulighed for at blive en del af en virksomhed og salgsafdeling i fremdrift Arbejdsplads i Trige, kun 20 minutters kørsel fra Aarhus C t af Danmarks mest attraktive produktsortimenter. Og så tilbyder vi dig en stilling i en succesrig og ambitiøs virksomhed, der har fokus på vækst og udvikling. Hvad forventer vi? At du har erfaring med kundehåndtering At du sætter en ære i at følge dine ting til dørs At du har erfaring fra IT-branchen (butik, distributør, leverandør etc.) At du er sulten på udvikling og vækst At du kan navigere i en dynamisk hverdag med flere opgaver i spil på samme tid At du kan skabe relationer og er nysgerrig af natur At du forstår betydningen af at bidrage i et team At du er løsningsorienteret og lærenem. Måske har du tidligere arbejdet hos en IT-forhandler eller stiftet bekendtskab med salg over telefonen (forsikringer, IT-løsninger eller ni. Din baggrund er ikke det vigtigste. Det vigtigste er, at du brænder for salg og er sulten på udvikling. Synes du stillingen lyder interessant?Så tag fat i Thomas Kirkeby på 44 22 62 01 eller tk@dcs.dk til en snak om stillingen og mulighederne eller send dit CV og ansøgning til tk@dcs.dk. Vi behandler ansøgninger løbende. Løn og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer. Om DCS ApSHos DCS ApS er vi n af Danmarks største privatejede IT-virksomheder, og vi har siden vores etablering i 1994 løbende tilpasset os markedet for at fastholde vores stærke position, som betyder, at vi kan tilbyde vores kunder et unikt setup. Vi beskæftiger i dag 60 medarbejdere fra vores adresser i Trige og København, og kan tilbyde vores kunder mere end 250.000 IT-produkter, som alle ligger til konkurrencedygtige priser.Som virksomhed er vi præget af entrepreneurship, hvor alle hjælper hinanden i en travl hverdag. Vi eksekverer hurtigt, effektivt og elsker at se resultatet af arbejdet.

Er du ambitiøs? Er du fokuseret? Og har du lyst til at prøve dit talent af i en salgsafdeling?
Kan du svare ja til de tre spørgsmål, er det måske dig, der skal være det næste talent, som bliver slebet til i vores salgsafdeling.

DCS ApS er vi én af Danmarks største privatejede IT-virksomheder, og med en status som IT-distributør og -leverandør beskæftiger vi os med salg af IT-produkter til IT-forhandlere i hele Norden – alt fra de helt store, nordiske online spillere til de mindre fysiske forhandlere.

Vores nye kollega bliver tilknyttet vores inside sales afdeling, som håndterer alle indgående salgsaktiviteter, krydret med udgående salgsaktiviteter. Afdelingen samarbejder med vores øvrige salgsafdeling og refererer direkte til vores CMO.

Vores sortiment omfatter mere end 250.000 produkter, som spænder over vores egne brands og agenturer til store, internationale a-brands som fx Lenovo, MSI, Acer mf. hvorfor det er en plus, hvis du allerede nu har interesse og kendskab til IT og hardware.

Hvad kan vi tilbyde?

  • Et 1-års traineeforløb, hvor du sætter tempoet 
  • Ungt team med dynamisk og fleksibel tilgang til tingene
  • Gode karrieremuligheder, hvor dine ambitioner sætter barren og tempoet
  • Kvalificeret sparring direkte med ledelsen
  • Et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet
  • Mulighed for at blive en del af en virksomhed og salgsafdeling i fremdrift
  • Arbejdsplads i Trige, kun 20 minutters kørsel fra Aarhus C
  • Èt af Danmarks mest attraktive produktsortimenter.

Og så tilbyder vi dig en stilling i en succesrig og ambitiøs virksomhed, der har fokus på vækst og udvikling.

Hvad forventer vi?

  • At du har erfaring med kundehåndtering
  • At du sætter en ære i at følge dine ting til dørs
  • At du har erfaring fra IT-branchen (butik, distributør, leverandør etc.)
  • At du er sulten på udvikling og vækst
  • At du kan navigere i en dynamisk hverdag med flere opgaver i spil på samme tid
  • At du kan skabe relationer og er nysgerrig af natur
  • At du forstår betydningen af at bidrage i et team
  • At du er løsningsorienteret og lærenem.

Måske har du tidligere arbejdet hos en IT-forhandler eller stiftet bekendtskab med salg over telefonen (forsikringer, IT-løsninger eller ni. Din baggrund er ikke det vigtigste. Det vigtigste er, at du brænder for salg og er sulten på udvikling.

Synes du stillingen lyder interessant?
Så tag fat i Thomas Kirkeby på 44 22 62 01 eller tk@dcs.dk til en snak om stillingen og mulighederne eller send dit CV og ansøgning til tk@dcs.dk.

Vi behandler ansøgninger løbende. Løn og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer.

Om DCS ApS
Hos DCS ApS er vi én af Danmarks største privatejede IT-virksomheder, og vi har siden vores etablering i 1994 løbende tilpasset os markedet for at fastholde vores stærke position, som betyder, at vi kan tilbyde vores kunder et unikt setup.

Vi beskæftiger i dag 60 medarbejdere fra vores adresser i Trige og København, og kan tilbyde vores kunder mere end 250.000 IT-produkter, som alle ligger til konkurrencedygtige priser.
Som virksomhed er vi præget af entrepreneurship, hvor alle hjælper hinanden i en travl hverdag. Vi eksekverer hurtigt, effektivt og elsker at se resultatet af arbejdet.

 

DCS ApSTrige2020-01-13T00:00:002020-02-29T00:00:00
330173433Intern SalgskonsulentRobot ProfilM søger en stærk intern salgskonsulent Om ProfilM Vi tilbyder profilfilm, animationsfilm og reklamefilm med et annoncefinansieret og dynamisk priskoncept. Vi befinder os i flotte omgivelser i Favrskov Erhvervscenter i Hinnerup, nær Århus og motorvej E45. Om jobbet Du skal, med telefonen som det primære redskab, sælge annoncer og product placement til vores kunders netværk af leverandører og samarbejdspartnere. Det er disse annoncer der finansierer og realiserer vores kunders filmprojekter. Vi forestiller os, at Du har erfaring med salg eller booking på telefonen Du interesserer dig for online markedsføring Du er vedholdende, struktureret og proaktiv Du er konkurrencemindet og målrettet Vi tilbyder Fast løn, provision bonus Ugentlige, månedlige og kvartalsmæssige konkurrencer Profesionelle faciliteter og søde kollegaer Et stort ansvar i et ambitiøst videomarketing-startup Vi glæder os meget til at høre fra dig. Pro-film.dk

ProfilM søger en stærk intern salgskonsulent

Om ProfilM
Vi tilbyder profilfilm, animationsfilm og reklamefilm med et annoncefinansieret og dynamisk priskoncept.

Vi befinder os i flotte omgivelser i Favrskov Erhvervscenter i Hinnerup, nær Århus og motorvej E45.

Om jobbet
Du skal, med telefonen som det primære redskab, sælge annoncer og product placement til vores kunders netværk af leverandører og samarbejdspartnere. Det er disse annoncer der finansierer og realiserer vores kunders filmprojekter. 

Vi forestiller os, at

  • Du har erfaring med salg eller booking på telefonen
  • Du interesserer dig for online markedsføring
  • Du er vedholdende, struktureret og proaktiv
  • Du er konkurrencemindet og målrettet

Vi tilbyder

  • Fast løn, provision & bonus
  • Ugentlige, månedlige og kvartalsmæssige konkurrencer
  • Profesionelle faciliteter og søde kollegaer
  • Et stort ansvar i et ambitiøst videomarketing-startup


Vi glæder os meget til at høre fra dig.

Pro-film.dk

ProfilM IVSHinnerup2020-02-07T00:00:002020-04-01T00:00:00
330174488Salgsmedarbejder med kendskab til metalindustrien søges!Robot For vores kunde i Thisted søger vi en salgsmedarbejder, der har kendskab til metalindustrien. Du skal have masser af gå-på-mod og lyst til at lære nyt. Som intern salgsmedarbejder får du en central rolle i salgsafdelingen. Dine opgaver: Opsøgende salg Norge Danmark Opfølgning på tilbud Kunde kontakt pleje Dine kvalifikationer: Du KAN være uddannet smed industritekniker med flair for salg Du KAN være uddannet salgsassistent med kendskab til jern- og metalindustrien Teknisk indsigt Kendskab til Office-pakken og gerne til Monitor eller lignende Kommunikerer på Dansk, Engelsk Samt Norsk mundtlig og skriftlig Vi tilbyder Et spændende job i en virksomhed, hvor du vil få en stor kontaktflade i en travl hverdag i et attraktivt og uformelt arbejdsmiljø. Du vil indgå i vores salgsteam beskæftigende 3 medarbejdere p.t. Lønnen er efter kvalifikationer! Lyder dette som noget for dig? Så send os en mail på job@tempu.dk mærket Sælger Thisted . Vi glæder os til at høre fra dig! :-)

For vores kunde i Thisted søger vi en salgsmedarbejder, der har kendskab til metalindustrien.

Du skal have masser af gå-på-mod og lyst til at lære nyt.

 

Som intern salgsmedarbejder får du en central rolle i salgsafdelingen.

Dine opgaver:

• Opsøgende salg Norge/Danmark

• Opfølgning på tilbud

• Kunde kontakt/pleje

 

Dine kvalifikationer: 

• Du KAN være uddannet smed/industritekniker med flair for salg

• Du KAN være uddannet salgsassistent med kendskab til jern- og metalindustrien

• Teknisk indsigt

• Kendskab til Office-pakken og gerne til Monitor eller lignende

• Kommunikerer på Dansk, Engelsk Samt Norsk mundtlig og skriftlig

 

Vi tilbyder

Et spændende job i en virksomhed, hvor du vil få en stor kontaktflade i en travl hverdag i et attraktivt og uformelt arbejdsmiljø. Du vil indgå i vores salgsteam beskæftigende 3 medarbejdere p.t. 

 

Lønnen er efter kvalifikationer! 

 

Lyder dette som noget for dig? Så send os en mail på job@tempu.dk mærket "Sælger Thisted".

 

Vi glæder os til at høre fra dig! :-) 

Tempu IVSAarhus N2020-02-08T00:00:002020-02-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SALGSASSISTENT MED FOKUS PÅ DETALJER OG BUNDLINJE - Barselsvikariat

JASA COMPANY A/S

Lystrup
Har du erfaring med opsøgende salg og kundeservice i verdensklasse? Motiveres du af at opbygge nye kunderelationer og udvikle den eksisterende kundeportefølje? Er du vild med at skabe resultater på bundlinjen? Er du købmand til fingerspidserne og ka...
Indrykket:7. januar 2020

Intern salgs- og rekrutteringskonsulent til attraktiv stilling i Århus

VIKTECH P/S

Risskov
Har du erfaring med rekruttering, telemarketing eller salg? Trives du med et selvstændigt job, hvor du har en stor kontaktflade og skaber resultater igennem mennesker? Viktech søger en udadvendt rekrutteringskonsulent til vores kontor i Aarhus, hvor...
Indrykket:3. januar 2020

Salgstrainee til inside sales

DCS ApS

Trige
Er du ambitiøs? Er du fokuseret? Og har du lyst til at prøve dit talent af i en salgsafdeling?Kan du svare ja til de tre spørgsmål, er det måske dig, der skal være det næste talent, som bliver slebet til i vores salgsafdeling. DCS ApS er vi n af Dan...
Indrykket:13. januar 2020

Intern Salgskonsulent

ProfilM IVS

Hinnerup
ProfilM søger en stærk intern salgskonsulent Om ProfilM Vi tilbyder profilfilm, animationsfilm og reklamefilm med et annoncefinansieret og dynamisk priskoncept. Vi befinder os i flotte omgivelser i Favrskov Erhvervscenter i Hinnerup, nær Århus og mo...
Indrykket:7. februar 2020

Salgsmedarbejder med kendskab til metalindustrien søges!

Tempu IVS

Aarhus N
For vores kunde i Thisted søger vi en salgsmedarbejder, der har kendskab til metalindustrien. Du skal have masser af gå-på-mod og lyst til at lære nyt. Som intern salgsmedarbejder får du en central rolle i salgsafdelingen. Dine opgaver: Opsøgende sa...
Indrykket:8. februar 2020