Salgskonsulent

ErhvervsWebdesign søger 3 sælgere!

Vi vokser og mangler dygtige sælgere i Jylland!

Det er et krav, du tidligere har arbejdet succesfuldt med salg. Vi lægger meget vægt på, at du har karisma, er energisk og kan gå ind i folk med træsko på. Det forventes, at du som person er en fighter og at du ikke er bange for at gøre en forskel. Hvis du kan sige ja til dette, så vil vi meget gerne oplære dig i en branche hvor der er fart på hver dag.

Vi leder efter stærkt resultatorienteret og ambitiøse sælgere, der arbejder struktureret og systematisk.
Hos ErhvervsWebdesign starter du typisk med at booke møder 2–3 dage om ugen og køre på møder 2-3 dage om ugen. Det er klart en fordel, at have arbejdet med salg af hjemmesider eller markedsføring, dette er dog ikke et krav, da oplæring vil finde sted.
Du starter i et team, hvor du samtidig starter karriere, hvor der ingen grænser er!
Vi skiller os ud fra mængden ved at kunderne altid er i højsædet, hvilket betyder:

  • Altid den bedste service!
  • Altid det bedste produkt når det kommer til hjemmesideløsninger og onlinemarkedsføring!
Har du lyst til at slutte dig til et nyt team hvor der ikke er langt fra sælger til chef?
Du vil komme til at møde spændende udfordringer, og du vil have ansvar for at pleje dine kunder samt fornyelse af deres løsninger. Vi har stor knowhow på markedet, hvilket gør at du hos os har alle muligheder for at blive den bedste.
 
Vi forventer at du:
  • Er klar til at træde ind i et dynamisk miljø, med store samarbejdspartnere og rivende udvikling
  • Er klar på personlig udvikling og udfordringer
  • Har erfaring med salg, gerne fra branchen.
  • Er udadvendt, med talegaverne i orden.
  • Er stabil, mødepligtig og kan strukturere dine arbejdsopgaver.
  • Har en relevant teoretisk baggrund, dette er en fordel ikke et krav, oplæring vil finde sted.
  • Kan det med at lukke en handel.
  • Når de aftalte mål.
  • Er ambitiøs og har vinderinstinkter
Vi tilbyder:
  • En behagelig arbejdsplads med gode lokaler og kollegaer.
  • Attraktiv løn pakke med provision uden loft.
  • Ordentlige forhold med faste møde tider  
Hvis du er interesseret i jobbet, så send din ansøgning til job@erhvervswebdesign.dk. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os på: +45 82 82 98 98
Vi glæder os til at høre fra dig.
 
Kørekort: B


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330165542Phoenix-7af7176912020-01-27T18:09:41.573Salgskonsulent

ErhvervsWebdesign søger 3 sælgere!

Vi vokser og mangler dygtige sælgere i Jylland!

Det er et krav, du tidligere har arbejdet succesfuldt med salg. Vi lægger meget vægt på, at du har karisma, er energisk og kan gå ind i folk med træsko på. Det forventes, at du som person er en fighter og at du ikke er bange for at gøre en forskel. Hvis du kan sige ja til dette, så vil vi meget gerne oplære dig i en branche hvor der er fart på hver dag.

Vi leder efter stærkt resultatorienteret og ambitiøse sælgere, der arbejder struktureret og systematisk.
Hos ErhvervsWebdesign starter du typisk med at booke møder 2–3 dage om ugen og køre på møder 2-3 dage om ugen. Det er klart en fordel, at have arbejdet med salg af hjemmesider eller markedsføring, dette er dog ikke et krav, da oplæring vil finde sted.
Du starter i et team, hvor du samtidig starter karriere, hvor der ingen grænser er!
Vi skiller os ud fra mængden ved at kunderne altid er i højsædet, hvilket betyder:

  • Altid den bedste service!
  • Altid det bedste produkt når det kommer til hjemmesideløsninger og onlinemarkedsføring!
Har du lyst til at slutte dig til et nyt team hvor der ikke er langt fra sælger til chef?
Du vil komme til at møde spændende udfordringer, og du vil have ansvar for at pleje dine kunder samt fornyelse af deres løsninger. Vi har stor knowhow på markedet, hvilket gør at du hos os har alle muligheder for at blive den bedste.
 
Vi forventer at du:
  • Er klar til at træde ind i et dynamisk miljø, med store samarbejdspartnere og rivende udvikling
  • Er klar på personlig udvikling og udfordringer
  • Har erfaring med salg, gerne fra branchen.
  • Er udadvendt, med talegaverne i orden.
  • Er stabil, mødepligtig og kan strukturere dine arbejdsopgaver.
  • Har en relevant teoretisk baggrund, dette er en fordel ikke et krav, oplæring vil finde sted.
  • Kan det med at lukke en handel.
  • Når de aftalte mål.
  • Er ambitiøs og har vinderinstinkter
Vi tilbyder:
  • En behagelig arbejdsplads med gode lokaler og kollegaer.
  • Attraktiv løn pakke med provision uden loft.
  • Ordentlige forhold med faste møde tider  
Hvis du er interesseret i jobbet, så send din ansøgning til job@erhvervswebdesign.dk. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os på: +45 82 82 98 98
Vi glæder os til at høre fra dig.
 
Kørekort: B
ErhvervsWebdesign søger 3 sælgere!Vi vokser og mangler dygtige sælgere i Jylland! Det er et krav, du tidligere har arbejdet succesfuldt med salg. Vi lægger meget vægt på, at du har karisma, er energisk og kan gå ind i folk med træsko på. Det forventes, at du som person er en fighter og at du ikke er bange for at gøre en forskel. Hvis du kan sige ja til dette, så vil vi meget gerne oplære dig i en branche hvor der er fart på hver dag.Vi leder efter stærkt resultatorienteret og ambitiøse sælgere, der arbejder struktureret og systematisk.Hos ErhvervsWebdesign starter du typisk med at booke møder 2 3 dage om ugen og køre på møder 2-3 dage om ugen. Det er klart en fordel, at have arbejdet med salg af hjemmesider eller markedsføring, dette er dog ikke et krav, da oplæring vil finde sted.Du starter i et team, hvor du samtidig starter karriere, hvor der ingen grænser er!Vi skiller os ud fra mængden ved at kunderne altid er i højsædet, hvilket betyder: Altid den bedste service!Altid det bedste produkt når det kommer til hjemmesideløsninger og onlinemarkedsføring!Har du lyst til at slutte dig til et nyt team hvor der ikke er langt fra sælger til chef?Du vil komme til at møde spændende udfordringer, og du vil have ansvar for at pleje dine kunder samt fornyelse af deres løsninger. Vi har stor knowhow på markedet, hvilket gør at du hos os har alle muligheder for at blive den bedste. Vi forventer at du:Er klar til at træde ind i et dynamisk miljø, med store samarbejdspartnere og rivende udviklingEr klar på personlig udvikling og udfordringerHar erfaring med salg, gerne fra branchen.Er udadvendt, med talegaverne i orden.Er stabil, mødepligtig og kan strukturere dine arbejdsopgaver.Har en relevant teoretisk baggrund, dette er en fordel ikke et krav, oplæring vil finde sted.Kan det med at lukke en handel.Når de aftalte mål.Er ambitiøs og har vinderinstinkter Vi tilbyder:En behagelig arbejdsplads med gode lokaler og kollegaer.Attraktiv løn pakke med provision uden loft.Ordentlige forhold med faste møde tider Hvis du er interesseret i jobbet, så send din ansøgning til job@erhvervswebdesign.dk. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os på: 45 82 82 98 98Vi glæder os til at høre fra dig. Kørekort: B10Phoenix7af71769101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-01T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3699354Erhvervswebdesign ApS11Auktionsgade 3, 2. sal6700EsbjergDKDanmarkORS/7af71769_logo.pngORS/Small/7af71769_logo.png0
job@erhvervswebdesign.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent10001892327PhoenixMedium00027-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7af71769https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7af71769https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7af71769&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7af71769&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/341523-41-1.jpgSalgskonsulent12008571Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg364014168job@erhvervswebdesign.dkjob@erhvervswebdesign.dkDanmarkDanmark330180005Telefonsælgere - deltidRobot Telefonsælgere søges til eftermiddag aften timer Hos VestjyskPartners søger vi engagerede og udadvendte telefonsælgere Som telefonsælger hos VestjyskPartners kan du forvente en spændende arbejdsdag. Opsøgende salg og grundlæggende rådgivning vejledning i fagforening a-kasse produkter Telefonisk kontakt til nye potentielle medlemmere Grundig oplæring i produkterne Vi forventer at du: Har flair for salg og kan tale med alle Er udadvendt og kan arbejde selvstændigt Motiveres af salg Kommer med eller uden erfaring Vi tilbyder: Grundig oplæring Fast timeløn på minimum 100 kr. t. Høj provision Gode karrieremuligheder Konkurrencer om fede præmier(Alt fra biografbilletter til rejser) Der er tale om en deltidsstilling og arbejdstiden er fra kl. 16.00-20.00(Et par gange i ugen) Er du vores nye kollega? Send os dit CV og en ansøgning allerede i dag - Så vender vi hurtigt tilbage og invitere dig til en uddybende samtale.

Telefonsælgere søges til eftermiddag / aften timer

Hos VestjyskPartners søger vi engagerede og udadvendte telefonsælgere

Som telefonsælger hos VestjyskPartners kan du forvente en spændende arbejdsdag.

  • Opsøgende salg og grundlæggende rådgivning/vejledning i fagforening/a-kasse produkter
  • Telefonisk kontakt til nye potentielle medlemmere
  • Grundig oplæring i produkterne

Vi forventer at du:

  • Har flair for salg og kan tale med alle
  • Er udadvendt og kan arbejde selvstændigt
  • Motiveres af salg
  • Kommer med eller uden erfaring

Vi tilbyder:

  • Grundig oplæring
  • Fast timeløn på minimum 100 kr./t.
  • Høj provision
  • Gode karrieremuligheder
  • Konkurrencer om fede præmier(Alt fra biografbilletter til rejser)

Der er tale om en deltidsstilling og arbejdstiden er fra kl. 16.00-20.00(Et par gange i ugen)

Er du vores nye kollega?

Send os dit CV og en ansøgning allerede i dag - Så vender vi hurtigt tilbage og invitere dig til en uddybende samtale.

 

VestjyskPartners ApSEsbjerg2020-02-18T00:00:002020-02-29T00:00:00
330179059Salgs- og kalkulationsmedarbejder - er du eksperten, der sammen med kollegerne hos BETONELEMENT i Esbjerg hjælper vores kunder i mål med den bedste og mest økonomiske elementløsning?Robot CRH Concrete A S, der ejer brands som BETONELEMENT, DALTON, EXPAN, MONTAGE, MODULBAD og INDUSTRI, er med markedets største og bredeste produktprogram Danmarks førende leverandør af betonelementer og systemløsninger i beton. Vi beskæftiger for tiden ca. 1.400 medarbejdere fordelt på 11 fabrikker i hele Danmark. I BETONELEMENT- brandet arbejder vi hovedsageligt med industri- og erhvervsbyggerier, stadionbyggeri og parkeringshuse, ligesom vi arbejder med facadekalkulation til alle typer af byggeri udtaler salgschef Morten Hille Kalkulationsmedarbejder med salg i blodet I samarbejde med det øvrige salgsteam skal du vurdere dine sagers konstruktioner og finde optimale løsningsforslag. Herunder har du ansvaret for at sikre at de interne procedurer overholdes. En del af arbejdet består også af koordinering, samarbejde og sparring med virksomhedens øvrige afdelinger. Alt efter din profil er der mulighed for at køre hele salgsprocessen selv. Typiske opgaver i din hverdag: Rådgivning og afklaring af projekterne Kundemøder internt og eksternt Tilbudsberegning og udarbejdelse af tilbud Opfølgning på tilbud Forhandling Intern ordreoprettelse Din baggrund kunne være bygningsingeniør, bygningskonstruktør eller lignende. Det er naturligvis optimalt, hvis du har erfaring med salgs- og kalkulationsarbejde, og meget gerne fra byggebranchen, men dette er ikke et krav. Hør Jimmy fortælle om jobbet her: https: www.youtube.com watch?v ddOxLe426xc Du har en betydelig drivkraft, er nysgerrig og fremtræder troværdigt. Du værdsætter grundighed og slipper ikke opgaven, før du er i mål. Hverdagen vil kræve struktur og vedholdenhed, da du ofte vil arbejde med komplekse udbudsmaterialer. Når hverdagen kan blive udfordret af mange projekter, mister du ikke dit fokus på detaljerne ej heller helheden i projektet. Du værdsætter samarbejdet i teamet, og det falder dig naturligt at trække på den erfaring, der er i afdelingen. Det er et krav, at dine formuleringsevner på dansk er gode både skriftligt såvel som mundtligt. Vi forventer desuden, at du besidder gode IT-kundskaber, herunder MS Office, REVIT samt kendskab til andre gængse tegneprogrammer. Masser af faglig sparring og uformelt arbejdsmiljø Dagligdagen er præget af en fri, humoristisk og uformel tone samt et travlt men godt arbejdsmiljø med stor fokus på tillid, trivsel, høj faglighed og kvalitet. CRH Concrete A S er en økonomisk solid virksomhed, hvor der er gode muligheder for at få indflydelse på arbejdets indhold og din egen udvikling. Interesseret? Stillingen ønskes besat snarest muligt, og vi indkalder løbende til samtaler. Vi glæder os til at modtage din ansøgning udformet på dansk via dette link crhconcrete.dk karriere job senest søndag den 23. februar 2020. Din henvendelse behandles naturligvis fortroligt. Ønsker du yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte Morten Hille på tlf. 7637 7950.

CRH Concrete A/S, der ejer brands som BETONELEMENT, DALTON, EXPAN, MONTAGE, MODULBAD og INDUSTRI, er med markedets største og bredeste produktprogram Danmarks førende leverandør af betonelementer og systemløsninger i beton. Vi beskæftiger for tiden ca. 1.400 medarbejdere fordelt på 11 fabrikker i hele Danmark.

”I BETONELEMENT- brandet arbejder vi hovedsageligt med industri- og erhvervsbyggerier, stadionbyggeri og parkeringshuse, ligesom vi arbejder med facadekalkulation til alle typer af byggeri” udtaler salgschef Morten Hille 

Kalkulationsmedarbejder med salg i blodet

I samarbejde med det øvrige salgsteam skal du vurdere dine sagers konstruktioner og finde optimale løsningsforslag. Herunder har du ansvaret for at sikre at de interne procedurer overholdes. En del af arbejdet består også af koordinering, samarbejde og sparring med virksomhedens øvrige afdelinger. Alt efter din profil er der mulighed for at køre hele salgsprocessen selv.

Typiske opgaver i din hverdag:

  • Rådgivning og afklaring af projekterne
  • Kundemøder – internt og eksternt
  • Tilbudsberegning og udarbejdelse af tilbud
  • Opfølgning på tilbud
  • Forhandling
  • Intern ordreoprettelse

Din baggrund kunne være bygningsingeniør, bygningskonstruktør eller lignende. Det er naturligvis optimalt, hvis du har erfaring med salgs- og kalkulationsarbejde, og meget gerne fra byggebranchen, men dette er ikke et krav.

Hør Jimmy fortælle om jobbet her: https://www.youtube.com/watch?v=ddOxLe426xc

Du har en betydelig drivkraft, er nysgerrig og fremtræder troværdigt. Du værdsætter grundighed og slipper ikke opgaven, før du er i mål. Hverdagen vil kræve struktur og vedholdenhed, da du ofte vil arbejde med komplekse udbudsmaterialer. Når hverdagen kan blive udfordret af mange projekter, mister du ikke dit fokus på detaljerne – ej heller helheden i projektet. Du værdsætter samarbejdet i teamet, og det falder dig naturligt at trække på den erfaring, der er i afdelingen.

Det er et krav, at dine formuleringsevner på dansk er gode – både skriftligt såvel som mundtligt. Vi forventer desuden, at du besidder gode IT-kundskaber, herunder MS Office, REVIT samt kendskab til andre gængse tegneprogrammer.

Masser af faglig sparring og uformelt arbejdsmiljø

Dagligdagen er præget af en fri, humoristisk og uformel tone samt et travlt men godt arbejdsmiljø med stor fokus på tillid, trivsel, høj faglighed og kvalitet. CRH Concrete A/S er en økonomisk solid virksomhed, hvor der er gode muligheder for at få indflydelse på arbejdets indhold og din egen udvikling. 

Interesseret?

Stillingen ønskes besat snarest muligt, og vi indkalder løbende til samtaler. Vi glæder os til at modtage din ansøgning udformet på dansk via dette link crhconcrete.dk/karriere/job/ senest søndag den 23. februar 2020.

Din henvendelse behandles naturligvis fortroligt.

Ønsker du yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte Morten Hille på tlf. 7637 7950.

CRH Concrete A/SEsbjerg Ø2020-02-18T00:00:002020-02-23T00:00:00
330189212Vi søger erfarne salgskonsulenterRobot Vi vokser meget hurtigt og mangler passionerede sælger. Hos VestjyskPartners søger vi folk, som brænder for at sælge og ikke er bange for at skabe sin egen succes. Det forventes at du kan arbejde selvstændigt og har erfaring inden for salg. Vi leder efter en stærk resultatorienteret salgskonsulent, som er udadvendt og kan møde kunden med et smil. Du vil få ansvar for din egen kundeportefølje og det er vigtigt at du kan følge op på disse og lukke et salg hurtigt. Nytænkende og selvstændig for at finde nye kunder. Din primære arbejdsplads vil være på telefonen og i field. Arbejdsområder: Opsøgende salg i field marken Telefonisk kontakt til kunder Geografisk er det med udgangspunkt i Esbjerg. Kvalifikationer og kompetencer: Du er udadvendt Har taleteknikkerne i orden Du er god til at tale med folk etablere personlige relationer Du trives i en travl hverdag Du brænder for at skabe resultater inden for salg Du er klar på personlig udvikling og udfordringer Du skal kunne evaluere på din indsats og dine salgsevner Vi tilbyder: En spændende hverdag Attraktiv lønpakke uden loft (Garantiløn på 16.033 kr.) Oplæring i B2C opsøgende salg

Vi vokser meget hurtigt og mangler passionerede sælger. Hos VestjyskPartners søger vi folk, som brænder for at sælge og ikke er bange for at skabe sin egen succes.
Det forventes at du kan arbejde selvstændigt og har erfaring inden for salg.  
Vi leder efter en stærk resultatorienteret salgskonsulent, som er udadvendt og kan møde kunden med et smil.

Du vil få ansvar for din egen kundeportefølje og det er vigtigt at du kan følge op på disse og lukke et salg hurtigt. Nytænkende og selvstændig for at finde nye kunder.

Din primære arbejdsplads vil være på telefonen og i field.

Arbejdsområder:

  • Opsøgende salg i field/marken
  • Telefonisk kontakt til kunder
  • Geografisk er det med udgangspunkt i Esbjerg.

Kvalifikationer og kompetencer:

  • Du er udadvendt
  • Har taleteknikkerne i orden
  • Du er god til at tale med folk/etablere personlige relationer
  • Du trives i en travl hverdag
  • Du brænder for at skabe resultater inden for salg
  • Du er klar på personlig udvikling og udfordringer
  • Du skal kunne evaluere på din indsats og dine salgsevner

Vi tilbyder:

  • En spændende hverdag
  • Attraktiv lønpakke uden loft (Garantiløn på 16.033 kr.)
  • Oplæring i B2C opsøgende salg

 

VestjyskPartners ApSEsbjerg2020-02-20T00:00:002020-03-10T00:00:00
330181098Vi har forrygende travlt og søger salgskonsulent med drive og stærke værdierRobot Jørgen Hansen Biler A S i Skærbæk søger engageret salgskonsulent til nye og brugte biler. Med fokus på markedsføring, høj kundeservice og attraktive løsninger, har Jørgen Hansen Biler A S skabt en bilforretning, der er landskendt og respekteret. Huset er autoriseret KIA og Isuzu-forhandler, der har formået at være Danmarks bedst sælgende KIA-forhandler gennem de seneste 4 år. Jørgen Hansen Biler A S står stærkt i markedet grundet en grundlæggende målsætning: Nr. 2 er den første taber samme filosofi skinner igennem i både kvalitet og nærvær. Har du lyst til at blive en del af et dedikeret team, der vil levere den bedste kundeoplevelse hver gang? Vil du yde en seriøs service ud over det sædvanlige, ja, helt ud over fingerspidserne? Kan du holde overblikket på både kunder og opgaver? Ser du muligheder frem for begrænsninger? Så læs endelig videre måske er det lige DIG, vi søger! Om stillingen Vi søger en sælger, der vil være med til at sikre vores position. En person, der møder kunderne i øjenhøjde og trives i et miljø, hvor man konstant arbejder på at beholde førertrøjen. Kundeservice er nøgleordet ved Jørgen Hansen Biler A S, og den vigtigste prioritet, når det kommer til den daglige drift. Du vil få en dagligdag i en flad organisation, der er ejerledet. Der er højt til loftet og beslutninger kan træffes hurtigt. Du vil arbejde i et velfungerende team, hvor der er masser af energi og vindermentalitet. Jørgen Hansen Biler A S bruger Autodesktop til alt i forretningen, og salgsprocesser bliver løbende optimeret for at sikre en effektiv arbejdsgang, hvilket er til gavn for såvel sælger som kunder. Om dig Du har erfaring fra autobranchen. Du har en personlighed, der er tillidsskabende, og du sætter en ære i at opgaverne bliver gjort færdig. Du er udviklingsorienteret og åben for at prøve ny løsninger i bestræbelserne på at nå virksomhedens målsætninger. Du er ansvarsbevidst. Du har overblik og kan identificere dig selv med de værdier, som Jørgen Hansen Biler A S bygger deres forretning på. Vi leder efter en sælger, der formår at finde løsningen og lukke handlen enten finder man kunden til bilen, ellers finder man bilen til kunden. Du tilbydes Et godt og udfordrende job i en levende og veldrevet virksomhed med korte beslutningsveje og stor selvstændighed for den enkelte En uformel tone og gode og engagerede kolleger Løn, pension og bilordning efter kvalifikationer Lyder dette som dig, så skynd dig til tasterne og søg stillingen Vi indkalder løbende kandidater til samtale så hold dig ikke tilbage, hvis det har din interesse. Vi glæder os til at høre fra dig. Ved eventuelle spørgsmål bedes du kontakte salgschef Jeppe Beck Jensen på tlf. 30214105

Jørgen Hansen Biler A/S i Skærbæk søger engageret salgskonsulent til nye og brugte biler.

Med fokus på markedsføring, høj kundeservice og attraktive løsninger, har Jørgen Hansen Biler A/S skabt en bilforretning, der er landskendt og respekteret. 

Huset er autoriseret KIA og Isuzu-forhandler, der har formået at være Danmarks bedst sælgende KIA-forhandler gennem de seneste 4 år.

Jørgen Hansen Biler A/S står stærkt i markedet grundet en grundlæggende målsætning: ”Nr. 2 er den første taber” – samme filosofi skinner igennem i både kvalitet og nærvær.

  • Har du lyst til at blive en del af et dedikeret team, der vil levere den bedste kundeoplevelse hver gang?
  • Vil du yde en seriøs service ud over det sædvanlige, ja, helt ud over fingerspidserne?
  • Kan du holde overblikket på både kunder og opgaver?
  • Ser du muligheder frem for begrænsninger?

Så læs endelig videre måske er det lige DIG, vi søger!

Om stillingen

Vi søger en sælger, der vil være med til at sikre vores position. En person, der møder kunderne i øjenhøjde og trives i et miljø, hvor man konstant arbejder på at beholde førertrøjen.

Kundeservice er nøgleordet ved Jørgen Hansen Biler A/S, og den vigtigste prioritet, når det kommer til den daglige drift.

Du vil få en dagligdag i en flad organisation, der er ejerledet. Der er højt til loftet og beslutninger kan træffes hurtigt. Du vil arbejde i et velfungerende team, hvor der er masser af energi og vindermentalitet.

Jørgen Hansen Biler A/S bruger Autodesktop til alt i forretningen, og salgsprocesser bliver løbende optimeret for at sikre en effektiv arbejdsgang, hvilket er til gavn for såvel sælger som kunder.

Om dig

Du har erfaring fra autobranchen. Du har en personlighed, der er tillidsskabende, og du sætter en ære i at opgaverne bliver gjort færdig. Du er udviklingsorienteret og åben for at prøve ny løsninger i bestræbelserne på at nå virksomhedens målsætninger. Du er ansvarsbevidst. Du har overblik og kan identificere dig selv med de værdier, som Jørgen Hansen Biler A/S bygger deres forretning på.

Vi leder efter en sælger, der formår at finde løsningen og lukke handlen; enten finder man kunden til bilen, ellers finder man bilen til kunden.

Du tilbydes

  • Et godt og udfordrende job i en levende og veldrevet virksomhed med korte beslutningsveje og stor selvstændighed for den enkelte
  • En uformel tone og gode og engagerede kolleger
  • Løn, pension og bilordning efter kvalifikationer

 

Lyder dette som dig, så skynd dig til tasterne og søg stillingen

Vi indkalder løbende kandidater til samtale – så hold dig ikke tilbage, hvis det har din interesse.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ved eventuelle spørgsmål bedes du kontakte salgschef Jeppe Beck Jensen på tlf. 30214105

JØRGEN HANSEN BILER A/SSkærbæk2020-02-18T00:00:002020-03-30T00:00:00
330182253Advanced Customer Services Manager, EuropeRobot Do you want a position with great development potential? One where you become a central figure in developing our brand-new European organisation within software services? You will be the one to lay the foundation for our team to develop. You start by selling customer-specific software solutions, and as we gain volume and the business grows, your role will develop. Ready to set the direction and help us pave the way? Software Services where IT meets customer needs You will join our Software Services team based in Kolding, Denmark, and collaborate closely with our European Software Sales teams. In Software Services, we are responsible for managing all customer requested development for integration and other initiatives that help customers get the most out of their investments. Stepping into our office, you will feel the entrepreneurial spirit and the vibrant dynamics of cultural meetings as we make customer wishes come to life across the globe. A role with ambition You will be responsible for building a European advanced customer services business set-up to form an independent full-blown service set-up. Nothing more, nothing less. Your objective with the role is to provide strong support to the local European sales units in creating customer-specific solutions. As such, your customers will not only be major corporations around Europe but also each country needing your assistance. Your role already has counterparts around the world, and you will also collaborate closely with the sales directors of the European Schneider countries. Essentially, you will be a trusted advisor through the entire sales process up until a project is sold. Travelling up to 25-35 days a year within Europe, you will: Sell promote Advanced Customer Services internally, to the local sales organisations and to customers while ensuring a strong customer experience Consult with existing customers and upsell our services with the sales teams Design solutions and deliver strong statement of works Participate in developing new global service offerings Many career opportunities and focus on development At Schneider Electric, we want the best employees. That is why we do not compromise on education and personal development, and we work targeted and structured with educational plans from day 1. As Advanced Customer Services Manager, you will constantly develop your professional competencies and have focus on your personal development. Business background, tech savvy and leader mentality You possess strong business development skills and maintain a customer focus as you pick up on each customer s needs and help translate it into a software solution. Moreover, you thrive in a setting where cultures meet, and you like that development happens fast even if it may be unpredictable at times. We imagine that you: Have a business background, are tech savvy and have 5 years of experience selling services. A background from consulting may also be a way into this job Exhibit the leadership mentality that allows you to spearhead the development of the European organisation Are fluent in English and preferably have knowledge of at least one major European language Interested? If you have any questions regarding the position, please contact Head of Software Services Rune Østergaard on 45 2722 1613. Read more about us and meet some of our employees at www.schneider-electric.dk. Please apply before February 29th, 2020 Please apply online and send us your motivated cover letter, CV and diplomas. We are looking forward to hearing from you

Do you want a position with great development potential? One where you become a central figure in developing our brand-new European organisation within software services?

 

You will be the one to lay the foundation for our team to develop. You start by selling customer-specific software solutions, and as we gain volume and the business grows, your role will develop. Ready to set the direction and help us pave the way?

 Software Services – where IT meets customer needs

You will join our Software Services team based in Kolding, Denmark, and collaborate closely with our European Software Sales teams. In Software Services, we are responsible for managing all customer requested development for integration and other initiatives that help customers get the most out of their investments. Stepping into our office, you will feel the entrepreneurial spirit and the vibrant dynamics of cultural meetings as we make customer wishes come to life across the globe.

 A role with ambition

You will be responsible for building a European advanced customer services business set-up to form an independent full-blown service set-up. Nothing more, nothing less.

 

Your objective with the role is to provide strong support to the local European sales units in creating customer-specific solutions. As such, your customers will not only be major corporations around Europe but also each country needing your assistance.

 

Your role already has counterparts around the world, and you will also collaborate closely with the sales directors of the European Schneider countries. Essentially, you will be a trusted advisor through the entire sales process up until a project is sold.

 

Travelling up to 25-35 days a year within Europe, you will:

  • Sell/promote Advanced Customer Services internally, to the local sales organisations and to customers while ensuring a strong customer experience

  • Consult with existing customers and upsell our services with the sales teams

  • Design solutions and deliver strong statement of works

  • Participate in developing new global service offerings

Many career opportunities and focus on development 

At Schneider Electric, we want the best employees. That is why we do not compromise on education and personal development, and we work targeted and structured with educational plans from day 1. As Advanced Customer Services Manager, you will constantly develop your professional competencies and have focus on your personal development. 

 

Business background, tech savvy and leader mentality

You possess strong business development skills and maintain a customer focus as you pick up on each customer’s needs and help translate it into a software solution. Moreover, you thrive in a setting where cultures meet, and you like that development happens fast – even if it may be unpredictable at times. We imagine that you:

 

  • Have a business background, are tech savvy and have 5+ years of experience selling services. A background from consulting may also be a way into this job
  • Exhibit the leadership mentality that allows you to spearhead the development of the European organisation
  • Are fluent in English and preferably have knowledge of at least one major European language

 

Interested? 

 

If you have any questions regarding the position, please contact Head of Software Services Rune Østergaard on +45 2722 1613. Read more about us and meet some of our employees at www.schneider-electric.dk.

 

 

Please apply before February 29th, 2020

Please apply online and send us your motivated cover letter, CV and diplomas. We are looking forward to hearing from you

SCHNEIDER ELECTRIC IT DENMARK ApSKolding2020-02-18T00:00:002020-02-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Telefonsælgere - deltid

VestjyskPartners ApS

Esbjerg
Telefonsælgere søges til eftermiddag aften timer Hos VestjyskPartners søger vi engagerede og udadvendte telefonsælgere Som telefonsælger hos VestjyskPartners kan du forvente en spændende arbejdsdag. Opsøgende salg og grundlæggende rådgivning vejledn...
Indrykket:18. februar 2020

Salgs- og kalkulationsmedarbejder - er du eksperten, der sammen med kollegerne hos BETONELEMENT i Esbjerg hjælper vores kunder i mål med den bedste og mest økonomiske elementløsning?

CRH Concrete A/S

Esbjerg Ø
CRH Concrete A S, der ejer brands som BETONELEMENT, DALTON, EXPAN, MONTAGE, MODULBAD og INDUSTRI, er med markedets største og bredeste produktprogram Danmarks førende leverandør af betonelementer og systemløsninger i beton. Vi beskæftiger for tiden ...
Indrykket:18. februar 2020

Vi søger erfarne salgskonsulenter

VestjyskPartners ApS

Esbjerg
Vi vokser meget hurtigt og mangler passionerede sælger. Hos VestjyskPartners søger vi folk, som brænder for at sælge og ikke er bange for at skabe sin egen succes. Det forventes at du kan arbejde selvstændigt og har erfaring inden for salg. Vi leder...
Indrykket:20. februar 2020

Vi har forrygende travlt og søger salgskonsulent med drive og stærke værdier

JØRGEN HANSEN BILER A/S

Skærbæk
Jørgen Hansen Biler A S i Skærbæk søger engageret salgskonsulent til nye og brugte biler. Med fokus på markedsføring, høj kundeservice og attraktive løsninger, har Jørgen Hansen Biler A S skabt en bilforretning, der er landskendt og respekteret. Hus...
Indrykket:18. februar 2020

Advanced Customer Services Manager, Europe

SCHNEIDER ELECTRIC IT DENMARK ApS

Kolding
Do you want a position with great development potential? One where you become a central figure in developing our brand-new European organisation within software services? You will be the one to lay the foundation for our team to develop. You start b...
Indrykket:18. februar 2020