Salgskonsulent hos HARO Competence Center - Danmark

Vi søger snarest muligt en engageret og fleksibel intern sælger til forstærkning af vores team til stillingen som:

Dine opgaver

  • Som kontaktflade for vores salgsafdeling i Tyskland skal du servicere vores kunder samt deres kunder så som arkitekter, byggeherrer og byggefirmaer både personligt og telefonisk i det nyoprettede kompetencecenter i Aarhus
  • Du skal holde kompetencecentret ajour
  • Ved kundeevents skal du servicere vores kunder og sælgere
  • Stillingen omfatter desuden generelle kontoropgaver og administrative opgaver

Din profil
  • Du er uddannet og har arbejdserfaring inden for salg eller inden for detailhandlen
  • Du trives med aktiv kundekontakt
  • Du er god til at organisere, kommunikere og til at tage initiativ
  • Du er rutineret i brugen af MS-Office, og du er klar til at lære meget om parket, laminat og vores designgulve
  • Ud over dansk behersker du både tysk og engelsk på højt niveau
  • Bliv en del af vores succeshistorie i Danmark! Vi glæder os til at modtage din ansøgning med angivelse af dine lønforestillinger og en eventuel startdato. Vores personaleafdeling står til rådighed i tilfælde af spørgsmål på tlf. +49 (8031) 700 – 157.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"

Vi anmoder om CV og ansøgning på engelsk eller tysk.

Virksomheden Hamberger, der blev grundlagt i 1866, er i dag med sine 2.700 medarbejdere en førende producent af gulvbelægning af træ og toiletsæder og er repræsenteret i mere end 90 lande globalt. Den internationale firmakoncern omsætter hvert år, med en eksportandel på 50%, mere end 325 mio. € og er en af de mest betydningsfulde arbejdsgivere i regionen Rosenheim i det sydlige Bayern.
 
Hamberger Flooring har siden 1950 med sit gulvbelægningsmærke HARO udviklet sig til at blive den førende producent på markedet i Tyskland inden for området parket. Til produktporteføljen hører også laminat- og designgulve, korkgulve samt træfliser i stenlook.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330143824Phoenix-ae6d63c112020-01-14T00:00:00Salgskonsulent hos HARO Competence Center - DanmarkVi søger snarest muligt en engageret og fleksibel intern sælger til forstærkning af vores team til stillingen som:

Dine opgaver
  • Som kontaktflade for vores salgsafdeling i Tyskland skal du servicere vores kunder samt deres kunder så som arkitekter, byggeherrer og byggefirmaer både personligt og telefonisk i det nyoprettede kompetencecenter i Aarhus
  • Du skal holde kompetencecentret ajour
  • Ved kundeevents skal du servicere vores kunder og sælgere
  • Stillingen omfatter desuden generelle kontoropgaver og administrative opgaver

Din profil
  • Du er uddannet og har arbejdserfaring inden for salg eller inden for detailhandlen
  • Du trives med aktiv kundekontakt
  • Du er god til at organisere, kommunikere og til at tage initiativ
  • Du er rutineret i brugen af MS-Office, og du er klar til at lære meget om parket, laminat og vores designgulve
  • Ud over dansk behersker du både tysk og engelsk på højt niveau
  • Bliv en del af vores succeshistorie i Danmark! Vi glæder os til at modtage din ansøgning med angivelse af dine lønforestillinger og en eventuel startdato. Vores personaleafdeling står til rådighed i tilfælde af spørgsmål på tlf. +49 (8031) 700 – 157.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"

Vi anmoder om CV og ansøgning på engelsk eller tysk.

Virksomheden Hamberger, der blev grundlagt i 1866, er i dag med sine 2.700 medarbejdere en førende producent af gulvbelægning af træ og toiletsæder og er repræsenteret i mere end 90 lande globalt. Den internationale firmakoncern omsætter hvert år, med en eksportandel på 50%, mere end 325 mio. € og er en af de mest betydningsfulde arbejdsgivere i regionen Rosenheim i det sydlige Bayern.
 
Hamberger Flooring har siden 1950 med sit gulvbelægningsmærke HARO udviklet sig til at blive den førende producent på markedet i Tyskland inden for området parket. Til produktporteføljen hører også laminat- og designgulve, korkgulve samt træfliser i stenlook.

Vi søger snarest muligt en engageret og fleksibel intern sælger til forstærkning af vores team til stillingen som:Dine opgaverSom kontaktflade for vores salgsafdeling i Tyskland skal du servicere vores kunder samt deres kunder så som arkitekter, byggeherrer og byggefirmaer både personligt og telefonisk i det nyoprettede kompetencecenter i AarhusDu skal holde kompetencecentret ajourVed kundeevents skal du servicere vores kunder og sælgereStillingen omfatter desuden generelle kontoropgaver og administrative opgaverDin profilDu er uddannet og har arbejdserfaring inden for salg eller inden for detailhandlenDu trives med aktiv kundekontaktDu er god til at organisere, kommunikere og til at tage initiativDu er rutineret i brugen af MS-Office, og du er klar til at lære meget om parket, laminat og vores designgulveUd over dansk behersker du både tysk og engelsk på højt niveauBliv en del af vores succeshistorie i Danmark! Vi glæder os til at modtage din ansøgning med angivelse af dine lønforestillinger og en eventuel startdato. Vores personaleafdeling står til rådighed i tilfælde af spørgsmål på tlf. 49 (8031) 700 157. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning Vi anmoder om CV og ansøgning på engelsk eller tysk.Virksomheden Hamberger, der blev grundlagt i 1866, er i dag med sine 2.700 medarbejdere en førende producent af gulvbelægning af træ og toiletsæder og er repræsenteret i mere end 90 lande globalt. Den internationale firmakoncern omsætter hvert år, med en eksportandel på 50 , mere end 325 mio. € og er en af de mest betydningsfulde arbejdsgivere i regionen Rosenheim i det sydlige Bayern. Hamberger Flooring har siden 1950 med sit gulvbelægningsmærke HARO udviklet sig til at blive den førende producent på markedet i Tyskland inden for området parket. Til produktporteføljen hører også laminat- og designgulve, korkgulve samt træfliser i stenlook.10Phoenixae6d63c1101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-31T00:00:000000https://www.hamberger.com/de/jobs-karriere-de/stellenangebote/Salgskonsulent-hos-HARO-Competence-Center-Danmark-de-f337.html?agid=470EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3677771Hamberger Flooring GmbH & Co KG11Ikke oplyst8000Aarhus CDKDanmarkORS/ae6d63c1_logo.pngORS/Small/ae6d63c1_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11111873055PhoenixPremium2020011401018-12-20191117-12-201931-01-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae6d63c1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae6d63c1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae6d63c1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae6d63c1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Service_detail_og_restauration/Detail_og_engroshandel/3.jpgSalgskonsulent hos HARO Competence Center - Danmark12008001Dansk3Læse/ tale241934Salgskoordinator341523Salgskonsulent341525Sælger522009Butiksassistent938703Intern sælger2Salg27Detail- og engroshandel363765419info@haro.comTysklandTyskland330138142Butiksassistent - morgen - 20 timer om ugen - SkejbyRobot Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer? I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Vareopfyldning Din arbejdstid er placeret mellem 06.00-09.00, mandag til fredag eller efter aftale Om dig Du er A-menneske og kan lide at arbejde om morgenen Du tager initiativ, og du kan lide, at der er styr på detaljerne Du trives i et tempofyldt job Du er mødestabil og pligtopfyldende Du er eventuelt studerende, og kan se en fordel i at arbejde om morgenen inden studiet Vi tilbyder Et uformelt arbejdsmiljø med en masse engagerede kolleger En grundig og målrettet oplæring God løn og pension Rabatordning hos flere hundrede udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m. Er du interesseret i denne stilling? Tryk på Send ansøgning for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. Send ansøgning https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-morgen-20-timer-om-ugen-Skejby-4115?rdeLocaleAttr da

Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer?

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

 

Om jobbet

  • Vareopfyldning
  • Din arbejdstid er placeret mellem 06.00-09.00, mandag til fredag eller efter aftale

 Om dig

  • Du er A-menneske og kan lide at arbejde om morgenen
  • Du tager initiativ, og du kan lide, at der er styr på detaljerne
  • Du trives i et tempofyldt job
  • Du er mødestabil og pligtopfyldende
  • Du er eventuelt studerende, og kan se en fordel i at arbejde om morgenen inden studiet

 Vi tilbyder

  •  Et uformelt arbejdsmiljø med en masse engagerede kolleger
  • En grundig og målrettet oplæring
  • God løn og pension
  • Rabatordning hos flere hundrede udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på "Send ansøgning" for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Send ansøgning

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-morgen-20-timer-om-ugen-Skejby-4115?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationAarhus N2019-12-11T00:00:002020-02-01T00:00:00
330149902Butiksassistent søgesRobot Medarbejder søges til et deltidsjob på 20-25 timer om ugen. Vagterne er om eftermiddagen i hverdagene (Mandag-Fredag). Superkiosken Stavtrup søger en ny medarbejder, som er smilende, mødestabil og trives i en travl hverdag. Vi forhandler kioskvarer, Lotto Spil og har Pakkeservice blandt andet Postnord og GLS. Dine arbejdsopgaver vil være følgende: At bidrage til en høj kundetilfredshed i butikken At ekspedere kunderne ved kassen Udlevere pakker til kunder i butikken Modtage pakker, der skal sendes Lotto Spil Vi kan tilbyde dig: En god opstart, hvor du lærer rutiner og opgaver En arbejdsplads hvor der er styr på tingene Erhvervserfaring Venlige og imødekommende kollegaer Hvis du er interesseret i stillingen bedes du sende en mail med en ansøgning til: Superkioskenstavtrup@hotmail.com Tiltrædelse: Snarest muligt

Medarbejder søges til et deltidsjob på 20-25 timer om ugen. Vagterne er om eftermiddagen i hverdagene (Mandag-Fredag). 

Superkiosken Stavtrup søger en ny medarbejder, som er smilende, mødestabil og trives i en travl hverdag. 

Vi forhandler kioskvarer, Lotto & Spil og har Pakkeservice blandt andet Postnord og GLS. 

 

Dine arbejdsopgaver vil være følgende:

  • At bidrage til en høj kundetilfredshed i butikken
  • At ekspedere kunderne ved kassen
  • Udlevere pakker til kunder i butikken 
  • Modtage pakker, der skal sendes
  • Lotto & Spil

 

Vi kan tilbyde dig:

  • En god opstart, hvor du lærer rutiner og opgaver 
  • En arbejdsplads hvor der er styr på tingene
  • Erhvervserfaring
  • Venlige og imødekommende kollegaer

 

Hvis du er interesseret i stillingen bedes du sende en mail med en ansøgning til: 

Superkioskenstavtrup@hotmail.com

Tiltrædelse: Snarest muligt

 

 

Superkiosken Stavtrup v/Shahwali NasseryViby J2020-01-06T00:00:002020-02-02T00:00:00
330162296Blue City Århus søger ny ButiksassistentRobot Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre! Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning, hvor gammel du er, om du er høj eller lav, MEN det er en forudsætning at du kan trade - købe og sælge! Besidder du et stærkt købmandskab og mærker iværksættertrangen, så har du muligheden til at komme med fra starten og udvikle dig i en fuldtidsstilling som butiksassistent i Danmarks mest spændende e-retailing koncept. Intelligent købmandskab er en livsstil Vi mener det seriøst når vi siger at Blue Citys succes skabes af vores medarbejderes livsstil - deres evne til at handle, at købe ind og sælge videre. Blue City er sat i verden for at tilbyde alle danskere den rette teknologi til den rette pris og det kan vi kun hvis vi har de helt rigtige Store-traders. Store-Trader Som butiksassistent hos Blue City får du en vigtig rolle som Store-Trader. Det betyder, at du får 200.000 kroner til at handle med, udover din løn. Herefter er det op til dig at bevise, at du brænder for at handle og har evnerne til det. Jo bedre du gør det, desto højere budget får du. Arbejdsopgaver Dine arbejdsopgaver vil indeholde, men ikke være begrænset til: Køb og salg af telefoner, tablets og anden elektronik i butikken.Regelmæssig betjening af kunder i den butik.Test af elektronik.Pakning af onlineordrer.Oprydning, rengøring, og andre ad-hoc opgaver. Om dig Til gengæld forventer vi også følgende af dig: Du er moden og ansvarsbevidst.Du er over 18 år og har salgserfaring fra anden butik.Du kan arbejde selvstændigt.Du kan arbejde hurtigt og under tidspres.Du kan formulere dig på skrift og holde hovedet koldt i stressede situationer.Du har en vis basis viden omkring mobiltelefoner og tablets som minimum.Du kan arbejde ca. 2 gange i weekenderne om måneden. Tiltrædelse Tiltrædelse forventes at være snarest muligt, hvor der vil være oplæring i et par uger, hvorefter det forventes, at du kan stå selvstændigt i butikken. Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt. Yderligere information Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at skrive en mail til job@bluecity.dk Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående karakteristika og mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning og CV ved at trykke Ansøg nedenfor.

Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre!

Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning, hvor gammel du er, om du er høj eller lav, MEN det er en forudsætning at du kan trade - købe og sælge!

Besidder du et stærkt købmandskab og mærker iværksættertrangen, så har du muligheden til at komme med fra starten og udvikle dig i en fuldtidsstilling som butiksassistent i Danmarks mest spændende e-retailing koncept.

 

Intelligent købmandskab er en livsstil 

Vi mener det seriøst når vi siger at Blue Citys succes skabes af vores medarbejderes livsstil - deres evne til at handle, at købe ind og sælge videre. Blue City er sat i verden for at tilbyde alle danskere den rette teknologi til den rette pris og det kan vi kun hvis vi har de helt rigtige Store-traders. 

 

Store-Trader

Som butiksassistent hos Blue City får du en vigtig rolle som Store-Trader. Det betyder, at du får 200.000 kroner til at handle med, udover din løn. Herefter er det op til dig at bevise, at du brænder for at handle og har evnerne til det. Jo bedre du gør det, desto højere budget får du. 

 

Arbejdsopgaver

Dine arbejdsopgaver vil indeholde, men ikke være begrænset til:

  • Køb og salg af telefoner, tablets og anden elektronik i butikken.
  • Regelmæssig betjening af kunder i den butik.
  • Test af elektronik.
  • Pakning af onlineordrer.
  • Oprydning, rengøring, og andre ad-hoc opgaver.

 

Om dig

Til gengæld forventer vi også følgende af dig:

  • Du er moden og ansvarsbevidst.
  • Du er over 18 år og har salgserfaring fra anden butik.
  • Du kan arbejde selvstændigt.
  • Du kan arbejde hurtigt og under tidspres.
  • Du kan formulere dig på skrift og holde hovedet koldt i stressede situationer.
  • Du har en vis basis viden omkring mobiltelefoner og tablets som minimum.
  • Du kan arbejde ca. 2 gange i weekenderne om måneden.

 

Tiltrædelse

Tiltrædelse forventes at være snarest muligt, hvor der vil være oplæring i et par uger, hvorefter det forventes, at du kan stå selvstændigt i butikken.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt.

 

Yderligere information

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at skrive en mail til job@bluecity.dk

Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående karakteristika og mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning og CV ved at trykke "Ansøg" nedenfor.

Blue City - AarhusAarhus C2020-01-22T00:00:002020-02-15T00:00:00
330164937Vi søger en sød og smilende barselsvikar til minimum 12 timer pr uge.Robot Da en af vores faste afløsere er i den heldige situation at hun venter barn, så søger vi en medarbejder der kan erstatte hende så længe hun er på barsel. Vikariatet starter 2. marts og varer i 6 mdr. med mulighed for forlængelse. Arbejdsopgaverne vil være Kundeekspedition Vejledning i skum og boligtekstiler Oprydning og opfyldning Montering af hynder og puder Stillingen er på minimum 12 timer om ugen, arbejdstiden vil ligge på hverdage og lørdage. Du skal forvente at der vil være ekstra arbejde i forbindelse med ferier og sygdom. Der vil især blive lagt vægt på at du kan arbejde ekstra, når der skal afvikles sommerferie. Lidt om dig: Du skal være sød og imødekommende og have lyst til at blive en del af vores fællesskab. Det er vigtigt for os at du er en smilende person som ikke er bange for at spørge, og ønsker at lære en ny verden at kende. Vi vil meget gerne have en fleksibel medarbejder som kan hjælpe til når der er behov. Kendskab til tekstiler og skum samt butikserfaring vil være en fordel, men ikke en nødvendighed da der vil være grundig oplæring ved ansættelses start. Lidt om os: Skumhuset er en detailbutik, hvor vi sælger skum til hynder og madrasser efter specielle mål. Vi har produktionen beliggende sammen med butikken. Vi er i alt 10 ansatte fordelt i butik, systue og skumskæreri. I Skumhuset giver vi altid kunden en god oplevelse, det er derfor afgørende at du kan se vigtigheden i god kundevejledning. Kan du tænke kreativt, visuelt og har du lyst til at hjælpe kunderne i mål med deres spændende projekter med grundig vejledning i materiale og farvevalg, så send os en ansøgning.

Da en af vores faste afløsere er i den heldige situation at hun venter barn, så søger vi en medarbejder der kan erstatte hende så længe hun er på barsel.

Vikariatet starter 2. marts og varer i 6 mdr. med mulighed for forlængelse.

 Arbejdsopgaverne vil være

  • Kundeekspedition
  • Vejledning i skum og boligtekstiler
  • Oprydning og opfyldning
  • Montering af hynder og puder

 

Stillingen er på minimum 12 timer om ugen, arbejdstiden vil ligge på hverdage og lørdage.

Du skal forvente at der vil være ekstra arbejde i forbindelse med ferier og sygdom. Der vil især blive lagt vægt på at du kan arbejde ekstra, når der skal afvikles sommerferie.

Lidt om dig:

Du skal være sød og imødekommende og have lyst til at blive en del af vores fællesskab. Det er vigtigt for os at du er en smilende person som ikke er bange for at spørge, og ønsker at lære en ny verden at kende. Vi vil meget gerne have en fleksibel medarbejder som kan hjælpe til når der er behov.

Kendskab til tekstiler og skum samt butikserfaring vil være en fordel, men ikke en nødvendighed da der vil være grundig oplæring ved ansættelses start.

Lidt om os:

Skumhuset er en detailbutik, hvor vi sælger skum til hynder og madrasser efter specielle mål. Vi har produktionen beliggende sammen med butikken. Vi er i alt 10 ansatte fordelt i butik, systue og skumskæreri.

I Skumhuset giver vi altid kunden en god oplevelse, det er derfor afgørende at du kan se vigtigheden i god kundevejledning.

Kan du tænke kreativt, visuelt og har du lyst til at hjælpe kunderne i mål med deres spændende projekter med grundig vejledning i materiale og farvevalg, så send os en ansøgning.

 

SKUMHUSET v. Anders Gordon GotfredsenRisskov2020-01-27T00:00:002020-02-09T00:00:00
330135646Area Sales ManagerRobot Stillingen Som International Area Sales Manager får du en spændende og selvstændig rolle med fokus på udvikling af internationale agenter og key accounts. Med reference til salgsdirektøren bliver du en del af et internationalt team af syv Area Sales Managers. Dine primære opgaver bliver: Salgsansvar for en række markeder, primært i det sydlige Europa Udvikling og vedligeholdelse af netværk af agenter og forhandlere Opbygning af relationer til nye såvel som eksisterende key accounts og OEM-kunder Udarbejdelse af tilbud til agenter og egne kunder Salg af maskiner samt forbrugsvarer direkte til kunder samt gennem forhandlere Kundebesøg på egne markeder, bl.a. sammen med agenter Deltagelse i regionale og internationale messer Udarbejdelse af salgsbudgetter og markedsplaner for dine markeder Samarbejde med teknisk afdeling i forbindelse med projektordrer Kvalifikationer Erfaring med eksportsalg Erfaring med at arbejde med internationale agenter Kommerciel tilgang samt erfaring med teknisk projektsalg Selvkørende, ansvarsbevidst og vedholdende Personlig gennemslagskraft og et stort drive Stærk kommunikator og god til at opbygge relationer Proaktiv, fleksibel og god til at afslutte opgaver Resultatorienteret, erfaren forhandler med internationalt fokus Har du erfaring inden for den grafiske branche, især inden for salg til etiket- og emballagevirksomheder er det en fordel Du skal forvente 60-80 rejsedage om året. Flexo Wash Flexo Wash er en familieejet vækstvirksomhed, der udvikler og markedsfører high end vaskemaskiner til trykkerier i emballageindustrien. Virksomheden er i vækst og tæller ca. 60 innovative medarbejdere. Flexo Wash har 50 salgsagenter over hele verden, og mere end 90 af virksomhedens aktiviteter er eksport. Flexo Wash er førende på mange markeder, hvor de vigtigste salgsparametre er kundevirksomhedernes arbejdsmiljø, produktivitet og trykkvalitet.

Stillingen

Som International Area Sales Manager får du en spændende og selvstændig rolle med fokus på udvikling af internationale agenter og key accounts.

Med reference til salgsdirektøren bliver du en del af et internationalt team af syv Area Sales Managers.

Dine primære opgaver bliver:

  • Salgsansvar for en række markeder, primært i det sydlige Europa
  • Udvikling og vedligeholdelse af netværk af agenter og forhandlere
  • Opbygning af relationer til nye såvel som eksisterende key accounts og OEM-kunder
  • Udarbejdelse af tilbud til agenter og egne kunder
  • Salg af maskiner samt forbrugsvarer direkte til kunder samt gennem forhandlere
  • Kundebesøg på egne markeder, bl.a. sammen med agenter
  • Deltagelse i regionale og internationale messer
  • Udarbejdelse af salgsbudgetter og markedsplaner for dine markeder
  • Samarbejde med teknisk afdeling i forbindelse med projektordrer

Kvalifikationer

  • Erfaring med eksportsalg
  • Erfaring med at arbejde med internationale agenter
  • Kommerciel tilgang samt erfaring med teknisk projektsalg
  • Selvkørende, ansvarsbevidst og vedholdende
  • Personlig gennemslagskraft og et stort drive
  • Stærk kommunikator og god til at opbygge relationer
  • Proaktiv, fleksibel og god til at afslutte opgaver
  • Resultatorienteret, erfaren forhandler med internationalt fokus
  • Har du erfaring inden for den grafiske branche, især inden for salg til etiket- og emballagevirksomheder er det en fordel

Du skal forvente 60-80 rejsedage om året.

Flexo Wash

Flexo Wash er en familieejet vækstvirksomhed, der udvikler og markedsfører high end vaskemaskiner til trykkerier i emballageindustrien. Virksomheden er i vækst og tæller ca. 60 innovative medarbejdere. Flexo Wash har 50 salgsagenter over hele verden, og mere end 90 % af virksomhedens aktiviteter er eksport. Flexo Wash er førende på mange markeder, hvor de vigtigste salgsparametre er kundevirksomhedernes arbejdsmiljø, produktivitet og trykkvalitet.

Birn+PartnersSkødstrup2019-12-05T00:00:002020-01-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butiksassistent - morgen - 20 timer om ugen - Skejby

Lidl Danmark K/S Administration

Aarhus N
Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer? I Lidl arbejder vi hårdt, mens...
Indrykket:11. december 2019

Butiksassistent søges

Superkiosken Stavtrup v/Shahwali Nassery

Viby J
Medarbejder søges til et deltidsjob på 20-25 timer om ugen. Vagterne er om eftermiddagen i hverdagene (Mandag-Fredag). Superkiosken Stavtrup søger en ny medarbejder, som er smilende, mødestabil og trives i en travl hverdag. Vi forhandler kioskvarer,...
Indrykket:6. januar 2020

Blue City Århus søger ny Butiksassistent

Blue City - Aarhus

Aarhus C
Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre! Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning...
Indrykket:22. januar 2020

Vi søger en sød og smilende barselsvikar til minimum 12 timer pr uge.

SKUMHUSET v. Anders Gordon Gotfredsen

Risskov
Da en af vores faste afløsere er i den heldige situation at hun venter barn, så søger vi en medarbejder der kan erstatte hende så længe hun er på barsel. Vikariatet starter 2. marts og varer i 6 mdr. med mulighed for forlængelse. Arbejdsopgaverne vi...
Indrykket:27. januar 2020

Area Sales Manager

Birn+Partners

Skødstrup
Stillingen Som International Area Sales Manager får du en spændende og selvstændig rolle med fokus på udvikling af internationale agenter og key accounts. Med reference til salgsdirektøren bliver du en del af et internationalt team af syv Area Sales...
Indrykket:5. december 2019