Salgskonsulent - Jylland

For EAB Lagerindretning A/S søger vi en proaktiv salgskonsulent, som har erfaring med direkte løsningssalg til virksomheder.

Virksomheden
EAB Lagerindretning A/S er det tidligere Wica System A/S, som i flere årtier har været en førende leverandør af lagersystemer på det danske marked. Wica blev primo 2019 opkøbt af svenske EAB AB. EAB har siden 1980’erne været storleverandør til Wica i Danmark.

EAB Lagerindretning A/S er specialiseret i levering af lagerløsninger og -inventar til en bred vifte af brancher i Danmark, og har gennem flere årtier været kendt for høj kvalitet og komplette løsninger. Virksomheden har kontor i Vejle og produktion, support og backup varetages fra EABs hovedsæde i Sydsverige.

EAB AB er en familieejet virksomhed etableret i 1957. Virksomheden udvikler, producerer og sælger stålbyggerier, lagersystemer og porte. Stålbyggerier og porte sælges hovedsageligt på det nordiske marked, og EAB’s lagersystemer sælges i hele verden. I Danmark er fokus pt. på lagersystemer.

Fælles for virksomhedens tre produktgrupper er EAB Engineering Principles™ - den unikke måde, hvorpå EAB konstruerer og agerer for at opfylde sit kundeløfte kunderne ”Det holder”.

Læs mere på EAB.dk og EAB.se.

Stillingen
Vi søger en ny salgskonsulent til Jylland, da én af distriktets nuværende konsulenter står overfor at skulle pensioneres.

Stillingen refererer til VD / Country Manager for Danmark. I det daglige er der tæt samarbejde med din kollega i distriktet, Country Manageren og med kolleger på kontorene både i Danmark og Sverige.

Du får det samlede salgsansvar i dit distrikt med en del etablerede kunderelationer og store vækst- og udviklingsmuligheder. Hovedfokus er opsøgende, direkte salg og service til industri-, distributions-, detail- og logistikvirksomheder med behov for lagerløsninger og lagerinventar. Du overtager en del eksisterende kunderelationer, og der vil samtidig være stort fokus på nysalg og opsøgende indsatser mod kundesegmenter, hvor EAB ønsker en stærkere position.

Der er i udpræget grad tale om løsningssalg, hvor du i dialog med kunden finder frem til den rette løsning. Ofte indgår der opmåling, skitsering af konkrete forslag (i konfigurationsprogram), udarbejdelse af tilbud, indhentning af monteringstilbud og naturligvis den løbende forhandling. Som konsulent skal du kunne udføre disse operationer både selvstændigt og i tæt samarbejde med dine kolleger.

Faglige kvalifikationer og erfaringer
For at få succes i stillingen, skal du have en løsningsorienteret tilgang til salgsarbejdet og være i stand til at aktivere hele EABs sortiment og kompetencer inden for lagerløsninger i dialogen med kunden. Du skal samtidig være en udpræget relationsbygger, som formår at etablere tætte og langvarige relationer med kunder og samarbejdspartnere.

Konkret lægges der vægt på, at du:

  • Har erfaring med opsøgende, direkte salg til og servicering af målgrupperne.
  • Har erfaring med løsningssalg af teknisk betonede produkter – meget gerne med fokus på lager eller produktion.
  • Har god teknisk forståelse og evner at yde kompetent rådgivning til både eksisterende og potentielle kunder – herunder at du kan have en kompetent dialog med kunden omkring projektering og layout af lagerindretning og lagerløsninger.
  • Er rutineret bruger af IT – minimum officeprogrammer og meget gerne konfigurations-software, der anvendes i forbindelse med projektering og visualisering af indretningsløsninger.
  • Er struktureret og systematisk i dit arbejde og evner selvstændigt at håndtere en stor del af de administrative opgaver forbundet med salgsarbejdet.
  • Gerne en teknisk baggrund kombineret med kommerciel overbygning / erfaring. Konkret erfaring kan gøre det ud for uddannelse.

Personlige egenskaber
Du er både en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertype, en struktureret og detaljeret planlægger af dine egne indsatser og en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Du arbejder selvstændigt og målrettet, og er samtidig holdspiller og relationsbygger både i forhold til kunder og kolleger. Du er udpræget teamplayer og værdsætter en åben, ærlig og humoristisk dialog med dine kolleger.

Løn m.m.
Provisionsbaseret lønmodel med garantiløn og provision af indtjeningen (uden loft).
Pension, sundhedssikring, mobil, pc mv.
Kørsel i egen bil med kørselsgodtgørelse

Arbejdstid og sted
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen.
Der må påregnes varierende arbejdstider. Ferie i henhold til ferieloven.
Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen. Distriktet fastlægges med hensyntagen til den nye konsulents erfaring og relationer. Hovedfokus er ideelt den centrale og nordlige del af distriktet.

Bopæl og personlige forhold
Kandidaten skal have kørekort og bopæl indenfor distriktets grænser (ideelt indenfor ”trekanten” Aarhus-Herning-Aalborg).

Vedr. beskyttelse af persondata
Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.

For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Klik på "søg stillingen" nedenfor for at fremsende relevante dokumenter.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330039731Phoenix-7a80e99d12019-06-07T00:00:00Salgskonsulent - Jylland

For EAB Lagerindretning A/S søger vi en proaktiv salgskonsulent, som har erfaring med direkte løsningssalg til virksomheder.

Virksomheden
EAB Lagerindretning A/S er det tidligere Wica System A/S, som i flere årtier har været en førende leverandør af lagersystemer på det danske marked. Wica blev primo 2019 opkøbt af svenske EAB AB. EAB har siden 1980’erne været storleverandør til Wica i Danmark.

EAB Lagerindretning A/S er specialiseret i levering af lagerløsninger og -inventar til en bred vifte af brancher i Danmark, og har gennem flere årtier været kendt for høj kvalitet og komplette løsninger. Virksomheden har kontor i Vejle og produktion, support og backup varetages fra EABs hovedsæde i Sydsverige.

EAB AB er en familieejet virksomhed etableret i 1957. Virksomheden udvikler, producerer og sælger stålbyggerier, lagersystemer og porte. Stålbyggerier og porte sælges hovedsageligt på det nordiske marked, og EAB’s lagersystemer sælges i hele verden. I Danmark er fokus pt. på lagersystemer.

Fælles for virksomhedens tre produktgrupper er EAB Engineering Principles™ - den unikke måde, hvorpå EAB konstruerer og agerer for at opfylde sit kundeløfte kunderne ”Det holder”.

Læs mere på EAB.dk og EAB.se.

Stillingen
Vi søger en ny salgskonsulent til Jylland, da én af distriktets nuværende konsulenter står overfor at skulle pensioneres.

Stillingen refererer til VD / Country Manager for Danmark. I det daglige er der tæt samarbejde med din kollega i distriktet, Country Manageren og med kolleger på kontorene både i Danmark og Sverige.

Du får det samlede salgsansvar i dit distrikt med en del etablerede kunderelationer og store vækst- og udviklingsmuligheder. Hovedfokus er opsøgende, direkte salg og service til industri-, distributions-, detail- og logistikvirksomheder med behov for lagerløsninger og lagerinventar. Du overtager en del eksisterende kunderelationer, og der vil samtidig være stort fokus på nysalg og opsøgende indsatser mod kundesegmenter, hvor EAB ønsker en stærkere position.

Der er i udpræget grad tale om løsningssalg, hvor du i dialog med kunden finder frem til den rette løsning. Ofte indgår der opmåling, skitsering af konkrete forslag (i konfigurationsprogram), udarbejdelse af tilbud, indhentning af monteringstilbud og naturligvis den løbende forhandling. Som konsulent skal du kunne udføre disse operationer både selvstændigt og i tæt samarbejde med dine kolleger.

Faglige kvalifikationer og erfaringer
For at få succes i stillingen, skal du have en løsningsorienteret tilgang til salgsarbejdet og være i stand til at aktivere hele EABs sortiment og kompetencer inden for lagerløsninger i dialogen med kunden. Du skal samtidig være en udpræget relationsbygger, som formår at etablere tætte og langvarige relationer med kunder og samarbejdspartnere.

Konkret lægges der vægt på, at du:

  • Har erfaring med opsøgende, direkte salg til og servicering af målgrupperne.
  • Har erfaring med løsningssalg af teknisk betonede produkter – meget gerne med fokus på lager eller produktion.
  • Har god teknisk forståelse og evner at yde kompetent rådgivning til både eksisterende og potentielle kunder – herunder at du kan have en kompetent dialog med kunden omkring projektering og layout af lagerindretning og lagerløsninger.
  • Er rutineret bruger af IT – minimum officeprogrammer og meget gerne konfigurations-software, der anvendes i forbindelse med projektering og visualisering af indretningsløsninger.
  • Er struktureret og systematisk i dit arbejde og evner selvstændigt at håndtere en stor del af de administrative opgaver forbundet med salgsarbejdet.
  • Gerne en teknisk baggrund kombineret med kommerciel overbygning / erfaring. Konkret erfaring kan gøre det ud for uddannelse.

Personlige egenskaber
Du er både en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertype, en struktureret og detaljeret planlægger af dine egne indsatser og en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Du arbejder selvstændigt og målrettet, og er samtidig holdspiller og relationsbygger både i forhold til kunder og kolleger. Du er udpræget teamplayer og værdsætter en åben, ærlig og humoristisk dialog med dine kolleger.

Løn m.m.
Provisionsbaseret lønmodel med garantiløn og provision af indtjeningen (uden loft).
Pension, sundhedssikring, mobil, pc mv.
Kørsel i egen bil med kørselsgodtgørelse

Arbejdstid og sted
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen.
Der må påregnes varierende arbejdstider. Ferie i henhold til ferieloven.
Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen. Distriktet fastlægges med hensyntagen til den nye konsulents erfaring og relationer. Hovedfokus er ideelt den centrale og nordlige del af distriktet.

Bopæl og personlige forhold
Kandidaten skal have kørekort og bopæl indenfor distriktets grænser (ideelt indenfor ”trekanten” Aarhus-Herning-Aalborg).

Vedr. beskyttelse af persondata
Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.

For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Klik på "søg stillingen" nedenfor for at fremsende relevante dokumenter.

For EAB Lagerindretning A S søger vi en proaktiv salgskonsulent, som har erfaring med direkte løsningssalg til virksomheder. Virksomheden EAB Lagerindretning A S er det tidligere Wica System A S, som i flere årtier har været en førende leverandør af lagersystemer på det danske marked. Wica blev primo 2019 opkøbt af svenske EAB AB. EAB har siden 1980 erne været storleverandør til Wica i Danmark. EAB Lagerindretning A S er specialiseret i levering af lagerløsninger og -inventar til en bred vifte af brancher i Danmark, og har gennem flere årtier været kendt for høj kvalitet og komplette løsninger. Virksomheden har kontor i Vejle og produktion, support og backup varetages fra EABs hovedsæde i Sydsverige. EAB AB er en familieejet virksomhed etableret i 1957. Virksomheden udvikler, producerer og sælger stålbyggerier, lagersystemer og porte. Stålbyggerier og porte sælges hovedsageligt på det nordiske marked, og EAB s lagersystemer sælges i hele verden. I Danmark er fokus pt. på lagersystemer. Fælles for virksomhedens tre produktgrupper er EAB Engineering Principles™ - den unikke måde, hvorpå EAB konstruerer og agerer for at opfylde sit kundeløfte kunderne Det holder . Læs mere på EAB.dk og EAB.se. Stillingen Vi søger en ny salgskonsulent til Jylland, da én af distriktets nuværende konsulenter står overfor at skulle pensioneres. Stillingen refererer til VD Country Manager for Danmark. I det daglige er der tæt samarbejde med din kollega i distriktet, Country Manageren og med kolleger på kontorene både i Danmark og Sverige. Du får det samlede salgsansvar i dit distrikt med en del etablerede kunderelationer og store vækst- og udviklingsmuligheder. Hovedfokus er opsøgende, direkte salg og service til industri-, distributions-, detail- og logistikvirksomheder med behov for lagerløsninger og lagerinventar. Du overtager en del eksisterende kunderelationer, og der vil samtidig være stort fokus på nysalg og opsøgende indsatser mod kundesegmenter, hvor EAB ønsker en stærkere position. Der er i udpræget grad tale om løsningssalg, hvor du i dialog med kunden finder frem til den rette løsning. Ofte indgår der opmåling, skitsering af konkrete forslag (i konfigurationsprogram), udarbejdelse af tilbud, indhentning af monteringstilbud og naturligvis den løbende forhandling. Som konsulent skal du kunne udføre disse operationer både selvstændigt og i tæt samarbejde med dine kolleger. Faglige kvalifikationer og erfaringer For at få succes i stillingen, skal du have en løsningsorienteret tilgang til salgsarbejdet og være i stand til at aktivere hele EABs sortiment og kompetencer inden for lagerløsninger i dialogen med kunden. Du skal samtidig være en udpræget relationsbygger, som formår at etablere tætte og langvarige relationer med kunder og samarbejdspartnere. Konkret lægges der vægt på, at du: Har erfaring med opsøgende, direkte salg til og servicering af målgrupperne. Har erfaring med løsningssalg af teknisk betonede produkter meget gerne med fokus på lager eller produktion. Har god teknisk forståelse og evner at yde kompetent rådgivning til både eksisterende og potentielle kunder herunder at du kan have en kompetent dialog med kunden omkring projektering og layout af lagerindretning og lagerløsninger. Er rutineret bruger af IT minimum officeprogrammer og meget gerne konfigurations-software, der anvendes i forbindelse med projektering og visualisering af indretningsløsninger. Er struktureret og systematisk i dit arbejde og evner selvstændigt at håndtere en stor del af de administrative opgaver forbundet med salgsarbejdet. Gerne en teknisk baggrund kombineret med kommerciel overbygning erfaring. Konkret erfaring kan gøre det ud for uddannelse. Personlige egenskaber Du er både en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertype, en struktureret og detaljeret planlægger af dine egne indsatser og en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Du arbejder selvstændigt og målrettet, og er samtidig holdspiller og relationsbygger både i forhold til kunder og kolleger. Du er udpræget teamplayer og værdsætter en åben, ærlig og humoristisk dialog med dine kolleger. Løn m.m. Provisionsbaseret lønmodel med garantiløn og provision af indtjeningen (uden loft). Pension, sundhedssikring, mobil, pc mv. Kørsel i egen bil med kørselsgodtgørelse Arbejdstid og sted Arbejdstiden er 37 timer pr. uge men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen. Der må påregnes varierende arbejdstider. Ferie i henhold til ferieloven. Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen. Distriktet fastlægges med hensyntagen til den nye konsulents erfaring og relationer. Hovedfokus er ideelt den centrale og nordlige del af distriktet. Bopæl og personlige forhold Kandidaten skal have kørekort og bopæl indenfor distriktets grænser (ideelt indenfor trekanten Aarhus-Herning-Aalborg). Vedr. beskyttelse af persondata Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv. For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail. Klik på søg stillingen nedenfor for at fremsende relevante dokumenter.11jobnet7a80e99d100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-02T00:00:000000http://confidencesearch.dk/ledige-stillinger/?hr=show-job/447610EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3543565ConfidenceSearch11Stiftsvej 137100VejleDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent775088JobNet5001680500168010007-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a80e99dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a80e99dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a80e99d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a80e99d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362037283noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330028523VI UDVIDER VORES TO B2C-HOLD - SKAL DU VÆRE VORES NYE SALGSKONSULENT OG EN DEL AF VORES SUCCES?Robot Vi leder efter flere medarbejdere, der har lyst til ar være en del af vores succes! Den primære arbejdsopgave består i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked (B2C). Dine ansvarsområder bliver også: Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter At medvirke aktivt til at vores kunders brand altid bliver opfattet positivt Som vores nye medarbejder gennemgår du et skræddersyet og meget grundigt oplæringsforløb. Her får du et indgående produktkendskab og du lærer en masse salgsteknik. Da vi har meget fokus på videreudvikling af vores medarbejdere, er der også løbende salgstræning samt coaching. Det betyder at du hele tiden har mulighed for, at blive en endnu bedre sælger. Hvad tilbyder vi ellers? Udover vores skræddersyede oplæringsforløb samt løbende salgstræning og coaching, får du også: en af branchens mest attraktive lønmodeller med fast timeløn samt dags- og månedsbonusser uden loft dygtige kollegaer og ledere, der altid er parate til at komme med deres inputs et uformelt arbejdsmiljø med meget højt til loftet gode udviklings- og karrieremuligheder et tæt samarbejde med vores kunder, der ofte besøger os i huset sjove personalearrangementer og interne konkurrencer lækker frokostordning med mad udefra arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser, toge og parkeringsmuligheder faste arbejdstider (mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45) Hvad forventer vi af dig? For at få en plads på et af vores B2C-hold forventer vi, at du: er veltalende og kan føre en dialog på dansk er udadvendt og energisk kan lide at være på vil lære at sælge vil blive en bedre sælger er målrettet, ambitiøs og mødestabil Erfaring med telemarketing er altså IKKE et krav. Skal du være en del af vores succes? Så kontakt vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på 30270869 eller søg telefonisk på vores hjemmeside https: keksales.dk job . Vi ansætter løbende, så SKYND DIG AT KONTAKT OS FOR EVENTUEL OPSTART HURTIGST MULIGT!

Vi leder efter flere medarbejdere, der har lyst til ar være en del af vores succes! Den primære arbejdsopgave består i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked (B2C). Dine ansvarsområder bliver også:

  • Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter
  • At medvirke aktivt til at vores kunders brand altid bliver opfattet positivt

Som vores nye medarbejder gennemgår du et skræddersyet og meget grundigt oplæringsforløb. Her får du et indgående produktkendskab og du lærer en masse salgsteknik. Da vi har meget fokus på videreudvikling af vores medarbejdere, er der også løbende salgstræning samt coaching. Det betyder at du hele tiden har mulighed for, at blive en endnu bedre sælger. 

 

Hvad tilbyder vi ellers? 

Udover vores skræddersyede oplæringsforløb samt løbende salgstræning og coaching, får du også: 

  • en af branchens mest attraktive lønmodeller med fast timeløn samt dags- og månedsbonusser uden loft 
  • dygtige kollegaer og ledere, der altid er parate til at komme med deres inputs 
  • et uformelt arbejdsmiljø med meget højt til loftet 
  • gode udviklings- og karrieremuligheder 
  • et tæt samarbejde med vores kunder, der ofte besøger os i huset 
  • sjove personalearrangementer og interne konkurrencer 
  • lækker frokostordning med mad udefra 
  • arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser, toge og parkeringsmuligheder 
  • faste arbejdstider (mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45)

Hvad forventer vi af dig? 

For at få en plads på et af vores B2C-hold forventer vi, at du: 

  • er veltalende og kan føre en dialog på dansk 
  • er udadvendt og energisk 
  • kan lide at være "på" 
  • vil lære at sælge/vil blive en bedre sælger 
  • er målrettet, ambitiøs og mødestabil 

Erfaring med telemarketing er altså IKKE et krav. 

Skal du være en del af vores succes? 

Så kontakt vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på 30270869 eller søg telefonisk på vores hjemmeside https://keksales.dk/job/. Vi ansætter løbende, så SKYND DIG AT KONTAKT OS FOR EVENTUEL OPSTART HURTIGST MULIGT! 

KEKODE ApSOdense C2019-05-21T00:00:002019-07-16T00:00:00
330029504LEDER DU EFTER ET FEDT JOB TIL DIT SABBATÅR? BLIV SALGSKONSULENT VED OS!Robot Skal du holde sabbatår og tjene en masse penge? Så har vi jobbet til dig! Da vi ønsker at udvide to af vores dygtige salgsteams, leder vi efter flere medarbejdere til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked (B2C). Erfaring med telemarketing og eller salg er ikke et krav, men vi forventer at du: er veltalende og kan føre en velformuleret dialog på dansk er ambitiøs, målrettet og mødestabil er udadvendt og energisk har vindermentalitet og gerne vil tjene EN MASSE penge Hvad får du som vores nye medarbejder? Hvis du får en plads på et af vores dygtige salgsteams får du: en meget attraktiv lønmodel med både fast timeløn samt dags- og månedsbonus. Det er altså rigtig god mulighed for, at tjene RIGTIGT mange penge et grundigt og skræddersyet oplæringsforløb samt løbende salgstræning og coaching dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate med deres inputs gode udviklings- og karrieremuligheder faste arbejdstider (mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45) lækker frokostordning med mad udefra hver dag arbejdsplads i Odense C, tæt på busser, toge og parkeringsmuligheder Er det lige DIG vi leder efter? Så kontakt vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom og få muligheden for, at tjene en masse penge i dit sabbatår! Sofie kan kontaktes telefonisk på 30270869 og på hendes e-mail srdr@keksales.dk! Vil du vide mere om os og sende din ansøgning elektronisk? Se mere på www.keksales.dk!

Skal du holde sabbatår og tjene en masse penge? Så har vi jobbet til dig! Da vi ønsker at udvide to af vores dygtige salgsteams, leder vi efter flere medarbejdere til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked (B2C). 

Erfaring med telemarketing og/eller salg er ikke et krav, men vi forventer at du: 

  • er veltalende og kan føre en velformuleret dialog på dansk 
  • er ambitiøs, målrettet og mødestabil 
  • er udadvendt og energisk 
  • har vindermentalitet og gerne vil tjene EN MASSE penge 

Hvad får du som vores nye medarbejder? 

Hvis du får en plads på et af vores dygtige salgsteams får du: 

  • en meget attraktiv lønmodel med både fast timeløn samt dags- og månedsbonus. Det er altså rigtig god mulighed for, at tjene RIGTIGT mange penge 
  • et grundigt og skræddersyet oplæringsforløb samt løbende salgstræning og coaching 
  • dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate med deres inputs 
  • gode udviklings- og karrieremuligheder
  • faste arbejdstider (mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45)
  • lækker frokostordning med mad udefra hver dag 
  • arbejdsplads i Odense C, tæt på busser, toge og parkeringsmuligheder 

Er det lige DIG vi leder efter? Så kontakt vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom og få muligheden for, at tjene en masse penge i dit sabbatår! 

Sofie kan kontaktes telefonisk på 30270869 og på hendes e-mail srdr@keksales.dk! 

Vil du vide mere om os og sende din ansøgning elektronisk? Se mere på www.keksales.dk!

KEKODE ApSOdense C2019-05-22T00:00:002019-07-17T00:00:00
330032380Har du evnerne til at tale med beslutningstagere i det danske erhvervsliv? Så er du den nye erhvervssælger på vores B2B-hold!Robot Vi ønsker at udvide vores nye B2B-hold med flere dygtige medarbejdere. Arbejdsopgaven består i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger fra Telia Erhverv til det danske erhvervsmarked. Det sætter store krav til dine talegaver og din evne til at skabe gode kunderelationer. For at få en plads på vores nye erhvervshold forventer vi også at du: har evnerne til at tale med beslutningstagere er udadvendt og energisk er mødestabil og overholder alle dine aftaler - både med os og dine kunder er ansvars- og kvalitetsbevidst er ambitiøs og målrettet Hvad tilbyder vi? Hvis du får en plads på vores B2B-hold får du: en fast garantiløn samt bonusordning uden loft. Det er altså dig selv, der bestemmer volumen af din indtægt et skræddersyet og meget grundigt oplæringsforløb samt løbende salgstræning og coaching, så du hele tiden udvikler dig som sælger og person et stærkt samarbejde med Telia Erhverv, der ofte besøger os i huset dygtige ledere og kollegaer, der altid står parate til at komme med deres inputs uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og gode karrieremuligheder faste arbejdstider (mandag-torsdag kl. 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45) arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser, toge og parkeringsmuligheder mulighed for at komme til opstart allerede om få dage Har du evnerne til at tale med beslutningstagere i det danske erhvervsliv? Så kontakt vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på 30270869 eller srdr@keksales.dk! Har du spørgsmål til stillingen, er du også meget velkommen til at kontakte Sofie. Vil du vide mere om os? Så læs mere på vores hjemmeside www.keksales.dk og på vores Facebook-side KEK Sales Odense. På begge sider har du også mulighed for at søge en stilling elektronisk.

Vi ønsker at udvide vores nye B2B-hold med flere dygtige medarbejdere. Arbejdsopgaven består i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger fra Telia Erhverv til det danske erhvervsmarked. Det sætter store krav til dine talegaver og din evne til at skabe gode kunderelationer. For at få en plads på vores nye erhvervshold forventer vi også at du: 

  • har evnerne til at tale med beslutningstagere 
  • er udadvendt og energisk 
  • er mødestabil og overholder alle dine aftaler - både med os og dine kunder 
  • er ansvars- og kvalitetsbevidst 
  • er ambitiøs og målrettet  

Hvad tilbyder vi? 

Hvis du får en plads på vores B2B-hold får du: 

  • en fast garantiløn samt bonusordning uden loft. Det er altså dig selv, der bestemmer volumen af din indtægt 
  • et skræddersyet og meget grundigt oplæringsforløb samt løbende salgstræning og coaching, så du hele tiden udvikler dig som sælger og person 
  • et stærkt samarbejde med Telia Erhverv, der ofte besøger os i huset 
  • dygtige ledere og kollegaer, der altid står parate til at komme med deres inputs 
  • uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og gode karrieremuligheder 
  • faste arbejdstider (mandag-torsdag kl. 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45) 
  • arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser, toge og parkeringsmuligheder 
  • mulighed for at komme til opstart allerede om få dage 

Har du evnerne til at tale med beslutningstagere i det danske erhvervsliv? Så kontakt vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på 30270869 eller srdr@keksales.dk! Har du spørgsmål til stillingen, er du også meget velkommen til at kontakte Sofie. 

Vil du vide mere om os? Så læs mere på vores hjemmeside www.keksales.dk og på vores Facebook-side KEK Sales Odense. På begge sider har du også mulighed for at søge en stilling elektronisk. 

KEKODE ApSOdense C2019-05-27T00:00:002019-07-22T00:00:00
330032352Sælger med TM erfaring søges til vores afdeling i OdenseRobot Vi søger salgskonsulenter til vores afdeling i Odense! Jobbet som salgskonsulent, består af, at ringe ud til potentielle kunder, både privat personer og virksomheder, og tilbyde dem forskellige løsninger via telefonen. Vi tilbyder fast grundløn og provision, så der er intet loft for, hvor meget man har mulighed for at tjene. Derudover grundig oplæring og en hverdag hvor to dage ikke er ens.

Vi søger salgskonsulenter til vores afdeling i Odense!

Jobbet som salgskonsulent, består af, at ringe ud til potentielle kunder, både privat personer og virksomheder, og tilbyde dem forskellige løsninger via telefonen.

Vi tilbyder fast grundløn og provision, så der er intet loft for, hvor meget man har mulighed for at tjene. Derudover grundig oplæring og en hverdag hvor to dage ikke er ens.

Hello Sales Odense IVSOdense C2019-05-27T00:00:002019-07-22T00:00:00
330038752Beregner & branding medarbejderRobot Er du interesseret i at sætte prisen korrekt, har vindermentalitet, vedholdende og brænder du for at få detaljen med ?? Vil du være med i den fortsatte udvikling i en succesfuld salgsafdeling. Få ansvaret for tilbudsberegning og branding i FKSSlamson A S. Her får du en selvstændig hverdag, ansvar og masser af kompetente kollegaer. Tag ansvar for tilbudsprocessen Som beregner arbejder du med prissætning på licitationer fra forsyninger og entreprenører i hele Danmark og kan se frem til at blive en del af et stærkt tilbudsteam bestående af en salgschef og 3 salgskonsulenter. Du dækker hele processen fra modtagelse af udbudsmaterialet til afgivelse af endeligt tilbud og træder ind i en hverdag, hvor du får mulighed for at fordybe dig i dine opgaver, som består i at: Beregning af tilbud Gennemgang af licitationsmateriale Udarbejde forkalkulationer Udvikling, implementering og opfølgning på markedsføringsstrategi Udvikling, implementering og opfølgning på salgsstrategi Deltage i kontraktforhandlinger Vedligeholdelse af CRM system Om dig: Erfaring fra entreprenørbranchen eller kloakbranchen Erfaring med at prissætte projekter, fx som beregner eller entrepriseleder Erfaring med markedsføring Online og SoMe Erfaring med CRM systemer En handlekraftig, struktureret og grundig tilgang til opgaverne også under tidspres En udpræget analytisk sans og øje for detaljerne Har stærke IT kompetencer Derudover er du den rette til jobbet, hvis du er åben og udadvendt og sætter en ære i at bidrage til et godt arbejdsmiljø, da det er vigtigt for os, at vi har det godt sammen som team. Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Henrik Tesgaard på tlf. 25 25 58 66. Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV til job@fksslamson.dk mærket: beregner. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen og slutter, når den rette kandidat er fundet.

Er du interesseret i at sætte prisen korrekt, har vindermentalitet, vedholdende og brænder du for at få detaljen med ??

Vil du være med i den fortsatte udvikling i en succesfuld salgsafdeling. Få ansvaret for tilbudsberegning og branding i FKSSlamson A/S. Her får du en selvstændig hverdag, ansvar og masser af kompetente kollegaer.

 

Tag ansvar for tilbudsprocessen 

Som beregner arbejder du med prissætning på licitationer fra forsyninger og entreprenører i hele Danmark og kan se frem til at blive en del af et stærkt tilbudsteam bestående af en salgschef og 3 salgskonsulenter. Du dækker hele processen fra modtagelse af udbudsmaterialet til afgivelse af endeligt tilbud og træder ind i en hverdag, hvor du får mulighed for at fordybe dig i dine opgaver, som består i at:

  • Beregning af tilbud
  • Gennemgang af licitationsmateriale
  • Udarbejde forkalkulationer
  • Udvikling, implementering og opfølgning på markedsføringsstrategi
  • Udvikling, implementering og opfølgning på salgsstrategi
  • Deltage i kontraktforhandlinger
  • Vedligeholdelse af CRM system

 

Om dig:

  • Erfaring fra entreprenørbranchen eller kloakbranchen
  • Erfaring med at prissætte projekter, fx som beregner eller entrepriseleder
  • Erfaring med markedsføring
  • Online og SoMe
  • Erfaring med CRM systemer
  • En handlekraftig, struktureret og grundig tilgang til opgaverne – også under tidspres
  • En udpræget analytisk sans og øje for detaljerne
  • Har stærke IT kompetencer

Derudover er du den rette til jobbet, hvis du er åben og udadvendt og sætter en ære i at bidrage til et godt arbejdsmiljø, da det er vigtigt for os, at vi har det godt sammen som team.

Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Henrik Tesgaard på tlf. 25 25 58 66. Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV til job@fksslamson.dk – mærket: beregner. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen og slutter, når den rette kandidat er fundet.

FKSSLAMSON A/SOdense S2019-06-06T00:00:002019-07-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

VI UDVIDER VORES TO B2C-HOLD - SKAL DU VÆRE VORES NYE SALGSKONSULENT OG EN DEL AF VORES SUCCES?

KEKODE ApS

Odense C
Vi leder efter flere medarbejdere, der har lyst til ar være en del af vores succes! Den primære arbejdsopgave består i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked (B2C). Dine ansvarsområder bliver også: O...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:16. juli 2019

LEDER DU EFTER ET FEDT JOB TIL DIT SABBATÅR? BLIV SALGSKONSULENT VED OS!

KEKODE ApS

Odense C
Skal du holde sabbatår og tjene en masse penge? Så har vi jobbet til dig! Da vi ønsker at udvide to af vores dygtige salgsteams, leder vi efter flere medarbejdere til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privat...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:17. juli 2019

Har du evnerne til at tale med beslutningstagere i det danske erhvervsliv? Så er du den nye erhvervssælger på vores B2B-hold!

KEKODE ApS

Odense C
Vi ønsker at udvide vores nye B2B-hold med flere dygtige medarbejdere. Arbejdsopgaven består i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger fra Telia Erhverv til det danske erhvervsmarked. Det sætter store krav til dine talegaver og ...
Indrykket:27. maj 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

Sælger med TM erfaring søges til vores afdeling i Odense

Hello Sales Odense IVS

Odense C
Vi søger salgskonsulenter til vores afdeling i Odense! Jobbet som salgskonsulent, består af, at ringe ud til potentielle kunder, både privat personer og virksomheder, og tilbyde dem forskellige løsninger via telefonen. Vi tilbyder fast grundløn og p...
Indrykket:27. maj 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

Beregner & branding medarbejder

FKSSLAMSON A/S

Odense S
Er du interesseret i at sætte prisen korrekt, har vindermentalitet, vedholdende og brænder du for at få detaljen med ?? Vil du være med i den fortsatte udvikling i en succesfuld salgsafdeling. Få ansvaret for tilbudsberegning og branding i FKSSlamso...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019