Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgskonsulent / kørende sælger

Søger du en arbejdsplads hvor du kan udvikle og fremvise dine kompetencer?

Vi søger lige nu 2 personer til Rødovre og 1 person til Odense til vores team.  
Jobbet er et kombinationsjob og består af to dele:
  1. Salgskonsulent i Odense rosengårdscenteret ELLER i Rødovre centrum. Du er top sælger, og lader ikke en kunde gå før de har fået salgstalen.
  2. Kørende sælger til messer/markeder, som også kan levere produkter til kunderne. Dette job foregår over hele landet oftest weekender. Du søger en EVENTYRLIG arbejdsplads, og har altid haft svært ved det samme almindelige job fra 8-16.  

Jobbet er deltids.

Det får du:
  • Grundløn og høj realistisk provision uden loft. (i butikker: 110 kr i timen + 10% i provision) (messer/markeder = kun provision, dog er man sikret en dagsløn på 1000, hvis salg ikke forekommer.)
  • En proffesionel og eventyrlig arbejdsplads med mulighed for udvikling.
  • Proffessionelle og erfarne kollegaer fra hele landet.
  • En grundig oplæring af produkterne og virksomhedens vision.
  • Løbende arrangementer og kursusser. 
  • Kørsel og hotel betalt ved afstand.

Det ønsker vi:
  • Salgserfaring. Det er dog ikke et must at have salgserfaring, så længe du BRÆNDER for at lære samt sælge.
  • Du er stabil, ansvarsbevidst, pligtopfyldende og stræber efter at opnå mål.
  • Du er fleksibel, på baggrund af de korrekte arbejdsforhold.
  • Du er en team-player, men elsker konkurrence.
  • Du taler dansk og kan begå dig på engelsk.
Om virksomheden:
World of Comfort er en dansk virksomhed hvis supplement består af Nordens mest eksklusive behandlingsprodukter. Vi har gennem tiden været et hjælpemiddel i hele Skandinavien, for at lindre både fysiske som psykiske lidelser. Vores kerneprodukt er massagestole, men vi har også mange andre produkter i vores sortiment; såsom senge, sofaer, sauna og mindre massageprodukter m.m. 

Vi har hovedkontor på Ørestads Boulevard og Kolding. Pop-up butikker i Rødovre Centrum og Rosengårdscentret.

Send en ansøgning og CV til Isam via knappen "Send ansøgning".

Ved yderligere spørgsmål omkring jobbet kontakt da 26 78 20 07
.

HUSK i din ansøgning at fortælle hvilken lokation du søger til.

Samtaler vil blive holdt løbende i Kolding, Odense eller København. Vi vil kontakte fra dagsdato og frem til start maj ved en samtale.

Se mere på vores ansøgersite: https://worldofcomfort.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330001338Phoenix-3619e43b12019-05-06T00:00:00Salgskonsulent / kørende sælger
Søger du en arbejdsplads hvor du kan udvikle og fremvise dine kompetencer?

Vi søger lige nu 2 personer til Rødovre og 1 person til Odense til vores team.  
Jobbet er et kombinationsjob og består af to dele:
  1. Salgskonsulent i Odense rosengårdscenteret ELLER i Rødovre centrum. Du er top sælger, og lader ikke en kunde gå før de har fået salgstalen.
  2. Kørende sælger til messer/markeder, som også kan levere produkter til kunderne. Dette job foregår over hele landet oftest weekender. Du søger en EVENTYRLIG arbejdsplads, og har altid haft svært ved det samme almindelige job fra 8-16.  

Jobbet er deltids.

Det får du:
  • Grundløn og høj realistisk provision uden loft. (i butikker: 110 kr i timen + 10% i provision) (messer/markeder = kun provision, dog er man sikret en dagsløn på 1000, hvis salg ikke forekommer.)
  • En proffesionel og eventyrlig arbejdsplads med mulighed for udvikling.
  • Proffessionelle og erfarne kollegaer fra hele landet.
  • En grundig oplæring af produkterne og virksomhedens vision.
  • Løbende arrangementer og kursusser. 
  • Kørsel og hotel betalt ved afstand.

Det ønsker vi:
  • Salgserfaring. Det er dog ikke et must at have salgserfaring, så længe du BRÆNDER for at lære samt sælge.
  • Du er stabil, ansvarsbevidst, pligtopfyldende og stræber efter at opnå mål.
  • Du er fleksibel, på baggrund af de korrekte arbejdsforhold.
  • Du er en team-player, men elsker konkurrence.
  • Du taler dansk og kan begå dig på engelsk.
Om virksomheden:
World of Comfort er en dansk virksomhed hvis supplement består af Nordens mest eksklusive behandlingsprodukter. Vi har gennem tiden været et hjælpemiddel i hele Skandinavien, for at lindre både fysiske som psykiske lidelser. Vores kerneprodukt er massagestole, men vi har også mange andre produkter i vores sortiment; såsom senge, sofaer, sauna og mindre massageprodukter m.m. 

Vi har hovedkontor på Ørestads Boulevard og Kolding. Pop-up butikker i Rødovre Centrum og Rosengårdscentret.

Send en ansøgning og CV til Isam via knappen "Send ansøgning".

Ved yderligere spørgsmål omkring jobbet kontakt da 26 78 20 07
.

HUSK i din ansøgning at fortælle hvilken lokation du søger til.

Samtaler vil blive holdt løbende i Kolding, Odense eller København. Vi vil kontakte fra dagsdato og frem til start maj ved en samtale.

Se mere på vores ansøgersite: https://worldofcomfort.brandero.com

2019-05-20T00:50:25.283 Søger du en arbejdsplads hvor du kan udvikle og fremvise dine kompetencer? Vi søger lige nu 2 personer til Rødovre og 1 person til Odense til vores team. Jobbet er et kombinationsjob og består af to dele:Salgskonsulent i Odense rosengårdscenteret ELLER i Rødovre centrum. Du er top sælger, og lader ikke en kunde gå før de har fået salgstalen.Kørende sælger til messer markeder, som også kan levere produkter til kunderne. Dette job foregår over hele landet oftest weekender. Du søger en EVENTYRLIG arbejdsplads, og har altid haft svært ved det samme almindelige job fra 8-16. Jobbet er deltids. Det får du:Grundløn og høj realistisk provision uden loft. (i butikker: 110 kr i timen 10 i provision) (messer markeder kun provision, dog er man sikret en dagsløn på 1000, hvis salg ikke forekommer.)En proffesionel og eventyrlig arbejdsplads med mulighed for udvikling. Proffessionelle og erfarne kollegaer fra hele landet. En grundig oplæring af produkterne og virksomhedens vision. Løbende arrangementer og kursusser. Kørsel og hotel betalt ved afstand. Det ønsker vi:Salgserfaring. Det er dog ikke et must at have salgserfaring, så længe du BRÆNDER for at lære samt sælge.Du er stabil, ansvarsbevidst, pligtopfyldende og stræber efter at opnå mål. Du er fleksibel, på baggrund af de korrekte arbejdsforhold.Du er en team-player, men elsker konkurrence. Du taler dansk og kan begå dig på engelsk.Om virksomheden:World of Comfort er en dansk virksomhed hvis supplement består af Nordens mest eksklusive behandlingsprodukter. Vi har gennem tiden været et hjælpemiddel i hele Skandinavien, for at lindre både fysiske som psykiske lidelser. Vores kerneprodukt er massagestole, men vi har også mange andre produkter i vores sortiment såsom senge, sofaer, sauna og mindre massageprodukter m.m. Vi har hovedkontor på Ørestads Boulevard og Kolding. Pop-up butikker i Rødovre Centrum og Rosengårdscentret. Send en ansøgning og CV til Isam via knappen Send ansøgning . Ved yderligere spørgsmål omkring jobbet kontakt da 26 78 20 07 . HUSK i din ansøgning at fortælle hvilken lokation du søger til. Samtaler vil blive holdt løbende i Kolding, Odense eller København. Vi vil kontakte fra dagsdato og frem til start maj ved en samtale. Se mere på vores ansøgersite: https: worldofcomfort.brandero.comworldofcomfort.brandero.com10Phoenix3619e43b101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://worldofcomfort.brandero.com/job/salgskonsulent-koerende-saelger-2245861881#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3502377World of Comfort11Ørestads Boulevard 732300København SDKDanmarkORS/3619e43b_logo.pngORS/Small/3619e43b_logo.png0is@wofc.dkDKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent740181MwCareerSitePremium43f951dc-7933-4183-a6b2-2ae34dae9be101105-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3619e43bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3619e43bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3619e43b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3619e43b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361330746Isam El-Saedis@wofc.dkDanmarkDanmark330068892Kimo Consult søger Junior Sales Manager til KøbenhavnBasic Kimo Consult vækster og har store ambitioner. Derfor søger vi nu en Junior Sales Manager til at biddrage til den fortsatte vækst. Brænder du for salg både via mødebooking og personlige møder?Vil du være en del af en vækstvirksomhed?Har du kendskab til IT drift, support og hosting? Om jobbetDine arbejdsopgaver indebærer bl.a.: Identificering af potentielle kunder, mødebooking, Social Selling, afholdelse af kundemøder i samarbejde med IT-konsulenterne, tilbudsskrivning, indgåelse af kontrakter og pipeline management. Hvem er du?Vi forventer at du som person er udadvendt, fokuseret og resultatorienteret. Du vil i stillingen opleve stor selvstændighed og personligt ansvar, og det er derfor vigtigt, at du er stabil og motiveres af frihed under ansvar. Det er ligeledes afgørende, at du har et stort drive, og at du er i stand til at tænke langsigtet, dog uden at miste fokus på de kortsigtede resultater. Selvom du er selvstændig er det også vigtigt at du formår at kunne arbejde i teams og med tværfaglige projektopgaver.Kimo Consult er kendt og anerkendt for unik service og personlig relationer, dette skal du naturligvis kunne opretholde. Du besidder følgende kompetencer:Forstår pipeline management, og er hjemme i alle dets faserInteresserer dig for det danske erhvervsliv, og evner at sætte dig ind i vores kunders forretningEr selvkørendeHar flair for IT, og har en grundviden om servere, licenser, sikkerhed, netværk mv.Er en stærk kommunikator såvel internt som eksternt Du har erfaring med følgende:Opsøgende til BTB salg, CRM systemer, Office produkter, forhandling og pipeline management. Om Kimo ConsultKimo Consult er et IT firma der opererer i hele Storkøbenhavn.Vi startede op i 2008, men vi har været i branchen i snart 20 år, og har stor erfaring med alt inden for vores fag.Vi har i dag over 10 ansatte, og en stor kundekreds fordelt på hele landet, men primært i Storkøbenhavn.Vi arbejder med både store og små virksomheder, og vi lever af en hurtig responstid, samt god service til kunderne.Vi gør en dyd ud af at udføre vores arbejde korrekt, men bruger ikke kundens tid unødigt. Vi stræber efter altid at give den bedste service, samt den hurtigste responstid til vores kunder. Vi ønsker at alle vores kunder, ikke bare er tilfredse med os, men føler at de har fået det bedste af det bedste, når vi har hjulpet dem, uanset opgavens omfang Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Chef KonsulentKim Nymann Reilandkim@kimo.dk Telefon: 45 7026 0072 Send din ansøgning sammen med dit CV via knappen Send ansøgning . Vi afholder løbende samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at sende din ansøgning snarest muligt. Sælger Salgskonsulent Account Manager Se mere på vores ansøgersite: https: kimo.brandero.com
Kimo Consult vækster og har store ambitioner. Derfor søger vi nu en Junior Sales Manager til at biddrage til den fortsatte vækst.

Brænder du for salg både via mødebooking og personlige møder?
Vil du være en del af en vækstvirksomhed?
Har du kendskab til IT drift, support og hosting?

Om jobbet
Dine arbejdsopgaver indebærer bl.a.:

Identificering af potentielle kunder, mødebooking, Social Selling, afholdelse af kundemøder i samarbejde med IT-konsulenterne, tilbudsskrivning, indgåelse af kontrakter og pipeline management.

Hvem er du?
Vi forventer at du som person er udadvendt, fokuseret og resultatorienteret. Du vil i stillingen opleve stor selvstændighed og personligt ansvar, og det er derfor vigtigt, at du er stabil og motiveres af frihed under ansvar. Det er ligeledes afgørende, at du har et stort drive, og at du er i stand til at tænke langsigtet, dog uden at miste fokus på de kortsigtede resultater. Selvom du er selvstændig er det også vigtigt at du formår at kunne arbejde i teams og med tværfaglige projektopgaver.
Kimo Consult er kendt og anerkendt for unik service og personlig relationer, dette skal du naturligvis kunne opretholde.

Du besidder følgende kompetencer:
  • Forstår pipeline management, og er hjemme i alle dets faser
  • Interesserer dig for det danske erhvervsliv, og evner at sætte dig ind i vores kunders forretning
  • Er selvkørende
  • Har flair for IT, og har en grundviden om servere, licenser, sikkerhed, netværk mv.
  • Er en stærk kommunikator såvel internt som eksternt

Du har erfaring med følgende:
Opsøgende til BTB salg, CRM systemer, Office produkter, forhandling og pipeline management.

Om Kimo Consult
Kimo Consult er et IT firma der opererer i hele Storkøbenhavn.
Vi startede op i 2008, men vi har været i branchen i snart 20 år, og har stor erfaring med alt inden for vores fag.
Vi har i dag over 10 ansatte, og en stor kundekreds fordelt på hele landet, men primært i Storkøbenhavn.
Vi arbejder med både store og små virksomheder, og vi lever af en hurtig responstid, samt god service til kunderne.
Vi gør en dyd ud af at udføre vores arbejde korrekt, men bruger ikke kundens tid unødigt.
Vi stræber efter altid at give den bedste service, samt den hurtigste responstid til vores kunder. Vi ønsker at alle vores kunder, ikke bare er tilfredse med os, men føler at de har fået det bedste af det bedste, når vi har hjulpet dem, uanset opgavens omfang

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte;

Chef Konsulent
Kim Nymann Reiland
kim@kimo.dk

Telefon: +45 7026 0072

Send din ansøgning sammen med dit CV via knappen "Send ansøgning". Vi afholder løbende samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at sende din ansøgning snarest muligt.

Sælger Salgskonsulent Account Manager

Se mere på vores ansøgersite: https://kimo.brandero.com

ORS/Small/ccc35cf6_logo.pngKimo Consult ApSKøbenhavn V2019-08-06T16:01:13.5502019-09-09T00:00:00
330058946Studiejob som salgskonsulent i København 8 timer/ugeRobot Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent. HVEM ER VI? SAFE er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digitale sikkerhed gennem en overskuelig og nem løsning baseret på abonnement. OPGAVER VIL TYPISK VÆRE: Direkte salg til potentielle kunder Partneraftaler Opfølgning til kunder og partnere VI SØRGER FOR: Løbende salgstræning Produktuddannelse Fleksible arbejdstider Søde kollegaer VI FORVENTER, AT DU: Brænder for salg (erfaring ikke nødvendigt, men en fordel) Kan arbejde selvstændigt Er et godt menneske… JOBBET ER RELEVANT… For dig der brænder for salg. I praksis vil vi sammen med dig diskutere, hvilke konkrete opgaver du skal varetage, så det både bliver relevant for Safe og for dig i forhold til din uddannelsesbaggrund, erfaringer og ønsker. PRAKTISK INFO Jobbet foregår på Gothersgade 21, 2. sal, 1123 København K. Jobbet er med provision uden loft og med en garantiløn på 110 kr. i timen. Arbejdstiden er 8 timer om ugen. Send ansøgning og CV til: kontakt@wearesafe.dk mærket Salgskonsulent , så vi har det senest den 15. august 2019 kl. 12.00. Samtaler finder sted løbende. WAIT, WAIT THERE´S MORE! Safe er et unikt og socialt sted at arbejde. Gennem hele året er der sociale arrangementer, designet til at inspirere og ryste sammen, så vi kan forblive en arbejdsplads, man nyder at være på.

Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent.

HVEM ER VI?

SAFE er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digitale sikkerhed gennem en overskuelig og nem løsning baseret på abonnement.

OPGAVER VIL TYPISK VÆRE:

  • Direkte salg til potentielle kunder
  • Partneraftaler
  • Opfølgning til kunder og partnere

VI SØRGER FOR:

  • Løbende salgstræning
  • Produktuddannelse
  • Fleksible arbejdstider
  • Søde kollegaer

VI FORVENTER, AT DU:

  • Brænder for salg (erfaring ikke nødvendigt, men en fordel)
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Er et godt menneske…

JOBBET ER RELEVANT…

For dig der brænder for salg. I praksis vil vi sammen med dig diskutere, hvilke konkrete opgaver du skal varetage, så det både bliver relevant for Safe og for dig i forhold til din uddannelsesbaggrund, erfaringer og ønsker.

PRAKTISK INFO

Jobbet foregår på Gothersgade 21, 2. sal, 1123 København K. Jobbet er med provision uden loft og med en garantiløn på 110 kr. i timen. Arbejdstiden er 8 timer om ugen. Send ansøgning og CV til: kontakt@wearesafe.dk mærket ”Salgskonsulent”, så vi har det senest den 15. august 2019 kl. 12.00. Samtaler finder sted løbende.

WAIT, WAIT THERE´S MORE!

Safe er et unikt og socialt sted at arbejde. Gennem hele året er der sociale arrangementer, designet til at inspirere og ryste sammen, så vi kan forblive en arbejdsplads, man nyder at være på.

We are safe ApSKøbenhavn K2019-07-12T00:00:002019-08-30T00:00:00
330058257Salgskonsulent søges til MemoxRobot En sælger med hjertet på rette sted Vi er en privat, socialfaglig virksomhed, der har specialiseret sig indenfor blandt andet multietnisk familiebehandling. Vi udfører hver dag familiebehandlingsindsatser for kommuner rundt omkring i Danmark. Vi arbejder for mennesker og med mennesker, og derfor er det afgørende, at vores nye salgskonsulent identificerer sig med det sociale ansvar, vi føler, og den medmenneskelighed vi alle brænder så meget for. Selvfølgelig skal du være sælger med stort S. Derudover skal du også være et menneske med stor personlig integritet et menneske, der gør det, du siger et menneske med stærke etiske normer, som forstår den skrøbelighed, vi i dagligdagen arbejder med, og som altså har et rigtig fint indstillet moralsk kompas. Erfaring fra det socialfaglige miljø Det er virkelig ønskværdigt, hvis du har socialfaglig erfaring. Det er ikke så afgørende, hvordan du har erhvervet den, for i MEMOX hylder vi forskellighed. Vi arbejder med mange forskellige opgaver, som dog alle har det til fælles, at udgangspunktet er at hjælpe familier, børn og unge til bedre trivsel. Er du i tvivl om du har relevant erfaring, så besøg vores hjemmeside og se, om du kan være med til at styrke vores stærke faglige fællesskab. Imødekommende og interesseret Vores kunder bærer og tager et stort ansvar. Det er typisk de enheder i kommunerne, som tager sig af de borgere, der på en eller anden måde har behov hjælp og støtte i livet. Det kræver, at du som sælger er mere lyttende end du er talende, og at dem, der møder dig, i alle sammenhænge oplever dig positiv og anerkendende. Selvstændig og ansvarlig Du ved, at du kan sælge og du har prøvet det før. Du kan selvstændigt planlægge og gennemføre dine daglige salgsaktiviteter, og du kan identificere dig med at der er en snæver sammenhæng imellem det, du opnår, og det du gør . Din dagligdag kommer til at indeholde mange forskellige opgaver, men du kan regne med, at de væsentligste bliver: At opbygge og udbygge relationer med nye og eksisterende kunder At afholde rådgivningsmøder og sælge MEMOX produkter og ydelser At deltage i konferencer og andre faglige arrangementer, hvor vi møder vores kunder Har du, udover direkte salg, erfaring med offentlige og private udbud, vil det være en rigtig stor fordel for dig. Og os? Memox er en arbejdsplads, der er mærket af kompetente og ambitiøse medarbejdere, som ønsker at gøre en forskel for udsatte familier. I MEMOX er der både højt til loftet og højt tempo. Vi gør os hver dag umage for at skabe et trygt og tillidsfuldt arbejdsmiljø. Vi er et stærkt kollektiv med stor forskellighed og vi sætter en stærk trivsel i højsædet. Vi har det godt med hinanden, passer godt på hinanden og stiller store personlige og faglige krav til hinanden. Vi er båret af vores værdier som vi værner om og vi glæder os til at møde dig. Spørgsmål og ansøgning Vi indkalder løbende til samtaler og søger at ansætte en kandidat hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Memox på info@memox.dkEn sælger med hjertet på rette sted
Vi er en privat, socialfaglig virksomhed, der har specialiseret sig indenfor blandt andet multietnisk familiebehandling. Vi udfører hver dag familiebehandlingsindsatser for kommuner rundt omkring i Danmark. Vi arbejder for mennesker og med mennesker, og derfor er det afgørende, at vores nye salgskonsulent identificerer sig med det sociale ansvar, vi føler, og den medmenneskelighed vi alle brænder så meget for.

Selvfølgelig skal du være sælger med stort S. Derudover skal du også være et menneske med stor personlig integritet; et menneske, der gør det, du siger; et menneske med stærke etiske normer, som forstår den skrøbelighed, vi i dagligdagen arbejder med, og som altså har et rigtig fint indstillet moralsk kompas.

Erfaring fra det socialfaglige miljø
Det er virkelig ønskværdigt, hvis du har socialfaglig erfaring. Det er ikke så afgørende, hvordan du har erhvervet den, for i MEMOX hylder vi forskellighed. Vi arbejder med mange forskellige opgaver, som dog alle har det til fælles, at udgangspunktet er at hjælpe familier, børn og unge til bedre trivsel. Er du i tvivl om du har relevant erfaring, så besøg vores hjemmeside og se, om du kan være med til at styrke vores stærke faglige fællesskab.

Imødekommende og interesseret
Vores kunder bærer og tager et stort ansvar. Det er typisk de enheder i kommunerne, som tager sig af de borgere, der på en eller anden måde har behov hjælp og støtte i livet. Det kræver, at du som sælger er mere lyttende end du er talende, og at dem, der møder dig, i alle sammenhænge oplever dig positiv og anerkendende.

Selvstændig og ansvarlig
Du ved, at du kan sælge – og du har prøvet det før. Du kan selvstændigt planlægge og gennemføre dine daglige salgsaktiviteter, og du kan identificere dig med ”at der er en snæver sammenhæng imellem det, du opnår, og det du gør”. Din dagligdag kommer til at indeholde mange forskellige opgaver, men du kan regne med, at de væsentligste bliver:

  • At opbygge og udbygge relationer med nye og eksisterende kunder
  • At afholde rådgivningsmøder og sælge MEMOX’ produkter og ydelser
  • At deltage i konferencer og andre faglige arrangementer, hvor vi møder vores kunder
Har du, udover direkte salg, erfaring med offentlige og private udbud, vil det være en rigtig stor fordel for dig.

Og os?
Memox er en arbejdsplads, der er mærket af kompetente og ambitiøse medarbejdere, som ønsker at gøre en forskel for udsatte familier. I MEMOX er der både højt til loftet og højt tempo. Vi gør os hver dag umage for at skabe et trygt og tillidsfuldt arbejdsmiljø. Vi er et stærkt kollektiv med stor forskellighed og vi sætter en stærk trivsel i højsædet. Vi har det godt med hinanden, passer godt på hinanden og stiller store personlige og faglige krav til hinanden. Vi er båret af vores værdier som vi værner om – og vi glæder os til at møde dig.

Spørgsmål og ansøgning
Vi indkalder løbende til samtaler og søger at ansætte en kandidat hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Memox på info@memox.dk

Memox og Øresund Psykoterapi ApSKøbenhavn S2019-07-11T00:00:002019-08-30T00:00:00
330063433SalgskonsulentRobot Er du vild med både kunder og udfordringer og kan du generere salg, og skabe resultater gennem troværdighed og engagement og derved bidrage til, at vi fortsat leverer relevante løsninger til vores kunder? Til vores salgsteam, søger vi snarest muligt en salgskonsulent, der vil kontakte og vedligeholde de gode relationer til vores små og mellemstore erhvervskunder. Vores salgsorganisation er spredt over hele landet, men har base på Gammel Kongevej i København, hvor denne stilling også er placeret og hvor bl.a. også vores marketingafdeling holder til. Helt naturligt arbejder vi tæt sammen med rigtig mange dygtige kolleger på tværs af hele organisationen og ingen opgaver er for store eller for små, i bestræbelserne på at nå de bedste resultater sammen. Dine vigtigste arbejdsopgaver Ansvarlig for din egen kundeportefølje erhvervskunder. Proaktiv dialog gennem hele salgsprocessen primært på telefon. Sikrer at indgåede aftaler med kunden bliver implementeret. Sælger og rådgiver om finansiering, udstyr og tillægsydelser. Bidrager til at sikre Danmarks bedste service inden biludlejning. Rapportering af aktiviteter og salgsmål. Praktiske ad hoc-opgaver. Dine vigtigste faglige og personlige kvalifikationer Du har formentlig en merkantil uddannelse (minimum HHX eller lign.) og er naturligvis interesseret i biler og i at arbejde med kunder. Derudover forventer vi, at: Du elsker at tale med mennesker og kan brænde igennem på telefonen. Du har relevant erfaring fra tidligere jobs, og at skabe salg i verdensklasse er en selvfølge for dig. Du er åben, direkte i din attitude, serviceminded og god til at kommunikere med mange forskellige typer kunder. Du trives i et dynamisk miljø, hvor det forventes at du tager selvstændigt ansvar for dine opgaver og med din gode ordenssans sikrer du overholdelse af deadlines. Du arbejder ihærdigt for at sikre resultater. Du trives og motiveres af en arbejdsplads hvor samarbejde og engagement er i højsædet. Kørekort til personbil er et krav. Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og er god i Excel og Office pakken i øvrigt. Vi tilbyder Et job med en stor berøringsflade både internt og eksternt og med reference til Sales Manager Kristoffer Christiansen. Forskellige personalegoder samt løn efter kvalifikationer og dine resultater. Omgangstonen på tværs af organisationen er uformel og du vil snart føle dig hjemme i din nye rolle. Europcar Danmark og de tilhørende brands under NordCar Gruppen, er en del af Europcar Mobility Group. Du er velkommen til at læse mere om Europcar Danmark og vores værdier på https: www.europcar.dk Skal du med på vores hold? Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sales Manager Kristoffer Christiansen på 45 33 55 99 17. Dog ikke den 7. og 8. august samt 15. 19. august 2019. Send din ansøgning og CV via linket Søg stillingen . Bemærk, at vi kun behandler ansøgninger, der er modtaget via linket. Vi behandler ansøgningerne løbende, så du kan med fordel søge NU!Er du vild med både kunder og udfordringer og kan du generere salg, og skabe resultater gennem troværdighed og engagement og derved bidrage til, at vi fortsat leverer relevante løsninger til vores kunder?

Til vores salgsteam, søger vi snarest muligt en salgskonsulent, der vil kontakte og vedligeholde de gode relationer til vores små og mellemstore erhvervskunder.

Vores salgsorganisation er spredt over hele landet, men har base på Gammel Kongevej i København, hvor denne stilling også er placeret og hvor bl.a. også vores marketingafdeling holder til. Helt naturligt arbejder vi tæt sammen med rigtig mange dygtige kolleger på tværs af hele organisationen og ingen opgaver er for store eller for små, i bestræbelserne på at nå de bedste resultater – sammen.

Dine vigtigste arbejdsopgaver

  • Ansvarlig for din egen kundeportefølje – erhvervskunder.
  • Proaktiv dialog gennem hele salgsprocessen – primært på telefon.
  • Sikrer at indgåede aftaler med kunden bliver implementeret.
  • Sælger og rådgiver om finansiering, udstyr og tillægsydelser.
  • Bidrager til at sikre Danmarks bedste service inden biludlejning.
  • Rapportering af aktiviteter og salgsmål.
  • Praktiske ad hoc-opgaver.
Dine vigtigste faglige og personlige kvalifikationer
Du har formentlig en merkantil uddannelse (minimum HHX eller lign.) og er naturligvis interesseret i biler og i at arbejde med kunder. Derudover forventer vi, at:


  • Du elsker at tale med mennesker og kan brænde igennem på telefonen.
  • Du har relevant erfaring fra tidligere jobs, og at skabe salg i verdensklasse er en selvfølge for dig.
  • Du er åben, direkte i din attitude, serviceminded og god til at kommunikere med mange forskellige typer kunder.
  • Du trives i et dynamisk miljø, hvor det forventes at du tager selvstændigt ansvar for dine opgaver og med din gode ordenssans sikrer du overholdelse af deadlines.
  • Du arbejder ihærdigt for at sikre resultater.
  • Du trives og motiveres af en arbejdsplads hvor samarbejde og engagement er i højsædet.
  • Kørekort til personbil er et krav.
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og er god i Excel og Office pakken i øvrigt.
Vi tilbyder
Et job med en stor berøringsflade både internt og eksternt og med reference til Sales Manager Kristoffer Christiansen. Forskellige personalegoder samt løn efter kvalifikationer og dine resultater. Omgangstonen på tværs af organisationen er uformel og du vil snart føle dig hjemme i din nye rolle.

Europcar Danmark og de tilhørende brands under NordCar Gruppen, er en del af Europcar Mobility Group. Du er velkommen til at læse mere om Europcar Danmark og vores værdier på https://www.europcar.dk/

Skal du med på vores hold?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sales Manager Kristoffer Christiansen på +45 33 55 99 17. Dog ikke den 7. og 8. august samt 15. – 19. august 2019.

Send din ansøgning og CV via linket ’Søg stillingen’. Bemærk, at vi kun behandler ansøgninger, der er modtaget via linket. Vi behandler ansøgningerne løbende, så du kan med fordel søge NU!


Europcar København VKøbenhavn V2019-07-24T00:00:002019-08-18T00:00:00
330065688Teknisk Maskinsælger/ Salgskonsulent med Teknisk baggrundRobot Info: Danish English is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Danish English Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: Minimum 3 years of professional experience required Work Supply søger på vegne af vores kunde (International Maskinvirksomhed) en Teknisk Maskinsælger Salgskonsulent med Teknisk baggrund Teknisk Salgsingeniør til B2B-marked i Danmark, som du kan tøffe rundt i firmabil. Om dig: Du er en kombineret farmer og hunter type, der trives i et hurtigt arbejdsmiljø, og du besidder nedenstående færdigheder: Du har en stærk teknisk baggrund som maskiningeniør, procesingeniør, maskinmester el. lign. Vant til teknisk rådgivning og udarbejde tilbud Vant til store salgsprojekter Du har minimum 3 års erfaring som sælger (Maskinsalg, hydraulik pumper og eller andre tekniske komponenter) Kandidater tages kun i betragtning til jobbet såfremt du: Minimum har 3 års erfaring som teknisk sælger. Hvad enten det er maskinsalg, hydraulik pumper og eller andre tekniske komponenter Firmaet tilbyder dig at blive en del af en velfungerende organisation med konstant fokus på udvikling både af forretningen og på det faglige plan. Løn fastsættes efter kvalifikationer. Stillingen er en fuldtidsstilling og hovedkontoret ligger i København men der vil være mulighed for at arbejde hjemmefra evt. hjemmekontor. http: worksupply.dk jobs teknisk-maskinsaelger-salgskonsulent-teknisk-baggrund-salgsingenioer Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 1950)

Info: Danish & English is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Language: Danish & English

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: Minimum 3 years of professional experience required

Work Supply søger på vegne af vores kunde (International Maskinvirksomhed) en Teknisk Maskinsælger/ Salgskonsulent med Teknisk baggrund / Teknisk Salgsingeniør til B2B-marked i Danmark, som du kan tøffe rundt i firmabil.

Om dig:

Du er en kombineret ”farmer” og ”hunter” type, der trives i et hurtigt arbejdsmiljø, og du besidder nedenstående færdigheder: 

  • Du har en stærk teknisk baggrund som maskiningeniør, procesingeniør, maskinmester el. lign.
  • Vant til teknisk rådgivning og udarbejde tilbud
  • Vant til store salgsprojekter
  • Du har minimum 3 års erfaring som sælger (Maskinsalg, hydraulik/pumper og eller andre tekniske komponenter) 

Kandidater tages kun i betragtning til jobbet såfremt du: Minimum har 3 års erfaring som teknisk sælger.  Hvad enten det er maskinsalg, hydraulik/pumper og eller andre tekniske komponenter

Firmaet tilbyder dig at blive en del af en velfungerende organisation med konstant fokus på udvikling – både af forretningen og på det faglige plan.

Løn fastsættes efter kvalifikationer.

Stillingen er en fuldtidsstilling og hovedkontoret ligger i København men der vil være mulighed for at arbejde hjemmefra evt. hjemmekontor.

http://worksupply.dk/jobs/teknisk-maskinsaelger-salgskonsulent-teknisk-baggrund-salgsingenioer/

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 1950)

Work Supply IVSKøbenhavn V2019-07-30T00:00:002019-09-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kimo Consult søger Junior Sales Manager til København

Kimo Consult ApS

København V
Kimo Consult vækster og har store ambitioner. Derfor søger vi nu en Junior Sales Manager til at biddrage til den fortsatte vækst. Brænder du for salg både via mødebooking og personlige møder?Vil du være en del af en vækstvirksomhed?Har du kendskab t...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:9. september 2019

Studiejob som salgskonsulent i København 8 timer/uge

We are safe ApS

København K
Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent. HVEM ER VI? SAFE er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digit...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Salgskonsulent søges til Memox

Memox og Øresund Psykoterapi ApS

København S
En sælger med hjertet på rette sted Vi er en privat, socialfaglig virksomhed, der har specialiseret sig indenfor blandt andet multietnisk familiebehandling. Vi udfører hver dag familiebehandlingsindsatser for kommuner rundt omkring i Danmark. Vi arb...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Salgskonsulent

Europcar København V

København V
Er du vild med både kunder og udfordringer og kan du generere salg, og skabe resultater gennem troværdighed og engagement og derved bidrage til, at vi fortsat leverer relevante løsninger til vores kunder? Til vores salgsteam, søger vi snarest muligt...
Indrykket:24. juli 2019
Udløbsdato:18. august 2019

Teknisk Maskinsælger/ Salgskonsulent med Teknisk baggrund

Work Supply IVS

København V
Info: Danish English is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Danish English Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: Minimum 3 years of professional experience...
Indrykket:30. juli 2019
Udløbsdato:23. september 2019