Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgskonsulent med drive og vindermentalitet søges!

Endnu en salgskonsulent søges til vores kontor i Kolind.

Elsker du at kommunikere, rådgive og sælge og vil du være en del af en iværksætter virksomhed med stor vækst og ordretilgang? Så er en stilling i Dansk Hus & Have Service lige noget for dig!

Vi tilbyder en spændende stilling med mange alsidige og selvstændige arbejdsopgaver og gode arbejdsforhold.

Du får masser af ansvar og mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt. Du kommer til at arbejde i et uformelt miljø præget af fart over feltet, initiativ og faglighed.

Din vigtigste opgave bliver at gøre vores kunder glade ved at yde god og kompetent rådgivning, og ved at hjælpe og guide kunden til den rigtige løsning. Du er god til at kommunikere, og det er et krav, at du mestrer dansk i både skrift og tale. En baggrund indenfor anlægs- eller byggebranchen er en fordel men ikke et krav.  Det vigtigste er, at du har vilje og lyst til at lære.

Vi forventer at du er:

  • I besiddelse af en stor portion gåpåmod og selvtillid.
  • Serviceminded og sælgende af natur.
  • Kommunikativ stærk - både mundtligt og skriftligt.
  • Engageret og motiveret.
  • Ansvarsbevidst.
  • Energisk og udadvendt.
  • Interesseret i at tjene penge.

Vi tilbyder:

  • Egen kundeportefølje.
  • En fast månedsløn med attraktiv bonusordning/provision.
  • Spændende arbejdsopgaver med stort ansvar fra første dag.
  • Stor frihed under ansvar.
  • Fri mulighed for at planlægge din egen hverdag.
  • Flotte lokaler og nyt udstyr.
  • Pensionsordning.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Udarbejdelse af skriftlige tilbud på større anlægsopgaver.
  • Formidling af opgaver til underleverandører.
  • Håndtering af online ordrer.
  • Besvarelse af kundehenvendelser via mail, chat og telefon.
  • Kunderådgivning.

Stillingen er på 37 timer med arbejdstid fra kl. 8.00 til 16.00. Fredag dog til kl. 15.30. Stillingen er en tidsbegrænset stilling der løber til 31. oktober 2018, med mulighed for forlængelse eller fastansættelse derefter.

Hvis du har lyst til et spændende job med mange udfordringer, er der ingen grund til at vente. Vi afholder løbende ansættelsessamtaler. Send din ansøgning og dit CV til job@danskhusoghaveservice.dk.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Christina på telefon 25 78 28 81.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Dansk Hus & Have Service er en online virksomhed, der via vores webshop, hvor kunderne selv beregner pris, booker og betaler online, sælger serviceydelser til hele landet.

Vores primære ydelser er vedligehold af haver og grønne områder med hækklipning, græsslåning, træfældning og beskæring, samt anlæg og renovering af haver med belægning, støttemure, træterrasser, græsplæner og beplantning.

Vores opgaver udføres dels af vores søsterselskab og dels af underleverandører, som alle er nøje udvalgte registrerede virksomheder.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329793984Phoenix-dc92944c12018-04-16T14:05:06.453Salgskonsulent med drive og vindermentalitet søges!

Endnu en salgskonsulent søges til vores kontor i Kolind.

Elsker du at kommunikere, rådgive og sælge og vil du være en del af en iværksætter virksomhed med stor vækst og ordretilgang? Så er en stilling i Dansk Hus & Have Service lige noget for dig!

Vi tilbyder en spændende stilling med mange alsidige og selvstændige arbejdsopgaver og gode arbejdsforhold.

Du får masser af ansvar og mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt. Du kommer til at arbejde i et uformelt miljø præget af fart over feltet, initiativ og faglighed.

Din vigtigste opgave bliver at gøre vores kunder glade ved at yde god og kompetent rådgivning, og ved at hjælpe og guide kunden til den rigtige løsning. Du er god til at kommunikere, og det er et krav, at du mestrer dansk i både skrift og tale. En baggrund indenfor anlægs- eller byggebranchen er en fordel men ikke et krav.  Det vigtigste er, at du har vilje og lyst til at lære.

Vi forventer at du er:

  • I besiddelse af en stor portion gåpåmod og selvtillid.
  • Serviceminded og sælgende af natur.
  • Kommunikativ stærk - både mundtligt og skriftligt.
  • Engageret og motiveret.
  • Ansvarsbevidst.
  • Energisk og udadvendt.
  • Interesseret i at tjene penge.

Vi tilbyder:

  • Egen kundeportefølje.
  • En fast månedsløn med attraktiv bonusordning/provision.
  • Spændende arbejdsopgaver med stort ansvar fra første dag.
  • Stor frihed under ansvar.
  • Fri mulighed for at planlægge din egen hverdag.
  • Flotte lokaler og nyt udstyr.
  • Pensionsordning.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Udarbejdelse af skriftlige tilbud på større anlægsopgaver.
  • Formidling af opgaver til underleverandører.
  • Håndtering af online ordrer.
  • Besvarelse af kundehenvendelser via mail, chat og telefon.
  • Kunderådgivning.

Stillingen er på 37 timer med arbejdstid fra kl. 8.00 til 16.00. Fredag dog til kl. 15.30. Stillingen er en tidsbegrænset stilling der løber til 31. oktober 2018, med mulighed for forlængelse eller fastansættelse derefter.

Hvis du har lyst til et spændende job med mange udfordringer, er der ingen grund til at vente. Vi afholder løbende ansættelsessamtaler. Send din ansøgning og dit CV til job@danskhusoghaveservice.dk.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Christina på telefon 25 78 28 81.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Dansk Hus & Have Service er en online virksomhed, der via vores webshop, hvor kunderne selv beregner pris, booker og betaler online, sælger serviceydelser til hele landet.

Vores primære ydelser er vedligehold af haver og grønne områder med hækklipning, græsslåning, træfældning og beskæring, samt anlæg og renovering af haver med belægning, støttemure, træterrasser, græsplæner og beplantning.

Vores opgaver udføres dels af vores søsterselskab og dels af underleverandører, som alle er nøje udvalgte registrerede virksomheder.

2018-05-01T00:51:44.170 Endnu en salgskonsulent søges til vores kontor i Kolind. Elsker du at kommunikere, rådgive og sælge og vil du være en del af en iværksætter virksomhed med stor vækst og ordretilgang? Så er en stilling i Dansk Hus & Have Service lige noget for dig! Vi tilbyder en spændende stilling med mange alsidige og selvstændige arbejdsopgaver og gode arbejdsforhold. Du får masser af ansvar og mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt. Du kommer til at arbejde i et uformelt miljø præget af fart over feltet, initiativ og faglighed. Din vigtigste opgave bliver at gøre vores kunder glade ved at yde god og kompetent rådgivning, og ved at hjælpe og guide kunden til den rigtige løsning. Du er god til at kommunikere, og det er et krav, at du mestrer dansk i både skrift og tale. En baggrund indenfor anlægs- eller byggebranchen er en fordel men ikke et krav. Det vigtigste er, at du har vilje og lyst til at lære. Vi forventer at du er: I besiddelse af en stor portion gåpåmod og selvtillid. Serviceminded og sælgende af natur. Kommunikativ stærk - både mundtligt og skriftligt. Engageret og motiveret. Ansvarsbevidst. Energisk og udadvendt. Interesseret i at tjene penge. Vi tilbyder: Egen kundeportefølje. En fast månedsløn med attraktiv bonusordning provision. Spændende arbejdsopgaver med stort ansvar fra første dag. Stor frihed under ansvar. Fri mulighed for at planlægge din egen hverdag. Flotte lokaler og nyt udstyr. Pensionsordning. Dine primære arbejdsopgaver bliver: Udarbejdelse af skriftlige tilbud på større anlægsopgaver. Formidling af opgaver til underleverandører. Håndtering af online ordrer. Besvarelse af kundehenvendelser via mail, chat og telefon. Kunderådgivning. Stillingen er på 37 timer med arbejdstid fra kl. 8.00 til 16.00. Fredag dog til kl. 15.30. Stillingen er en tidsbegrænset stilling der løber til 31. oktober 2018, med mulighed for forlængelse eller fastansættelse derefter. Hvis du har lyst til et spændende job med mange udfordringer, er der ingen grund til at vente. Vi afholder løbende ansættelsessamtaler. Send din ansøgning og dit CV til job@danskhusoghaveservice.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Christina på telefon 25 78 28 81. Vi glæder os til at høre fra dig. Dansk Hus & Have Service er en online virksomhed, der via vores webshop, hvor kunderne selv beregner pris, booker og betaler online, sælger serviceydelser til hele landet. Vores primære ydelser er vedligehold af haver og grønne områder med hækklipning, græsslåning, træfældning og beskæring, samt anlæg og renovering af haver med belægning, støttemure, træterrasser, græsplæner og beplantning. Vores opgaver udføres dels af vores søsterselskab og dels af underleverandører, som alle er nøje udvalgte registrerede virksomheder.11Jobnetdc92944c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-30T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandSyddjursEuropaDanmarkJyllandØstjyllandNorddjurs - inkl. Anholt3217488Dansk Hus & Have Service ApS11Drasbeksgade 17A8560KolindDKDanmark156.3624690010.58842200
job@danskhusoghaveservice.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent555257JobNet48092931000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc92944chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc92944chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc92944c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc92944c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgEr Salg noget for dig? Søg jobbet som Salgskonsulent i dag.12007991Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg354428184Christina Kristensenjob@danskhusoghaveservice.dkDKDanmarkDKDanmark329964123Er du en dygtig salgskonsulent med et stort drive?Basic Brogaarden søger en salgskonsulent til Jylland med tiltrædelse pr.1.4.2019 Dine opgaver Opsøge nye og servicere eksisterende kunder.Servicere og uddanne forhandlere i distriktet.Udrede kunders behov og komme med løsningsforslag der holder i både teori og praksis.Afgive tilbud og lukke en handel.Deltage i messer, udstillinger og andre arrangementer.Afholde relevante foredrag. Personlighed Du er vellidt, ambitiøs og har en udadvendt og positiv personlighed. Du har erfaring med salg af kvalitetsprodukter og erfaring med selv at planlægge din hverdag. Du kan lide at arbejde efter målsætninger og drives af, at nå dine mål. Du trives med kontakt med mange forskellige mennesker, og vi tror, at du er dygtig til at arbejde med relationssalg. Ud over en stor interesse for hesteverden, har du fra din tidligere beskæftigelse en god forretnings- og økonomiforståelse. Kompetencer Salgserfaring, gerne fra tidligere konsulentstilling.Kendskab til hestebranchen og gerne egen erfaring som rytter.Har du en ernæringsfaglig baggrund, eller anden brancherelevant uddannelse er det en fordel, men ikke et krav.Godt grundlæggende IT kendskab på brugerniveau. Vi anvender MS Office og CRM systemet SuperOffice (det skal du nok lære J).Du skal have kørekort Vi tilbyder et spændende job i en virksomhed med vækst i et miljø med både danske og svenske kollegaer. Teamet består af 4 mand i Danmark og 2 i Sverige. Vi hjælper hinanden på tværs med messer og aktiviteter og har løbende møder sammen om kampagne aktivitet og generel erfaringsudveksling. Udover det tætte daglige team i marken er baglandet bestående af rådgivningen med 4 mand og 30 mand fordelt på egne butikker, lager, administration og ledelse. Vi glæder os til at få dig med ombord på teamet. Løn efter kvalifikationer med bil og telefonordning. BROGAARDEN er et af markedets stærkeste brands indenfor salg af, og rådgivning om, dyrefoder. Foruden tre detailbutikker har virksomheden et omfattende engrossalg af dyrefoder til den skandinaviske specialhandel, såvel som professionelle brugere af dyrefoder f.eks. zoologiske haver, universiteter og farmaceutiske virksomheder. Vi har egen produktudvikling, og har agenturer for bl.a. Dodson Horrell Ltd., Animalife Ltd., Pro-Nutrition Flatazor og Hartog.Vi er 45 entusiastiske sjæle i kontorerne og på landevejen.

Brogaarden søger en salgskonsulent til Jylland med tiltrædelse pr.1.4.2019

Dine opgaver

  • Opsøge nye og servicere eksisterende kunder.
  • Servicere og uddanne forhandlere i distriktet.
  • Udrede kunders behov og komme med løsningsforslag der holder i både teori og praksis.
  • Afgive tilbud og lukke en handel.
  • Deltage i messer, udstillinger og andre arrangementer.
  • Afholde relevante foredrag.

Personlighed

Du er vellidt, ambitiøs og har en udadvendt og positiv personlighed. Du har erfaring med salg af kvalitetsprodukter og erfaring med selv at planlægge din hverdag. Du kan lide at arbejde efter målsætninger og drives af, at nå dine mål. Du trives med kontakt med mange forskellige mennesker, og vi tror, at du er dygtig til at arbejde med relationssalg. Ud over en stor interesse for hesteverden, har du fra din tidligere beskæftigelse en god forretnings- og økonomiforståelse.

Kompetencer

  • Salgserfaring, gerne fra tidligere konsulentstilling.
  • Kendskab til hestebranchen og gerne egen erfaring som rytter.
  • Har du en ernæringsfaglig baggrund, eller anden brancherelevant uddannelse er det en fordel, men ikke et krav.
  • Godt grundlæggende IT kendskab på brugerniveau. Vi anvender MS Office og CRM systemet SuperOffice (det skal du nok lære J).
  • Du skal have kørekort

Vi tilbyder et spændende job i en virksomhed med vækst i et miljø med både danske og svenske kollegaer.

Teamet består af 4 mand i Danmark og 2 i Sverige. Vi hjælper hinanden på tværs med messer og aktiviteter og har løbende møder sammen om kampagne aktivitet og generel erfaringsudveksling. Udover det tætte daglige team i ”marken” er baglandet bestående af rådgivningen med 4 mand og 30 mand fordelt på egne butikker, lager, administration og ledelse.

Vi glæder os til at få dig med ombord på teamet.

Løn efter kvalifikationer med bil og telefonordning.

BROGAARDEN® er et af markedets stærkeste brands indenfor salg af, og rådgivning om, dyrefoder. Foruden tre detailbutikker har virksomheden et omfattende engrossalg af dyrefoder til den skandinaviske specialhandel, såvel som professionelle brugere af dyrefoder f.eks. zoologiske haver, universiteter og farmaceutiske virksomheder. Vi har egen produktudvikling, og har agenturer for bl.a. Dodson & Horrell Ltd., Animalife Ltd., Pro-Nutrition Flatazor og Hartog.
Vi er 45 entusiastiske sjæle i kontorerne og på landevejen.

Brogaarden ApSÅarhus2019-02-21T14:00:38.9702019-03-07T00:00:00
329943682Mødebooker/salgskonsulent - AarhusRobot Bliv en del af en ung bemandingsvirksomhed der målrettet leverer faglært og fleksibel arbejdskraft til industrien. Vi søger en deltids MØDEBOOKER til at sikrer kundemøder hos nye og eksisterende kunder. Til en start kan det være som freelance, studerende eller projektansat. Du er vores nye kollega hvis: Du er kreativ, proaktiv og lader dig ikke slå ud af et nej Du er professionel, skaber relationer og ærlig i din dialog Du brænder for at skabe resultater og nå dine mål Du har en faglig baggrund eller kendskab til metalindustrien Det er en klar fordel hvis du har erfaring med mødebooking, kommunikation, salg eller andet opsøgende kontakt pr. telefon og meget gerne inden for vikarbranchen, industrien eller rekruttering HR. Jobbet vil blive tilpasset din profil og hverdag, så du kan forvente stor fleksibilitet og ansvar. Det vigtigste for os er at du leverer som aftalt og får booket møder til vores salgskonsulenter. Dit arbejdssted vil være på vores kontor i Aarhus V eller efter aftale, og forventet arbejdstid fra 10-20 timer pr. uge. Lønnen aftales individuelt og vil typisk være en fastgrundløn provision baseret på aftale kundemøder. Er du interesseret så send os dit CV til job@faberstaffing.dk. Vi afholder løbende samtaler med relevante kandidater.

Bliv en del af en ung bemandingsvirksomhed der målrettet leverer faglært og fleksibel arbejdskraft til industrien. Vi søger en deltids MØDEBOOKER til at sikrer kundemøder hos nye og eksisterende kunder. Til en start kan det være som freelance, studerende eller projektansat. 

Du er vores nye kollega hvis:

  • Du er kreativ, proaktiv og lader dig ikke slå ud af et ”nej”
  • Du er professionel, skaber relationer og ærlig i din dialog
  • Du brænder for at skabe resultater og nå dine mål
  • Du har en faglig baggrund eller kendskab til metalindustrien

Det er en klar fordel hvis du har erfaring med mødebooking, kommunikation, salg eller andet opsøgende kontakt pr. telefon og meget gerne inden for vikarbranchen, industrien eller rekruttering/HR.

Jobbet vil blive tilpasset din profil og hverdag, så du kan forvente stor fleksibilitet og ansvar. Det vigtigste for os er at du leverer som aftalt og får booket møder til vores salgskonsulenter.

Dit arbejdssted vil være på vores kontor i Aarhus V eller efter aftale, og forventet arbejdstid fra 10-20 timer pr. uge. Lønnen aftales individuelt og vil typisk være en fastgrundløn + provision baseret på aftale kundemøder.

Er du interesseret så send os dit CV til job@faberstaffing.dk. Vi afholder løbende samtaler med relevante kandidater.

Faber Staffing ApSAarhus V2019-01-16T00:00:002019-02-28T00:00:00
329942383Ledertrainees til TeamlederstillingerRobot Hvem er AM? I Januar 2008 startede vi AM med 2 mand ansat og et lille kontor i Aalborg. I dag er vi et ledende Field Marketing bureau i Danmark og er vokset til over 50 fuldtidsansatte og 3 kontorer i Danmark, beliggende i Aalborg, Aarhus, København og med ambitioner om at åbne nye i Danmark og udlandet. Vi er kendt for altid at levere de resultater vi lover vores klienter og beviser dagligt alle medarbejder, hvorfor AM er eftertragtet. Vi har gjort Field Marketing til en fuldtidsprofessionel branche. AM tilbyder flere salgs og markedsføringsmuligheder med speciale i Field Sales, Field Awareness og Field Communication. Vi har erfaringer i mange forskellige brancher så som Telecom b2c b2b, aviser, medier, alarm, energi, bredbånd, fiber, tv, kreditkort, bank osv. Vi har sat nye mål i AM og i forbindelse med nuværende og fremtidige klienters ønsker, har vi nu åbnet nye stillinger som Ledertrainees til Teamledere til vores afdeling i Aarhus. Hvad laver vi? Sælger og markedsfører produkter, services og tjenester for vores klienter. Indtil videre har vi leveret over 1 million underskrevne kontrakter. Er ansigtet udadtil for vores klienter møder kunden første gang. Vi sørger for at vores klient får den rette mængde salg, i rette tid og kvalitet Vi møder kunderne, der hvor kunderne er. Arbejder i teams, med regionale ansvarsområder Som Ledertrainee skal du: Gennemgå 8-12 ugers hård og spændende traineeforløb. Gennemføre praktisk oplæring og salg i felten. Modtage intern uddannelse i både ledelses- og salgsteorier. Modtage AM s interne uddannelse i diverse temaer. Bestå løbende skriftlige og mundtlige prøver. Bevise salgstal. Være rollemodel og frontfigur. Deltage på samtlige ledermøder. Og meget mere. Efter endt Ledertrainee Der vil være løbende samtaler, hvor vi sammen evaluerer samt bliver enige om hvilken stilling vi kører dig i position til og eventuelt til hvilket kontor. Efter endt og fuldført trainee vil du blive forfremmet til en lederstilling på et af vores kontorer, og vil samtidig træde ind i ledergruppen på det pågældende kontor. Her vil du få ansvaret for dit eget team, samt opbygge det, med tilhørende projekt og region. Grunden til at vi skriver et af vores kontorer og ikke bare Aarhus, skyldes at lige den mulighed du ønsker ligger et andet sted. Når det er sagt, så flytter vi ingen medarbejdere uden det er deres eget ønske. Hvem er du? En naturlig ledertype og elsker at gå front for sit team. Elsker salg og lave håndgribelige resultater i både tal og udvikling. Den person der kan bruge sit snakketøj. Elsker at arbejde i teams, hvor der er plads til individualisten. Energisk og positiv af natur. Skal starte din karriere eller skal have nye udfordringer. Motiveres af resultater, løn og karrieremuligheder. Er du dygtig nok? Det er op til dig, men jeg søger ledertalenter der vil være med i den virkelige salgsverden. Her skaber man selv resultaterne og man bygger sin egen karriere op. AM er ikke et sted, hvor man får ansvar - her TAGER man ansvar. Jeg vil her give dig min historie i korte træk. Kan du se dig selv i den, er du godt på vej. Jeg startede i AM tilbage i 2008. Jeg gik ind i dette foretagende med ét mål at blive den bedste og opnå det bedst mulige for mig personligt. Noget jeg vægtede højt var det, at der ikke var nogen top, der var altid et nyt mål at stræbe efter, altid noget nyt at opnå. Ambitionen er den samme i dag, som den var den gang, konstant at være i personlig udvikling og se, hvor langt det kan føre mig. I dag er jeg Partner i AM og har det overordnet ansvar for vores virksomhed med den resterende del af direktionen. Jeg kan ikke se, hvorfor du som sidder og læser denne annonce, ikke skulle kunne gøre det samme. Én ting jeg kan sige er, at det er en hård og spændende rejse, at gå fra rookie til top. Men har du den rigtige personlighed, mentalitet og ambitioner som jeg havde har så vil jeg gerne se om jeg kan hjælpe din karriere til nye højder. Du kan være sikker på, at hvis vi mener du har potentialet, så skal vi nok lære dig resten! Finder vi dig umiddelbart interessant, så inviterer vi dig til en jobpræsentation og samtale. Så send mig en ansøgning og hvorfor det netop er DIG jeg skal bruge 8-12 uger på at blive AM s nye stjerne! Husk blot at skrive Ledertrainee i overskriften De Bedste Hilsner Jesper Krogh

Hvem er AM?

I Januar 2008 startede vi AM med 2 mand ansat og et lille kontor i Aalborg. I dag er vi et ledende Field Marketing bureau i Danmark og er vokset til over 50 fuldtidsansatte og 3 kontorer i Danmark, beliggende i Aalborg, Aarhus, København og med ambitioner om at åbne nye i Danmark og udlandet. Vi er kendt for altid at levere de resultater vi lover vores klienter og beviser dagligt alle medarbejder, hvorfor AM er eftertragtet. Vi har gjort Field Marketing til en fuldtidsprofessionel branche.

AM tilbyder flere salgs og markedsføringsmuligheder med speciale i Field Sales, Field Awareness og Field Communication. Vi har erfaringer i mange forskellige brancher så som; Telecom b2c & b2b, aviser, medier, alarm, energi, bredbånd, fiber, tv, kreditkort, bank osv.

Vi har sat nye mål i AM og i forbindelse med nuværende og fremtidige klienters ønsker, har vi nu åbnet nye stillinger som Ledertrainees til Teamledere til vores afdeling i Aarhus.

Hvad laver vi?

  • Sælger og markedsfører produkter, services og tjenester for vores klienter. Indtil videre har vi leveret over 1 million underskrevne kontrakter.
  • Er ansigtet udadtil for vores klienter – møder kunden første gang.
  • Vi sørger for at vores klient får den rette mængde salg, i rette tid og kvalitet
  • Vi møder kunderne, der hvor kunderne er.
  • Arbejder i teams, med regionale ansvarsområder

Som Ledertrainee skal du:

  • Gennemgå 8-12 ugers hård og spændende traineeforløb.
  • Gennemføre praktisk oplæring og salg i felten.
  • Modtage intern uddannelse i både ledelses- og salgsteorier.
  • Modtage AM’s interne uddannelse i diverse temaer.
  • Bestå løbende skriftlige og mundtlige prøver.
  • Bevise salgstal.
  • Være rollemodel og frontfigur.
  • Deltage på samtlige ledermøder.
  • Og meget mere.

Efter endt Ledertrainee

Der vil være løbende samtaler, hvor vi sammen evaluerer samt bliver enige om hvilken stilling vi kører dig i position til og eventuelt til hvilket kontor. Efter endt og fuldført trainee vil du blive forfremmet til en lederstilling på et af vores kontorer, og vil samtidig træde ind i ledergruppen på det pågældende kontor. Her vil du få ansvaret for dit eget team, samt opbygge det, med tilhørende projekt og region.

Grunden til at vi skriver et af vores kontorer og ikke bare Aarhus, skyldes at lige den mulighed du ønsker ligger et andet sted. Når det er sagt, så flytter vi ingen medarbejdere uden det er deres eget ønske.

Hvem er du?

  • En naturlig ledertype og elsker at gå front for sit team.
  • Elsker salg og lave håndgribelige resultater i både tal og udvikling.
  • Den person der kan bruge sit snakketøj.
  • Elsker at arbejde i teams, hvor der er plads til individualisten.
  • Energisk og positiv af natur.
  • Skal starte din karriere eller skal have nye udfordringer.
  • Motiveres af resultater, løn og karrieremuligheder.

Er du dygtig nok?

Det er op til dig, men jeg søger ledertalenter der vil være med i den virkelige salgsverden. Her skaber man selv resultaterne og man bygger sin egen karriere op. AM er ikke et sted, hvor man får ansvar - her TAGER man ansvar.

Jeg vil her give dig min historie i korte træk. Kan du se dig selv i den, er du godt på vej.

Jeg startede i AM tilbage i 2008. Jeg gik ind i dette foretagende med ét mål – at blive den bedste og opnå det bedst mulige for mig personligt. Noget jeg vægtede højt var det, at der ikke var nogen top, der var altid et nyt mål at stræbe efter, altid noget nyt at opnå. Ambitionen er den samme i dag, som den var den gang, konstant at være i personlig udvikling og se, hvor langt det kan føre mig. 

I dag er jeg Partner i AM og har det overordnet ansvar for vores virksomhed med den resterende del af direktionen. 

Jeg kan ikke se, hvorfor du som sidder og læser denne annonce, ikke skulle kunne gøre det samme. Én ting jeg kan sige er, at det er en hård og spændende rejse, at gå fra rookie til top. Men har du den rigtige personlighed, mentalitet og ambitioner som jeg havde/har – så vil jeg gerne se om jeg kan hjælpe din karriere til nye højder.  

Du kan være sikker på, at hvis vi mener du har potentialet, så skal vi nok lære dig resten! Finder vi dig umiddelbart interessant, så inviterer vi dig til en jobpræsentation og samtale.

Så send mig en ansøgning og hvorfor det netop er DIG jeg skal bruge 8-12 uger på at blive AM's nye stjerne! Husk blot at skrive Ledertrainee i overskriften 

De Bedste Hilsner 

Jesper Krogh

 

AM AarhusViby J2019-01-17T00:00:002019-03-01T00:00:00
329941851Vi søger engagerede salgskonsulenter til alle vores salgsteams! Skal du være en del af vores succes?Robot Da vi har meget travlt ønsker vi at udvide alle vores salgsteams, og vi er derfor på jagt efter Midtjyllands mest engagerede salgskonsulenter til opsøgende salg af telefoni-løsninger eller privatalarmer til det danske B2B- eller B2C-marked. Om os OnLine Telemarketing er et af landets mest erfarne callcenter med afdelinger i hjertet af Aarhus og Odense. Med den rette oplæring, salgstræning og en attraktiv lønpakke, danner vi grundlag for en lang relation med vores medarbejdere. Som sælger hos OnLine Telemarketing får du en fast grundløn samt en attraktiv bonusordning. Du bestemmer dermed selv volumen af din indkomst, da du bliver lønnet ud fra dine egne resultater. Da vores kundegruppe består af flere store og velrenommerede virksomheder, sætter vi en stor ære i at leverer god kvalitet i vores arbejde. For dig som medarbejder betyder dét, at du skal levere et godt stykke arbejde af høj kvalitet, hvilket stiller store krav til dine talegaver samt din evne til at skabe gode kunderelationer. Derfor forventer vi at du er moden, ansvars- og kvalitetsbevidst. Vi har samlet set over 275 medarbejdere, som er klar til at byde dig velkommen i vores callcenter og få dig godt i gang med en karriere hos os. Hvad forventer vi af dig? For at få en plads på et af vores professionelle salgsteams forventer vi at du: Er ansvars- og kvalitetsbevidst. Det er meget vigtigt for os, at vores sælgere har stort fokus på det gode salg Kan føre en velformuleret dialog på dansk Er udadvendt og energisk Har et højt humør Er mødestabil og vægter aftaler højt Brænder for at sælge Ønsker at blive den bedste sælger Erfaring fra telemarketingbranchen er en fordel, men ikke et krav. For os er det vigtigste, at du har lysten til at sælge - så skal vi nok lære dig resten! Så send os din ansøgning CV til aarhus@oltm.dk allerede i dag, da vi ansætter løbende! Du bedes venligst skrive i emnefeltet, om du ønsker at sælge privatalarmer eller telefoni-løsninger (enten på vores B2B- eller B2C-hold). Du kan også søge om jobbet telefonisk ved at ringe til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på 30 27 08 69. Dette skal dog ske mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.30-15.30.Her bedes du også nævne, at hvilket hold du ønsker at søge en plads på samt at det er i afdelingen i Aarhus.

Da vi har meget travlt ønsker vi at udvide alle vores salgsteams, og vi er derfor på jagt efter Midtjyllands mest engagerede salgskonsulenter til opsøgende salg af telefoni-løsninger eller privatalarmer til det danske B2B- eller B2C-marked. 

Om os

OnLine Telemarketing er et af landets mest erfarne callcenter med afdelinger i hjertet af Aarhus og Odense.

Med den rette oplæring, salgstræning og en attraktiv lønpakke, danner vi grundlag for en lang relation med vores medarbejdere. Som sælger hos OnLine Telemarketing får du en fast grundløn samt en attraktiv bonusordning. Du bestemmer dermed selv volumen af din indkomst, da du bliver lønnet ud fra dine egne resultater.

Da vores kundegruppe består af flere store og velrenommerede virksomheder, sætter vi en stor ære i at leverer god kvalitet i vores arbejde. For dig som medarbejder betyder dét, at du skal levere et godt stykke arbejde af høj kvalitet, hvilket stiller store krav til dine talegaver samt din evne til at skabe gode kunderelationer. Derfor forventer vi at du er moden, ansvars- og kvalitetsbevidst.

Vi har samlet set over 275 medarbejdere, som er klar til at byde dig velkommen i vores callcenter og få dig godt i gang med en karriere hos os.

Hvad forventer vi af dig?

For at få en plads på et af vores professionelle salgsteams forventer vi at du:

  • Er ansvars- og kvalitetsbevidst. Det er meget vigtigt for os, at vores sælgere har stort fokus på det gode salg
  • Kan føre en velformuleret dialog på dansk
  • Er udadvendt og energisk
  • Har et højt humør
  • Er mødestabil og vægter aftaler højt
  • Brænder for at sælge / Ønsker at blive den bedste sælger

Erfaring fra telemarketingbranchen er en fordel, men ikke et krav. For os er det vigtigste, at du har lysten til at sælge - så skal vi nok lære dig resten!

Så send os din ansøgning + CV til aarhus@oltm.dk allerede i dag, da vi ansætter løbende! Du bedes venligst skrive i emnefeltet, om du ønsker at sælge privatalarmer eller telefoni-løsninger (enten på vores B2B- eller B2C-hold).

Du kan også søge om jobbet telefonisk ved at ringe til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på 30 27 08 69. Dette skal dog ske mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.30-15.30.Her bedes du også nævne, at hvilket hold du ønsker at søge en plads på samt at det er i afdelingen i Aarhus. 

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApSAarhus C2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329940832Kan du skabe gode kunderelationer og er du snaksalig? Så er du måske den vi leder efter til vores afdeling!Robot Som vores nye salgskonsulent sidder du med opsøgende salg til enten det danske B2B- eller B2C-marked. Det stiller store krav til dine talegaver samt din evne til at skabe gode kunderelationer. Som vores nye salgskonsulent bliver du en del af en stor afdeling i hjertet af Aarhus med flere af landets allerbedste salgskonsulenter. Hvem er du? Du har måske tidligere arbejdet med telemarketing, men det er bestemt ikke et krav Du brænder for at sælge du brænder for at lære at sælge Du har masser af gå-på-mod Du kan føre en velformuleret dialog på dansk Du er god til at skabe relationer med kunderne Du er moden, ansvarsbevidst og kvalitetsbevidst Du trives med at arbejde selvstændigt Du er indstillet på at nå dine mål Du holder hovedet koldt i pressede situationer Hvad får du? Som vores nye salgskonsulent får du: En af landets bedste løn-modeller med en fast grundløn og en attraktiv bonusordning uden loft Søde og dygtige kollegaer, der er blandt landets bedste sælgere Grundig oplæring samt løbende salgstræning Kontor i hjertet af Aarhus Sjove personale-arrangementer heriblandt fredagsbarer Interne konkurrencer med fede præmier Lyder det som noget for dig? Vil du have en plads i vores afdeling? Så send din ansøgning allerede i dag! Vi ansætter løbende, og der er mulighed for opstart allerede i starten af det nye år. Du kan sende din ansøgning via vores hjemmeside https: oltm.dk job eller til vores e-mail aarhus@oltm.dk. Hvis du sender din ansøgning til vores e-mail, bedes du venligst skrive i emnefeltet om du ønsker at få en plads på vores B2B- eller B2C-hold. Vi glæder os til at høre fra dig!

Som vores nye salgskonsulent sidder du med opsøgende salg til enten det danske B2B- eller B2C-marked. Det stiller store krav til dine talegaver samt din evne til at skabe gode kunderelationer. Som vores nye salgskonsulent bliver du en del af en stor afdeling i hjertet af Aarhus med flere af landets allerbedste salgskonsulenter.

Hvem er du?

  • Du har måske tidligere arbejdet med telemarketing, men det er bestemt ikke et krav
  • Du brænder for at sælge/du brænder for at lære at sælge
  • Du har masser af gå-på-mod
  • Du kan føre en velformuleret dialog på dansk
  • Du er god til at skabe relationer med kunderne
  • Du er moden, ansvarsbevidst og kvalitetsbevidst
  • Du trives med at arbejde selvstændigt
  • Du er indstillet på at nå dine mål
  • Du holder hovedet koldt i pressede situationer

Hvad får du?

Som vores nye salgskonsulent får du:

  • En af landets bedste løn-modeller med en fast grundløn og en attraktiv bonusordning uden loft
  • Søde og dygtige kollegaer, der er blandt landets bedste sælgere
  • Grundig oplæring samt løbende salgstræning
  • Kontor i hjertet af Aarhus
  • Sjove personale-arrangementer – heriblandt fredagsbarer
  • Interne konkurrencer med fede præmier

Lyder det som noget for dig?

Vil du have en plads i vores afdeling? Så send din ansøgning allerede i dag! Vi ansætter løbende, og der er mulighed for opstart allerede i starten af det nye år. Du kan sende din ansøgning via vores hjemmeside https://oltm.dk/job/ eller til vores e-mail aarhus@oltm.dk. Hvis du sender din ansøgning til vores e-mail, bedes du venligst skrive i emnefeltet om du ønsker at få en plads på vores B2B- eller B2C-hold.

Vi glæder os til at høre fra dig!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApSAarhus C2019-01-11T00:00:002019-02-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du en dygtig salgskonsulent med et stort drive?

Brogaarden ApS

Åarhus
Brogaarden søger en salgskonsulent til Jylland med tiltrædelse pr.1.4.2019 Dine opgaver Opsøge nye og servicere eksisterende kunder.Servicere og uddanne forhandlere i distriktet.Udrede kunders behov og komme med løsningsforslag der holder i både teo...
Indrykket:21. februar 2019
Udløbsdato:7. marts 2019

Mødebooker/salgskonsulent - Aarhus

Faber Staffing ApS

Aarhus V
Bliv en del af en ung bemandingsvirksomhed der målrettet leverer faglært og fleksibel arbejdskraft til industrien. Vi søger en deltids MØDEBOOKER til at sikrer kundemøder hos nye og eksisterende kunder. Til en start kan det være som freelance, stude...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Ledertrainees til Teamlederstillinger

AM Aarhus

Viby J
Hvem er AM? I Januar 2008 startede vi AM med 2 mand ansat og et lille kontor i Aalborg. I dag er vi et ledende Field Marketing bureau i Danmark og er vokset til over 50 fuldtidsansatte og 3 kontorer i Danmark, beliggende i Aalborg, Aarhus, København...
Indrykket:17. januar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Vi søger engagerede salgskonsulenter til alle vores salgsteams! Skal du være en del af vores succes?

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApS

Aarhus C
Da vi har meget travlt ønsker vi at udvide alle vores salgsteams, og vi er derfor på jagt efter Midtjyllands mest engagerede salgskonsulenter til opsøgende salg af telefoni-løsninger eller privatalarmer til det danske B2B- eller B2C-marked. Om os On...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Kan du skabe gode kunderelationer og er du snaksalig? Så er du måske den vi leder efter til vores afdeling!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApS

Aarhus C
Som vores nye salgskonsulent sidder du med opsøgende salg til enten det danske B2B- eller B2C-marked. Det stiller store krav til dine talegaver samt din evne til at skabe gode kunderelationer. Som vores nye salgskonsulent bliver du en del af en stor...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:26. februar 2019