Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgskonsulent - med erfaring fra fødevarebranchen søges

Salgskonsulent – med erfaring fra fødevarebranchen søges

Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt.

Du bliver en del af et team bestående af 3 kolleger med hver deres ansvarsområder, hvor du har direkte reference til salgschefen.

Ansvarsområde:

  • Kundepleje af eksisterende kunder.
  • Skabe mersalg til eksisterende kunder
  • Strategisk planlægning med henblik på, at opsøge nye markeder og kunder.
  • Ansvarlig for effektiv planlægning og prioritering af din hverdag: kundebesøg, support og opfølgning af aftaler

Kompetencekrav

  • Du har erfaring som kørende salgskonsulent, gerne inden for FMCG.
  • Du har stor interesse for mad og råvarer
  • Du er resultatorienteret, har god forretningsforståelse for b2b og er struktureret
  • Du har stærke kommunikative evner, er nytænkende og kreativ
  • Du er tillidsskabende, og har gode samarbejdsevner
  • God til at arbejde selvstændigt og i høj grad i stand til at planlægge egen arbejdsdag.
  • Du er serviceminded.
  • Du har erfaring med almindelige IT-værktøjer/-programmer.
  • Du Kan skabe resultater, og er ansvarsbevidst, ligesom du udviser stort engagement og altid er klar til at yde en ekstra indsats.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk (et ekstra sprog en fordel).
  • Du er troværdig, og har styr på dine aftaler.
  • Kørekort : B

Vi tilbyder

  • En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for personlig udvikling.
  • En høj grad af frihed til at planlægge eget arbejde.
  • Telefon/pc ordning og firmabil.
  • Løn efter kvalifikationer.

Er du interesseret?

Send os en kortfattet ansøgning om, hvorfor vi skal have netop dig til samtale. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist er d. 30. Juni 2019, men opslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til salgschef Erol Aytekine-mail: era@fullhouse.dk

Alle henvendelser behandles løbende og med fuld diskretion.

Ansøgning og relevante bilag sendes til hr@fullhouse.dk

 

Vi glæder os til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016959Phoenix-09fb427512019-05-06T00:00:00Salgskonsulent - med erfaring fra fødevarebranchen søges

Salgskonsulent – med erfaring fra fødevarebranchen søges

Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt.

Du bliver en del af et team bestående af 3 kolleger med hver deres ansvarsområder, hvor du har direkte reference til salgschefen.

Ansvarsområde:

  • Kundepleje af eksisterende kunder.
  • Skabe mersalg til eksisterende kunder
  • Strategisk planlægning med henblik på, at opsøge nye markeder og kunder.
  • Ansvarlig for effektiv planlægning og prioritering af din hverdag: kundebesøg, support og opfølgning af aftaler

Kompetencekrav

  • Du har erfaring som kørende salgskonsulent, gerne inden for FMCG.
  • Du har stor interesse for mad og råvarer
  • Du er resultatorienteret, har god forretningsforståelse for b2b og er struktureret
  • Du har stærke kommunikative evner, er nytænkende og kreativ
  • Du er tillidsskabende, og har gode samarbejdsevner
  • God til at arbejde selvstændigt og i høj grad i stand til at planlægge egen arbejdsdag.
  • Du er serviceminded.
  • Du har erfaring med almindelige IT-værktøjer/-programmer.
  • Du Kan skabe resultater, og er ansvarsbevidst, ligesom du udviser stort engagement og altid er klar til at yde en ekstra indsats.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk (et ekstra sprog en fordel).
  • Du er troværdig, og har styr på dine aftaler.
  • Kørekort : B

Vi tilbyder

  • En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for personlig udvikling.
  • En høj grad af frihed til at planlægge eget arbejde.
  • Telefon/pc ordning og firmabil.
  • Løn efter kvalifikationer.

Er du interesseret?

Send os en kortfattet ansøgning om, hvorfor vi skal have netop dig til samtale. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist er d. 30. Juni 2019, men opslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til salgschef Erol Aytekine-mail: era@fullhouse.dk

Alle henvendelser behandles løbende og med fuld diskretion.

Ansøgning og relevante bilag sendes til hr@fullhouse.dk

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

2019-06-29T00:51:09.447 Salgskonsulent med erfaring fra fødevarebranchen søges Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt. Du bliver en del af et team bestående af 3 kolleger med hver deres ansvarsområder, hvor du har direkte reference til salgschefen. Ansvarsområde: Kundepleje af eksisterende kunder. Skabe mersalg til eksisterende kunder Strategisk planlægning med henblik på, at opsøge nye markeder og kunder. Ansvarlig for effektiv planlægning og prioritering af din hverdag: kundebesøg, support og opfølgning af aftaler Kompetencekrav Du har erfaring som kørende salgskonsulent, gerne inden for FMCG. Du har stor interesse for mad og råvarer Du er resultatorienteret, har god forretningsforståelse for b2b og er struktureret Du har stærke kommunikative evner, er nytænkende og kreativ Du er tillidsskabende, og har gode samarbejdsevner God til at arbejde selvstændigt og i høj grad i stand til at planlægge egen arbejdsdag. Du er serviceminded. Du har erfaring med almindelige IT-værktøjer -programmer. Du Kan skabe resultater, og er ansvarsbevidst, ligesom du udviser stort engagement og altid er klar til at yde en ekstra indsats. Du taler og skriver dansk og engelsk (et ekstra sprog en fordel). Du er troværdig, og har styr på dine aftaler. Kørekort : B Vi tilbyder En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for personlig udvikling. En høj grad af frihed til at planlægge eget arbejde. Telefon pc ordning og firmabil. Løn efter kvalifikationer. Er du interesseret? Send os en kortfattet ansøgning om, hvorfor vi skal have netop dig til samtale. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist er d. 30. Juni 2019, men opslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til salgschef Erol Aytekin på e-mail: era@fullhouse.dk Alle henvendelser behandles løbende og med fuld diskretion. Ansøgning og relevante bilag sendes til hr@fullhouse.dk Vi glæder os til at høre fra dig.11jobnet09fb4275100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-28T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3519878FULL HOUSE A/S11Sydholmen 12650HvidovreDKDanmark0hr@fullhouse.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent754301JobNet4983300498330010003-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=09fb4275https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=09fb4275https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=09fb4275&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=09fb4275&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSalgskonsulent - med erfaring fra fødevarebranchen søges1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361673051Erol Aytekinhr@fullhouse.dkDKDanmarkDKDanmark330086031AREA SALES MANAGER med lyst og evner til at gå ud og præsentere/sælge transient- og lynsikringssystemer samt brandbeskyttelsessystemerRobot Stillingsbeskrivelse:Du får en meget selvstændig stilling, hvor du referer til en meget lydhør og dedikeret chef, der selv har stået for opbygningen af OBO i Danmark. Han ved, hvad der skal til for at få succes og fungerer derfor også som din chef og sparringspartner i det daglige.Du får en stor grad af frihed under ansvar i dit arbejde, og har god mulighed for selv at planlægge din tid. Virksomheden har fokus på, at man er del af et team. Derfor arbejder du med udgangspunkt fra kontoret i Brøndby samt dit hjemmekontor, når en hjemmearbejdsdag er belejligt i forhold til dine kundemøder.Efter en grundig oplæring i virksomhedens produkter, hvor du bl.a. kommer på produkttræning på fabrikken i Tyskland, får du ansvaret for at tage ud til dine kunder og præsentere og sælge markedets bedste produktprogram inden for forbindelses- og fastgøringssystemer, transient-og lynsikrings-systemer, indbygnings-komponentsystemer og systemer inden for kabelførings samt brandbeskyttelse og ledningsføring. Dine fokusområder vil dog være transient- og lynsikringssystemer samt brandbeskyttelsessystemer, som sælges til udvalgte el-installatører, rådgivere, tavlebyggere og grossister i hele Danmark.I relation til transient- og lynsikringssystemer samt brandbeskyttelsessystemer bliver du ansvarlig for at komme ud og præsentere og sælge produkterne samt deres løsningsmuligheder, hvorimod du m.h.t. virksomhedens øvrige sortiement kun skal brande firmaets navn og produkter - og derigennem skabe relationer hos dine kunder med henblik på at få virksomhedens produkter solgt ind på et tidligt tidspunkt.Samtidig bliver du ansvarlig for en række projekter, der både kan være standardiserede og skræddersyede - på et niveau, som er usammenligneligt på markedet. Udarbejdelse og opfølgning på tilbud indgår som en naturlig del af dit arbejde.Foruden sparringen med din chef og kollegaer, får du god mulighed for at arbejde tæt sammen med engelsktalende internt salgspersonale samt produktspecialister i Tyskland.På sigt vil du også skulle afholde kundeseminarer, hvor du underviser kunderne i virksomhedens produkter. Du tilbydes:Et meget selvstændigt job, der stiller store krav til din egen disciplin og fleksibilitet.Du vil have mulighed for at præge din egen dag, i det det forventes, at du selv er i stand til at prioritere opgaver og tid.Løn:Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning, firmabil, Adsl-forbindelse m.v. Egenskaber:Du er en målrettet og resultatsøgende person, der er god til at skabe, opbygge og vedligeholde gode kunderelationer. Du skal være energisk, struktureret, god til at samle informationer og være vedholdende.Du skal være i stand til at kunne strukturere din egen arbejdsdag - og kunne tale med alle typer mennesker. Derudover skal du være initiativrig og meget selvkørende, i det det er en meget selvstændig stilling.Du forventes, at have en god flair for teknik. Erhvervserfaring:Det er klart en fordel, hvis du minimum har nogle års erfaring med opsøgende salg til rådgiver, installatører og grossister. Uddannelser:Det er en meget stor fordel, hvis du har en uddannelsesmæssig baggrund, som er el-teknisk. Alternativt er du autodidakt inden for lignende eller beslægtede produkter. Sprogkundskaber IT:Du behersker engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du også kan begå dig på tysk. Derudover er du vant til at arbejde med IT.

Stillingsbeskrivelse:
Du får en meget selvstændig stilling, hvor du referer til en meget lydhør og dedikeret chef, der selv har stået for opbygningen af OBO i Danmark. Han ved, hvad der skal til for at få succes og fungerer derfor også som din chef og sparringspartner i det daglige.

Du får en stor grad af frihed under ansvar i dit arbejde, og har god mulighed for selv at planlægge din tid. Virksomheden har fokus på, at man er del af et team. Derfor arbejder du med udgangspunkt fra kontoret i Brøndby samt dit hjemmekontor, når en hjemmearbejdsdag er belejligt i forhold til dine kundemøder.

Efter en grundig oplæring i virksomhedens produkter, hvor du bl.a. kommer på produkttræning på fabrikken i Tyskland, får du ansvaret for at tage ud til dine kunder og præsentere og sælge markedets bedste produktprogram inden for forbindelses- og fastgøringssystemer, transient-og lynsikrings-systemer, indbygnings-komponentsystemer og systemer inden for kabelførings samt brandbeskyttelse og ledningsføring. Dine fokusområder vil dog være transient- og lynsikringssystemer samt brandbeskyttelsessystemer, som sælges til udvalgte el-installatører, rådgivere, tavlebyggere og grossister i hele Danmark.

I relation til transient- og lynsikringssystemer samt brandbeskyttelsessystemer bliver du ansvarlig for at komme ud og præsentere og sælge produkterne samt deres løsningsmuligheder, hvorimod du m.h.t. virksomhedens øvrige sortiement kun skal brande firmaets navn og produkter - og derigennem skabe relationer hos dine kunder med henblik på at få virksomhedens produkter solgt ind på et tidligt tidspunkt.

Samtidig bliver du ansvarlig for en række projekter, der både kan være standardiserede og skræddersyede - på et niveau, som er usammenligneligt på markedet. Udarbejdelse og opfølgning på tilbud indgår som en naturlig del af dit arbejde.

Foruden sparringen med din chef og kollegaer, får du god mulighed for at arbejde tæt sammen med engelsktalende internt salgspersonale samt produktspecialister i Tyskland.

På sigt vil du også skulle afholde kundeseminarer, hvor du underviser kunderne i virksomhedens produkter.

Du tilbydes:
Et meget selvstændigt job, der stiller store krav til din egen disciplin og fleksibilitet.

Du vil have mulighed for at præge din egen dag, i det det forventes, at du selv er i stand til at prioritere opgaver og tid.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning, firmabil, Adsl-forbindelse m.v.

Egenskaber:
Du er en målrettet og resultatsøgende person, der er god til at skabe, opbygge og vedligeholde gode kunderelationer. Du skal være energisk, struktureret, god til at samle informationer og være vedholdende.

Du skal være i stand til at kunne strukturere din egen arbejdsdag - og kunne tale med alle typer mennesker. Derudover skal du være initiativrig og meget selvkørende, i det det er en meget selvstændig stilling.

Du forventes, at have en god flair for teknik.

Erhvervserfaring:
Det er klart en fordel, hvis du minimum har nogle års erfaring med opsøgende salg til rådgiver, installatører og grossister.

Uddannelser:
Det er en meget stor fordel, hvis du har en uddannelsesmæssig baggrund, som er el-teknisk. Alternativt er du autodidakt inden for lignende eller beslægtede produkter.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du også kan begå dig på tysk. Derudover er du vant til at arbejde med IT.

PROFILPARTNERS ApSBrøndby2019-09-06T00:00:002019-11-01T00:00:00
330087138Kørende fritids eller fuldtidssælger med egen bil.Robot Vil du sælge markedets fedeste produkt? Vores kunder bliver blæst omkuld , når de ser hvad markedets fedeste produktet gør for dem. Vil du have den bedst indtjeningsmulighed? Der er flere indgange til jobbet. Salg i fritiden er en af dem, et par aftener om ugen kan give dig en udmærket merindtjening på 15.000 kr. til 20.000 kr. per måned, *de bedste tjener det dobbelte. Som fuldtidssælger får du både tårnhøj provision uden loft med garantiløn. Jo mere du arbejder, jo bedre tjener du. Sociale liv med spændende arrangementer. At være sælger hos os bidrager også til dit sociale liv med spændende arrangementer, sjove oplevelser og mulighed for at rejse rundt i verden. Simpelthen masser af teamwork, energi, fællesskab og glæde. Du skal have kørekort, bil og være top-motiveret for at skabe en god dialog mellem dig og dine kommende kunder. Fordele traditionelle virksomheder ikke kan matche. Vores forretningskoncept er unik og giver mange fordele, som traditionelle virksomheder ikke kan matche. Som sælger kan du vælge, hvor og hvornår du vil arbejde. I stedet for at arbejde hårdt til gavn for andres succes, kommer alt dit arbejde dig selv til gode. Din viljen, er bedre end et langt CV Salgserfaring er ikke nødvendig, vi vægter din vilje, passion, ihærdighed højere end din erfaring. Med gåpåmod vil du med vores produkt, fremgangsmåde og salgsværktøjer få ting til at lykkes, uanset din baggrund, også selv om du måske ikke har scoret topkarakterer på skolebænken. Stedet hvor almindelig mennekser kan tjene ualmindelige mange penge. For de fleste er døren lukket for at blive læge, advokat, finansguru eller sportsstjerne, men der er en alternativ vej, uden loft på din indtjeningsmulighed. Vi er en utraditionel virksomhed, hvor du får muligheden for at udvikle dig. Du får naturligvis fuld oplæring og løbende salgstræning fra markedets bedste sælgere. Mødebookere Kvalificerede kundebesøg giver bedre indtjening. Vi sikre dig, at dine kundebesøg er givende, både for dig og for kunden, vores kundeprogram kvalificere og finde frem til de kunder der passer godt til vores produkt, dermed flere salg til dig. Vores mødebookere hjælper med af fylde din kalender op. Vores fremgangsmåde tiltrækker de rette kunder. Er du den rette profil? Du bliver en del af en spændende dynamisk fremadstormende virksomhed, med et team og bagland, der altid står klar til at hjælpe og udvikle dig. Du vil nå mål, du aldrig havde troet muligt. Vi ønsker. Du er god til at lytte Er entusiastisk og ambitiøs Har et stort drive Besidder viljen der skal til for at få succes. Ydmygheden til at ville trænes af de skarpeste salgsmanager der selv har topresultater bag sig. Er du en stærk personlighed og har du et vindergen, så er det helt sikkert dig, vi leder efter!

Vil du sælge markedets “fedeste” produkt?
Vores kunder bliver “blæst omkuld”, når de ser hvad markedets “fedeste”produktet gør for dem.

Vil du have den bedst indtjeningsmulighed?
Der er flere indgange til jobbet. Salg i fritiden er en af dem, et par aftener om ugen kan give dig en udmærket merindtjening på 15.000 kr. til 20.000 kr. per måned, *de bedste tjener det dobbelte.
Som fuldtidssælger får du både tårnhøj provision uden loft med garantiløn. Jo mere du arbejder, jo bedre tjener du.

Sociale liv med spændende arrangementer.
At være sælger hos os bidrager også til dit sociale liv med spændende arrangementer, sjove oplevelser og mulighed for at rejse rundt i verden.

Simpelthen masser af teamwork, energi, fællesskab og glæde. Du skal have kørekort, bil og være top-motiveret for at skabe en god dialog mellem dig og dine kommende kunder.

Fordele traditionelle virksomheder ikke kan matche.
Vores forretningskoncept er unik og giver mange fordele, som traditionelle virksomheder ikke kan matche.

Som sælger kan du vælge, hvor og hvornår du vil arbejde. I stedet for at arbejde hårdt til gavn for andres succes, kommer alt dit arbejde dig selv til gode.

Din viljen, er bedre end et langt CV
Salgserfaring er ikke nødvendig, vi vægter din vilje, passion, ihærdighed højere end din erfaring.

Med gåpåmod vil du med vores produkt, fremgangsmåde og salgsværktøjer få ting til at lykkes, uanset din baggrund, også selv om du måske ikke har scoret topkarakterer på skolebænken.

Stedet hvor almindelig mennekser kan tjene ualmindelige mange penge.
For de fleste er døren lukket for at blive læge, advokat, finansguru eller sportsstjerne, men der er en alternativ vej, uden loft på din indtjeningsmulighed.

Vi er en utraditionel virksomhed, hvor du får muligheden for at udvikle dig. Du får naturligvis fuld oplæring og løbende salgstræning fra markedets bedste sælgere.

Mødebookere
Kvalificerede kundebesøg giver bedre indtjening.
Vi sikre dig, at dine kundebesøg er givende, både for dig og for kunden, vores kundeprogram kvalificere og finde frem til de kunder der passer godt til vores produkt, dermed flere salg til dig.

Vores mødebookere hjælper med af fylde din kalender op. Vores fremgangsmåde tiltrækker de rette kunder.

Er du den rette profil?
Du bliver en del af en spændende dynamisk fremadstormende virksomhed, med et team og bagland, der altid står klar til at hjælpe og udvikle dig. Du vil nå mål, du aldrig havde troet muligt.

Vi ønsker.

  • Du er god til at lytte
  • Er entusiastisk og ambitiøs
  • Har et stort drive
  • Besidder viljen der skal til for at få succes.
  • Ydmygheden til at ville trænes af de skarpeste salgsmanager der selv har topresultater bag sig.

Er du en stærk personlighed og har du et vindergen, så er det helt sikkert dig, vi leder efter!

K-system danmark ApSGlostrup2019-09-10T00:00:002019-11-01T00:00:00
330091163Growth technology company searching sales staffRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 9919 We are looking for a sales consultant to join our Sales team.We are a start-up technology company that develops intelligent systems for the catering industry.Key success criteria for the position include new client acquisition, increased cross selling, value proposition integration and improved brand awareness in the strategic industries. Also need to develop a sales strategy.Complete sales performance Responsibilities Responsible for sales towards relevant Industries, leveraging our products, services and offerings to concrete opportunities with new- and existing customers. Drive business development and new client acquisition within relevant sectors Propose relevant value propositions to the target clients and prospects Show operational excellence in daily pipeline management, forecasting, pre-sales coordination and client interaction Develop a sales strategy Qualifications Danish fluent You have relevant experience within consultative sales within relevant industries, and you have a network that you can leverage to engage in new client dialogues You are structured, analytically skilled and have strong commercial acumen You have excellent communication and interpersonal skills You are professionally persistent and capable of building trust at executive level You have a strong and proven record for driving sales with excellent results We offer We offer you a flexible work environment in Hvidrove flexble working time exciting salary(base salary Bonus)Full time:start from 18000 pr.md 5 -25 BonusPart time:5 - 30 bonus return salary growth plan pr 6 months Equity incentive. Kørekort:A10(Villig til at bruge egen bil i jobbet), B(Almindelig bil) Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 9919

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/9919

We are looking for a sales consultant to join our Sales team.We are a start-up technology company that develops intelligent systems for the catering industry.Key success criteria for the position include new client acquisition, increased cross selling, value proposition integration and improved brand awareness in the strategic industries. Also need to develop a sales strategy.Complete sales performance


Responsibilities
• Responsible for sales towards relevant Industries, leveraging our products, services and offerings to concrete opportunities with new- and existing customers.
• Drive business development and new client acquisition within relevant sectors
• Propose relevant value propositions to the target clients and prospects
• Show operational excellence in daily pipeline management, forecasting, pre-sales coordination and client interaction
•Develop a sales strategy


Qualifications
• Danish fluent
• You have relevant experience within consultative sales within relevant industries, and you have a network that you can leverage to engage in new client dialogues
• You are structured, analytically skilled and have strong commercial acumen
• You have excellent communication and interpersonal skills
• You are professionally persistent and capable of building trust at executive level
• You have a strong and proven record for driving sales with excellent results

We offer

We offer you a flexible work environment in Hvidrove

flexble working time

exciting salary(base salary+Bonus)
Full time:start from 18000 pr.md + 5%-25% Bonus
Part time:5% - 30% bonus return

salary growth plan pr 6 months

Equity incentive.

Kørekort:
A10(Villig til at bruge egen bil i jobbet), B(Almindelig bil)

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/9919

Worksome ApSHvidovre2019-09-17T00:00:002019-10-29T00:00:00
330096455Erfaren salgskonsulent til salg af vikar - og rekrutteringsløsningerRobot Hos Easyjob søger vi en erfaren salgskonsulent til salg af vikar- og rekrutteringsløsninger. Er du løsningsorienteret og skarp til opsøgende salg via telefonen og kundebesøg? Så er det måske dig, vi søger. JOBBET Som salgskonsulent får du ansvaret hele salgsprocessen fra første kundekontakt på telefonen, til mødet hos kunden og den underskrevne aftale. Du får frihed til selv at vælge de virksomheder og brancher, som du synes er interessante at arbejde med. KANDIDATEN For at have succes i jobbet, kræver det et højt aktivitetsniveau og stærke kompetencer inden for opsøgende salg. Vi forventer, at du: Er en salgsprofil med dokumenteret salgserfaring inden for B2B Kan arbejde selvstændigt og målrettet Er drevet af at skabe resultater og kan lide at blive målt på dem Kan tale med alle typer kunde på forskellige niveauer Har højt energi niveau og masser af gå på mod Har god humor og ikke lader dig slå ud af afvisninger Der er en fordel, hvis du allerede i dag har erfaring som udekørende sælger. Stillingen kræver kørekort. LØN Du vil blive tilbudt en god fast løn. TILTRÆDELSE Efter aftale. ________________________________________________________________ VIRKSOMHEDEN Easyjob arbejder for at skabe det perfekte match mellem vores vikarer og kunder. Vi anser det for vores vigtigste spidskompetence at finde og levere den arbejdskraft, der 100 afspejler kundens ønsker. Næsten alle medarbejdere samt ledelsen, har erfaring inden for lager og produktion og besidder derfor en særlig viden om kundens ønsker. Desuden har vi stor erfaring indenfor ejendomsservice og vi anser vores viden på disse områder for vores spidskompetence. Det skal altid være værdifuldt for både kunden, kundens medarbejdere og vikaren, at få tilført en fleksibel arbejdskraft. Easyjob er særligt konkurrencedygtige på kvaliteten, men også på prisen.

 

Hos Easyjob søger vi en erfaren salgskonsulent til salg af vikar- og rekrutteringsløsninger.

Er du løsningsorienteret og skarp til opsøgende salg via telefonen og kundebesøg? Så er det måske dig, vi søger.

JOBBET

Som salgskonsulent får du ansvaret hele salgsprocessen fra første kundekontakt på telefonen, til mødet hos kunden og den underskrevne aftale. Du får frihed til selv at vælge de virksomheder og brancher, som du synes er interessante at arbejde med.

KANDIDATEN

For at have succes i jobbet, kræver det et højt aktivitetsniveau og stærke kompetencer inden for opsøgende salg. Vi forventer, at du:

  • Er en salgsprofil med dokumenteret salgserfaring inden for B2B 
  • Kan arbejde selvstændigt og målrettet
  • Er drevet af at skabe resultater og kan lide at blive målt på dem 
  • Kan tale med alle typer kunde på forskellige niveauer
  • Har højt energi niveau og masser af gå på mod
  • Har god humor og ikke lader dig slå ud af afvisninger
  • Der er en fordel, hvis du allerede i dag har erfaring som udekørende sælger. Stillingen kræver kørekort.

LØN

Du vil blive tilbudt en god fast løn.

TILTRÆDELSE

Efter aftale.
________________________________________________________________

VIRKSOMHEDEN

Easyjob arbejder for at skabe det perfekte match mellem vores vikarer og kunder. Vi anser det for vores vigtigste spidskompetence at finde og levere den arbejdskraft, der 100 % afspejler kundens ønsker.
Næsten alle medarbejdere samt ledelsen, har erfaring inden for lager og produktion og besidder derfor en særlig viden om kundens ønsker. Desuden har vi stor erfaring indenfor ejendomsservice og vi anser vores viden på disse områder for vores spidskompetence.
Det skal altid være værdifuldt for både kunden, kundens medarbejdere og vikaren, at få tilført en fleksibel arbejdskraft.
Easyjob er særligt konkurrencedygtige på kvaliteten, men også på prisen.

 

Easyjob København ApSGlostrup2019-09-26T00:00:002019-10-14T00:00:00
330104826Kundekonsulenter til Power i Glostrup (HURTIG OPSTART)Robot Er du på udkig efter et fedt fuldtidsvikariat med gode kollegaer og vil du være med til at yde sublim kundeservice ? Så har vi måske jobbet til dig. Jobbet Til vores kunde, Power, søger vi servicemindede og salgserfarne konsulenter til at indgå i det eksisterende team i Powers kundecenter i Glostrup. Dine primære opgaver er at besvare henvendelser fra Powers kunder via telefon, men du kan også proaktivt skulle tilbyde kunden en række ekstra ydelser i form forsikringer og finansiering. Du vil blive ansvarlig for at levere en professionel og effektiv service, som skal munde ud i, at du finder den rette løsning på de udfordringer, kunderne måtte have. Der er stor variation i kundehenvendelserne, og ikke to arbejdsdage er ens. Henvendelserne kan b.la. omhandle spørgsmål vedrørende: Faktura Levering Produktinformation og reklamation Returnering af vare Support ved køb over hjemmeside Du får som konsulent mulighed for at træffe selvstændige beslutninger inden for de overordnede rammer, og det er derfor vigtigt, at du formår at spørge ind og tilpasse din service til den enkelte kundes situation. Afdelingen består af ca. 25 engagerede medarbejdere, og du vil indgå i et ungt team, hvor tilfredse kunder, kollegial sparring og socialt samvær er i højsædet. Du vil blive ansat i højsæson, hvor både Black Friday og julen gør, at Power har ekstra travlt. Det betyder, at du skal være indstillet på at udvidede arbejdstider og skæve vagter forekommer i dit vikariat, og du er som person ikke er bleg for at give en ekstra hånd med når der er gang i butikken. Du elsker et højt arbejdstempo og kan holde fokus og humøret højt samtidig. Din profil Det er vigtigt, at du trives med at yde en høj service og motiveres af en travl hverdag. Du har lysten og energien til den udadvendte rolle og formår at kommunikere sikkert og præcist i telefonen. Vi ser gerne, at du: Har erfaring med kundeservice enten fra et kundeservicecenter eller fra et andet servicefag Har flair for IT-systemer og nye programmer Er velformuleret i dansk og engelsk tale og på skrift Det er desuden en fordel, hvis du har erfaring med salg fra tidligere. Som person forstår du vigtigheden i at gå til opgaverne med et smil og ser en glæde i at bidrage positivt i en travl hverdag. Du er udadvendt, resultatorienteret og har gennemslagskraft. Derudover er det vigtigt at du kan holde hovedet koldt i travle situationer, samt at du formår at multitaske. Arbejdstid Opstart er 4. november. Der er tale om en fuldtidsstilling og vil vare til slutningen af januar 2020 med god mulighed for forlængelse. Du vil modtage en timeløn på 121 kr. og dertil kommer bonus. Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet kl. 08.30-19.00 i hverdagene og kl. 09.30-17.30 om lørdagen. Dine vagter vil ligge i ovennævnte tidsrum, og din vagtplan aftales med Power ved opstart. Søg jobbet Vi afholder samtaler løbende, så send din ansøgning allerede i dag.

Er du på udkig efter et fedt fuldtidsvikariat med gode kollegaer og vil du være med til at yde sublim kundeservice ? Så har vi måske jobbet til dig.

 

Jobbet

Til vores kunde, Power, søger vi servicemindede og salgserfarne konsulenter til at indgå i det eksisterende team i Powers kundecenter i Glostrup.

Dine primære opgaver er at besvare henvendelser fra Powers kunder via telefon, men du kan også proaktivt skulle tilbyde kunden en række ekstra ydelser i form forsikringer og finansiering. Du vil blive ansvarlig for at levere en professionel og effektiv service, som skal munde ud i, at du finder den rette løsning på de udfordringer, kunderne måtte have.

Der er stor variation i kundehenvendelserne, og ikke to arbejdsdage er ens. Henvendelserne kan b.la. omhandle spørgsmål vedrørende:

  • Faktura
  • Levering
  • Produktinformation og reklamation
  • Returnering af vare
  • Support ved køb over hjemmeside

Du får som konsulent mulighed for at træffe selvstændige beslutninger inden for de overordnede rammer, og det er derfor vigtigt, at du formår at spørge ind og tilpasse din service til den enkelte kundes situation.

Afdelingen består af ca. 25 engagerede medarbejdere, og du vil indgå i et ungt team, hvor tilfredse kunder, kollegial sparring og socialt samvær er i højsædet.

Du vil blive ansat i højsæson, hvor både Black Friday og julen gør, at Power har ekstra travlt. Det betyder, at du skal være indstillet på at udvidede arbejdstider og skæve vagter forekommer i dit vikariat, og du er som person ikke er bleg for at give en ekstra hånd med når der er gang i butikken. Du elsker et højt arbejdstempo og kan holde fokus og humøret højt samtidig.

Din profil

Det er vigtigt, at du trives med at yde en høj service og motiveres af en travl hverdag. Du har lysten og energien til den udadvendte rolle og formår at kommunikere sikkert og præcist i telefonen.

Vi ser gerne, at du:

  • Har erfaring med kundeservice enten fra et kundeservicecenter eller fra et andet servicefag
  • Har flair for IT-systemer og nye programmer
  • Er velformuleret i dansk og engelsk tale og på skrift
  • Det er desuden en fordel, hvis du har erfaring med salg fra tidligere.

Som person forstår du vigtigheden i at gå til opgaverne med et smil og ser en glæde i at bidrage positivt i en travl hverdag. Du er udadvendt, resultatorienteret og har gennemslagskraft. Derudover er det vigtigt at du kan holde hovedet koldt i travle situationer, samt at du formår at multitaske.

Arbejdstid

Opstart er 4. november.

Der er tale om en fuldtidsstilling og vil vare til slutningen af januar 2020 med god mulighed for forlængelse.

Du vil modtage en timeløn på 121 kr. og dertil kommer bonus.

Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet kl. 08.30-19.00 i hverdagene og kl. 09.30-17.30 om lørdagen.

Dine vagter vil ligge i ovennævnte tidsrum, og din vagtplan aftales med Power ved opstart.

Søg jobbet

 Vi afholder samtaler løbende, så send din ansøgning allerede i dag. 

 

MOMENT A/SGlostrup2019-10-10T00:00:002019-12-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

AREA SALES MANAGER med lyst og evner til at gå ud og præsentere/sælge transient- og lynsikringssystemer samt brandbeskyttelsessystemer

PROFILPARTNERS ApS

Brøndby
Stillingsbeskrivelse:Du får en meget selvstændig stilling, hvor du referer til en meget lydhør og dedikeret chef, der selv har stået for opbygningen af OBO i Danmark. Han ved, hvad der skal til for at få succes og fungerer derfor også som din chef o...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Kørende fritids eller fuldtidssælger med egen bil.

K-system danmark ApS

Glostrup
Vil du sælge markedets fedeste produkt? Vores kunder bliver blæst omkuld , når de ser hvad markedets fedeste produktet gør for dem. Vil du have den bedst indtjeningsmulighed? Der er flere indgange til jobbet. Salg i fritiden er en af dem, et par aft...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Growth technology company searching sales staff

Worksome ApS

Hvidovre
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 9919 We are looking for a sales consult...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019

Erfaren salgskonsulent til salg af vikar - og rekrutteringsløsninger

Easyjob København ApS

Glostrup
Hos Easyjob søger vi en erfaren salgskonsulent til salg af vikar- og rekrutteringsløsninger. Er du løsningsorienteret og skarp til opsøgende salg via telefonen og kundebesøg? Så er det måske dig, vi søger. JOBBET Som salgskonsulent får du ansvaret h...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:14. oktober 2019

Kundekonsulenter til Power i Glostrup (HURTIG OPSTART)

MOMENT A/S

Glostrup
Er du på udkig efter et fedt fuldtidsvikariat med gode kollegaer og vil du være med til at yde sublim kundeservice ? Så har vi måske jobbet til dig. Jobbet Til vores kunde, Power, søger vi servicemindede og salgserfarne konsulenter til at indgå i de...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:5. december 2019