Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgskonsulent Østjylland

Salgskonsulent til Østjylland

Blite A/S er et veletableret værktøjsfirma, som i mere end 10 år har solgt kvalitetsprodukter indenfor elværktøj, håndværktøj, sikkerhedsudstyr, kemi mv.

Blite A/S er en 100% dansk virksomhed og er i dag en del af en koncern, der omfatter andre virksomheder.

Jobbet:

Vi tilbyder en spændende stilling som distriktschef /salgskonsulent til området Østjyland. Et distrikt der vil strække sig fra fredericia i syd til Skandeborg i nord og Give i vest.

Du skal opsøge nye kunder via canvas og forud bookede møder gennem vores telemarketing og efterfølgende supportere disse kunder. Derudover er der eksisterende kunder i området som skal vedligeholdes.

Som distriktschef / salgskonsulent er du serviceminded, kan arbejde selvstændigt, er kontaktskabende og kan generere salg til nye kunder.

Jobbet kræver at du er bosiddende i området.

Kvalifikationer:

Du kan fremvise gode resultater i forbindelse med opsøgende salg. Du har erfaring med B2B salg og har et stort drive der gør, at du når dine mål. Samtidig med dette er du en holdspiller.

Vi forventer:

- at du er god til dialog og kan afdække kundernes behov, herunder pleje af kunder og opfølgning på aftaler.

- at du har en vindende personlighed, er præsentabel og udadvendt.

- at du er initiativrig og kan håndtere mange kontakter i hverdagen.

- at du selvstændigt kan prioritere din hverdag.

- at du er fleksibel i forhold til dine arbejdstider.

Vi tilbyder:

- et spændende job i en dynamisk virksomhed hvor ikke to dage er ens.

- et job i en virksomhed som har gode konkurrencedygtige produkter.

- et job i en virksomhed som yder god støtte og samarbejde i hverdagen.

- et job i en organisation med korte og hurtige beslutningsprocesser.

- en attraktiv gagepakke med god fast løn samt provisionspakke.

Lyder dette som et job for dig, så send en ansøgning med det samme til job@blite.dk 

Tiltrædelse efter aftale. Der vil løbende blive afholdt samtaler så hold dig ikke tilbage. Når den rigtige er fundet fjernes annoncen, også selvom tidsfristen ikke er udløbet.

Såfremt du ikke bliver kontaktet er stillingen besat til anden side.  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330128320Phoenix-e6c8237612019-12-12T00:00:00Salgskonsulent Østjylland

Salgskonsulent til Østjylland

Blite A/S er et veletableret værktøjsfirma, som i mere end 10 år har solgt kvalitetsprodukter indenfor elværktøj, håndværktøj, sikkerhedsudstyr, kemi mv.

Blite A/S er en 100% dansk virksomhed og er i dag en del af en koncern, der omfatter andre virksomheder.

Jobbet:

Vi tilbyder en spændende stilling som distriktschef /salgskonsulent til området Østjyland. Et distrikt der vil strække sig fra fredericia i syd til Skandeborg i nord og Give i vest.

Du skal opsøge nye kunder via canvas og forud bookede møder gennem vores telemarketing og efterfølgende supportere disse kunder. Derudover er der eksisterende kunder i området som skal vedligeholdes.

Som distriktschef / salgskonsulent er du serviceminded, kan arbejde selvstændigt, er kontaktskabende og kan generere salg til nye kunder.

Jobbet kræver at du er bosiddende i området.

Kvalifikationer:

Du kan fremvise gode resultater i forbindelse med opsøgende salg. Du har erfaring med B2B salg og har et stort drive der gør, at du når dine mål. Samtidig med dette er du en holdspiller.

Vi forventer:

- at du er god til dialog og kan afdække kundernes behov, herunder pleje af kunder og opfølgning på aftaler.

- at du har en vindende personlighed, er præsentabel og udadvendt.

- at du er initiativrig og kan håndtere mange kontakter i hverdagen.

- at du selvstændigt kan prioritere din hverdag.

- at du er fleksibel i forhold til dine arbejdstider.

Vi tilbyder:

- et spændende job i en dynamisk virksomhed hvor ikke to dage er ens.

- et job i en virksomhed som har gode konkurrencedygtige produkter.

- et job i en virksomhed som yder god støtte og samarbejde i hverdagen.

- et job i en organisation med korte og hurtige beslutningsprocesser.

- en attraktiv gagepakke med god fast løn samt provisionspakke.

Lyder dette som et job for dig, så send en ansøgning med det samme til job@blite.dk 

Tiltrædelse efter aftale. Der vil løbende blive afholdt samtaler så hold dig ikke tilbage. Når den rigtige er fundet fjernes annoncen, også selvom tidsfristen ikke er udløbet.

Såfremt du ikke bliver kontaktet er stillingen besat til anden side.  

2020-01-15T00:51:45.933 Salgskonsulent til Østjylland Blite A S er et veletableret værktøjsfirma, som i mere end 10 år har solgt kvalitetsprodukter indenfor elværktøj, håndværktøj, sikkerhedsudstyr, kemi mv. Blite A S er en 100 dansk virksomhed og er i dag en del af en koncern, der omfatter andre virksomheder. Jobbet: Vi tilbyder en spændende stilling som distriktschef salgskonsulent til området Østjyland. Et distrikt der vil strække sig fra fredericia i syd til Skandeborg i nord og Give i vest. Du skal opsøge nye kunder via canvas og forud bookede møder gennem vores telemarketing og efterfølgende supportere disse kunder. Derudover er der eksisterende kunder i området som skal vedligeholdes. Som distriktschef salgskonsulent er du serviceminded, kan arbejde selvstændigt, er kontaktskabende og kan generere salg til nye kunder. Jobbet kræver at du er bosiddende i området. Kvalifikationer: Du kan fremvise gode resultater i forbindelse med opsøgende salg. Du har erfaring med B2B salg og har et stort drive der gør, at du når dine mål. Samtidig med dette er du en holdspiller. Vi forventer: - at du er god til dialog og kan afdække kundernes behov, herunder pleje af kunder og opfølgning på aftaler. - at du har en vindende personlighed, er præsentabel og udadvendt. - at du er initiativrig og kan håndtere mange kontakter i hverdagen. - at du selvstændigt kan prioritere din hverdag. - at du er fleksibel i forhold til dine arbejdstider. Vi tilbyder: - et spændende job i en dynamisk virksomhed hvor ikke to dage er ens. - et job i en virksomhed som har gode konkurrencedygtige produkter. - et job i en virksomhed som yder god støtte og samarbejde i hverdagen. - et job i en organisation med korte og hurtige beslutningsprocesser. - en attraktiv gagepakke med god fast løn samt provisionspakke. Lyder dette som et job for dig, så send en ansøgning med det samme til job@blite.dk Tiltrædelse efter aftale. Der vil løbende blive afholdt samtaler så hold dig ikke tilbage. Når den rigtige er fundet fjernes annoncen, også selvom tidsfristen ikke er udløbet. Såfremt du ikke bliver kontaktet er stillingen besat til anden side.11jobnete6c82376100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-14T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandFredericia3660528BLITE A/S11Industrivej 87000FredericiaDKDanmark0job@blite.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent858637JobNet5075677507567710020-11-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e6c82376https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e6c82376https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e6c82376&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e6c82376&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgSalgskonsulent Østjylland12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg363593149job@blite.dkjob@blite.dkDKDanmarkDKDanmark330151465SALES RESPONSIBLERobot Take on the challenge of strengthening and developing our positioning on existing markets and join an ambitious and dedicated sales team in a strong, international fashion brand! If you are a strong, creative and open-minded sales profile, looking for the next step in your career, you may be just the one SELECTED FEMME is looking for to take on the responsibility of strengthening and developing our position in the UK and Ireland. The job You will join a dynamic team in SELECTED FEMME s sales department, where your primary responsibility will be to ensure SELECTED FEMMES s growth, focusing on our English and Irish markets. In collaboration with our sales teams in the UK and Ireland, you develop sales strategies, prepare budgets, handle sales-related assignments and ensure that everything is implemented correctly and in line with the specific markets and potential. Your tasks include: Implementing promotional sales initiatives Ensuring that the team is working towards our goal and sales strategies with determination Continuous dialogue, feedback and knowledge sharing with the sales team Maintaining close relations to Key Accounts, including participation in events Day-to-day support to our sales team in the UK and Ireland Optimising our m2 performance. To ensure closeness to you markets, you can expect approx. 50 travel days annually. Qualifications Experience from a similar position Sales experience from wholesale Strong numeracy and business understanding Knowledge of the fashion industry is an advantage Fluent in written and spoken English. Personality You are characterised by great business acumen and strong collaboration and negotiation skills. You are competitive and result oriented, and you base your decisions on solid market information, which you translate into actions that make a real difference for our business. You serve as an inspiration and motivation to your colleagues and business partners, and you thrive in a role where your ability to proactively establish new relations and develop relations with our existing customer portfolio is essential to your success. You will be a focal point of contact for departments within SELECTED FEMME, so it is key that you have a service minded and forthcoming attitude. We look forward to hearing from you! If you have any questions regarding the position, you are welcome to contact Jeanette Tolstrup on 45 52 15 45 30. Otherwise, send us your application and CV as soon as possible and no later than 31 January 2020. We conduct interviews on an ongoing basis and reserve the right to take down the advertisement before application deadline if we find the right candidate. About SELECTED Based in Denmark, SELECTED is a Nordic unisex brand rooted in a contemporary design aesthetic. Being a fashion company, we are always on the lookout for the new and inspired by the latest trends. We take great pride in our ability to select only the best fabrics and design on-trend collections for our fashion-savvy and quality-conscious consumers to enjoy. We are currently established in 25 markets worldwide, with over 3.000 dealers in attractive locations. As of today, we have more than 50 retail stores spread across five key European markets. SELECTED is part of the worldwide fashion company BESTSELLER. For more information, please go to www.selected.com or www.about.bestseller.com. We re social, let s talk facebook.com selected instagram.com selected_official

Take on the challenge of strengthening and developing our positioning on existing markets and join an ambitious and dedicated sales team in a strong, international fashion brand!

If you are a strong, creative and open-minded sales profile, looking for the next step in your career, you may be just the one SELECTED FEMME is looking for to take on the responsibility of strengthening and developing our position in the UK and Ireland.

The job
You will join a dynamic team in SELECTED FEMME’s sales department, where your primary responsibility will be to ensure SELECTED FEMMES’s growth, focusing on our English and Irish markets. In collaboration with our sales teams in the UK and Ireland, you develop sales strategies, prepare budgets, handle sales-related assignments and ensure that everything is implemented correctly and in line with the specific markets and potential.

Your tasks include: 

  • Implementing promotional sales initiatives
  • Ensuring that the team is working towards our goal and sales strategies with determination
  • Continuous dialogue, feedback and knowledge sharing with the sales team
  • Maintaining close relations to Key Accounts, including participation in events 
  • Day-to-day support to our sales team in the UK and Ireland
  • Optimising our m2 performance.

To ensure closeness to you markets, you can expect approx. 50 travel days annually.

Qualifications

  • Experience from a similar position
  • Sales experience from wholesale
  • Strong numeracy and business understanding 
  • Knowledge of the fashion industry is an advantage
  • Fluent in written and spoken English. 

Personality 
You are characterised by great business acumen and strong collaboration and negotiation skills. You are competitive and result oriented, and you base your decisions on solid market information, which you translate into actions that make a real difference for our business. You serve as an inspiration and motivation to your colleagues and business partners, and you thrive in a role where your ability to proactively establish new relations and develop relations with our existing customer portfolio is essential to your success. You will be a focal point of contact for departments within SELECTED FEMME, so it is key that you have a service minded and forthcoming attitude.

We look forward to hearing from you! 
If you have any questions regarding the position, you are welcome to contact Jeanette Tolstrup on +45 52 15 45 30. Otherwise, send us your application and CV as soon as possible and no later than 31 January 2020. We conduct interviews on an ongoing basis and reserve the right to take down the advertisement before application deadline if we find the right candidate. 

About SELECTED
Based in Denmark, SELECTED is a Nordic unisex brand rooted in a contemporary design aesthetic. Being a fashion company, we are always on the lookout for the new and inspired by the latest trends. We take great pride in our ability to select only the best fabrics and design on-trend collections for our fashion-savvy and quality-conscious consumers to enjoy. We are currently established in 25 markets worldwide, with over 3.000 dealers in attractive locations. As of today, we have more than 50 retail stores spread across five key European markets.

SELECTED is part of the worldwide fashion company BESTSELLER. For more information, please go to www.selected.com  or www.about.bestseller.com.

We’re social, let’s talk

facebook.com/selected

instagram.com/selected_official

BESTSELLER A/SBrande2020-01-07T00:00:002020-01-31T00:00:00
330151473SALES COORDINATORRobot Are you structured, do you thrive with solving administrative tasks, and do you want to join a talented and dedicated international sales team in a strong fashion brand? SELECTED FEMME is looking for a self-going and structured Sales Coordinator to assist our sales teams and support our Key Accounts in the South West Region United Kingdom, Ireland, Italy and France. The job You will join a dynamic team in SELECTED FEMME s sales department, where you will assume a central role. You will first and foremost assist the Division Sales Manager, Sales Representatives and Key Accounts in a fast-moving and hectic work environment. On a daily basis, you handle independent administrative and sales related tasks across the department, ensuring that they are solved optimally and effectively. This includes following up on deliveries, handling orders as well as ensuring that both the sales organisation and Key Accounts receive all the necessary information. You are responsible for the administration of selected Key Accounts, serving as the link between the Key Accounts, the sales team and SELECTED FEMMES s buying department. Your tasks include: Being the contact person in relation to different administrative matters for the sales teams in the respective markets Daily contact with SELECTED FEMME s internal departments, including Sales, Buying, Logistics, Marketing, etc. Following up on and communication of key figures Daily stock distribution, checking orders and following up to ensure that all purchases are placed correctly and in the right amounts Creating structure in a team with varying work methods and processes Various ad hoc tasks. Qualifications Min. 2 years of experience, preferably from an administrative sales position within the textile industry Fluent in English, written and spoken. French is an advantage Experienced user of the Microsoft Office Suite, including Excel and PowerPoint Numeracy and business understanding Knowledge of the fashion and retail industry is an advantage. Personality Since you will have a broad surface of contact within SELECTED FEMME, it is key that you are team player, service minded, forthcoming, proactive and have a positive mindset. You thrive in an administrative role with many systems and working methods that need structuring. We are a company in constant development, which puts demands on your ability to pay attention to detail and create structure in a creative and fast-paced environment. You are flexible, know how to prioritise your tasks and work well independently. We look forward to hearing from you! If you have any questions regarding the position, you are welcome to contact Division Sales Manager Jeanette Tolstrup on 45 52 15 45 30. Otherwise send us your application and CV as soon as possible and no later than 31 January 2020. We process applications and invite for interviews on an ongoing basis and take down the advertisement, when we find the right candidate. Work location: Brande, Denmark. About SELECTED SELECTED is a unisex brand Nordic by heart. We create fashion rooted in the leading trends, while positioning ourselves as a strong, authentic brand with a minimalistic expression and a clear focus on quality. We provide the fashion-conscious individuals of today different as they may be with contemporary styles infused with edge. Our journey started in 1997, and with 43 retail stores we have not ceased to expand. We are established in 27 markets that fit our brand personality and have more than 2500 wholesalers worldwide with attractive locations. More than 200 dedicated colleagues work hard every day to make sure that SELECTED is one step ahead and constantly developing. SELECTED is part of the worldwide fashion company BESTSELLER. For more information, please go to www.selected.com or www.about.bestseller.com . We re social, let s talk feel.selected.com facebook.com selected instagram.com selected_official

Are you structured, do you thrive with solving administrative tasks, and do you want to join a talented and dedicated international sales team in a strong fashion brand?

SELECTED FEMME is looking for a self-going and structured Sales Coordinator to assist our sales teams and support our Key Accounts in the South West Region – United Kingdom, Ireland, Italy and France.

The job
You will join a dynamic team in SELECTED FEMME’s sales department, where you will assume a central role. You will first and foremost assist the Division Sales Manager, Sales Representatives and Key Accounts in a fast-moving and hectic work environment. On a daily basis, you handle independent administrative and sales related tasks across the department, ensuring that they are solved optimally and effectively. This includes following up on deliveries, handling orders as well as ensuring that both the sales organisation and Key Accounts receive all the necessary information. You are responsible for the administration of selected Key Accounts, serving as the link between the Key Accounts, the sales team and SELECTED FEMMES’s buying department. 

Your tasks include:

  • Being the contact person in relation to different administrative matters for the sales teams in the respective markets
  • Daily contact with SELECTED FEMME’s internal departments, including Sales, Buying, Logistics, Marketing, etc.
  • Following up on and communication of key figures
  • Daily stock distribution, checking orders and following up to ensure that all purchases are placed correctly and in the right amounts
  • Creating structure in a team with varying work methods and processes  
  • Various ad hoc tasks.

Qualifications

  • Min. 2 years of experience, preferably from an administrative sales position within the textile industry
  • Fluent in English, written and spoken. French is an advantage
  • Experienced user of the Microsoft Office Suite, including Excel and PowerPoint
  • Numeracy and business understanding
  • Knowledge of the fashion and retail industry is an advantage.

Personality
Since you will have a broad surface of contact within SELECTED FEMME, it is key that you are team player, service minded, forthcoming, proactive and have a positive mindset. You thrive in an administrative role with many systems and working methods that need structuring. We are a company in constant development, which puts demands on your ability to pay attention to detail and create structure in a creative and fast-paced environment. You are flexible, know how to prioritise your tasks and work well independently.

We look forward to hearing from you!
If you have any questions regarding the position, you are welcome to contact Division Sales Manager Jeanette Tolstrup on +45 52 15 45 30. Otherwise send us your application and CV as soon as possible and no later than 31 January 2020. We process applications and invite for interviews on an ongoing basis and take down the advertisement, when we find the right candidate.

Work location: Brande, Denmark.

About SELECTED
SELECTED is a unisex brand Nordic by heart. We create fashion rooted in the leading trends, while positioning ourselves as a strong, authentic brand with a minimalistic expression and a clear focus on quality. We provide the fashion-conscious individuals of today – different as they may be – with contemporary styles infused with edge.

Our journey started in 1997, and with 43 retail stores we have not ceased to expand. We are established in 27 markets that fit our brand personality and have more than 2500 wholesalers worldwide with attractive locations. More than 200 dedicated colleagues work hard every day to make sure that SELECTED is one step ahead and constantly developing.

SELECTED is part of the worldwide fashion company BESTSELLER. For more information, please go to www.selected.com  or www.about.bestseller.com .

We’re social, let’s talk

feel.selected.com

facebook.com/selected

instagram.com/selected_official

BESTSELLER A/SBrande2020-01-07T00:00:002020-01-31T00:00:00
330158208Intern salgs- og rekrutteringskonsulent til attraktiv stilling i FredericiaRobot Har du erfaring med rekruttering, telemarketing eller salg? Trives du med et selvstændigt job, hvor du har en stor kontaktflade og skaber resultater igennem mennesker? Har du et administrativt flair? Viktech søger en udadvendt rekrutteringskonsulent til vores kontor i Fredericia, hvor du bliver del af et professionelt og dynamisk hold, som finder de bedste medarbejdere på et presset marked. Vi søger en udadvendt, positiv og engageret person til rekruttering af håndværkere. Din hverdag som salgs- og rekrutteringskonsulent Du er indstillet på at sidde på kontoret i tidsrummet 7-18, bruge meget af tiden på at ringe ud til potentielle kandidater og følge ordren til dørs. Vi bemander projekter for vores kunder med både danske og udenlandske medarbejdere. Hverdagen vil derudover være præget af at du: er i tæt dialog med vores kørende sælgere rekrutterer medarbejdere og håndterer ordre er bindeled så sælgerens ordre giver en tilfreds kunde og Viktech medarbejder har kontakt og servicerer vores kunder og medarbejdere har en bred kontaktflade til de dygtige Viktech håndværkere har mange bolde i luften og hvor din indsats gør forskellen Faglige kompetencer God salgsforståelse og erfaring gerne fra telesalg eller opsøgende salg Du er serviceminded og har en høj serviceforståelse Rutineret bruger af MS-office-pakken Vandt til at arbejde disciplineret med CRM Kendskab til eller erfaring fra rekruttering og vikarforretning, men ikke et krav Gerne forståelse og interesse for bygge og el-branchen Du behersker ud over dansk, tysk og engelsk på et højt niveau. Personlige kompetencer Du har en stor menneske forståelse og er god til at skabe relationer og samarbejde Har en positiv indstilling og er løsningsorienteret Er resultatorienteret og selvstændig, giver ikke op Trives i en hverdag med fart og mange bolde i luften Er engageret og handlingsorienteret Du er god til at sætte struktur på dine opgaver, får dem udført, hurtigt, effektivt og altid med høj kvalitet Viktech tilbyder Et spændende job i en dynamisk handlingsorienteret organisation med stor faglighed og mulighed for personlig udvikling. Vi tilbyder derudover: Fast løn Pensionsordning og sundhedsforsikring Årlige personale arrangementer som julefest, Skanderborg Festival, m.m. Mulighed for uddannelse og karrieremuligheder i en ekspansiv virksomhed Sådan søger du jobbet Så skulle ovenstående have din interesse, og har du den erfaring og de resultater med i rygsækken, der gør, at du er den rigtige, skal du skynde dig at sende din ansøgning til: Bettina Johansen på mail: bjo@viktech.dk og mærke mailen i emnefeltet Intern salgs- og rekrutteringskonsulent i Fredericia . Vi kalder kandidater ind løbende og ansætter lige så snart, vi har fundet den profil, vi leder efter. Hvem er Viktech? Viktech leverer fleksible og komplette bemandingsløsninger med faglærte håndværkere til bygge- og industribranchen med kundetilpasset udstyrs- og værktøjspakker. Vi har et tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere, som skal opleve vores engagement, loyalitet, anstændighed og vores høje kvalitetskrav. Vi er landsdækkende med fem afdelinger.

Har du erfaring med rekruttering, telemarketing eller salg?  Trives du med et selvstændigt job, hvor du har en stor kontaktflade og skaber resultater igennem mennesker? Har du et administrativt flair?

Viktech søger en udadvendt rekrutteringskonsulent til vores kontor i Fredericia, hvor du bliver del af et professionelt og dynamisk hold, som finder de bedste medarbejdere på et presset marked. Vi søger en udadvendt, positiv og engageret person til rekruttering af håndværkere.

Din hverdag som salgs- og rekrutteringskonsulent

Du er indstillet på at sidde på kontoret i tidsrummet 7-18, bruge meget af tiden på at ringe ud til potentielle kandidater og følge ordren til dørs. Vi bemander projekter for vores kunder med både danske og udenlandske medarbejdere. Hverdagen vil derudover være præget af at du:

  • er i tæt dialog med vores kørende sælgere
  • rekrutterer medarbejdere og håndterer ordre
  • er bindeled så sælgerens ordre giver en tilfreds kunde og Viktech medarbejder
  • har kontakt og servicerer vores kunder og medarbejdere
  • har en bred kontaktflade til de dygtige Viktech håndværkere
  • har mange ”bolde i luften” og hvor din indsats gør forskellen

Faglige kompetencer

  • God salgsforståelse og erfaring – gerne fra telesalg eller opsøgende salg
  • Du er serviceminded og har en høj serviceforståelse
  • Rutineret bruger af MS-office-pakken
  • Vandt til at arbejde disciplineret med CRM
  • Kendskab til eller erfaring fra rekruttering og vikarforretning, men ikke et krav
  • Gerne forståelse og interesse for bygge og el-branchen
  • Du behersker ud over dansk, tysk og engelsk på et højt niveau.

Personlige kompetencer

  • Du har en stor menneske forståelse og er god til at skabe relationer og samarbejde
  • Har en positiv indstilling og er løsningsorienteret
  • Er resultatorienteret og selvstændig, giver ikke op
  • Trives i en hverdag med fart og mange bolde i luften
  • Er engageret og handlingsorienteret
  • Du er god til at sætte struktur på dine opgaver, får dem udført, hurtigt, effektivt og altid med høj kvalitet

Viktech tilbyder

Et spændende job i en dynamisk handlingsorienteret organisation med stor faglighed og mulighed for personlig udvikling. Vi tilbyder derudover:

  • Fast løn
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Årlige personale arrangementer som julefest, Skanderborg Festival, m.m.
  • Mulighed for uddannelse og karrieremuligheder i en ekspansiv virksomhed

Sådan søger du jobbet

Så skulle ovenstående have din interesse, og har du den erfaring og de resultater med i rygsækken, der gør, at du er den rigtige, skal du skynde dig at sende din ansøgning til: Bettina Johansen på mail: bjo@viktech.dk og mærke mailen i emnefeltet "Intern salgs- og rekrutteringskonsulent i Fredericia".

Vi kalder kandidater ind løbende og ansætter lige så snart, vi har fundet den profil, vi leder efter.

Hvem er Viktech?

Viktech leverer fleksible og komplette bemandingsløsninger med faglærte håndværkere til bygge- og industribranchen med kundetilpasset udstyrs- og værktøjspakker. Vi har et tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere, som skal opleve vores engagement, loyalitet, anstændighed og vores høje kvalitetskrav. Vi er landsdækkende med fem afdelinger. 

 

 

Viktech P/S - FredericiaFredericia2020-01-22T00:00:002020-03-11T00:00:00
330159121Salgsmedarbejder til intern salgRobot Har du fokus på god kundeservice, brænder for alsidige salgsopgaver, har kendskab til el og flair for teknik - er det netop dig, vi står og mangler. Vi forestiller os, at du: er elektriker installatøruddannet, produktionsteknolog eller har anden baggrund som har givet dig kendskab til el har gode samarbejdsevner, er teamplayer, social anlagt og trives i et travlt og selvstændigt arbejdsmiljø kan fordybe dig i tekniske opgaver - for at løse kundens behov har gode kommunikations- og kontaktskabende evner kan begå dig på dansk, engelsk og gerne tysk har kenskab til branchen, men det er ikke en nødvendighed Dine primære daglige opgaver er: kontakt med kunderne (telefonisk mail) behandling af ordrer kalkulation og tilbudsgivning samt tilbudsopfølgning Vi kan tilbyde dig: et alsidigt og selvstændigt job med mulighed for at præge din egen hverdag et dynamisk, socialt og velfungerende salgsteam med uformel omgangstone base på vores kontor i Vejle gage efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, kantineordning og personaleforening Lidt om os: Med kunden i fokus designer og producerer JEVI el-tekniske varmeløsninger til mange forskellige kundesegmenter - bl.a. marine, oil gas, wind, foodtech og transport. Vi er ca. 90 medarbejdere fordelt på produktion og kontor. JEVI A S er ejet af den svenske børsnoterede koncern NIBE Industrier AB. Du kan læse mere om JEVI og NIBE på vores hjemmeside www.jevi.com Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Der vil være løbenede samtaler.

Har du fokus på god kundeservice, brænder for alsidige salgsopgaver, har kendskab til el og flair for teknik - er det netop dig, vi står og mangler.

Vi forestiller os, at du:

  • er elektriker/installatøruddannet, produktionsteknolog eller har anden baggrund som har givet dig kendskab til el
  • har gode samarbejdsevner, er teamplayer, social anlagt og trives i et travlt og selvstændigt arbejdsmiljø
  • kan fordybe dig i tekniske opgaver - for at løse kundens behov
  • har gode kommunikations- og kontaktskabende evner
  • kan begå dig på dansk, engelsk og gerne tysk
  • har kenskab til branchen, men det er ikke en nødvendighed

Dine primære daglige opgaver er:

  • kontakt med kunderne (telefonisk / mail)
  • behandling af ordrer
  • kalkulation og tilbudsgivning samt tilbudsopfølgning

Vi kan tilbyde dig:

  • et alsidigt og selvstændigt job med mulighed for at præge din egen hverdag
  • et dynamisk, socialt og velfungerende salgsteam med uformel omgangstone
  • base på vores kontor i Vejle
  • gage efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, kantineordning og personaleforening

Lidt om os:

Med kunden i fokus designer og producerer JEVI el-tekniske varmeløsninger til mange forskellige kundesegmenter - bl.a. marine, oil & gas, wind, foodtech og transport. Vi er ca. 90 medarbejdere fordelt på produktion og kontor. JEVI A/S er ejet af den svenske børsnoterede koncern NIBE Industrier AB. Du kan læse mere om JEVI og NIBE på vores hjemmeside www.jevi.com

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Der vil være løbenede samtaler.

JEVI A/SVejle2020-01-20T00:00:002020-01-30T00:00:00
330135734Salgskonsulent - ØstdanmarkBasic Drømmer du om at starte en karriere inden for salg af kvalitetsprodukter til byggeri? Trives du ved at tale med mennesker? Har du gode overtalelsesevner? Så er det måske dig, vi står og mangler til vores salgsafdeling. Vi forventer ikke, at du kan alt fra begyndelsen, men at du har lyst til at lære mere om vores produkter og kunder. Du har måske en håndværksmæssig baggrund, og arbejder i dag inden for byggeri. Jobbet Salgsafdelingen består i dag af et stærkt team på 3 eksterne, og 2 interne medarbejdere, der dagligt er i kontakt med eksisterende og potentielle kunder, afdækker deres behov og tilbyder markedets bedste produkter til såvel nybyggeri som til renoveringsopgaver. Dine arbejdsopgaver består i at skabe efterspørgsel af vore produkter via besøg hos kunder fortrinsvis på Sjælland. Dine kollegaer i Marlon vil stå klar med en hjælpende hånd, så du får en god start med relevante salgsredskaber. Vi tilbyder et spændende job i et godt og uformelt arbejdsmiljø. Vi tilbyder Stillingen er en fuldtidsstilling, hvor du arbejder ud fra dit hjemmekontor. Derudover kan vi tilbyde: Fast løn, efter kvalifikationer Pensionsordning Salgs- og produktoplæring Vi stiller en gulpladebil til rådighed Mobiltelefon og computer til rådighed Sparring med dygtige og hjælpsomme kolleger Om dig Som vores nye Salgskonsulent skal du trives i et til tider hektisk miljø, hvor der er skarpt fokus på udviklingen af dine salgsegenskaber. Derudover er du: Konkurrenceminded og resultatorienteret Ansvarsbevidst og mødestabil Modstandsdygtig og motivers af udfordrende salg En menneskekender og god til at tale med forskellige typer af mennesker Selvkørende og selvmotiverende Talforståelse og gode IT-færdigheder Bopæl centralt i distriktet (Sjælland) Er du den rette profil? Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Salgschef Finn Bøgild på mail fbt@marlon.dk eller på telefon 40644303. Da vi løbende behandler ansøgninger, vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt. Venligst mærk din ansøgning Salgskonsulent Sjælland . Vi ser frem til at høre fra dig! Tiltrædelse 1. kvartal 2020, men vi venter gerne på den rette profil. Marlon Tørmørtel A S er et familieejet selskab, der blev etableret i 1978. Marlons idégrundlag bygger på markedets stigende behov for såvel standardmørtler som skræddersyet tørmørtler af høj kvalitet. For os handler det om at give entreprenøren og håndværkeren den helt rigtige løsning, både kvalitetsmæssigt og økonomisk. I Marlon har vi mange års erfaring med produktion og markedsføring af en lang række tørmørtler. Vi har igennem årene leveret til mange spændende projekter, udført både i Danmark og i udlandet. Det er de høje idealer, der driver os!

Drømmer du om at starte en karriere inden for salg af kvalitetsprodukter til byggeri? Trives du ved at tale med mennesker? Har du gode overtalelsesevner? Så er det måske dig, vi står og mangler til vores salgsafdeling.

Vi forventer ikke, at du kan alt fra begyndelsen, men at du har lyst til at lære mere om vores produkter og kunder. Du har måske en håndværksmæssig baggrund, og arbejder i dag inden for byggeri.

Jobbet

Salgsafdelingen består i dag af et stærkt team på 3 eksterne, og 2 interne medarbejdere, der dagligt er i kontakt med eksisterende og potentielle kunder, afdækker deres behov og tilbyder markedets bedste produkter til såvel nybyggeri som til renoveringsopgaver. Dine arbejdsopgaver består i at skabe efterspørgsel af vore produkter via besøg hos kunder fortrinsvis på Sjælland. Dine kollegaer i Marlon vil stå klar med en hjælpende hånd, så du får en god start med relevante salgsredskaber. Vi tilbyder et spændende job i et godt og uformelt arbejdsmiljø.

Vi tilbyder

Stillingen er en fuldtidsstilling, hvor du arbejder ud fra dit hjemmekontor. Derudover kan vi tilbyde:

  • Fast løn, efter kvalifikationer
  • Pensionsordning
  • Salgs- og produktoplæring
  • Vi stiller en gulpladebil til rådighed
  • Mobiltelefon og computer til rådighed
  • Sparring med dygtige og hjælpsomme kolleger

Om dig

Som vores nye Salgskonsulent skal du trives i et til tider hektisk miljø, hvor der er skarpt fokus på udviklingen af dine salgsegenskaber. Derudover er du:

  • Konkurrenceminded og resultatorienteret
  • Ansvarsbevidst og mødestabil
  • Modstandsdygtig og motivers af udfordrende salg
  • En menneskekender og god til at tale med forskellige typer af mennesker
  • Selvkørende og selvmotiverende
  • Talforståelse og gode IT-færdigheder
  • Bopæl centralt i distriktet (Sjælland)

Er du den rette profil?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Salgschef Finn Bøgild på mail fbt@marlon.dk eller på telefon 40644303. Da vi løbende behandler ansøgninger, vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt. Venligst mærk din ansøgning ”Salgskonsulent Sjælland”. Vi ser frem til at høre fra dig! Tiltrædelse 1. kvartal 2020, men vi venter gerne på den rette profil.

 

Marlon Tørmørtel A/S er et familieejet selskab, der blev etableret i 1978. Marlons idégrundlag bygger på markedets stigende behov for såvel standardmørtler som skræddersyet tørmørtler af høj kvalitet. For os handler det om at give entreprenøren og håndværkeren den helt rigtige løsning, både kvalitetsmæssigt og økonomisk. I Marlon har vi mange års erfaring med produktion og markedsføring af en lang række tørmørtler. Vi har igennem årene leveret til mange spændende projekter, udført både i Danmark og i udlandet.

Det er de høje idealer, der driver os!

MARLON TØRMØRTEL A/SBrædstrup2019-12-11T00:00:002020-01-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SALES RESPONSIBLE

BESTSELLER A/S

Brande
Take on the challenge of strengthening and developing our positioning on existing markets and join an ambitious and dedicated sales team in a strong, international fashion brand! If you are a strong, creative and open-minded sales profile, looking f...
Indrykket:7. januar 2020

SALES COORDINATOR

BESTSELLER A/S

Brande
Are you structured, do you thrive with solving administrative tasks, and do you want to join a talented and dedicated international sales team in a strong fashion brand? SELECTED FEMME is looking for a self-going and structured Sales Coordinator to ...
Indrykket:7. januar 2020

Intern salgs- og rekrutteringskonsulent til attraktiv stilling i Fredericia

Viktech P/S - Fredericia

Fredericia
Har du erfaring med rekruttering, telemarketing eller salg? Trives du med et selvstændigt job, hvor du har en stor kontaktflade og skaber resultater igennem mennesker? Har du et administrativt flair? Viktech søger en udadvendt rekrutteringskonsulent...
Indrykket:22. januar 2020

Salgsmedarbejder til intern salg

JEVI A/S

Vejle
Har du fokus på god kundeservice, brænder for alsidige salgsopgaver, har kendskab til el og flair for teknik - er det netop dig, vi står og mangler. Vi forestiller os, at du: er elektriker installatøruddannet, produktionsteknolog eller har anden bag...
Indrykket:20. januar 2020

Salgskonsulent - Østdanmark

MARLON TØRMØRTEL A/S

Brædstrup
Drømmer du om at starte en karriere inden for salg af kvalitetsprodukter til byggeri? Trives du ved at tale med mennesker? Har du gode overtalelsesevner? Så er det måske dig, vi står og mangler til vores salgsafdeling. Vi forventer ikke, at du kan a...
Indrykket:11. december 2019