Salgskonsulent på Danmarks fedeste arbejdsplads ?

Kørende salgskonsulent på Sjælland.

Brænder du for at sælge? Er du klar til levere gode kundeoplevelser? Bliv en del af et af Danmarks førende webbureauer.

Web-Koncept sælger online markedsføring, og netop nu søger vi nye salgskonsulenter i vores Sjællands afdeling. 

Du vil komme til at sælge og rådgive om nogle af de allerbedste webløsninger på markedet, der giver dine kunder mest mulig værdi for pengene. Vi sørger naturligvis for at lære dig op i vores produkter og fagtermer. Derigennem får du en dyb indsigt i et spændende fagområde med gode udviklingsmuligheder.

Om at arbejde i Web-Koncept

Vi har Danmarks fedeste arbejdsplads med søde kollegaer, højt humør og spændende aktiviteter. Du har f.eks. mulighed for at komme med på to årlige rejser med ALT betalt. Vi har tidligere været til fodbold-VM i Rusland, stået på ski i Østrig og festet på Ibiza. Måske kan DU komme med næste gang.

Vi har et fantastisk sammenhold, og vi elsker at konkurrere i alt fra bordtennis og bordfodbold til de mere seriøse konkurrencer i jobbet, hvor vi hver dag kæmper for at være de bedste.

 

Hvad søger vi?

  • Den vigtigste egenskab er gåpåmod og lysten til at blive en dygtig sælger.
  • Du har lyst til at præge en ung og ambitiøs virksomhed i vækst.
  • Du har lyst til at lære fra dygtige kolleger med tung erfaring i branchen.
  • Du skal have kørekort. 

Hvad kan du forvente hos os? 

  • Et spændende og udfordrende job.
  • Masser af muligheder for personlig udvikling.
  • En god grundløn samt provision uden loft.
  • Danmarks bedste kollegaer.

 

Hvad siger vores medarbejdere?

Sune Helbo fortæller: Det bedste ved web-koncept er kollegaerne og sammenholdet mellem afdelingerne samt de fede arbejdsmuligheder. Jeg har personligt udviklet mig meget og er i dag en bedre sælger og menneskekender.

Mathias Rixen fortæller: Jeg har været en del af Web-Koncept i mere end 2 år og har allerede nu udviklet mig meget både personligt og fagligt, hvilket gør Web-koncept til en fantastisk arbejdsplads. Jeg startede som salgskonsulent og er i dag blevet chefkonsulent, hvor jeg er med til at udvikle Web-Koncepts medarbejdere og præge hverdagen.

 

Vi har kun et enkelt spørgsmål tilbage. Kan du sælge sand i Sahara, eller ønsker du at lære det ?

Så send din ansøgning i dag. Alle ansøgninger bliver læst og taget seriøst, og det kan være dig, der bliver næste medlem af WK-familien :-) Vi ser frem til at høre fra dig.

Der er 1 ledig stilling


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330089908Phoenix-f5e4132012019-09-17T00:00:00Salgskonsulent på Danmarks fedeste arbejdsplads ?

Kørende salgskonsulent på Sjælland.

Brænder du for at sælge? Er du klar til levere gode kundeoplevelser? Bliv en del af et af Danmarks førende webbureauer.

Web-Koncept sælger online markedsføring, og netop nu søger vi nye salgskonsulenter i vores Sjællands afdeling. 

Du vil komme til at sælge og rådgive om nogle af de allerbedste webløsninger på markedet, der giver dine kunder mest mulig værdi for pengene. Vi sørger naturligvis for at lære dig op i vores produkter og fagtermer. Derigennem får du en dyb indsigt i et spændende fagområde med gode udviklingsmuligheder.

Om at arbejde i Web-Koncept

Vi har Danmarks fedeste arbejdsplads med søde kollegaer, højt humør og spændende aktiviteter. Du har f.eks. mulighed for at komme med på to årlige rejser med ALT betalt. Vi har tidligere været til fodbold-VM i Rusland, stået på ski i Østrig og festet på Ibiza. Måske kan DU komme med næste gang.

Vi har et fantastisk sammenhold, og vi elsker at konkurrere i alt fra bordtennis og bordfodbold til de mere seriøse konkurrencer i jobbet, hvor vi hver dag kæmper for at være de bedste.

 

Hvad søger vi?

  • Den vigtigste egenskab er gåpåmod og lysten til at blive en dygtig sælger.
  • Du har lyst til at præge en ung og ambitiøs virksomhed i vækst.
  • Du har lyst til at lære fra dygtige kolleger med tung erfaring i branchen.
  • Du skal have kørekort. 

Hvad kan du forvente hos os? 

  • Et spændende og udfordrende job.
  • Masser af muligheder for personlig udvikling.
  • En god grundløn samt provision uden loft.
  • Danmarks bedste kollegaer.

 

Hvad siger vores medarbejdere?

Sune Helbo fortæller: Det bedste ved web-koncept er kollegaerne og sammenholdet mellem afdelingerne samt de fede arbejdsmuligheder. Jeg har personligt udviklet mig meget og er i dag en bedre sælger og menneskekender.

Mathias Rixen fortæller: Jeg har været en del af Web-Koncept i mere end 2 år og har allerede nu udviklet mig meget både personligt og fagligt, hvilket gør Web-koncept til en fantastisk arbejdsplads. Jeg startede som salgskonsulent og er i dag blevet chefkonsulent, hvor jeg er med til at udvikle Web-Koncepts medarbejdere og præge hverdagen.

 

Vi har kun et enkelt spørgsmål tilbage. Kan du sælge sand i Sahara, eller ønsker du at lære det ?

Så send din ansøgning i dag. Alle ansøgninger bliver læst og taget seriøst, og det kan være dig, der bliver næste medlem af WK-familien :-) Vi ser frem til at høre fra dig.

Der er 1 ledig stilling

Kørende salgskonsulent på Sjælland. Brænder du for at sælge? Er du klar til levere gode kundeoplevelser? Bliv en del af et af Danmarks førende webbureauer. Web-Koncept sælger online markedsføring, og netop nu søger vi nye salgskonsulenter i vores Sjællands afdeling. Du vil komme til at sælge og rådgive om nogle af de allerbedste webløsninger på markedet, der giver dine kunder mest mulig værdi for pengene. Vi sørger naturligvis for at lære dig op i vores produkter og fagtermer. Derigennem får du en dyb indsigt i et spændende fagområde med gode udviklingsmuligheder. Om at arbejde i Web-Koncept Vi har Danmarks fedeste arbejdsplads med søde kollegaer, højt humør og spændende aktiviteter. Du har f.eks. mulighed for at komme med på to årlige rejser med ALT betalt. Vi har tidligere været til fodbold-VM i Rusland, stået på ski i Østrig og festet på Ibiza. Måske kan DU komme med næste gang. Vi har et fantastisk sammenhold, og vi elsker at konkurrere i alt fra bordtennis og bordfodbold til de mere seriøse konkurrencer i jobbet, hvor vi hver dag kæmper for at være de bedste. Hvad søger vi? Den vigtigste egenskab er gåpåmod og lysten til at blive en dygtig sælger. Du har lyst til at præge en ung og ambitiøs virksomhed i vækst. Du har lyst til at lære fra dygtige kolleger med tung erfaring i branchen. Du skal have kørekort. Hvad kan du forvente hos os? Et spændende og udfordrende job. Masser af muligheder for personlig udvikling. En god grundløn samt provision uden loft. Danmarks bedste kollegaer. Hvad siger vores medarbejdere? Sune Helbo fortæller: Det bedste ved web-koncept er kollegaerne og sammenholdet mellem afdelingerne samt de fede arbejdsmuligheder. Jeg har personligt udviklet mig meget og er i dag en bedre sælger og menneskekender. Mathias Rixen fortæller: Jeg har været en del af Web-Koncept i mere end 2 år og har allerede nu udviklet mig meget både personligt og fagligt, hvilket gør Web-koncept til en fantastisk arbejdsplads. Jeg startede som salgskonsulent og er i dag blevet chefkonsulent, hvor jeg er med til at udvikle Web-Koncepts medarbejdere og præge hverdagen. Vi har kun et enkelt spørgsmål tilbage. Kan du sælge sand i Sahara, eller ønsker du at lære det ? Så send din ansøgning i dag. Alle ansøgninger bliver læst og taget seriøst, og det kan være dig, der bliver næste medlem af WK-familien :-) Vi ser frem til at høre fra dig. Der er 1 ledig stilling11jobnetf5e41320100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-23T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3597083WEB-KONCEPT A/S11Center Boulevard 52300København SDKDanmark0jla@web-koncept.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent814576JobNet5036062503606210028-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5e41320https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5e41320https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5e41320&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5e41320&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSalgskonsulent på Danmarks fedeste arbejdsplads ?1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362495114jla@web-koncept.dkjla@web-koncept.dkDKDanmarkDKDanmark330087504Erhvervskonsulent til spændende digital virksomhed i vækstRobot Er du en god taler og en endnu bedre lytter? Har du erfaring i salg og kundehåndtering og en god forståelse for markedsføring og at drive forretning i en digital tid? Så har vi en ledig stilling til dig på vores kontor i København. Søgemedier søger en entusiastisk og selvstændig erhvervskonsulent til vores salgsteam, der har lyst til at gå forrest på vegne af vores virksomhed og ikke mindst på vegne af vores kunder. Som erhvervskonsulent er det dig, der via analyser af kundens situation, skal rådgive kunden til den bedste løsning inden for hjemmesidedesigns og webshops. Om stillingen Som erhvervskonsulent hos Søgemedier har du selv ansvaret for at skabe dine relationer og finde vores nye kunder. Det betyder, at du selv tager kontakt til potentielle kunder for herefter at indgå i dialogen med kunden om, hvilken løsning der passer bedst til dem. Du ligger en ære i at finde de løsning, der passer til deres behov, ønsker og budget. Du vil have arbejdsplads på vores kontor i København, hvorfra du også vil mødebooke sammen med dine kollegaer. For at kunne finde den helt rette løsning til hver enkelt kunde, uddanner vi dig naturligvis grundigt i den digitale verden, så du er i stand til at foretage analyser, der afdækker kundens nuværende situation og potentiale for vækst. Din hverdag vil bestå af: Analyse af kundens behov og mulige løsninger Møder med potentielle nye kunder Mødebooking med nye potentielle kunder over telefonen Forberedelse af præsentationer til møderne Du er: den fødte hunter profil drevet af at nå dine mål gang på gang altid på udkig efter at videreudvikle din viden og dine kompetencer udadvendt, energisk og har gåpåmod og konkurrenceånd mødestabil, selvstændig i dit arbejde og ansvarlig Vi tilbyder: Fast garantiløn, samt attraktiv provisionsordning uden loft Højt gear og gode sociale arrangementer Firmabil stående til rådighed på kontoret Gode udviklingsmuligheder Hvem er vi? Søgemedier, der har ca. 300 ansatte, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder godt sammen i teamet, og derfor vægter vi det sociale sammenhold højt. Kom og vær med til vores fredagsbarer og sommerfester og få en plads i måske verdens bedste afdeling og virksomhed! Lyder jobbet som noget for dig? Så send din ansøgning samt CV via linket. Vi afholder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet.

Er du en god taler og en endnu bedre lytter? Har du erfaring i salg og kundehåndtering og en god forståelse for markedsføring og at drive forretning i en digital tid? Så har vi en ledig stilling til dig på vores kontor i København.

Søgemedier søger en entusiastisk og selvstændig erhvervskonsulent til vores salgsteam, der har lyst til at gå forrest på vegne af vores virksomhed – og ikke mindst på vegne af vores kunder. Som erhvervskonsulent er det dig, der via analyser af kundens situation, skal rådgive kunden til den bedste løsning inden for hjemmesidedesigns og webshops.

Om stillingen Som erhvervskonsulent hos Søgemedier har du selv ansvaret for at skabe dine relationer og finde vores nye kunder.  Det betyder, at du selv tager kontakt til potentielle kunder for herefter at indgå i dialogen med kunden om, hvilken løsning der passer bedst til dem. Du ligger en ære i at finde de løsning, der passer til deres behov, ønsker og budget. Du vil have arbejdsplads på vores kontor i København, hvorfra du også vil mødebooke sammen med dine kollegaer.

For at kunne finde den helt rette løsning til hver enkelt kunde, uddanner vi dig naturligvis grundigt i den digitale verden, så du er i stand til at foretage analyser, der afdækker kundens nuværende situation og potentiale for vækst.

Din hverdag vil bestå af:

  • Analyse af kundens behov og mulige løsninger
  • Møder med potentielle nye kunder
  • Mødebooking med nye potentielle kunder over telefonen
  • Forberedelse af præsentationer til møderne

Du er:

  • den fødte hunter profil
  • drevet af at nå dine mål – gang på gang
  • altid på udkig efter at videreudvikle din viden og dine kompetencer
  • udadvendt, energisk og har gåpåmod og konkurrenceånd
  • mødestabil, selvstændig i dit arbejde og ansvarlig

Vi tilbyder:

  • Fast garantiløn, samt attraktiv provisionsordning uden loft
  • Højt gear og gode sociale arrangementer
  • Firmabil stående til rådighed på kontoret
  • Gode udviklingsmuligheder

Hvem er vi? Søgemedier, der har ca. 300 ansatte, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. 

Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder godt sammen i teamet, og derfor vægter vi det sociale sammenhold højt. Kom og vær med til vores fredagsbarer og sommerfester og få en plads i måske verdens bedste afdeling og virksomhed! Lyder jobbet som noget for dig? Så send din ansøgning samt CV via linket. Vi afholder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet. 

SØGEMEDIER A/SKøbenhavn Ø2019-09-10T00:00:002019-11-05T00:00:00
330090188NETVÆRKSRÅDGIVER - Øst - DanmarkRobot - med reference til Head of Sales Er du ambitiøs og har en god blanding af tålmodighed, struktur, samt et veludviklet huntergen? Og kan du sælge skræddersyede koncepter, målrettet direktører og bestyrelsesmedlemmer, herunder ejerledere? EGN Danmark er i kraftig vækst, derfor leder vi efter en ambitiøs Netværksrådgiver, som vil bidrage til at styrke salgstemaet på EGN Danmark& 39 s salgskontor i København. EGN Danmark tilbyder skræddersyede netværksgrupper for ledere og specialister. Baseret på professionelle relationer og erfaringsdeling i et fortroligt forum, stræber EGN Danmark efter at skabe personlig, faglig og forretningsmæssig værdi for sine netværksmedlemmer. EGN Danmark blev etableret i Svendborg i 1992 og er i dag verdens største erhvervsnetværk med 14.000 medlemmer i 15 lande, der tilsammen repræsenterer mere end 8.000 virksomheder og 70 faggrupper. Et professionelt netværk, hvor alle deler den fælles ambition om at spille hinanden bedre hver dag. EGN Danmarks Top Management netværk er landets største professionelle videndelings-netværk for topledere og bestyrelsesmedlemmer. Netværket ledes af professionelle netværksledere, som i et tæt samarbejde med netværksrådgiverne til stadighed sikrer, at grupperne sammensættes optimalt, så EGN Danmark fortsat fornyer sig og har det rette udbud af grupper målrettet Top Management segmentet. Læs mere på: www.egn.dk netværk topledelse SAMARBEJDE MED HARVARD UNIVERSITY I samarbejde med HARVARD BUSINESS PUBLISHING CORPORATE LEARNING, har EGN Danmark lanceret to nye udviklingsforløb, som udløser et årligt certifikat. Se mere på: https: www.egn.dk indsigt harvard-og-egn-i-stort-samarbejde STILLINGEN Stillingen refererer til EGN Damark& 39 s, Head of Sales - Arbejdsstedet er EGN Danmark& 39 s kontor i København. Som Netværksrådgiver er du n af drivkræfterne i opbygningen af professionelle netværk til deres Operations segment Via dit netværk og din lyst til at videreudvikle samme, kombineret med din forretningsindsigt og et godt samarbejde med dine kolleger, identificerer du relevante profiler i dansk erhvervsliv, som du gennem en tæt personlig telefonisk dialog behovsafdækker og sælger til det rette netværk. I dit daglige arbejde supporteres du af dygtige researchere. Dine mulige kandidater kvalificerer du i samarbejde med researchere og ved hjælpe af dit eget netværk. Sparringen henter du i salgsteamet. KANDIDATEN Du har solid erfaring med salg, gerne med serviceydelser målrettet topledere. Det kan være en fordel, hvis du selv har erfaring med ledelse og selv har deltaget i netværk og løbende uddannelse og kurser. Som person er du bl.a. kendetegnet ved ord som: Tillidsvækkende, handlekraftig, selvkørende, empatisk, vedholdende og resultatorienteret. Du er formentlig en erfaren person, som hviler godt i dig selv og ved, hvad det vil sige at hunte og bygge en pipeline op. Godt humør og et positivt sind er et ekstra plus. DU TILBYDES Et udfordrende job i en spændende og dynamisk virksomhed i vækst. EGN Danmark er en arbejdsplads med højt til loftet og med levende værdier om hjælpsomhed, respekt og professionalisme. Lønnen udgør en fast månedsløn samt en resultatafhængig bonusordning. Kun ansøgninger via linket søg stillingen bliver accepteret og behandlet. Ansøgninger modtaget udenom linket vil blive afvist og slettet ved modtagelse. Only applications via the link apply are accepted and processed. Applications received outside the link will be rejected and deleted upon receipt.

- med reference til Head of Sales

Er du ambitiøs og har en god blanding af tålmodighed, struktur, samt et veludviklet huntergen? Og kan du sælge skræddersyede koncepter, målrettet direktører og bestyrelsesmedlemmer, herunder ejerledere?

EGN Danmark er i kraftig vækst, derfor leder vi efter en ambitiøs Netværksrådgiver, som vil bidrage til at styrke salgstemaet på EGN Danmark's salgskontor i København.

EGN Danmark tilbyder skræddersyede netværksgrupper for ledere og specialister. Baseret på professionelle relationer og erfaringsdeling i et fortroligt forum, stræber EGN Danmark efter at skabe personlig, faglig og forretningsmæssig værdi for sine netværksmedlemmer.

EGN Danmark blev etableret i Svendborg i 1992 og er i dag verdens største erhvervsnetværk med 14.000 medlemmer i 15 lande, der tilsammen repræsenterer mere end 8.000 virksomheder og 70 faggrupper. Et professionelt netværk, hvor alle deler den fælles ambition om at spille hinanden bedre – hver dag.

EGN Danmarks Top Management netværk er landets største professionelle videndelings-netværk for topledere og bestyrelsesmedlemmer. Netværket ledes af professionelle netværksledere, som i et tæt samarbejde med netværksrådgiverne til stadighed sikrer, at grupperne sammensættes optimalt, så EGN Danmark fortsat fornyer sig og har det rette udbud af grupper målrettet Top Management segmentet. Læs mere på: www.egn.dk/netværk/topledelse

SAMARBEJDE MED HARVARD UNIVERSITY

I samarbejde med HARVARD BUSINESS PUBLISHING CORPORATE LEARNING, har EGN Danmark lanceret to nye udviklingsforløb, som udløser et årligt certifikat.

Se mere på:

https://www.egn.dk/indsigt/harvard-og-egn-i-stort-samarbejde

STILLINGEN

Stillingen refererer til EGN Damark's, Head of Sales - Arbejdsstedet er EGN Danmark's kontor i København.

Som Netværksrådgiver er du én af drivkræfterne i opbygningen af professionelle netværk til deres Operations segment

Via dit netværk og din lyst til at videreudvikle samme, kombineret med din forretningsindsigt og et godt samarbejde med dine kolleger, identificerer du relevante profiler i dansk erhvervsliv, som du gennem en tæt personlig telefonisk dialog behovsafdækker og sælger til det rette netværk.

I dit daglige arbejde supporteres du af dygtige researchere.

Dine mulige kandidater kvalificerer du i samarbejde med researchere og ved hjælpe af dit eget netværk. Sparringen henter du i salgsteamet.

KANDIDATEN

Du har solid erfaring med salg, gerne med serviceydelser målrettet topledere. Det kan være en fordel, hvis du selv har erfaring med ledelse og selv har deltaget i netværk og løbende uddannelse og kurser. Som person er du bl.a. kendetegnet ved ord som: Tillidsvækkende, handlekraftig, selvkørende, empatisk, vedholdende og resultatorienteret. Du er formentlig en erfaren person, som hviler godt i dig selv og ved, hvad det vil sige at "hunte" og bygge en pipeline op. Godt humør og et positivt sind er et ekstra plus.

DU TILBYDES

Et udfordrende job i en spændende og dynamisk virksomhed i vækst.

EGN Danmark er en arbejdsplads med højt til loftet og med levende værdier om hjælpsomhed, respekt og professionalisme.

Lønnen udgør en fast månedsløn samt en resultatafhængig bonusordning.

Kun ansøgninger via linket ”søg stillingen” bliver accepteret og behandlet. Ansøgninger modtaget udenom linket vil blive afvist og slettet ved modtagelse.

Only applications via the link “apply” are accepted and processed. Applications received outside the link will be rejected and deleted upon receipt.

TARGET Headhunting ApSKøbenhavn Ø2019-09-15T00:00:002019-11-10T00:00:00
330092329Sales Development Reps to International TeamRobot Miinto s new team in Copenhagen, one for each market: Denmark, Norway, Netherlands, Belgium, Switzerland, Poland and Italy For our customer Miinto, we are looking for passionate Sales Development Reps who are eager to creating new business development and partner opportunities for one of Europes fastest growing fashion e-commerce platforms. Partners at Miinto are fashion shops stores, boutiques and fashion chains all over Europe. Miinto is a dynamic and young company transforming the fashion industry, and they expect to triple their business over the next 3 years. You will become part of an international, diverse team of ambitious and dedicated subject matter experts to inspire and support you. At Miinto they work hard, but they also take time to celebrate their successes, have fun and build relationships via frequent social activities. You ll be responsible for developing new business opportunities through research, qualifying and calling potential partners. As the first point of contact with the prospects, you ll be building and maintaining a relationship by understanding their business needs and providing the solutions through our Cutting-Edge product features and services. This will lead to setting up a call or face to face meeting for Miinto s Out-Side Sales Representatives. On the mature markets in Denmark, Sweden, Norway and the Netherlands, Miinto is well-known among potential and existing partners. Your key responsibilities: Develop and maintain a strong knowledge of all Miinto products and business practice Respond to inbound sales inquiries Research businesses, identify key players and generate interest Source new opportunities through cold calls and emails Build relationships with prospects by gaining insight into their businesses to enable you to provide solutions for their online e-commerce needs Refer qualified opportunities to the Sales Team to develop and close Your Qualifications Minimum of 1-year cold calling experience in a B2B sales environment Demonstrated ability to meet and or exceed determined sales and activity quota Strong phone presence Excellent verbal and written communications skills Extremely well organized and process-driven capable of multi-tasking Build and cultivate prospect relationships by initiating communications and conducting follow-up communications in order to move opportunities through the sales funnel Utilize CRM for Daily Pipeline Management Activity, Call Volume, Quality Conversations, Follow-up - Conversations, within the target market Enthusiasm, timeliness, professionalism, desire to learn Must be highly motivated, determined and goal-oriented Native Danish or Norwegian or Dutch or Polish or German or Italian - and excellent English skills verbally and in writing You will go through a hands-on training program with your colleagues when you start at Miinto to learn their concept, procedures, IT-systems etc. From this video you will get an impression of the ambiance in the Sales team and the Miinto concept: https: youtu.be TS9I-dsW4iI The Miinto mission is to help customers find themselves through the broadest and deepest collection of fashion products by connecting shoppers to fashion boutiques and brands across Europe. Miinto is showcasing roughly 500,000 products, several thousands of brands from more than 1,800 physical boutiques in Norway, Sweden, the Netherlands, Poland, Belgium, Switzerland and Denmark combined enabling consumers to shop local online in a sustainable way. They work hard to provide their customers with the quickest delivery and most personal online shopping experience. See more info: miinto.com Miinto is a young company headquartered in central Copenhagen, growing fast and recently received capital to further accelerate growth. Bloom is handling the recruitment process for Miinto. Please apply by pressing the button APPLY JOB - just a short application and your CV. We evaluate applications every day, and invite relevant candidates for interviews so apply today :-)

Miinto's new team in Copenhagen, one for each market: Denmark, Norway, Netherlands, Belgium, Switzerland, Poland and Italy

 

For our customer Miinto, we are looking for passionate Sales Development Reps who are eager to creating new business development and partner opportunities for one of Europes fastest growing fashion e-commerce platforms. Partners at Miinto are fashion shops/stores, boutiques and fashion chains all over Europe.

Miinto is a dynamic and young company transforming the fashion industry, and they expect to triple their business over the next 3 years. You will become part of an international, diverse team of ambitious and dedicated subject matter experts to inspire and support you. At Miinto they work hard, but they also take time to celebrate their successes, have fun and build relationships via frequent social activities.

You’ll be responsible for developing new business opportunities through research, qualifying and calling potential partners. As the first point of contact with the prospects, you’ll be building and maintaining a relationship by understanding their business needs and providing the solutions through our Cutting-Edge product features and services. This will lead to setting up a call or face to face meeting for Miinto’s Out-Side Sales Representatives.

On the mature markets in Denmark, Sweden, Norway and the Netherlands, Miinto is well-known among potential and existing partners.

Your key responsibilities:

  • Develop and maintain a strong knowledge of all Miinto products and business practice
  • Respond to inbound sales inquiries
  • Research businesses, identify key players and generate interest
  • Source new opportunities through cold calls and emails
  • Build relationships with prospects by gaining insight into their businesses to enable you to provide solutions for their online e-commerce needs
  • Refer qualified opportunities to the Sales Team to develop and close

 

Your Qualifications

  • Minimum of 1-year cold calling experience in a B2B sales environment
  • Demonstrated ability to meet and/or exceed determined sales and activity quota
  • Strong phone presence
  • Excellent verbal and written communications skills
  • Extremely well organized and process-driven; capable of multi-tasking
  • Build and cultivate prospect relationships by initiating communications and conducting follow-up communications in order to move opportunities through the sales funnel
  • Utilize CRM for Daily Pipeline Management Activity, Call Volume, Quality Conversations, Follow-up - Conversations, within the target market
  • Enthusiasm, timeliness, professionalism, desire to learn
  • Must be highly motivated, determined and goal-oriented
  • Native Danish or Norwegian or Dutch or Polish or German or Italian - and excellent English skills verbally and in writing

 

You will go through a hands-on training program with your colleagues when you start at Miinto to learn their concept, procedures, IT-systems etc.

From this video you will get an impression of the ambiance in the Sales team and the Miinto concept:

https://youtu.be/TS9I-dsW4iI


The Miinto mission
 is to help customers find themselves through the broadest and deepest collection of fashion products by connecting shoppers to fashion boutiques and brands across Europe. Miinto is showcasing roughly 500,000 products, several thousands of brands from more than 1,800 physical boutiques in Norway, Sweden, the Netherlands, Poland, Belgium, Switzerland and Denmark combined enabling consumers to shop local online in a sustainable way. They work hard to provide their customers with the quickest delivery and most personal online shopping experience. See more info: miinto.com

Miinto is a young company headquartered in central Copenhagen, growing fast and recently received capital to further accelerate growth.

 

 

Bloom is handling the recruitment process for Miinto. Please apply by pressing the button APPLY JOB - just a short application and your CV. We evaluate applications every day, and invite relevant candidates for interviews – so apply today :-)

 

BLOOM ApSKøbenhavn S2019-09-19T00:00:002019-11-12T00:00:00
330094626Brænder du for salg og god kundeservice?Robot Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud. Brænder du for salg og god kundeservice? Så er du vores nye sælger Vi har travlt, og søger derfor en fuldtidssælger til vores salgsafdeling, med start snarest muligt. Arbejdsopgaver Du vil blive en del af Office Outlets interne salgsafdeling, hvor du skal være ansvarlig for det opsøgende salg, samt sørge for kundebetjening i butikken. Du vil få en grundig oplæring i vores systemer og produkter samt daglig sparring fra dine kolleger på kontoret. Primære arbejdsopgaver: Kundebetjening Opsøgende salg, hvor du skal opbygge egen pipeline Tilbuds ordrebehandling Tilbudsopfølgning og udlevering af ordrer Øvrige ad hoc opgaver Kvalifikationer Du har erfaring med salg og kundeservice Du har evt. interesse for møbler, design og indretning Du er interesseret i og har evne for at arbejde med digitale redskaber Du er en god sælger med stort drive, har et godt overblik og god ordenssans. Du trives med at have travlt og befinder dig godt i et hektisk miljø. Du kan arbejde selvstændigt og struktureret. Du har gåpåmod, er nysgerrig og trives med at lære nyt. Derudover er du som person udadvendt, smilende og imødekommende og har lyst til, at yde en professionel service. Du er en dygtig sælger, der har flair for at vejlede kunder. Du tager ansvar for dine opgaver og er engageret og bidrager gerne, hvor der er behov. Vi tilbyder Du vil blive en del af et stærkt team med gode kolleger i en dynamisk organisation, der er i udvikling. Du får en spændende stilling med gode muligheder for faglig og personlig udvikling, og med stor mulighed for selv at præge dine arbejdsopgaver. Hvis du har spørgsmål, til stillingen er du velkommen til at kontakte daglig leder Azka Habib mail ah@officeoutlet.dk Ansøgning Send din ansøgning med CV og relevante bilag pr. mail til ah@officeoutlet.dk Ansøgningsfrist Ansøgningerne behandles løbende. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud.


Brænder du for salg og god kundeservice?

Så er du vores nye sælger

Vi har travlt, og søger derfor en fuldtidssælger til vores salgsafdeling, med start snarest muligt.

Arbejdsopgaver Du vil blive en del af Office Outlets interne salgsafdeling, hvor du skal være ansvarlig for det opsøgende salg, samt sørge for kundebetjening i butikken. Du vil få en grundig oplæring i vores systemer og produkter samt daglig sparring fra dine kolleger på kontoret.

Primære arbejdsopgaver:

  • Kundebetjening
  • Opsøgende salg, hvor du skal opbygge egen pipeline
  • Tilbuds / ordrebehandling
  • Tilbudsopfølgning og udlevering af ordrer
  • Øvrige ad hoc opgaver

Kvalifikationer

  • Du har erfaring med salg og kundeservice
  • Du har evt. interesse for møbler, design og indretning
  • Du er interesseret i og har evne for at arbejde med digitale redskaber

Du er en god sælger med stort drive, har et godt overblik og god ordenssans. Du trives med at have travlt og befinder dig godt i et hektisk miljø. Du kan arbejde selvstændigt og struktureret. Du har gåpåmod, er nysgerrig og trives med at lære nyt. Derudover er du som person udadvendt, smilende og imødekommende og har lyst til, at yde en professionel service. Du er en dygtig sælger, der har flair for at vejlede kunder. Du tager ansvar for dine opgaver og er engageret og bidrager gerne, hvor der er behov.

Vi tilbyder Du vil blive en del af et stærkt team med gode kolleger i en dynamisk organisation, der er i udvikling. Du får en spændende stilling med gode muligheder for faglig og personlig udvikling, og med stor mulighed for selv at præge dine arbejdsopgaver.

Hvis du har spørgsmål, til stillingen er du velkommen til at kontakte daglig leder Azka Habib mail ah@officeoutlet.dk

Ansøgning Send din ansøgning med CV og relevante bilag pr. mail til ah@officeoutlet.dk

Ansøgningsfrist Ansøgningerne behandles løbende. Alle henvendelser behandles fortroligt.

OFFICE OUTLET A/SKøbenhavn SV2019-09-24T00:00:002019-11-15T00:00:00
330094629Brænder du for salg og god kundeservice?Robot Brænder du for salg og god kundeservice? Så er du vores nye sælger Vi har travlt, og søger derfor en fuldtidssælger til vores salgsafdeling, med start snarest muligt. Arbejdsopgaver Du vil blive en del af Office Outlets interne salgsafdeling, hvor du skal være ansvarlig for det opsøgende salg, samt sørge for kundebetjening i butikken. Du vil få en grundig oplæring i vores systemer og produkter samt daglig sparring fra dine kolleger på kontoret. Primære arbejdsopgaver: Kundebetjening Opsøgende salg, hvor du skal opbygge egen pipeline Tilbuds ordrebehandling Tilbudsopfølgning og udlevering af ordrer Øvrige ad hoc opgaver Kvalifikationer Du har erfaring med salg og kundeservice Du har evt. interesse for møbler, design og indretning Du er interesseret i og har evne for at arbejde med digitale redskaber Du er en god sælger med stort drive, har et godt overblik og god ordenssans. Du trives med at have travlt og befinder dig godt i et hektisk miljø. Du kan arbejde selvstændigt og struktureret. Du har gåpåmod, er nysgerrig og trives med at lære nyt. Derudover er du som person udadvendt, smilende og imødekommende og har lyst til, at yde en professionel service. Du er en dygtig sælger, der har flair for at vejlede kunder. Du tager ansvar for dine opgaver og er engageret og bidrager gerne, hvor der er behov. Vi tilbyder Du vil blive en del af et stærkt team med gode kolleger i en dynamisk organisation, der er i udvikling. Du får en spændende stilling med gode muligheder for faglig og personlig udvikling, og med stor mulighed for selv at præge dine arbejdsopgaver. Hvis du har spørgsmål, til stillingen er du velkommen til at kontakte daglig leder Azka Habib mail ah@officeoutlet.dk Ansøgning Send din ansøgning med CV og relevante bilag pr. mail til ah@officeoutlet.dk Ansøgningsfrist Ansøgningerne behandles løbende. Alle henvendelser behandles fortroligt.

 

Brænder du for salg og god kundeservice?

Så er du vores nye sælger

Vi har travlt, og søger derfor en fuldtidssælger til vores salgsafdeling, med start snarest muligt.

Arbejdsopgaver Du vil blive en del af Office Outlets interne salgsafdeling, hvor du skal være ansvarlig for det opsøgende salg, samt sørge for kundebetjening i butikken. Du vil få en grundig oplæring i vores systemer og produkter samt daglig sparring fra dine kolleger på kontoret.

Primære arbejdsopgaver:

  • Kundebetjening
  • Opsøgende salg, hvor du skal opbygge egen pipeline
  • Tilbuds / ordrebehandling
  • Tilbudsopfølgning og udlevering af ordrer
  • Øvrige ad hoc opgaver

Kvalifikationer

  • Du har erfaring med salg og kundeservice
  • Du har evt. interesse for møbler, design og indretning
  • Du er interesseret i og har evne for at arbejde med digitale redskaber

Du er en god sælger med stort drive, har et godt overblik og god ordenssans. Du trives med at have travlt og befinder dig godt i et hektisk miljø. Du kan arbejde selvstændigt og struktureret. Du har gåpåmod, er nysgerrig og trives med at lære nyt. Derudover er du som person udadvendt, smilende og imødekommende og har lyst til, at yde en professionel service. Du er en dygtig sælger, der har flair for at vejlede kunder. Du tager ansvar for dine opgaver og er engageret og bidrager gerne, hvor der er behov.

Vi tilbyder Du vil blive en del af et stærkt team med gode kolleger i en dynamisk organisation, der er i udvikling. Du får en spændende stilling med gode muligheder for faglig og personlig udvikling, og med stor mulighed for selv at præge dine arbejdsopgaver.

Hvis du har spørgsmål, til stillingen er du velkommen til at kontakte daglig leder Azka Habib mail ah@officeoutlet.dk

Ansøgning Send din ansøgning med CV og relevante bilag pr. mail til ah@officeoutlet.dk

Ansøgningsfrist Ansøgningerne behandles løbende. Alle henvendelser behandles fortroligt.

OFFICE OUTLET A/SKøbenhavn SV2019-09-24T00:00:002019-11-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erhvervskonsulent til spændende digital virksomhed i vækst

SØGEMEDIER A/S

København Ø
Er du en god taler og en endnu bedre lytter? Har du erfaring i salg og kundehåndtering og en god forståelse for markedsføring og at drive forretning i en digital tid? Så har vi en ledig stilling til dig på vores kontor i København. Søgemedier søger ...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:5. november 2019

NETVÆRKSRÅDGIVER - Øst - Danmark

TARGET Headhunting ApS

København Ø
- med reference til Head of Sales Er du ambitiøs og har en god blanding af tålmodighed, struktur, samt et veludviklet huntergen? Og kan du sælge skræddersyede koncepter, målrettet direktører og bestyrelsesmedlemmer, herunder ejerledere? EGN Danmark ...
Indrykket:15. september 2019
Udløbsdato:10. november 2019

Sales Development Reps to International Team

BLOOM ApS

København S
Miinto s new team in Copenhagen, one for each market: Denmark, Norway, Netherlands, Belgium, Switzerland, Poland and Italy For our customer Miinto, we are looking for passionate Sales Development Reps who are eager to creating new business developme...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:12. november 2019

Brænder du for salg og god kundeservice?

OFFICE OUTLET A/S

København SV
Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal spør...
Indrykket:24. september 2019
Udløbsdato:15. november 2019

Brænder du for salg og god kundeservice?

OFFICE OUTLET A/S

København SV
Brænder du for salg og god kundeservice? Så er du vores nye sælger Vi har travlt, og søger derfor en fuldtidssælger til vores salgsafdeling, med start snarest muligt. Arbejdsopgaver Du vil blive en del af Office Outlets interne salgsafdeling, hvor d...
Indrykket:24. september 2019
Udløbsdato:15. november 2019