Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgskonsulent / Sælger / Event planner

Til hurtigst mulig ansættelse søger vi en erfaren sælger til et eventbureau, som event planner/sælger til events & konferencer

Arbejdsområderne vil primært være salg og planlægning.

Vi forventer at du:

  • Har solid salgserfaring 

• Er udadvendt og målrettet

• Har lyst til at arbejde med spændende og innovative produkter

• Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel

Vi tilbyder:

• Et attraktivt salgskoncept

• Fleksible og frie arbejdsbetingelser under ansvar

• Gode kollegaer i et kreativt miljø

• Spændende, innovative og salgbare produkter

• En stabil virksomhed i positiv fremgang

• God løn og provisionsordning

Du skal kunne tale flydende dansk

Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn + provision

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk

Oplys JOB ID: 1260

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329818222Phoenix-9ce9007b12018-05-24T00:00:00Salgskonsulent / Sælger / Event planner

Til hurtigst mulig ansættelse søger vi en erfaren sælger til et eventbureau, som event planner/sælger til events & konferencer

Arbejdsområderne vil primært være salg og planlægning.

Vi forventer at du:

  • Har solid salgserfaring 

• Er udadvendt og målrettet

• Har lyst til at arbejde med spændende og innovative produkter

• Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel

Vi tilbyder:

• Et attraktivt salgskoncept

• Fleksible og frie arbejdsbetingelser under ansvar

• Gode kollegaer i et kreativt miljø

• Spændende, innovative og salgbare produkter

• En stabil virksomhed i positiv fremgang

• God løn og provisionsordning

Du skal kunne tale flydende dansk

Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn + provision

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk

Oplys JOB ID: 1260

 

2018-07-19T00:50:28.823 Til hurtigst mulig ansættelse søger vi en erfaren sælger til et eventbureau, som event planner sælger til events konferencer Arbejdsområderne vil primært være salg og planlægning. Vi forventer at du: Har solid salgserfaring • Er udadvendt og målrettet • Har lyst til at arbejde med spændende og innovative produkter • Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel Vi tilbyder: • Et attraktivt salgskoncept • Fleksible og frie arbejdsbetingelser under ansvar • Gode kollegaer i et kreativt miljø • Spændende, innovative og salgbare produkter • En stabil virksomhed i positiv fremgang • God løn og provisionsordning Du skal kunne tale flydende dansk Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn provision Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 126011Jobnet9ce9007b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-18T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3267199Work Supply IVS11Høvedstensvej 222650HvidovreDKDanmark0
ak@worksupply.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent577163JobNet48286241000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ce9007bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ce9007bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ce9007b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ce9007b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgEr du en fagligt stærk Salgskonsulent?12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg355196725A. Kanwarak@worksupply.dkDKDanmarkDKDanmark329930657Salgskonsulent / CoachRobot Salgskonsulent Coach Vi søger lokale salgskonsulenter på Sjælland og Fyn, hvis opgave er at bringe mindre grupper af borgere fra kontanthjælpssystemet ud på arbejdsmarkedet. CJU-Gruppen ApS har et veldokumenteret metodeapparat, som hjælper dig med at skabe motivation og begejstring for grupper af ca. 20 borgere pr. hold og dels med at finde beskæftigelse til disse borgere, enten som ordinære ansættelser eller i vikariater. Du får ansvaret for 1-2 grupper og vi forventer at du med autoritet, gejst og energi kan skabe resultater. Du får på egen hånd ansvar for at opbygge en kundekreds af virksomheder i lokalområdet, som vil ansætte dine borgere. Du kommer til at indgå i en dynamisk og innovativ organisation, hvor frihed under ansvar, resultatorientering og frem for alt begejstring og energi er nøgleord. Du skal motivere og inspirere borgere, bl.a. ved at forestå 2 x 3 timers motivationsforløb om ugen, pr. hold. Du skal dertil opsøge og indgå aftaler med lokale virksomheder med henblik på ansættelser eller vikariater og aktivt hjælpe borgerne i gang og følge op på deres arbejde. Er du en udpræget salgsprofil og har du erfaring fra lignende projekter, er solidt forankret i dig selv, kan lide at undervise dynamisk i emner som samarbejde, kommunikation, motivation, konflikthåndtering og lignende, kan du meget vel være den som vi leder efter. Det er vigtigt at du er en rummelig person der hviler i dig selv, kan motivere andre og er i stand til at møde borgerne i øjenhøjde, og samtidigt kunne være rammesættende. Vi kan tilbyde ansættelse under konsulentvilkår eller som tidsbegrænset ansættelse. Stillingen løber foreløbigt frem til sommeren 2019. Der vil være mulighed for at ansættelsen kan forlænges, lige som der kan være mulighed for et tilsvarende forløb i andet steds i regionen, hvis du er geografisk omstillingsparat. Lidt om dig: Udpræget sælgerprofil, der naturligt kan kommunikere på alle niveauer Du er udadvendt og udstråler gejst og energi Du kan motivere og inspirere Ser masser af muligheder og kun få begrænsninger Positiv og åben af natur Kan formulere dig klart i skrift og tale Arbejder selvstændigt og trives med at tage ejerskab på dine ansvarsområder Lyder dette som noget for dig? så send en motiveret ansøgning til Carsten på cw@westendgruppen.dk Alle ansøgninger behandles fortroligt. Der holdes løbende samtaler.

Salgskonsulent / Coach

Vi søger lokale salgskonsulenter på Sjælland og Fyn, hvis opgave er at bringe mindre grupper af borgere fra kontanthjælpssystemet ud på arbejdsmarkedet.

CJU-Gruppen ApS har et veldokumenteret metodeapparat, som hjælper dig med at skabe motivation og begejstring for grupper af ca. 20 borgere pr. hold og dels med at finde beskæftigelse til disse borgere, enten som ordinære ansættelser eller i vikariater.

Du får ansvaret for 1-2 grupper og vi forventer at du med autoritet, gejst og energi kan skabe resultater. Du får på egen hånd ansvar for at opbygge en kundekreds af virksomheder i lokalområdet, som vil ansætte dine borgere. Du kommer til at indgå i en dynamisk og innovativ organisation, hvor frihed under ansvar, resultatorientering og frem for alt; begejstring og energi er nøgleord.

Du skal motivere og inspirere borgere, bl.a. ved at forestå 2 x 3 timers motivationsforløb om ugen, pr. hold.

Du skal dertil opsøge og indgå aftaler med lokale virksomheder med henblik på ansættelser eller vikariater og aktivt hjælpe borgerne i gang og følge op på deres arbejde.

Er du en udpræget salgsprofil og har du erfaring fra lignende projekter, er solidt forankret i dig selv, kan lide at undervise dynamisk i emner som samarbejde, kommunikation, motivation, konflikthåndtering og lignende, kan du meget vel være den som vi leder efter.

Det er vigtigt at du er en rummelig person der hviler i dig selv, kan motivere andre og er i stand til at møde borgerne i øjenhøjde, og samtidigt kunne være rammesættende.

Vi kan tilbyde ansættelse under konsulentvilkår eller som tidsbegrænset ansættelse. Stillingen løber foreløbigt frem til sommeren 2019. Der vil være mulighed for at ansættelsen kan forlænges, lige som der kan være mulighed for et tilsvarende forløb i andet steds i regionen, hvis du er geografisk omstillingsparat.

Lidt om dig:

  • Udpræget sælgerprofil, der naturligt kan kommunikere på alle niveauer
  • Du er udadvendt og udstråler gejst og energi
  • Du kan motivere og inspirere
  • Ser masser af muligheder og kun få begrænsninger
  • Positiv og åben af natur
  • Kan formulere dig klart i skrift og tale
  • Arbejder selvstændigt og trives med at tage ejerskab på dine ansvarsområder

Lyder dette som noget for dig? så send en motiveret ansøgning til Carsten på cw@westendgruppen.dk

Alle ansøgninger behandles fortroligt.

Der holdes løbende samtaler.

WestendGruppen RekrutteringGlostrup2019-01-11T00:00:002019-02-17T00:00:00
329935729Internt salg - PlastRobot Internt salg - Plast Er du kyndig i salg af plast produkter, plader af akryl, Polycarbonat mm. og kender du det Danske marked. Er du er enten uddannet inden for plast eller har arbejdet med tilsvarende opgaver hos en plastgrossist, og kunne du tænke dig at være en del af et team, der brænder for at levere den bedste service og kvalitet til kunderne? Interglas søger en Intern sælger til Plastmaterialer, til tiltrædelse 01.03.2019 til lageret i Brøndby. Sammen med dine kolleger, kommer du til at løse mange alsidige opgaver. Du skal derfor have lyst og evnerne til at lave alle former for arbejde, da overlapninger af opgaver er nødvendige. Det daglige arbejde omfatter bl.a.: Salg af hele plader til Firma kunder Salg af til skårede produkter på sav Salg af laserskårede produkter Opsøgende salg til firmakunder. Gode udviklingsmuligheder. Vi er landets førende webshop for glas og plastprodukter og vi sørger hele tiden for at være på forkant med udviklingen inden for onlinesalg. Vi tilbyder: Stærkt fællesskab og gode kollegaer. En varieret hverdag med skiftende arbejdsopgaver. God løn, pensionsordning, sundhedssikring og andre fordelagtige medarbejdergoder. Vi forventer at: du har en bred viden om Akryl og Polycarbonat du kender markedet for plast du er teknisk velfunderet og ansvarsbevidst. du kan arbejde selvstændigt. du har et godt humør og bidrager positivt til den gode ånd i vores virksomhed. Tiltrædelse 01.03.2019 Ansøgninger behandles løbende og opslaget tages af, når vi har fundet den rette kandidat til jobbet. Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via mail: lars@interglas.dk

Internt salg - Plast

Er du kyndig i salg af plast produkter, plader af akryl, Polycarbonat mm. og kender du det Danske marked. Er du er enten uddannet inden for plast eller har arbejdet med tilsvarende opgaver hos en plastgrossist, og kunne du tænke dig at være en del af et team, der brænder for at levere den bedste service og kvalitet til kunderne?

Interglas søger en Intern sælger til Plastmaterialer, til tiltrædelse 01.03.2019 til lageret i Brøndby.

Sammen med dine kolleger, kommer du til at løse mange alsidige opgaver. Du skal derfor have lyst og evnerne til at lave alle former for arbejde, da overlapninger af opgaver er nødvendige.

 

Det daglige arbejde omfatter bl.a.:

  • Salg af hele plader til Firma kunder
  • Salg af til skårede produkter på sav
  • Salg af laserskårede produkter
  • Opsøgende salg til firmakunder.

Gode udviklingsmuligheder.
Vi er landets førende webshop for glas og plastprodukter og vi sørger hele tiden for at være på forkant med udviklingen inden for onlinesalg.

 

Vi tilbyder:

  • Stærkt fællesskab og gode kollegaer.
  • En varieret hverdag med skiftende arbejdsopgaver.
  • God løn, pensionsordning, sundhedssikring og andre fordelagtige medarbejdergoder.

 

Vi forventer at:

  • du har en bred viden om Akryl og Polycarbonat
  • du kender markedet for plast
  • du er teknisk velfunderet og ansvarsbevidst.
  • du kan arbejde selvstændigt.
  • du har et godt humør og bidrager positivt til den gode ånd i vores virksomhed.

 

Tiltrædelse 01.03.2019

Ansøgninger behandles løbende og opslaget tages af, når vi har fundet den rette kandidat til jobbet.

Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via mail: lars@interglas.dk  

INTERGLAS ApSBrøndby2019-01-03T00:00:002019-02-28T00:00:00
329940926Intern salgskonsulent - Idealhuset HvidovreRobot Idealhuset Hvidovre fungerer som omdrejningspunkt for regionens salg og præsentation af Idealcombi s unikke produktsortiment til håndværkere, projekterende rådgivere, bygherrer og slutbrugere. Til vores salgsafdeling i Hvidovre søger vi nu en intern salgskonsulent. Som intern salgskonsulent får du base i Idealhuset i Hvidovre Du arbejder med telefonisk rådgivning af vores kunder, tilbudsberegning og ordreafklaring samt vejledning af de kunder, som kommer til vores showroom. Du har: • En baggrund som tømrer, anden håndværksmæssig erfaring eller uddannelse fra trælasthandel • Evt. uddannet som byggetekniker eller konstruktør gerne nyuddannet • Flair og interesse for salg • Erfaring fra et lignende job, f.eks. som beregner hos en entreprenør eller projekterende på en tegnestue Du er: • Vant til at arbejde selvstændigt og fungerer samtidig godt i samarbejde med andre • Entusiastisk, omhyggelig og struktureret med et godt overblik også i travle perioder • Glad, udadvendt og positiv i din kontakt med kunder og kolleger Vi tilbyder: • Et helt unikt produktprogram af vinduer og døre • Danmarks bedste hold af kolleger og kunder • Et afslappet og uformelt arbejdsmiljø • Løn, der står mål med de stillede krav • Attraktiv pensionsordning Du refererer til salgschefen i Idealhuset Hvidovre. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Bo Larsen på mobil 40 18 43 74. http: www.idealcombi.dk Sådan ansøger du Ansøgning Send din ansøgning vedhæftet CV til Salgschef Bo Larsen på BOL@idealcombi.dk

Idealhuset Hvidovre fungerer som omdrejningspunkt for regionens salg og præsentation af Idealcombi’s unikke produktsortiment til håndværkere, projekterende rådgivere, bygherrer og slutbrugere. Til vores salgsafdeling i Hvidovre søger vi nu en intern salgskonsulent.

Som intern salgskonsulent får du base i Idealhuset i Hvidovre

Du arbejder med telefonisk rådgivning af vores kunder, tilbudsberegning og ordreafklaring samt vejledning af de kunder, som kommer til vores showroom.

Du har:
• En baggrund som tømrer, anden håndværksmæssig erfaring eller uddannelse fra trælasthandel
• Evt. uddannet som byggetekniker eller konstruktør – gerne nyuddannet
• Flair og interesse for salg
• Erfaring fra et lignende job, f.eks. som beregner hos en entreprenør eller projekterende på en tegnestue

Du er:
• Vant til at arbejde selvstændigt og fungerer samtidig godt i samarbejde med andre
• Entusiastisk, omhyggelig og struktureret med et godt overblik – også i travle perioder
• Glad, udadvendt og positiv i din kontakt med kunder og kolleger

Vi tilbyder:
• Et helt unikt produktprogram af vinduer og døre
• Danmarks bedste hold af kolleger og kunder
• Et afslappet og uformelt arbejdsmiljø
• Løn, der står mål med de stillede krav
• Attraktiv pensionsordning

Du refererer til salgschefen i Idealhuset Hvidovre.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Bo Larsen på mobil 40 18 43 74.

 http://www.idealcombi.dk

Sådan ansøger du

Ansøgning
Send din ansøgning vedhæftet CV til Salgschef Bo Larsen på BOL@idealcombi.dk

Idealcombi A/SHvidovre2019-01-11T00:00:002019-02-11T00:00:00
329944067Projektkonsulent - København og NordsjællandRobot Virksomheden Knauf A S leverer totalløsninger til den danske byggebranche. Produktporteføljen dækker over 75 af komponenterne til et byggeri - fra byggeplader, stålskelletter, etagedæk og facade-konstruktioner til spartelprodukter, gulvmasser og akustiklofter. Knauf har i alle processer fokus på totaløkonomien og ønsker at skabe værdi for alle byggebranchens parter. Knauf A S er en del af den internationale Knauf-gruppe, som er en af verdens største producenter af byggematerialer med 150 produktionssteder og 26.000 ansatte fordelt på 60 lande. Knauf A S har domicil i Hobro, hvor virksomheden har over 200 ansatte - cirka halvdelen er funktionærer og den anden halvdel er timelønnede. For yderligere information se www.knauf.dk Baggrund Knauf A S søger en ny projektkonsulent til distrikt Storkøbenhavn Nordsjælland. Kandidaten får ansvaret for projektsalg i distriktet, med hovedfokus på bearbejdning og servicering af forhandlere, entreprenører og til dels udførende. Reference og relationer Stillingen refererer til virksomhedens Key Account Director. I det daglige samarbejdes tæt med de øvrige projektkonsulenter, kolleger i teknisk afdeling og kundeservice samt med tømrerrådgiveren i distriktet. Arbejdssted og distrikt Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen. Distriktets grænse går fra Nord for Køge, over Roskilde og op til Helsingør. Stillingen Kandidaten får det samlede salgsansvar i distriktet, og har som t af sine vigtigste mål at sikre, at Knauf byder ind på og bliver leverandør til en maksimal del af de relevante byggeprojekter i distriktet. Der sker dels via en tæt og kontinuerlig salgs- og serviceindsats over for de toneangivende forhandlere, dels ved løbende at holde sig ajour med projektudbud i distriktet og dels via tæt opfølgning på alle igangværende projekter. De centrale ansvars- og arbejdsområder er: Opsøgende salgs- og rådgivningsindsatser over for forhandlere, entreprenører og udførende i distriktet. Sikre at Knauf i størst muligt omfang er forhandlerens og entreprenørens foretrukne leverandør og samarbejdspartner. Tæt opfølgning på igangværende projekter herunder løbende formidling af relevante informationer til interne afdelinger, rådgivning af nøglepersoner hos kunder og rådgivere og i det hele taget fokus på, at følge projektet til dørs . Løbende identificering af fremtidige projekter og proaktiv indsats for at spille Knauf på banen som leverandør til disse. Struktureret samarbejde med teknisk afdeling omkring udarbejdelse af tilbud og beregninger samt løbende opfølgning på disse. Rådgivning og vejledning om produkter, projektering, dimensionering og anvendelse herunder afholdelse af uddannelse hos kunder og samarbejdspartnere og håndtering af mindre reklamationssager. Sikring af at Knaufs brede produktprogram kontinuerligt præsenteres for målgruppen. Afholdelse af produktdemonstrationer og deltagelse på messer, kundearrangementer mv. Faglige kvalifikationer og erfaringer For at få succes i stillingen, er det vigtigt, at kandidaten har en projektorienteret tilgang til salgsarbejdet med overblik og fokus på at følge projektet gennem alle led i processen. Konkret lægges der vægt på, at kandidaten: Har erfaring med opsøgende projektsalg til og servicering af målgrupperne. Har solidt greb om projektsalget og indsigt i projektprocessens facetter og aktører. Har solid byggeteknisk forståelse og kan forstå og formidle kompleks teknisk information. Er rutineret bruger af IT herunder CRM og projektdatabaser. Er fortrolig med at afholde produktpræsentationer og seminarer. En håndværksmæssig uddannelse med overbygning som bygningskonstruktør el.lign. er en fordel men ikke en betingelse. Personlige egenskaber Den rette kandidat skal både besidde udadvendte salgskompetencer og mere indadvendte struktur- og opfølgningskompetencer. Det er afgørende, at man både er en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertyper, en struktureret og detaljeret planlægger af egne indsatser og en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Kandidaten skal således både kunne sikre høj intensitet og kvantitet samt dybde og kvalitet i salgsarbejdet. Den rette kandidat er derfor kendetegnet ved at være: Resultatorienteret drives og motiveres af at skabe og vise resultater af egen indsats. Selvstændig planlægger og styrer egen arbejdsdag og tager selvstændige initiativer. Energisk vil meget og når meget, går den ekstra mil for det bedste resultat. Holdspiller anerkender og værdsætter det at være et team og har en åben og samarbejdende dialog med kolleger. Struktureret kortlægger sine indsatsområde, kvalificerer sine indsatser og følger sagerne til dørs. Relationsskaber har og opbygger tætte og langvarige relationer. Troværdig og ordholden giver andre en oplevelse af sikkerhed og tryghed. Robust og vedholdende kan tåle et nej og tør komme igen. Løn m.m. Fast løn på konkurrencedygtigt niveau. Bonus, pension, bil, mobil, IT og sundhedssikring. Arbejdstid Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen. Der må påregnes varierende arbejdstider. Ferie i henhold til ferieloven. Bopæl og personlige forhold Kandidaten skal have kørekort. Bopæl indenfor distriktets grænser og helst centralt i distriktet Sprog og IT Dansk flydende og i skrift og tale. Bruger af MS Office. Bruger af CRM-systemer og relevante databaser portaler.

Virksomheden
Knauf A/S leverer totalløsninger til den danske byggebranche. Produktporteføljen dækker over 75 % af komponenterne til et byggeri - fra byggeplader, stålskelletter, etagedæk og facade-konstruktioner til spartelprodukter, gulvmasser og akustiklofter. Knauf har i alle processer fokus på totaløkonomien og ønsker at skabe værdi for alle byggebranchens parter.

Knauf A/S er en del af den internationale Knauf-gruppe, som er en af verdens største producenter af byggematerialer med 150 produktionssteder og 26.000 ansatte fordelt på 60 lande. Knauf A/S har domicil i Hobro, hvor virksomheden har over 200 ansatte - cirka halvdelen er funktionærer og den anden halvdel er timelønnede. For yderligere information se www.knauf.dk


Baggrund
Knauf A/S søger en ny projektkonsulent til distrikt Storkøbenhavn & Nordsjælland. Kandidaten får ansvaret for projektsalg i distriktet, med hovedfokus på bearbejdning og servicering af forhandlere, entreprenører og til dels udførende.


Reference og relationer
Stillingen refererer til virksomhedens Key Account Director.

I det daglige samarbejdes tæt med de øvrige projektkonsulenter, kolleger i teknisk afdeling og kundeservice samt med tømrerrådgiveren i distriktet.


Arbejdssted og distrikt
Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen. Distriktets grænse går fra Nord for Køge, over Roskilde og op til Helsingør.


Stillingen
Kandidaten får det samlede salgsansvar i distriktet, og har som ét af sine vigtigste mål at sikre, at Knauf byder ind på og bliver leverandør til en maksimal del af de relevante byggeprojekter i distriktet. Der sker dels via en tæt og kontinuerlig salgs- og serviceindsats over for de toneangivende forhandlere, dels ved løbende at holde sig ajour med projektudbud i distriktet og dels via tæt opfølgning på alle igangværende projekter.

De centrale ansvars- og arbejdsområder er:

  • Opsøgende salgs- og rådgivningsindsatser over for forhandlere, entreprenører og udførende i distriktet.
  • Sikre at Knauf i størst muligt omfang er forhandlerens og entreprenørens foretrukne leverandør og samarbejdspartner.
  • Tæt opfølgning på igangværende projekter; herunder løbende formidling af relevante informationer til interne afdelinger, rådgivning af nøglepersoner hos kunder og rådgivere og i det hele taget fokus på, at ”følge projektet til dørs”.
  • Løbende identificering af fremtidige projekter og proaktiv indsats for at spille Knauf på banen som leverandør til disse.
  • Struktureret samarbejde med teknisk afdeling omkring udarbejdelse af tilbud og beregninger samt løbende opfølgning på disse.
  • Rådgivning og vejledning om produkter, projektering, dimensionering og anvendelse; herunder afholdelse af uddannelse hos kunder og samarbejdspartnere og håndtering af mindre reklamationssager.
  • Sikring af at Knaufs brede produktprogram kontinuerligt præsenteres for målgruppen.
  • Afholdelse af produktdemonstrationer og deltagelse på messer, kundearrangementer mv.


Faglige kvalifikationer og erfaringer
For at få succes i stillingen, er det vigtigt, at kandidaten har en projektorienteret tilgang til salgsarbejdet med overblik og fokus på at følge projektet gennem alle led i processen. Konkret lægges der vægt på, at kandidaten:

  • Har erfaring med opsøgende projektsalg til og servicering af målgrupperne.
  • Har solidt greb om projektsalget og indsigt i projektprocessens facetter og aktører.
  • Har solid byggeteknisk forståelse og kan forstå og formidle kompleks teknisk information.
  • Er rutineret bruger af IT – herunder CRM og projektdatabaser.
  • Er fortrolig med at afholde produktpræsentationer og seminarer.
  • En håndværksmæssig uddannelse med overbygning som bygningskonstruktør el.lign. er en fordel men ikke en betingelse.

Personlige egenskaber
Den rette kandidat skal både besidde udadvendte salgskompetencer og mere indadvendte struktur- og opfølgningskompetencer. Det er afgørende, at man både er en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertyper, en struktureret og detaljeret planlægger af egne indsatser og en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Kandidaten skal således både kunne sikre høj intensitet og kvantitet samt dybde og kvalitet i salgsarbejdet. Den rette kandidat er derfor kendetegnet ved at være:

  • Resultatorienteret – drives og motiveres af at skabe og vise resultater af egen indsats.
  • Selvstændig – planlægger og styrer egen arbejdsdag og tager selvstændige initiativer.
  • Energisk – vil meget og når meget, ”går den ekstra mil” for det bedste resultat.
  • Holdspiller – anerkender og værdsætter det at være et team og har en åben og samarbejdende dialog med kolleger.
  • Struktureret – kortlægger sine indsatsområde, kvalificerer sine indsatser og følger sagerne til dørs.
  • Relationsskaber – har og opbygger tætte og langvarige relationer.
  • Troværdig og ordholden – giver andre en oplevelse af sikkerhed og tryghed.
  • Robust og vedholdende – kan tåle et ”nej” og tør komme igen.


Løn m.m.
Fast løn på konkurrencedygtigt niveau.
Bonus, pension, bil, mobil, IT og sundhedssikring.


Arbejdstid
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen.
Der må påregnes varierende arbejdstider. Ferie i henhold til ferieloven.


Bopæl og personlige forhold
Kandidaten skal have kørekort.
Bopæl indenfor distriktets grænser og helst centralt i distriktet


Sprog og IT
Dansk flydende og i skrift og tale.
Bruger af MS Office.
Bruger af CRM-systemer og relevante databaser/portaler.

ConfidenceSearchBrøndby2019-01-17T00:00:002019-03-14T00:00:00
329944203Inside Sales AgentRobot SØGES TIL HVIDOVRE ELLER AARHUS (30-37 timer) Har du en stor passion for salg og brænder du for at skabe værdi til virksomheden? Er du en sand team-player med kendskab til transportbranchen, som drives af nytænkning og innovation? Så er det lige præcis dig, som vi søger til denne nyoprettede stilling. Vi har et fantastisk salgsteam, som står klar til at hjælpe dig godt i gang. Derefter vil du lynhurtigt få ansvar for egne opgaver samt rig mulighed for at kunne udvikle dine egne kompetencer for at sikre vores fortsatte vækst. Følgende arbejdsopgaver vil beskrive din arbejdsdag: Opsøgende telefonsalg samt opfølgning på dette. Efterfølgende tilbudsafgivning på baggrund af opsøgende arbejde. Salgssupport. Daglig sparring med erfarent salgsteam. Det er en klar fordel, hvis: Du har erfaring fra salg eller kundeservice inden for transportbranchen. Du er udadvendt og præcis. Du har en venlig og god telefonstemme. Du arbejder struktureret og resultatorienteret. Du er skarp i excel og generelt har gode IT kundskaber. Du har erfaring med leads gennem sociale medier, social selling etc - men dette er ikke et krav. Du får en selvstændig og fleksibel hverdag med masser af udfordringer og muligheder for at gøre en forskel i BHS Logistics A S. Vi tilbyder en god lønpakke efter kvalifikationer. Derudover er pension, sundhedsordning og sundhedsforsikring naturligvis også inkluderet. Stillingen kan varetages fra vores afdeling i København eller Aarhus. Har dette vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte os. Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning via formularen herunder. VI GL DER OS TIL AT HØRE FRA DIG BHS Logistics A S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger.SØGES TIL HVIDOVRE ELLER AARHUS (30-37 timer)

Har du en stor passion for salg og brænder du for at skabe værdi til virksomheden? Er du en sand team-player med kendskab til transportbranchen, som drives af nytænkning og innovation? Så er det lige præcis dig, som vi søger til denne nyoprettede stilling.

Vi har et fantastisk salgsteam, som står klar til at hjælpe dig godt i gang. Derefter vil du lynhurtigt få ansvar for egne opgaver samt rig mulighed for at kunne udvikle dine egne kompetencer for at sikre vores fortsatte vækst.

Følgende arbejdsopgaver vil beskrive din arbejdsdag:

  • Opsøgende telefonsalg samt opfølgning på dette.
  • Efterfølgende tilbudsafgivning på baggrund af opsøgende arbejde.
  • Salgssupport.
  • Daglig sparring med erfarent salgsteam.

Det er en klar fordel, hvis:

  • Du har erfaring fra salg eller kundeservice inden for transportbranchen.
  • Du er udadvendt og præcis.
  • Du har en venlig og god telefonstemme.
  • Du arbejder struktureret og resultatorienteret.
  • Du er skarp i excel og generelt har gode IT kundskaber.
  • Du har erfaring med leads gennem sociale medier, social selling etc - men dette er ikke et krav.

Du får en selvstændig og fleksibel hverdag med masser af udfordringer og muligheder for at gøre en forskel i BHS Logistics A/S.

Vi tilbyder en god lønpakke efter kvalifikationer. Derudover er pension, sundhedsordning og sundhedsforsikring naturligvis også inkluderet.

Stillingen kan varetages fra vores afdeling i København eller Aarhus.

Har dette vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte os. Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning via formularen herunder.

VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG

BHS Logistics A/S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger.

BHS Logistics A/SHvidovre2019-01-17T00:00:002019-03-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgskonsulent / Coach

WestendGruppen Rekruttering

Glostrup
Salgskonsulent Coach Vi søger lokale salgskonsulenter på Sjælland og Fyn, hvis opgave er at bringe mindre grupper af borgere fra kontanthjælpssystemet ud på arbejdsmarkedet. CJU-Gruppen ApS har et veldokumenteret metodeapparat, som hjælper dig med a...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Internt salg - Plast

INTERGLAS ApS

Brøndby
Internt salg - Plast Er du kyndig i salg af plast produkter, plader af akryl, Polycarbonat mm. og kender du det Danske marked. Er du er enten uddannet inden for plast eller har arbejdet med tilsvarende opgaver hos en plastgrossist, og kunne du tænke...
Indrykket:3. januar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Intern salgskonsulent - Idealhuset Hvidovre

Idealcombi A/S

Hvidovre
Idealhuset Hvidovre fungerer som omdrejningspunkt for regionens salg og præsentation af Idealcombi s unikke produktsortiment til håndværkere, projekterende rådgivere, bygherrer og slutbrugere. Til vores salgsafdeling i Hvidovre søger vi nu en intern...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:11. februar 2019

Projektkonsulent - København og Nordsjælland

ConfidenceSearch

Brøndby
Virksomheden Knauf A S leverer totalløsninger til den danske byggebranche. Produktporteføljen dækker over 75 af komponenterne til et byggeri - fra byggeplader, stålskelletter, etagedæk og facade-konstruktioner til spartelprodukter, gulvmasser og aku...
Indrykket:17. januar 2019
Udløbsdato:14. marts 2019

Inside Sales Agent

BHS Logistics A/S

Hvidovre
SØGES TIL HVIDOVRE ELLER AARHUS (30-37 timer) Har du en stor passion for salg og brænder du for at skabe værdi til virksomheden? Er du en sand team-player med kendskab til transportbranchen, som drives af nytænkning og innovation? Så er det lige præ...
Indrykket:17. januar 2019
Udløbsdato:14. marts 2019