Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SALGSKONSULENT SØGES TIL SALG AF MINIBUSSER TIL PRIVATE OG INSTITUTIONER

Din opgave bliver at servicere vores kunder i vores nye bilhus i Randers. Kunderne er typisk private familier eller skoler og institutioner der ønsker en ny eller brugt minibus.

Hvem er du?

  • Erfaring inden for bilsalg/bilbranchen
  • Du er en holdspiller
  • Er selvstartende, resultat- og detaljeorienteret
  • Du er ikke for fin til at påtage dig alle opgaver i salgsafdelingen
  • Har et godt humør, er serviceminded og en god menneskekender 

Hvad skal du lave?

  • Salg og finansiering af minibusser
  • Kundebetjening i butikken
  • Opsøgende salg til nye og eksisterende kunder Annoncering
  • Opkøb af brugte biler

Vi tilbyder?

  • En spændende arbejdsplads med store muligheder for udvikling
  • En god lønpakke
  • Fleksible arbejdstider
  • Arbejdstid mandag - fredag (vi holder normalt lukket i weekenden)

Dine kollegaer?

  • 15 dedikerede kollegaer der både forstår at have travlt og samtidig have plads til grin
  • En arbejdsplads hvor alle hjælper hinanden med at lykkedes i salget

Hvem er Autoa?

Vi tilbyder det største og bredeste udvalg af kvalitetsprodukter inden for salg af minibusser, liftbiler og handicapbiler i Danmark.

I vores forretning i Randers har vi altid mellem 130-150 nyere minibusser og liftbiler at vælge imellem. Alle er omhyggeligt udvalgt, klargjort og serviceret på eget værksted.


Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Samtaler vil blive afholdt løbende.  Yderligere information om stillingen fås hos corebusiness.dk – tlf. 53 34 16 96 - fuld diskretion er en selvfølge. Send din ansøgning til mail: job@autoa.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330010149Phoenix-a6c207ec12019-06-03T00:00:00SALGSKONSULENT SØGES TIL SALG AF MINIBUSSER TIL PRIVATE OG INSTITUTIONER

Din opgave bliver at servicere vores kunder i vores nye bilhus i Randers. Kunderne er typisk private familier eller skoler og institutioner der ønsker en ny eller brugt minibus.

Hvem er du?

  • Erfaring inden for bilsalg/bilbranchen
  • Du er en holdspiller
  • Er selvstartende, resultat- og detaljeorienteret
  • Du er ikke for fin til at påtage dig alle opgaver i salgsafdelingen
  • Har et godt humør, er serviceminded og en god menneskekender 

Hvad skal du lave?

  • Salg og finansiering af minibusser
  • Kundebetjening i butikken
  • Opsøgende salg til nye og eksisterende kunder Annoncering
  • Opkøb af brugte biler

Vi tilbyder?

  • En spændende arbejdsplads med store muligheder for udvikling
  • En god lønpakke
  • Fleksible arbejdstider
  • Arbejdstid mandag - fredag (vi holder normalt lukket i weekenden)

Dine kollegaer?

  • 15 dedikerede kollegaer der både forstår at have travlt og samtidig have plads til grin
  • En arbejdsplads hvor alle hjælper hinanden med at lykkedes i salget

Hvem er Autoa?

Vi tilbyder det største og bredeste udvalg af kvalitetsprodukter inden for salg af minibusser, liftbiler og handicapbiler i Danmark.

I vores forretning i Randers har vi altid mellem 130-150 nyere minibusser og liftbiler at vælge imellem. Alle er omhyggeligt udvalgt, klargjort og serviceret på eget værksted.


Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Samtaler vil blive afholdt løbende.  Yderligere information om stillingen fås hos corebusiness.dk – tlf. 53 34 16 96 - fuld diskretion er en selvfølge. Send din ansøgning til mail: job@autoa.dk

2019-06-13T16:01:33.843 Din opgave bliver at servicere vores kunder i vores nye bilhus i Randers. Kunderne er typisk private familier eller skoler og institutioner der ønsker en ny eller brugt minibus. Hvem er du? Erfaring inden for bilsalg bilbranchen Du er en holdspiller Er selvstartende, resultat- og detaljeorienteret Du er ikke for fin til at påtage dig alle opgaver i salgsafdelingen Har et godt humør, er serviceminded og en god menneskekender Hvad skal du lave? Salg og finansiering af minibusser Kundebetjening i butikken Opsøgende salg til nye og eksisterende kunder Annoncering Opkøb af brugte biler Vi tilbyder? En spændende arbejdsplads med store muligheder for udvikling En god lønpakke Fleksible arbejdstider Arbejdstid mandag - fredag (vi holder normalt lukket i weekenden) Dine kollegaer? 15 dedikerede kollegaer der både forstår at have travlt og samtidig have plads til grin En arbejdsplads hvor alle hjælper hinanden med at lykkedes i salget Hvem er Autoa? Vi tilbyder det største og bredeste udvalg af kvalitetsprodukter inden for salg af minibusser, liftbiler og handicapbiler i Danmark. I vores forretning i Randers har vi altid mellem 130-150 nyere minibusser og liftbiler at vælge imellem. Alle er omhyggeligt udvalgt, klargjort og serviceret på eget værksted. Tiltrædelse: Hurtigst muligt. Samtaler vil blive afholdt løbende. Yderligere information om stillingen fås hos corebusiness.dk tlf. 53 34 16 96 - fuld diskretion er en selvfølge. Send din ansøgning til mail: job@autoa.dk11jobneta6c207ec100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRandersEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3512208AUTOA A/S11Alsikevej 198920Randers NVDKDanmark0job@autoa.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent748037JobNet4977247497724710023-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6c207echttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6c207echttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6c207ec&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6c207ec&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgBrænder du for at blive Salgskonsulent?12008221Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361555724job@autoa.dkjob@autoa.dkDKDanmarkDKDanmark330075649Sælger til tæppe og gulveRobot SELTA søger Sælger til tæppe og gulve Vi søger en dygtig sælger konsulent til vejledning af vores kunder. Vi søger en positiv og engageret kollega, der vil indgå i et team, der over faggrænser sætter samarbejde højt. Og arbejder mod samme mål, om at give vores kunder den bedste oplevelse, og derved gøre SELTA til et endnu mere attraktivt bolighus, for fremtidige handler. Du er meget kundeorienteret, og har erfaring med salg af gulvbelægning, da vi bestræber os på at levere et højt service niveau med professionel rådgivning Du går forrest når der skal laves nye tiltag. Du har arbejdet med webshop Du har overblik og det falder dig nemt at planlægge dagen. Og er altid klar til at give montøren en hjælpende hånd. Du må gerne have kendskab til solafskærmning Lidt om os SELTA er Jyllands største bolighus på 16000 m2 med møbler, designmøbler, brugskunst, lamper og en selvstændig tæppe og gardin butik Vi er 30 medarbejdere og arbejder hele tiden på, at blive endnu mere attraktive. Da vores kunder gerne køre langt for at handle hos os. Tiltrædelse efter aftale Hvis det lige er dig vi søger, send en ansøgning hurtigst muligt på mail@selta.dk mrk. Sælger gulve Evt. spørgsmål kan henvendes til Steen Vendelboe på tlf. 86627200 SELTA, Livøvej 13-17, 8800 Viborg tlf. 86627200 www.selta.dk

SELTA søger

Sælger til tæppe og gulve

Vi søger en dygtig sælger/konsulent til vejledning af vores kunder. Vi søger en positiv og engageret kollega, der vil indgå i et team, der over faggrænser sætter samarbejde højt. Og arbejder mod samme mål, om at give vores kunder den bedste oplevelse, og derved gøre SELTA til et endnu mere attraktivt bolighus, for fremtidige handler.

Du er meget kundeorienteret, og har erfaring med salg af gulvbelægning, da vi bestræber os på at levere et højt service niveau med professionel rådgivning

Du går forrest når der skal laves nye tiltag.

Du har arbejdet med webshop

Du har overblik og det falder dig nemt at planlægge dagen. Og er altid klar til at give montøren en hjælpende hånd.

Du må gerne have kendskab til solafskærmning

Lidt om os

SELTA er Jyllands største bolighus på 16000 m2 med møbler, designmøbler, brugskunst, lamper og en selvstændig tæppe og gardin butik

Vi er 30 medarbejdere og arbejder hele tiden på, at blive endnu mere attraktive. Da vores kunder gerne køre langt for at handle hos os.

Tiltrædelse efter aftale

Hvis det lige er dig vi søger, send en ansøgning hurtigst muligt på mail@selta.dk mrk. Sælger gulve

Evt. spørgsmål kan henvendes til Steen Vendelboe på tlf. 86627200

 

SELTA, Livøvej 13-17, 8800 Viborg tlf. 86627200 www.selta.dk

 

SELTA VIBORG A/SViborg2019-08-22T00:00:002019-09-15T00:00:00
330062118Account ManagerRobot Til international vækstorienteret e-handelsvirksomhed Vi søger en ildsjæl, der med hjertet på rette sted, udstråler lyst og vilje, samt har evnen til at indgå i en virksomhed, der er baseret på unik kundeservice, høj kvalitet, hurtig levering og en brugervenlig e-handelsplatform. Som Account Manager kommer du til at arbejde med salg, udvikling og indkøb af kontrolarmbånd til koncerter, festivaler og sportsevents, samt keyhangers og opmærkningsprodukter, hvoraf en stor andel er til eksport. Du bliver en del af et dynamisk og vækstorienteret ungt team, der trives bedst når tingene går stærkt. Du skal forvente at arbejde meget hands-on med opgaverne og med stor fleksibilitet og med fokus på samarbejde. Dine typiske opgaver vil være: Besvarelse af kundeforespørgsler Udarbejde tilbud til kunder Ordremodtagelse -registrering Kundeservice Placering af indkøbsordrer, forhandling med leverandører og opfølgning Du fører opgaverne til dørs hele vejen fra første kundekontakt til færdig levering. Du vil arbejde ud fra virksomhedens hovedkontor i Ikast, og den væsentligste kundekontakt vil foregå via mail og telefon. Du interesserer dig for salg, indkøb, it og sprog. Har du erfaring fra et lignende job, vil det være en fordel, men du kan også have gennemført en uddannelse inden for handel, hvor du har lært om salg og indkøb. Det er vigtigt, at du brænder for salg og kundeservice, er udadvendt, tænker mersalg og elsker at kommunikere med kunder og leverandører. Du skal kunne holde mange bolde i luften, uden at det går ud over detaljen, og du sætter en ære i at overholde deadlines. Du arbejder selvstændigt, er handlekraftig, og du har en igangsættende holdning til dit arbejde. Ikast Etiket har en stærk teamånd, og man hjælper hinanden færdig med dagens opgaver, hvorfor du også skal have lyst til at hjælpe, hvor det brænder på. Arbejdsmiljøet er internationalt, og det er afgørende, at du er dygtig til engelsk såvel skriftligt som mundtligt. Det er en fordel, hvis du kan andre fremmedsprog. Ikast Etiket tilbyder et spændende og varieret job med stor selvstændighed, indflydelse og ansvar. Virksomheden er indstillet på at forme jobbet, så dine kompetencer udnyttes bedst muligt. Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse snarest muligt. Ikast Etiket er en international vækstorienteret e-handelsvirksomhed, som arbejder med kontrol- og merchandisearmbånd samt opmærkningsprodukter på mere end 12 forskellige markeder. Virksomheden er beliggende i Ikast. Du bliver en del af en 10 mand stor organisation med ambitiøse og internationalt orienterede kolleger, der arbejder tæt sammen om at skabe gode resultater og fortsat vækst. Se mere på www.ikastetiket.dk Send din ansøgning og CV til pro co via knappen Søg stillingen . Vi har ingen ansøgningsfrist og ansøgningerne behandles løbende.Til international vækstorienteret e-handelsvirksomhed

Vi søger en ildsjæl, der med hjertet på rette sted, udstråler lyst og vilje, samt har evnen til at indgå i en virksomhed, der er baseret på unik kundeservice, høj kvalitet, hurtig levering og en brugervenlig e-handelsplatform.

Som Account Manager kommer du til at arbejde med salg, udvikling og indkøb af kontrolarmbånd til koncerter, festivaler og sportsevents, samt keyhangers og opmærkningsprodukter, hvoraf en stor andel er til eksport. Du bliver en del af et dynamisk og vækstorienteret ungt team, der trives bedst når tingene går stærkt. Du skal forvente at arbejde meget hands-on med opgaverne og med stor fleksibilitet og med fokus på samarbejde.

Dine typiske opgaver vil være:

  • Besvarelse af kundeforespørgsler
  • Udarbejde tilbud til kunder
  • Ordremodtagelse/-registrering
  • Kundeservice
  • Placering af indkøbsordrer, forhandling med leverandører og opfølgning

Du fører opgaverne til dørs hele vejen fra første kundekontakt til færdig levering. Du vil arbejde ud fra virksomhedens hovedkontor i Ikast, og den væsentligste kundekontakt vil foregå via mail og telefon.

Du interesserer dig for salg, indkøb, it og sprog. Har du erfaring fra et lignende job, vil det være en fordel, men du kan også have gennemført en uddannelse inden for handel, hvor du har lært om salg og indkøb. Det er vigtigt, at du brænder for salg og kundeservice, er udadvendt, tænker mersalg og elsker at kommunikere med kunder og leverandører. Du skal kunne holde mange bolde i luften, uden at det går ud over detaljen, og du sætter en ære i at overholde deadlines. Du arbejder selvstændigt, er handlekraftig, og du har en igangsættende holdning til dit arbejde. Ikast Etiket har en stærk teamånd, og man hjælper hinanden færdig med dagens opgaver, hvorfor du også skal have lyst til at hjælpe, hvor det brænder på. Arbejdsmiljøet er internationalt, og det er afgørende, at du er dygtig til engelsk såvel skriftligt som mundtligt. Det er en fordel, hvis du kan andre fremmedsprog.

Ikast Etiket tilbyder et spændende og varieret job med stor selvstændighed, indflydelse og ansvar. Virksomheden er indstillet på at forme jobbet, så dine kompetencer udnyttes bedst muligt. Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse snarest muligt.

Ikast Etiket er en international vækstorienteret e-handelsvirksomhed, som arbejder med kontrol- og merchandisearmbånd samt opmærkningsprodukter på mere end 12 forskellige markeder. Virksomheden er beliggende i Ikast. Du bliver en del af en 10 mand stor organisation med ambitiøse og internationalt orienterede kolleger, der arbejder tæt sammen om at skabe gode resultater og fortsat vækst. Se mere på www.ikastetiket.dk

Send din ansøgning og CV til pro&co via knappen "Søg stillingen".

Vi har ingen ansøgningsfrist og ansøgningerne behandles løbende.

PRO&CO A/SIkast2019-07-19T00:00:002019-09-13T00:00:00
330068574SalgskonsulentRobot Vil du rådgive og sælge holdbare løsninger til kunder, der ønsker at forskønne eller forbedre deres hus eller have, så har du chancen her. Hos Dansk Hus og Have Service arbejder du med en bred vifte af projekter fra start til slut. Har du den rigtige tilgang, som gør vores kunder trygge i deres beslutninger - så er du et godt bud på vores nye salgskonsulent. Du styrer processen fra første kontakt til projektet er afsluttet Du kommer til at arbejde selvstændigt med kundeemner, tilbudsgivning og ordreopfølgning. Du rådgiver og hjælper kunderne gennem processen samtidig med at du er i løbende dialog med de håndværkere, der skal udføre opgaverne. Den primære kunde er privatkunde, der via vores webshop, telefon eller mail tager kontakt til os. Din opgave er i samarbejde med det øvrige team at sørge for hurtig og professionel opfølgning på disse kontakter, så kunderne oplever Dansk Hus og Have Service som en troværdig samarbejdspartner. Salgskonsulent med sans for detaljen og styr på håndværket Du har gerne viden om byggeri og materialer, men vigtigst er dog at du har styr på hele salgsprocessen og formår at sætte dig i kundens sted, lytte til deres ønsker - samtidig med at du udviser godt købmandsskab. Du er hurtig til at sætte dig ind i forskellige IT-systemer, og du er altid på jagt efter det næste gode salg. Hvem er vi Dansk Hus og Have Service har til huse i Kolind på naturskønne Djursland. Vi har udviklet en helt unik prisberegningsplatform med ubegrænset vækstpotentiale inden for hus og have. Vi arbejder målrettet på at blive private såvel som virksomheders foretrukne samarbejdspartner til løsning af opgaver - ude som inde. Vores vision er at gøre det nemt at beregne pris, få et tilbud, booke og betale alle former for håndværksmæssige ydelser online, ligesom vi, via et netværk af underleverandører, fører projekterne kvalitetsbevidst og trygt ud i livet. Opgaverne kan være alt fra hækkeklipning, græsslåning eller hovedrengøring til et komplet haveanlæg med belægning, træterrasse o.lign. Vi tilbyder Et spændende og selvstændigt job, hvor to dage sjældent er ens. Du får mange kontaktflader og engagerede kollegaer, som løfter i flok. En attraktiv lønmodel, hvor du via dine resultater er med til at påvirke din indtjening Ansøgning og kontakt Besøg vores hjemmeside www.danskhusoghaveservice.dk for at læse mere om os. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte salgschef Mogens Ketler på telefon 71 96 90 54. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, så send din ansøgning, CV, billede samt relevante bilag snarest til job@danskhusoghaveservice.dk. Vi indkalder kandidater løbende og ser frem til at modtage din ansøgning

Vil du rådgive og sælge holdbare løsninger til kunder, der ønsker at forskønne eller forbedre deres hus eller have, så har du chancen her. Hos Dansk Hus og Have Service arbejder du med en bred vifte af projekter fra start til slut.

Har du den rigtige tilgang, som gør vores kunder trygge i deres beslutninger - så er du et godt bud på vores nye salgskonsulent.

 

Du styrer processen fra første kontakt til projektet er afsluttet

Du kommer til at arbejde selvstændigt med kundeemner, tilbudsgivning og ordreopfølgning. Du rådgiver og hjælper kunderne gennem processen samtidig med at du er i løbende dialog med de håndværkere, der skal udføre opgaverne.

Den primære kunde er privatkunde, der via vores webshop, telefon eller mail tager kontakt til os. Din opgave er i samarbejde med det øvrige team at sørge for hurtig og professionel opfølgning på disse kontakter, så kunderne oplever Dansk Hus og Have Service som en troværdig samarbejdspartner.

 

Salgskonsulent med sans for detaljen og styr på håndværket

Du har gerne viden om byggeri og materialer, men vigtigst er dog at du har styr på hele salgsprocessen og formår at sætte dig i kundens sted, lytte til deres ønsker - samtidig med at du udviser godt købmandsskab.

Du er hurtig til at sætte dig ind i forskellige IT-systemer, og du er altid på jagt efter det næste gode salg.

 

Hvem er vi

Dansk Hus og Have Service har til huse i Kolind på naturskønne Djursland. Vi har udviklet en helt unik prisberegningsplatform med ubegrænset vækstpotentiale inden for hus og have.

Vi arbejder målrettet på at blive private såvel som virksomheders foretrukne samarbejdspartner til løsning af opgaver - ude som inde. Vores vision er at gøre det nemt at beregne pris, få et tilbud, booke og betale alle former for håndværksmæssige ydelser online, ligesom vi, via et netværk af underleverandører, fører projekterne  kvalitetsbevidst og trygt ud i livet.

Opgaverne kan være alt fra hækkeklipning, græsslåning eller hovedrengøring til et komplet haveanlæg med belægning, træterrasse o.lign.

 

Vi tilbyder

  • Et spændende og selvstændigt job, hvor to dage sjældent er ens. Du får mange kontaktflader og engagerede kollegaer, som løfter i flok.
  • En attraktiv lønmodel, hvor du via dine resultater er med til at påvirke din indtjening

 

Ansøgning og kontakt

Besøg vores hjemmeside www.danskhusoghaveservice.dk  for at læse mere om os.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte salgschef Mogens Ketler på telefon

71 96 90 54. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, så send din ansøgning, CV, billede samt relevante bilag snarest til job@danskhusoghaveservice.dk.

Vi indkalder kandidater løbende og ser frem til at modtage din ansøgning

Dansk Hus & Have Service ApSKolind2019-08-06T00:00:002019-09-27T00:00:00
330069304ERFARN S ÆLGER TIL EVERNEED DANMARKRobot Everneed søger en erfaren B2B sælger, som skal varetage salget og den daglige kundekontakt. Vi ønsker en sælger med et højt drive og godt humør, som kan være med til at udvikle og forme everneeds fortsatte vækst. Vi tilbyder en spændende og alsidig stilling, hvor du kommer til at arbejde selvstændigt i en ambitiøs organisation, og hvor du får indflydelse på salgsfremmende tiltag Dit ansvarsområde Som Sales Manager bliver dit primære ansvar at kontakte nye kundeemner, booke salgsmøder samt servicere vore nuværende kunder, hvor du fremviser vores nyheder og incomming produktsortiment. Din profil Du får til opgave at: Du får ansvaret af salget af vores kollektioner samt Express kollektioner Du er vant til salg og at nå dine budgetter. Du er selvkørende med et højt energiniveau. Du er vedholdende og struktureret i dit salgsarbejde og kan håndtere modgang. Du er god til at kommunikere på alle niveauer, og er ansvarlig for at rådgive kunder i forbindelse med optimering af deres forretning samt deltagelse i div. kundearrangementer efter behov Du er ansvarlig for salgsbudgetter, herunder planlægning og rapportering til ledelsen Det er et krav at du har brancheerfaring og et godt netværk fra modebranchen Du deltager i salgsmøder og messer Du har kørekort til personbil. Vi tilbyder Du kommer til at arbejde med et Brand, som er i rivende vækst Til dagligt bliver du en del af et skønt everneed team, hvor holdånd, godt humør og drive kendetegner hverdagen Løn efter kvalifikationer Bil og firmapension Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse Snarest muligt samtaler holdes løbende Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Simon Svensson 60142864 Ansøgningsfrist er den 26. August 2019. Ansøgning, CV med foto, referencer og anden relevant dokumentation sendes til simon@everneed.dk

Everneed søger en erfaren B2B sælger, som skal varetage salget og den daglige kundekontakt.

Vi ønsker en sælger med et højt drive og godt humør, som kan være med til at udvikle og forme everneeds fortsatte vækst. Vi tilbyder en spændende og alsidig stilling, hvor du kommer til at arbejde selvstændigt i en ambitiøs organisation, og hvor du får indflydelse på salgsfremmende tiltag

Dit ansvarsområde Som Sales Manager bliver dit primære ansvar at kontakte nye kundeemner, booke salgsmøder samt servicere vore nuværende kunder, hvor du fremviser vores nyheder og incomming produktsortiment.

 

Din profil Du får til opgave at:

  • Du får ansvaret af salget af vores kollektioner samt Express kollektioner
  • Du er vant til salg og at nå dine budgetter.
  • Du er selvkørende med et højt energiniveau.
  • Du er vedholdende og struktureret i dit salgsarbejde og kan håndtere modgang.
  • Du er god til at kommunikere på alle niveauer, og er ansvarlig for at rådgive kunder i forbindelse med optimering af deres forretning samt deltagelse i div. kundearrangementer efter behov
  • Du er ansvarlig for salgsbudgetter, herunder planlægning og rapportering til ledelsen
  • Det er et krav at du har brancheerfaring og et godt netværk fra modebranchen
  • Du deltager i salgsmøder og messer
  • Du har kørekort til personbil.

Vi tilbyder

  • Du kommer til at arbejde med et Brand, som er i rivende vækst
  • Til dagligt bliver du en del af et skønt everneed team, hvor holdånd, godt humør og drive kendetegner hverdagen
  • Løn efter kvalifikationer
  • Bil og firmapension
  • Løn efter kvalifikationer.

 

Tiltrædelse Snarest muligt – samtaler holdes løbende

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Simon Svensson 60142864

Ansøgningsfrist er den 26. August 2019.

Ansøgning, CV med foto, referencer og anden relevant dokumentation sendes til simon@everneed.dk

 

Everneed.dk ApSMariager2019-08-07T00:00:002019-09-30T00:00:00
330077260Salgsansvarlig til PROLED og UNI-BRIGHTRobot - Er din passion lys, har du kontakten til de rette beslutningstagere og ønsker du at arbejde med markedets bedste LED kvalitetsprodukter. Så har vi jobbet til dig. Light Partner introducerer et nyt forretningsområde med salg af LED belysning fra PROLED og UNI-BRIGHT, som er high-end og high-perfomance LED produkter. Med speciel fokus på arkitekter, indretningsdesignere, lysdesignere og landskabsarkitekter bearbejder du beslutningstagerne og her skaber du brand awareness, udvikler kendskabet og sikrer succesfuldt salg af produkterne på det danske marked. Du har drivet og en stor fortrolighed med salgsprocessen i branchen og du brænder for at skabe branchens bedste løsninger i samarbejde med engagerede kolleger. Du har og kan etablere gode og langvarige relationer til de rette beslutningstagere indenfor projekter med LED belysning. Du sætter en ære i at rådgive med stor troværdighed og engagement og du forstår vigtigheden af at etablere og opretholde et gensidigt nært og tillidsfuldt samarbejde. Gennem din tætte kontakt og produkternes høje kvalitet bliver du kundens værdiskabende samarbejdspartner. Dine primære opgaver er: Ansvar for salg af PROLED og UNI-BRIGHT på det danske marked Præsentation af produktprogram til eksisterende kunder og beslutningstagere Opsøgende salg og fingeren på pulsen i forhold til interessante projekter Generel teknisk support på projekter i samarbejde med kolleger Markeds- og konkurrentsanalyser Rapportering og opdatering af CRM Løbende opfølgning hos kunderne med henblik på høj kundetilfredshed Du refererer til direktøren og vil derudover have en meget tæt dialog med PROLED GROUPs hovedkontor i Tyskland. Da du får ansvaret for hele Danmark, må der påregnes rejseaktivitet i forhold til dette. Du har minimum 5 års erfaring med BtB salg til de ovennævnte beslutningstagere og gerne med erfaring fra belysningsbranchen, alternativt med øvrige high-end kvalitetsprodukter med samme målgruppe. Som person er du karismatisk, imødekommende og du har gode kommunikationsevner. Du formår at strukturere og prioritere dine opgaver og trives i en selvstændig og udadvendt rolle med en bred kontaktflade. IT er for dig et naturligt arbejdsredskab, og du er vant til at arbejde med CRM i din dagligdag. Derudover kommunikerer du ubesværet på engelsk, såvel skriftlig som mundtligt. Virksomheden tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet, og hvor de drager omsorg for hinanden. Vigtigst af alt, så skal du ligesom dine kolleger brænde for at gøre tingene ordentligt, og din energi og dit talent for god rådgivning og kundeservice er afgørende i jobbet. Løn forhandles efter kvalifikationer og der er rig mulighed for udvikling gennem ansættelsestiden. Light Partner leverer produkter og service til aktører i underholdningsbranchen. Virksomheden har leveret professionelle belysningsprodukter og tilbehør til teater, TV og eventbranchen i mere end 25 år. Light Partner bestræber sig på at levere kundeservice i verdensklasse, de hjælper deres kunder med at skabe succesfulde shows. Se mere: www.lightpartner.dk Send din ansøgning og CV til pro co via knappen Søg stillingen . Vi har ingen ansøgningsfrist og ansøgningerne behandles løbende- Er din passion lys, har du kontakten til de rette beslutningstagere og ønsker du at arbejde med markedets bedste LED kvalitetsprodukter. Så har vi jobbet til dig.

Light Partner introducerer et nyt forretningsområde med salg af LED belysning fra PROLED og UNI-BRIGHT, som er high-end og high-perfomance LED produkter. Med speciel fokus på arkitekter, indretningsdesignere, lysdesignere og landskabsarkitekter bearbejder du beslutningstagerne og her skaber du brand awareness, udvikler kendskabet og sikrer succesfuldt salg af produkterne på det danske marked.

Du har drivet og en stor fortrolighed med salgsprocessen i branchen og du brænder for at skabe branchens bedste løsninger i samarbejde med engagerede kolleger. Du har og kan etablere gode og langvarige relationer til de rette beslutningstagere indenfor projekter med LED belysning. Du sætter en ære i at rådgive med stor troværdighed og engagement og du forstår vigtigheden af at etablere og opretholde et gensidigt nært og tillidsfuldt samarbejde. Gennem din tætte kontakt og produkternes høje kvalitet bliver du kundens værdiskabende samarbejdspartner.

Dine primære opgaver er:

  • Ansvar for salg af PROLED og UNI-BRIGHT på det danske marked
  • Præsentation af produktprogram til eksisterende kunder og beslutningstagere
  • Opsøgende salg og fingeren på pulsen i forhold til interessante projekter
  • Generel teknisk support på projekter i samarbejde med kolleger
  • Markeds- og konkurrentsanalyser
  • Rapportering og opdatering af CRM
  • Løbende opfølgning hos kunderne med henblik på høj kundetilfredshed

Du refererer til direktøren og vil derudover have en meget tæt dialog med PROLED GROUPs hovedkontor i Tyskland. Da du får ansvaret for hele Danmark, må der påregnes rejseaktivitet i forhold til dette.

Du har minimum 5 års erfaring med BtB salg til de ovennævnte beslutningstagere og gerne med erfaring fra belysningsbranchen, alternativt med øvrige high-end kvalitetsprodukter med samme målgruppe. Som person er du karismatisk, imødekommende og du har gode kommunikationsevner. Du formår at strukturere og prioritere dine opgaver og trives i en selvstændig og udadvendt rolle med en bred kontaktflade. IT er for dig et naturligt arbejdsredskab, og du er vant til at arbejde med CRM i din dagligdag. Derudover kommunikerer du ubesværet på engelsk, såvel skriftlig som mundtligt.

Virksomheden tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet, og hvor de drager omsorg for hinanden. Vigtigst af alt, så skal du ligesom dine kolleger brænde for at gøre tingene ordentligt, og din energi og dit talent for god rådgivning og kundeservice er afgørende i jobbet. Løn forhandles efter kvalifikationer og der er rig mulighed for udvikling gennem ansættelsestiden.

Light Partner leverer produkter og service til aktører i underholdningsbranchen. Virksomheden har leveret professionelle belysningsprodukter og tilbehør til teater, TV og eventbranchen i mere end 25 år. Light Partner bestræber sig på at levere kundeservice i verdensklasse, de hjælper deres kunder med at skabe succesfulde shows. Se mere: www.lightpartner.dk

Send din ansøgning og CV til pro&co via knappen "Søg stillingen".

Vi har ingen ansøgningsfrist og ansøgningerne behandles løbende

PRO&CO A/SHerning2019-08-22T00:00:002019-10-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sælger til tæppe og gulve

SELTA VIBORG A/S

Viborg
SELTA søger Sælger til tæppe og gulve Vi søger en dygtig sælger konsulent til vejledning af vores kunder. Vi søger en positiv og engageret kollega, der vil indgå i et team, der over faggrænser sætter samarbejde højt. Og arbejder mod samme mål, om at...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:15. september 2019

Account Manager

PRO&CO A/S

Ikast
Til international vækstorienteret e-handelsvirksomhed Vi søger en ildsjæl, der med hjertet på rette sted, udstråler lyst og vilje, samt har evnen til at indgå i en virksomhed, der er baseret på unik kundeservice, høj kvalitet, hurtig levering og en ...
Indrykket:19. juli 2019
Udløbsdato:13. september 2019

Salgskonsulent

Dansk Hus & Have Service ApS

Kolind
Vil du rådgive og sælge holdbare løsninger til kunder, der ønsker at forskønne eller forbedre deres hus eller have, så har du chancen her. Hos Dansk Hus og Have Service arbejder du med en bred vifte af projekter fra start til slut. Har du den rigtig...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:27. september 2019

ERFARN S ÆLGER TIL EVERNEED DANMARK

Everneed.dk ApS

Mariager
Everneed søger en erfaren B2B sælger, som skal varetage salget og den daglige kundekontakt. Vi ønsker en sælger med et højt drive og godt humør, som kan være med til at udvikle og forme everneeds fortsatte vækst. Vi tilbyder en spændende og alsidig ...
Indrykket:7. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Salgsansvarlig til PROLED og UNI-BRIGHT

PRO&CO A/S

Herning
- Er din passion lys, har du kontakten til de rette beslutningstagere og ønsker du at arbejde med markedets bedste LED kvalitetsprodukter. Så har vi jobbet til dig. Light Partner introducerer et nyt forretningsområde med salg af LED belysning fra PR...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:17. oktober 2019