Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SALGSKONSULENT SUNDHEDSSEKTOREN

DISTRIKT JYLLAND

Standard Systemer har travlt og søger derfor en dygtig og kompetent salgskonsulent til salg af produkter i sundhedssektoren i distriktet Jylland & Fyn. Med reference til den adm. direktør får du en alsidig stilling med dygtige og erfarne kollegaer på vores hovedkontor i Brønshøj.

JOBBET

I tæt samarbejde med de øvrige 2 sælgere på Sjælland rådgiver du kunder, besøger hospitaler, plejehjem, hospice, bosteder mv., men med primær fokus på hospitaler.

Salgskonsulentens opgaver vil bl.a. bestå af:

  • Besøg hos eksisterende og potentielle kunder med udgangspunkt fra dit hjemmekontor i Jylland
  • Besøg hos forskellige afdelinger på regionernes hospitaler, indkøbere, tekniske afdelinger, mv.
  • Ansvar for udarbejdelse af tilbud, opfølgning og rapportering
  • Afholdelse af salgsrettede aktiviteter og møder

KVALIFIKATIONER

Din uddannelsesmæssige baggrund kunne være af salgsmæssig karakter, og/eller en sundhedsfaglig uddannelse, som eksempelvis sygeplejerske.

Du har nogle års erfaring fra en tilsvarende stilling, og det vil være en stor fordel hvis du allerede har et netværk på de jyske hospitaler.

Teknisk indsigt i vores produkter vil være et krav, idet du skal kunne sætte dig ind i kundernes dagligdag og deres udfordringer, og på den baggrund tilbyde rådgivning.

Som person har du en positiv indstilling og finder det naturligt at opbygge gode samarbejdsrelationer både med kolleger og kunder. Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer, og i dagligdagen opfattes du som loyal, engageret, ansvarsbevidst og resultatorienteret.

Du er i stand til at tage ansvar og arbejder selvstændigt, struktureret og systematisk samt har en professionel tilgang til opgaven. Du har som nævnt godt kendskab til distriktet samt har et godt købmandskab kombineret med teknisk flair. Endvidere er det væsentligt, at du er detaljeorienteret for at kunne diskutere løsninger med kollegaer og kunder. Du trives med udfordringer i et travlt miljø med mange bolde i luften.

VI TILBYDER

Et spændende og udfordrende job i en organisation i udvikling. Et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø med en flad organisationplan hvor alle løfter i flok. Dagligdagen er præget af travlhed, og stiller store krav til dit engagement. Oplæring i vores produktprogram er en selvfølge, ligesom du selv er med til at præge dit job fremadrettet.

Løn i henhold til kvalifikationer indeholdende fast løn, bilordning, pensionsordning samt sundhedsforsikring.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Send os din ansøgning samt CV allerede i dag til twp@standardsystem.dk

Eventuelle spørgsmål rettes til Thomas Werdelin Philipsen på tlf.  23 23 23 29

Ansættelse : hurtigst muligt.

Vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale, så send din ansøgning og CV allerede i dag. Alle ansøgninger behandles fortroligt. Se mere om Standard Systemer på http://www.standardsystem.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329825032Phoenix-6e3f2ab812018-06-04T00:00:00SALGSKONSULENT SUNDHEDSSEKTOREN

DISTRIKT JYLLAND

Standard Systemer har travlt og søger derfor en dygtig og kompetent salgskonsulent til salg af produkter i sundhedssektoren i distriktet Jylland & Fyn. Med reference til den adm. direktør får du en alsidig stilling med dygtige og erfarne kollegaer på vores hovedkontor i Brønshøj.

JOBBET

I tæt samarbejde med de øvrige 2 sælgere på Sjælland rådgiver du kunder, besøger hospitaler, plejehjem, hospice, bosteder mv., men med primær fokus på hospitaler.

Salgskonsulentens opgaver vil bl.a. bestå af:

  • Besøg hos eksisterende og potentielle kunder med udgangspunkt fra dit hjemmekontor i Jylland
  • Besøg hos forskellige afdelinger på regionernes hospitaler, indkøbere, tekniske afdelinger, mv.
  • Ansvar for udarbejdelse af tilbud, opfølgning og rapportering
  • Afholdelse af salgsrettede aktiviteter og møder

KVALIFIKATIONER

Din uddannelsesmæssige baggrund kunne være af salgsmæssig karakter, og/eller en sundhedsfaglig uddannelse, som eksempelvis sygeplejerske.

Du har nogle års erfaring fra en tilsvarende stilling, og det vil være en stor fordel hvis du allerede har et netværk på de jyske hospitaler.

Teknisk indsigt i vores produkter vil være et krav, idet du skal kunne sætte dig ind i kundernes dagligdag og deres udfordringer, og på den baggrund tilbyde rådgivning.

Som person har du en positiv indstilling og finder det naturligt at opbygge gode samarbejdsrelationer både med kolleger og kunder. Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer, og i dagligdagen opfattes du som loyal, engageret, ansvarsbevidst og resultatorienteret.

Du er i stand til at tage ansvar og arbejder selvstændigt, struktureret og systematisk samt har en professionel tilgang til opgaven. Du har som nævnt godt kendskab til distriktet samt har et godt købmandskab kombineret med teknisk flair. Endvidere er det væsentligt, at du er detaljeorienteret for at kunne diskutere løsninger med kollegaer og kunder. Du trives med udfordringer i et travlt miljø med mange bolde i luften.

VI TILBYDER

Et spændende og udfordrende job i en organisation i udvikling. Et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø med en flad organisationplan hvor alle løfter i flok. Dagligdagen er præget af travlhed, og stiller store krav til dit engagement. Oplæring i vores produktprogram er en selvfølge, ligesom du selv er med til at præge dit job fremadrettet.

Løn i henhold til kvalifikationer indeholdende fast løn, bilordning, pensionsordning samt sundhedsforsikring.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Send os din ansøgning samt CV allerede i dag til twp@standardsystem.dk

Eventuelle spørgsmål rettes til Thomas Werdelin Philipsen på tlf.  23 23 23 29

Ansættelse : hurtigst muligt.

Vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale, så send din ansøgning og CV allerede i dag. Alle ansøgninger behandles fortroligt. Se mere om Standard Systemer på http://www.standardsystem.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

2018-06-30T00:50:48.603 DISTRIKT JYLLAND Standard Systemer har travlt og søger derfor en dygtig og kompetent salgskonsulent til salg af produkter i sundhedssektoren i distriktet Jylland Fyn. Med reference til den adm. direktør får du en alsidig stilling med dygtige og erfarne kollegaer på vores hovedkontor i Brønshøj. JOBBET I tæt samarbejde med de øvrige 2 sælgere på Sjælland rådgiver du kunder, besøger hospitaler, plejehjem, hospice, bosteder mv., men med primær fokus på hospitaler. Salgskonsulentens opgaver vil bl.a. bestå af: Besøg hos eksisterende og potentielle kunder med udgangspunkt fra dit hjemmekontor i Jylland Besøg hos forskellige afdelinger på regionernes hospitaler, indkøbere, tekniske afdelinger, mv. Ansvar for udarbejdelse af tilbud, opfølgning og rapportering Afholdelse af salgsrettede aktiviteter og møder KVALIFIKATIONER Din uddannelsesmæssige baggrund kunne være af salgsmæssig karakter, og eller en sundhedsfaglig uddannelse, som eksempelvis sygeplejerske. Du har nogle års erfaring fra en tilsvarende stilling, og det vil være en stor fordel hvis du allerede har et netværk på de jyske hospitaler. Teknisk indsigt i vores produkter vil være et krav, idet du skal kunne sætte dig ind i kundernes dagligdag og deres udfordringer, og på den baggrund tilbyde rådgivning. Som person har du en positiv indstilling og finder det naturligt at opbygge gode samarbejdsrelationer både med kolleger og kunder. Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer, og i dagligdagen opfattes du som loyal, engageret, ansvarsbevidst og resultatorienteret. Du er i stand til at tage ansvar og arbejder selvstændigt, struktureret og systematisk samt har en professionel tilgang til opgaven. Du har som nævnt godt kendskab til distriktet samt har et godt købmandskab kombineret med teknisk flair. Endvidere er det væsentligt, at du er detaljeorienteret for at kunne diskutere løsninger med kollegaer og kunder. Du trives med udfordringer i et travlt miljø med mange bolde i luften. VI TILBYDER Et spændende og udfordrende job i en organisation i udvikling. Et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø med en flad organisationplan hvor alle løfter i flok. Dagligdagen er præget af travlhed, og stiller store krav til dit engagement. Oplæring i vores produktprogram er en selvfølge, ligesom du selv er med til at præge dit job fremadrettet. Løn i henhold til kvalifikationer indeholdende fast løn, bilordning, pensionsordning samt sundhedsforsikring. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Send os din ansøgning samt CV allerede i dag til twp@standardsystem.dk Eventuelle spørgsmål rettes til Thomas Werdelin Philipsen på tlf. 23 23 23 29 Ansættelse : hurtigst muligt. Vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale, så send din ansøgning og CV allerede i dag. Alle ansøgninger behandles fortroligt. Se mere om Standard Systemer på http: www.standardsystem.dk Vi glæder os til at høre fra dig!11Jobnet6e3f2ab8100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-29T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3278306Standard Systemer ApS11Kobbelvænget 742700BrønshøjDKDanmark155.7103786012.48025080
twp@standardsystem.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent583754JobNet48344771000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e3f2ab8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e3f2ab8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e3f2ab8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e3f2ab8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgMed et job indenfor Salg bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Salgskonsulent lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg355427581Thomas Werdelin Philipsentwp@standardsystem.dkDKDanmarkDKDanmark329954202Intern salgskonsulent hos HALLOBasic Intern salgskonsulent hos HALLO Kan du sælge sand i Sahara og vand i Atlanterhavet? HALLO søger skarpe fuldtidskonsulenter til salg internt i Danmarks hurtigst voksende teleselskab med en startløn på 18.000kr! Din profil: Du er en vinder. At kalde dig nummer to er ikke kun en fejltagelse, det er en fornærmelse. Du har gåpåmod og har løveattitude - du hviler først, når du har fanget dit bytte. Du forstår at hygge dig med dine kollegaer samtidig med du tjener kassen. Salgserfaring er ikke nødvendigt, men en fordel. Din hverdag: Du bliver salgskonsulent i attraktive lokaler i hjertet af Nørrebro. Efter en grundig, lønnet oplæring modtager du dit HALLO salgsdiplom som du kan tage videre i din karriere. Du vil skulle ringe op til potentielle og eksisterende kunder og tilbyde Danmarks billigste mobilløsninger på TDC s netværk. HALLO er mere end bare et mobilselskab, og du kan se frem til sociale arrangementer, fredagsbar og meget mere. Lønnen består både af grundløn og høj provision uden loft! Lyder det som noget for dig? Skriv os en motiveret ansøgning via knappen Send ansøgning for at komme til samtale! Se mere på vores ansøgersite: https: hallo.brandero.com

Intern salgskonsulent hos HALLO  

Kan du sælge sand i Sahara og vand i Atlanterhavet? HALLO søger skarpe fuldtidskonsulenter til salg internt i Danmarks hurtigst voksende teleselskab med en startløn på 18.000kr!

Din profil:

Du er en vinder. At kalde dig nummer to er ikke kun en fejltagelse, det er en fornærmelse. Du har gåpåmod og har løveattitude - du hviler først, når du har fanget dit bytte. Du forstår at hygge dig med dine kollegaer samtidig med du tjener kassen. Salgserfaring er ikke nødvendigt, men en fordel.

Din hverdag:

Du bliver salgskonsulent i attraktive lokaler i hjertet af Nørrebro. Efter en grundig, lønnet oplæring modtager du dit HALLO salgsdiplom som du kan tage videre i din karriere. Du vil skulle ringe op til potentielle og eksisterende kunder og tilbyde Danmarks billigste mobilløsninger på TDC's netværk.

HALLO er mere end bare et mobilselskab, og du kan se frem til sociale arrangementer, fredagsbar og meget mere.

Lønnen består både af grundløn og høj provision uden loft!

Lyder det som noget for dig?

Skriv os en motiveret ansøgning via knappen "Send ansøgning" for at komme til samtale!


Se mere på vores ansøgersite: https://hallo.brandero.com

ORS/Small/929d041d_logo.pngHALLO MOBIL ApSKøbenhavn N2019-02-04T18:02:38.9802019-03-11T00:00:00
329946946Best One A/S søger ambitiøse salgskonsulenterProfile Kan du svare ja til følgende: Vil du gerne have en karriere hvor du selv bestemmer hvor meget du tjener?Har du talegaverne i orden?Har du erfaring med opsøgende salg?Er du god til at skabe relationer til kunder?Så er det dig som vi leder efter! Best One A S er specialister i online markedsføring og har i løbet af vores 3,5 år på bagen haft rivende vækst. Vi søger nye kræfter til vores i forvejen fantastiske salgsteam. Best One A S tilbyder følgende - Solid grundløn - Fantastisk provisionmodel uden loft- Bonus af egen kundeportefølje - Et suverænt arbejdsmiljø med de bedste sælgere i branchen - Et bagland med de bedste kvalifikationer - Firmabil - Udkørende salg Dine typiske opgaver - Du skal selv identificere potentielle kunder- Du skal ringe uopfordret og booke møder med kunderne - Forberede præsentation af kundens muligheder i den digitale verden- Rådgive kunderne til de rigtige investeringer, der giver dem det største udbytte.- Skabe din egen kundeportefølje- Afholde gentegningmøder med kunderne når deres aftaler udløber- Du skal med andre ord opbygge din egen forretning i forretningen Lyder det interessant, så skriv direkte til faton@best-one.dk eller læs mere på https: best-one.dk karriere marketingskonsulent

Kan du svare ja til følgende:


Vil du gerne have en karriere hvor du selv bestemmer hvor meget du tjener?
Har du talegaverne i orden?
Har du erfaring med opsøgende salg?
Er du god til at skabe relationer til kunder?

Så er det dig som vi leder efter!
 
Best One A/S er specialister i online markedsføring og har i løbet af vores 3,5 år på bagen haft rivende vækst. Vi søger nye kræfter til vores i forvejen fantastiske salgsteam.
 
Best One A/S tilbyder følgende;
- Solid grundløn
- Fantastisk provisionmodel uden loft
- Bonus af egen kundeportefølje
- Et suverænt arbejdsmiljø med de bedste sælgere i branchen
- Et bagland med de bedste kvalifikationer
- Firmabil
- Udkørende salg
 

Dine typiske opgaver;

- Du skal selv identificere potentielle kunder
- Du skal ringe uopfordret og booke møder med kunderne 
- Forberede præsentation af kundens muligheder i den digitale verden
- Rådgive kunderne til de rigtige investeringer, der giver dem det største udbytte.
- Skabe din egen kundeportefølje
- Afholde gentegningmøder med kunderne når deres aftaler udløber
- Du skal med andre ord opbygge din egen forretning i forretningen


Lyder det interessant, så skriv direkte til faton@best-one.dk eller læs mere på https://best-one.dk/karriere/marketingskonsulent/

 
ORS/Small/4707b19b_logo.jpegBest One A/SValby2019-01-23T11:00:15.6602019-03-08T00:00:00
329943146Teleperformance søger salgstalenter til VerisureRobot I forbindelse med samarbejdet imellem Teleperformance Danmark og Verisure, søger vi Salgstalenter til Verisures B2C salgsteam. Stillingen Som salgskonsulent hos Teleperformance er det dit job at sælge og have fokus på, hvad der skal til for at skabe både opsalg og krydssalg af høj kvalitet. Hvis du kan lide at skabe resultater over telefonen, tale med mennesker og arbejde på et vinderhold så har du fundet det rette sted hos os! Vores salgsteam arbejder i et konkurrencepræget miljø i en varierende hverdag i højt humør. Opgaven som salgskonsulent for Verisure indeholder B2C salg og rådgivning til nye kunder. Du er dagligt i kontakt med potentielle kunder, afdækker deres behov og tilbyder markedets bedste alarm- og sikringsløsninger. Startdato: 11. februar 2019 Arbejdstider: Hverdage mellem 9.00 20.00 Arbejdssted: Business Center Øresund, med hav- og strandudsigt, tæt ved Femøren Station, København Du er den person, vi leder efter, hvis du: har højt energiniveau og masser af gå på mod er målrettet og resultatorienteret, med stærk tro på egne evner er et konkurrencemenneske, vil gerne ligge som nr.1 i teamet, men vil stadig gerne udvikles har kant og bidrager gerne i den daglige dialog og udvikling af opgaverne har et stort gåpåmod og ikke lader dig slå ud af et nej har styr på dine salgsteknikker taler og skriver flydende dansk er udadvendt og har gode kommunikationsevner i tale såvel som på skrift Hvis du har erfaring fra salg, er det en klar fordel, men vigtigst er, at du hver dag er parat til at yde dit bedste for dine kunder over telefonen, i et konkurrencepræget miljø. Teleperformance tilbyder Vi sikrer, at du får den træning og uddannelse, der skal til, så du hele tiden udvikler dig og skaber succes i dit job. Det betyder, at du arbejder tæt sammen med ledelsen og kollegerne og samarbejdspartnere hos Teleperformance, hvor I løbende er i dialog om, hvordan du kan udvikle dit talent. Vi tror på, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor har vi stort fokus på en god og motiverende arbejdskultur, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs. Tonen hos Teleperformance er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet. Du får en arbejdsplads, der investerer i din professionelle og personlige udvikling. Du vil få en række værktøjer og kompetencer, som du kan bruge i hele dit liv og din karriere. Der er også mulighed for at følge en af de forskellige karriereveje i virksomheden, både nationalt og internationalt. Stillingen er en fastansættelse på 37 timer per uge. Personalegoder Hos Teleperformance tilbyder vi dig en række personalegoder, som eksempelvis mulighed for frivillig pension, gratis sundhedssikring, kantineordning hos Meyers kantine, og det er naturligvis altid gratis frugt og kaffe du kan forsyne dig med. Ansøgning Interesseret? Søg straks via linket, da vi afholder samtaler og ansætter løbende. Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte HR Konsulent Jannicke Jenssen på telefon 31223648 eller e-mail jannicke.jenssen@teleperformance.com Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world s leading companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction.

I forbindelse med samarbejdet imellem Teleperformance Danmark og Verisure, søger vi Salgstalenter til Verisures B2C salgsteam.

Stillingen

Som salgskonsulent hos Teleperformance er det dit job at sælge og have fokus på, hvad der skal til for at skabe både opsalg og krydssalg af høj kvalitet. Hvis du kan lide at skabe resultater over telefonen, tale med mennesker og arbejde på et vinderhold – så har du fundet det rette sted hos os!

Vores salgsteam arbejder i et konkurrencepræget miljø i en varierende hverdag i højt humør.

Opgaven som salgskonsulent for Verisure indeholder B2C salg og rådgivning til nye kunder. Du er dagligt i kontakt med potentielle kunder, afdækker deres behov og tilbyder markedets bedste alarm- og sikringsløsninger.

Startdato: 11. februar 2019

Arbejdstider: Hverdage mellem 9.00 – 20.00

Arbejdssted: Business Center Øresund, med hav- og strandudsigt, tæt ved Femøren Station, København

Du er den person, vi leder efter, hvis du:

  • har højt energiniveau og masser af gå på mod
  • er målrettet og resultatorienteret, med stærk tro på egne evner
  • er et konkurrencemenneske, vil gerne ligge som nr.1 i teamet, men vil stadig gerne udvikles
  • har kant og bidrager gerne i den daglige dialog og udvikling af opgaverne
  • har et stort gåpåmod og ikke lader dig slå ud af et nej
  • har styr på dine salgsteknikker
  • taler og skriver flydende dansk
  • er udadvendt og har gode kommunikationsevner i tale såvel som på skrift

Hvis du har erfaring fra salg, er det en klar fordel, men vigtigst er, at du hver dag er parat til at yde dit bedste for dine kunder over telefonen, i et konkurrencepræget miljø.

Teleperformance tilbyder

Vi sikrer, at du får den træning og uddannelse, der skal til, så du hele tiden udvikler dig og skaber succes i dit job. Det betyder, at du arbejder tæt sammen med ledelsen og kollegerne og samarbejdspartnere hos Teleperformance, hvor I løbende er i dialog om, hvordan du kan udvikle dit talent.

Vi tror på, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor har vi stort fokus på en god og motiverende arbejdskultur, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs.

Tonen hos Teleperformance er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet.

Du får en arbejdsplads, der investerer i din professionelle og personlige udvikling. Du vil få en række værktøjer og kompetencer, som du kan bruge i hele dit liv og din karriere. Der er også mulighed for at følge en af de forskellige karriereveje i virksomheden, både nationalt og internationalt.

Stillingen er en fastansættelse på 37 timer per uge.

Personalegoder

Hos Teleperformance tilbyder vi dig en række personalegoder, som eksempelvis mulighed for frivillig pension, gratis sundhedssikring, kantineordning hos Meyers kantine, og det er naturligvis altid gratis frugt og kaffe du kan forsyne dig med.

Ansøgning

Interesseret? Søg straks via linket, da vi afholder samtaler og ansætter løbende.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte HR Konsulent Jannicke Jenssen på telefon 31223648 eller e-mail jannicke.jenssen@teleperformance.com

Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world’s leading companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group’s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction.

Teleperformance DanmarkKøbenhavn S2019-02-05T00:00:002019-03-16T00:00:00
329940409SALGSKONSULENT KØBENHAVN - God løn+provision - Deltid/Fuldtid - Vi står for oplæringRobot SALESCORP - Et af Danmarks ældste salgsbureaurer søger netop nu nye salgskonsulenter. Hos SALESCORP er din personlighed mindst lige så vigtig som din erfaring. Værktøjerne til at sælge og levere en god service skal vi nok hjælpe dig med, idet vi tilbyder et grundigt trænings- og uddannelsesforløb til en værdi af 25.000. Tjek video fra vores arbejdsplads her: https: www.facebook.com salescorp videos 1751743124912698 VI TILBYDER: • Fast time løn provision • Uddannelse og karrieremuligheder • Job med karrieremuligheder • Fuldtid deltid • Vi sælger anerkendte produkter som Callme, Canal Digital, Forsikringer, Blue Energy • Verdens BEDSTE kollegaer • Arbejdsplads i København • Tæt på metro st. • Gratis parkering • En løn som slår de fleste • Vildeste personalefester Ansøg direkte via linket eller ring sms til Lasse på 92141123 for at høre mere omkring jobbet.

SALESCORP - Et af Danmarks ældste salgsbureaurer søger netop nu nye salgskonsulenter.

Hos SALESCORP er din personlighed mindst lige så vigtig som din erfaring. Værktøjerne til at sælge og levere en god service skal vi nok hjælpe dig med, idet vi tilbyder et grundigt trænings- og uddannelsesforløb til en værdi af 25.000.

Tjek video fra vores arbejdsplads her: https://www.facebook.com/salescorp/videos/1751743124912698/

VI TILBYDER:

• Fast time løn + provision

• Uddannelse og karrieremuligheder

• Job med karrieremuligheder

• Fuldtid/deltid

• Vi sælger anerkendte produkter som Callme, Canal Digital, Forsikringer, Blue Energy

• Verdens BEDSTE kollegaer

• Arbejdsplads i København

• Tæt på metro st.

• Gratis parkering

• En løn som slår de fleste

• Vildeste personalefester

 

Ansøg direkte via linket eller ring/sms til Lasse på 92141123 for at høre mere omkring jobbet.

Salescorp Denmark ApSKøbenhavn S2019-01-10T00:00:002019-03-07T00:00:00
329934587Ligula Hospitality Group i København søger SÆLGERRobot Findes der noget bedre end at afslutte et salg og nå dine mål? Er du selvkørende, dygtig til at skabe relationer og er du stræbsom og når dine salgsmål? så er denne stilling måske noget for dig. Som sælger for vores 4 hoteller i København er det vigtigt, at du har branche erfaring. Vi ser dig sprængfyldt med energi, godt humør, løsningsorienteret og trives med at være ude hos kunderne. Du er nysgerrig af natur og proaktiv i dit salg. Det er en nødvendighed at du har datadisciplin og at du kan samarbejde strategisk med vores hoteller. Hverdagens ansvarsområde: • Opsøge nye markeder • Kundepleje • Salgsbesøg salgsrejser messer • Fremvisninger af hotellerne • Kundearrangementer • Udarbejde salgsstrategi i samarbejde med hotelcheferne Uddannelse kompetencer • Serviceøkonom • Salgserfaring og branchekendskab • Erfaring med opsøgende salg • Gerne et netværk som kan benyttes i denne stilling • Du er en stærk systembruger hvad enten det er Word, Excel, PowerPoint eller hotel systemer CRM Hos os får du En mulighed for, at blive en del af en fantastisk rejse. Du har naturligvis en plads i ledergruppen. Til dagligt referer du til Country Manager Danmark og har 1 kryds reference til Director of Sales, som er placeret i Stockholm. Vi tilbyder en løn pakke med pension og kørepenge. OM OS Ligula Hospitality Group AB er moderselskab i en koncern, der ejer, administrerer og udvikler koncepter og varemærker inden for hotel- og restaurationsbranchen. Vi driver hotelvirksomhed under varemærkerne ProfilHotels, Collection By Ligula, Motel L, Good Morning Hotels og Apartments By Ligula. Desuden er vi franchisetagere af to enheder i kæden Park Inn by Radisson. Vi driver enheder rundt i hele Sverige samt Danmark (København) og har senest tilføjet 7 nye hoteller i Tyskland til Ligulas portefølje. I tilslutning til hotellerne driver vi endvidere restaurationer under varemærkerne Pipes of Scotland, La Gare, Plaza Grill, The Side Bar, Angelini, The Library Bar og Sofiehof. Vi venter i spænding på at høre fra dig. Venligst søg via nedenstående linkFindes der noget bedre end at afslutte et salg og nå dine mål?
Er du selvkørende, dygtig til at skabe relationer og er du stræbsom og når dine salgsmål? så er denne stilling måske noget for dig.

Som sælger for vores 4 hoteller i København er det vigtigt, at du har branche erfaring. Vi ser dig sprængfyldt med energi, godt humør, løsningsorienteret og trives med at være ude hos kunderne. Du er nysgerrig af natur og proaktiv i dit salg.
Det er en nødvendighed at du har datadisciplin og at du kan samarbejde strategisk med vores hoteller.

Hverdagens ansvarsområde:

   • Opsøge nye markeder
   • Kundepleje
   • Salgsbesøg / salgsrejser / messer
   • Fremvisninger af hotellerne
   • Kundearrangementer
   • Udarbejde salgsstrategi i samarbejde med hotelcheferne


Uddannelse / kompetencer

   • Serviceøkonom
   • Salgserfaring og branchekendskab
   • Erfaring med opsøgende salg
   • Gerne et netværk som kan benyttes i denne stilling
   • Du er en stærk systembruger hvad enten det er Word, Excel, PowerPoint eller hotel systemer/CRM


Hos os får du
En mulighed for, at blive en del af en fantastisk rejse. Du har naturligvis en plads i ledergruppen. Til dagligt referer du til Country Manager – Danmark og har 1 kryds reference til Director of Sales, som er placeret i Stockholm. Vi tilbyder en løn pakke med pension og kørepenge.


OM OS
Ligula Hospitality Group AB er moderselskab i en koncern, der ejer, administrerer og udvikler koncepter og varemærker inden for hotel- og restaurationsbranchen. Vi driver hotelvirksomhed under varemærkerne ProfilHotels, Collection By Ligula, Motel L, Good Morning Hotels og Apartments By Ligula. Desuden er vi franchisetagere af to enheder i kæden Park Inn by Radisson. Vi driver enheder rundt i hele Sverige samt Danmark (København) og har senest tilføjet 7 nye hoteller i Tyskland til Ligulas portefølje. I tilslutning til hotellerne driver vi endvidere restaurationer under varemærkerne Pipes of Scotland, La Gare, Plaza Grill,
The Side Bar, Angelini, The Library Bar og Sofiehof. 


Vi venter i spænding på at høre fra dig.

Venligst søg via nedenstående link

 

FUGL LEONHARDTKøbenhavn V2019-01-02T00:00:002019-02-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Intern salgskonsulent hos HALLO

HALLO MOBIL ApS

København N
Intern salgskonsulent hos HALLO Kan du sælge sand i Sahara og vand i Atlanterhavet? HALLO søger skarpe fuldtidskonsulenter til salg internt i Danmarks hurtigst voksende teleselskab med en startløn på 18.000kr! Din profil: Du er en vinder. At kalde d...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Best One A/S søger ambitiøse salgskonsulenter

Best One A/S

Valby
Kan du svare ja til følgende: Vil du gerne have en karriere hvor du selv bestemmer hvor meget du tjener?Har du talegaverne i orden?Har du erfaring med opsøgende salg?Er du god til at skabe relationer til kunder?Så er det dig som vi leder efter! Best...
Indrykket:23. januar 2019
Udløbsdato:8. marts 2019

Teleperformance søger salgstalenter til Verisure

Teleperformance Danmark

København S
I forbindelse med samarbejdet imellem Teleperformance Danmark og Verisure, søger vi Salgstalenter til Verisures B2C salgsteam. Stillingen Som salgskonsulent hos Teleperformance er det dit job at sælge og have fokus på, hvad der skal til for at skabe...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:16. marts 2019

SALGSKONSULENT KØBENHAVN - God løn+provision - Deltid/Fuldtid - Vi står for oplæring

Salescorp Denmark ApS

København S
SALESCORP - Et af Danmarks ældste salgsbureaurer søger netop nu nye salgskonsulenter. Hos SALESCORP er din personlighed mindst lige så vigtig som din erfaring. Værktøjerne til at sælge og levere en god service skal vi nok hjælpe dig med, idet vi til...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:7. marts 2019

Ligula Hospitality Group i København søger SÆLGER

FUGL LEONHARDT

København V
Findes der noget bedre end at afslutte et salg og nå dine mål? Er du selvkørende, dygtig til at skabe relationer og er du stræbsom og når dine salgsmål? så er denne stilling måske noget for dig. Som sælger for vores 4 hoteller i København er det vig...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:22. februar 2019