Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SALGSKONSULENT SUNDHEDSSEKTOREN

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329825032Phoenix-6e3f2ab812018-06-04T00:00:00SALGSKONSULENT SUNDHEDSSEKTOREN

DISTRIKT JYLLAND

Standard Systemer har travlt og søger derfor en dygtig og kompetent salgskonsulent til salg af produkter i sundhedssektoren i distriktet Jylland & Fyn. Med reference til den adm. direktør får du en alsidig stilling med dygtige og erfarne kollegaer på vores hovedkontor i Brønshøj.

JOBBET

I tæt samarbejde med de øvrige 2 sælgere på Sjælland rådgiver du kunder, besøger hospitaler, plejehjem, hospice, bosteder mv., men med primær fokus på hospitaler.

Salgskonsulentens opgaver vil bl.a. bestå af:

  • Besøg hos eksisterende og potentielle kunder med udgangspunkt fra dit hjemmekontor i Jylland
  • Besøg hos forskellige afdelinger på regionernes hospitaler, indkøbere, tekniske afdelinger, mv.
  • Ansvar for udarbejdelse af tilbud, opfølgning og rapportering
  • Afholdelse af salgsrettede aktiviteter og møder

KVALIFIKATIONER

Din uddannelsesmæssige baggrund kunne være af salgsmæssig karakter, og/eller en sundhedsfaglig uddannelse, som eksempelvis sygeplejerske.

Du har nogle års erfaring fra en tilsvarende stilling, og det vil være en stor fordel hvis du allerede har et netværk på de jyske hospitaler.

Teknisk indsigt i vores produkter vil være et krav, idet du skal kunne sætte dig ind i kundernes dagligdag og deres udfordringer, og på den baggrund tilbyde rådgivning.

Som person har du en positiv indstilling og finder det naturligt at opbygge gode samarbejdsrelationer både med kolleger og kunder. Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer, og i dagligdagen opfattes du som loyal, engageret, ansvarsbevidst og resultatorienteret.

Du er i stand til at tage ansvar og arbejder selvstændigt, struktureret og systematisk samt har en professionel tilgang til opgaven. Du har som nævnt godt kendskab til distriktet samt har et godt købmandskab kombineret med teknisk flair. Endvidere er det væsentligt, at du er detaljeorienteret for at kunne diskutere løsninger med kollegaer og kunder. Du trives med udfordringer i et travlt miljø med mange bolde i luften.

VI TILBYDER

Et spændende og udfordrende job i en organisation i udvikling. Et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø med en flad organisationplan hvor alle løfter i flok. Dagligdagen er præget af travlhed, og stiller store krav til dit engagement. Oplæring i vores produktprogram er en selvfølge, ligesom du selv er med til at præge dit job fremadrettet.

Løn i henhold til kvalifikationer indeholdende fast løn, bilordning, pensionsordning samt sundhedsforsikring.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Send os din ansøgning samt CV allerede i dag til twp@standardsystem.dk

Eventuelle spørgsmål rettes til Thomas Werdelin Philipsen på tlf.  23 23 23 29

Ansættelse : hurtigst muligt.

Vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale, så send din ansøgning og CV allerede i dag. Alle ansøgninger behandles fortroligt. Se mere om Standard Systemer på http://www.standardsystem.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

2018-06-30T00:50:48.603 DISTRIKT JYLLAND Standard Systemer har travlt og søger derfor en dygtig og kompetent salgskonsulent til salg af produkter i sundhedssektoren i distriktet Jylland Fyn. Med reference til den adm. direktør får du en alsidig stilling med dygtige og erfarne kollegaer på vores hovedkontor i Brønshøj. JOBBET I tæt samarbejde med de øvrige 2 sælgere på Sjælland rådgiver du kunder, besøger hospitaler, plejehjem, hospice, bosteder mv., men med primær fokus på hospitaler. Salgskonsulentens opgaver vil bl.a. bestå af: Besøg hos eksisterende og potentielle kunder med udgangspunkt fra dit hjemmekontor i Jylland Besøg hos forskellige afdelinger på regionernes hospitaler, indkøbere, tekniske afdelinger, mv. Ansvar for udarbejdelse af tilbud, opfølgning og rapportering Afholdelse af salgsrettede aktiviteter og møder KVALIFIKATIONER Din uddannelsesmæssige baggrund kunne være af salgsmæssig karakter, og eller en sundhedsfaglig uddannelse, som eksempelvis sygeplejerske. Du har nogle års erfaring fra en tilsvarende stilling, og det vil være en stor fordel hvis du allerede har et netværk på de jyske hospitaler. Teknisk indsigt i vores produkter vil være et krav, idet du skal kunne sætte dig ind i kundernes dagligdag og deres udfordringer, og på den baggrund tilbyde rådgivning. Som person har du en positiv indstilling og finder det naturligt at opbygge gode samarbejdsrelationer både med kolleger og kunder. Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer, og i dagligdagen opfattes du som loyal, engageret, ansvarsbevidst og resultatorienteret. Du er i stand til at tage ansvar og arbejder selvstændigt, struktureret og systematisk samt har en professionel tilgang til opgaven. Du har som nævnt godt kendskab til distriktet samt har et godt købmandskab kombineret med teknisk flair. Endvidere er det væsentligt, at du er detaljeorienteret for at kunne diskutere løsninger med kollegaer og kunder. Du trives med udfordringer i et travlt miljø med mange bolde i luften. VI TILBYDER Et spændende og udfordrende job i en organisation i udvikling. Et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø med en flad organisationplan hvor alle løfter i flok. Dagligdagen er præget af travlhed, og stiller store krav til dit engagement. Oplæring i vores produktprogram er en selvfølge, ligesom du selv er med til at præge dit job fremadrettet. Løn i henhold til kvalifikationer indeholdende fast løn, bilordning, pensionsordning samt sundhedsforsikring. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Send os din ansøgning samt CV allerede i dag til twp@standardsystem.dk Eventuelle spørgsmål rettes til Thomas Werdelin Philipsen på tlf. 23 23 23 29 Ansættelse : hurtigst muligt. Vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale, så send din ansøgning og CV allerede i dag. Alle ansøgninger behandles fortroligt. Se mere om Standard Systemer på http: www.standardsystem.dk Vi glæder os til at høre fra dig!11Jobnet6e3f2ab8100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-29T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3278306Standard Systemer ApS11Kobbelvænget 742700BrønshøjDKDanmark155.7103786012.48025080
twp@standardsystem.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent583754JobNet48344771000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e3f2ab8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e3f2ab8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e3f2ab8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e3f2ab8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgMed et job indenfor Salg bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Salgskonsulent lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg355427581Thomas Werdelin Philipsentwp@standardsystem.dkDKDanmarkDKDanmark329965491Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere? I Salespartners TM søger vi telemarketingssælgere til vores afdelinger i Odense, Vanløse, Roskilde, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding.Basic Som salgskonsulent i SalesPartners TM bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler. SalesPartners TM er en af Danmarks førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Roskilde, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding. Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent. Vi søger både fuldtidsansatte samt deltidsansatte. (Som deltid skal du som minimum have 2 vagter af 4 timer af ugen). Vi tilbyder: Fast løn på min. 100 kr. i timen inkl. salgsbonus for opnåede resultater.En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.Mulighed for at tage weekendvagter. Vi forventer: Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.At du er god til at bruge dine taleevner.At du er konkurrenceminded.At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation salg. Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via knappen Send ansøgning . Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere. Se mere på vores ansøgersite: https: salespartners-tm.brandero.com

Som salgskonsulent i SalesPartners TM bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

SalesPartners TM er en af Danmarks førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Roskilde, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding.

Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent.

Vi søger både fuldtidsansatte samt deltidsansatte. (Som deltid skal du som minimum have 2 vagter af 4 timer af ugen).

Vi tilbyder:

  • Fast løn på min. 100 kr. i timen inkl. salgsbonus for opnåede resultater.
  • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
  • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
  • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
  • Mulighed for at tage weekendvagter.

Vi forventer:

  • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
  • At du er god til at bruge dine taleevner.
  • At du er konkurrenceminded.
  • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via knappen "Send ansøgning".

Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

Se mere på vores ansøgersite: https://salespartners-tm.brandero.com

ORS/Small/36df31f8_logo.pngSalesPartners GroupVanløse2019-02-25T11:00:11.8402019-04-25T00:00:00
330001338Salgskonsulent / kørende sælgerProfile Søger du en arbejdsplads hvor du kan udvikle og fremvise dine kompetencer? Vi søger lige nu 2 personer til Rødovre og 1 person til Odense til vores team. Jobbet er et kombinationsjob og består af to dele:Salgskonsulent i Odense rosengårdscenteret ELLER i Rødovre centrum. Du er top sælger, og lader ikke en kunde gå før de har fået salgstalen.Kørende sælger til messer markeder, som også kan levere produkter til kunderne. Dette job foregår over hele landet oftest weekender. Du søger en EVENTYRLIG arbejdsplads, og har altid haft svært ved det samme almindelige job fra 8-16. Jobbet er deltids. Det får du:Grundløn og høj realistisk provision uden loft.En proffesionel og eventyrlig arbejdsplads med mulighed for udvikling. Proffessionelle og erfarne kollegaer fra hele landet. En grundig oplæring af produkterne og virksomhedens vision. Løbende arrangementer og kursusser. Kørsel og hotel betalt ved afstand. Det ønsker vi:Salgserfaring. Det er dog ikke et must at have salgserfaring, så længe du BRÆNDER for at lære samt sælge.Du er stabil, ansvarsbevidst, pligtopfyldende og stræber efter at opnå mål. Du er fleksibel, på baggrund af de korrekte arbejdsforhold.Du er en team-player, men elsker konkurrence. Du taler dansk og kan begå dig på engelsk.Om virksomheden:World of Comfort er en dansk virksomhed hvis supplement består af Nordens mest eksklusive behandlingsprodukter. Vi har gennem tiden været et hjælpemiddel i hele Skandinavien, for at lindre både fysiske som psykiske lidelser. Vores kerneprodukt er massagestole, men vi har også mange andre produkter i vores sortiment såsom senge, sofaer, sauna og mindre massageprodukter m.m. Vi har hovedkontor på Ørestads Boulevard og Kolding. Pop-up butikker i Rødovre Centrum og Rosengårdscentret. Send en ansøgning og CV til Isam via knappen Send ansøgning . Ved yderligere spørgsmål omkring jobbet kontakt da 26 78 20 07 . HUSK i din ansøgning at fortælle hvilken lokation du søger til. Samtaler vil blive holdt løbende i Kolding, Odense eller København. Vi vil kontakte fra dagsdato og frem til start maj ved en samtale. Se mere på vores ansøgersite: https: worldofcomfort.brandero.com
Søger du en arbejdsplads hvor du kan udvikle og fremvise dine kompetencer?

Vi søger lige nu 2 personer til Rødovre og 1 person til Odense til vores team.  
Jobbet er et kombinationsjob og består af to dele:
  1. Salgskonsulent i Odense rosengårdscenteret ELLER i Rødovre centrum. Du er top sælger, og lader ikke en kunde gå før de har fået salgstalen.
  2. Kørende sælger til messer/markeder, som også kan levere produkter til kunderne. Dette job foregår over hele landet oftest weekender. Du søger en EVENTYRLIG arbejdsplads, og har altid haft svært ved det samme almindelige job fra 8-16.  
Jobbet er deltids.

Det får du:
  • Grundløn og høj realistisk provision uden loft.
  • En proffesionel og eventyrlig arbejdsplads med mulighed for udvikling.
  • Proffessionelle og erfarne kollegaer fra hele landet.
  • En grundig oplæring af produkterne og virksomhedens vision.
  • Løbende arrangementer og kursusser. 
  • Kørsel og hotel betalt ved afstand.
Det ønsker vi:
  • Salgserfaring. Det er dog ikke et must at have salgserfaring, så længe du BRÆNDER for at lære samt sælge.
  • Du er stabil, ansvarsbevidst, pligtopfyldende og stræber efter at opnå mål.
  • Du er fleksibel, på baggrund af de korrekte arbejdsforhold.
  • Du er en team-player, men elsker konkurrence.
  • Du taler dansk og kan begå dig på engelsk.
Om virksomheden:
World of Comfort er en dansk virksomhed hvis supplement består af Nordens mest eksklusive behandlingsprodukter. Vi har gennem tiden været et hjælpemiddel i hele Skandinavien, for at lindre både fysiske som psykiske lidelser. Vores kerneprodukt er massagestole, men vi har også mange andre produkter i vores sortiment; såsom senge, sofaer, sauna og mindre massageprodukter m.m. 

Vi har hovedkontor på Ørestads Boulevard og Kolding. Pop-up butikker i Rødovre Centrum og Rosengårdscentret.

Send en ansøgning og CV til Isam via knappen "Send ansøgning".

Ved yderligere spørgsmål omkring jobbet kontakt da 26 78 20 07 .
HUSK i din ansøgning at fortælle hvilken lokation du søger til.

Samtaler vil blive holdt løbende i Kolding, Odense eller København. Vi vil kontakte fra dagsdato og frem til start maj ved en samtale.

Se mere på vores ansøgersite: https://worldofcomfort.brandero.com

ORS/Small/3619e43b_logo.pngWorld of ComfortOdense & Rødovre2019-04-05T10:00:24.4402019-05-19T00:00:00
329978845Skab din egen fremtid - bliv specialist i content marketing med fokus på løsninger og salg!Robot I stillingen som sælgende Campaign Manager, vil du få tildelt et forretningsområde og en branche du senere vil blive ekspert i. Du vil nemlig starte din helt egen kampagne med research i branchen, hvor du går i dybden og undersøger de tendenser der rør sig. Når du forstår de til tider komplekse sammenhænge i den branche du sidder med, er du klar til den sjove del: At skabe værdi for relevante kunder, og finansiere dit projekt! Du får 100 ejerskab over din udgivelse, har kontakt til journalister og redaktion og vigtigst, de kunder og virksomheder der kan komme ud med deres budskab gennem din cross-media kanal. Dine kunder er eksperter og det er derfor altafgørende at man har styr på sine ting, overholder sine deadlines, tør være nysgerrig og kan analysere sig frem til kundens behov. Sammen med kunden skal du finde lige præcis den løsning der giver mening for deres virksomhed eller produkt, for at sikre den størst mulige effekt. European Media Partner En del af noget større Alle virksomheder kan prale af, at de er noget særligt. Men hos European Media Partner bliver du en del af noget større. Vi er geografisk placeret i 5 storbyer rundt om i Europa. Du vil få over 100 kollegaer der sidder med præcis samme ansvar som dig, nemlig at skabe værdi for kunderne. Dine kollegaer er strukturerede, energifyldte og kaster en masse bolde i luften og griber dem også igen. Vi forventer at du på samme måde kan holde hovedet koldt, håndtere stressende situationer og samtidigt gøre hverdagen til en fest. Vi arbejder som team om at nå vores mål, men det er kun dig selv der kan gøre dit produkt til det fedeste i verden. Når du oplever succeser kan du være 100 sikker på, at dine kollegaer vil være der til at fejre det med dig. Vi går nemlig op i det gode arbejdsmiljø hvor der er plads til succeser og hvor vi hjælper hinanden når opgaverne bliver for uoverskuelige. Vi forventer af dig at du er arbejdsom, energisk og bevidst om dine egne evner. Du har måske relevant erfaring fra en lignende stilling eller en relevant uddannelse. Det er dog overhoved ikke et krav for at komme i betragtning til stillingen. Det vigtigste er, at du kan håndtere stressede situationer og strukturere din tid, samt være bevidst med det ansvar du står op til hver morgen. Vi arbejder hver dag på at skabe tilfredse kunder og det er derfor vigtigt at du er villig til at yde en ekstra indsats og trives med komplekse arbejdsopgaver. Om du lige er blevet færdiguddannet fra gymnasiet, afsluttet din bachelor eller bare komplet autodidakt er for os underordnet, så længe du kan se dig selv i ovenstående og brænder for en tilværelse hvor du selv er med til at skabe din fremtid, er du velkommen til at sende os en ansøgning. Har du lyst til at høre mere eller har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores Junior Recruiter Andreas Nielsen, på telefon eller mail.

I stillingen som sælgende Campaign Manager, vil du få tildelt et forretningsområde og en branche du senere vil blive ekspert i. Du vil nemlig starte din helt egen kampagne med research i branchen, hvor du går i dybden og undersøger de tendenser der rør sig. Når du forstår de til tider komplekse sammenhænge i den branche du sidder med, er du klar til den sjove del: At skabe værdi for relevante kunder, og finansiere dit projekt!

 

Du får 100% ejerskab over din udgivelse, har kontakt til journalister og redaktion – og vigtigst, de kunder og virksomheder der kan komme ud med deres budskab gennem din cross-media kanal.

Dine kunder er eksperter og det er derfor altafgørende at man har styr på sine ting, overholder sine deadlines, tør være nysgerrig og kan analysere sig frem til kundens behov. Sammen med kunden skal du finde lige præcis den løsning der giver mening for deres virksomhed eller produkt, for at sikre den størst mulige effekt.

 

European Media Partner – En del af noget større

Alle virksomheder kan prale af, at de er noget særligt. Men hos European Media Partner bliver du en del af noget større. Vi er geografisk placeret i 5 storbyer rundt om i Europa. Du vil få over 100 kollegaer der sidder med præcis samme ansvar som dig, nemlig at skabe værdi for kunderne.

Dine kollegaer er strukturerede, energifyldte og kaster en masse bolde i luften – og griber dem også igen. Vi forventer at du på samme måde kan holde hovedet koldt, håndtere stressende situationer og samtidigt gøre hverdagen til en fest. Vi arbejder som team om at nå vores mål, men det er kun dig selv der kan gøre dit produkt til det fedeste i verden. Når du oplever succeser kan du være 100% sikker på, at dine kollegaer vil være der til at fejre det med dig. Vi går nemlig op i det gode arbejdsmiljø hvor der er plads til succeser og hvor vi hjælper hinanden når opgaverne bliver for uoverskuelige.

 

 

Vi forventer af dig…

at du er arbejdsom, energisk og bevidst om dine egne evner. Du har måske relevant erfaring fra en lignende stilling eller en relevant uddannelse. Det er dog overhoved ikke et krav for at komme i betragtning til stillingen. Det vigtigste er, at du kan håndtere stressede situationer og strukturere din tid, samt være bevidst med det ansvar du står op til hver morgen. Vi arbejder hver dag på at skabe tilfredse kunder og det er derfor vigtigt at du er villig til at yde en ekstra indsats og trives med komplekse arbejdsopgaver.

Om du lige er blevet færdiguddannet fra gymnasiet, afsluttet din bachelor eller bare komplet autodidakt er for os underordnet, så længe du kan se dig selv i ovenstående og brænder for en tilværelse hvor du selv er med til at skabe din fremtid, er du velkommen til at sende os en ansøgning.

 

Har du lyst til at høre mere eller har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores Junior Recruiter Andreas Nielsen, på telefon eller mail.

EUROPEAN MEDIA PARTNER DANMARK ApSKøbenhavn K2019-03-15T00:00:002019-05-10T00:00:00
329974756Sælgende projektlederRobot Er du en skarp sælger med øje for detaljer? Trives du med udvikling og et højt energiniveau? Så er du måske vores nye sælgende Campaign Manager! Hos European Media Partner søger vi løbende salgstalenter. Kandidaterne vi søger besidder et højt energiniveau, evne til at skabe relation til sine kunder og ser muligheder frem for begrænsninger. Vi oplever stigende efterspørgsel på vores produkt, og derfor skal du ikke tøve med at sende en ansøgning, hvis du kan se dig selv i stillingen. Dit vigtigste værktøj i stillingen, vil være din stemme og telefonen. Du får ansvar for dine egne print og online kampagner, hvilket blandt andet indeholder arbejdsopgaver som daglig kontakt til dine journalister, overholde deadlines og nå dine opstillede salgsmål da den hovedsaglige tid af dagen går med salg af annoncepladser i din kampagne til nogle af Danmarks største virksomheder. Som Campaign Manager i European Media Partner kickstarter du din udvikling på alle parametre inden for salg og projektledelse. Hos os kan du bygge din karriere videre til at blive leder for et eget team af sælgere, til Office Manager eller Sales Director for et helt kontor. Det kan være her i København eller du kan gå videre internationalt på en af vores andre kontorer i Amsterdam, Hamburg, Oslo eller Malmø. Det kan også blive dig, der skal hjælpe med at åbne kontorer i nye lande, da vi indenfor de nærmeste år sigter efter at åbne flere kontorer i Europa. European Media Partner er et ungt, sultent og kraftigt ekspansivt firma, som i dag opererer på fire europæiske markeder, med et konstant sigte efter mere. Vores firma præges af en utrolig stærk salgskultur, et sted med vindermentalitet hvor alle succeshistorier skabes af vores ansatte. En firmakultur som er gennemsyret af entrepenørånd ud i alles fingerspidser. Vi har en ekspertise indenfor Content Marketing hvor vores målsætning er konstant at levere innovative løsninger som spreder vore annoncørers budskaber. Du har måske erfaring eller uddannelse inden for salg, men det er ikke noget krav, da vi tror mere på personer og personligheder end en lang og flot uddannelse, og stiller derfor ingen specifikke krav til din uddannelsesmæssige baggrund. Vi forventer dog, at du har viljen, modet og evnen til, at lære vores produkt at kende, så du kan blive en del af holdet og en af eksperterne i content marketing. Vi distribuerer relevant information af højeste kvalitet, som med gennemtænkte og aktuelle emner skaber maksimal fokus og medieeksponering for vores kunder. Dette gøres med nogle af de største og mest erfarne danske aviser. Alle vores udgivelser udkommer online og kan ses her: https: issuu.com europeanmediapartner

Er du en skarp sælger med øje for detaljer? Trives du med udvikling og et højt energiniveau? Så er du måske vores nye sælgende Campaign Manager!

 

Hos European Media Partner søger vi løbende salgstalenter. Kandidaterne vi søger besidder et højt energiniveau, evne til at skabe relation til sine kunder og ser muligheder frem for begrænsninger. Vi oplever stigende efterspørgsel på vores produkt, og derfor skal du ikke tøve med at sende en ansøgning, hvis du kan se dig selv i stillingen.

 

Dit vigtigste værktøj i stillingen, vil være din stemme og telefonen.

Du får ansvar for dine egne print og online kampagner, hvilket blandt andet indeholder arbejdsopgaver som daglig kontakt til dine journalister, overholde deadlines og nå dine opstillede salgsmål da den hovedsaglige tid af dagen går med salg af annoncepladser i din kampagne til nogle af Danmarks største virksomheder.

 

Som Campaign Manager i European Media Partner kickstarter du din udvikling på alle parametre inden for salg og projektledelse. Hos os kan du bygge din karriere videre til at blive leder for et eget team af sælgere, til Office Manager eller Sales Director for et helt kontor. Det kan være her i København eller du kan gå videre internationalt på en af vores andre kontorer i Amsterdam, Hamburg, Oslo eller Malmø. Det kan også blive dig, der skal hjælpe med at åbne kontorer i nye lande, da vi indenfor de nærmeste år sigter efter at åbne flere kontorer i Europa.

 

European Media Partner er et ungt, sultent og kraftigt ekspansivt firma, som i dag opererer på fire europæiske markeder, med et konstant sigte efter mere. Vores firma præges af en utrolig stærk salgskultur, et sted med vindermentalitet hvor alle succeshistorier skabes af vores ansatte. En firmakultur som er gennemsyret af entrepenørånd ud i alles fingerspidser. Vi har en ekspertise indenfor Content Marketing hvor vores målsætning er konstant at levere innovative løsninger som spreder vore annoncørers budskaber.

 

Du har måske erfaring eller uddannelse inden for salg, men det er ikke noget krav, da vi tror mere på personer og personligheder end en lang og flot uddannelse, og stiller derfor ingen specifikke krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Vi forventer dog, at du har viljen, modet og evnen til, at lære vores produkt at kende, så du kan blive en del af holdet og en af eksperterne i content marketing.

 

Vi distribuerer relevant information af højeste kvalitet, som med gennemtænkte og aktuelle emner skaber maksimal fokus og medieeksponering for vores kunder. Dette gøres med nogle af de største og mest erfarne danske aviser.

Alle vores udgivelser udkommer online og kan ses her: https://issuu.com/europeanmediapartner

EUROPEAN MEDIA PARTNER DANMARK ApSKøbenhavn K2019-03-08T00:00:002019-05-03T00:00:00
329981308God mulighed for at skyde en salgskarriere i gang, med motiverende personligheder omkring dig!Robot Vi i salgsbranchen bliver tit skudt i skoene, at enten behandler vi vores mandskab dårligt og presser dem så meget, at de går psykisk ned og har mange sygedage, eller at vi smider dem på porten, hvis de blot har én skidt måned. I AM prøver vi altid, at gøre tingene anderledes. Vi stiller stadigvæk høje krav til performance og kvalitet, måske de højeste i branchen faktisk. Det gør vi, fordi at de fleste rummer mere potentiale end de selv umiddelbart tror, det skal bare udvikles og trænes. Vi ved også, at ikke alle mennesker er ens, men at vi alle har noget at bidrage med. Det er der her 2 eksempler på. Kasper Kasper er Senior account manager på vores kontor i Aarhus. Kasper er ikke en af vores højeste leverende sælgere, hvis vi kigger på performance. Men kigger vi lidt bedre efter, så bidrager Kasper med så meget andet. Kasper har f.eks. opnået at blive Månedens kvalitetsmedarbejder 8 ud af 12 mulige måneder ret flot hvis du spørger mig. Vi har også en del pins i AM, som man kan opnå, alt efter antal salg, kvalitet og tid. Dem jeg har størst respekt for er vores ingen-sygedage-pins (som iøvrigt også giver en bonus). Dem har vi 3 af alt i alt og Kasper har modtaget dem alle sammen! 0 sygedage i 4 måneder 0 sygedage i 8 måneder 0 sygedage i 12 måneder En sjov lille twist på det hele er faktisk, at Kasper blev fyret fra sit seneste job, fordi han ikke kunne sælge…. Det var ikke noget der skræmte os, fordi vi ikke kiggede på Kasper s fortid men derimod hans personlighed og potentiale. Oscar Oscar var en ung energisk fyr, som blev teamleder på vores kontor i Aalborg. Oscar var en medarbejder som var kendt i hele landet, både for sine resultater, mandskabspleje og ikke mindst hans positiv smittende personlighed. På de første 3 måneder hos AM opnåede Oscar også en del anderkendelse for sine resultater og opnåede følgende ting: WOF day (bedste individuelle salgsresultat på dagsplan) WOF week (bedste individuelle salgsresultat på ugeplan) WOF month (bedste individuelle salgsresultat på månedsplan) Han gjorde sig fortjent til en plads i den regionale ledergruppe. Oscars ambition med at komme ind i AM, var at komme frem i rækkerne hurtigst muligt og få så meget læring som muligt, inden han skulle læse videre eller videre ud i erhvervslivet. Det tog vi som virksomhed seriøst og lå en karriereplan for ham ved hans første samtale efter nogen uger! I dag er Oscar igang med sit drømmestudie og bruger sin erfaring til at forstå hans nye viden på universitetet endnu bedre. Hans tid hos AM samt hans nye uddannelse skal gøre at han kan tage et større og hurtigere spring karrieremæssigt lige efter hans studietid. Hvilken udvikling søger du? Så hvis du kunne tænke dig en lignende udvikling, som enten Kasper eller Oscar, så er det bare at få sendt en ansøgning til os. Vi kan garantere dig at du får den støtte og udvikling, som lige præcis du har brug for! Det eneste du skal gøre at sende os et par linjer om dig selv samt cv på mail eller via vores ansøgningsformular. Vi kigger nye kandidater efter flere gange dagligt og afholder løbende samtaler de næste uger. Hvad laver en Account Manager hos os: Repræsenterer vores klient med henblik på salg af teleløsninger. Sælge produkter direkte til slutbruger på et bredt udvalg af lokationer, eksempelvis i et storcenter eller supermarked. Har en frisk og innovativ tilgang til de kunder, som de finder værdifulde for vores klienter. Arbejdet vil foregå mandag - fredag den sidste lørdag i hver måned. Man har altid fri kl. 14 om fredagen og dermed mulighed for at gå tidligt på weekend. Skal leve op til daglige, ugentlig og månedlige salgsbudgetter Være en aktiv del angående opsætning af personlige salgs udviklingsmål. Vil kunne opnå en intern salgsuddannelse med certificeret diplom. Deltagelse i 1-2 sociale arrangementer månedligt.

Vi i salgsbranchen bliver tit skudt i skoene, at enten behandler vi vores mandskab dårligt og presser dem så meget, at de går psykisk ned og har mange sygedage, eller at vi smider dem på porten, hvis de blot har én skidt måned.

I AM prøver vi altid, at gøre tingene anderledes. Vi stiller stadigvæk høje krav til performance og kvalitet, måske de højeste i branchen faktisk. Det gør vi, fordi at de fleste rummer mere potentiale end de selv umiddelbart tror, det skal bare udvikles og trænes.

Vi ved også, at ikke alle mennesker er ens, men at vi alle har noget at bidrage med. Det er der her 2 eksempler på.

Kasper

Kasper er Senior account manager på vores kontor i Aarhus. Kasper er ikke en af vores højeste leverende sælgere, hvis vi kigger på performance. Men kigger vi lidt bedre efter, så bidrager Kasper med så meget andet.

Kasper har f.eks. opnået at blive Månedens kvalitetsmedarbejder 8 ud af 12 mulige måneder – ret flot hvis du spørger mig.

Vi har også en del pins i AM, som man kan opnå, alt efter antal salg, kvalitet og tid. Dem jeg har størst respekt for er vores ingen-sygedage-pins (som iøvrigt også giver en bonus). Dem har vi 3 af alt i alt og Kasper har modtaget dem alle sammen!  

  1. 0 sygedage i 4 måneder
  2. 0 sygedage i 8 måneder 
  3. 0 sygedage i 12 måneder

En sjov lille twist på det hele er faktisk, at Kasper blev fyret fra sit seneste job, fordi han ikke kunne sælge…. Det var ikke noget der skræmte os, fordi vi ikke kiggede på Kasper’s fortid – men derimod hans personlighed og potentiale.

Oscar

Oscar var en ung energisk fyr, som blev teamleder på vores kontor i Aalborg. Oscar var en medarbejder som var kendt i hele landet, både for sine resultater, mandskabspleje og ikke mindst hans positiv smittende personlighed. 

På de første 3 måneder hos AM opnåede Oscar også en del anderkendelse for sine resultater og opnåede følgende ting:

  1. WOF day (bedste individuelle salgsresultat på dagsplan)
  2. WOF week (bedste individuelle salgsresultat på ugeplan)
  3. WOF month (bedste individuelle salgsresultat på månedsplan)
  4. Han gjorde sig fortjent til en plads i den regionale ledergruppe.

Oscars ambition med at komme ind i AM, var at komme frem i rækkerne hurtigst muligt og få så meget læring som muligt, inden han skulle læse videre eller videre ud i erhvervslivet. Det tog vi som virksomhed seriøst og lå en karriereplan for ham ved hans første samtale efter nogen uger!

I dag er Oscar igang med sit drømmestudie og bruger sin erfaring til at forstå hans nye viden på universitetet endnu bedre. Hans tid hos AM samt hans nye uddannelse skal gøre at han kan tage et større og hurtigere spring karrieremæssigt lige efter hans studietid.

Hvilken udvikling søger du?

Så hvis du kunne tænke dig en lignende udvikling, som enten Kasper eller Oscar, så er det bare at få sendt en ansøgning til os. Vi kan garantere dig at du får den støtte og udvikling, som lige præcis du har brug for!

Det eneste du skal gøre at sende os et par linjer om dig selv samt cv på mail eller via vores ansøgningsformular. Vi kigger nye kandidater efter flere gange dagligt og afholder løbende samtaler de næste uger. 

Hvad laver en Account Manager hos os:

  • Repræsenterer vores klient med henblik på salg af teleløsninger.
  • Sælge produkter direkte til slutbruger på et bredt udvalg af lokationer, eksempelvis i et storcenter eller supermarked.
  • Har en frisk og innovativ tilgang til de kunder, som de finder værdifulde for vores klienter.
  • Arbejdet vil foregå mandag - fredag + den sidste lørdag i hver måned. 
  • Man har altid fri kl. 14 om fredagen og dermed mulighed for at gå tidligt på weekend.
  • Skal leve op til daglige, ugentlig og månedlige salgsbudgetter
  • Være en aktiv del angående opsætning af personlige salgs & udviklingsmål.
  • Vil kunne opnå en intern salgsuddannelse med certificeret diplom.
  • Deltagelse i 1-2 sociale arrangementer månedligt. 
AM KøbenhavnKøbenhavn K2019-03-20T00:00:002019-04-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere? I Salespartners TM søger vi telemarketingssælgere til vores afdelinger i Odense, Vanløse, Roskilde, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding.

SalesPartners Group

Vanløse
Som salgskonsulent i SalesPartners TM bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganis...
Indrykket:25. februar 2019
Udløbsdato:25. april 2019

Salgskonsulent / kørende sælger

World of Comfort

Odense & Rødovre
Søger du en arbejdsplads hvor du kan udvikle og fremvise dine kompetencer? Vi søger lige nu 2 personer til Rødovre og 1 person til Odense til vores team. Jobbet er et kombinationsjob og består af to dele:Salgskonsulent i Odense rosengårdscenteret EL...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:19. maj 2019

Skab din egen fremtid - bliv specialist i content marketing med fokus på løsninger og salg!

EUROPEAN MEDIA PARTNER DANMARK ApS

København K
I stillingen som sælgende Campaign Manager, vil du få tildelt et forretningsområde og en branche du senere vil blive ekspert i. Du vil nemlig starte din helt egen kampagne med research i branchen, hvor du går i dybden og undersøger de tendenser der ...
Indrykket:15. marts 2019
Udløbsdato:10. maj 2019

Sælgende projektleder

EUROPEAN MEDIA PARTNER DANMARK ApS

København K
Er du en skarp sælger med øje for detaljer? Trives du med udvikling og et højt energiniveau? Så er du måske vores nye sælgende Campaign Manager! Hos European Media Partner søger vi løbende salgstalenter. Kandidaterne vi søger besidder et højt energi...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

God mulighed for at skyde en salgskarriere i gang, med motiverende personligheder omkring dig!

AM København

København K
Vi i salgsbranchen bliver tit skudt i skoene, at enten behandler vi vores mandskab dårligt og presser dem så meget, at de går psykisk ned og har mange sygedage, eller at vi smider dem på porten, hvis de blot har én skidt måned. I AM prøver vi altid,...
Indrykket:20. marts 2019
Udløbsdato:29. april 2019