Salgskonsulent til Clio Online

Er du drevet af at sælge kvalitetsprodukter, og elsker du at lukke en ordre? Er du en tillidsvækkende sælger, der kan skabe tætte kunderelationer både over telefonen og face-to-face? Så er du måske en af de salgskonsulenter, vi søger til vores kontor i København.

Du vil få ansvaret for en eksisterende kundeportefølje i dit geografiske område, hvor dit fokus vil være at sælge vores produkter til bl.a. skoler og kommuner. Din primære kontakt til kunderne vil være via telefonen, hvor du opbygger relationer og kendskab til kunderne. Ud over telefonisk kontakt vil du også deltage på messer, i netværksarrangementer og andre kunderelaterede events. Clio Online er markedsleder, men sammen med resten af teamet sikrer du fortsat vækst i markedet, både via mersalg og opdyrkelse af nye kunder. Du samarbejder tæt med implementeringsteamet, en salgsassistent samt økonomi- og marketingafdelingen, hvorfor du også trives med tæt sparring med kolleger. Din arbejdsplads bliver på vores kontor i København. Du vil indgå i et salgsteam på syv personer, og du vil referere til teamlederen for salg.

Derudover tilbydes du en lønpakke med høj grundløn og attraktive arbejdsvilkår. Der er otte ugers ferie, og der lægges vægt på, at du kan balancere både job og familieliv, ligesom der er god personalepleje på arbejdspladsen. Vi indkalder løbende til samtaleDine kvalifikationer

Du har solid erfaring med salg, herunder relationsskabende telefonisk salg til både nye og eksisterende kunder. Da det er dit ansvar at holde kontakten til kunderne i dit område, er din vigtigste opgave at opbygge og fastholde relationer uden at gå på kompromis med dit salgsbudget. Salget består ofte af større ordrer, der kræver, at du formår at holde fast i den løbende dialog med kunden og følger handlen helt til dørs.

For at få succes skal du være effektiv og inspirerende, og du skal trives med at blive målt på din personlige indsats. Du skal være ambitiøs og have lyst til at konkurrere om at være den bedste sælger, samtidig med at du er en god kollega. Vi forventer, at du taler fejlfrit dansk, er struktureret og selvstændig og trives i et travlt miljø. Erfaring med salg til det offentlige, B2B eller undervisningsbranchen er en stor fordel, men ikke et krav.

Til denne stilling samarbejder Clio med rekrutteringsselskabet PersonaleBørsen.

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, klik da på dette link: https://emp.jobylon.com/jobs/28460/

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 26471914 eller konsulent Kent Fredslund Pedersen på telefon +45 28770070


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330027579Phoenix-7e215b9f12019-05-20T00:00:00Salgskonsulent til Clio Online

Er du drevet af at sælge kvalitetsprodukter, og elsker du at lukke en ordre? Er du en tillidsvækkende sælger, der kan skabe tætte kunderelationer både over telefonen og face-to-face? Så er du måske en af de salgskonsulenter, vi søger til vores kontor i København.

Du vil få ansvaret for en eksisterende kundeportefølje i dit geografiske område, hvor dit fokus vil være at sælge vores produkter til bl.a. skoler og kommuner. Din primære kontakt til kunderne vil være via telefonen, hvor du opbygger relationer og kendskab til kunderne. Ud over telefonisk kontakt vil du også deltage på messer, i netværksarrangementer og andre kunderelaterede events. Clio Online er markedsleder, men sammen med resten af teamet sikrer du fortsat vækst i markedet, både via mersalg og opdyrkelse af nye kunder. Du samarbejder tæt med implementeringsteamet, en salgsassistent samt økonomi- og marketingafdelingen, hvorfor du også trives med tæt sparring med kolleger. Din arbejdsplads bliver på vores kontor i København. Du vil indgå i et salgsteam på syv personer, og du vil referere til teamlederen for salg.

Derudover tilbydes du en lønpakke med høj grundløn og attraktive arbejdsvilkår. Der er otte ugers ferie, og der lægges vægt på, at du kan balancere både job og familieliv, ligesom der er god personalepleje på arbejdspladsen. Vi indkalder løbende til samtaleDine kvalifikationer

Du har solid erfaring med salg, herunder relationsskabende telefonisk salg til både nye og eksisterende kunder. Da det er dit ansvar at holde kontakten til kunderne i dit område, er din vigtigste opgave at opbygge og fastholde relationer uden at gå på kompromis med dit salgsbudget. Salget består ofte af større ordrer, der kræver, at du formår at holde fast i den løbende dialog med kunden og følger handlen helt til dørs.

For at få succes skal du være effektiv og inspirerende, og du skal trives med at blive målt på din personlige indsats. Du skal være ambitiøs og have lyst til at konkurrere om at være den bedste sælger, samtidig med at du er en god kollega. Vi forventer, at du taler fejlfrit dansk, er struktureret og selvstændig og trives i et travlt miljø. Erfaring med salg til det offentlige, B2B eller undervisningsbranchen er en stor fordel, men ikke et krav.

Til denne stilling samarbejder Clio med rekrutteringsselskabet PersonaleBørsen.

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, klik da på dette link: https://emp.jobylon.com/jobs/28460/

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 26471914 eller konsulent Kent Fredslund Pedersen på telefon +45 28770070

Er du drevet af at sælge kvalitetsprodukter, og elsker du at lukke en ordre? Er du en tillidsvækkende sælger, der kan skabe tætte kunderelationer både over telefonen og face-to-face? Så er du måske en af de salgskonsulenter, vi søger til vores kontor i København. Du vil få ansvaret for en eksisterende kundeportefølje i dit geografiske område, hvor dit fokus vil være at sælge vores produkter til bl.a. skoler og kommuner. Din primære kontakt til kunderne vil være via telefonen, hvor du opbygger relationer og kendskab til kunderne. Ud over telefonisk kontakt vil du også deltage på messer, i netværksarrangementer og andre kunderelaterede events. Clio Online er markedsleder, men sammen med resten af teamet sikrer du fortsat vækst i markedet, både via mersalg og opdyrkelse af nye kunder. Du samarbejder tæt med implementeringsteamet, en salgsassistent samt økonomi- og marketingafdelingen, hvorfor du også trives med tæt sparring med kolleger. Din arbejdsplads bliver på vores kontor i København. Du vil indgå i et salgsteam på syv personer, og du vil referere til teamlederen for salg. Derudover tilbydes du en lønpakke med høj grundløn og attraktive arbejdsvilkår. Der er otte ugers ferie, og der lægges vægt på, at du kan balancere både job og familieliv, ligesom der er god personalepleje på arbejdspladsen. Vi indkalder løbende til samtaleDine kvalifikationer Du har solid erfaring med salg, herunder relationsskabende telefonisk salg til både nye og eksisterende kunder. Da det er dit ansvar at holde kontakten til kunderne i dit område, er din vigtigste opgave at opbygge og fastholde relationer uden at gå på kompromis med dit salgsbudget. Salget består ofte af større ordrer, der kræver, at du formår at holde fast i den løbende dialog med kunden og følger handlen helt til dørs. For at få succes skal du være effektiv og inspirerende, og du skal trives med at blive målt på din personlige indsats. Du skal være ambitiøs og have lyst til at konkurrere om at være den bedste sælger, samtidig med at du er en god kollega. Vi forventer, at du taler fejlfrit dansk, er struktureret og selvstændig og trives i et travlt miljø. Erfaring med salg til det offentlige, B2B eller undervisningsbranchen er en stor fordel, men ikke et krav. Til denne stilling samarbejder Clio med rekrutteringsselskabet PersonaleBørsen. Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, klik da på dette link: https: emp.jobylon.com jobs 28460 Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 26471914 eller konsulent Kent Fredslund Pedersen på telefon 45 2877007011jobnet7e215b9f100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-20T00:00:000000http://personaleborsen.dk/kandidater/ledige-stillinger?hr=show-job/440710EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3530570PersonaleBørsen11Esplanaden 8A, 1.-2. sal1263København KDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent763826JobNet4992053499205310020-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e215b9fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e215b9fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e215b9f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e215b9f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361843651Steffensts@personaleborsen.dkDKDanmarkDKDanmark330021695Drømmer du om en karriere indenfor salg og marketing? Bliv sælger i AarhusRobot Vil du udvikle dine evner inden for salg og kommunikation? Kan du se dig selv i en virksomhed med åben-dør-politik og team spirit? Vil du være en del af et team med en engageret ledelse og med den bedste on-boarding? Så læs med her! Storm Group er et salg- og marketingsbureau. Med kontorer i hele Scandinavien og Australien, sikrer vi fortsat vores position som førende på markedet! Storm Group arbejder med dialogbaseret salg gennem telefonen. Vi repræsenterer nogle af markedets stærkeste kommercielle brands som fx SEAS-NVE samt NGO er og leverer kvalitetssalg gennem dialog med kunderne over telefonen. Vi har 10 års erfaring inden for salg og marketing, men har forsat iværksætter-mentaliteten, og vi søger derfor efter medarbejdere, der vil være en del af udviklingen. Du vil blive en del af et fantastisk telemarketingteam, og får derfor muligheden for at sætte dit præg på kulturen. Fra dag et vil du blive trænet i salgsteknikker af vores engagerede ledelse, som sikrer din udvikling. Vi tager arbejdet seriøst, men søger samtidigt at have det sjovt imens. Du får: - Grundig træning samt værdifulde kompetencer til dit CV - Gode udviklingsmuligheder og en engageret ledelse - Et sjovt arbejdsmiljø - God garantiløn med provision uden grænser Om den succesfulde kandidat: Du er målrettet, ønsker at lære og er ikke bange for at spørge om hjælp, når der er brug for det. Du er mødestabil, og møder alle med et højt humør og et energiniveau, der smitter. Du bidrager til den gode holdånd på kontoret. Lyder ovenstående som noget for dig? Vi glæder os til at høre fra dig.

Vil du udvikle dine evner inden for salg og kommunikation? Kan du se dig selv i en virksomhed med åben-dør-politik og team spirit? Vil du være en del af et team med en engageret ledelse og med den bedste on-boarding?

Så læs med her!

 

Storm Group er et salg- og marketingsbureau. Med kontorer i hele Scandinavien og Australien, sikrer vi fortsat vores position som førende på markedet! Storm Group arbejder med dialogbaseret salg gennem telefonen. Vi repræsenterer nogle af markedets stærkeste kommercielle brands som fx SEAS-NVE samt NGO’er og leverer kvalitetssalg gennem dialog med kunderne over telefonen.

Vi har 10 års erfaring inden for salg og marketing, men har forsat iværksætter-mentaliteten, og vi søger derfor efter medarbejdere, der vil være en del af udviklingen.

Du vil blive en del af et fantastisk telemarketingteam, og får derfor muligheden for at sætte dit præg på kulturen. Fra dag et vil du blive trænet i salgsteknikker af vores engagerede ledelse, som sikrer din udvikling. Vi tager arbejdet seriøst, men søger samtidigt at have det sjovt imens.

 

Du får:

-          Grundig træning samt værdifulde kompetencer til dit CV

-          Gode udviklingsmuligheder og en engageret ledelse

-          Et sjovt arbejdsmiljø

-          God garantiløn med provision uden grænser

 

Om den succesfulde kandidat:

Du er målrettet, ønsker at lære og er ikke bange for at spørge om hjælp, når der er brug for det. Du er mødestabil, og møder alle med et højt humør og et energiniveau, der smitter. Du bidrager til den gode holdånd på kontoret.

 

Lyder ovenstående som noget for dig?

Vi glæder os til at høre fra dig. 

 

Storm GroupAarhus C2019-05-10T00:00:002019-07-04T00:00:00
330020272Vil du sælge telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked? Bliv salgskonsulent ved os!Robot Vi ønsker at udvide vores dygtige B2C-hold! Derfor leder vi efter flere udadvendte og energiske medarbejdere, der kan føre en velformuleret dialog på dansk. Som vores nye salgskonsulent vil dine arbejdsopgaver være: Salg af telefoni- og internetløsninger til det danske B2C-marked fra Nordens største teleselskab Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter At medvirke aktivt til at vores kunders brand altid bliver opfattet positivt Hvilke krav sætter det til dig? For at få en plads på vores dygtige B2C-hold forventer vi at du: er udadvendt og energisk kan føre en velformuleret dialog på dansk formår at skabe gode kunderelationer har vindermentalitet brænder for at sælge vil lære at sælge er målrettet og ambitiøs kvalitets- og ansvarsbevidst Erfaring med telemarketing er ikke et krav, men en fordel! Alle medarbejdere vil dog gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringsforløb, hvor man får et indgående produktkendskab og hvor man tilegner sig forskellige salgsteknikker. Hvad tilbyder vi? Hvis du er vores nye salgskonsulent på B2C-opgaven får du: en attraktiv lønmodel med fast timeløn samt dags- og månedsbonusser professionelt og uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og gode karrieremuligheder dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at komme med deres inputs spændende arbejdsopgave, hvor du kommer til at være Nordens største teleselskabs stemme udadtil Moderne og åbent kontorlandskab i hjertet af Aarhus Lækker frokostordning med mad udefra Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer Faste arbejdstider i dagstimer Interesseret? Så skriv Jeg er interesseret i et job ved jer! til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på 30270869 eller søg elektronisk via vores hjemmeside (https: keksales.dk job ). Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi ønsker at udvide vores dygtige B2C-hold! Derfor leder vi efter flere udadvendte og energiske medarbejdere, der kan føre en velformuleret dialog på dansk. Som vores nye salgskonsulent vil dine arbejdsopgaver være: 

  • Salg af telefoni- og internetløsninger til det danske B2C-marked fra Nordens største teleselskab 
  • Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter
  • At medvirke aktivt til at vores kunders brand altid bliver opfattet positivt

Hvilke krav sætter det til dig? 

For at få en plads på vores dygtige B2C-hold forventer vi at du: 

  • er udadvendt og energisk 
  • kan føre en velformuleret dialog på dansk 
  • formår at skabe gode kunderelationer 
  • har vindermentalitet 
  • brænder for at sælge/vil lære at sælge 
  • er målrettet og ambitiøs 
  • kvalitets- og ansvarsbevidst

Erfaring med telemarketing er ikke et krav, men en fordel! Alle medarbejdere vil dog gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringsforløb, hvor man får et indgående produktkendskab og hvor man tilegner sig forskellige salgsteknikker.  

Hvad tilbyder vi? 

Hvis du er vores nye salgskonsulent på B2C-opgaven får du: 

  • en attraktiv lønmodel med fast timeløn samt dags- og månedsbonusser
  • professionelt og uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og gode karrieremuligheder
  • dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at komme med deres inputs
  • spændende arbejdsopgave, hvor du kommer til at være Nordens største teleselskabs stemme udadtil 
  • Moderne og åbent kontorlandskab i hjertet af Aarhus 
  • Lækker frokostordning med mad udefra 
  • Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer
  • Faste arbejdstider i dagstimer 

Interesseret? Så skriv "Jeg er interesseret i et job ved jer!" til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på 30270869 eller søg elektronisk via vores hjemmeside (https://keksales.dk/job/). 

Vi glæder os til at høre fra dig!

KekSales Aarhus ApSAarhus C2019-05-08T00:00:002019-07-03T00:00:00
330018587Coordinator, Operations Site Resources & Operations SupportRobot Change the future. Starting with your own. Do you thrive in a position, where you are expected to handle many different tasks at the same time? Are you detail-oriented, and do you have excellent planning and structural skills combined with a service-minded, positive and outgoing personality? We are looking for a Coordinator to join our Operations Site Resources Electrical Operations (OSREO) department at our headquarters in Aarhus, Denmark. Tasks responsibilities: You will… …have many different tasks simultaneously and a varying workload. You will support the OSREO external resources team during the entire request and recruitment process. This entails arranging, coordinating and participating in internal and external meetings with stakeholders. As part of this, you will manage and track tasks and time schedules and follow up on deliverables from requestors and vendors to ensure the accuracy and completeness of the projects. You will also ensure that our exchange of documentation with customers is in line with expectations and handled in accordance with the defined procedures. You will also be responsible for: Support the Manager with coordination of subcontractor resources and external consultants in cooperation with service and project sites Ensure that the best candidates are allocated to maintain the best business case possible Set up structure database to ensure transparency on the project setup ERP setup Vendor evaluation in CRM Weekly meetings with vendors Support in relation to management-related tasks and different department challenges Skills experience: Our new colleague… …thrives in a position with many different simultaneous tasks. It is very important that you are detail-oriented and able to keep the overview in a hectic environment. You have at least 3 years of experience working with similar tasks, preferably in a sales department focusing on large-scale business-to-business projects. We also expect that you have a background within a similar field of planning and structural support. It is important that you have excellent organisational and interpersonal skills, and a service-minded and positive attitude. We expect that you: Are an advanced user of MS Office (Word, Excel, PowerPoint) Are fluent in English and possess strong communication skills Are flexible and independent Can work in a hectic and international environment Join us if you… ...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional. In Operations Site Resources Electrical Operations, we offer you: Great colleagues that support each other and work together Excellent opportunities for professional and personal development The opportunity to work in a fast-paced department Apply now We re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Manager, Jens Møller Ladefoged, on 45 3014 0269. Your primary work location will be Aarhus, Denmark. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with 3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA.

Change the future. Starting with your own.  

Do you thrive in a position, where you are expected to handle many different tasks at the same time? Are you detail-oriented, and do you have excellent planning and structural skills combined with a service-minded, positive and outgoing personality?   

We are looking for a Coordinator to join our Operations Site Resources & Electrical Operations (OSREO) department at our headquarters in Aarhus, Denmark.   

Tasks & responsibilities: You will… 

…have many different tasks simultaneously and a varying workload. You will support the OSREO external resources team during the entire request and recruitment process. This entails arranging, coordinating and participating in internal and external meetings with stakeholders. As part of this, you will manage and track tasks and time schedules and follow up on deliverables from requestors and vendors to ensure the accuracy and completeness of the projects. You will also ensure that our exchange of documentation with customers is in line with expectations and handled in accordance with the defined procedures.  

You will also be responsible for:  

  • Support the Manager with coordination of subcontractor resources and external consultants in cooperation with service and project sites 
  • Ensure that the best candidates are allocated to maintain the best business case possible 
  • Set up structure database to ensure transparency on the project setup 
  • ERP setup 
  • Vendor evaluation in CRM 
  • Weekly meetings with vendors 
  • Support in relation to management-related tasks and different department challenges 

Skills & experience: Our new colleague… 

…thrives in a position with many different simultaneous tasks. It is very important that you are detail-oriented and able to keep the overview in a hectic environment. You have at least 3 years of experience working with similar tasks, preferably in a sales department focusing on large-scale business-to-business projects. We also expect that you have a background within a similar field of planning and structural support. It is important that you have excellent organisational and interpersonal skills, and a service-minded and positive attitude.   

We expect that you:  

  • Are an advanced user of MS Office (Word, Excel, PowerPoint) 
  • Are fluent in English and possess strong communication skills 
  • Are flexible and independent 
  • Can work in a hectic and international environment 

Join us if you… 

...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional.  

In Operations Site Resources & Electrical Operations, we offer you: 

  • Great colleagues that support each other and work together 
  • Excellent opportunities for professional and personal development 
  • The opportunity to work in a fast-paced department 

Apply now 

We’re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Manager, Jens Møller Ladefoged, on +45 3014 0269. Your primary work location will be Aarhus, Denmark. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially.   

Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A/S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with +3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA. 

MHI Vestas Offshore Wind A/SAarhus N2019-05-07T00:00:002019-07-02T00:00:00
330012490TeamVikaren/PersonaleBørsen i Fredericia søger en Kunde- og Personalekonsulent.Robot TeamVikaren PersonaleBørsen er en af landets største bemandingsvirksomheder. En position der er opnået ved en målrettet vækststrategi, innovativ ledelse og hårdt arbejde. Vi er en danskejet landsdækkende bemandingsvirksomhed. Du tilbydes en spændende stilling i en innovativ virksomhed med korte beslutningsveje og et højt arbejdstempo. Virksomhedskulturen er professionel og præget af en uformel omgangstone, hvor der er højt til loftet og plads til nye id er. Vi har travlt og ansætter lige nu en kunde- og Personalekonsulent, der kan hjælpe os med at skabe endnu mere værdi hos nye og eksisterende kunder. Du kommer til at arbejde tæt sammen med kolleger, som har forskellig baggrund, men fælles kendetegn er faglig stolthed, t meget kvalitetsbevidst mindset og et fælles mål om at vi VIL. Primære arbejdsgaver:: Salg af TeamVikaren PersonaleBørsens løsninger til nye kunder Udvikling af og mersalg til eksisterende kunder Udvikling og salg af forretningsområdet white-collar vikarer Deltagelse i kontorets daglige drift inkl. booking og administrative opgaver Din profil Du er en kompetent og opsøgende salgsprofil, der kan strukturere egen salgsindsats og samtidig bevare overblikket i en hektisk hverdag hvor situationen hele tiden ændres. Det er vigtigt, at du kan prioritere din tid og veksle mellem opsøgende og vedligeholdende salgs, samtidig med at du med kort varsel skal hjælpe dine kolleger, der har travlt i driften. Dine kvalifikationer Branchekendskab er en fordel og salgserfaring er et krav Du er udadvendt og imødekommende Du kommunikerer på højt niveau Du er fleksibel og omstillingsparat Du har en positiv tilgang til kunder, kandidater og kolleger Du er vedligeholdende og drives af resultater Spændende virksomhed med et unikt miljø Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor dine omkring 60 nye kolleger over årene har skabt en uformel og innovativ arbejdsplads. En virksomhed der ikke er bange for at skille sig ud fra flokken, hvor vi gør tingene på en anderledes måde. Vi drives for af passion og engagement og vi vil de bedste i alt hvad vi gør i vore relationer med kunder, kandidater og hinanden. Ansøgning Send gerne din ansøgning og CV med dokumenterede salgsresultater. Ansøgningerne behandles løbende, og vi forbeholder os retten til at besætte stillingen før udløbsdato, hvis den rette kandidat melder sig. Såfremt du har uddybende spørgsmål er du velkommen til at kontakte Kristian Nærø på telefon 25 12 74 47.

TeamVikaren/PersonaleBørsen er en af landets største bemandingsvirksomheder. En position der er opnået ved en målrettet vækststrategi, innovativ ledelse og hårdt arbejde. Vi er en danskejet landsdækkende bemandingsvirksomhed.

Du tilbydes en spændende stilling i en innovativ virksomhed med korte beslutningsveje og et højt arbejdstempo. Virksomhedskulturen er professionel og præget af en uformel omgangstone, hvor der er højt til loftet og plads til nye idéer.

Vi har travlt og ansætter lige nu en kunde- og Personalekonsulent, der kan hjælpe os med at skabe endnu mere værdi hos nye og eksisterende kunder.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med kolleger, som har forskellig baggrund, men fælles kendetegn er faglig stolthed, ét meget kvalitetsbevidst mindset og et fælles mål om at vi VIL.

Primære arbejdsgaver::

  • Salg af TeamVikaren/PersonaleBørsens løsninger til nye kunder
  • Udvikling af og mersalg til eksisterende kunder
  • Udvikling og salg af forretningsområdet ”white-collar vikarer”
  • Deltagelse i kontorets daglige drift inkl. booking og administrative opgaver

Din profil

Du er en kompetent og opsøgende salgsprofil, der kan strukturere egen salgsindsats og samtidig bevare overblikket i en hektisk hverdag hvor situationen hele tiden ændres. Det er vigtigt, at du kan prioritere din tid og veksle mellem opsøgende og vedligeholdende salgs, samtidig med at du med kort varsel skal hjælpe dine kolleger, der har travlt i driften.

Dine kvalifikationer

  • Branchekendskab er en fordel og salgserfaring er et krav
  • Du er udadvendt og imødekommende
  • Du kommunikerer på højt niveau
  • Du er fleksibel og omstillingsparat
  • Du har en positiv tilgang til kunder, kandidater og kolleger
  • Du er vedligeholdende og drives af resultater

Spændende virksomhed med et unikt miljø

Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor dine omkring 60 nye kolleger over årene har skabt en uformel og innovativ arbejdsplads. En virksomhed der ikke er bange for at skille sig ud fra flokken, hvor vi gør tingene på en anderledes måde.

Vi drives for af passion og engagement og vi vil de bedste i alt hvad vi gør i vore relationer med kunder, kandidater og hinanden.

Ansøgning

Send gerne din ansøgning og CV med dokumenterede salgsresultater.

Ansøgningerne behandles løbende, og vi forbeholder os retten til at besætte stillingen før udløbsdato, hvis den rette kandidat melder sig.

Såfremt du har uddybende spørgsmål er du velkommen til at kontakte Kristian Nærø på telefon 25 12 74 47.

TeamVikarenFredericia2019-04-26T00:00:002019-06-21T00:00:00
330026109BUILDING YOUR CAREER IN SALESRobot Kom med på en læringsrejse! Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation måske går turen oven i købet til Barcelona. Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger. Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem Christian Dilling, Senior Manager. Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra hej i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV. Hvem er Storm? Vi er et direct marketing bureau Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 ( transporttid)

Kom med på en læringsrejse!

Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation – måske går turen oven i købet til Barcelona.

Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger.

 

”Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem”

Christian Dilling, Senior Manager.

 

Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra ”hej” i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV.

 

Hvem er Storm?

  • Vi er et direct marketing bureau
  • Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer
  • Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner
  • Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing 

 

 

Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 (+ transporttid)

 

Storm GroupAarhus C2019-05-16T00:00:002019-07-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Drømmer du om en karriere indenfor salg og marketing? Bliv sælger i Aarhus

Storm Group

Aarhus C
Vil du udvikle dine evner inden for salg og kommunikation? Kan du se dig selv i en virksomhed med åben-dør-politik og team spirit? Vil du være en del af et team med en engageret ledelse og med den bedste on-boarding? Så læs med her! Storm Group er e...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:4. juli 2019

Vil du sælge telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked? Bliv salgskonsulent ved os!

KekSales Aarhus ApS

Aarhus C
Vi ønsker at udvide vores dygtige B2C-hold! Derfor leder vi efter flere udadvendte og energiske medarbejdere, der kan føre en velformuleret dialog på dansk. Som vores nye salgskonsulent vil dine arbejdsopgaver være: Salg af telefoni- og internetløsn...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:3. juli 2019

Coordinator, Operations Site Resources & Operations Support

MHI Vestas Offshore Wind A/S

Aarhus N
Change the future. Starting with your own. Do you thrive in a position, where you are expected to handle many different tasks at the same time? Are you detail-oriented, and do you have excellent planning and structural skills combined with a service...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

TeamVikaren/PersonaleBørsen i Fredericia søger en Kunde- og Personalekonsulent.

TeamVikaren

Fredericia
TeamVikaren PersonaleBørsen er en af landets største bemandingsvirksomheder. En position der er opnået ved en målrettet vækststrategi, innovativ ledelse og hårdt arbejde. Vi er en danskejet landsdækkende bemandingsvirksomhed. Du tilbydes en spændend...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

BUILDING YOUR CAREER IN SALES

Storm Group

Aarhus C
Kom med på en læringsrejse! Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation måske går turen oven i købet til Barcelona. Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands ...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:11. juli 2019