Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgskonsulent til Midt- og Sydsjælland

Vi tilbyder en spændende stilling som salgskonsulent til Midt- og Sydsjælland. Der er tale om et alsidigt og selvstændigt job, hvor dit arbejde vil spænde over alt fra opsøgende salg, tilbudsgivning, mødeaftaler samt efterfølgende supportering af dine kunder. I distriktet ligger der allerede nu mange serviceaftaler, som skal håndteres af vores nye salgskonsulent.

Som salgskonsulent skal du selvstændigt pleje og servicere eksisterende kunder samt etablere nye kunderelationer via en energisk, opsøgende indsats og en troværdig præsentation af VTK´s totalkoncept.

Vi forventer, at du er serviceminded, kan arbejde selvstændigt, er kontaktskabende og kan generere salg til nye kunder.

Er du bosiddende i distriktet vil det være en stor fordel.

Kvalifikationer:

  • Du kan fremvise gode resultater i forbindelse med salg
  • Du har erfaring med B2B salg og har et stort drive der gør, at du når dine mål
  • Du er naturligt nysgerrig og engageret i de produkter du arbejder med
  • Du er fortrolig med at arbejde på PC og Ipad

Vi forventer:

  • at du er god til dialog og kan afdække kundernes behov, herunder pleje af kunder og opfølgning på aftaler
  • at du har en vindende personlighed og er præsentabel og udadvendt
  • at du er initiativrig og kan håndtere mange kontakter i hverdagen
  • at du selvstændigt kan prioritere din hverdag
  • at du er fleksibel i forhold til dine arbejdstider

Vi tilbyder:

  • et spændende job i en dynamisk virksomhed, hvor ikke to dage er ens
  • et job i en virksomhed som har gode konkurrencedygtige produkter
  • et job i en virksomhed som yder god støtte og samarbejde i hverdagen
  • et job i en organisation med korte og hurtige beslutningsprocesser
  • en attraktiv gagepakke med god fast løn, pensionsordning, bil samt en attraktiv provisionspakke

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning med det samme til: job@vtk.dk

Spørgsmål til stillingen kan rettes til dk@vtk.dk. Tiltrædelse efter aftale

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330042851Phoenix-0a93844512019-06-17T00:00:00Salgskonsulent til Midt- og Sydsjælland

Vi tilbyder en spændende stilling som salgskonsulent til Midt- og Sydsjælland. Der er tale om et alsidigt og selvstændigt job, hvor dit arbejde vil spænde over alt fra opsøgende salg, tilbudsgivning, mødeaftaler samt efterfølgende supportering af dine kunder. I distriktet ligger der allerede nu mange serviceaftaler, som skal håndteres af vores nye salgskonsulent.

Som salgskonsulent skal du selvstændigt pleje og servicere eksisterende kunder samt etablere nye kunderelationer via en energisk, opsøgende indsats og en troværdig præsentation af VTK´s totalkoncept.

Vi forventer, at du er serviceminded, kan arbejde selvstændigt, er kontaktskabende og kan generere salg til nye kunder.

Er du bosiddende i distriktet vil det være en stor fordel.

Kvalifikationer:

  • Du kan fremvise gode resultater i forbindelse med salg
  • Du har erfaring med B2B salg og har et stort drive der gør, at du når dine mål
  • Du er naturligt nysgerrig og engageret i de produkter du arbejder med
  • Du er fortrolig med at arbejde på PC og Ipad

Vi forventer:

  • at du er god til dialog og kan afdække kundernes behov, herunder pleje af kunder og opfølgning på aftaler
  • at du har en vindende personlighed og er præsentabel og udadvendt
  • at du er initiativrig og kan håndtere mange kontakter i hverdagen
  • at du selvstændigt kan prioritere din hverdag
  • at du er fleksibel i forhold til dine arbejdstider

Vi tilbyder:

  • et spændende job i en dynamisk virksomhed, hvor ikke to dage er ens
  • et job i en virksomhed som har gode konkurrencedygtige produkter
  • et job i en virksomhed som yder god støtte og samarbejde i hverdagen
  • et job i en organisation med korte og hurtige beslutningsprocesser
  • en attraktiv gagepakke med god fast løn, pensionsordning, bil samt en attraktiv provisionspakke

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning med det samme til: job@vtk.dk

Spørgsmål til stillingen kan rettes til dk@vtk.dk. Tiltrædelse efter aftale

 

2019-08-09T00:51:17.960 Vi tilbyder en spændende stilling som salgskonsulent til Midt- og Sydsjælland. Der er tale om et alsidigt og selvstændigt job, hvor dit arbejde vil spænde over alt fra opsøgende salg, tilbudsgivning, mødeaftaler samt efterfølgende supportering af dine kunder. I distriktet ligger der allerede nu mange serviceaftaler, som skal håndteres af vores nye salgskonsulent. Som salgskonsulent skal du selvstændigt pleje og servicere eksisterende kunder samt etablere nye kunderelationer via en energisk, opsøgende indsats og en troværdig præsentation af VTK´s totalkoncept. Vi forventer, at du er serviceminded, kan arbejde selvstændigt, er kontaktskabende og kan generere salg til nye kunder. Er du bosiddende i distriktet vil det være en stor fordel. Kvalifikationer: Du kan fremvise gode resultater i forbindelse med salg Du har erfaring med B2B salg og har et stort drive der gør, at du når dine mål Du er naturligt nysgerrig og engageret i de produkter du arbejder med Du er fortrolig med at arbejde på PC og Ipad Vi forventer: at du er god til dialog og kan afdække kundernes behov, herunder pleje af kunder og opfølgning på aftaler at du har en vindende personlighed og er præsentabel og udadvendt at du er initiativrig og kan håndtere mange kontakter i hverdagen at du selvstændigt kan prioritere din hverdag at du er fleksibel i forhold til dine arbejdstider Vi tilbyder: et spændende job i en dynamisk virksomhed, hvor ikke to dage er ens et job i en virksomhed som har gode konkurrencedygtige produkter et job i en virksomhed som yder god støtte og samarbejde i hverdagen et job i en organisation med korte og hurtige beslutningsprocesser en attraktiv gagepakke med god fast løn, pensionsordning, bil samt en attraktiv provisionspakke Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning med det samme til: job@vtk.dk Spørgsmål til stillingen kan rettes til dk@vtk.dk. Tiltrædelse efter aftale11jobnet0a938445100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-08T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3546639VTK A/S11Dandyvej 5B4690HaslevDKDanmark0job@vtk.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent777993JobNet5004652500465210013-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a938445https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a938445https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a938445&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a938445&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgSalgskonsulent til Midt- og Sydsjælland12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362083013job@vtk.dkjob@vtk.dkDKDanmarkDKDanmark330131245Salgstrainée til opsøgende salgBasic Alle har fortalt dig, at du kan sælge sand i Sahara - men ingen har givet dig chancen... Eller du har måske siddet som telefonsælger med et udueligt produkt, hvor du ikke helt fik mulighed for at vise dine evner. Godt så - her er din once in a life chance ! Vi er lige nu ved at opbygge en ny salgsorganisation, hvor vi vægter evner frem for for CV´er. Vi er en af branchens største, men sigter endnu højere. Præcis sådan tænker du også. At sælge vore serviceydelser bør ikke være noget problem, hvis man har gå-på-modet og egenskaberne til at vinde kundernes tillid. Der er ingen konkurrence på dette marked. Du vil ikke blive begrænset af dine gode idéer og tiltag for at nå dine delmål. Men vi vil naturligvis give dig den basale viden for at du har de bedste værktøjer på hånden, så du trygt kan møde kunderne. Din primære opgaver er følgende: Åbne nye døre til virksomheder Tilbyde, følge op og lukke salg For at matche vor profil er du: En personlighed, der ikke ligner alle de andre Udadvendt og risikovillig præsentabel Læs nu nøje her... Vi får mange ansøgninger, hvor ansøgerne kan det hele. Men når det kommer til stykket, så taber de pludselig pusten og troen på sig selv. Derfor gør vi det denne gang anderledes, så vi får skilt fårene fra bukkene med det samme. I oplæringsfasen vil du få en fast løn. Når du er klar til at stå på egne ben, vil du de næste tre måneder få en fast høj provision på dine salg. Viser du resultater gennem denne (test)periode, vil du fremadrettet tilbydes en fast løn med bonus og provisionsordning. Gennem hele forløbet får du stillet, bil, computer, telefon og alt andet, du skal bruge til din disposition. Er du ikke skræmt væk ? Så skynd dig at sende din ansøgning til vores mail.

Alle har fortalt dig, at du kan sælge sand i Sahara - men ingen har givet dig chancen...

Eller du har måske siddet som telefonsælger med et udueligt produkt, hvor du ikke helt fik mulighed for at vise dine evner.

Godt så - her er din "once in a life chance" !  

 

Vi er lige nu ved at opbygge en ny salgsorganisation, hvor vi vægter evner frem for for CV´er.  Vi er en af branchens største, men sigter endnu højere.  Præcis sådan tænker du også.

At sælge vore serviceydelser bør ikke være noget problem, hvis man har gå-på-modet og egenskaberne til at vinde kundernes tillid. Der er ingen konkurrence på dette marked.

Du vil ikke blive begrænset af dine gode idéer og tiltag for at nå dine delmål. Men vi vil naturligvis give dig den basale viden for at du har de bedste værktøjer på hånden, så du trygt kan møde kunderne.

Din primære opgaver er følgende:

  • Åbne nye døre til virksomheder
  • Tilbyde, følge op og lukke salg

 

For at matche vor profil er du:

  • En personlighed, der ikke ligner alle de andre
  • Udadvendt og risikovillig
  • præsentabel

 

Læs nu nøje her... Vi får mange ansøgninger, hvor ansøgerne kan det hele. Men når det kommer til stykket, så taber de pludselig pusten og troen på sig selv.

Derfor gør vi det denne gang anderledes, så vi får skilt fårene fra bukkene med det samme.  I oplæringsfasen vil du få en fast løn.  Når du er klar til at stå på egne ben, vil du de næste tre måneder få en fast høj provision på dine salg. Viser du resultater gennem denne (test)periode, vil du fremadrettet tilbydes en fast løn med bonus og provisionsordning.

 

Gennem hele forløbet får du stillet, bil, computer, telefon og alt andet, du skal bruge til din disposition.

 

Er du ikke skræmt væk ?  Så skynd dig at sende din ansøgning til vores mail.

 

CHRISAL SKADEDYRSSERVICE A/SStenderup2019-12-11T00:00:002020-01-18T00:00:00
330145452SALGSAGENTER SØGES I JYLLAND & PÅ SJÆLLANDRobot SALGSAGENTER SØGES I JYLLAND PÅ SJÆLLAND Kan du svare JA til dette? Har erfaring indenfor branchen? Er struktureret, vedholdende, høflig og smilende? Har du en høj arbejdsmoral? En dygtig relationsopbygger? Så er det måske dig vi søger Everneed.dk er et dansk modebrand, vi spotter og designer vores varer i et feminint univers indenfor tøj, hårpynt, smykker og accessories og er alle expressvarer Aflønning: Sker på provisionsbasis (høj provision) Send din ansøgning til mail@everneed.dk

SALGSAGENTER SØGES I JYLLAND & PÅ SJÆLLAND

 

Kan du svare JA til dette?

  • Har erfaring indenfor branchen?
  • Er struktureret, vedholdende, høflig og smilende?
  • Har du en høj arbejdsmoral?
  • En dygtig relationsopbygger?

Så er det måske dig vi søger

 

Everneed.dk er et dansk modebrand, vi spotter og designer vores varer i et feminint univers indenfor tøj, hårpynt, smykker og accessories – og er alle expressvarer

 

Aflønning:

  • Sker på provisionsbasis (høj provision)

 

Send din ansøgning til mail@everneed.dk

 

 

Everneed.dk ApSHorsens2019-12-20T00:00:002020-02-12T00:00:00
330151465SALES RESPONSIBLERobot Take on the challenge of strengthening and developing our positioning on existing markets and join an ambitious and dedicated sales team in a strong, international fashion brand! If you are a strong, creative and open-minded sales profile, looking for the next step in your career, you may be just the one SELECTED FEMME is looking for to take on the responsibility of strengthening and developing our position in the UK and Ireland. The job You will join a dynamic team in SELECTED FEMME s sales department, where your primary responsibility will be to ensure SELECTED FEMMES s growth, focusing on our English and Irish markets. In collaboration with our sales teams in the UK and Ireland, you develop sales strategies, prepare budgets, handle sales-related assignments and ensure that everything is implemented correctly and in line with the specific markets and potential. Your tasks include: Implementing promotional sales initiatives Ensuring that the team is working towards our goal and sales strategies with determination Continuous dialogue, feedback and knowledge sharing with the sales team Maintaining close relations to Key Accounts, including participation in events Day-to-day support to our sales team in the UK and Ireland Optimising our m2 performance. To ensure closeness to you markets, you can expect approx. 50 travel days annually. Qualifications Experience from a similar position Sales experience from wholesale Strong numeracy and business understanding Knowledge of the fashion industry is an advantage Fluent in written and spoken English. Personality You are characterised by great business acumen and strong collaboration and negotiation skills. You are competitive and result oriented, and you base your decisions on solid market information, which you translate into actions that make a real difference for our business. You serve as an inspiration and motivation to your colleagues and business partners, and you thrive in a role where your ability to proactively establish new relations and develop relations with our existing customer portfolio is essential to your success. You will be a focal point of contact for departments within SELECTED FEMME, so it is key that you have a service minded and forthcoming attitude. We look forward to hearing from you! If you have any questions regarding the position, you are welcome to contact Jeanette Tolstrup on 45 52 15 45 30. Otherwise, send us your application and CV as soon as possible and no later than 31 January 2020. We conduct interviews on an ongoing basis and reserve the right to take down the advertisement before application deadline if we find the right candidate. About SELECTED Based in Denmark, SELECTED is a Nordic unisex brand rooted in a contemporary design aesthetic. Being a fashion company, we are always on the lookout for the new and inspired by the latest trends. We take great pride in our ability to select only the best fabrics and design on-trend collections for our fashion-savvy and quality-conscious consumers to enjoy. We are currently established in 25 markets worldwide, with over 3.000 dealers in attractive locations. As of today, we have more than 50 retail stores spread across five key European markets. SELECTED is part of the worldwide fashion company BESTSELLER. For more information, please go to www.selected.com or www.about.bestseller.com. We re social, let s talk facebook.com selected instagram.com selected_official

Take on the challenge of strengthening and developing our positioning on existing markets and join an ambitious and dedicated sales team in a strong, international fashion brand!

If you are a strong, creative and open-minded sales profile, looking for the next step in your career, you may be just the one SELECTED FEMME is looking for to take on the responsibility of strengthening and developing our position in the UK and Ireland.

The job
You will join a dynamic team in SELECTED FEMME’s sales department, where your primary responsibility will be to ensure SELECTED FEMMES’s growth, focusing on our English and Irish markets. In collaboration with our sales teams in the UK and Ireland, you develop sales strategies, prepare budgets, handle sales-related assignments and ensure that everything is implemented correctly and in line with the specific markets and potential.

Your tasks include: 

  • Implementing promotional sales initiatives
  • Ensuring that the team is working towards our goal and sales strategies with determination
  • Continuous dialogue, feedback and knowledge sharing with the sales team
  • Maintaining close relations to Key Accounts, including participation in events 
  • Day-to-day support to our sales team in the UK and Ireland
  • Optimising our m2 performance.

To ensure closeness to you markets, you can expect approx. 50 travel days annually.

Qualifications

  • Experience from a similar position
  • Sales experience from wholesale
  • Strong numeracy and business understanding 
  • Knowledge of the fashion industry is an advantage
  • Fluent in written and spoken English. 

Personality 
You are characterised by great business acumen and strong collaboration and negotiation skills. You are competitive and result oriented, and you base your decisions on solid market information, which you translate into actions that make a real difference for our business. You serve as an inspiration and motivation to your colleagues and business partners, and you thrive in a role where your ability to proactively establish new relations and develop relations with our existing customer portfolio is essential to your success. You will be a focal point of contact for departments within SELECTED FEMME, so it is key that you have a service minded and forthcoming attitude.

We look forward to hearing from you! 
If you have any questions regarding the position, you are welcome to contact Jeanette Tolstrup on +45 52 15 45 30. Otherwise, send us your application and CV as soon as possible and no later than 31 January 2020. We conduct interviews on an ongoing basis and reserve the right to take down the advertisement before application deadline if we find the right candidate. 

About SELECTED
Based in Denmark, SELECTED is a Nordic unisex brand rooted in a contemporary design aesthetic. Being a fashion company, we are always on the lookout for the new and inspired by the latest trends. We take great pride in our ability to select only the best fabrics and design on-trend collections for our fashion-savvy and quality-conscious consumers to enjoy. We are currently established in 25 markets worldwide, with over 3.000 dealers in attractive locations. As of today, we have more than 50 retail stores spread across five key European markets.

SELECTED is part of the worldwide fashion company BESTSELLER. For more information, please go to www.selected.com  or www.about.bestseller.com.

We’re social, let’s talk

facebook.com/selected

instagram.com/selected_official

BESTSELLER A/SBrande2020-01-07T00:00:002020-01-31T00:00:00
330151473SALES COORDINATORRobot Are you structured, do you thrive with solving administrative tasks, and do you want to join a talented and dedicated international sales team in a strong fashion brand? SELECTED FEMME is looking for a self-going and structured Sales Coordinator to assist our sales teams and support our Key Accounts in the South West Region United Kingdom, Ireland, Italy and France. The job You will join a dynamic team in SELECTED FEMME s sales department, where you will assume a central role. You will first and foremost assist the Division Sales Manager, Sales Representatives and Key Accounts in a fast-moving and hectic work environment. On a daily basis, you handle independent administrative and sales related tasks across the department, ensuring that they are solved optimally and effectively. This includes following up on deliveries, handling orders as well as ensuring that both the sales organisation and Key Accounts receive all the necessary information. You are responsible for the administration of selected Key Accounts, serving as the link between the Key Accounts, the sales team and SELECTED FEMMES s buying department. Your tasks include: Being the contact person in relation to different administrative matters for the sales teams in the respective markets Daily contact with SELECTED FEMME s internal departments, including Sales, Buying, Logistics, Marketing, etc. Following up on and communication of key figures Daily stock distribution, checking orders and following up to ensure that all purchases are placed correctly and in the right amounts Creating structure in a team with varying work methods and processes Various ad hoc tasks. Qualifications Min. 2 years of experience, preferably from an administrative sales position within the textile industry Fluent in English, written and spoken. French is an advantage Experienced user of the Microsoft Office Suite, including Excel and PowerPoint Numeracy and business understanding Knowledge of the fashion and retail industry is an advantage. Personality Since you will have a broad surface of contact within SELECTED FEMME, it is key that you are team player, service minded, forthcoming, proactive and have a positive mindset. You thrive in an administrative role with many systems and working methods that need structuring. We are a company in constant development, which puts demands on your ability to pay attention to detail and create structure in a creative and fast-paced environment. You are flexible, know how to prioritise your tasks and work well independently. We look forward to hearing from you! If you have any questions regarding the position, you are welcome to contact Division Sales Manager Jeanette Tolstrup on 45 52 15 45 30. Otherwise send us your application and CV as soon as possible and no later than 31 January 2020. We process applications and invite for interviews on an ongoing basis and take down the advertisement, when we find the right candidate. Work location: Brande, Denmark. About SELECTED SELECTED is a unisex brand Nordic by heart. We create fashion rooted in the leading trends, while positioning ourselves as a strong, authentic brand with a minimalistic expression and a clear focus on quality. We provide the fashion-conscious individuals of today different as they may be with contemporary styles infused with edge. Our journey started in 1997, and with 43 retail stores we have not ceased to expand. We are established in 27 markets that fit our brand personality and have more than 2500 wholesalers worldwide with attractive locations. More than 200 dedicated colleagues work hard every day to make sure that SELECTED is one step ahead and constantly developing. SELECTED is part of the worldwide fashion company BESTSELLER. For more information, please go to www.selected.com or www.about.bestseller.com . We re social, let s talk feel.selected.com facebook.com selected instagram.com selected_official

Are you structured, do you thrive with solving administrative tasks, and do you want to join a talented and dedicated international sales team in a strong fashion brand?

SELECTED FEMME is looking for a self-going and structured Sales Coordinator to assist our sales teams and support our Key Accounts in the South West Region – United Kingdom, Ireland, Italy and France.

The job
You will join a dynamic team in SELECTED FEMME’s sales department, where you will assume a central role. You will first and foremost assist the Division Sales Manager, Sales Representatives and Key Accounts in a fast-moving and hectic work environment. On a daily basis, you handle independent administrative and sales related tasks across the department, ensuring that they are solved optimally and effectively. This includes following up on deliveries, handling orders as well as ensuring that both the sales organisation and Key Accounts receive all the necessary information. You are responsible for the administration of selected Key Accounts, serving as the link between the Key Accounts, the sales team and SELECTED FEMMES’s buying department. 

Your tasks include:

  • Being the contact person in relation to different administrative matters for the sales teams in the respective markets
  • Daily contact with SELECTED FEMME’s internal departments, including Sales, Buying, Logistics, Marketing, etc.
  • Following up on and communication of key figures
  • Daily stock distribution, checking orders and following up to ensure that all purchases are placed correctly and in the right amounts
  • Creating structure in a team with varying work methods and processes  
  • Various ad hoc tasks.

Qualifications

  • Min. 2 years of experience, preferably from an administrative sales position within the textile industry
  • Fluent in English, written and spoken. French is an advantage
  • Experienced user of the Microsoft Office Suite, including Excel and PowerPoint
  • Numeracy and business understanding
  • Knowledge of the fashion and retail industry is an advantage.

Personality
Since you will have a broad surface of contact within SELECTED FEMME, it is key that you are team player, service minded, forthcoming, proactive and have a positive mindset. You thrive in an administrative role with many systems and working methods that need structuring. We are a company in constant development, which puts demands on your ability to pay attention to detail and create structure in a creative and fast-paced environment. You are flexible, know how to prioritise your tasks and work well independently.

We look forward to hearing from you!
If you have any questions regarding the position, you are welcome to contact Division Sales Manager Jeanette Tolstrup on +45 52 15 45 30. Otherwise send us your application and CV as soon as possible and no later than 31 January 2020. We process applications and invite for interviews on an ongoing basis and take down the advertisement, when we find the right candidate.

Work location: Brande, Denmark.

About SELECTED
SELECTED is a unisex brand Nordic by heart. We create fashion rooted in the leading trends, while positioning ourselves as a strong, authentic brand with a minimalistic expression and a clear focus on quality. We provide the fashion-conscious individuals of today – different as they may be – with contemporary styles infused with edge.

Our journey started in 1997, and with 43 retail stores we have not ceased to expand. We are established in 27 markets that fit our brand personality and have more than 2500 wholesalers worldwide with attractive locations. More than 200 dedicated colleagues work hard every day to make sure that SELECTED is one step ahead and constantly developing.

SELECTED is part of the worldwide fashion company BESTSELLER. For more information, please go to www.selected.com  or www.about.bestseller.com .

We’re social, let’s talk

feel.selected.com

facebook.com/selected

instagram.com/selected_official

BESTSELLER A/SBrande2020-01-07T00:00:002020-01-31T00:00:00
330151591SælgerRobot Er du den fødte sælger, der formår at få ordren i hus og skabe stærke relationer? Så er det dig vi står og mangler til at sælge et helt nyt og banebrydende produkt, Digital House Installations Map (D.H.I.M.). Dine møder bookes af vores mødebooker, så din primære arbejdsopgave vil være at gennemføre møderne, præsentere produktet og opfølgning efterfølgende. D.H.I.M er en landsdækkende platform, der opbevarer data over elinstallationerne i private hjem, fritidshuse og erhverv, til gavn for installationens ejer og el-installatøren elektrikeren, der arbejder på installationen. D.H.I.M er samtidig leverandør af et tegneprogram til elinstallationer. D.H.I.M yder gennemgang og kortlægning af elinstallationer og yder rådgivning på baggrund af tegninger og informationer. D.H.I.M leverer platformen til alle brugerflader. Vi vil gerne høre fra dig, hvis du motiveres af at: Skabe gode resultater og stærke kunderelationer Få en løn, der modsvarer din indsats Sætte dig ind i et helt nyt og banebrydende produkt Være en del af en nystartet og spirende virksomhed og få mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og virksomheden For at komme i betragtning til stillingen er det et krav at du: Kan dokumentere min. 3 års salgserfaring Har kørekort og egen bil til rådighed (arbejdet foregår på hele Sjælland, Lolland og Falster) Lyder det som jobbet for dig, så send din ansøgning og CV til os i dag på: jesper@dhim.dk Vi indkalder løbende til samtaler. Læs mere om os på www.dhim.dk eller find os på Facebook. Der er 1 ledig stilling.

Er du den fødte sælger, der formår at få ordren i hus og skabe stærke relationer?

Så er det dig vi står og mangler til at sælge et helt nyt og banebrydende produkt, Digital House Installations Map (D.H.I.M.). Dine møder bookes af vores mødebooker, så din primære arbejdsopgave vil være at gennemføre møderne, præsentere produktet og opfølgning efterfølgende. 

D.H.I.M er en landsdækkende platform, der opbevarer data over elinstallationerne i private hjem, fritidshuse og erhverv, til gavn for installationens ejer og el-installatøren/elektrikeren, der arbejder på installationen. D.H.I.M er samtidig leverandør af et tegneprogram til elinstallationer. D.H.I.M yder gennemgang og kortlægning af elinstallationer og yder rådgivning på baggrund af tegninger og informationer. D.H.I.M leverer platformen til alle brugerflader. 

Vi vil gerne høre fra dig, hvis du motiveres af at: 

  • Skabe gode resultater og stærke kunderelationer
  • Få en løn, der modsvarer din indsats
  • Sætte dig ind i et helt nyt og banebrydende produkt
  • Være en del af en nystartet og spirende virksomhed – og få mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og virksomheden 

For at komme i betragtning til stillingen er det et krav at du: 

  • Kan dokumentere min. 3 års salgserfaring
  • Har kørekort og egen bil til rådighed (arbejdet foregår på hele Sjælland, Lolland og Falster) 

Lyder det som jobbet for dig, så send din ansøgning og CV til os i dag på: jesper@dhim.dk

Vi indkalder løbende til samtaler. 

Læs mere om os på www.dhim.dk eller find os på Facebook.

Der er 1 ledig stilling.

11.10.2018 IVSHedensted2020-01-08T00:00:002020-03-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgstrainée til opsøgende salg

CHRISAL SKADEDYRSSERVICE A/S

Stenderup
Alle har fortalt dig, at du kan sælge sand i Sahara - men ingen har givet dig chancen... Eller du har måske siddet som telefonsælger med et udueligt produkt, hvor du ikke helt fik mulighed for at vise dine evner. Godt så - her er din once in a life ...
Indrykket:11. december 2019

SALGSAGENTER SØGES I JYLLAND & PÅ SJÆLLAND

Everneed.dk ApS

Horsens
SALGSAGENTER SØGES I JYLLAND PÅ SJÆLLAND Kan du svare JA til dette? Har erfaring indenfor branchen? Er struktureret, vedholdende, høflig og smilende? Har du en høj arbejdsmoral? En dygtig relationsopbygger? Så er det måske dig vi søger Everneed.dk e...
Indrykket:20. december 2019

SALES RESPONSIBLE

BESTSELLER A/S

Brande
Take on the challenge of strengthening and developing our positioning on existing markets and join an ambitious and dedicated sales team in a strong, international fashion brand! If you are a strong, creative and open-minded sales profile, looking f...
Indrykket:7. januar 2020

SALES COORDINATOR

BESTSELLER A/S

Brande
Are you structured, do you thrive with solving administrative tasks, and do you want to join a talented and dedicated international sales team in a strong fashion brand? SELECTED FEMME is looking for a self-going and structured Sales Coordinator to ...
Indrykket:7. januar 2020

Sælger

11.10.2018 IVS

Hedensted
Er du den fødte sælger, der formår at få ordren i hus og skabe stærke relationer? Så er det dig vi står og mangler til at sælge et helt nyt og banebrydende produkt, Digital House Installations Map (D.H.I.M.). Dine møder bookes af vores mødebooker, s...
Indrykket:8. januar 2020