Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgskonsulent til Midt- og Sydsjælland

Vi tilbyder en spændende stilling som salgskonsulent til Midt- og Sydsjælland. Der er tale om et alsidigt og selvstændigt job, hvor dit arbejde vil spænde over alt fra opsøgende salg, tilbudsgivning, mødeaftaler samt efterfølgende supportering af dine kunder. I distriktet ligger der allerede nu mange serviceaftaler, som skal håndteres af vores nye salgskonsulent.

Som salgskonsulent skal du selvstændigt pleje og servicere eksisterende kunder samt etablere nye kunderelationer via en energisk, opsøgende indsats og en troværdig præsentation af VTK´s totalkoncept.

Vi forventer, at du er serviceminded, kan arbejde selvstændigt, er kontaktskabende og kan generere salg til nye kunder.

Er du bosiddende i distriktet vil det være en stor fordel.

Kvalifikationer:

  • Du kan fremvise gode resultater i forbindelse med salg
  • Du har erfaring med B2B salg og har et stort drive der gør, at du når dine mål
  • Du er naturligt nysgerrig og engageret i de produkter du arbejder med
  • Du er fortrolig med at arbejde på PC og Ipad

Vi forventer:

  • at du er god til dialog og kan afdække kundernes behov, herunder pleje af kunder og opfølgning på aftaler
  • at du har en vindende personlighed og er præsentabel og udadvendt
  • at du er initiativrig og kan håndtere mange kontakter i hverdagen
  • at du selvstændigt kan prioritere din hverdag
  • at du er fleksibel i forhold til dine arbejdstider

Vi tilbyder:

  • et spændende job i en dynamisk virksomhed, hvor ikke to dage er ens
  • et job i en virksomhed som har gode konkurrencedygtige produkter
  • et job i en virksomhed som yder god støtte og samarbejde i hverdagen
  • et job i en organisation med korte og hurtige beslutningsprocesser
  • en attraktiv gagepakke med god fast løn, pensionsordning, bil samt en attraktiv provisionspakke

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning med det samme til: job@vtk.dk

Spørgsmål til stillingen kan rettes til dk@vtk.dk. Tiltrædelse efter aftale

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330042851Phoenix-0a93844512019-06-17T00:00:00Salgskonsulent til Midt- og Sydsjælland

Vi tilbyder en spændende stilling som salgskonsulent til Midt- og Sydsjælland. Der er tale om et alsidigt og selvstændigt job, hvor dit arbejde vil spænde over alt fra opsøgende salg, tilbudsgivning, mødeaftaler samt efterfølgende supportering af dine kunder. I distriktet ligger der allerede nu mange serviceaftaler, som skal håndteres af vores nye salgskonsulent.

Som salgskonsulent skal du selvstændigt pleje og servicere eksisterende kunder samt etablere nye kunderelationer via en energisk, opsøgende indsats og en troværdig præsentation af VTK´s totalkoncept.

Vi forventer, at du er serviceminded, kan arbejde selvstændigt, er kontaktskabende og kan generere salg til nye kunder.

Er du bosiddende i distriktet vil det være en stor fordel.

Kvalifikationer:

  • Du kan fremvise gode resultater i forbindelse med salg
  • Du har erfaring med B2B salg og har et stort drive der gør, at du når dine mål
  • Du er naturligt nysgerrig og engageret i de produkter du arbejder med
  • Du er fortrolig med at arbejde på PC og Ipad

Vi forventer:

  • at du er god til dialog og kan afdække kundernes behov, herunder pleje af kunder og opfølgning på aftaler
  • at du har en vindende personlighed og er præsentabel og udadvendt
  • at du er initiativrig og kan håndtere mange kontakter i hverdagen
  • at du selvstændigt kan prioritere din hverdag
  • at du er fleksibel i forhold til dine arbejdstider

Vi tilbyder:

  • et spændende job i en dynamisk virksomhed, hvor ikke to dage er ens
  • et job i en virksomhed som har gode konkurrencedygtige produkter
  • et job i en virksomhed som yder god støtte og samarbejde i hverdagen
  • et job i en organisation med korte og hurtige beslutningsprocesser
  • en attraktiv gagepakke med god fast løn, pensionsordning, bil samt en attraktiv provisionspakke

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning med det samme til: job@vtk.dk

Spørgsmål til stillingen kan rettes til dk@vtk.dk. Tiltrædelse efter aftale

 

2019-08-09T00:51:17.960 Vi tilbyder en spændende stilling som salgskonsulent til Midt- og Sydsjælland. Der er tale om et alsidigt og selvstændigt job, hvor dit arbejde vil spænde over alt fra opsøgende salg, tilbudsgivning, mødeaftaler samt efterfølgende supportering af dine kunder. I distriktet ligger der allerede nu mange serviceaftaler, som skal håndteres af vores nye salgskonsulent. Som salgskonsulent skal du selvstændigt pleje og servicere eksisterende kunder samt etablere nye kunderelationer via en energisk, opsøgende indsats og en troværdig præsentation af VTK´s totalkoncept. Vi forventer, at du er serviceminded, kan arbejde selvstændigt, er kontaktskabende og kan generere salg til nye kunder. Er du bosiddende i distriktet vil det være en stor fordel. Kvalifikationer: Du kan fremvise gode resultater i forbindelse med salg Du har erfaring med B2B salg og har et stort drive der gør, at du når dine mål Du er naturligt nysgerrig og engageret i de produkter du arbejder med Du er fortrolig med at arbejde på PC og Ipad Vi forventer: at du er god til dialog og kan afdække kundernes behov, herunder pleje af kunder og opfølgning på aftaler at du har en vindende personlighed og er præsentabel og udadvendt at du er initiativrig og kan håndtere mange kontakter i hverdagen at du selvstændigt kan prioritere din hverdag at du er fleksibel i forhold til dine arbejdstider Vi tilbyder: et spændende job i en dynamisk virksomhed, hvor ikke to dage er ens et job i en virksomhed som har gode konkurrencedygtige produkter et job i en virksomhed som yder god støtte og samarbejde i hverdagen et job i en organisation med korte og hurtige beslutningsprocesser en attraktiv gagepakke med god fast løn, pensionsordning, bil samt en attraktiv provisionspakke Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning med det samme til: job@vtk.dk Spørgsmål til stillingen kan rettes til dk@vtk.dk. Tiltrædelse efter aftale11jobnet0a938445100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-08T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3546639VTK A/S11Dandyvej 5B4690HaslevDKDanmark0job@vtk.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent777993JobNet5004652500465210013-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a938445https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a938445https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a938445&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a938445&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgSalgskonsulent til Midt- og Sydsjælland12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362083013job@vtk.dkjob@vtk.dkDKDanmarkDKDanmark330098111Projektsælger til byggebranchen - trekantsområdetRobot I vores nystartede virksomhed søger vi en projektsælger til vores nyskabende koncept for glasfacader og vinduesløsninger. Arbejdsopgaver: Din primære opgave bliver at udbygge pipelinen med SimplyDaylight A S. Du vil komme til at stå for virksomhedens opsøgende salg, men også forberedelsen af priskalkulation og projektforslag, inkl. koordinering med og prisindhentning hos underleverandører og teknologipartnere samt gennemgang og evaluering af udbudsmateriale, teknisk produktrådgivning, samt behovs- og prioritetsanalyse hos kunderne. Kvalifikationer: Vi forventer du har min. 2 års erfaring fra teknisk projektsalg til byggebranchen gerne fra vindues- og eller facadebranchen Du har et stort sælgergen, og er meget bevidst om, at omsætningen skabes ude hos kunderne Du har god viden og erfaring med de forskellige faser i salgsprocessen, og du forstår at navigerer i spændingsfeltet mellem de forskellige interessenter på projekterne Du har et godt købmandskab, og noget kendskab til dansk byggelovgivning, herunder eksempelvis AB92 AB18 Du har teknisk flair og interesse, og meget gerne tegningsforståelse (AutoCAD), Du er selvkørende med et højt energiniveau, og du er vedholdende og struktureret i dit salgsarbejde, Uddannelsesmæssigt er der ikke formelle krav, men en teknisk-kommerciel profil vil passe godt til salgsudfordringen. Du kan eksempelvis være teknisk uddannet og efterfølgende gået i den kommercielle retning, eller vice versa. Vigtigst er det dog, at du kan sælge MS Officepakken er din hjemmebane, og du er fortrolig med at anvende CRM ERP-systemer og er bevidst om værdien heraf. Kendskab til, og brugerfærdigheder i, AutoCAD er en fordel (ikke et krav) Personlige egenskaber: Som person er du konkurrenceminded og resultatorienteret. Du foretrækker en direkte og pragmatisk form for kommunikation og du er strategisk bevidst. Du er både overbevisende og charmerende i din salgsstil, og du formår at etablere en god relation til dine kunder, så der skabes tillid, fortrolighed, og ikke mindst partnerskab. Du er god til at sætte ting i gang, og du trives med mange forskellige aktiviteter omkring dig. Du må gerne være en smule utålmodig i bestræbelserne på at opnå dine mål. Vi tilbyder: En fuldtidsstilling med ansvar og spændende perspektiver i virksomhedens opstartsfase Fantastisk mulighed for at være med fra start, og sætte præg på udviklingen og processerne Et nyskabende koncept, der tilbyder markedets mest minimalistiske designudtryk, en reel vedligeholdelsesfri konstruktion i hele levetiden, samt markedets mest energieffektive og bæredygtige løsning til glasfacader og designvinduer Indkøring og løbende sparring med direktøren. Faglig og personlig udvikling gennem samarbejde, erfaringsudvekslinger Lønpakken forhandles efter kvalifikationer, med pensionsordning, resultatbaseret bonus, samt ordning for bil, telefon, og evt. hjemmekontor For den rette person vil der være særdeles gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt Om SimplyDaylight A S: SimplyDaylight A S er en velkonsolideret virksomhed der bygger videre på mange års udvikling, erfaringer og tests. Vi markedsfører, projekterer, producerer og leverer unikke glasfacader og vinduesløsninger på et solidt teknisk fundament, ved anvendelse af veldokumenterede teknologier, og i samarbejde med førende danske og internationale industri- og teknologipartnere. SimplyDaylight s nyskabende koncept tilbyder nu det absolut mest minimalistiske designudtryk, når det kommer til glasfacader og unikke vinduesløsninger. Beregninger fra Teknologisk Institut viser at SimplyDaylight s koncept er det mest energieffektive glasfacade- og vindueselement på markedet. Materialevalg og konstruktionsopbygning sikrer en i realiteten vedligeholdelsesfri konstruktion - vel at mærke i hele levetiden. Kombinationen af optimal energieffektivitet og elimineringen af vedligehold i hele levetiden, gør SimplyDaylight s koncept til en absolut bæredygtig og fremtidssikret løsning. Ansøgning: Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Poul Søgaard Nielsen på tlf. 2960 7511. Motiveret ansøgning og CV sendes til adm@simplydaylight.dk. OBS! Stillingen ønskes besat hurtigst mulig, og vi behandler ansøgningerne løbende.

I vores nystartede virksomhed søger vi en projektsælger til vores nyskabende koncept for glasfacader og vinduesløsninger.

 

Arbejdsopgaver:

Din primære opgave bliver at udbygge pipelinen med SimplyDaylight A/S. Du vil komme til at stå for virksomhedens opsøgende salg, men også forberedelsen af priskalkulation og projektforslag, inkl. koordinering med og prisindhentning hos underleverandører og teknologipartnere samt gennemgang og evaluering af udbudsmateriale, teknisk produktrådgivning, samt behovs- og prioritetsanalyse hos kunderne.

 

Kvalifikationer:

  • Vi forventer du har min. 2 års erfaring fra teknisk projektsalg til byggebranchen – gerne fra vindues- og/eller facadebranchen
  • Du har et stort sælgergen, og er meget bevidst om, at omsætningen skabes ude hos kunderne
  • Du har god viden og erfaring med de forskellige faser i salgsprocessen, og du forstår at navigerer i spændingsfeltet mellem de forskellige interessenter på projekterne
  • Du har et godt købmandskab, og noget kendskab til dansk byggelovgivning, herunder eksempelvis AB92/AB18
  • Du har teknisk flair og interesse, og meget gerne tegningsforståelse (AutoCAD),
  • Du er selvkørende med et højt energiniveau, og du er vedholdende og struktureret i dit salgsarbejde,
  • Uddannelsesmæssigt er der ikke formelle krav, men en teknisk-kommerciel profil vil passe godt til salgsudfordringen. Du kan eksempelvis være teknisk uddannet og efterfølgende gået i den kommercielle retning, eller vice versa. Vigtigst er det dog, at du kan sælge
  • MS Officepakken er din hjemmebane, og du er fortrolig med at anvende CRM/ERP-systemer og er bevidst om værdien heraf. Kendskab til, og brugerfærdigheder i, AutoCAD er en fordel (ikke et krav)

 

Personlige egenskaber:

Som person er du konkurrenceminded og resultatorienteret. Du foretrækker en direkte og pragmatisk form for kommunikation og du er strategisk bevidst. Du er både overbevisende og charmerende i din salgsstil, og du formår at etablere en god relation til dine kunder, så der skabes tillid, fortrolighed, og ikke mindst partnerskab. Du er god til at sætte ting i gang, og du trives med mange forskellige aktiviteter omkring dig. Du må gerne være ”en smule” utålmodig i bestræbelserne på at opnå dine mål.

 

Vi tilbyder:

  • En fuldtidsstilling med ansvar og spændende perspektiver i virksomhedens opstartsfase
  • Fantastisk mulighed for at være med fra start, og sætte præg på udviklingen og processerne
  • Et nyskabende koncept, der tilbyder markedets mest minimalistiske designudtryk, en reel vedligeholdelsesfri konstruktion i hele levetiden, samt markedets mest energieffektive og bæredygtige løsning til glasfacader og designvinduer
  • Indkøring og løbende sparring med direktøren. Faglig og personlig udvikling gennem samarbejde, erfaringsudvekslinger
  • Lønpakken forhandles efter kvalifikationer, med pensionsordning, resultatbaseret bonus, samt ordning for bil, telefon, og evt. hjemmekontor
  • For den rette person vil der være særdeles gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt

 

Om SimplyDaylight A/S:

SimplyDaylight A/S er en velkonsolideret virksomhed der bygger videre på mange års udvikling, erfaringer og tests. Vi markedsfører, projekterer, producerer og leverer unikke glasfacader og vinduesløsninger på et solidt teknisk fundament, ved anvendelse af veldokumenterede teknologier, og i samarbejde med førende danske og internationale industri- og teknologipartnere.

SimplyDaylight's nyskabende koncept tilbyder nu det absolut mest minimalistiske designudtryk, når det kommer til glasfacader og unikke vinduesløsninger. Beregninger fra Teknologisk Institut viser at SimplyDaylight's koncept er det mest energieffektive glasfacade- og vindueselement på markedet. Materialevalg og konstruktionsopbygning sikrer en i realiteten vedligeholdelsesfri konstruktion - vel at mærke i hele levetiden. Kombinationen af optimal energieffektivitet og elimineringen af vedligehold i hele levetiden, gør SimplyDaylight's koncept til en absolut bæredygtig og fremtidssikret løsning.

 

Ansøgning:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Poul Søgaard Nielsen på tlf. 2960 7511. Motiveret ansøgning og CV sendes til adm@simplydaylight.dk.

OBS! Stillingen ønskes besat hurtigst mulig, og vi behandler ansøgningerne løbende.

SimplyDaylight A/SVejle2019-10-01T00:00:002019-11-22T00:00:00
330108384Ambitiøs og kommunikativ stærk medarbejder søgesRobot Har du talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at tjene penge hjemme fra? Så er dette job lige noget for dig. Vi søger dygtige phonere, der skal være med til at løfte virksomhedens mange opgaver. En god kommunikation er vejen frem Elsker du at tale i telefon? Ved du, hvordan du skaber en god dialog? Og drømmer du om at arbejde hjemmefra? Så er det måske lige dig, vi leder efter. Som phoner hos os bliver det din opgave at ringe ud til virksomheder med henblik på at gøre dem mere grønne, og du har mulighed for at arbejde, upåagtet om du befinder dig i Danmark eller udlandet. Hos os vægter vi dine kommunikative evner højere end din faglige baggrund, og du behøves ikke have tidligere erfaring inden for faget. Vi sørger naturligvis for at klæde dig bedst muligt på, så du er i stand til at løfte opgaven. Du får et manuskript at læne dig op ad, når du ringer ud, så du med lethed kan være sikker på at få svar på alle spørgsmål. Du skal blot have adgang til en computer, et headset og en internetadgang, og så kan du være i gang med arbejdet med ganske få klik. Oplæring og sparring Du vil modtage grundig oplæring i opstartsugen samt få løbende træning. Du vil komme med på lyt på en masse opkald, således at du får et godt indblik i, hvordan du på bedste vis kan håndtere opgaven, når der er din tur til at ringe ud. Under oplæringsperioden vil du også modtage sparring og gode råd, som du kan tage med dig og anvende i praksis. Vi ønsker, at vores medarbejder får succes med deres arbejde. Derfor gennemlytter vi fra tid til anden opkald, således at vi kan hjælpe vores kolleger med at blive skarpere til kommunikation. Få frihed under ansvar og geografisk uafhængighed Som phoner hos os kan du arbejde hvor som helst. Stillingen lyder på 37 timer om ugen, og du bestemmer selv, hvor du lægger timerne, så længe der er i tidsrummet mellem klokken 9 til 17 mandag til fredag. Hos os er frihed under ansvar og selvstændighed en meget stor del af vores hverdag, og vi tilbyder geografisk uafhængighed. Det betyder, at du med dette job har mulighed for at sidde over alt. Det er nemt og bekvemt og giver dig samtidig mulighed for at opleve verden, mens du tjener penge. Vores ideelle nye kollega kan: Arbejde selvstændigt og struktureret Kommunikere åbent og godt Føre en samtale ubesværet over telefonen Arbejde proaktivt Fungere godt i en hverdag, som du selv disponerer over.

Har du talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at tjene penge hjemme fra? Så er dette job lige noget for dig. Vi søger dygtige phonere, der skal være med til at løfte virksomhedens mange opgaver.

 

En god kommunikation er vejen frem

Elsker du at tale i telefon? Ved du, hvordan du skaber en god dialog? Og drømmer du om at arbejde hjemmefra? Så er det måske lige dig, vi leder efter. Som phoner hos os bliver det din opgave at ringe ud til virksomheder med henblik på at gøre dem mere grønne, og du har mulighed for at arbejde, upåagtet om du befinder dig i Danmark eller udlandet.   

Hos os vægter vi dine kommunikative evner højere end din faglige baggrund, og du behøves ikke have tidligere erfaring inden for faget. Vi sørger naturligvis for at klæde dig bedst muligt på, så du er i stand til at løfte opgaven. Du får et manuskript at læne dig op ad, når du ringer ud, så du med lethed kan være sikker på at få svar på alle spørgsmål.

Du skal blot have adgang til en computer, et headset og en internetadgang, og så kan du være i gang med arbejdet med ganske få klik.

 

Oplæring og sparring

Du vil modtage grundig oplæring i opstartsugen samt få løbende træning. Du vil komme med på lyt på en masse opkald, således at du får et godt indblik i, hvordan du på bedste vis kan håndtere opgaven, når der er din tur til at ringe ud. Under oplæringsperioden vil du også modtage sparring og gode råd, som du kan tage med dig og anvende i praksis. 

Vi ønsker, at vores medarbejder får succes med deres arbejde. Derfor gennemlytter vi fra tid til anden opkald, således at vi kan hjælpe vores kolleger med at blive skarpere til kommunikation.

 

Få frihed under ansvar og geografisk uafhængighed

Som phoner hos os kan du arbejde hvor som helst. Stillingen lyder på 37 timer om ugen, og du bestemmer selv, hvor du lægger timerne, så længe der er i tidsrummet mellem klokken 9 til 17 mandag til fredag.

Hos os er frihed under ansvar og selvstændighed en meget stor del af vores hverdag, og vi tilbyder geografisk uafhængighed. Det betyder, at du med dette job har mulighed for at sidde over alt. Det er nemt og bekvemt og giver dig samtidig mulighed for at opleve verden, mens du tjener penge.    

 

Vores ideelle nye kollega kan:

  • Arbejde selvstændigt og struktureret
  • Kommunikere åbent og godt
  • Føre en samtale ubesværet over telefonen
  • Arbejde proaktivt
  • Fungere godt i en hverdag, som du selv disponerer over.
SØREN LYKKE JENSEN HOLDING ApSHorsens2019-10-17T00:00:002019-12-10T00:00:00
330108803Leder du efter det ideelle seniorjob? Vi søger den ideelle phoner til alsidig opgaveRobot Så skal du ikke lede længere. Som phoner hos os kan du tjene penge hjemme fra, eller mens du befinder dig i udlandet, og du bestemmer selv, hvornår dine timer skal ligge. Det ideelle job til dig, der vil have en uafhængig hverdag Har du længe søgt efter et seniorjob, men har du endnu ikke fundet det helt rigtige? Og drømmer du om en hverdag med frihed under ansvar, hvor du kan rejse som du vil og planlægge din egen hverdag, mens du tjener penge? Så er jobbet som phoner for os det helt rigtige for dig. Du kommer til at ringe ud til forbrugere med henblik på at indhente pensionsanalyser, og via et manuskript og spørgeskema skal du sørge for at indhente de nødvendige informationer. Vi vægter dine evner til at kommunikere over telefonen højere end din faglige baggrund, og vi kræver ingen tidligere erfaring. Du kan arbejde som phoner for os, uanset hvor du befinder dig. Det eneste, vi kræver af dig, er, at du har adgang til en computer, et headset samt internetadgang. Oplæring og løbende coaching Vi sørger for, at du vil blive oplært grundigt, således at du er klar til at stå på egne ben, når du skal foretage dine opkald. Oplæringen består blandt andet i, at du kommer med på lyt under en masse opkald, hvor du vil modtage sparring og vejledning, således at du bliver bedst klædt på til at varetage opgaven. En vigtig del af vores virksomhed er, at vi vil give vores medarbejdere de bedste forudsætninger for at udføre deres arbejde. Derfor lytter vi løbende opkald igennem med henblik på at styrke dine kommunikative evner. Vi tilbyder også coaching og vejledning, hvis du har brug for gode råd til at blive knivskarp over telefonen. Vi tilbyder frihed under ansvar og en fleksibel arbejdsplads Hos os kommer du til at arbejde hjemmefra. Det betyder, at du kan passe dit arbejde, uanset hvor i verden du befinder dig. Tag computeren med til varme himmelstrøg, i sommerhuset eller et helt tredje sted det er helt op til dig. Stillingen lyder på 37 timer om ugen. Du bestemmer selv, hvornår du vil arbejde, så længe det er mellem klokken 08.00-16.00 på hverdage og mellem klokken 10-16 om lørdagen. Det forventer vi af dig: Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret Du skal kunne disponere over din tid Du skal kunne føre en samtale ubesværet over telefonen.

Så skal du ikke lede længere. Som phoner hos os kan du tjene penge hjemme fra, eller mens du befinder dig i udlandet, og du bestemmer selv, hvornår dine timer skal ligge.

Det ideelle job til dig, der vil have en uafhængig hverdag

Har du længe søgt efter et seniorjob, men har du endnu ikke fundet det helt rigtige? Og drømmer du om en hverdag med frihed under ansvar, hvor du kan rejse som du vil og planlægge din egen hverdag, mens du tjener penge? Så er jobbet som phoner for os det helt rigtige for dig.

Du kommer til at ringe ud til forbrugere med henblik på at indhente pensionsanalyser, og via et manuskript og spørgeskema skal du sørge for at indhente de nødvendige informationer. Vi vægter dine evner til at kommunikere over telefonen højere end din faglige baggrund, og vi kræver ingen tidligere erfaring. 

Du kan arbejde som phoner for os, uanset hvor du befinder dig. Det eneste, vi kræver af dig, er, at du har adgang til en computer, et headset samt internetadgang.

 

Oplæring og løbende coaching

Vi sørger for, at du vil blive oplært grundigt, således at du er klar til at stå på egne ben, når du skal foretage dine opkald. Oplæringen består blandt andet i, at du kommer med på lyt under en masse opkald, hvor du vil modtage sparring og vejledning, således at du bliver bedst klædt på til at varetage opgaven.   

En vigtig del af vores virksomhed er, at vi vil give vores medarbejdere de bedste forudsætninger for at udføre deres arbejde. Derfor lytter vi løbende opkald igennem med henblik på at styrke dine kommunikative evner. Vi tilbyder også coaching og vejledning, hvis du har brug for gode råd til at blive knivskarp over telefonen.

 

Vi tilbyder frihed under ansvar og en fleksibel arbejdsplads

Hos os kommer du til at arbejde hjemmefra. Det betyder, at du kan passe dit arbejde, uanset hvor i verden du befinder dig. Tag computeren med til varme himmelstrøg, i sommerhuset eller et helt tredje sted – det er helt op til dig.

Stillingen lyder på 37 timer om ugen. Du bestemmer selv, hvornår du vil arbejde, så længe det er mellem klokken 08.00-16.00 på hverdage og mellem klokken 10-16 om lørdagen.

 

Det forventer vi af dig:

  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret
  • Du skal kunne disponere over din tid
  • Du skal kunne føre en samtale ubesværet over telefonen.
SØREN LYKKE JENSEN HOLDING ApSHorsens2019-10-18T00:00:002019-12-11T00:00:00
330116790Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - VejleRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SVejle2019-11-01T00:00:002019-12-27T00:00:00
330118713Tysktalende salgsassistent til FiberPowertechRobot Fiberpowertech ApS, Hedensted (som en del af GM Group) Vi søger en engageret og dygtig tysktalende salgsassistent til vores team i Hedensted. FiberPowertech er i en rivende udvikling, med rekord vækstrater de sidste 3 år. Om jobbet: Vi udvikler, producerer og sælger komponenter til fiberindustrien i både ind- og udland, og vores arbejdsområde er bredt. Du vil derfor kunne forvente at skulle arbejde med alt fra små plast-komponenter til store emner i stål. Du skal assistere vores tekniske tegner med ordrehåndtering, oprette styklister, evt. supportere med indkøb. Du sparrer med firmaets direktør samt øvrige kollegaer, men det forventes også, at du kan arbejde selvstændigt. Du bliver en del af en ambitiøs salgsorganisation i vækst, og du får et selvstændigt og udadvendt job blandt dygtige kollegaer. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Ordrebehandling for vores tysktalende kunder. Fakturering. Daglige kontoropgaver, hovedsagelig på tysk. Ad hoc-opgaver. Om dig: Du har tidligere arbejdet som tysktalende salgsassistent og har en god kommerciel forretningsforståelse. Alternativt er du kontoruddannet og har lyst til at prøve kræfter med salget. FiberPowertech har en flad organisationsstruktur, hvorfor det er vigtigt, at: Du kan planlægge selvstændig din egen arbejdsdag. Du arbejder systematisk. Du er målbevidst og tager ansvar. Til dine kvalifikationer hører endvidere: Tysk på modersmålsniveau. Dansk på højt niveau. Engelsk i skrift og tale. MS Office på dagligt brugerniveau. Kendskab til Microsoft C5. Om firmaet: Fiberpowertech er en del af GM Group, som er markedsførende producent af extruderede rør og rørsystemer til brug for især teleselskaber og elværker. Produkterne indgår i de udrulninger af bredbånd der foregår i hele Europa, samt resten af verden. FiberPowertech har i de sidste 15 år leveret et bredt udvalg af tilbehør til installation og vedligeholdelse af fibernetværker - unikke produkter, der spænder fra street cabinets og muffer til brønd og værktøjer. Fiberpowertech står for en række banebrydende udviklinger på marked. Øvrige oplysninger: Løn og ansættelsesvilkår vil blive aftalt i forhold til dine kvalifikationer. Der ønskes tiltrædelse hurtigst muligt, hvorfor samtaler vil blive afholdt løbende (fortrinsvis på tysk). Ansøgning og kontakt: Hvis du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Ulrike Kjeldgaard på telefon: 2545 7869. Send din ansøgning med CV, gerne på tysk, til jobadm@gm-plast.dk . Mærk din ansøgning FPT - Tysktalende salgsassistent . Ansøgningsfristen er mandag den 02-12-2019. Vi glæder os til at høre fra dig.

Fiberpowertech ApS, Hedensted (som en del af GM Group)

Vi søger en engageret og dygtig tysktalende salgsassistent til vores team i Hedensted.

FiberPowertech er i en rivende udvikling, med rekord vækstrater de sidste 3 år.

 

Om jobbet:

Vi udvikler, producerer og sælger komponenter til fiberindustrien i både ind- og udland, og vores arbejdsområde er bredt.

Du vil derfor kunne forvente at skulle arbejde med alt fra små plast-komponenter til store emner i stål. Du skal assistere vores tekniske tegner med ordrehåndtering, oprette styklister, evt. supportere med indkøb. Du sparrer med firmaets direktør samt øvrige kollegaer, men det forventes også, at du kan arbejde selvstændigt. Du bliver en del af en ambitiøs salgsorganisation i vækst, og du får et selvstændigt og udadvendt job blandt dygtige kollegaer.


Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Ordrebehandling for vores tysktalende kunder.
  • Fakturering.
  • Daglige kontoropgaver, hovedsagelig på tysk.
  • Ad hoc-opgaver.

Om dig:

Du har tidligere arbejdet som tysktalende salgsassistent og har en god kommerciel forretningsforståelse. Alternativt er du kontoruddannet og har lyst til at prøve kræfter med salget.

FiberPowertech har en flad organisationsstruktur, hvorfor det er vigtigt, at:

  • Du kan planlægge selvstændig din egen arbejdsdag.
  • Du arbejder systematisk.
  • Du er målbevidst og tager ansvar.

Til dine kvalifikationer hører endvidere:

  • Tysk på modersmålsniveau.
  • Dansk på højt niveau.
  • Engelsk i skrift og tale.
  • MS Office på dagligt brugerniveau.
  • Kendskab til Microsoft C5.

Om firmaet:

Fiberpowertech er en del af GM Group, som er markedsførende producent af extruderede rør og rørsystemer til brug for især teleselskaber og elværker. Produkterne indgår i de udrulninger af bredbånd der foregår i hele Europa, samt resten af verden.
FiberPowertech har i de sidste 15 år leveret et bredt udvalg af tilbehør til installation og vedligeholdelse af fibernetværker - unikke produkter, der spænder fra street cabinets og muffer til brønd og værktøjer.
Fiberpowertech står for en række banebrydende udviklinger på marked.


Øvrige oplysninger:

Løn og ansættelsesvilkår vil blive aftalt i forhold til dine kvalifikationer.

Der ønskes tiltrædelse hurtigst muligt, hvorfor samtaler vil blive afholdt løbende (fortrinsvis på tysk).

Ansøgning og kontakt:

Hvis du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Ulrike Kjeldgaard på telefon: 2545 7869.

Send din ansøgning med CV, gerne på tysk, til jobadm@gm-plast.dk . Mærk din ansøgning 'FPT - Tysktalende salgsassistent'.

Ansøgningsfristen er mandag den 02-12-2019.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

GM PLAST A/SHedensted2019-11-06T00:00:002019-12-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektsælger til byggebranchen - trekantsområdet

SimplyDaylight A/S

Vejle
I vores nystartede virksomhed søger vi en projektsælger til vores nyskabende koncept for glasfacader og vinduesløsninger. Arbejdsopgaver: Din primære opgave bliver at udbygge pipelinen med SimplyDaylight A S. Du vil komme til at stå for virksomheden...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:22. november 2019

Ambitiøs og kommunikativ stærk medarbejder søges

SØREN LYKKE JENSEN HOLDING ApS

Horsens
Har du talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at tjene penge hjemme fra? Så er dette job lige noget for dig. Vi søger dygtige phonere, der skal være med til at løfte virksomhedens mange opgaver. En god kommunikation er vejen frem Elsker du at ta...
Indrykket:17. oktober 2019
Udløbsdato:10. december 2019

Leder du efter det ideelle seniorjob? Vi søger den ideelle phoner til alsidig opgave

SØREN LYKKE JENSEN HOLDING ApS

Horsens
Så skal du ikke lede længere. Som phoner hos os kan du tjene penge hjemme fra, eller mens du befinder dig i udlandet, og du bestemmer selv, hvornår dine timer skal ligge. Det ideelle job til dig, der vil have en uafhængig hverdag Har du længe søgt e...
Indrykket:18. oktober 2019
Udløbsdato:11. december 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Vejle

RELATIONMEDIA A/S

Vejle
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:27. december 2019

Tysktalende salgsassistent til FiberPowertech

GM PLAST A/S

Hedensted
Fiberpowertech ApS, Hedensted (som en del af GM Group) Vi søger en engageret og dygtig tysktalende salgsassistent til vores team i Hedensted. FiberPowertech er i en rivende udvikling, med rekord vækstrater de sidste 3 år. Om jobbet: Vi udvikler, pro...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:2. december 2019