Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgskonsulent til opsøgende salg

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329830312Phoenix-13780cd712018-06-12T00:00:00Salgskonsulent til opsøgende salg

Er opsøgende salg lige dig? Har du et højt drive, er du god til at tale med mennesker og brænder du for at skabe resultater? Så er det måske dig vi søger.

Vi forventer at du

  • taler og skriver flydende dansk
  • er uddannet sælger eller har min. 5 års salgserfaring som kørende sælger
  • er god til at have flere bolde i luften og kan tale med alle
  • brænder for at skabe resultater.
  • Har interesse for branchen.

BC Catering er en total leverandør med afdelinger lokalt forankret i Ålborg, Kolding, Odense, Roskilde og Skanderborg. Dit arbejdssted vil være Skanderborg. Det er en fordel hvis du har erfaring indenfor fødevarebranchen, men det er ingen betingelse.

Vi har et stort fokus på nærhed. Hos os er kvalitet i alle led en selvfølge. Vi tilstræber til stadighed, at arbejde sammen med de bedste leverandører på markedet. Vi søger at have det sortiment og den kvalitet, som vores kunder ønsker og har behov for.

Som vores salgskonsulent skal du – i tæt samspil med dine kollegaer – videreudvikle det professionelle samarbejde med eksisterende kunder og opbygge nye kunderelationer.

Vi tilbyder

  • En alsidig arbejdsdag med frihed under ansvar
  • mulighed for personlig udvikling
  • Faglig sparring
  • Løn efter kvalifikationer
  • Bilordning

Stillingen er en fuldtidsstilling, arbejdstiden aftales individuelt.

Tiltrædelse efter nærmere aftale, vi venter gerne på den rette.

Ansøgninger bliver behandlet i det tempo de indkommer, har du ikke hørt fra os senest 30. august 2018 er stillingen blevet besat til anden side.

Har du relevante spørgsmål vedrørende stillingen kan du sende dem til moj@bccs.dk og vi besvarer dem hurtigst muligt.

2018-07-08T00:50:20.280 Er opsøgende salg lige dig? Har du et højt drive, er du god til at tale med mennesker og brænder du for at skabe resultater? Så er det måske dig vi søger. Vi forventer at du taler og skriver flydende dansk er uddannet sælger eller har min. 5 års salgserfaring som kørende sælger er god til at have flere bolde i luften og kan tale med alle brænder for at skabe resultater. Har interesse for branchen. BC Catering er en total leverandør med afdelinger lokalt forankret i Ålborg, Kolding, Odense, Roskilde og Skanderborg. Dit arbejdssted vil være Skanderborg. Det er en fordel hvis du har erfaring indenfor fødevarebranchen, men det er ingen betingelse. Vi har et stort fokus på nærhed. Hos os er kvalitet i alle led en selvfølge. Vi tilstræber til stadighed, at arbejde sammen med de bedste leverandører på markedet. Vi søger at have det sortiment og den kvalitet, som vores kunder ønsker og har behov for. Som vores salgskonsulent skal du i tæt samspil med dine kollegaer videreudvikle det professionelle samarbejde med eksisterende kunder og opbygge nye kunderelationer. Vi tilbyder En alsidig arbejdsdag med frihed under ansvar mulighed for personlig udvikling Faglig sparring Løn efter kvalifikationer Bilordning Stillingen er en fuldtidsstilling, arbejdstiden aftales individuelt. Tiltrædelse efter nærmere aftale, vi venter gerne på den rette. Ansøgninger bliver behandlet i det tempo de indkommer, har du ikke hørt fra os senest 30. august 2018 er stillingen blevet besat til anden side. Har du relevante spørgsmål vedrørende stillingen kan du sende dem til moj@bccs.dk og vi besvarer dem hurtigst muligt.11Jobnet13780cd7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-07T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdder3284408BC CATERING SKANDERBORG A/S11Niels Bohrs Vej 208660SkanderborgDKDanmark156.067029009.98649000
job@bccs.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent588710JobNet48391891000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=13780cd7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=13780cd7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=13780cd7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=13780cd7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgSom Salgskonsulent hos BC CATERING SKANDERBORG A/S bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg355589970Hanne Charlotte Hjelmjob@bccs.dkDKDanmarkDKDanmark329985903Salgskonsulent søges til Hørkram Foodservice A/S i JyllandBasic Har du et højt drive, og tænder du på salg? Har du en faglig baggrund inden for fødevarebranchen og erfaring med salg af fødevarer? Så er det DIG, vi gerne vil have med på salgsholdet hos Hørkram Foodservice A S. Om stillingen Du bliver én ud af i alt 17 salgskonsulenter i et geografisk opdelt salgsteam, der tilsammen dækker hele Jylland. Som en del af teamet i syd bliver du ansvarlig for distrikt Vestjylland, som er et område, der strækker sig fra syd for Holstebro og nedefter, og det er derfor afgørende, at du har bopæl i det vestjyske. Til salgsteamet er der tilknyttet en intern salgs- og supportfunktion samt fagkonsulenter inden for fersk kød, frisk fisk og nonfood. Fra dit hjemmekontor planlægger og forbereder du kundemøder, og din primære opgave vil være at identificere, udvikle og opsøge nye kunder samt fastholde og pleje eksisterende kunder i dit salgsdistrikt. Derudover fokuserer du løbende på mersalgsaktiviteter samt opfølgning på egen omsætning. Du henvender dig primært til kunder som større private storkøkkener, restauranter, caféer samt offentlige kunder, og du tilbyder dem et varieret varesortiment samt meget høj leveringssikkerhed. Hvem er du? Du har en faglig baggrund inden for fødevarebranchen og erfaring med opsøgende salg af fødevarer. Din IT-forståelse gør det let for dig at lære nye salgssystemer at kende, og du er en erfaren bruger af Office-pakken. Med din serviceorienterede tilgang og dit tillidsvækkende væsen formår du at udfordre kunderne positivt, og du når dine mål ved hjælp af vedholdenhed og engagement. Derudover har du salgsgenerne i orden, besidder et stort drive og stortrives med at hunte nye kunder. Du er resultatskabende og motiveres af at rådgive og hjælpe kunderne med salg for øje. Hørkram Foodservice A S tilbyder En selvstændig stilling i en velrenommeret virksomhed med høj medarbejdertrivsel, ordnede forhold og realistiske budgetter. Du tilbydes fast grundløn, firmabil og pension samt bonus ved budgetopnåelse og gode kompetenceudviklingsmuligheder, fagligt såvel som personligt. Ansøgning JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på telefon 3085 1331. Om Hørkram Foodservice A S Hørkram Foodservice A S er leverandør af fødevarer til Danmarks professionelle storkøkkener. Vi er 1000 engagerede medarbejdere i vores to ansvarscentre i Sorø og i Kolt ved Århus. Vi er en virksomhed i stærk vækst med fokus på kvalitet og service i alt, hvad vi gør. Læs mere på www.hoka.dkHar du et højt drive, og tænder du på salg? Har du en faglig baggrund inden for fødevarebranchen og erfaring med salg af fødevarer? Så er det DIG, vi gerne vil have med på salgsholdet hos Hørkram Foodservice A/S.
 
Om stillingen 
Du bliver én ud af i alt 17 salgskonsulenter i et geografisk opdelt salgsteam, der tilsammen dækker hele Jylland. Som en del af teamet i syd bliver du ansvarlig for distrikt Vestjylland, som er et område, der strækker sig fra syd for Holstebro og nedefter, og det er derfor afgørende, at du har bopæl i det vestjyske. Til salgsteamet er der tilknyttet en intern salgs- og supportfunktion samt fagkonsulenter inden for fersk kød, frisk fisk og nonfood. Fra dit hjemmekontor planlægger og forbereder du kundemøder, og din primære opgave vil være at identificere, udvikle og opsøge nye kunder samt fastholde og pleje eksisterende kunder i dit salgsdistrikt. Derudover fokuserer du løbende på mersalgsaktiviteter samt opfølgning på egen omsætning. Du henvender dig primært til kunder som større private storkøkkener, restauranter, caféer samt offentlige kunder, og du tilbyder dem et varieret varesortiment samt meget høj leveringssikkerhed.  
 
Hvem er du? 
Du har en faglig baggrund inden for fødevarebranchen og erfaring med opsøgende salg af fødevarer. Din IT-forståelse gør det let for dig at lære nye salgssystemer at kende, og du er en erfaren bruger af Office-pakken. Med din serviceorienterede tilgang og dit tillidsvækkende væsen formår du at udfordre kunderne positivt, og du når dine mål ved hjælp af vedholdenhed og engagement. Derudover har du salgsgenerne i orden, besidder et stort drive og stortrives med at hunte nye kunder. Du er resultatskabende og motiveres af at rådgive og hjælpe kunderne med salg for øje.  
 
Hørkram Foodservice A/S tilbyder 
En selvstændig stilling i en velrenommeret virksomhed med høj medarbejdertrivsel, ordnede forhold og realistiske budgetter. Du tilbydes fast grundløn, firmabil og pension samt bonus ved budgetopnåelse og gode kompetenceudviklingsmuligheder, fagligt såvel som personligt. 
 
Ansøgning 
JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. 
Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på telefon 3085 1331. 
 
Om Hørkram Foodservice A/S 
Hørkram Foodservice A/S er leverandør af fødevarer til Danmarks professionelle storkøkkener. Vi er 1000 engagerede medarbejdere i vores to ansvarscentre i Sorø og i Kolt ved Århus. Vi er en virksomhed i stærk vækst med fokus på kvalitet og service i alt, hvad vi gør.  
 
Læs mere på www.hoka.dk 
 
 
ORS/Small/35cbfe29_logo.pngJKS A/SSkanderborg2019-03-28T12:01:41.8472019-04-25T00:00:00
330004073Salgs- og rekrutteringskonsulentBasic Vi er et vikar- og rekrutteringsbureau med mere end 10 års erfaring i at finde højt kvalificerede vikarer og medarbejdere til servicebranchen. Vi har en klar mission om at levere de bedste kandidater og det er her, at du kommer ind i billedet. Vi søger en salgs- og rekrutteringskonsulent som kan rekrutter de rette kandidater til de stillinger, som vores kunder bestiller os til. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra branchen (måske er du uddannet kok?), da det kan forekomme, at du selv bliver sendt ud ved spidsbelastning. Derved får du også et bedre kendskab til de kunder, som vi samarbejder med. Vi forventer af dig, atDu er en dygtig sælger og fokuserer på de gode relationerDu gerne har erfaring fra branchen - evt. er du uddannet kokDu har gode kommunikations- og samarbejdsevner på alle niveauerDu besidder overblik og kan prioritere opgaverne, da du får ansvaret for selv at planlægge og eksekvere din hverdagDu besidder et stort drive og har en positiv tilgang til at opnå succesDu motiveres af, at hverdagen nogle gange er uforudsigeligDu har lyst til at bidrage aktivt til udviklingen af InstaserviceDine primære opgaver bliver, at: Opsøge nye, potentielle kunder og afholde salgsbesøg for salg af vikar- og rekrutteringsløsningerBesøge nuværende kunder og sikre fortsat salg via stærke relationer og højt serviceniveauVaretage booking af vikarer, herunder behovs- og profilafdækning, inklusive logistikAfholde interview, test og udvælgelse af kandidater og vikarerAdministrative opgaverAd Hoc-opgaverVi tilbyder: Et attraktivt og spændende fuldtidsjob i en virksomhed i vækst, hvor vi har et uformelt miljø, engagerede kollegaer og mulighed for personlig og faglig udvikling. Er du interesseret?Vil du være med til at videreudvikle Instaservice og matche virksomheder og kandidater med hinanden, så send din ansøgning hurtigst muligt via knappen Send ansøgning . Vi afholder løbende samtaler. Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Daniel Midtgaard Rasmussen på telefon 53 54 43 32 eller e-mail dr@instaservice.dk.Salgskonsulent - Key Account Manager Se mere på vores ansøgersite: https: instaservice.brandero.com
Vi er et vikar- og rekrutteringsbureau med mere end 10 års erfaring i at finde højt kvalificerede vikarer og medarbejdere til servicebranchen. Vi har en klar mission om at levere de bedste kandidater – og det er her, at du kommer ind i billedet.

Vi søger en salgs- og rekrutteringskonsulent som kan rekrutter de rette kandidater til de stillinger, som vores kunder bestiller os til. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra branchen (måske er du uddannet kok?), da det kan forekomme, at du selv bliver sendt ud ved spidsbelastning. Derved får du også et bedre kendskab til de kunder, som vi samarbejder med.

Vi forventer af dig, at
  • Du er en dygtig sælger og fokuserer på de gode relationer
  • Du gerne har erfaring fra branchen - evt. er du uddannet kok
  • Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner på alle niveauer
  • Du besidder overblik og kan prioritere opgaverne, da du får ansvaret for selv at planlægge og eksekvere din hverdag
  • Du besidder et stort drive og har en positiv tilgang til at opnå succes
  • Du motiveres af, at hverdagen nogle gange er uforudsigelig
  • Du har lyst til at bidrage aktivt til udviklingen af Instaservice
Dine primære opgaver bliver, at:
  • Opsøge nye, potentielle kunder og afholde salgsbesøg for salg af vikar- og rekrutteringsløsninger
  • Besøge nuværende kunder og sikre fortsat salg via stærke relationer og højt serviceniveau
  • Varetage booking af vikarer, herunder behovs- og profilafdækning, inklusive logistik
  • Afholde interview, test og udvælgelse af kandidater og vikarer
  • Administrative opgaver
  • Ad Hoc-opgaver
Vi tilbyder:
Et attraktivt og spændende fuldtidsjob i en virksomhed i vækst, hvor vi har et uformelt miljø, engagerede kollegaer og mulighed for personlig og faglig udvikling.

Er du interesseret?
Vil du være med til at videreudvikle Instaservice og matche virksomheder og kandidater med hinanden, så send din ansøgning hurtigst muligt via knappen ”Send ansøgning”. Vi afholder løbende samtaler. Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Daniel Midtgaard Rasmussen på telefon 53 54 43 32 eller e-mail dr@instaservice.dk.
Salgskonsulent - Key Account Manager

Se mere på vores ansøgersite: https://instaservice.brandero.com

ORS/Small/63cadd1d_logo.pngInstaserviceAarhus C2019-04-09T18:08:00.6632019-05-13T00:00:00
329975969Digital sælger til IT-DistributørRobot Digital sælger til IT-Distributør Hos DCS ApS i Trige lidt nord for Aarhus har vi travlt, og derfor søger vi en digital sælger til vores salgsafdeling. DCS ApS er n af Danmarks førende IT-distributører med salg af hardware til IT-forhandlere og computerbutikker. Vi har eksisteret siden 1994 og er i dag ca. 45 ansatte. Vores nuværende salgsafdeling består af 7 sælgere. Udover vores primære salgskontor i vores domicil i Trige, har vi også har salgskontor i København. Som digital sælger ved DCS ApS skal du tænke digitalt i alt, du gør. Hvis vi finder det rette match, bliver det din opgave på sigt at sidde med nogle af Danmarks største digitale IT-forhandlere og computerbutikker og skabe øget vækst gennem vores mange digitale værktøjer. Vores kommende digitale sælger skal brænde for hardware, komponenter og IT og være opdateret på den løbende udvikling, der sker inden for vores felt. Din baggrund kan tage mange former, men det er en klar fordel, hvis du tidligere har arbejde med IT i en detailbutik, selv har samlet din PC eller følger med i eSport. Vigtigst er det, at du har indgående kendskab til digital markedsføring, digitale systemer og kan se muligheder i at udvikle vores kunder rent digitalt. Du kommer til at indgå på lige fod med vores øvrige salgsafdeling bestående af forskellige typer af sælgere med hvert sit fokus, og du kommer til at samarbejde tæt med vores CMO og COO om den digitale udvikling af kunderne. Hvad består jobbet i? Vedligeholde, udvikle og sælge til digitale kunder Bidrage til øget anvendelse DCS ApS kundefokuserede digitale værktøjer Opsøgende salg til relevante kundeemner Opbygning af kunde portefølje med stærke kunderelationer Diverse aktiviteter der kan skabe kunde værdi via data og Co-Creation Øvrige opgaver, der defineres ud fra din egen profil. Hvad forventer vi? At du interesser dig for IT og kan følge med I den løbende udvikling At du har indgående kendskab til digital markedsføring At du formår at sætte dig ind i komplekse systemer og udlede værdien for kunderne heraf At du har en relevant uddannelse inden for salg, markedsføring, IT eller lignende At du arbejder målrettet, struktureret og effektivt At du kan holde mange bolde i luften og formår at komme i mål. At du behersker dansk i skrift og tale - engelske på forhandlingsniveau At du er udadvendt, serviceminded og kan rådgive kunder på højt niveau At du har sælgergenet og kan se potentialet i konceptsalg At du kan skabe relationer og er nysgerrig af natur At du forstår betydningen af at bidrage i et team At du er løsningsorienteret og lærenem. Hvad kan vi tilbyde? Hurtig og effektiv oplæring Mulighed for at sætte dit eget aftryk på arbejdsdagen At indgå i en virksomhed med store ambitioner og udviklingsmål Kvalificeret sparring med DCS ApS ledelse Mulighed for at indgå i et salgsteam, der hver dag stræber efter at være Danmarks bedste salgsteam Et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet Gode karrieremuligheder, hvor dine ambitioner sætter barren og tempoet Målrettet 2-årigt trainee forløb med 1 2 års evaluering. Efter det 2-årige trainee-forløb er der mulighed for at fortsætte som account manager key account manager, hvis begge parter ønsker det. Synes du stillingen lyder interessant, modtager vi din ansøgning med opdateret CV hurtigst muligt på jpp@dcs.dk. Vi behandler ansøgninger løbende. Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at sende en mail på tk@dcs.dk Løn og ansættelsesvilkår er efter kvalifikationer, med udgangspunktet i er trainee-forløb. Udover DCS ApS, hvor vi udelukkende fokuserer på forhandlersalg, har vi også et par detail sider http: www.comopumail.dk samt http: www.pc-lager.dk. Du kan læse meget mere om DCS ApS her: https: goo.gl CjTccM Vi behandler ansøgninger løbende - opstart hurtigst muligt

Digital sælger til IT-Distributør

Hos DCS ApS i Trige – lidt nord for Aarhus – har vi travlt, og derfor søger vi en digital sælger til vores salgsafdeling.

DCS ApS er én af Danmarks førende IT-distributører med salg af hardware til IT-forhandlere og computerbutikker. Vi har eksisteret siden 1994 og er i dag ca. 45 ansatte. Vores nuværende salgsafdeling består af 7 sælgere. Udover vores primære salgskontor i vores domicil i Trige, har vi også har salgskontor i København.

Som digital sælger ved DCS ApS skal du tænke digitalt i alt, du gør. Hvis vi finder det rette match, bliver det din opgave på sigt at sidde med nogle af Danmarks største digitale IT-forhandlere og computerbutikker og skabe øget vækst gennem vores mange digitale værktøjer.

Vores kommende digitale sælger skal brænde for hardware, komponenter og IT – og være opdateret på den løbende udvikling, der sker inden for vores felt.

Din baggrund kan tage mange former, men det er en klar fordel, hvis du tidligere har arbejde med IT i en detailbutik, selv har samlet din PC eller følger med i eSport. Vigtigst er det, at du har indgående kendskab til digital markedsføring, digitale systemer og kan se muligheder i at udvikle vores kunder rent digitalt.

Du kommer til at indgå på lige fod med vores øvrige salgsafdeling bestående af forskellige typer af sælgere med hvert sit fokus, og du kommer til at samarbejde tæt med vores CMO og COO om den digitale udvikling af kunderne.

Hvad består jobbet i?

  • Vedligeholde, udvikle og sælge til digitale kunder
  • Bidrage til øget anvendelse DCS ApS’ kundefokuserede digitale værktøjer
  • Opsøgende salg til relevante kundeemner
  • Opbygning af kunde portefølje med stærke kunderelationer
  • Diverse aktiviteter der kan skabe kunde værdi via data og Co-Creation
  • Øvrige opgaver, der defineres ud fra din egen profil.

 Hvad forventer vi?

  • At du interesser dig for IT – og kan følge med I den løbende udvikling
  • At du har indgående kendskab til digital markedsføring
  • At du formår at sætte dig ind i komplekse systemer og udlede værdien for kunderne heraf
  • At du har en relevant uddannelse inden for salg, markedsføring, IT eller lignende
  • At du arbejder målrettet, struktureret og effektivt
  • At du kan holde mange bolde i luften og formår at komme i mål.
  • At du behersker dansk i skrift og tale - engelske på forhandlingsniveau
  • At du er udadvendt, serviceminded og kan rådgive kunder på højt niveau
  • At du har sælgergenet – og kan se potentialet i konceptsalg
  • At du kan skabe relationer og er nysgerrig af natur
  • At du forstår betydningen af at bidrage i et team
  • At du er løsningsorienteret og lærenem.

 Hvad kan vi tilbyde?

  • Hurtig og effektiv oplæring
  • Mulighed for at sætte dit eget aftryk på arbejdsdagen
  • At indgå i en virksomhed med store ambitioner og udviklingsmål
  • Kvalificeret sparring med DCS ApS’ ledelse
  • Mulighed for at indgå i et salgsteam, der hver dag stræber efter at være Danmarks bedste salgsteam
  • Et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet
  • Gode karrieremuligheder, hvor dine ambitioner sætter barren og tempoet
  • Målrettet 2-årigt trainee forløb med 1/2 års evaluering.

Efter det 2-årige trainee-forløb er der mulighed for at fortsætte som account manager/key account manager, hvis begge parter ønsker det.

Synes du stillingen lyder interessant, modtager vi din ansøgning med opdateret CV hurtigst muligt på jpp@dcs.dk. Vi behandler ansøgninger løbende. Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at sende en mail på tk@dcs.dk

Løn og ansættelsesvilkår er efter kvalifikationer, med udgangspunktet i er trainee-forløb.

Udover DCS ApS, hvor vi udelukkende fokuserer på forhandlersalg, har vi også et par detail sider http://www.comopumail.dk samt http://www.pc-lager.dk.

Du kan læse meget mere om DCS ApS her: https://goo.gl/CjTccM

 Vi behandler ansøgninger løbende - opstart hurtigst muligt

DCS ApSTrige2019-03-12T00:00:002019-05-07T00:00:00
329975548Sales Development RepresentativeRobot Plecto is looking for an energetic Sales Development Representative to join our inbound sales department. You will be responsible for developing opportunities with all inbound clients by qualifying leads, and being the first contact to all Plecto clients. You are able to balance numerous leads in a structured manner, while familiarizing yourself with individual customer needs. You will be working in a high-paced, entrepreneurial environment that is characterized by operating in a global market. For this reason, you should expect occasional evening work in order to be able to serve multiple markets within their local working hours. Responsibilities Call and qualify inbound leads who requested a trial Develop new business from inbound leads and identify areas to expand business with existing clients Coordinate presentations between clients and Account Executives Service multiple clients concurrently and collaborate with the sales team to reach prospective customers Qualifications Requirements Great business acumen with a structured approach to your work Excellent English language skills Prior experience from B2B or sales is a plus but not a requirement Great ability to collaborate and work across teams Ability to quickly identify where Plecto can add value to a customer What do we offer? You have the opportunity to become a key player in a growing software company. Based from our office in Aarhus, Denmark, you will become part of a dynamic and easy-going team with ambitious goals in an entrepreneurial organization. This position is a part of an internal talent program, where after reaching certain targets, will be promoted to Account Executive. We have a strong focus on creating a fun and encouraging work environment in which you will gain experience with multiple aspects of sales and become involved in a wide range of tasks. Attractive base salary with commission Free breakfast, lunch, drinks, coffee and tea Flexible work hours and vacation periods Social gatherings Relaxed work environment with the occasional game of FIFA or table tennis Who are we? Plecto provides organizations with a dashboard software designed to motivate and engage employees into performing more. Every day, we help motivate more than 70,000 users across 45 countries to do just that. Plecto was founded in 2012 and with investors like Jesper Buch, founder of Just-Eat, and Jan Dal Lehrmann, founder of BilBasen, we have ventured upon an exciting journey characterized by growth and expansion - and this is your chance to become a part of it.

Plecto is looking for an energetic Sales Development Representative to join our inbound sales department. You will be responsible for developing opportunities with all inbound clients by qualifying leads, and being the first contact to all Plecto clients. You are able to balance numerous leads in a structured manner, while familiarizing yourself with individual customer needs.

You will be working in a high-paced, entrepreneurial environment that is characterized by operating in a global market. For this reason, you should expect occasional evening work in order to be able to serve multiple markets within their local working hours.

Responsibilities

  • Call and qualify inbound leads who requested a trial
  • Develop new business from inbound leads and identify areas to expand business with existing clients
  • Coordinate presentations between clients and Account Executives 
  • Service multiple clients concurrently and collaborate with the sales team to reach prospective customers

 

Qualifications & Requirements

 

  • Great business acumen with a structured approach to your work
  • Excellent English language skills
  • Prior experience from B2B or sales is a plus but not a requirement
  • Great ability to collaborate and work across teams
  • Ability to quickly identify where Plecto can add value to a customer 

 

What do we offer?

You have the opportunity to become a key player in a growing software company. Based from our office in Aarhus, Denmark, you will become part of a dynamic and easy-going team with ambitious goals in an entrepreneurial organization.

This position is a part of an internal talent program, where after reaching certain targets, will be promoted to Account Executive.

We have a strong focus on creating a fun and encouraging work environment in which you will gain experience with multiple aspects of sales and become involved in a wide range of tasks. 

  • Attractive base salary with commission
  • Free breakfast, lunch, drinks, coffee and tea
  • Flexible work hours and vacation periods
  • Social gatherings
  • Relaxed work environment with the occasional game of FIFA or table tennis

 

Who are we?

Plecto provides organizations with a dashboard software designed to motivate and engage employees into performing more. Every day, we help motivate more than 70,000 users across 45 countries to do just that. 

Plecto was founded in 2012 and with investors like Jesper Buch, founder of Just-Eat, and Jan Dal Lehrmann, founder of BilBasen, we have ventured upon an exciting journey characterized by growth and expansion - and this is your chance to become a part of it.

Plecto ApSÅbyhøj2019-03-11T00:00:002019-05-06T00:00:00
329974601Vi leder efter professionelle erhvervskonsulenter! Skal du have en plads på vores B2B-hold?Robot Vi har meget travlt på vores Telia B2B-hold, og vi leder derfor efter flere professionelle salgskonsulenter til opsøgende, telefonisk salg til det danske erhvervsmarked. Vi forventer ikke at du har erfaring med telemarketing og eller salg, selvom det er en fordel. Vi forventer dog at du har en masse gå-på-mod og at du ønsker at lære at sælge ønsker at blive en bedre sælger. Alle medarbejdere skal dog igennem et grundigt oplæringsforløb, hvor vi sørger for at du bliver sat ordentligt ind i produkter og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker og kompetencer, som du kan gøre brug af resten af dit liv. Derudover vil der også være løbende salgstræning. Hvad får du? Som vores nye medarbejder på B2B-holdet får du: En fast timeløn samt bonusordning uden loft Et indgående kendskab til salgsbranchen og salgsteknikker Et tæt og stærkt samarbejde med Telia, der ofte er i huset Gode kollegaer, der altid er klar til at hjælpe En dynamisk arbejdsplads med en uformel omgangstone og højt til loftet Forskellige karrieremuligheder Sjove personalearrangementer Lækker frokostordning med mad udefra For at få en plads på vores B2B-hold forventer vi at du: Har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk Er udadvendt og energisk Elsker at være på Har lysten til at lære at sælge blive en bedre sælger Er moden og ansvarsbevidst Er mødestabil og overholder alle aftaler både med os, dine kollegaer og kunderne Erfaring med salg og eller telemarketing er, som nævnt, ikke et krav, og vi opfordrer derfor alle til at søge. Praktisk information Din nye arbejdsplads er placeret i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4. sal, 8000 Aarhus. Arbejdstiderne hedder mandag-torsdag kl. 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45. Er det lige DIG vi mangler på holdet? Så kontakt os allerede i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for opstart allerede om få dage. Du kan søge en plads på holdet ved at sende din ansøgning samt CV til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex (aarhus@oltm.dk) eller ved at ringe til hende på hendes direkte nummer 30270869. Ønsker du at søge telefonisk skal dette ske mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-16.00. Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi har meget travlt på vores Telia B2B-hold, og vi leder derfor efter flere professionelle salgskonsulenter til opsøgende, telefonisk salg til det danske erhvervsmarked. Vi forventer ikke at du har erfaring med telemarketing og/eller salg, selvom det er en fordel. Vi forventer dog at du har en masse gå-på-mod og at du ønsker at lære at sælge/ønsker at blive en bedre sælger. Alle medarbejdere skal dog igennem et grundigt oplæringsforløb, hvor vi sørger for at du bliver sat ordentligt ind i produkter og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker og kompetencer, som du kan gøre brug af resten af dit liv. Derudover vil der også være løbende salgstræning.

Hvad får du?

Som vores nye medarbejder på B2B-holdet får du:

  • En fast timeløn samt bonusordning uden loft
  • Et indgående kendskab til salgsbranchen og salgsteknikker
  • Et tæt og stærkt samarbejde med Telia, der ofte er i huset
  • Gode kollegaer, der altid er klar til at hjælpe
  • En dynamisk arbejdsplads med en uformel omgangstone og højt til loftet
  • Forskellige karrieremuligheder
  • Sjove personalearrangementer
  • Lækker frokostordning med mad udefra

For at få en plads på vores B2B-hold forventer vi at du:

  • Har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk
  • Er udadvendt og energisk
  • Elsker at være ”på”
  • Har lysten til at lære at sælge/blive en bedre sælger
  • Er moden og ansvarsbevidst
  • Er mødestabil og overholder alle aftaler – både med os, dine kollegaer og kunderne

Erfaring med salg og/eller telemarketing er, som nævnt, ikke et krav, og vi opfordrer derfor alle til at søge.

Praktisk information

Din nye arbejdsplads er placeret i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4. sal, 8000 Aarhus. Arbejdstiderne hedder mandag-torsdag kl. 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45.

Er det lige DIG vi mangler på holdet?

Så kontakt os allerede i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for opstart allerede om få dage. Du kan søge en plads på holdet ved at sende din ansøgning samt CV til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex (aarhus@oltm.dk) eller ved at ringe til hende på hendes direkte nummer 30270869. Ønsker du at søge telefonisk skal dette ske mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-16.00.

Vi glæder os til at høre fra dig!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApSAarhus C2019-03-08T00:00:002019-05-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgskonsulent søges til Hørkram Foodservice A/S i Jylland

JKS A/S

Skanderborg
Har du et højt drive, og tænder du på salg? Har du en faglig baggrund inden for fødevarebranchen og erfaring med salg af fødevarer? Så er det DIG, vi gerne vil have med på salgsholdet hos Hørkram Foodservice A S. Om stillingen Du bliver én ud af i a...
Indrykket:28. marts 2019
Udløbsdato:25. april 2019

Salgs- og rekrutteringskonsulent

Instaservice

Aarhus C
Vi er et vikar- og rekrutteringsbureau med mere end 10 års erfaring i at finde højt kvalificerede vikarer og medarbejdere til servicebranchen. Vi har en klar mission om at levere de bedste kandidater og det er her, at du kommer ind i billedet. Vi sø...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:13. maj 2019

Digital sælger til IT-Distributør

DCS ApS

Trige
Digital sælger til IT-Distributør Hos DCS ApS i Trige lidt nord for Aarhus har vi travlt, og derfor søger vi en digital sælger til vores salgsafdeling. DCS ApS er n af Danmarks førende IT-distributører med salg af hardware til IT-forhandlere og comp...
Indrykket:12. marts 2019
Udløbsdato:7. maj 2019

Sales Development Representative

Plecto ApS

Åbyhøj
Plecto is looking for an energetic Sales Development Representative to join our inbound sales department. You will be responsible for developing opportunities with all inbound clients by qualifying leads, and being the first contact to all Plecto cl...
Indrykket:11. marts 2019
Udløbsdato:6. maj 2019

Vi leder efter professionelle erhvervskonsulenter! Skal du have en plads på vores B2B-hold?

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApS

Aarhus C
Vi har meget travlt på vores Telia B2B-hold, og vi leder derfor efter flere professionelle salgskonsulenter til opsøgende, telefonisk salg til det danske erhvervsmarked. Vi forventer ikke at du har erfaring med telemarketing og eller salg, selvom de...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:2. maj 2019