Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgskonsulent til salg af BMW & MINI reservedele og udstyr søges

Salgskonsulent til salg af BMW/MINI reservedele og udstyr søges.

Schmiedmann Odense A/S er et 22 år gammelt firma i rivende udvikling, som beskæftiger sig med salg af BMW/MINI reservedele/udstyr til personbiler. 

Schmiedmann består af 2 danske og 8 udenlandske afdelinger, hvor Odense afdelingen fungerer som central-lager og koncept udviklings-sted for de øvrige afdelinger. Vi er ca. 30 medarbejdere ansat i Odense afdelingen.

Se mere på http://www.schmiedmann.dk  du kan også se en lille intro video her https://www.youtube.com/watch?v=Wd8cSATBXyY&rel=0&modestbranding=1&enhanceprivacy=1 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; samt 

Facebook: https://www.facebook.com/SchmiedmannBMWspecialist/ ;

Arbejdet vil primært bestå i kundebetjening over e-mail og pr. telefon. Det vil dreje sig om både private og erhvervskunder fra både ind og udland, desuden vil der være en del leverandørkontakt.

Du vil skulle udarbejde tilbud, ordrer, fakturaer, indhente priser hos leverandører, oprette varer, lave pris og fragtberegninger mv. du vil indgå i et frisk og ambitiøst team af sælgere der hurtigt kan lære dig de forskellige systemer at kende. Du vil have en bred berøringsflade på tværs af organisationen, og på tværs af vores afdelinger heriblandt de udenlandske. 

Det er en spændende hverdag, hvor du dagligt vil kommunikere med kunder fra hele verden, fx. fra Austrailen og USA, men også fra så eksotiske steder som fx. Mauritius, Barbados, Jamaica osv. - vi har også jævnligt internationale forretningsbesøg. 

Krav:

-At du har erfaring indenfor autoreservedele (du behøver ikke vide noget om BMW, det kan vi lære dig), eller evt. at du er udpræget BMW entusiast og derfra har teknisk indsigt i reservedele / udstyr og modelbetegnelser (et ufravigeligt krav at du opfylder mindst en af delene).

  • At du kan tale og skrive engelsk på mindst middel niveau.
  • At du er relativ god til EDB, og relativt hurtig på et tastatur.
  • At du er omhyggelig og kundeminded - og gør hvad du kan for at give kunden en god oplevelse hos os.
  • At du er stabil og pålidelig, og møder til tiden.
  • At du er positiv, og er god til at skabe en god stemning uden at det går ud over effektiviteten.
  • At du er et ordensmenneske, og arbejder struktureret og resultatorienteret.
  • At du er effektiv, selvstændig, og er en "selvstarter" der selv kan tage initativ til salgsfremmende tiltag forbedringer mv.
  • Du er fleksibel, og gør arbejdet færdigt selv om det evt. skulle tage 1 eller 2 timer ekstra (typisk i sæsonen og efter ferier mv.). 
  • Straffeattest skal fremvises

 

Vi tilbyder:

  • Et spændende og udfordrene arbejde med meget alsidige arb.-opgaver, indkøb og fragtberegninger vil fx. også indgå i stillingen.
  • Et dynamisk og ambitiøst arbejdsmiljø, hvor der hele tiden sker noget nyt.
  • Et job med en bred berøringsflade på tværs af organisationen, hvor du får indflydelse på din hverdag.
  • Arbejdstid man-fre 08:00-16:00 evt. 09:00-17:00 

 

Ansøgninger og henvendelser skal venligst sendes pr. email!. 

 

Hører du ikke noget indenfor 14 dage efter indsendelsesfristens udløb, så er du desværre blevet fravalgt.

 

Vi glæder os meget til at modtage din ansøgning,


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her