Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgskonsulent til showroom

Headhunterne søger, for kunde, en medarbejder med salgsbaggrund, som har sans for design og materialer. Opgaven er at sælge skræddersyede løsninger af uderum, fra virksomhedens flotte og inspirerende showroom i Køge/Greve området.

Om stillingen

Du skal brænde for at inspirere og vejlede privatkunder gennem processen med planlægning, design, valg af materialer og udarbejdelse af tilbud frem til aflevering i montageafdelingen.

Virksomheden producerer og leverer værdiskabende uderum og alle produkter udføres i kvalitetsmaterialer fra virksomhedens eget brand. Selve opførelsen styres af interne byggeledere og udføres af egne håndværkere.

Din hverdag vil blive en del af et team med 4 andre dygtige kollegaer, som alle har base i forbindelse med showroomet. Derudover arbejder man tæt sammen med montageafdelingen.

Du får ansvar for eget budgetmål og opgaverne er:

  • Kunderådgivning og inspiration
  • Udarbejdelse af tilbud
  • Ordreopfølgning
  • Afrapportering

Om dig

Du skal kunne sælge drømme i form af kvalitetsrum, som øger livskvaliteten.

Du har evnen til at kombinere æstetik og elegance med funktionalitet.

Du omsætter kort sagt kundernes idéer og drømme til virkelighed.

Du trives med et højt tempo og mange aktiviteter i et travlt showroom med salg til private.

Du er parat til at indgå i weekendbemanding hver anden lørdag.

Du er præsentabel, velformuleret og imødekommende.

Du arbejder struktureret og effektivt.

Vi forestiller os, at du har en salgsbaggrund, gerne til privatmarkedet.

Du er drevet af at kunne indfri kundens ønsker og behov, i kombination med din faglige kunnen, så det færdige produkt, bliver en langsigtet succes af den bedste kvalitet.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-0819A2 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på 93403700 

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Headhunterne. Specialister i at finde ildsjæle.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330087927Phoenix-0e83e69c12019-09-11T00:00:00Salgskonsulent til showroom

Headhunterne søger, for kunde, en medarbejder med salgsbaggrund, som har sans for design og materialer. Opgaven er at sælge skræddersyede løsninger af uderum, fra virksomhedens flotte og inspirerende showroom i Køge/Greve området.

Om stillingen

Du skal brænde for at inspirere og vejlede privatkunder gennem processen med planlægning, design, valg af materialer og udarbejdelse af tilbud frem til aflevering i montageafdelingen.

Virksomheden producerer og leverer værdiskabende uderum og alle produkter udføres i kvalitetsmaterialer fra virksomhedens eget brand. Selve opførelsen styres af interne byggeledere og udføres af egne håndværkere.

Din hverdag vil blive en del af et team med 4 andre dygtige kollegaer, som alle har base i forbindelse med showroomet. Derudover arbejder man tæt sammen med montageafdelingen.

Du får ansvar for eget budgetmål og opgaverne er:

  • Kunderådgivning og inspiration
  • Udarbejdelse af tilbud
  • Ordreopfølgning
  • Afrapportering

Om dig

Du skal kunne sælge drømme i form af kvalitetsrum, som øger livskvaliteten.

Du har evnen til at kombinere æstetik og elegance med funktionalitet.

Du omsætter kort sagt kundernes idéer og drømme til virkelighed.

Du trives med et højt tempo og mange aktiviteter i et travlt showroom med salg til private.

Du er parat til at indgå i weekendbemanding hver anden lørdag.

Du er præsentabel, velformuleret og imødekommende.

Du arbejder struktureret og effektivt.

Vi forestiller os, at du har en salgsbaggrund, gerne til privatmarkedet.

Du er drevet af at kunne indfri kundens ønsker og behov, i kombination med din faglige kunnen, så det færdige produkt, bliver en langsigtet succes af den bedste kvalitet.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-0819A2 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på 93403700 

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Headhunterne. Specialister i at finde ildsjæle.

 

2019-10-08T11:51:18.940 Headhunterne søger, for kunde, en medarbejder med salgsbaggrund, som har sans for design og materialer. Opgaven er at sælge skræddersyede løsninger af uderum, fra virksomhedens flotte og inspirerende showroom i Køge Greve området. Om stillingen Du skal brænde for at inspirere og vejlede privatkunder gennem processen med planlægning, design, valg af materialer og udarbejdelse af tilbud frem til aflevering i montageafdelingen. Virksomheden producerer og leverer værdiskabende uderum og alle produkter udføres i kvalitetsmaterialer fra virksomhedens eget brand. Selve opførelsen styres af interne byggeledere og udføres af egne håndværkere. Din hverdag vil blive en del af et team med 4 andre dygtige kollegaer, som alle har base i forbindelse med showroomet. Derudover arbejder man tæt sammen med montageafdelingen. Du får ansvar for eget budgetmål og opgaverne er: Kunderådgivning og inspiration Udarbejdelse af tilbud Ordreopfølgning Afrapportering Om dig Du skal kunne sælge drømme i form af kvalitetsrum, som øger livskvaliteten. Du har evnen til at kombinere æstetik og elegance med funktionalitet. Du omsætter kort sagt kundernes idéer og drømme til virkelighed. Du trives med et højt tempo og mange aktiviteter i et travlt showroom med salg til private. Du er parat til at indgå i weekendbemanding hver anden lørdag. Du er præsentabel, velformuleret og imødekommende. Du arbejder struktureret og effektivt. Vi forestiller os, at du har en salgsbaggrund, gerne til privatmarkedet. Du er drevet af at kunne indfri kundens ønsker og behov, i kombination med din faglige kunnen, så det færdige produkt, bliver en langsigtet succes af den bedste kvalitet. Ansøgning Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-0819A2 i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på 93403700 Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Headhunterne. Specialister i at finde ildsjæle.11jobnet0e83e69c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-04T00:00:000000https://headhunterne.dk/ledige-stillinger/salgskonsulent-til-showroom/0EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3605748Headhunterne11Rabalderstræde 114000RoskildeDKDanmark0
job@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent821242JobNet5042395504239510010-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e83e69chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e83e69chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e83e69c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e83e69c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgSalgskonsulent til showroom12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362668950job@headhunterne.dkjob@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark330082726Account Manager til opsøgende salg på SjællandRobot Account Manager til opsøgende salg på Sjælland Peeq søger for Testlab-System A S For TestLab-System A S, søger vi nu en dygtig og rutineret Account Manager. Du skal i dit salg yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager til at der opbygges gode og langvarige relationer. TestLab-System A S er en danskejet virksomhed i rivende vækst, indenfor ergonomiske kontormøbler, lamper, stole, tastaturer, mus etc. Virksomheden fejrer i år 25-års jubilæum og søger nu en engageret og kompetent kollega, der med base på kontoret i Roskilde, har lyst og evner til at blive en del af salgsteamet. Det er væsentligt at du kan dokumentere din salgserfaring og kender salgsprocessen fra A til Z, da du selv skal drive dit salg og køre hele processen fra første kontakt, til ordren er i hus. Du kender betydningen af at skabe værdi for dine kunder på såvel den korte som den lange bane. Da du vil få masser af direkte kontakt til dine kunder, forventer vi at du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og i høj grad også en god forretningsforståelse. Du kan læse mere om TestLab-System A S påwww.testlab-system.com Stillingen: TestLab-System A S vækster, hvorfor der søges en stærk salgsprofil til en spændende og selvstændig stilling. Du bliver ansvarlig for mødebooking og opsøgende salg til nye B2B kunder i dit eget distrikt. Kundesegmentet er både private og offentlige kunder, det vil derfor være en fordel at du har erfaring fra begge verdener . Det er vigtigt at du forstår og formår at arbejde målrettet og bruge din egen drivkraft og kreativitet i forhold til at opsøge nye kundesegmenter, samt at varetage de langvarige og nære relationer dine eksisterende kunder. Du må påregne at der i perioder med ekstraordinær travlhed, ferie o.l. vil være andre ad-hoc opgaver, såsom ordrebehandling og div. administrative opgaver som du også skal deltage i. Overordnede ansvarsområder: Opdyrkning af nye kunder, herunder canvas Mødebooking på telefon og gennemførelse af disse ude hos dine kunder. Rådgivning og service med fokus på aftersales marked Din profil: Du har min. 3 års erfaring med opsøgende salg, gerne fra f.eks. it-tilbehør, møbel- og eller kontorbranchen, og du kan dokumentere gode salgsresultater og referencer. Du trives med at booke møder på telefonen, og du har solid erfaring med dette. Du besidder et godt købmandskab og tænder på salg. Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem. Du har gode samarbejdsevner - du ved at resultater skabes ved fælles indsats. Du er struktureret og du følger dine opgaver til dørs. Du er udadvendt og positiv med et godt humør. Du er struktureret og detaljeorienteret. Du drives af udfordringer og er forandringsvillig. Du har kørekort og bil og du er villig til at benytte egen bil i jobbet. Kørsel afregnes efter statens takster. TestLab-System A S tilbyder dig: En spændende og udadvendt stilling, hvor du i høj grad selv har mulighed for at præge din arbejdsdag Fast løn efter kvalifikationer, bonusordning, telefon og PC. Et selvstændigt job i en organisation, hvor vi videns deler og bruger hinanden En grundig oplæring i produkter og god mulighed for sparring. Mulighed for personlig og faglig udvikling. Interesseret?: Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse. Din e-mail skal være mærket Account Manager - Testlab . Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk Om Peeq: Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

Account Manager til opsøgende salg på Sjælland

Peeq søger for Testlab-System A/S

For TestLab-System A/S, søger vi nu  en dygtig og rutineret Account Manager. Du skal i dit salg yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager til at der opbygges gode og langvarige relationer.

TestLab-System A/S  er en danskejet virksomhed i rivende vækst, indenfor ergonomiske kontormøbler, lamper, stole,  tastaturer, mus etc. Virksomheden fejrer i år 25-års jubilæum og søger nu en engageret og kompetent kollega, der med base på kontoret i Roskilde, har lyst og evner til at blive en del af salgsteamet.

Det er væsentligt at du kan dokumentere din salgserfaring og kender salgsprocessen fra A til Z, da du selv skal drive dit salg og køre hele processen fra første kontakt, til ordren er i hus.

Du kender betydningen af at skabe værdi for dine kunder på såvel den korte som den lange bane.

Da du vil få masser af direkte kontakt til dine kunder, forventer vi at du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og i høj grad også en god forretningsforståelse.

Du kan læse mere om TestLab-System A/S  påwww.testlab-system.com

Stillingen:

TestLab-System A/S vækster, hvorfor der søges en stærk salgsprofil til en spændende og selvstændig stilling. Du bliver ansvarlig for mødebooking og opsøgende salg til nye B2B kunder i dit eget distrikt. Kundesegmentet er både private og offentlige kunder, det vil derfor være en fordel at du har erfaring fra begge ''verdener''.

Det er vigtigt at du forstår og formår at arbejde målrettet og bruge din egen drivkraft og kreativitet i forhold til at opsøge nye kundesegmenter, samt at varetage de langvarige og nære relationer dine eksisterende kunder.

Du må påregne at der i perioder med ekstraordinær travlhed, ferie o.l. vil være andre ad-hoc opgaver, såsom ordrebehandling og div. administrative opgaver som du også skal deltage i.

Overordnede ansvarsområder:

 

  • Opdyrkning af nye kunder, herunder canvas
  • Mødebooking på telefon og gennemførelse af disse ude hos dine kunder.
  • Rådgivning og service med fokus på aftersales marked

Din profil:

  • Du har min. 3 års erfaring med opsøgende salg, gerne fra f.eks. it-tilbehør, møbel- og/eller kontorbranchen, og du kan dokumentere gode salgsresultater og referencer.
  • Du trives med at booke møder på telefonen, og du har solid erfaring med dette.
  • Du besidder et godt købmandskab og "tænder" på salg.
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem.
  • Du har gode samarbejdsevner - du ved at resultater skabes ved fælles indsats.
  • Du er struktureret og du følger dine opgaver til dørs.
  • Du er udadvendt og positiv med et godt humør.
  • Du er struktureret og detaljeorienteret.
  • Du drives af udfordringer og er forandringsvillig.
  • Du har kørekort og bil og du er villig til at benytte egen bil i jobbet. Kørsel afregnes efter statens takster.

TestLab-System A/S tilbyder dig:

  • En spændende og udadvendt stilling, hvor du i høj grad selv har mulighed for at præge din arbejdsdag
  • Fast løn efter kvalifikationer, bonusordning, telefon og PC.
  • Et selvstændigt job i en organisation, "hvor vi videns deler og bruger hinanden"
  • En grundig oplæring i produkter og god mulighed for sparring.
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling.

Interesseret?:

Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse.

Din e-mail skal være mærket "Account Manager - Testlab ".

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq  arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

 

PEEQ ApSRoskilde2019-09-05T00:00:002019-10-25T00:00:00
330102728Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - RoskildeRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SRoskilde2019-10-08T00:00:002019-12-03T00:00:00
330107733DANMARKS NÆSTBEDSTE TELEFONSÆLGERRobot Phoner - Sælger Håndværkernøglen.dk søger DANMARKS NÆSTBEDSTE TELEFONSÆLGER salg af online markedsføring på www.håndværkernøglen.dk Mulighed for at arbejde hjemmefra. Stillingen: Opsøgende salg pr. telefon til nye og eksisterende håndværker Salg af profilsider til www.håndværkernøglen.dk God fast løn og super provision Produkt- og koncepttræning Gode kollegaer Arbejdstid: 20- 25 timer ugenligt i tidsrummet Mandag til Fredag imellem 9.00 - 17.00 Ansøgning: Skriftlig ansøgning, sendes på mail e.j.reklame@adr.dk

Phoner - Sælger

Håndværkernøglen.dk søger DANMARKS NÆSTBEDSTE TELEFONSÆLGER  salg af online markedsføring på www.håndværkernøglen.dk

Mulighed for at arbejde hjemmefra.

Stillingen:

  • Opsøgende salg pr. telefon til nye og eksisterende håndværker
  • Salg af profilsider til www.håndværkernøglen.dk
    God fast løn og super provision
  • Produkt- og koncepttræning
  • Gode kollegaer 

 

 Arbejdstid: 

20- 25 timer ugenligt i tidsrummet Mandag til Fredag imellem 9.00 - 17.00  

 

Ansøgning: 

Skriftlig ansøgning, sendes på mail e.j.reklame@adr.dk 

 

EJ REKLAME ApSRoskilde2019-10-16T00:00:002019-12-08T00:00:00
330100544Salgskonsulent, VolvoRobot Hos Bjarne Nielsen brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan videreudvikle en af Danmarks mest moderne bilkoncerner. Er du klar på at blive en del af Volvo i Køge - og af Bjarne Nielsen-koncernen - ved at få medansvaret for udviklingen af vores nyvognssalg, og derved være med til at skabe værdi for vores kunder? Til vores Bjarne Nielsen-bilhus i Køge søger vi en dygtig salgskonsulent til afdelingen for nye biler. Vi er et moderne bilhus med godt 30 dygtige og engagerede kolleger, der alle ser frem til at tage godt imod dig. Du vil indgå i et dynamisk salgsteam på ni mand. Vi skal være endnu bedre til de nye Volvo biler Hos Bjarne Nielsen Køge ønsker vi at opretholde vores gode position i markedet og samtidig udvikle os, så vi bliver endnu bedre på nyvognssalget. Som vores nye salgskonsulet vil du derfor være medansvarlig for håndteringen af vores Volvo-salg - herunder også serviceaftaler og finansiering. Du bliver ansvarlig for, at vores salgs- og indkøbsmål i forhold til afdelingen med nye Volvo biler bliver indfriet uden at vi går på kompromis med byens bedste kundeservice. Som vores nye salgskonsulent skal du derfor kunne skabe kontakt, synlighed, gode relationer og ikke mindst en fremragende service. Vi lægger stor vægt på et godt og aktivt arbejdsmiljø med en stærk holdånd og engagerede kolleger. Vi tilbyder en hverdag i attraktiv virksomhed fyldt med gode udfordringer, hvor der er mulighed for personlig udvikling og en lønpakke efter kvalifikationer. God købmand med fokus på kunderne Du har har erfaring med salg af biler, et godt indgående kendskab til nyvognsmarkedet og kendskab til leasingområdet. Du er stærk på indkøb, og du besidder et overblik, der er med til at sikre, at lagerbeholdningen altid er opdateret. Du er en god købmand, som formår at skabe gode resultater og stærke relationer i den daglige kontakt med kunder og medarbejdere, hvor du brænder for at give god kundeservice ud over det sædvanlige. Som person er du selvkørende og udadvendt og bruger dine evner opsøgende og struktureret. Du er mere end villig til at arbejde, når kunderne er der - det vil også sige weekender. Vi ser frem til at modtage din ansøgning Tiltrædelse snarest - men vi venter gerne på den helt rette kandidat. Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via vores ansøgningsformular her på siden. Klik på knappen Søg stillingen . Har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte Salgsschef Carsten Furman på telefon 99 29 19 88 eller mail cafu@bn.dk (fortrolighed er en selvfølge). Vi ser frem til at høre fra dig!Hos Bjarne Nielsen brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan videreudvikle en af Danmarks mest moderne bilkoncerner.

Er du klar på at blive en del af Volvo i Køge - og af Bjarne Nielsen-koncernen - ved at få medansvaret for udviklingen af vores nyvognssalg, og derved være med til at skabe værdi for vores kunder?

Til vores Bjarne Nielsen-bilhus i Køge søger vi en dygtig salgskonsulent til afdelingen for nye biler. Vi er et moderne bilhus med godt 30 dygtige og engagerede kolleger, der alle ser frem til at tage godt imod dig. Du vil indgå i et dynamisk salgsteam på ni mand.

Vi skal være endnu bedre til de nye Volvo biler
Hos Bjarne Nielsen Køge ønsker vi at opretholde vores gode position i markedet og samtidig udvikle os, så vi bliver endnu bedre på nyvognssalget. Som vores nye salgskonsulet vil du derfor være medansvarlig for håndteringen af vores Volvo-salg - herunder også serviceaftaler og finansiering. Du bliver ansvarlig for, at vores salgs- og indkøbsmål i forhold til afdelingen med nye Volvo biler bliver indfriet uden at vi går på kompromis med byens bedste kundeservice.

Som vores nye salgskonsulent skal du derfor kunne skabe kontakt, synlighed, gode relationer og ikke mindst en fremragende service. Vi lægger stor vægt på et godt og aktivt arbejdsmiljø med en stærk holdånd og engagerede kolleger.
Vi tilbyder en hverdag i attraktiv virksomhed fyldt med gode udfordringer, hvor der er mulighed for personlig udvikling og en lønpakke efter kvalifikationer.

God købmand med fokus på kunderne
Du har har erfaring med salg af biler, et godt indgående kendskab til nyvognsmarkedet og kendskab til leasingområdet. Du er stærk på indkøb, og du besidder et overblik, der er med til at sikre, at lagerbeholdningen altid er opdateret.

Du er en god købmand, som formår at skabe gode resultater og stærke relationer i den daglige kontakt med kunder og medarbejdere, hvor du brænder for at give god kundeservice ud over det sædvanlige. Som person er du selvkørende og udadvendt og bruger dine evner opsøgende og struktureret.
Du er mere end villig til at arbejde, når kunderne er der - det vil også sige weekender.


Vi ser frem til at modtage din ansøgning
Tiltrædelse snarest - men vi venter gerne på den helt rette kandidat.

Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via vores ansøgningsformular her på siden. Klik på knappen ”Søg stillingen”.

Har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte Salgsschef Carsten Furman på telefon 99 29 19 88 eller mail cafu@bn.dk (fortrolighed er en selvfølge).


Vi ser frem til at høre fra dig!
Bjarne Nielsen A/S KøgeKøge2019-10-04T00:00:002019-10-25T00:00:00
330095949Salgskonsulent - byggebranchenRobot For STM Vinduer A S søger vi en stærk salgsprofil til opsøgende salg via vores forhandlernet i distrikt Sjælland syd og vest. VIRKSOMHEDEN STM Vinduer A S er etableret i 1972 og en af Danmarks førende producenter af vinduer og facadedøre. Vi er kendt for vores høje kvalitet og høj service. Fabrik og administration er beliggende i Rudkøbing, med et 17.000 m2 stort produktionsareal og et moderne produktions setup bygget op omkring robotteknologi og CNC-styrede træ- og alu bearbejdningsmaskiner. Vi beskæftiger mellem 150-180 medarbejdere alt afhængig af sæson. Vi udvikler og fremstiller vinduer og døre i fyr, træ alu, eg og mahogni. Produkterne afsættes primært på det danske marked og gennem Danske byggecentre. Læs mere på: https: stmvinduer.dk BAGGRUND STM Vinduer A S søger en ny salgskonsulent til distrikt Sjælland syd og vest. Du får ansvaret for alt salg i distriktet og hovedansvar for bearbejdning og servicering af forhandlere, entreprenører og tømrerfirmaer. REFERENCE OG RELATIONER Stillingen refererer til virksomhedens nationale salgschef. I det daglige er der tæt samarbejde med salgschefen, din salgskonsulent-kollega på Sjælland og med kolleger i internt salg og teknisk afdeling. ARBEJDSSTED OG DISTRIKT Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen. Der er afholdes kundearrangementer i showroom i Albertslund og lejlighedsvist virksomhedsbesøg på hovedsædet i Rudkøbing mv. STILLINGEN Du får det samlede salgsansvar i et veletableret distrikt med store vækst- og udviklingsmuligheder. Hovedvægten er en intensiv og kontinuerlig salgs- og serviceindsats over for de toneangivende forhandlere, en løbende bearbejdning af entreprenører og tømrerfirmaer samt at holde sig ajour med projektudbud og byggeaktiviteter i distriktet. Et væsentligt mål er at sikre, at STM kommer i spil som leverandør til en maksimal del af de relevante byggeprojekter i distriktet samt er den foretrukne leverandør til det løbende salg til håndværksmestre. De centrale ansvars- og arbejdsområder er: Opsøgende salgs- og rådgivningsindsatser over for forhandlere, entreprenører og tømrerfirmaer i distriktet. Sikre at STM i størst muligt omfang er forhandlerens, entreprenørens og den udførendes foretrukne leverandør og samarbejdspartner bl.a. via høj servicegrad og løbende formidling af STMs produkt- og logistikfordele. Tæt opfølgning på igangværende projekter og fokus på, at følge projekterne til dørs både hos forhandleren og internt. Rådgivning og vejledning om produkter og anvendelse herunder afholdelse af uddannelse hos kunder og samarbejdspartnere og håndtering af mindre reklamationssager. Afholdelse af produktdemonstrationer, deltagelse på messer, kundearrangementer mv. og løbende ajourføring af vores udstillinger hos forhandlerne. Udarbejdelse af tilbud og beregninger i tæt samarbejde med dine kolleger på hovedkontoret. FAGLIGE KVALIFIKATIONER OG ERFARINGER For at få succes i stillingen skal du være sælger med stor S og du skal trives i en branche med stor konkurrence og hvor der skal kæmpes for at vinde ordrerne. Du skal have en projektorienteret tilgang til salgsarbejdet med overblik og fokus på at følge projekterne gennem alle led i processen og være en udpræget relationsbygger, som formår at etablere tætte og langvarige relationer med kunder og samarbejdspartnere. Du skal have et godt kendskab til processerne i byggebranchen herunder meget gerne erfaring med 3-partsaftaler. Konkret lægges der vægt på, at du: Er en erfaren, opsøgende sælger, som forstår værdien af høj intensitet og vedholdenhed i salgsarbejdet. Har god (bygge)teknisk forståelse og kan formidle teknisk information. Har et etableret netværk i og godt kendskab til målgrupperne i distriktet. Er fortrolig med at afholde produktpræsentationer og seminarer. Er rutineret bruger af IT herunder CRM og gerne projektdatabaser. Meget gerne har en byggefaglig baggrund suppleret med flere års salgserfaring. PERSONLIGE EGENSKABER Du er en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertype, som samtidig arbejder struktureret og detaljeret og kan være en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Du arbejder selvstændigt og målrettet, og er samtidig holdspiller og relationsbygger både i forhold til kunder og kolleger. Du arbejder struktureret og ser planlægning - bl.a. via brug af CRM og Outlook - som en naturlig og værdiskabende del af dit arbejde. Endelig er det vigtigt, at du er en god forhandler, der altid har skarpt fokus på at få ordren i hus. LØN M.V. Fast løn på konkurrencedygtigt niveau, pension, firmabil, mobil, iPad, PC. ARBEJDSSTED Arbejdstiden er 37 timer pr. uge men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen. Der må påregnes varierende arbejdstider og en del rejsedage i DK. Ferie i henhold til ferieloven. ANSÆTTELSESTIDSPUNKT Snarest. BOPÆL M.V. Kandidaten skal have kørekort. Bopæl indenfor distriktets grænser. IT Bruger af MS Office. Bruger af CRM-system og gerne erfaring med brug af projektdatabaser. BESKYTTELSE AF PERSONDATA Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv. ANSØGNING For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail. Klik på søg stillingen nedenfor for at fremsende relevante dokumenter.For STM Vinduer A/S søger vi en stærk salgsprofil til opsøgende salg via vores forhandlernet i distrikt Sjælland syd og vest.


VIRKSOMHEDEN
STM Vinduer A/S er etableret i 1972 og en af Danmarks førende producenter af vinduer og facadedøre. Vi er kendt for vores høje kvalitet og høj service. Fabrik og administration er beliggende i Rudkøbing, med et 17.000 m2 stort produktionsareal og et moderne produktions setup bygget op omkring robotteknologi og CNC-styrede træ- og alu bearbejdningsmaskiner. Vi beskæftiger mellem 150-180 medarbejdere alt afhængig af sæson. Vi udvikler og fremstiller vinduer og døre i fyr, træ/alu, eg og mahogni. Produkterne afsættes primært på det danske marked og gennem Danske byggecentre.

Læs mere på: https://stmvinduer.dk

BAGGRUND
STM Vinduer A/S søger en ny salgskonsulent til distrikt Sjælland syd og vest. Du får ansvaret for alt salg i distriktet og hovedansvar for bearbejdning og servicering af forhandlere, entreprenører og tømrerfirmaer.

REFERENCE OG RELATIONER
Stillingen refererer til virksomhedens nationale salgschef.
I det daglige er der tæt samarbejde med salgschefen, din salgskonsulent-kollega på Sjælland og med kolleger i internt salg og teknisk afdeling.

ARBEJDSSTED OG DISTRIKT
Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen.
Der er afholdes kundearrangementer i showroom i Albertslund og lejlighedsvist virksomhedsbesøg på hovedsædet i Rudkøbing mv.

STILLINGEN
Du får det samlede salgsansvar i et veletableret distrikt med store vækst- og udviklingsmuligheder. Hovedvægten er en intensiv og kontinuerlig salgs- og serviceindsats over for de toneangivende forhandlere, en løbende bearbejdning af entreprenører og tømrerfirmaer samt at holde sig ajour med projektudbud og byggeaktiviteter i distriktet. Et væsentligt mål er at sikre, at STM kommer i spil som leverandør til en maksimal del af de relevante byggeprojekter i distriktet samt er den foretrukne leverandør til det løbende salg til håndværksmestre.

De centrale ansvars- og arbejdsområder er:

  • Opsøgende salgs- og rådgivningsindsatser over for forhandlere, entreprenører og tømrerfirmaer i distriktet.
  • Sikre at STM i størst muligt omfang er forhandlerens, entreprenørens og den udførendes foretrukne leverandør og samarbejdspartner – bl.a. via høj servicegrad og løbende formidling af STMs produkt- og logistikfordele.
  • Tæt opfølgning på igangværende projekter og fokus på, at ”følge projekterne til dørs” både hos forhandleren og internt.
  • Rådgivning og vejledning om produkter og anvendelse; herunder afholdelse af uddannelse hos kunder og samarbejdspartnere og håndtering af mindre reklamationssager.
  • Afholdelse af produktdemonstrationer, deltagelse på messer, kundearrangementer mv. og løbende ajourføring af vores udstillinger hos forhandlerne.
  • Udarbejdelse af tilbud og beregninger i tæt samarbejde med dine kolleger på hovedkontoret.

FAGLIGE KVALIFIKATIONER OG ERFARINGER
For at få succes i stillingen skal du være sælger med stor S og du skal trives i en branche med stor konkurrence og hvor der skal kæmpes for at vinde ordrerne. Du skal have en projektorienteret tilgang til salgsarbejdet med overblik og fokus på at følge projekterne gennem alle led i processen og være en udpræget relationsbygger, som formår at etablere tætte og langvarige relationer med kunder og samarbejdspartnere. Du skal have et godt kendskab til processerne i byggebranchen – herunder meget gerne erfaring med 3-partsaftaler.

Konkret lægges der vægt på, at du:

  • Er en erfaren, opsøgende sælger, som forstår værdien af høj intensitet og vedholdenhed i salgsarbejdet.
  • Har god (bygge)teknisk forståelse og kan formidle teknisk information.
  • Har et etableret netværk i og godt kendskab til målgrupperne i distriktet.
  • Er fortrolig med at afholde produktpræsentationer og seminarer.
  • Er rutineret bruger af IT – herunder CRM og gerne projektdatabaser.
  • Meget gerne har en byggefaglig baggrund suppleret med flere års salgserfaring.

PERSONLIGE EGENSKABER
Du er en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertype, som samtidig arbejder struktureret og detaljeret og kan være en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Du arbejder selvstændigt og målrettet, og er samtidig holdspiller og relationsbygger både i forhold til kunder og kolleger. Du arbejder struktureret og ser planlægning - bl.a. via brug af CRM og Outlook - som en naturlig og værdiskabende del af dit arbejde. Endelig er det vigtigt, at du er en god forhandler, der altid har skarpt fokus på at få ordren i hus.

LØN M.V.
Fast løn på konkurrencedygtigt niveau, pension, firmabil, mobil, iPad, PC.

ARBEJDSSTED
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen.
Der må påregnes varierende arbejdstider og en del rejsedage i DK. Ferie i henhold til ferieloven.

ANSÆTTELSESTIDSPUNKT
Snarest.

BOPÆL M.V.
Kandidaten skal have kørekort.
Bopæl indenfor distriktets grænser.

IT
Bruger af MS Office.
Bruger af CRM-system og gerne erfaring med brug af projektdatabaser.

BESKYTTELSE AF PERSONDATA
Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.

ANSØGNING
For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Klik på "søg stillingen" nedenfor for at fremsende relevante dokumenter.

ConfidenceSearchSorø2019-09-26T00:00:002019-11-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Account Manager til opsøgende salg på Sjælland

PEEQ ApS

Roskilde
Account Manager til opsøgende salg på Sjælland Peeq søger for Testlab-System A S For TestLab-System A S, søger vi nu en dygtig og rutineret Account Manager. Du skal i dit salg yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager ...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Roskilde

RELATIONMEDIA A/S

Roskilde
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:3. december 2019

DANMARKS NÆSTBEDSTE TELEFONSÆLGER

EJ REKLAME ApS

Roskilde
Phoner - Sælger Håndværkernøglen.dk søger DANMARKS NÆSTBEDSTE TELEFONSÆLGER salg af online markedsføring på www.håndværkernøglen.dk Mulighed for at arbejde hjemmefra. Stillingen: Opsøgende salg pr. telefon til nye og eksisterende håndværker Salg af ...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:8. december 2019

Salgskonsulent, Volvo

Bjarne Nielsen A/S Køge

Køge
Hos Bjarne Nielsen brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan videreudvikle en af Danmarks mest moderne bilkoncerner. Er du klar på at blive en del af Volvo i Køge - og af Bjarne Nielsen-koncern...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019

Salgskonsulent - byggebranchen

ConfidenceSearch

Sorø
For STM Vinduer A S søger vi en stærk salgsprofil til opsøgende salg via vores forhandlernet i distrikt Sjælland syd og vest. VIRKSOMHEDEN STM Vinduer A S er etableret i 1972 og en af Danmarks førende producenter af vinduer og facadedøre. Vi er kend...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:19. november 2019