Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgskonsulent til showroom

Headhunterne søger, for kunde, en medarbejder med salgsbaggrund, som har sans for design og materialer. Opgaven er at sælge skræddersyede løsninger af uderum, fra virksomhedens flotte og inspirerende showroom i Køge/Greve området.

Om stillingen

Du skal brænde for at inspirere og vejlede privatkunder gennem processen med planlægning, design, valg af materialer og udarbejdelse af tilbud frem til aflevering i montageafdelingen.

Virksomheden producerer og leverer værdiskabende uderum og alle produkter udføres i kvalitetsmaterialer fra virksomhedens eget brand. Selve opførelsen styres af interne byggeledere og udføres af egne håndværkere.

Din hverdag vil blive en del af et team med 4 andre dygtige kollegaer, som alle har base i forbindelse med showroomet. Derudover arbejder man tæt sammen med montageafdelingen.

Du får ansvar for eget budgetmål og opgaverne er:

  • Kunderådgivning og inspiration
  • Udarbejdelse af tilbud
  • Ordreopfølgning
  • Afrapportering

Om dig

Du skal kunne sælge drømme i form af kvalitetsrum, som øger livskvaliteten.

Du har evnen til at kombinere æstetik og elegance med funktionalitet.

Du omsætter kort sagt kundernes idéer og drømme til virkelighed.

Du trives med et højt tempo og mange aktiviteter i et travlt showroom med salg til private.

Du er parat til at indgå i weekendbemanding hver anden lørdag.

Du er præsentabel, velformuleret og imødekommende.

Du arbejder struktureret og effektivt.

Vi forestiller os, at du har en salgsbaggrund, gerne til privatmarkedet.

Du er drevet af at kunne indfri kundens ønsker og behov, i kombination med din faglige kunnen, så det færdige produkt, bliver en langsigtet succes af den bedste kvalitet.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-0819A2 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på 93403700 

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Headhunterne. Specialister i at finde ildsjæle.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330087927Phoenix-0e83e69c12019-09-11T00:00:00Salgskonsulent til showroom

Headhunterne søger, for kunde, en medarbejder med salgsbaggrund, som har sans for design og materialer. Opgaven er at sælge skræddersyede løsninger af uderum, fra virksomhedens flotte og inspirerende showroom i Køge/Greve området.

Om stillingen

Du skal brænde for at inspirere og vejlede privatkunder gennem processen med planlægning, design, valg af materialer og udarbejdelse af tilbud frem til aflevering i montageafdelingen.

Virksomheden producerer og leverer værdiskabende uderum og alle produkter udføres i kvalitetsmaterialer fra virksomhedens eget brand. Selve opførelsen styres af interne byggeledere og udføres af egne håndværkere.

Din hverdag vil blive en del af et team med 4 andre dygtige kollegaer, som alle har base i forbindelse med showroomet. Derudover arbejder man tæt sammen med montageafdelingen.

Du får ansvar for eget budgetmål og opgaverne er:

  • Kunderådgivning og inspiration
  • Udarbejdelse af tilbud
  • Ordreopfølgning
  • Afrapportering

Om dig

Du skal kunne sælge drømme i form af kvalitetsrum, som øger livskvaliteten.

Du har evnen til at kombinere æstetik og elegance med funktionalitet.

Du omsætter kort sagt kundernes idéer og drømme til virkelighed.

Du trives med et højt tempo og mange aktiviteter i et travlt showroom med salg til private.

Du er parat til at indgå i weekendbemanding hver anden lørdag.

Du er præsentabel, velformuleret og imødekommende.

Du arbejder struktureret og effektivt.

Vi forestiller os, at du har en salgsbaggrund, gerne til privatmarkedet.

Du er drevet af at kunne indfri kundens ønsker og behov, i kombination med din faglige kunnen, så det færdige produkt, bliver en langsigtet succes af den bedste kvalitet.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-0819A2 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på 93403700 

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Headhunterne. Specialister i at finde ildsjæle.

 

2019-10-08T11:51:18.940 Headhunterne søger, for kunde, en medarbejder med salgsbaggrund, som har sans for design og materialer. Opgaven er at sælge skræddersyede løsninger af uderum, fra virksomhedens flotte og inspirerende showroom i Køge Greve området. Om stillingen Du skal brænde for at inspirere og vejlede privatkunder gennem processen med planlægning, design, valg af materialer og udarbejdelse af tilbud frem til aflevering i montageafdelingen. Virksomheden producerer og leverer værdiskabende uderum og alle produkter udføres i kvalitetsmaterialer fra virksomhedens eget brand. Selve opførelsen styres af interne byggeledere og udføres af egne håndværkere. Din hverdag vil blive en del af et team med 4 andre dygtige kollegaer, som alle har base i forbindelse med showroomet. Derudover arbejder man tæt sammen med montageafdelingen. Du får ansvar for eget budgetmål og opgaverne er: Kunderådgivning og inspiration Udarbejdelse af tilbud Ordreopfølgning Afrapportering Om dig Du skal kunne sælge drømme i form af kvalitetsrum, som øger livskvaliteten. Du har evnen til at kombinere æstetik og elegance med funktionalitet. Du omsætter kort sagt kundernes idéer og drømme til virkelighed. Du trives med et højt tempo og mange aktiviteter i et travlt showroom med salg til private. Du er parat til at indgå i weekendbemanding hver anden lørdag. Du er præsentabel, velformuleret og imødekommende. Du arbejder struktureret og effektivt. Vi forestiller os, at du har en salgsbaggrund, gerne til privatmarkedet. Du er drevet af at kunne indfri kundens ønsker og behov, i kombination med din faglige kunnen, så det færdige produkt, bliver en langsigtet succes af den bedste kvalitet. Ansøgning Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-0819A2 i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på 93403700 Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Headhunterne. Specialister i at finde ildsjæle.11jobnet0e83e69c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-04T00:00:000000https://headhunterne.dk/ledige-stillinger/salgskonsulent-til-showroom/0EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3605748Headhunterne11Rabalderstræde 114000RoskildeDKDanmark0
job@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent821242JobNet5042395504239510010-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e83e69chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e83e69chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e83e69c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e83e69c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgSalgskonsulent til showroom12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362668950job@headhunterne.dkjob@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark330116583Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - RoskildeRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SRoskilde2019-11-01T00:00:002019-12-27T00:00:00
330123375Salgspromotør/AmbassadørRobot RETAIL24 DANMARK APS Vi er en virksomhed som laver in-store salgskampagner og butiksdemonstrationer for vores kunder i Retail industrien. Du behøver derfor hverken have en særlig uddannelse eller erfaring fra andre job. Du skal have lyst til at sælge og have energien til, at nå ambitiøse mål i en hverdag med fuld fart på. Du skal være ambassadør, rådgive og sælge bestemte produkter i dagligvarehandelen og elektronik butikker. Du kommer ind i Retail24`s flade men dynamiske organisation, hvor der er kort kommunikationsvej fra salgskonsulent demonstratører til direktør. Vi tilbyder et job i en dynamisk virksomhed, som vækster og har derfor brug for flere dejlige og engagerede kolleger. Du vil til hver slags opgave blive grundig oplært, men vi forventer også et højt engagement og ansvar fra din side af, når du repræsentere produkterne for vores mange kunder. Dagligdagen er præget af aktivitet, korte beslutningsveje, uformelt arbejdsklima og engagerede kolleger. Vi søger medarbejdere på Sjælland, Fyn og Jylland. Forventet ugentligt timeantal (weekendarbejde): 15 - 20 timer. Primær arbejdstid er weekend i dette tidsrum: Fredag: 12:00 til 20:00 Lørdag og Søndag: 10:00-18:00 Vi tilbyder dig: Arbejde i et uformelt team med mange kollegaer, dog er det selvstændigt arbejde. En stilling i en spændende og dynamisk virksomhed. Gode kollegaer og positiv stemning. Frihed under eget ansvar. Ambassadør for nogle af verdens største brands indenfor FMCG Vi forventer: At du er mobil og selv kan komme rundt til de forskellige opgaver. Du har kørekort og bil. At du er mødestabil. At du behersker dansk i tale og skrift. Du har en veludviklet ordenssans. Du kan anvende EDB på brugerniveau. Serviceminded både overfor butikker og forbrugerer. Fleksibilitet vil blive vægtet meget højt. Dine arbejdsopgaver kan bl.a. indeholde følgende områder: Salg af produkter i butikken til forbruger Udstillinger og mindre merchandise opgaver Demonstration af varer, hvor du er vores kunders ansigt ud af til Send en mail med din ansøgning, CV, samt billede til: post@retail24.dk skriv venligst i emnefeltet i hvilken by du søger stillingen.

RETAIL24 DANMARK APS

Vi er en virksomhed som laver in-store salgskampagner og butiksdemonstrationer for vores kunder i Retail industrien. 

Du behøver derfor hverken have en særlig uddannelse eller erfaring fra andre job. Du skal have lyst til at sælge og have energien til, at nå ambitiøse mål i en hverdag med fuld fart på. Du skal være ambassadør, rådgive og sælge bestemte produkter i dagligvarehandelen og elektronik butikker. 

Du kommer ind i Retail24`s flade men dynamiske organisation, hvor der er kort kommunikationsvej fra salgskonsulent/demonstratører til direktør.

Vi tilbyder et job i en dynamisk virksomhed, som vækster og har derfor brug for flere dejlige og engagerede kolleger.

Du vil til hver slags opgave blive grundig oplært, men vi forventer også et højt engagement og ansvar fra din side af, når du repræsentere produkterne for vores mange kunder. 

Dagligdagen er præget af aktivitet, korte beslutningsveje, uformelt arbejdsklima og engagerede kolleger.

Vi søger medarbejdere på Sjælland, Fyn og Jylland.

Forventet ugentligt timeantal (weekendarbejde): 15 - 20 timer. 

Primær arbejdstid er weekend i dette tidsrum:

  • Fredag: 12:00 til 20:00
  • Lørdag og Søndag: 10:00-18:00

Vi tilbyder dig:

  • Arbejde i et uformelt team med mange kollegaer, dog er det selvstændigt arbejde. 
  • En stilling i en spændende og dynamisk virksomhed.
  • Gode kollegaer og positiv stemning.
  • Frihed under eget ansvar.
  • Ambassadør for nogle af verdens største brands indenfor FMCG 

Vi forventer:

  • At du er mobil og selv kan komme rundt til de forskellige opgaver.
  • Du har kørekort og bil. 
  • At du er mødestabil.
  • At du behersker dansk i tale og skrift.
  • Du har en veludviklet ordenssans.
  • Du kan anvende EDB på brugerniveau.
  • Serviceminded både overfor butikker og forbrugerer.
  • Fleksibilitet vil blive vægtet meget højt.

Dine arbejdsopgaver kan bl.a. indeholde følgende områder: 

  • Salg af produkter i butikken til forbruger
  • Udstillinger og mindre merchandise opgaver
  • Demonstration af varer, hvor du er vores kunders ansigt ud af til 

Send en mail med din ansøgning, CV, samt billede til: post@retail24.dk skriv venligst i emnefeltet i hvilken by du søger stillingen.  

RETAIL24 DANMARK ApSRoskilde2019-11-12T00:00:002019-12-02T00:00:00
330116492Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - KøgeRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SKøge2019-11-01T00:00:002019-12-27T00:00:00
330110663Sales- & Business Manager (Hardware/Microsoft produkter)Robot Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Taastrup, Danmark Language: Danish Dansk Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 4 years of Hardware sales experience required Work Supply søger på vegne af vores kunde en Sales- Business Manager, som minimum har 4 års erfaring med salg af hardware og meget gerne Microsoft produkter. Til at opbygge og drive denne forretning i Danmark søger vi en dygtig salgsspecialist, som evner at sælge til, og være i dialog med vores kunder, samt opbygge forretningsmodel- strategi, i samarbejde med teamet i hele Danmark. Om jobbet Som vores nye kollega, vil du arbejde målrettet med rådgivning og salg af hardware løsninger til vores kunder. Herudover vil du få ansvaret for at drive og udvikle forretningskoncept og strategi, både internt og eksternt. Du vil arbejde selvstændigt og sætter selv retning og hastighed for din egen udvikling og succes. Dine primære ansvarsområder: Opsøgende og proaktiv dialog samt møder med kunder Afdækning af kundebehov og udarbejde konkrete løsningsforslag Opbygning og vedligeholdelse af relationer til kunder og samarbejdspartnere Udvikling af forretningsmodel og strategi Om dig: Du sidder i en salgsstilling (salg af hardware) i dag og har et godt kendskab til IT. Du har forståelse for forretningsudvikling og befinder dig godt i en stilling med ansvar og frihed. Du er vant til at være målt på resultater og KPI er og du har det bedst i en travl hverdag med højt tempo, en flad organisation og dedikerede kollegaer. Du er strategisk stærk, har et godt overblik og kan prioritere dine indsatser både på langsigtede og kortsigtede mål. Du skal have gode dansk- og engelskkundskaber i både skrift, og tale.Du har kørekort til bil. Du er positiv, udadvendt og imødekommende og er selv solid IT bruger. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID: 1822)

Info: Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Location: Taastrup, Danmark

Language: Danish/Dansk 

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: More than 4 years of Hardware sales experience required

Work Supply søger på vegne af vores kunde en Sales- & Business Manager, som minimum har 4 års erfaring med salg af hardware og meget gerne Microsoft produkter.

Til at opbygge og drive denne forretning i Danmark søger vi en dygtig salgsspecialist, som evner at sælge til, og være i dialog med vores kunder, samt opbygge forretningsmodel- & strategi, i samarbejde med teamet i hele Danmark.

Om jobbet

Som vores nye kollega, vil du arbejde målrettet med rådgivning og salg af hardware løsninger til vores kunder. Herudover vil du få ansvaret for at drive og udvikle forretningskoncept og strategi, både internt og eksternt. Du vil arbejde selvstændigt og sætter selv retning og hastighed for din egen udvikling og succes.

Dine primære ansvarsområder: 

Opsøgende og proaktiv dialog samt møder med kunder

Afdækning af kundebehov og udarbejde konkrete løsningsforslag 

Opbygning og vedligeholdelse af relationer til kunder og samarbejdspartnere

Udvikling af forretningsmodel og strategi

Om dig:

Du sidder i en salgsstilling (salg af hardware) i dag og har et godt kendskab til IT. Du har forståelse for forretningsudvikling og befinder dig godt i en stilling med ansvar og frihed. Du er vant til at være målt på resultater og KPI’er og du har det bedst i en travl hverdag med højt tempo, en flad organisation og dedikerede kollegaer. Du er strategisk stærk, har et godt overblik og kan prioritere dine indsatser både på langsigtede og kortsigtede mål. 

Du skal have gode dansk- og engelskkundskaber i både skrift, og tale.Du har kørekort til bil. Du er positiv, udadvendt og imødekommende og er selv solid IT bruger.

 Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID: 1822)

Work Supply IVSTaastrup2019-10-23T00:00:002019-12-17T00:00:00
330118582Dynamisk salgskonsulentRobot Vi leder efter vores næste konsulent, som skal være med til at styrke Grøntgrossisten position på markedet. Vi søger en dynamisk og selvstændig konsulent til salg af frugt og grønt. Du skal være en person med erfaring indenfor kantine restaurant branchen, gerne tidligere kok. Du skal være struktureret, god til at planlægge din hverdag og se muligheder fremfor begrænsninger. Det er et krav at man har indgående kendskab til frugt og grønt. Gerne i alderen 25-35 år. Primære arbejdsopgaver: Opsøgende salg til kantiner restauranter på Sjælland. Servicering af nuværende kunder. Derudover kan der være dag til dag opgaver, som skal løses. Løn og ansættelsesvilkår forhandles afhængig af erfaring og kvalifikationer. Tiltrædelse: 1. januar eller hurtigst muligt. Kan du se dig selv i denne stilling, så er du måske vores nye mand kvinde. Vi ser meget frem til at høre fra dig.

Vi leder efter vores næste konsulent, som skal være med til at styrke Grøntgrossisten position på markedet.

Vi søger en dynamisk og selvstændig konsulent til salg af frugt og grønt. Du skal være en person med erfaring indenfor kantine/restaurant branchen, gerne tidligere kok.

Du skal være struktureret, god til at planlægge din hverdag og se muligheder fremfor begrænsninger.

Det er et krav at man har indgående kendskab til frugt og grønt. Gerne i alderen 25-35 år.

Primære arbejdsopgaver:

  • Opsøgende salg til kantiner/restauranter på Sjælland.
  • Servicering af nuværende kunder.

Derudover kan der være dag til dag opgaver, som skal løses.

Løn og ansættelsesvilkår forhandles afhængig af erfaring og kvalifikationer.

Tiltrædelse: 1. januar eller hurtigst muligt.

Kan du se dig selv i denne stilling, så er du måske vores nye mand/kvinde. Vi ser meget frem til at høre fra dig.

GRØNTGROSSISTEN ApSTaastrup2019-11-06T00:00:002019-11-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Roskilde

RELATIONMEDIA A/S

Roskilde
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:27. december 2019

Salgspromotør/Ambassadør

RETAIL24 DANMARK ApS

Roskilde
RETAIL24 DANMARK APS Vi er en virksomhed som laver in-store salgskampagner og butiksdemonstrationer for vores kunder i Retail industrien. Du behøver derfor hverken have en særlig uddannelse eller erfaring fra andre job. Du skal have lyst til at sælg...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:2. december 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Køge

RELATIONMEDIA A/S

Køge
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:27. december 2019

Sales- & Business Manager (Hardware/Microsoft produkter)

Work Supply IVS

Taastrup
Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Taastrup, Danmark Language: Danish Dansk Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 4 years of Har...
Indrykket:23. oktober 2019
Udløbsdato:17. december 2019

Dynamisk salgskonsulent

GRØNTGROSSISTEN ApS

Taastrup
Vi leder efter vores næste konsulent, som skal være med til at styrke Grøntgrossisten position på markedet. Vi søger en dynamisk og selvstændig konsulent til salg af frugt og grønt. Du skal være en person med erfaring indenfor kantine restaurant bra...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:22. november 2019