Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgskonsulent, Volvo

Hos Bjarne Nielsen brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan videreudvikle en af Danmarks mest moderne bilkoncerner.

Er du klar på at blive en del af Volvo i Køge - og af Bjarne Nielsen-koncernen - ved at få medansvaret for udviklingen af vores nyvognssalg, og derved være med til at skabe værdi for vores kunder?

Til vores Bjarne Nielsen-bilhus i Køge søger vi en dygtig salgskonsulent til afdelingen for nye biler. Vi er et moderne bilhus med godt 30 dygtige og engagerede kolleger, der alle ser frem til at tage godt imod dig. Du vil indgå i et dynamisk salgsteam på ni mand.

Vi skal være endnu bedre til de nye Volvo biler
Hos Bjarne Nielsen Køge ønsker vi at opretholde vores gode position i markedet og samtidig udvikle os, så vi bliver endnu bedre på nyvognssalget. Som vores nye salgskonsulet vil du derfor være medansvarlig for håndteringen af vores Volvo-salg - herunder også serviceaftaler og finansiering. Du bliver ansvarlig for, at vores salgs- og indkøbsmål i forhold til afdelingen med nye Volvo biler bliver indfriet uden at vi går på kompromis med byens bedste kundeservice.

Som vores nye salgskonsulent skal du derfor kunne skabe kontakt, synlighed, gode relationer og ikke mindst en fremragende service. Vi lægger stor vægt på et godt og aktivt arbejdsmiljø med en stærk holdånd og engagerede kolleger.
Vi tilbyder en hverdag i attraktiv virksomhed fyldt med gode udfordringer, hvor der er mulighed for personlig udvikling og en lønpakke efter kvalifikationer.

God købmand med fokus på kunderne
Du har har erfaring med salg af biler, et godt indgående kendskab til nyvognsmarkedet og kendskab til leasingområdet. Du er stærk på indkøb, og du besidder et overblik, der er med til at sikre, at lagerbeholdningen altid er opdateret.

Du er en god købmand, som formår at skabe gode resultater og stærke relationer i den daglige kontakt med kunder og medarbejdere, hvor du brænder for at give god kundeservice ud over det sædvanlige. Som person er du selvkørende og udadvendt og bruger dine evner opsøgende og struktureret.
Du er mere end villig til at arbejde, når kunderne er der - det vil også sige weekender.


Vi ser frem til at modtage din ansøgning
Tiltrædelse snarest - men vi venter gerne på den helt rette kandidat.

Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via vores ansøgningsformular her på siden. Klik på knappen ”Søg stillingen”.

Har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte Salgsschef Carsten Furman på telefon 99 29 19 88 eller mail cafu@bn.dk (fortrolighed er en selvfølge).


Vi ser frem til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330100544Phoenix-1d5b5e9a12019-10-04T00:00:00Salgskonsulent, VolvoHos Bjarne Nielsen brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan videreudvikle en af Danmarks mest moderne bilkoncerner.

Er du klar på at blive en del af Volvo i Køge - og af Bjarne Nielsen-koncernen - ved at få medansvaret for udviklingen af vores nyvognssalg, og derved være med til at skabe værdi for vores kunder?

Til vores Bjarne Nielsen-bilhus i Køge søger vi en dygtig salgskonsulent til afdelingen for nye biler. Vi er et moderne bilhus med godt 30 dygtige og engagerede kolleger, der alle ser frem til at tage godt imod dig. Du vil indgå i et dynamisk salgsteam på ni mand.

Vi skal være endnu bedre til de nye Volvo biler
Hos Bjarne Nielsen Køge ønsker vi at opretholde vores gode position i markedet og samtidig udvikle os, så vi bliver endnu bedre på nyvognssalget. Som vores nye salgskonsulet vil du derfor være medansvarlig for håndteringen af vores Volvo-salg - herunder også serviceaftaler og finansiering. Du bliver ansvarlig for, at vores salgs- og indkøbsmål i forhold til afdelingen med nye Volvo biler bliver indfriet uden at vi går på kompromis med byens bedste kundeservice.

Som vores nye salgskonsulent skal du derfor kunne skabe kontakt, synlighed, gode relationer og ikke mindst en fremragende service. Vi lægger stor vægt på et godt og aktivt arbejdsmiljø med en stærk holdånd og engagerede kolleger.
Vi tilbyder en hverdag i attraktiv virksomhed fyldt med gode udfordringer, hvor der er mulighed for personlig udvikling og en lønpakke efter kvalifikationer.

God købmand med fokus på kunderne
Du har har erfaring med salg af biler, et godt indgående kendskab til nyvognsmarkedet og kendskab til leasingområdet. Du er stærk på indkøb, og du besidder et overblik, der er med til at sikre, at lagerbeholdningen altid er opdateret.

Du er en god købmand, som formår at skabe gode resultater og stærke relationer i den daglige kontakt med kunder og medarbejdere, hvor du brænder for at give god kundeservice ud over det sædvanlige. Som person er du selvkørende og udadvendt og bruger dine evner opsøgende og struktureret.
Du er mere end villig til at arbejde, når kunderne er der - det vil også sige weekender.


Vi ser frem til at modtage din ansøgning
Tiltrædelse snarest - men vi venter gerne på den helt rette kandidat.

Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via vores ansøgningsformular her på siden. Klik på knappen ”Søg stillingen”.

Har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte Salgsschef Carsten Furman på telefon 99 29 19 88 eller mail cafu@bn.dk (fortrolighed er en selvfølge).


Vi ser frem til at høre fra dig!
2019-10-26T00:51:04.633 Hos Bjarne Nielsen brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan videreudvikle en af Danmarks mest moderne bilkoncerner. Er du klar på at blive en del af Volvo i Køge - og af Bjarne Nielsen-koncernen - ved at få medansvaret for udviklingen af vores nyvognssalg, og derved være med til at skabe værdi for vores kunder? Til vores Bjarne Nielsen-bilhus i Køge søger vi en dygtig salgskonsulent til afdelingen for nye biler. Vi er et moderne bilhus med godt 30 dygtige og engagerede kolleger, der alle ser frem til at tage godt imod dig. Du vil indgå i et dynamisk salgsteam på ni mand. Vi skal være endnu bedre til de nye Volvo biler Hos Bjarne Nielsen Køge ønsker vi at opretholde vores gode position i markedet og samtidig udvikle os, så vi bliver endnu bedre på nyvognssalget. Som vores nye salgskonsulet vil du derfor være medansvarlig for håndteringen af vores Volvo-salg - herunder også serviceaftaler og finansiering. Du bliver ansvarlig for, at vores salgs- og indkøbsmål i forhold til afdelingen med nye Volvo biler bliver indfriet uden at vi går på kompromis med byens bedste kundeservice. Som vores nye salgskonsulent skal du derfor kunne skabe kontakt, synlighed, gode relationer og ikke mindst en fremragende service. Vi lægger stor vægt på et godt og aktivt arbejdsmiljø med en stærk holdånd og engagerede kolleger. Vi tilbyder en hverdag i attraktiv virksomhed fyldt med gode udfordringer, hvor der er mulighed for personlig udvikling og en lønpakke efter kvalifikationer. God købmand med fokus på kunderne Du har har erfaring med salg af biler, et godt indgående kendskab til nyvognsmarkedet og kendskab til leasingområdet. Du er stærk på indkøb, og du besidder et overblik, der er med til at sikre, at lagerbeholdningen altid er opdateret. Du er en god købmand, som formår at skabe gode resultater og stærke relationer i den daglige kontakt med kunder og medarbejdere, hvor du brænder for at give god kundeservice ud over det sædvanlige. Som person er du selvkørende og udadvendt og bruger dine evner opsøgende og struktureret. Du er mere end villig til at arbejde, når kunderne er der - det vil også sige weekender. Vi ser frem til at modtage din ansøgning Tiltrædelse snarest - men vi venter gerne på den helt rette kandidat. Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via vores ansøgningsformular her på siden. Klik på knappen Søg stillingen . Har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte Salgsschef Carsten Furman på telefon 99 29 19 88 eller mail cafu@bn.dk (fortrolighed er en selvfølge). Vi ser frem til at høre fra dig!11jobnet1d5b5e9a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-25T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1293&ProjectId=143742&DepartmentId=18965&MediaId=4617&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandKøge3624883Bjarne Nielsen A/S Køge11Falkevej 334600KøgeDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent833164JobNet5053391505339110003-10-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d5b5e9ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d5b5e9ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d5b5e9a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d5b5e9a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgSalgskonsulent, Volvo12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362995497noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330116492Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - KøgeRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SKøge2019-11-01T00:00:002019-12-27T00:00:00
330103646Dygtig og erfaren sælger søges til salg , kommunikation og Marketing til drive og passer vores annoncering på FB og instagram , TIL AT DRIVE VORES ANNONCERING PÅ FACEBOOK OG INSTAGRAMRobot Vi søger en dygtig og erfaren sælger til salg af vandfilter til cafeer og kontorer. Vi er et firma som vil markedføre vandfilter i Danmark primært til virksomheder, men også til privatkunder. Sælgeren vi søger skal derfor have erfaring inde for opsøgende salg og herefter forventes det at man hurtigt kommer i gang med at sælge produkterne. Du vil få ansvaret for opret kunderkreds og kunderkartotek i vores system, og det forventes at du formår at opretholde en god kontakt og service overfor vores kunder. Du skal kunne beherske dansk og Englisk både skriftligt og mundligt. Vi tilbyder : Sælger bil til rådighed samt en firmas telefon. Grundeløn på kr 20.000 og her efter provision. Flex arbejdetider. Du har erfaring med: Opsøgende salg Tæt kundekontakt Merslag Overholdelse af deadlines Officepakken og gerne e-conomic. Forventninger til dig: Serviceminded Ansvarsbevist Mødestabil Vi ser frem til at modtage en moviteret ansøgning hvis du mener du opfylder ovennævnte.

Vi søger en dygtig og erfaren sælger til salg af vandfilter til cafeer og kontorer.

Vi er et firma som vil markedføre vandfilter i Danmark primært til virksomheder, men også til privatkunder.

Sælgeren vi søger skal derfor have erfaring inde for opsøgende salg og herefter forventes det at man hurtigt kommer i gang med at sælge produkterne.

Du vil få ansvaret for opret kunderkreds og kunderkartotek i vores system, og det forventes at du formår at opretholde en god kontakt og service overfor vores kunder.

Du skal kunne beherske dansk og Englisk både skriftligt og mundligt.

Vi tilbyder :

Sælger bil til rådighed samt en firmas telefon.  

Grundeløn på kr 20.000 og her efter provision.

Flex arbejdetider. 

 Du har erfaring med:

Opsøgende salg 

Tæt kundekontakt

Merslag

Overholdelse af deadlines

Officepakken og gerne e-conomic.

Forventninger til dig:

Serviceminded

Ansvarsbevist

Mødestabil 

 

 

Vi ser frem til at modtage en moviteret ansøgning hvis du mener du opfylder ovennævnte.

 

Nordic PurePro ApSKarlslunde2019-10-09T00:00:002019-12-02T00:00:00
330095949Salgskonsulent - byggebranchenRobot For STM Vinduer A S søger vi en stærk salgsprofil til opsøgende salg via vores forhandlernet i distrikt Sjælland syd og vest. VIRKSOMHEDEN STM Vinduer A S er etableret i 1972 og en af Danmarks førende producenter af vinduer og facadedøre. Vi er kendt for vores høje kvalitet og høj service. Fabrik og administration er beliggende i Rudkøbing, med et 17.000 m2 stort produktionsareal og et moderne produktions setup bygget op omkring robotteknologi og CNC-styrede træ- og alu bearbejdningsmaskiner. Vi beskæftiger mellem 150-180 medarbejdere alt afhængig af sæson. Vi udvikler og fremstiller vinduer og døre i fyr, træ alu, eg og mahogni. Produkterne afsættes primært på det danske marked og gennem Danske byggecentre. Læs mere på: https: stmvinduer.dk BAGGRUND STM Vinduer A S søger en ny salgskonsulent til distrikt Sjælland syd og vest. Du får ansvaret for alt salg i distriktet og hovedansvar for bearbejdning og servicering af forhandlere, entreprenører og tømrerfirmaer. REFERENCE OG RELATIONER Stillingen refererer til virksomhedens nationale salgschef. I det daglige er der tæt samarbejde med salgschefen, din salgskonsulent-kollega på Sjælland og med kolleger i internt salg og teknisk afdeling. ARBEJDSSTED OG DISTRIKT Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen. Der er afholdes kundearrangementer i showroom i Albertslund og lejlighedsvist virksomhedsbesøg på hovedsædet i Rudkøbing mv. STILLINGEN Du får det samlede salgsansvar i et veletableret distrikt med store vækst- og udviklingsmuligheder. Hovedvægten er en intensiv og kontinuerlig salgs- og serviceindsats over for de toneangivende forhandlere, en løbende bearbejdning af entreprenører og tømrerfirmaer samt at holde sig ajour med projektudbud og byggeaktiviteter i distriktet. Et væsentligt mål er at sikre, at STM kommer i spil som leverandør til en maksimal del af de relevante byggeprojekter i distriktet samt er den foretrukne leverandør til det løbende salg til håndværksmestre. De centrale ansvars- og arbejdsområder er: Opsøgende salgs- og rådgivningsindsatser over for forhandlere, entreprenører og tømrerfirmaer i distriktet. Sikre at STM i størst muligt omfang er forhandlerens, entreprenørens og den udførendes foretrukne leverandør og samarbejdspartner bl.a. via høj servicegrad og løbende formidling af STMs produkt- og logistikfordele. Tæt opfølgning på igangværende projekter og fokus på, at følge projekterne til dørs både hos forhandleren og internt. Rådgivning og vejledning om produkter og anvendelse herunder afholdelse af uddannelse hos kunder og samarbejdspartnere og håndtering af mindre reklamationssager. Afholdelse af produktdemonstrationer, deltagelse på messer, kundearrangementer mv. og løbende ajourføring af vores udstillinger hos forhandlerne. Udarbejdelse af tilbud og beregninger i tæt samarbejde med dine kolleger på hovedkontoret. FAGLIGE KVALIFIKATIONER OG ERFARINGER For at få succes i stillingen skal du være sælger med stor S og du skal trives i en branche med stor konkurrence og hvor der skal kæmpes for at vinde ordrerne. Du skal have en projektorienteret tilgang til salgsarbejdet med overblik og fokus på at følge projekterne gennem alle led i processen og være en udpræget relationsbygger, som formår at etablere tætte og langvarige relationer med kunder og samarbejdspartnere. Du skal have et godt kendskab til processerne i byggebranchen herunder meget gerne erfaring med 3-partsaftaler. Konkret lægges der vægt på, at du: Er en erfaren, opsøgende sælger, som forstår værdien af høj intensitet og vedholdenhed i salgsarbejdet. Har god (bygge)teknisk forståelse og kan formidle teknisk information. Har et etableret netværk i og godt kendskab til målgrupperne i distriktet. Er fortrolig med at afholde produktpræsentationer og seminarer. Er rutineret bruger af IT herunder CRM og gerne projektdatabaser. Meget gerne har en byggefaglig baggrund suppleret med flere års salgserfaring. PERSONLIGE EGENSKABER Du er en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertype, som samtidig arbejder struktureret og detaljeret og kan være en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Du arbejder selvstændigt og målrettet, og er samtidig holdspiller og relationsbygger både i forhold til kunder og kolleger. Du arbejder struktureret og ser planlægning - bl.a. via brug af CRM og Outlook - som en naturlig og værdiskabende del af dit arbejde. Endelig er det vigtigt, at du er en god forhandler, der altid har skarpt fokus på at få ordren i hus. LØN M.V. Fast løn på konkurrencedygtigt niveau, pension, firmabil, mobil, iPad, PC. ARBEJDSSTED Arbejdstiden er 37 timer pr. uge men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen. Der må påregnes varierende arbejdstider og en del rejsedage i DK. Ferie i henhold til ferieloven. ANSÆTTELSESTIDSPUNKT Snarest. BOPÆL M.V. Kandidaten skal have kørekort. Bopæl indenfor distriktets grænser. IT Bruger af MS Office. Bruger af CRM-system og gerne erfaring med brug af projektdatabaser. BESKYTTELSE AF PERSONDATA Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv. ANSØGNING For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail. Klik på søg stillingen nedenfor for at fremsende relevante dokumenter.For STM Vinduer A/S søger vi en stærk salgsprofil til opsøgende salg via vores forhandlernet i distrikt Sjælland syd og vest.


VIRKSOMHEDEN
STM Vinduer A/S er etableret i 1972 og en af Danmarks førende producenter af vinduer og facadedøre. Vi er kendt for vores høje kvalitet og høj service. Fabrik og administration er beliggende i Rudkøbing, med et 17.000 m2 stort produktionsareal og et moderne produktions setup bygget op omkring robotteknologi og CNC-styrede træ- og alu bearbejdningsmaskiner. Vi beskæftiger mellem 150-180 medarbejdere alt afhængig af sæson. Vi udvikler og fremstiller vinduer og døre i fyr, træ/alu, eg og mahogni. Produkterne afsættes primært på det danske marked og gennem Danske byggecentre.

Læs mere på: https://stmvinduer.dk

BAGGRUND
STM Vinduer A/S søger en ny salgskonsulent til distrikt Sjælland syd og vest. Du får ansvaret for alt salg i distriktet og hovedansvar for bearbejdning og servicering af forhandlere, entreprenører og tømrerfirmaer.

REFERENCE OG RELATIONER
Stillingen refererer til virksomhedens nationale salgschef.
I det daglige er der tæt samarbejde med salgschefen, din salgskonsulent-kollega på Sjælland og med kolleger i internt salg og teknisk afdeling.

ARBEJDSSTED OG DISTRIKT
Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen.
Der er afholdes kundearrangementer i showroom i Albertslund og lejlighedsvist virksomhedsbesøg på hovedsædet i Rudkøbing mv.

STILLINGEN
Du får det samlede salgsansvar i et veletableret distrikt med store vækst- og udviklingsmuligheder. Hovedvægten er en intensiv og kontinuerlig salgs- og serviceindsats over for de toneangivende forhandlere, en løbende bearbejdning af entreprenører og tømrerfirmaer samt at holde sig ajour med projektudbud og byggeaktiviteter i distriktet. Et væsentligt mål er at sikre, at STM kommer i spil som leverandør til en maksimal del af de relevante byggeprojekter i distriktet samt er den foretrukne leverandør til det løbende salg til håndværksmestre.

De centrale ansvars- og arbejdsområder er:

  • Opsøgende salgs- og rådgivningsindsatser over for forhandlere, entreprenører og tømrerfirmaer i distriktet.
  • Sikre at STM i størst muligt omfang er forhandlerens, entreprenørens og den udførendes foretrukne leverandør og samarbejdspartner – bl.a. via høj servicegrad og løbende formidling af STMs produkt- og logistikfordele.
  • Tæt opfølgning på igangværende projekter og fokus på, at ”følge projekterne til dørs” både hos forhandleren og internt.
  • Rådgivning og vejledning om produkter og anvendelse; herunder afholdelse af uddannelse hos kunder og samarbejdspartnere og håndtering af mindre reklamationssager.
  • Afholdelse af produktdemonstrationer, deltagelse på messer, kundearrangementer mv. og løbende ajourføring af vores udstillinger hos forhandlerne.
  • Udarbejdelse af tilbud og beregninger i tæt samarbejde med dine kolleger på hovedkontoret.

FAGLIGE KVALIFIKATIONER OG ERFARINGER
For at få succes i stillingen skal du være sælger med stor S og du skal trives i en branche med stor konkurrence og hvor der skal kæmpes for at vinde ordrerne. Du skal have en projektorienteret tilgang til salgsarbejdet med overblik og fokus på at følge projekterne gennem alle led i processen og være en udpræget relationsbygger, som formår at etablere tætte og langvarige relationer med kunder og samarbejdspartnere. Du skal have et godt kendskab til processerne i byggebranchen – herunder meget gerne erfaring med 3-partsaftaler.

Konkret lægges der vægt på, at du:

  • Er en erfaren, opsøgende sælger, som forstår værdien af høj intensitet og vedholdenhed i salgsarbejdet.
  • Har god (bygge)teknisk forståelse og kan formidle teknisk information.
  • Har et etableret netværk i og godt kendskab til målgrupperne i distriktet.
  • Er fortrolig med at afholde produktpræsentationer og seminarer.
  • Er rutineret bruger af IT – herunder CRM og gerne projektdatabaser.
  • Meget gerne har en byggefaglig baggrund suppleret med flere års salgserfaring.

PERSONLIGE EGENSKABER
Du er en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertype, som samtidig arbejder struktureret og detaljeret og kan være en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Du arbejder selvstændigt og målrettet, og er samtidig holdspiller og relationsbygger både i forhold til kunder og kolleger. Du arbejder struktureret og ser planlægning - bl.a. via brug af CRM og Outlook - som en naturlig og værdiskabende del af dit arbejde. Endelig er det vigtigt, at du er en god forhandler, der altid har skarpt fokus på at få ordren i hus.

LØN M.V.
Fast løn på konkurrencedygtigt niveau, pension, firmabil, mobil, iPad, PC.

ARBEJDSSTED
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen.
Der må påregnes varierende arbejdstider og en del rejsedage i DK. Ferie i henhold til ferieloven.

ANSÆTTELSESTIDSPUNKT
Snarest.

BOPÆL M.V.
Kandidaten skal have kørekort.
Bopæl indenfor distriktets grænser.

IT
Bruger af MS Office.
Bruger af CRM-system og gerne erfaring med brug af projektdatabaser.

BESKYTTELSE AF PERSONDATA
Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.

ANSØGNING
For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Klik på "søg stillingen" nedenfor for at fremsende relevante dokumenter.

ConfidenceSearchSorø2019-09-26T00:00:002019-11-19T00:00:00
330112810Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - FaxeRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SFaxe2019-10-25T00:00:002019-12-20T00:00:00
330110663Sales- & Business Manager (Hardware/Microsoft produkter)Robot Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Taastrup, Danmark Language: Danish Dansk Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 4 years of Hardware sales experience required Work Supply søger på vegne af vores kunde en Sales- Business Manager, som minimum har 4 års erfaring med salg af hardware og meget gerne Microsoft produkter. Til at opbygge og drive denne forretning i Danmark søger vi en dygtig salgsspecialist, som evner at sælge til, og være i dialog med vores kunder, samt opbygge forretningsmodel- strategi, i samarbejde med teamet i hele Danmark. Om jobbet Som vores nye kollega, vil du arbejde målrettet med rådgivning og salg af hardware løsninger til vores kunder. Herudover vil du få ansvaret for at drive og udvikle forretningskoncept og strategi, både internt og eksternt. Du vil arbejde selvstændigt og sætter selv retning og hastighed for din egen udvikling og succes. Dine primære ansvarsområder: Opsøgende og proaktiv dialog samt møder med kunder Afdækning af kundebehov og udarbejde konkrete løsningsforslag Opbygning og vedligeholdelse af relationer til kunder og samarbejdspartnere Udvikling af forretningsmodel og strategi Om dig: Du sidder i en salgsstilling (salg af hardware) i dag og har et godt kendskab til IT. Du har forståelse for forretningsudvikling og befinder dig godt i en stilling med ansvar og frihed. Du er vant til at være målt på resultater og KPI er og du har det bedst i en travl hverdag med højt tempo, en flad organisation og dedikerede kollegaer. Du er strategisk stærk, har et godt overblik og kan prioritere dine indsatser både på langsigtede og kortsigtede mål. Du skal have gode dansk- og engelskkundskaber i både skrift, og tale.Du har kørekort til bil. Du er positiv, udadvendt og imødekommende og er selv solid IT bruger. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID: 1822)

Info: Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Location: Taastrup, Danmark

Language: Danish/Dansk 

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: More than 4 years of Hardware sales experience required

Work Supply søger på vegne af vores kunde en Sales- & Business Manager, som minimum har 4 års erfaring med salg af hardware og meget gerne Microsoft produkter.

Til at opbygge og drive denne forretning i Danmark søger vi en dygtig salgsspecialist, som evner at sælge til, og være i dialog med vores kunder, samt opbygge forretningsmodel- & strategi, i samarbejde med teamet i hele Danmark.

Om jobbet

Som vores nye kollega, vil du arbejde målrettet med rådgivning og salg af hardware løsninger til vores kunder. Herudover vil du få ansvaret for at drive og udvikle forretningskoncept og strategi, både internt og eksternt. Du vil arbejde selvstændigt og sætter selv retning og hastighed for din egen udvikling og succes.

Dine primære ansvarsområder: 

Opsøgende og proaktiv dialog samt møder med kunder

Afdækning af kundebehov og udarbejde konkrete løsningsforslag 

Opbygning og vedligeholdelse af relationer til kunder og samarbejdspartnere

Udvikling af forretningsmodel og strategi

Om dig:

Du sidder i en salgsstilling (salg af hardware) i dag og har et godt kendskab til IT. Du har forståelse for forretningsudvikling og befinder dig godt i en stilling med ansvar og frihed. Du er vant til at være målt på resultater og KPI’er og du har det bedst i en travl hverdag med højt tempo, en flad organisation og dedikerede kollegaer. Du er strategisk stærk, har et godt overblik og kan prioritere dine indsatser både på langsigtede og kortsigtede mål. 

Du skal have gode dansk- og engelskkundskaber i både skrift, og tale.Du har kørekort til bil. Du er positiv, udadvendt og imødekommende og er selv solid IT bruger.

 Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID: 1822)

Work Supply IVSTaastrup2019-10-23T00:00:002019-12-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Køge

RELATIONMEDIA A/S

Køge
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:27. december 2019

Dygtig og erfaren sælger søges til salg , kommunikation og Marketing til drive og passer vores annoncering på FB og instagram , TIL AT DRIVE VORES ANNONCERING PÅ FACEBOOK OG INSTAGRAM

Nordic PurePro ApS

Karlslunde
Vi søger en dygtig og erfaren sælger til salg af vandfilter til cafeer og kontorer. Vi er et firma som vil markedføre vandfilter i Danmark primært til virksomheder, men også til privatkunder. Sælgeren vi søger skal derfor have erfaring inde for opsø...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:2. december 2019

Salgskonsulent - byggebranchen

ConfidenceSearch

Sorø
For STM Vinduer A S søger vi en stærk salgsprofil til opsøgende salg via vores forhandlernet i distrikt Sjælland syd og vest. VIRKSOMHEDEN STM Vinduer A S er etableret i 1972 og en af Danmarks førende producenter af vinduer og facadedøre. Vi er kend...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:19. november 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Faxe

RELATIONMEDIA A/S

Faxe
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:25. oktober 2019
Udløbsdato:20. december 2019

Sales- & Business Manager (Hardware/Microsoft produkter)

Work Supply IVS

Taastrup
Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Taastrup, Danmark Language: Danish Dansk Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 4 years of Har...
Indrykket:23. oktober 2019
Udløbsdato:17. december 2019