Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SALGSKOORDINATOR

MANAGEMENT ASSISTENT
 

Ligger dine evner i krydsfeltet mellem administration, organisering og salgsstyring, og leder du efter et job, hvor du virkelig kan bruge alle dine talenter? Hvis ja, har du muligheden her.

Som salgsafdelingens forlængede arm får du en nøglerolle i at strukturere administration og processer, der skal sikre sammenhæng og udvidelse af nuværende forretning.

I Smartbake/SH Solutions kan du også se frem til at komme ind i en virksomhed i rivende udvikling. Hvor andre skærer ned, bygger vi op.  Vi er en dansk bagerivirksomhed med ekspertise og passion for friske bageriprodukter til detail- og foodservicebranchen. SH Solutions er stiftet i 2017 med ambitionen om, at udvikle og innovere bageribranchen – og ikke mindst tilbyde nye spændende løsninger til vores kunder.

 

Stillingen

Med reference til virksomhedens salgsdirektør, bliver du det daglige omdrejningspunkt i forhold til at supportere vores salgs- og management team.

Dine arbejdsopgaver vil være mange og variere fra blandt andet mødekoordinering, kundeopfølgning, ordrehåndtering til salgskoordinering og kundeservice.

Vi ser stillingen som en, der udvikler sig i takt med virksomhedens vækst og derfor er det vigtigt, at du er vedholdende og ambitiøs – både på dine egne og virksomhedens vegne.

 

Humørfyldt og ambitiøs talent

Du har sikkert en økonomisk orienteret uddannelse som fx Bachelor, HA eller finansøkonom. Uanset baggrund, skal du være rigtig god til at bruge PowerPoint og Excel og kunne anvende disse som værktøjer til at indsamle og bearbejde kunde, markeds- og ledelsesinformation, fx i præsentationer og kundemateriale – med fejlfri skriftlig dansk.

Dit overblik er helt i top, og i samspil med din super strukturerede arbejdsform gør det, at du har nemt ved at håndtere mange opgaver sideløbende. Dette i en hverdag med mange afbræk som salgsafdelingens omdrejningspunkt. Med din positive og åbne personlighed og dit gode humør, får du helt automatisk folk omkring dig til at trives og have det godt. Derudover kan du lide at arbejde bredt, hvor du har det lige godt med at sikre at der er kaffe på lager, til at arbejde med en vigtig præsentation. 

 

Ansøgning og kontakt 

Ansøgningsfristen er den 28. februar 2018. men vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. 

Hvis du vil vide mere om jobbet, inden du søger, er du velkommen til at kontakte salgsdirektør Karsten Leed på tlf. 2288 9052. Vi behandler naturligvis din ansøgning fortroligt.  

Ansøgningen sendes til job@shsolutions.dk og mærkes ’Salgskoordinator’.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her