Salgskoordinator for AutoUncle

AutoUncle vækster, og vi har brug for flere nye kolleger.

Vil du være med til at ændre spillereglerne i en traditionel branche, og hjælpe bilforhandlerne i Danmark til succes på nettet? Så har vi et ekstremt spændende job til dig.

AutoUncle har revolutioneret brugtbilmarkedet online med innovative produkter, som har sat nye standarder for bilmarkedet. Vi kan tilbyde dig at blive en del af et ekstraordinært ambitiøst, engageret og internationalt team med base i Aarhus.

 

Jobbeskrivelse

Du vil arbejde tæt sammen med salgsteamet om vores bilforhandler kunder og hjælpe teamlederen med at drive et effektivt salgsteam. Dine vigtigste ansvarsområder vil være:

  • Onboarding af nye kunder
  • Installering af lead generator modul på kundernes hjemmesider
  • Analysering og optimering af konverteringer på kundens hjemmeside
  • Yde teknisk assistance til vores sælgere
  • Supportere vores kunder på telefon eller via mail
  • Modtage kundefeedback og formidle det til andre teams
  • Monitorere salgs KPI’er
  • Assistere salgsteamet med at holde dokumentation, skabeloner og kundeemner opdateret

AutoUncle er et hurtigt voksende internationalt selskab, hvor ansvarsområder udvikler sig konstant. Du får mulighed for at vokse med ansvaret for din rolle på både det danske og det internationale marked.

 

Dine kvalifikationer

Det vil bestemt være en fordel (men ikke et krav), at du tidligere har gjort dig erfaringer med support eller har en teknisk baggrund.

 

Du kan være den rette kandidat, hvis du:

  • Har fokus på kvalitet helt ned i detaljerne.
  • Har en gode teknisk forståelse generelt, og du er villig sætte dig ind i nye innovative produkter online.
  • Har et analytisk mindset, der også kan holde overblikket i et omskifteligt miljø.
  • Er komfortabel med at tale i telefon med både bilforhandlerne og vores salgsteam i marken.
  • Er god til at holde overblik og planlægge
  • Er en teamplayer, der gerne giver lidt af sig selv for at hjælpe vores kunder, men også internt.
  • Flydende engelsk i skrift og tale

 

Om AutoUncle

I AutoUncle tror vi på den gode handel. Vores vision er at gøre brugtbilmarkedet gennemsigtigt og fair for forbrugere og bilforhandlere. Med vores revolutionerende søgemaskine, der samler og vurderer brugte biler, har AutoUncle allerede sat en ny standard på brugtbilmarkedet i Danmark og 9 andre lande. Resultatet er, at det er blevet nemmere for forbrugere og bilforhandlere at lave en god handel. Vi vil hjælpe den moderne bilforhandler med at få mest muligt ud af de nye muligheder, som internettet og den øgede gennemsigtighed på brugtbilmarkedet rummer.

Har du spørgsmål eller vil høre mere om jobbet, så send din ansøgning og CV via dette link eller ring til Fredrik Danielsson på tlf. 5250 8714.




Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330006748Phoenix-abb7b29d12019-04-12T00:00:00Salgskoordinator for AutoUncle

AutoUncle vækster, og vi har brug for flere nye kolleger.

Vil du være med til at ændre spillereglerne i en traditionel branche, og hjælpe bilforhandlerne i Danmark til succes på nettet? Så har vi et ekstremt spændende job til dig.

AutoUncle har revolutioneret brugtbilmarkedet online med innovative produkter, som har sat nye standarder for bilmarkedet. Vi kan tilbyde dig at blive en del af et ekstraordinært ambitiøst, engageret og internationalt team med base i Aarhus.

 

Jobbeskrivelse

Du vil arbejde tæt sammen med salgsteamet om vores bilforhandler kunder og hjælpe teamlederen med at drive et effektivt salgsteam. Dine vigtigste ansvarsområder vil være:

  • Onboarding af nye kunder
  • Installering af lead generator modul på kundernes hjemmesider
  • Analysering og optimering af konverteringer på kundens hjemmeside
  • Yde teknisk assistance til vores sælgere
  • Supportere vores kunder på telefon eller via mail
  • Modtage kundefeedback og formidle det til andre teams
  • Monitorere salgs KPI’er
  • Assistere salgsteamet med at holde dokumentation, skabeloner og kundeemner opdateret

AutoUncle er et hurtigt voksende internationalt selskab, hvor ansvarsområder udvikler sig konstant. Du får mulighed for at vokse med ansvaret for din rolle på både det danske og det internationale marked.

 

Dine kvalifikationer

Det vil bestemt være en fordel (men ikke et krav), at du tidligere har gjort dig erfaringer med support eller har en teknisk baggrund.

 

Du kan være den rette kandidat, hvis du:

  • Har fokus på kvalitet helt ned i detaljerne.
  • Har en gode teknisk forståelse generelt, og du er villig sætte dig ind i nye innovative produkter online.
  • Har et analytisk mindset, der også kan holde overblikket i et omskifteligt miljø.
  • Er komfortabel med at tale i telefon med både bilforhandlerne og vores salgsteam i marken.
  • Er god til at holde overblik og planlægge
  • Er en teamplayer, der gerne giver lidt af sig selv for at hjælpe vores kunder, men også internt.
  • Flydende engelsk i skrift og tale

 

Om AutoUncle

I AutoUncle tror vi på den gode handel. Vores vision er at gøre brugtbilmarkedet gennemsigtigt og fair for forbrugere og bilforhandlere. Med vores revolutionerende søgemaskine, der samler og vurderer brugte biler, har AutoUncle allerede sat en ny standard på brugtbilmarkedet i Danmark og 9 andre lande. Resultatet er, at det er blevet nemmere for forbrugere og bilforhandlere at lave en god handel. Vi vil hjælpe den moderne bilforhandler med at få mest muligt ud af de nye muligheder, som internettet og den øgede gennemsigtighed på brugtbilmarkedet rummer.

Har du spørgsmål eller vil høre mere om jobbet, så send din ansøgning og CV via dette link eller ring til Fredrik Danielsson på tlf. 5250 8714.



AutoUncle vækster, og vi har brug for flere nye kolleger. Vil du være med til at ændre spillereglerne i en traditionel branche, og hjælpe bilforhandlerne i Danmark til succes på nettet? Så har vi et ekstremt spændende job til dig. AutoUncle har revolutioneret brugtbilmarkedet online med innovative produkter, som har sat nye standarder for bilmarkedet. Vi kan tilbyde dig at blive en del af et ekstraordinært ambitiøst, engageret og internationalt team med base i Aarhus. Jobbeskrivelse Du vil arbejde tæt sammen med salgsteamet om vores bilforhandler kunder og hjælpe teamlederen med at drive et effektivt salgsteam. Dine vigtigste ansvarsområder vil være: Onboarding af nye kunder Installering af lead generator modul på kundernes hjemmesider Analysering og optimering af konverteringer på kundens hjemmeside Yde teknisk assistance til vores sælgere Supportere vores kunder på telefon eller via mail Modtage kundefeedback og formidle det til andre teams Monitorere salgs KPI er Assistere salgsteamet med at holde dokumentation, skabeloner og kundeemner opdateret AutoUncle er et hurtigt voksende internationalt selskab, hvor ansvarsområder udvikler sig konstant. Du får mulighed for at vokse med ansvaret for din rolle på både det danske og det internationale marked. Dine kvalifikationer Det vil bestemt være en fordel (men ikke et krav), at du tidligere har gjort dig erfaringer med support eller har en teknisk baggrund. Du kan være den rette kandidat, hvis du: Har fokus på kvalitet helt ned i detaljerne. Har en gode teknisk forståelse generelt, og du er villig sætte dig ind i nye innovative produkter online. Har et analytisk mindset, der også kan holde overblikket i et omskifteligt miljø. Er komfortabel med at tale i telefon med både bilforhandlerne og vores salgsteam i marken. Er god til at holde overblik og planlægge Er en teamplayer, der gerne giver lidt af sig selv for at hjælpe vores kunder, men også internt. Flydende engelsk i skrift og tale Om AutoUncle I AutoUncle tror vi på den gode handel. Vores vision er at gøre brugtbilmarkedet gennemsigtigt og fair for forbrugere og bilforhandlere. Med vores revolutionerende søgemaskine, der samler og vurderer brugte biler, har AutoUncle allerede sat en ny standard på brugtbilmarkedet i Danmark og 9 andre lande. Resultatet er, at det er blevet nemmere for forbrugere og bilforhandlere at lave en god handel. Vi vil hjælpe den moderne bilforhandler med at få mest muligt ud af de nye muligheder, som internettet og den øgede gennemsigtighed på brugtbilmarkedet rummer. Har du spørgsmål eller vil høre mere om jobbet, så send din ansøgning og CV via dette link eller ring til Fredrik Danielsson på tlf. 5250 8714.11jobnetabb7b29d100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-07T00:00:000000https://jobs.autouncle.com/p/74484f7d9ed7-sales-coordinator-for-autouncle0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3507870AUTOUNCLE ApS11Klostergade 56C8000Aarhus CDKDanmark0
fredrik@autouncle.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent745190JobNet4975240497524010012-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=abb7b29dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=abb7b29dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=abb7b29d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=abb7b29d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgEr du den nye Kundeservicemedarbejder i AUTOUNCLE ApS?12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361450711Fredrikfredrik@autouncle.comDKDanmarkDKDanmark330016752KundeservicemedarbejderRobot Kundeservicemedarbejder - Fuldtid Deltid Studiejob Brænder du for god kundeservice og vil du være med til at løfte vores kundeoplevelser til nye højder, så læs videre Spændende stilling i dynamisk virksomhed, hvor der er fokus på nutidens og fremtidens digitale brugeroplevelser, og hvor nytænkning, teknologi og især kundeorientering gennemsyrer hele organisationen. Kundernes oplevelse med vores produkter og services skal være nem, komfortabel, bekymringsfri og effektiv. Præcist det samme skal være gældende for vores serviceoplevelse og her kan du blive hovedperson. Du er virksomhedens stemme og ambassadør og med din erfaring kan du balancere empati og effektivitet. Din dialog med vores kunder bliver det første, næste og vigtigste indtryk af Duka som virksomhed. Vi lever af serviceoplevelser i særklasse og vores kundeservice er en stor del af vores produkt. God service og afdækning af kundens behov går naturligt hånd i hånd. En naturlig del af din serviceopgave er derfor også salg gennem rådgivning, med formål at sikre at kunden altid er informeret om produkter eller services, der matcher et nyt behov. Hos os er du med til at levere Danmarks bedste kundeservice. Vi elsker glade kunder, og vi tror på at god service kommer fra hjertet, at fremragende service og høj trivsel hænger tæt sammen. Derfor har vi et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har det sjovt sammen. Vi arbejder tillidsbaseret og arbejder med rammer og få regler. Du har kort og godt stor handlefrihed i jobbet til at finde den løsning, der er rigtig for kunden. Således forventer vi også af dig, at du er klar til at udfylde rammen og skabe fremragende kundeoplevelser, som sikrer tilfredse kunder, der anbefaler os til familie og venner. - Kundeservicechef Mikkel Degn Du er den rigtige til jobbet hos os hvis Du brænder for god service og ønsker altid at præstere på højeste niveau.Du elsker at tale i telefon, for det er vores vigtigste arbejdsredskabDu er selvfølgelig entusiastisk og effektiv og dit smittende humør gør det rart for kunderne at tale med digDu kan afdække kundens behov på en enkel og effektiv måde, som sikrer den gode oplevelse, hvor du tager ansvar for at rådgive kunden professionelt Du bidrager til at skabe godt samarbejde og høj trivsel i afdelingen.Du trives med, at arbejde i et åbent teammiljø, hvor vi tages ansvar for opgaven.Du trives også i et arbejdsmiljø hvor vi hjælper og udvikler hinanden, og har en stor passion for kunden og opgaven. Derfor er du også vant til at der stilles krav til din indsats. Det vil være en fordel med erhvervserfaring inden for kundeservice kontaktcenter området, men ikke et krav, da vi selv oplærer i vores værdier og metoder Vi regner med at dit danske sprog og skrift er på højt niveau og at du kan engelsk på kommunikationsniveau, herudover forventer vi at du: Har en naturlig interesse for IT, teknologier og devices. Det du ikke allerede kender lærer du hurtigtEr rutineret i betjening og opsætning af gængse IT produkter, webportaler og devices såsom Windows løsninger, smartphones, offentlige portaler og meget andetKan identificere dig selv som engageret, positiv, entusiastisk og samme tid hjælpsom, løsningsorienteret og med fødderne solidt plantet på jordenEr pålidelig, stabil, naturligt tager ansvar og er positiv i din tilgang til arbejdet og ikke mindst de udfordringer, vi møder sammen med vores kunderVil bidrage aktivt til Dukas fortsatte succeshistorie, kultur- og strategiudvikling Vi vurderer din profil samlet set og din personlighed, herunder især dine kommunikative og sproglige evner, vægter meget højt hos os. Hvad kan Duka gøre for dig? Du bliver en del af en spændende dansk virksomhed, som har fuld fart på og som gør en forskel. Vores top fokus er kundeconvenience, som vi leverer via en helt unik tilgang til service og IT som koncept, herunder kundeservice i verdensklasseDu får et åbent arbejdsmiljø, med fladt hierarki og motiverede medarbejdere der spiller hinanden godeMentorship og vejledning fra din første arbejdsdag i servicecentret.Attraktive goder såsom pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, massageordning og IT goder Det praktiske! Der er mulighed for ansættelse på både fuld og deltid på vores kontorer i Søften, arbejdstiden vil være fordelt i tidsrummet 09 - 20 mandag til fredag, og der vil typisk være 1-2 lørdagsvagter samt 1-2 aftenvagter pr. måned. Du får en fast månedsløn, samt adgang til vores attraktive personalegoder efter endt oplæringsperiode.Har du interesse i et deltids- studiejob, f.eks. mellem 16- 30 timer pr. uge hører vi også gerne fra dig. Her vil arbejdstid primært være placeret eftermiddag aften og weekend. Angiv venligst hvilken type ansættelse du søger som overskrift til din ansøgning. Interesseret? Indsend din ansøgning online her på siden (Vi modtager ikke ansøgninger pr. email, men besvarer gerne spørgsmål den vej) Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt, men vi venter gerne på de rigtige kandidater. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbo@duka.dk Få et glimt af hvordan vi arbejder hos Duka her: https: www.youtube.com watch?v QFHr9QCbNi0 & lær mere om os her https: www.duka.dk Vi glæder os til at høre fra dig! Hos Duka synes vi at teknologi er fantastisk og gør hverdagen lettere, men nogle gange driller det bare. Det skal vores kunder heldigvis ikke tænke på, for Duka er altid klar til at træde til og holde vores kunder kørende. Som virksomhed er vores mission at gøre det nemt for vores kunder, så de kan bruge deres tid på det de har lyst til. Understøttet af pålidelig og effektiv support, brugervenlig teknologi og fleksible abonnementsløsninger gør vi livet nemt for vores kunder. Duka - Tech it easy

 Kundeservicemedarbejder - Fuldtid / Deltid /Studiejob

Brænder du for god kundeservice og vil du være med til at løfte vores kundeoplevelser til nye højder, så læs videre

Spændende stilling i dynamisk virksomhed, hvor der er fokus på nutidens og fremtidens digitale brugeroplevelser, og hvor nytænkning, teknologi og især kundeorientering gennemsyrer hele organisationen.

Kundernes oplevelse med vores produkter og services skal være nem, komfortabel, bekymringsfri og effektiv. Præcist det samme skal være gældende for vores serviceoplevelse og her kan du blive hovedperson. Du er virksomhedens stemme og ambassadør og med din erfaring kan du balancere empati og effektivitet. Din dialog med vores kunder bliver det første, næste og vigtigste indtryk af Duka som virksomhed. Vi lever af serviceoplevelser i særklasse og vores kundeservice er en stor del af vores produkt.

God service og afdækning af kundens behov går naturligt hånd i hånd. En naturlig del af din serviceopgave er derfor også salg gennem rådgivning, med formål at sikre at kunden altid er informeret om produkter eller services, der matcher et nyt behov.

"Hos os er du med til at levere Danmarks bedste kundeservice. Vi elsker glade kunder, og vi tror på at god service kommer fra hjertet, at fremragende service og høj trivsel hænger tæt sammen. Derfor har vi et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har det sjovt sammen. Vi arbejder tillidsbaseret og arbejder med rammer og få regler. Du har kort og godt stor handlefrihed i jobbet til at finde den løsning, der er rigtig for kunden. Således forventer vi også af dig, at du er klar til at udfylde rammen og skabe fremragende kundeoplevelser, som sikrer tilfredse kunder, der anbefaler os til familie og venner."

- Kundeservicechef Mikkel Degn

 

Du er den rigtige til jobbet hos os hvis

  • Du brænder for god service og ønsker altid at præstere på højeste niveau.
  • Du elsker at tale i telefon, for det er vores vigtigste arbejdsredskab
  • Du er selvfølgelig entusiastisk og effektiv og dit smittende humør gør det rart for kunderne at tale med dig
  • Du kan afdække kundens behov på en enkel og effektiv måde, som sikrer den gode oplevelse, hvor du tager ansvar for at rådgive kunden professionelt  
  • Du bidrager til at skabe godt samarbejde og høj trivsel i afdelingen.
  • Du trives med, at arbejde i et åbent teammiljø, hvor vi tages ansvar for opgaven.
  • Du trives også i et arbejdsmiljø hvor vi hjælper og udvikler hinanden, og har en stor passion for kunden og opgaven. Derfor er du også vant til at der stilles krav til din indsats.

Det vil være en fordel med erhvervserfaring inden for kundeservice / kontaktcenter området, men ikke et krav, da vi selv oplærer i vores værdier og metoder

Vi regner med at dit danske sprog og skrift er på højt niveau og at du kan engelsk på kommunikationsniveau, herudover forventer vi at du:

  • Har en naturlig interesse for IT, teknologier og devices. Det du ikke allerede kender lærer du hurtigt
  • Er rutineret i betjening og opsætning af gængse IT produkter, webportaler og devices såsom Windows løsninger, smartphones, offentlige portaler og meget andet
  • Kan identificere dig selv som engageret, positiv, entusiastisk og samme tid hjælpsom, løsningsorienteret og med fødderne solidt plantet på jorden
  • Er pålidelig, stabil, naturligt tager ansvar og er positiv i din tilgang til arbejdet og ikke mindst de udfordringer, vi møder sammen med vores kunder
  • Vil bidrage aktivt til Dukas fortsatte succeshistorie, kultur- og strategiudvikling

Vi vurderer din profil samlet set og din personlighed, herunder især dine kommunikative og sproglige evner, vægter meget højt hos os.

 

Hvad kan Duka gøre for dig?

  • Du bliver en del af en spændende dansk virksomhed, som har fuld fart på og som gør en forskel. Vores top fokus er kundeconvenience, som vi leverer via en helt unik tilgang til service og IT som koncept, herunder kundeservice i verdensklasse
  • Du får et åbent arbejdsmiljø, med fladt hierarki og motiverede medarbejdere der spiller hinanden gode
  • Mentorship og vejledning fra din første arbejdsdag i servicecentret.
  • Attraktive goder såsom pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, massageordning og IT goder 

 

Det praktiske!

Der er mulighed for ansættelse på både fuld og deltid på vores kontorer i Søften, arbejdstiden vil være fordelt i tidsrummet 09 - 20 mandag til fredag, og der vil typisk være 1-2 lørdagsvagter samt 1-2 aftenvagter pr. måned. Du får en fast månedsløn, samt adgang til vores attraktive personalegoder efter endt oplæringsperiode.Har du interesse i et deltids- / studiejob, f.eks. mellem 16- 30 timer pr. uge hører vi også gerne fra dig. Her vil arbejdstid primært være placeret eftermiddag/aften og weekend.

 Angiv venligst hvilken type ansættelse du søger som overskrift til din ansøgning.

Interesseret?

Indsend din ansøgning online her på siden (Vi modtager ikke ansøgninger pr. email, men besvarer gerne spørgsmål den vej)

Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt, men vi venter gerne på de rigtige kandidater.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbo@duka.dk

 

Få et glimt af hvordan vi arbejder hos Duka her:

https://www.youtube.com/watch?v=QFHr9QCbNi0

& lær mere om os her https://www.duka.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

Hos Duka synes vi at teknologi er fantastisk og gør hverdagen lettere, men nogle gange driller det bare. Det skal vores kunder heldigvis ikke tænke på, for Duka er altid klar til at træde til og holde vores kunder kørende. Som virksomhed er vores mission at gøre det nemt for vores kunder, så de kan bruge deres tid på det de har lyst til. Understøttet af pålidelig og effektiv support, brugervenlig teknologi og fleksible abonnementsløsninger gør vi livet nemt for vores kunder. Duka - Tech it easy

 

Duka A/SHinnerup2019-05-06T00:00:002019-05-31T00:00:00
330015873Svensktalande kundrådgivare till Nordens största online skate shopRobot Hos SkatePro är vårt mål att bli Europas föredragna online skateshop. Vill du vara med till att definiera standarden inom bra kundrådgivning i Sverige? Så se mer här. Hos SkatePro fokuserar vi på en sak: glada kunder genom kompetent och ärlig rådgivning. Sedan våran nuvarande kollega Martin har fått nya uppdrag i företaget, söker vi därför efter ännu en svensktalande kollega som är passionerad kring att skapa glada relationer med våra kunder över telefon, e-mail och chat, till att hjälpa oss på vår växande svenska marknad. DU SKA KUNNA: Tala och skriva svenska på modermålsnivå, då våra kunder förväntar detta Arbeta snabbt utan att tappa din överblick eller ditt humör Lyssna, vara ödmjuk men också modig Vara duktig på att kommunicera både skriftligt och muntligt Fungera samman med många olika människor Vara proaktiv och fokuserad Ha förståelse för hur din kundbehandling påverkar vårt märke VI ERBJUDER ETT JOBB DÄR DU: Kommer i kontakt med massa olika svenska människor som vill ut och skate Är med till att nå målet om att vara den mest föredragna skateshopen i Europa Får bra insikt i hur man driver en succéfull webshop Arbetar tillsammans med kollegor från hela Europa Ser till att kunderna kan få möjlighet för att komma ut och dyrka sin passion inom skating Arbetar 37 timmar i veckan Arbetet utförs på vårt huvudkontor i Søften, lite norr om Aarhus. Här kommer du sitta på ett dynamiskt och energirikt kontor med massor av kollegor med mycket olika bakgrunder. Det vi alla har gemensamt är att vi strävar efter att ge kunden den bästa upplevelsen när de är i kontakt med oss. Atmosfären är informell och avslappnad, och vi älskar att ha det kul med varandra medans vi är på arbete. Det är stor möjlighet för en fika i vått och torrt, då kollegorna ofta försöker hitta på ursäkter för att vi ska ha fikabröd. Du behöver inte känna till våra produkter, men det är en klar fördel. Den interna kommunikationen föregår på engelska, so a good understanding of this is definitely a strength. Därutöver skadar det heller inte om du förstår de andra skandinaviska språken eller dem syd om gränsen. Låter det som något du kan identifiera dig med, så kontakta kundservicechefen Phillip Sønderskov på tel. 45 70 500 333 mån-fre från 10-16 eller skicka din ansökning till job@skatepro.dk. Ställningen tillträdes snabbast möjligt. English summary: At SkatePro our goal is to be the most preferred online skate shop in Europe. So if you want to be a part of setting a new standard for good customer service, then look here. At SkatePro we focus on 1 thing in our customer service: Getting happy customers through competent and honest advising. Therefore we are looking for a Swedish speaking colleague, who is passionate about created good customer relations through phone, e-mail and chat with our customers in Sweden. The work is executed at our headquarters in Søften, a little north of Aarhus. Here you will be part of a dynamic and energetic team with various cultural and educational background. Common for us all is that we strive to give the customer the best experience possible by being in touch with us. Does this sound like something you can identify yourself with, then contact our customer service manager, Phillip Sønderskov on telephone: 45 70 500 333 or send an application to job@skatepro.dk Starting date is as soon as possible.

Hos SkatePro är vårt mål att bli Europas föredragna online skateshop. Vill du vara med till att definiera standarden inom bra kundrådgivning i Sverige? Så se mer här.

Hos SkatePro fokuserar vi på en sak: glada kunder genom kompetent och ärlig rådgivning.

Sedan våran nuvarande kollega Martin har fått nya uppdrag i företaget, söker vi därför efter ännu en svensktalande kollega som är passionerad kring att skapa glada relationer med våra kunder över telefon, e-mail och chat, till att hjälpa oss på vår växande svenska marknad.

DU SKA KUNNA:

  • Tala och skriva svenska på modermålsnivå, då våra kunder förväntar detta
  • Arbeta snabbt utan att tappa din överblick eller ditt humör
  • Lyssna, vara ödmjuk men också modig
  • Vara duktig på att kommunicera både skriftligt och muntligt
  • Fungera samman med många olika människor
  • Vara proaktiv och fokuserad
  • Ha förståelse för hur din kundbehandling påverkar vårt märke

VI ERBJUDER ETT JOBB DÄR DU:

  • Kommer i kontakt med massa olika svenska människor som vill ut och skate
  • Är med till att nå målet om att vara den mest föredragna skateshopen i Europa
  • Får bra insikt i hur man driver en succéfull webshop
  • Arbetar tillsammans med kollegor från hela Europa
  • Ser till att kunderna kan få möjlighet för att komma ut och dyrka sin passion inom skating
  • Arbetar 37 timmar i veckan

Arbetet utförs på vårt huvudkontor i Søften, lite norr om Aarhus. Här kommer du sitta på ett dynamiskt och energirikt kontor med massor av kollegor med mycket olika bakgrunder. Det vi alla har gemensamt är att vi strävar efter att ge kunden den bästa upplevelsen när de är i kontakt med oss. Atmosfären är informell och avslappnad, och vi älskar att ha det kul med varandra medans vi är på arbete. Det är stor möjlighet för en “fika” i vått och torrt, då kollegorna ofta försöker hitta på ursäkter för att vi ska ha fikabröd.

Du behöver inte känna till våra produkter, men det är en klar fördel. Den interna kommunikationen föregår på engelska, so a good understanding of this is definitely a strength. Därutöver skadar det heller inte om du förstår de andra skandinaviska språken eller dem syd om gränsen.

Låter det som något du kan identifiera dig med, så kontakta kundservicechefen Phillip Sønderskov på tel. +45 70 500 333 mån-fre från 10-16 eller skicka din ansökning till job@skatepro.dk.

Ställningen tillträdes snabbast möjligt.

 

English summary:

At SkatePro our goal is to be the most preferred online skate shop in Europe. So if you want to be a part of setting a new standard for good customer service, then look here.

At SkatePro we focus on 1 thing in our customer service: Getting happy customers through competent and honest advising.

Therefore we are looking for a Swedish speaking colleague, who is passionate about created good customer relations through phone, e-mail and chat with our customers in Sweden. 

The work is executed at our headquarters in Søften, a little north of Aarhus. Here you will be part of a dynamic and energetic team with various cultural and educational background. Common for us all is that we strive to give the customer the best experience possible by being in touch with us.

Does this sound like something you can identify yourself with, then contact our customer service manager, Phillip Sønderskov on telephone: +45 70 500 333 or send an application to job@skatepro.dk

Starting date is as soon as possible.

 

 

SKATEPRO ApSHinnerup2019-05-02T00:00:002019-06-26T00:00:00
330015797Kundeserviceagent til Hungry.dk - DeltidsRobot Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!Vi søger entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vores kundeserviceteam i Lystrup ved Århus, hvor vi dagligt servicerer hundredvis af restauranter og tusindvis af kunder.Hvad forventer vi af dig:- Hurtig, effektiv og skarp på computer- Tålmodig, behagelig og SMILENDE over telefon- God til at multitaske- God til konflikthåndtering- Perfekt dansk på skrift- Fleksibel og interesseret i 10-15 timers arbejde ugentligt - primært i weekenderHvad tilbyder vi dig:- Et spændende job i en virksomhed i stor vækst- Et uformelt og energisk miljø med nogle fantastiske kollegaer (hvis vi selv skal sige det)- Personlig udvikling- Fleksibel planlægning af timer- En sociale arbejdsplads med sammenhold og engagementJobbet er på vores hovedkontor i Aarhus på Lyshøjen 10B, 8520 Lystrup. Der er nem og hurtig tilgang fra Aarhus med bil. Bus og Letbanen kører også direkte til Lystrup, med stop få minutter fra kontoret. Matcher du beskrivelsen og lyder det som et job for dig? Så send en ansøgning og CV til ma@hungry.dkHar du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte kundeservicechef Morten Aaboe på 70209770.Vi afholder løbende samtaler. Ansættelsesdato: Hurtigst muligt

Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!

Vi søger entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vores kundeserviceteam i Lystrup ved Århus, hvor vi dagligt servicerer hundredvis af restauranter og tusindvis af kunder.

Hvad forventer vi af dig:
- Hurtig, effektiv og skarp på computer
- Tålmodig, behagelig og SMILENDE over telefon
- God til at multitaske
- God til konflikthåndtering
- Perfekt dansk på skrift
- Fleksibel og interesseret i 10-15 timers arbejde ugentligt - primært i weekender

Hvad tilbyder vi dig:
- Et spændende job i en virksomhed i stor vækst
- Et uformelt og energisk miljø med nogle fantastiske kollegaer (hvis vi selv skal sige det)
- Personlig udvikling
- Fleksibel planlægning af timer
- En sociale arbejdsplads med sammenhold og engagement

Jobbet er på vores hovedkontor i Aarhus på Lyshøjen 10B, 8520 Lystrup. Der er nem og hurtig tilgang fra Aarhus med bil. Bus og Letbanen kører også direkte til Lystrup, med stop få minutter fra kontoret.


Matcher du beskrivelsen og lyder det som et job for dig? Så send en ansøgning og CV til ma@hungry.dk

Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte kundeservicechef Morten Aaboe på 70209770.

Vi afholder løbende samtaler.


Ansættelsesdato: Hurtigst muligt

HUNGRY.DK ApSRisskov2019-05-02T00:00:002019-06-27T00:00:00
330015776ServiceteknikerRobot Er du klar på en hverdag, hvor kunden er i fokus, samtidig med at du er eksperten? Trænger du til nye udfordringer? Har du interesse i elektroniske produkter og har du teknisk snilde, som du ønsker at gøre brug af i dit arbejde? Så har vi et arbejde, som kunne være noget for dig! Adecco søger for Elgiganten nye talentfulde servicetekniker til at lette hverdagen for deres kunder. Som teknikker vil du skulle hjælpe med service og reparation af mobiler, tabletter, computere og forskellige periferiudstyr. Dette foregår gennem kundehenvendelse enten telefonisk eller øje til øje ved servicebord i butikken. Dine arbejdsopgaver vil bestå af Kundekontakt og kundeservice, der ønsker at kontakte teknikere Modtagelse og ankomst registrering af service i Infocare (producentens system) Fejlfinding af produkt tjeneste Reparation og sidste test af produkt service Pleje og opdatere Infocare (producentens system) Modtagelse og retur af reservedele til producent Modtagelse og retur af service til fra andre varehuse Modtagelse af indkøbsordrer af reservedele til Infocares system Daglig kontrol af ESD-udstyr Daglig opfølgning af igangværende sager Det er en fordel, hvis du har erfaring med at reparere Apple-produkter, men det er ikke et krav. Så længe, du har interessen og flair for teknisk snilde, vil du få oplæring i resten. Du er som person en, der altid er i stand til at kigge efter kundernes bedste, og at du har nemt ved at læse kundernes behov. Du arbejder effektivt, og du er tydelig i din kommunikation både med dine kollegaer og med kunderne. Du er ansvarlig, pålidelig og har god samarbejdsevne. Du vægter god kundeservice højt, og er naturlig serviceminded Ligesom du også er udadvendt som person, og går op i personlige relationer. Sidst arbejder du aktivt for at minimere omkostningerne og nå Infocares mål om lønsomhed. Elgiganten tilbyder dig: Try hire-forløb Certificering inden for reparation af Apple-produkter Fast lønpakke En fleksible og social arbejdsplads med variation. Du vil skulle arbejde inden for Infocare Workshop i Elgiganten Tilst.. I butikkerne er arbejdstiden kl. 10.00-18.00, hvor weekend arbejde VIL forekomme I DOA Centeret er arbejdstiden kl. 08.00-16.00. Opstart er hurtigst muligt, så kan du se dig selv i ovenstående så skynd dig at søg stillingen! Elgiganten A S indgår i Elkjøp-koncernen, som er Nordens største handelsvirksomhed indenfor forbrugerelektronik og elektriske husholdningsapparater. Koncernen er ejet af den engelske elektronikgigant Dixons Carphone. Elgiganten blev etableret i Danmark i 1996 og har i dag mere end 23000 medarbejdere fordelt på 38 varehuse landet over, samt en af landets største internetbutikker på elgiganten.dk. Elgiganten har oparbejdet sin stærke markedsposition gennem dygtige og engagerede medarbejdere, stort fokus på uddannelse og udvikling, omkostningseffektiv drift, effektiv logistik, gode indkøbssystemer og synlige markedsføring af kendte mærkevarer til lave priser. Koncernen er i kraftig vækst med en lang række nyetableringer i Norden. I Norden har vi mere end 290 varehuse og over 9.000 medarbejdere. Alle nordiske varehuse forsynes fra vores egen distributionsvirksomhed - det 100.000 m2 store centrallager i J nk ping i Sverige

Er du klar på en hverdag, hvor kunden er i fokus, samtidig med at du er eksperten? Trænger du til nye udfordringer? Har du interesse i elektroniske produkter og har du teknisk snilde, som du ønsker at gøre brug af i dit arbejde? Så har vi et arbejde, som kunne være noget for dig!  

Adecco søger for Elgiganten nye talentfulde servicetekniker til at lette hverdagen for deres kunder.

Som teknikker vil du skulle hjælpe med service og reparation af mobiler, tabletter, computere og forskellige periferiudstyr. Dette foregår gennem kundehenvendelse enten telefonisk eller ”øje til øje” ved servicebord i butikken.

Dine arbejdsopgaver vil bestå af

• Kundekontakt og kundeservice, der ønsker at kontakte teknikere 
• Modtagelse og ankomst registrering af service i Infocare (producentens system) 
• Fejlfinding af produkt/tjeneste 
• Reparation og sidste test af produkt/service 
• Pleje og opdatere Infocare (producentens system) 
• Modtagelse og retur af reservedele til producent 
• Modtagelse og retur af service til/fra andre varehuse 
• Modtagelse af indkøbsordrer af reservedele til Infocares system 
• Daglig kontrol af ESD-udstyr 
• Daglig opfølgning af igangværende sager 

Det er en fordel, hvis du har erfaring med at reparere Apple-produkter, men det er ikke et krav. 
Så længe, du har interessen og flair for teknisk snilde, vil du få oplæring i resten.

Du er som person en, der altid er i stand til at kigge efter kundernes bedste, og at du har nemt ved at læse kundernes behov. Du arbejder effektivt, og du er tydelig i din kommunikation både med dine kollegaer og med kunderne. Du er ansvarlig, pålidelig og har god samarbejdsevne. Du vægter god kundeservice højt, og er naturlig serviceminded – Ligesom du også er udadvendt som person, og går op i personlige relationer. Sidst arbejder du aktivt for at minimere omkostningerne og nå Infocares mål om lønsomhed.

Elgiganten tilbyder dig:

Try&hire-forløb
Certificering inden for reparation af Apple-produkter 
Fast lønpakke
En fleksible og social arbejdsplads med variation.

Du vil skulle arbejde inden for Infocare Workshop i Elgiganten Tilst.. 
I butikkerne er arbejdstiden kl. 10.00-18.00, hvor weekend arbejde VIL forekomme
I DOA Centeret er arbejdstiden kl. 08.00-16.00.

Opstart er hurtigst muligt, så kan du se dig selv i ovenstående så skynd dig at søg stillingen!

Elgiganten A/S indgår i Elkjøp-koncernen, som er Nordens største handelsvirksomhed indenfor forbrugerelektronik og elektriske husholdningsapparater. Koncernen er ejet af den engelske elektronikgigant Dixons Carphone. Elgiganten blev etableret i Danmark i 1996 og har i dag mere end 23000 medarbejdere fordelt på 38 varehuse landet over, samt en af landets største internetbutikker på elgiganten.dk. Elgiganten har oparbejdet sin stærke markedsposition gennem dygtige og engagerede medarbejdere, stort fokus på uddannelse og udvikling, omkostningseffektiv drift, effektiv logistik, gode indkøbssystemer og synlige markedsføring af kendte mærkevarer til lave priser. Koncernen er i kraftig vækst med en lang række nyetableringer i Norden. I Norden har vi mere end 290 varehuse og over 9.000 medarbejdere. Alle nordiske varehuse forsynes fra vores egen distributionsvirksomhed - det 100.000 m2 store centrallager i Jönköping i Sverige

ADECCO A/STilst2019-05-02T00:00:002019-06-27T00:00:00
330010968Norwegian speaking customer advisor for the biggest online Skate Shop in The NorthRobot Hos SkatePro er vores mål at blive Europas foretrukne online skateshop. Så vil du være med til at definere standarden for god kunderådgivning i Norge? Så se mere her. Hos SkatePro fokuserer vi på én ting: glade kunder igennem kompetent og ærlig rådgivning. Siden våre nåværende ansatte, Martin, har flyttet til en annen stilling i organisasjonen, leder vi derfor efter en norsktalende kollega, der er passioneret omkring at skabe glade relationer med vores kunder over telefon, e-mail og chat til at hjælpe os på vores voksende norske marked. Du skal kunne: Tale og skrive flydende norsk, da vores kunder forventer det Arbejde hurtigt uden at miste dit overblik eller gode humør Er lyttende, ydmyg men også modig Er dygtig til at kommunikere både skriftligt og mundtligt Kan fungere sammen med mange forskellige mennesker Er proaktiv og fokuseret Have forståelse for, hvordan din kundebehandling påvirker vores brand Vi tilbyder et job hvor du: Kommer i kontakt med en masse forskellige norske mennesker, der vil ud og skate Er med til at nå målet om at være den mest foretrukne skateshop i Europa Får god indsigt i, hvordan man driver en succesrig webshop Arbejder sammen med kolleger fra hele Europa Sørger for at kunderne kan få mulighed for at komme ud og dyrke sin passion indenfor skating bliver givet en stor grad frihed i at løse dine opgaver Stillingen lyder på 37 timer om ugen. Arbejdet udføres på vores hovedkontor i Søften, lidt nord fra Aarhus. Her vil du sidde på et dynamisk og energirigt kontor med en masse kolleger med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os alle er, vi stræber efter at give kunden den bedste oplevelse ved at være i kontakt med os. Atmosfæren er uformel og afslappet, og vi elsker at have det sjovt med hinanden imens vi er på arbejde. Det er ikke et krav, at du kender til vores produkter, men det er en klar fordel for dig, hvis du gør. Den interne kommunikation foregår på engelsk, so a good understanding of this is definetly a strenght. Derudover skader det heller ikke, at du forstår de andre skandinaviske sprog eller dem syd for grænsen. Lyder det som noget, du kan identificere dig med, så kontakt kundeservicechef Phillip Sønderskov på tlf. 45 70 500 333 på hverdage fra 10-16 eller send din ansøgning på job@skatepro.dk Stillingen tiltrædes hurtigst muligt. English summary: At SkatePro our goal is to be the most preferred online skate shop in Europe. So if you want to be a part of setting a new standard for good customer service, then look here. At SkatePro we focus on 1 thing in our customer service: Getting happy customers through competent and honest advising. Therefore we are looking for a Norwegian speaking colleague, who is passionate about created good customer relations through phone, e-mail and chat with our customers in Norway. The position is for 37 hours a week. The work is executed at our headquarters in Søften, a little north of Aarhus. Here you will be part of a dynamic and energetic team with various cultural and educational background. Common for us all is that we strive to give the customer the best experience possible by being in touch with us. Does this sound like something you can identify yourself with, then contact our customer service manager, Phillip Sønderskov on telephone: 45 70 500 333 or send an application to job@skatepro.dk Starting date is as soon as possible.

Hos SkatePro er vores mål at blive Europas foretrukne online skateshop. Så vil du være med til at definere standarden for god kunderådgivning i Norge? Så se mere her.

Hos SkatePro fokuserer vi på én ting: glade kunder igennem kompetent og ærlig rådgivning.

Siden våre nåværende ansatte, Martin, har flyttet til en annen stilling i organisasjonen, leder vi derfor efter en norsktalende kollega, der er passioneret omkring at skabe glade relationer med vores kunder over telefon, e-mail og chat til at hjælpe os på vores voksende norske marked.

Du skal kunne:

  • Tale og skrive flydende norsk, da vores kunder forventer det
  • Arbejde hurtigt uden at miste dit overblik eller gode humør
  • Er lyttende, ydmyg men også modig
  • Er dygtig til at kommunikere både skriftligt og mundtligt
  • Kan fungere sammen med mange forskellige mennesker
  • Er proaktiv og fokuseret
  • Have forståelse for, hvordan din kundebehandling påvirker vores brand

Vi tilbyder et job hvor du:

  • Kommer i kontakt med en masse forskellige norske mennesker, der vil ud og skate
  • Er med til at nå målet om at være den mest foretrukne skateshop i Europa
  • Får god indsigt i, hvordan man driver en succesrig webshop
  • Arbejder sammen med kolleger fra hele Europa
  • Sørger for at kunderne kan få mulighed for at komme ud og dyrke sin passion indenfor skating
  • bliver givet en stor grad frihed i at løse dine opgaver

Stillingen lyder på 37 timer om ugen. Arbejdet udføres på vores hovedkontor i Søften, lidt nord fra Aarhus. Her vil du sidde på et dynamisk og energirigt kontor med en masse kolleger med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os alle er, vi stræber efter at give kunden den bedste oplevelse ved at være i kontakt med os. 

Atmosfæren er uformel og afslappet, og vi elsker at have det sjovt med hinanden imens vi er på arbejde. 

Det er ikke et krav, at du kender til vores produkter, men det er en klar fordel for dig, hvis du gør. Den interne kommunikation foregår på engelsk, so a good understanding of this is definetly a strenght. Derudover skader det heller ikke, at du forstår de andre skandinaviske sprog eller dem syd for grænsen.

Lyder det som noget, du kan identificere dig med, så kontakt kundeservicechef Phillip Sønderskov på tlf. +45 70 500 333 på hverdage fra 10-16 eller send din ansøgning på job@skatepro.dk

Stillingen tiltrædes hurtigst muligt.

 

English summary:

At SkatePro our goal is to be the most preferred online skate shop in Europe. So if you want to be a part of setting a new standard for good customer service, then look here.

At SkatePro we focus on 1 thing in our customer service: Getting happy customers through competent and honest advising.

Therefore we are looking for a Norwegian speaking colleague, who is passionate about created good customer relations through phone, e-mail and chat with our customers in Norway. 

The position is for 37 hours a week. The work is executed at our headquarters in Søften, a little north of Aarhus. Here you will be part of a dynamic and energetic team with various cultural and educational background. Common for us all is that we strive to give the customer the best experience possible by being in touch with us.

Does this sound like something you can identify yourself with, then contact our customer service manager, Phillip Sønderskov on telephone: +45 70 500 333 or send an application to job@skatepro.dk

Starting date is as soon as possible.

SKATEPRO ApSHinnerup2019-04-24T00:00:002019-06-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundeservicemedarbejder

Duka A/S

Hinnerup
Kundeservicemedarbejder - Fuldtid Deltid Studiejob Brænder du for god kundeservice og vil du være med til at løfte vores kundeoplevelser til nye højder, så læs videre Spændende stilling i dynamisk virksomhed, hvor der er fokus på nutidens og fremtid...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Svensktalande kundrådgivare till Nordens största online skate shop

SKATEPRO ApS

Hinnerup
Hos SkatePro är vårt mål att bli Europas föredragna online skateshop. Vill du vara med till att definiera standarden inom bra kundrådgivning i Sverige? Så se mer här. Hos SkatePro fokuserar vi på en sak: glada kunder genom kompetent och ärlig rådgiv...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Kundeserviceagent til Hungry.dk - Deltids

HUNGRY.DK ApS

Risskov
Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!Vi søger entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vore...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:27. juni 2019

Servicetekniker

ADECCO A/S

Tilst
Er du klar på en hverdag, hvor kunden er i fokus, samtidig med at du er eksperten? Trænger du til nye udfordringer? Har du interesse i elektroniske produkter og har du teknisk snilde, som du ønsker at gøre brug af i dit arbejde? Så har vi et arbejde...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:27. juni 2019

Norwegian speaking customer advisor for the biggest online Skate Shop in The North

SKATEPRO ApS

Hinnerup
Hos SkatePro er vores mål at blive Europas foretrukne online skateshop. Så vil du være med til at definere standarden for god kunderådgivning i Norge? Så se mere her. Hos SkatePro fokuserer vi på én ting: glade kunder igennem kompetent og ærlig rådg...
Indrykket:24. april 2019
Udløbsdato:19. juni 2019