Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgskoordinator til virksomhed i Hedehusene

Salgskoordinator –  søges til virksomhed i Hedehusene

 

For vor kunde, en spændende handelsvirksomhed i Hedehusene, søger vi nu en dygtig salgskoordinator med stærke kompetencer og ”gå på mod”.  

 

Jobbet:

 

Hverdagen er hektisk, og du skal trives med at have mange bolde i luften. Med base fra kontoret i Hedehusene vil dine opgaver bl.a. være:

 

  • Koordinering og support til sælgere og agenter rundt omkring i Europa
  • Budgetforberedelser, budget- og salgsopfølgning, dialog med sælgere og agenter på ugebasis, salgsstatistikker
  • Messeforberedelser (sikre kundeaftaler), målsætning og opfølgning
  • Aktivitetsplanlægning, ugerapportering, styre salgskalender, koordinere salgsmøder etc.
  • Udbygning og vedligeholdelse af CRM system/kundedatabase
  • Udvikle og vedligeholde værktøjer til styring af salgsindsatser og målbarhed
  • ad hoc opgaver
  • Sparring med salgsdirektøren samt div. PA-opgaver for samme

 

Der er tale om en nyoprettet stilling hvor du vil få stor indflydelse på udførelse og planlægning af dine arbejdsopgaver.

 

Kvalifikationer:

 

  • Du kommer gerne med et par års erfaring fra en lignende stilling og har erfaring med backoffice og koordinering.
  • Din baggrund kan være mange ting, men vi forestiller os at du har en videregående uddannelse som f.eks. Cand. Merc, HD el. lign.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau, tysk og/eller fransk er en fordel
  • Du er struktureret, udadvendt og har gode samarbejdsevner og en positiv livsindstilling.
  • Du er rutineret i Officepakken og gerne superbruger i Excel, og du er god til at sætte dig ind i nye systemer
  • Du trives med at analysere data og du har viljen og lysten til at dykke ned i data og genere brugbart output
  • Du er robust, initiativrig, motiverende, selvkørende og forandringsparat
  • Du kan fremvise gode referencer fra dine tidligere jobs.
  • Du trives med en uformel omgangstone, er empatisk og har et godt humør

 

Virksomheden tilbyder dig:

 

Du tilbydes en spændende og udviklende stilling med gode arbejdsforhold i en virksomhed, der opererer i et udfordrende og foranderligt marked. Virksomheden lægger vægt på at skabe et miljø, hvor mennesket er i centrum og hvor der er rum for den personlige udvikling.

God løn efter kvalifikationer. Pensionsordning og sundhedsforsikring.

 

Ansøgningerne håndteres af PEEQ og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i Wordformat til Partner Helle Dybdahl-Eriksen helle@peeq.dk. Din e-mail skal være mærket ”Salgskoordinator”.

 

Der holdes samtaler løbende, og stillingen besættes så snart den rette kandidat er til stede.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329809809Phoenix-20c45a9f12018-05-09T00:00:00Salgskoordinator til virksomhed i Hedehusene

Salgskoordinator –  søges til virksomhed i Hedehusene

 

For vor kunde, en spændende handelsvirksomhed i Hedehusene, søger vi nu en dygtig salgskoordinator med stærke kompetencer og ”gå på mod”.  

 

Jobbet:

 

Hverdagen er hektisk, og du skal trives med at have mange bolde i luften. Med base fra kontoret i Hedehusene vil dine opgaver bl.a. være:

 

  • Koordinering og support til sælgere og agenter rundt omkring i Europa
  • Budgetforberedelser, budget- og salgsopfølgning, dialog med sælgere og agenter på ugebasis, salgsstatistikker
  • Messeforberedelser (sikre kundeaftaler), målsætning og opfølgning
  • Aktivitetsplanlægning, ugerapportering, styre salgskalender, koordinere salgsmøder etc.
  • Udbygning og vedligeholdelse af CRM system/kundedatabase
  • Udvikle og vedligeholde værktøjer til styring af salgsindsatser og målbarhed
  • ad hoc opgaver
  • Sparring med salgsdirektøren samt div. PA-opgaver for samme

 

Der er tale om en nyoprettet stilling hvor du vil få stor indflydelse på udførelse og planlægning af dine arbejdsopgaver.

 

Kvalifikationer:

 

  • Du kommer gerne med et par års erfaring fra en lignende stilling og har erfaring med backoffice og koordinering.
  • Din baggrund kan være mange ting, men vi forestiller os at du har en videregående uddannelse som f.eks. Cand. Merc, HD el. lign.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau, tysk og/eller fransk er en fordel
  • Du er struktureret, udadvendt og har gode samarbejdsevner og en positiv livsindstilling.
  • Du er rutineret i Officepakken og gerne superbruger i Excel, og du er god til at sætte dig ind i nye systemer
  • Du trives med at analysere data og du har viljen og lysten til at dykke ned i data og genere brugbart output
  • Du er robust, initiativrig, motiverende, selvkørende og forandringsparat
  • Du kan fremvise gode referencer fra dine tidligere jobs.
  • Du trives med en uformel omgangstone, er empatisk og har et godt humør

 

Virksomheden tilbyder dig:

 

Du tilbydes en spændende og udviklende stilling med gode arbejdsforhold i en virksomhed, der opererer i et udfordrende og foranderligt marked. Virksomheden lægger vægt på at skabe et miljø, hvor mennesket er i centrum og hvor der er rum for den personlige udvikling.

God løn efter kvalifikationer. Pensionsordning og sundhedsforsikring.

 

Ansøgningerne håndteres af PEEQ og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i Wordformat til Partner Helle Dybdahl-Eriksen helle@peeq.dk. Din e-mail skal være mærket ”Salgskoordinator”.

 

Der holdes samtaler løbende, og stillingen besættes så snart den rette kandidat er til stede.

 

2018-07-08T18:50:01.913 Salgskoordinator søges til virksomhed i Hedehusene For vor kunde, en spændende handelsvirksomhed i Hedehusene, søger vi nu en dygtig salgskoordinator med stærke kompetencer og gå på mod . Jobbet: Hverdagen er hektisk, og du skal trives med at have mange bolde i luften. Med base fra kontoret i Hedehusene vil dine opgaver bl.a. være: Koordinering og support til sælgere og agenter rundt omkring i Europa Budgetforberedelser, budget- og salgsopfølgning, dialog med sælgere og agenter på ugebasis, salgsstatistikker Messeforberedelser (sikre kundeaftaler), målsætning og opfølgning Aktivitetsplanlægning, ugerapportering, styre salgskalender, koordinere salgsmøder etc. Udbygning og vedligeholdelse af CRM system kundedatabase Udvikle og vedligeholde værktøjer til styring af salgsindsatser og målbarhed ad hoc opgaver Sparring med salgsdirektøren samt div. PA-opgaver for samme Der er tale om en nyoprettet stilling hvor du vil få stor indflydelse på udførelse og planlægning af dine arbejdsopgaver. Kvalifikationer: Du kommer gerne med et par års erfaring fra en lignende stilling og har erfaring med backoffice og koordinering. Din baggrund kan være mange ting, men vi forestiller os at du har en videregående uddannelse som f.eks. Cand. Merc, HD el. lign. Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau, tysk og eller fransk er en fordel Du er struktureret, udadvendt og har gode samarbejdsevner og en positiv livsindstilling. Du er rutineret i Officepakken og gerne superbruger i Excel, og du er god til at sætte dig ind i nye systemer Du trives med at analysere data og du har viljen og lysten til at dykke ned i data og genere brugbart output Du er robust, initiativrig, motiverende, selvkørende og forandringsparat Du kan fremvise gode referencer fra dine tidligere jobs. Du trives med en uformel omgangstone, er empatisk og har et godt humør Virksomheden tilbyder dig: Du tilbydes en spændende og udviklende stilling med gode arbejdsforhold i en virksomhed, der opererer i et udfordrende og foranderligt marked. Virksomheden lægger vægt på at skabe et miljø, hvor mennesket er i centrum og hvor der er rum for den personlige udvikling. God løn efter kvalifikationer. Pensionsordning og sundhedsforsikring. Ansøgningerne håndteres af PEEQ og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i Wordformat til Partner Helle Dybdahl-Eriksen på helle@peeq.dk. Din e-mail skal være mærket Salgskoordinator . Der holdes samtaler løbende, og stillingen besættes så snart den rette kandidat er til stede.11Jobnet20c45a9f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-08T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3242771PEEQ ApS11Toldbodgade 144000RoskildeDKDanmark0helle@peeq.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent569584JobNet482231048223101000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=20c45a9fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=20c45a9fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=20c45a9f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=20c45a9f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg354872571Helle Dybdahl-Eriksenhelle@peeq.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK