Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsmægler til Willis Towers Watson, Middelfart


Byg videre på dit talent hos Willis Towers Watson, og skab værdi for nye og eksisterende kunder

Willis Towers Watson søger en salgsmægler, som har lyst til at få fordelene ved at være en del af Danmarks største forsikringsmæglervirksomhed. Du får arbejdssted på vores kontor i Middelfart.

Vores ansatte er højt uddannede specialister inden for Operational, Boardroom og People Risk. Vores erfaring dæk­ker alle brancher og virksomheder – verden over. I Danmark beskæftiger vi over 450 medarbejdere på 5 lokale kontorer.

I Willis Towers Watson har vi fokus på at tilføre værdi til vores kunder gennem helhedsorienteret risikorådgivning. På den måde kan vi via tværgående risikoanalyser skabe løsninger, der optimerer kundens sikkerhed og tryghed – både med hensyn til People, Boardroom og Operational Risk.

Vi søger landets bedste salgsmægler, der kan supplere og deltage i den fortsatte udvikling af vores salgsteam inden for Erhvervs- & Industriområdet. Jobbet består af mange forskelligartede og spændende opgaver, både i relation til kunderne og forsikringsselskaberne, men den væsentligste opgave er, at sælge og medvirke med tilgang af nye kunder til vores forretningssegment Commercial MID (mellemstore og store nationale kunder).

Personprofil

Som salgsmægler forventer vi, du har en baggrund inden for forsikringsbranchen, hvor du har solid erfaring med salg, pipelinestyring, rådgivning om og etablering af forsikringsløsninger for erhvervs- og industrivirksomheder. Denne erfaring kan du have opnået som erhvervsassurandør i et forsikringsselskab, eller som salgsmægler/sælger i et forsikringsmæglerfirma. Du er ansvarsbevidst og ved, at gode salgsresultater skabes gennem samarbejde samt hårdt, struktureret og ikke mindst målrettet salgs- og netværksarbejde.

Vi forventer du er fortrolig med at benytte forskellige pc-værktøjer og har et godt kendskab til Microsoft Office-pakken.

Derudover vil det være fint, hvis du som person:

  • har et højt drive, er udadvendt og kundeorienteret
  • er engageret, entusiastisk og god til at samarbejde
  • er servicemindet og imødekommende med en evne til klar kommunikation
  • er god til at udvikle og fastholde nære forretningsrelationer
  • er god til at sælge via kompetencesalg – bruger din faglige viden til at skabe værdi for kunden
  • kan bearbejde og udbygge pipeline/emneliste
  • er forhandlingsvant på rådgivningstunge virksomheder
  • er opsøgende over for nye muligheder, analyseværktøjer, produkter m.v. og kan se og vurdere muligheder for forretning
  • planlægger salgsprocessen og præsentationsmaterialer individuelt til hver enkelt kunde

  • Vi tilbyder

    Hos os vil du opleve en positiv ånd og en uformel omgangstone. Vi arbejder ud fra et værdisæt, der blandt andet bygger på forståelse af nuværende og fremtidige kunders situation, fokus på personlig udvikling, respekt, teamwork og integritet. Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads med frie arbejdsforhold, mulighed for personlig udvikling, attraktiv lønpakke og gode pensionsvilkår.


    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her