Salgsmedarbejder, deltid Grenå

Er du rådgiveren indenfor spil og popkultur i vennegruppen er dette stillingen for dig. Til vores butiksteam leder vi efter dig som har en lidenskab for gaming, spil og spiludstyr, er serviceminded, lærevillig og trives i et travlt miljø.

 

Som salgsmedarbejder har du direkte indvirkning på kundens oplevelse i butikken og er med til at sikre successen for virksomheden. For at lykkedes i denne stilling må du være entusiastisk, selvsikker og hårdtarbejdende med en positiv holdning. Vi værdsætter dig der kan tænke fremad og som er ivrig efter at bidrage med kreativitet og færdighed.

 

Som vores ideelle salgsmedarbejder mestrer du disse opgaver uden problem:

  • Kundeservice i verdensklasse: Hilse på kunderne, svare hurtigt og effektivt på kundernes spørgsmål og bekymringer, anbefale produkter efter kundens behov, informere om kampagner og indbytningstilbud, samt takke dem for at have handlet hos os.
  • Informere og udføre indbytninger af spil og konsoller gennem vores indbytningsprogram.
  • Gennemføre transaktioner med nøjagtighed via Point-of-Sale (POS) datasystem
  • Hjælpe dit team med at opnå optimal kundeservice til enhver tid
  • Assistere butikslederen med optælling af lager, varelevering og vareeksponering.
  • Tørre støv af og holde butikken ren og pæn.

 

Vi søger dig som har følgende kvalifikationer:

 

  • Minimum et års erfaring med butikssalg eller kundeservice foretrækkes
  • Du skal være over 18 år
  • Tydelige kommunikations- og lyttefærdigheder
  • Videospilsevner og viden foretrækkes, men er ikke et krav
  • Fleksibilitet og evne til at arbeje i et hurtigt, konstant ændrende miljø

 

Er beskrivelsen ovenfor skræddersyet til dig, og ønsker du at være en del af et af verdens mest veldrevne selskaber, opfordrer vi dig til at søge ved at sende en ansøgning og CV til ThomasJensen@gamestop.com. Skriv «Salgsmedarbeider Grenå» som emne på din email. Glem ikke at inkludere hvad du forventer i løn for stillingen, og vedhæft gerne et billede.

 

Join us in bringing power to the players!


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330046388Phoenix-1ca52ead12019-06-19T00:00:00Salgsmedarbejder, deltid Grenå

Er du rådgiveren indenfor spil og popkultur i vennegruppen er dette stillingen for dig. Til vores butiksteam leder vi efter dig som har en lidenskab for gaming, spil og spiludstyr, er serviceminded, lærevillig og trives i et travlt miljø.

 

Som salgsmedarbejder har du direkte indvirkning på kundens oplevelse i butikken og er med til at sikre successen for virksomheden. For at lykkedes i denne stilling må du være entusiastisk, selvsikker og hårdtarbejdende med en positiv holdning. Vi værdsætter dig der kan tænke fremad og som er ivrig efter at bidrage med kreativitet og færdighed.

 

Som vores ideelle salgsmedarbejder mestrer du disse opgaver uden problem:

  • Kundeservice i verdensklasse: Hilse på kunderne, svare hurtigt og effektivt på kundernes spørgsmål og bekymringer, anbefale produkter efter kundens behov, informere om kampagner og indbytningstilbud, samt takke dem for at have handlet hos os.
  • Informere og udføre indbytninger af spil og konsoller gennem vores indbytningsprogram.
  • Gennemføre transaktioner med nøjagtighed via Point-of-Sale (POS) datasystem
  • Hjælpe dit team med at opnå optimal kundeservice til enhver tid
  • Assistere butikslederen med optælling af lager, varelevering og vareeksponering.
  • Tørre støv af og holde butikken ren og pæn.

 

Vi søger dig som har følgende kvalifikationer:

 

  • Minimum et års erfaring med butikssalg eller kundeservice foretrækkes
  • Du skal være over 18 år
  • Tydelige kommunikations- og lyttefærdigheder
  • Videospilsevner og viden foretrækkes, men er ikke et krav
  • Fleksibilitet og evne til at arbeje i et hurtigt, konstant ændrende miljø

 

Er beskrivelsen ovenfor skræddersyet til dig, og ønsker du at være en del af et af verdens mest veldrevne selskaber, opfordrer vi dig til at søge ved at sende en ansøgning og CV til ThomasJensen@gamestop.com. Skriv «Salgsmedarbeider Grenå» som emne på din email. Glem ikke at inkludere hvad du forventer i løn for stillingen, og vedhæft gerne et billede.

 

Join us in bringing power to the players!

Er du rådgiveren indenfor spil og popkultur i vennegruppen er dette stillingen for dig. Til vores butiksteam leder vi efter dig som har en lidenskab for gaming, spil og spiludstyr, er serviceminded, lærevillig og trives i et travlt miljø. Som salgsmedarbejder har du direkte indvirkning på kundens oplevelse i butikken og er med til at sikre successen for virksomheden. For at lykkedes i denne stilling må du være entusiastisk, selvsikker og hårdtarbejdende med en positiv holdning. Vi værdsætter dig der kan tænke fremad og som er ivrig efter at bidrage med kreativitet og færdighed. Som vores ideelle salgsmedarbejder mestrer du disse opgaver uden problem: Kundeservice i verdensklasse: Hilse på kunderne, svare hurtigt og effektivt på kundernes spørgsmål og bekymringer, anbefale produkter efter kundens behov, informere om kampagner og indbytningstilbud, samt takke dem for at have handlet hos os. Informere og udføre indbytninger af spil og konsoller gennem vores indbytningsprogram. Gennemføre transaktioner med nøjagtighed via Point-of-Sale (POS) datasystem Hjælpe dit team med at opnå optimal kundeservice til enhver tid Assistere butikslederen med optælling af lager, varelevering og vareeksponering. Tørre støv af og holde butikken ren og pæn. Vi søger dig som har følgende kvalifikationer: Minimum et års erfaring med butikssalg eller kundeservice foretrækkes Du skal være over 18 år Tydelige kommunikations- og lyttefærdigheder Videospilsevner og viden foretrækkes, men er ikke et krav Fleksibilitet og evne til at arbeje i et hurtigt, konstant ændrende miljø Er beskrivelsen ovenfor skræddersyet til dig, og ønsker du at være en del af et af verdens mest veldrevne selskaber, opfordrer vi dig til at søge ved at sende en ansøgning og CV til ThomasJensen@gamestop.com. Skriv Salgsmedarbeider Grenå som emne på din email. Glem ikke at inkludere hvad du forventer i løn for stillingen, og vedhæft gerne et billede. Join us in bringing power to the players!11jobnet1ca52ead100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-20T00:00:0000000EuropaDanmarkJyllandØstjyllandNorddjurs - inkl. Anholt3549948GameStop 443 - Grenå11Østergade 148500GrenaaDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent781032JobNet5007209500720910019-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ca52eadhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ca52eadhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ca52ead&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ca52ead&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale122401Butikschef6Ledelse362110479noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330040360Butiksleder i Thises bedste dagligvarebutikRobot En af vores nuværende ledere i butikken har valgt at søge nye udfordringer, derfor har vi som bestyrelse valgt, at nu er tiden inde til at søge en fuldtids-butiksleder, som vil få ansvaret for at drive og udvikle vores fælles købmandsbutik til næste niveau. Butikken ligger midt i den skønne landsby Thise tæt ved Limfjorden. Den er bygget op omkring et stærkt lokalt fundament, hvor de lokale borgere igennem anparter har stillet et solidt økonomisk grundlag til rådighed for dig som købmand. Du er sikkert allerede en dygtig og resultatorienteret butiksleder eller lignende. Du trives med at være herre i eget hus og at have en alsidig og travl hverdag, hvor der skal træffes hurtige beslutninger. Vi forventer, at købmanden skal være en central del i lokalsamfundet, hvor der skal skabes oplevelser og sammenhængskraft i byen. Med en solid og engageret bestyrelse i ryggen får du alle muligheder for at drive en god og sund butik. Start 1. juli 2019 eller hurtigst muligt. Interesseret? Se mere info på vores facebookside Thise Let Køb . Hvis du er klar på udfordringen, modtager vi gerne ansøgning og CV via mail: hkp@fjordvejs.dk Ansøgninger behandles løbende. Ansøgningsfrist: Til vi har den rette købmand på plads. Eventuelle spørgsmål vedr. stillingen kan rettes til bestyrelsesmedlem Henry Pedersen 20 80 41 81

En af vores nuværende ledere i butikken har valgt at søge nye udfordringer, derfor har vi som bestyrelse valgt, at nu er tiden inde til at søge en

fuldtids-butiksleder, som vil få ansvaret for at drive og udvikle vores fælles købmandsbutik til næste niveau.  

 Butikken ligger midt i den skønne landsby Thise tæt ved Limfjorden. Den er bygget op omkring et stærkt lokalt fundament, hvor de lokale borgere igennem anparter har stillet et solidt økonomisk grundlag til rådighed for dig som købmand.

 Du er sikkert allerede en dygtig og resultatorienteret butiksleder eller lignende. Du trives med at være "herre i eget hus” og at have en alsidig og travl hverdag, hvor der skal træffes hurtige beslutninger. 

 Vi forventer, at købmanden skal være en central del i lokalsamfundet, hvor der skal skabes oplevelser og sammenhængskraft i byen. Med en solid og engageret bestyrelse i ryggen får du alle muligheder for at drive en god og sund butik.

 Start 1. juli 2019 eller hurtigst muligt.

 Interesseret?

 Se mere info på vores facebookside ”Thise Let Køb”.

 Hvis du er klar på udfordringen, modtager vi gerne ansøgning og CV via mail: hkp@fjordvejs.dk Ansøgninger behandles løbende.

Ansøgningsfrist: Til vi har den rette købmand på plads. Eventuelle spørgsmål vedr. stillingen kan rettes til bestyrelsesmedlem Henry Pedersen 20 80 41 81

 

Thise Købmandshandel ApSRoslev2019-06-10T00:00:002019-07-31T00:00:00
330058778Salgsleder - 30 timer om ugen - HasleRobot Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Åbne og eller lukke butikken Bestille varer hjem til butikken Om dig Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives med en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. 5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Er du interesseret i denne stilling? Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. https: karriere.lidl.dk da jobsearch Salgsleder-30-timer-om-ugen-Hasle-3651?rdeLocaleAttr da

Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne
  • Åbne og/eller lukke butikken
  • Bestille varer hjem til butikken

Om dig

Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives med en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Salgsleder-30-timer-om-ugen-Hasle-3651?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationAarhus C2019-07-11T00:00:002019-08-07T00:00:00
330043473Er du god til at sælge? Har du drive? Kan du tage ansvar?Robot Vi søger en butikschef til enten 4 dage (tirsdag til fredag) eller 5 dage (mandag til fredag) pr. uge. Dvs. ca. 32-37 timer pr. uge efter ønske aftale. Du skal sælge dykkerudstyr, undervandsjagt-udstyr, booke ture, være ansvarlig for undervandsjagt-instruktørerne samt stå for indkøb, lave webshop og andet SoMe indhold. Nøglekompetencer vi søger i en medarbejder Overblik, selvstændighed, et flair for at tage overvejede selvstændige beslutninger og et ønske om, at drive virksomheden i en positiv retning. Vi giver vores butikschef en høj grad af autonomi, således at den, som har ansvaret også får muligheden for at sætte sit personlige præg på butikken. Dette er også med til at gøre hverdagen i Dykker-butikken spændende og dynamisk. Erfaring fra detail eller en uddannelse indenfor dette felt er en fordel, vi lønner ligeledes efter kompetencer. Forudgående kendskab til undervandsjagt, produkter mv. er ikke et krav, da god oplæring ift. dette vil finde sted. Det er desuden også en forudsætning, at du ønsker at deltage i et dykker- og undervandsjagt-kurser, således at du får hænderne i det, du skal arbejde med. Din baggrund er ikke afgørende. Vi giver dig rig mulighed for at udvikle dig inden for rammerne af butikken. Det vigtigste er, at du har et drive for det du laver og viljen til, at være en del af vores team. Vi ser frem til at høre fra dig. Ansøgning: Send din ansøgning, gerne med billede, og inkl. CV til Søren Wiesauer pr. mail: info@dykker-butikken.dk

Vi søger en butikschef til enten 4 dage (tirsdag til fredag) eller 5 dage (mandag til fredag) pr. uge. Dvs. ca. 32-37 timer pr. uge efter ønske/aftale.

Du skal sælge dykkerudstyr, undervandsjagt-udstyr, booke ture, være ansvarlig for undervandsjagt-instruktørerne samt stå for indkøb, lave webshop og andet SoMe indhold.

Nøglekompetencer vi søger i en medarbejder;

Overblik, selvstændighed, et flair for at tage overvejede selvstændige beslutninger og et ønske om, at drive virksomheden i en positiv retning. 

Vi giver vores butikschef en høj grad af autonomi, således at den, som har ansvaret også får muligheden for at sætte sit personlige præg på butikken. Dette er også med til at gøre hverdagen i Dykker-butikken spændende og dynamisk. 

Erfaring fra detail eller en uddannelse indenfor dette felt er en fordel, vi lønner ligeledes efter kompetencer. Forudgående kendskab til undervandsjagt, produkter mv. er ikke et krav, da god oplæring ift. dette vil finde sted. Det er desuden også en forudsætning, at du ønsker at deltage i et dykker- og undervandsjagt-kurser, således at du får hænderne i det, du skal arbejde med. 

Din baggrund er ikke afgørende. Vi giver dig rig mulighed for at udvikle dig inden for rammerne af butikken. Det vigtigste er, at du har et drive for det du laver og viljen til, at være en del af vores team.

Vi ser frem til at høre fra dig. 

Ansøgning:

Send din ansøgning, gerne med billede, og inkl. CV til Søren Wiesauer pr. mail:

info@dykker-butikken.dk

 

DYKKERBUTIKKEN ApSÅbyhøj2019-06-14T00:00:002019-08-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butiksleder i Thises bedste dagligvarebutik

Thise Købmandshandel ApS

Roslev
En af vores nuværende ledere i butikken har valgt at søge nye udfordringer, derfor har vi som bestyrelse valgt, at nu er tiden inde til at søge en fuldtids-butiksleder, som vil få ansvaret for at drive og udvikle vores fælles købmandsbutik til næste...
Indrykket:10. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Salgsleder - 30 timer om ugen - Hasle

Lidl Danmark K/S Administration

Aarhus C
Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overs...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Er du god til at sælge? Har du drive? Kan du tage ansvar?

DYKKERBUTIKKEN ApS

Åbyhøj
Vi søger en butikschef til enten 4 dage (tirsdag til fredag) eller 5 dage (mandag til fredag) pr. uge. Dvs. ca. 32-37 timer pr. uge efter ønske aftale. Du skal sælge dykkerudstyr, undervandsjagt-udstyr, booke ture, være ansvarlig for undervandsjagt-...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:9. august 2019