Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsmedarbejder til rejsebranchen

Medarbejderne ApS søger for vores kunde - et rejsebureau med lokation i navlen af Jylland - en salgsmedarbejder der vil være med til at skabe resultater i form af gode oplevelser og tilfredse kunder.

Vi søger en udadvendt og handlekraftig person med lyst og evne til at medvirke til fortsat, at udbygge forretningen og den fremgang som præger huset. Du sætter en ære i at være teamplayer og være med til at løfte i flok og derved komme fælles i mål.

Dine arbejdsopgaver:

Din opgave bliver i samarbejde med det øvrige personale at beskæftige dig med salg af rejser både for individuelle rejsende og de der rejser i grupper.

Du vil skulle booke værelser, transporter og lægge program på destinationen m.m. dette indebærer en god koordineringsevne og lidt af en Excel nørd, der er mange ting, der skal gå op.

Det er en stilling, hvor du har indflydelse og ansvar og hvor du har stor mulighed for at sætte dit eget fingeraftryk, med andre ord, hos virksomheden er der højt til loftet!

Du skal selvstændigt og kvalificeret varetage kontakten til eksisterende kunder. Din opgave bliver her at styrke salget, ved at opretholde kontakten til disse kunder og have aftersales for øje.

Sammen med din leder opstiller du kriterierne for din succes.

Om dig:

Som profil er du tillidsskabende, du sætter en ære i at være en energisk og løsningsorienteret person.

Du er nysgerrig og går gerne i dybden, endvidere er du grundig i din tilgang til kunden i forhold til at afdække alle behov denne ønsker for sin rejse.

Du besidder en god portion pionerånd, alle opgaver er vigtige store som små – fælles er - de skal løses!

  • Du har gerne erfaring fra et rejsebureau og har siddet med opgaver som ovenstående. Eller eventuelt erfaring fra hotelbranchen eller lignende.
  • Du er serviceminded helt ud over fingerspidserne
  • Er resultatorienteret
  • Er udadvendt og formår at vedligeholde og udvikle vedvarende professionelle relationer
  • Er struktureret og systematisk i din tilgang til opgaverne
  • Generel flair på IT-området
  • Du behersker engelsk i skrift og tale men også gerne flere sprog

Virksomheden tilbyder:

  • Et godt og udfordrende job i en levende og dynamisk virksomhed med korte beslutningsveje.
  • Stor mulighed for at præge egen jobsituation
  • En uformel tone og gode og engagerede kolleger
  • Løn efter aftale, pensionsordning og andre personalegoder

Ansøgning:

Hvis du synes dette job lyder interessant og motiverer dig til at blive rejsebureauets nye kollega, så skynd dig til tasterne.

Jobbet søges via ansøgningsknappen nederst i annoncen.

Der bliver løbende indkaldt til samtaler, så tøv ikke!

Ønsker du at vide mere om stillingen, kan du kontakte Chefkonsulent Kirsten Henriksen på telefon 20 90 28 37

Klik ind på vores hjemmeside, www.medarbejderne.dk og få mere at vide om os og vores forretningsfilosofi.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033845Phoenix-ae9060f612019-06-04T00:00:00Salgsmedarbejder til rejsebranchen

Medarbejderne ApS søger for vores kunde - et rejsebureau med lokation i navlen af Jylland - en salgsmedarbejder der vil være med til at skabe resultater i form af gode oplevelser og tilfredse kunder.

Vi søger en udadvendt og handlekraftig person med lyst og evne til at medvirke til fortsat, at udbygge forretningen og den fremgang som præger huset. Du sætter en ære i at være teamplayer og være med til at løfte i flok og derved komme fælles i mål.

Dine arbejdsopgaver:

Din opgave bliver i samarbejde med det øvrige personale at beskæftige dig med salg af rejser både for individuelle rejsende og de der rejser i grupper.

Du vil skulle booke værelser, transporter og lægge program på destinationen m.m. dette indebærer en god koordineringsevne og lidt af en Excel nørd, der er mange ting, der skal gå op.

Det er en stilling, hvor du har indflydelse og ansvar og hvor du har stor mulighed for at sætte dit eget fingeraftryk, med andre ord, hos virksomheden er der højt til loftet!

Du skal selvstændigt og kvalificeret varetage kontakten til eksisterende kunder. Din opgave bliver her at styrke salget, ved at opretholde kontakten til disse kunder og have aftersales for øje.

Sammen med din leder opstiller du kriterierne for din succes.

Om dig:

Som profil er du tillidsskabende, du sætter en ære i at være en energisk og løsningsorienteret person.

Du er nysgerrig og går gerne i dybden, endvidere er du grundig i din tilgang til kunden i forhold til at afdække alle behov denne ønsker for sin rejse.

Du besidder en god portion pionerånd, alle opgaver er vigtige store som små – fælles er - de skal løses!

  • Du har gerne erfaring fra et rejsebureau og har siddet med opgaver som ovenstående. Eller eventuelt erfaring fra hotelbranchen eller lignende.
  • Du er serviceminded helt ud over fingerspidserne
  • Er resultatorienteret
  • Er udadvendt og formår at vedligeholde og udvikle vedvarende professionelle relationer
  • Er struktureret og systematisk i din tilgang til opgaverne
  • Generel flair på IT-området
  • Du behersker engelsk i skrift og tale men også gerne flere sprog

Virksomheden tilbyder:

  • Et godt og udfordrende job i en levende og dynamisk virksomhed med korte beslutningsveje.
  • Stor mulighed for at præge egen jobsituation
  • En uformel tone og gode og engagerede kolleger
  • Løn efter aftale, pensionsordning og andre personalegoder

Ansøgning:

Hvis du synes dette job lyder interessant og motiverer dig til at blive rejsebureauets nye kollega, så skynd dig til tasterne.

Jobbet søges via ansøgningsknappen nederst i annoncen.

Der bliver løbende indkaldt til samtaler, så tøv ikke!

Ønsker du at vide mere om stillingen, kan du kontakte Chefkonsulent Kirsten Henriksen på telefon 20 90 28 37

Klik ind på vores hjemmeside, www.medarbejderne.dk og få mere at vide om os og vores forretningsfilosofi.

2019-06-28T11:51:38.050 Medarbejderne ApS søger for vores kunde - et rejsebureau med lokation i navlen af Jylland - en salgsmedarbejder der vil være med til at skabe resultater i form af gode oplevelser og tilfredse kunder. Vi søger en udadvendt og handlekraftig person med lyst og evne til at medvirke til fortsat, at udbygge forretningen og den fremgang som præger huset. Du sætter en ære i at være teamplayer og være med til at løfte i flok og derved komme fælles i mål. Dine arbejdsopgaver: Din opgave bliver i samarbejde med det øvrige personale at beskæftige dig med salg af rejser både for individuelle rejsende og de der rejser i grupper. Du vil skulle booke værelser, transporter og lægge program på destinationen m.m. dette indebærer en god koordineringsevne og lidt af en Excel nørd, der er mange ting, der skal gå op. Det er en stilling, hvor du har indflydelse og ansvar og hvor du har stor mulighed for at sætte dit eget fingeraftryk, med andre ord, hos virksomheden er der højt til loftet! Du skal selvstændigt og kvalificeret varetage kontakten til eksisterende kunder. Din opgave bliver her at styrke salget, ved at opretholde kontakten til disse kunder og have aftersales for øje. Sammen med din leder opstiller du kriterierne for din succes. Om dig: Som profil er du tillidsskabende, du sætter en ære i at være en energisk og løsningsorienteret person. Du er nysgerrig og går gerne i dybden, endvidere er du grundig i din tilgang til kunden i forhold til at afdække alle behov denne ønsker for sin rejse. Du besidder en god portion pionerånd, alle opgaver er vigtige store som små fælles er - de skal løses! Du har gerne erfaring fra et rejsebureau og har siddet med opgaver som ovenstående. Eller eventuelt erfaring fra hotelbranchen eller lignende. Du er serviceminded helt ud over fingerspidserne Er resultatorienteret Er udadvendt og formår at vedligeholde og udvikle vedvarende professionelle relationer Er struktureret og systematisk i din tilgang til opgaverne Generel flair på IT-området Du behersker engelsk i skrift og tale men også gerne flere sprog Virksomheden tilbyder: Et godt og udfordrende job i en levende og dynamisk virksomhed med korte beslutningsveje. Stor mulighed for at præge egen jobsituation En uformel tone og gode og engagerede kolleger Løn efter aftale, pensionsordning og andre personalegoder Ansøgning: Hvis du synes dette job lyder interessant og motiverer dig til at blive rejsebureauets nye kollega, så skynd dig til tasterne. Jobbet søges via ansøgningsknappen nederst i annoncen. Der bliver løbende indkaldt til samtaler, så tøv ikke! Ønsker du at vide mere om stillingen, kan du kontakte Chefkonsulent Kirsten Henriksen på telefon 20 90 28 37 Klik ind på vores hjemmeside, www.medarbejderne.dk og få mere at vide om os og vores forretningsfilosofi.11jobnetae9060f6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-28T00:00:000000http://medarbejderne.dk/kandidat/ledige-stillinger?hr=show-job/444480EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3536947Medarbejderne ApS11Birk Centerpark 407400HerningDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769645JobNet4997136499713610028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae9060f6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae9060f6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae9060f6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae9060f6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361938536Kirstenkhe@medarbejderne.dkDKDanmarkDKDanmark330043462Tick Cad søger sælger med teknisk forståelse!Robot Brænder DU for løsningssalg til store og små industrivirksomheder? Og har du erfaring med flowet mellem udvikling og produktion er det DIG, vi søger! Ved Tick Cad går udviklingen hurtigt. På 5 år er der skabt en virksomhed med 17 medarbejdere, egenudviklet software velfungerende interne workflows og en solid placering på det danske og islandske marked indenfor løsninger baseret på Autodesks CADsoftware til industri, design og byggeri. Vi søger en kollega, som kan hjælpe os med at formidle viden og værdi omkring løsninger baseret på Autodesk Inventor, Vault og Tick Tool. Vi søger dig, der har forståelse for workflowet i produktionsvirksomheder kan formulere værdien af løsninger med software fra Autodesk og Tick Cad er en aktiv sparringspartner for kunder og kollegaer Ved Tick Cad får du grundig oplæring i produkter egen kundeportefølje gode kollegaer indflydelse på strategi og udvikling Og… du skal være et ordentligt menneske! Med en grundholdning om at kunde- og kollegaservice er de væsentligste faktorer for succes. What s in it.. løn efter kvalifikationer gode forsikringer og pension frokostordning Tiltrædelse: Hurtigst muligt Arbejdssted: Horsens For information om stillingen: Kontakt Karina tlf.: 22587807 eller Leif tlf.: 22580519 Download stillingsopslag som PDF Sådan ansøger du Ansøgning Pr. mail med relevante bilag til Karina H. de Lichtenberg: kl@tickcad.dk Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt.

Brænder DU for løsningssalg til store og små industrivirksomheder? Og har du erfaring med flowet mellem udvikling og produktion er det DIG, vi søger!

Ved Tick Cad går udviklingen hurtigt. På 5 år er der skabt en virksomhed med 17 medarbejdere, egenudviklet software velfungerende interne workflows og en solid placering på det danske og islandske marked indenfor løsninger baseret på Autodesks CADsoftware til industri, design og byggeri.

Vi søger en kollega, som kan hjælpe os med at formidle viden og værdi omkring løsninger baseret på Autodesk Inventor, Vault og Tick Tool.


Vi søger dig, der
har forståelse for workflowet i produktionsvirksomheder
kan formulere værdien af løsninger med software fra Autodesk og Tick Cad
er en aktiv sparringspartner for kunder og kollegaer
 

Ved Tick Cad får du
grundig oplæring i produkter
egen kundeportefølje
gode kollegaer
indflydelse på strategi og udvikling
 
Og… du skal være et ordentligt menneske!
Med en grundholdning om at kunde- og kollegaservice er de væsentligste faktorer for succes.


What’s in it..
løn efter kvalifikationer
gode forsikringer og pension
frokostordning


Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Arbejdssted: Horsens

For information om stillingen:  Kontakt Karina tlf.: 22587807 eller Leif tlf.: 22580519 

Download stillingsopslag som PDF

Sådan ansøger du

Ansøgning

  • Pr. mail med relevante bilag til Karina H. de Lichtenberg: kl@tickcad.dk 
  • Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt.

 

Tick Cad ApSHorsens2019-06-17T00:00:002019-08-05T00:00:00
330042851Salgskonsulent til Midt- og SydsjællandRobot Vi tilbyder en spændende stilling som salgskonsulent til Midt- og Sydsjælland. Der er tale om et alsidigt og selvstændigt job, hvor dit arbejde vil spænde over alt fra opsøgende salg, tilbudsgivning, mødeaftaler samt efterfølgende supportering af dine kunder. I distriktet ligger der allerede nu mange serviceaftaler, som skal håndteres af vores nye salgskonsulent. Som salgskonsulent skal du selvstændigt pleje og servicere eksisterende kunder samt etablere nye kunderelationer via en energisk, opsøgende indsats og en troværdig præsentation af VTK´s totalkoncept. Vi forventer, at du er serviceminded, kan arbejde selvstændigt, er kontaktskabende og kan generere salg til nye kunder. Er du bosiddende i distriktet vil det være en stor fordel. Kvalifikationer: Du kan fremvise gode resultater i forbindelse med salg Du har erfaring med B2B salg og har et stort drive der gør, at du når dine mål Du er naturligt nysgerrig og engageret i de produkter du arbejder med Du er fortrolig med at arbejde på PC og Ipad Vi forventer: at du er god til dialog og kan afdække kundernes behov, herunder pleje af kunder og opfølgning på aftaler at du har en vindende personlighed og er præsentabel og udadvendt at du er initiativrig og kan håndtere mange kontakter i hverdagen at du selvstændigt kan prioritere din hverdag at du er fleksibel i forhold til dine arbejdstider Vi tilbyder: et spændende job i en dynamisk virksomhed, hvor ikke to dage er ens et job i en virksomhed som har gode konkurrencedygtige produkter et job i en virksomhed som yder god støtte og samarbejde i hverdagen et job i en organisation med korte og hurtige beslutningsprocesser en attraktiv gagepakke med god fast løn, pensionsordning, bil samt en attraktiv provisionspakke Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning med det samme til: job@vtk.dk Spørgsmål til stillingen kan rettes til dk@vtk.dk. Tiltrædelse efter aftale

Vi tilbyder en spændende stilling som salgskonsulent til Midt- og Sydsjælland. Der er tale om et alsidigt og selvstændigt job, hvor dit arbejde vil spænde over alt fra opsøgende salg, tilbudsgivning, mødeaftaler samt efterfølgende supportering af dine kunder. I distriktet ligger der allerede nu mange serviceaftaler, som skal håndteres af vores nye salgskonsulent.

Som salgskonsulent skal du selvstændigt pleje og servicere eksisterende kunder samt etablere nye kunderelationer via en energisk, opsøgende indsats og en troværdig præsentation af VTK´s totalkoncept.

Vi forventer, at du er serviceminded, kan arbejde selvstændigt, er kontaktskabende og kan generere salg til nye kunder.

Er du bosiddende i distriktet vil det være en stor fordel.

Kvalifikationer:

  • Du kan fremvise gode resultater i forbindelse med salg
  • Du har erfaring med B2B salg og har et stort drive der gør, at du når dine mål
  • Du er naturligt nysgerrig og engageret i de produkter du arbejder med
  • Du er fortrolig med at arbejde på PC og Ipad

Vi forventer:

  • at du er god til dialog og kan afdække kundernes behov, herunder pleje af kunder og opfølgning på aftaler
  • at du har en vindende personlighed og er præsentabel og udadvendt
  • at du er initiativrig og kan håndtere mange kontakter i hverdagen
  • at du selvstændigt kan prioritere din hverdag
  • at du er fleksibel i forhold til dine arbejdstider

Vi tilbyder:

  • et spændende job i en dynamisk virksomhed, hvor ikke to dage er ens
  • et job i en virksomhed som har gode konkurrencedygtige produkter
  • et job i en virksomhed som yder god støtte og samarbejde i hverdagen
  • et job i en organisation med korte og hurtige beslutningsprocesser
  • en attraktiv gagepakke med god fast løn, pensionsordning, bil samt en attraktiv provisionspakke

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning med det samme til: job@vtk.dk

Spørgsmål til stillingen kan rettes til dk@vtk.dk. Tiltrædelse efter aftale

 

VTK A/SHaslev2019-06-17T00:00:002019-08-08T00:00:00
330046262Uggerhøj søger salgskonsulentRobot Uggerhøj i Horsens søger en topmotiveret og energisk bilsælger Brænder du for bilbranchen, og kan du sammen med dine kolleger sætte retningen og optimere salget af nye såvel som brugte biler, er jobbet som vores nye bilsælger lige noget for dig. Du vil komme til at arbejde med et eller flere af markedets mest attraktive brands da vi er autoriseret forhandler af Opel, Peugeot og Citroën. Forventninger til dig: Salgserfaring og evnen til at skabe begejstring Talent for at analysere individuelle behov og præsentere den rette løsning for kunden Et stærkt servicegen og en relations-skabende tilgang til kunder Viljen og evnen til at sælge Et godt humør, stort gå-på-mod og stærkt engagement i en travl og varieret hverdag Vi tilbyder: En virksomhed i fremdrift og med spændende muligheder Gode og topmotiverede kolleger Medindflydelse og gode udviklingsmuligheder Attraktiv lønpakke Vil du være en del af en virksomhed i rivende udvikling, hvis motto er at gå en ekstra mil for vores kunder, og et mål om at være Danmarks bedste auto-detailkæde med salg af nye og brugte biler - så skynd dig at sende os en ansøgning Du er velkommen til at kontakte Allan Mølgaard Jensen på telefon: 8177 4899 for yderligere oplysninger. Ansøgninger vil blive behandlet i fortrolighed.

Uggerhøj i Horsens søger en topmotiveret og energisk bilsælger

 

Brænder du for bilbranchen, og kan du sammen med dine kolleger sætte retningen og optimere salget af nye såvel som brugte biler, er jobbet som vores nye bilsælger lige noget for dig.

 

Du vil komme til at arbejde med et eller flere af markedets mest attraktive brands da vi er autoriseret forhandler af Opel, Peugeot og Citroën.

 

Forventninger til dig:

  • Salgserfaring og evnen til at skabe begejstring
  • Talent for at analysere individuelle behov og præsentere den rette løsning for kunden
  • Et stærkt servicegen og en relations-skabende tilgang til kunder
  • Viljen og evnen til at sælge
  • Et godt humør, stort gå-på-mod og stærkt engagement i en travl og varieret hverdag

 

Vi tilbyder:

  • En virksomhed i fremdrift og med spændende muligheder
  • Gode og topmotiverede kolleger
  • Medindflydelse og gode udviklingsmuligheder
  • Attraktiv lønpakke

 

Vil du være en del af en virksomhed i rivende udvikling, hvis motto er at gå en ekstra mil for vores kunder, og et mål om at være Danmarks bedste auto-detailkæde med salg af nye og brugte biler - så skynd dig at sende os en ansøgning

 

Du er velkommen til at kontakte Allan Mølgaard Jensen på telefon: 8177 4899 for yderligere oplysninger.

 

Ansøgninger vil blive behandlet i fortrolighed.

Uggerhøj HorsensHorsens2019-06-21T00:00:002019-08-14T00:00:00
330051056inLogic søger en sælger med teknisk forståelseRobot Vi søger en udadvendt og engageret sælger med teknisk indsigt, som er dygtig til at opbygge stærke relationer til kunderne. Kunne du tænke dig at være en del af en virksomhed, hvor det går stærkt? Elsker du at lære nyt og ønsker du at være en af de bedste sælgere i IT-branchen? Så er det dig vi står og mangler! Proaktiv indstilling i et job med stort udviklingspotentiale Som sælger hos inLogic bliver din vigtigste opgave at yde den bedste service til vores kunder. Du vil hurtigt få et stort ansvar og selvstændigt stå for flere elementer af salgsprocessen. På sigt skal du være selvkørende med dit eget ansvarsområde. For at kunne få succes i denne stilling er det vigtigt, at du har lyst til at lære, har teknisk forståelse og en proaktiv tilgang til jobbet. Nogle af de primære opgaver er: Kundehåndtering Mødekoordinering Udarbejdelse af præsentationer og materiale til møder Kundemøder Udarbejdelse af tilbud og opfølgning på disse Planlægning og deltagelse i konferencer Opgaverne betyder, at du skal være god til at snakke med alle typer mennesker både ansigt-til-ansigt og i telefonen. Du skal være struktureret og have styr på alle detaljer - både når det gælder planlægning, udarbejdelse af tilbud og håndtering af dokumenter. Du vil få din daglige gang på kontoret i Horsens, men også dage ude af huset til kundemøder og arrangementer. For at komme i betragtning til jobbet skal du: Være serviceminded Have teknisk og it-mæssig forståelse, så du på sigt kan omsætte kunders behov til konkrete løsninger - det betyder at du helst skal vide, hvordan et typisk server setup ser ud Være ambitiøs og finde det naturligt at levere høj kvalitet selv i pressede situationer Være hjemmevant i Office-pakken samt dygtig til mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og engelsk For den rette kandidat er der store udviklings- og karrieremuligheder, så hvis du kunne se dig selv i dette job, så send os en ansøgning hurtigst muligt. Generelt Stillingen er med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer, løn efter kvalifikationer. Ansøgning og CV med foto modtages på job@inlogic.dk senest den 15. august 2019. Yderligere informationer fås ved salgschef Tarik på tfk@inlogic.dk. Om inLogic inLogic udvikler moderne skole-IT-løsninger - både Identity Management Software, apps og portalløsninger - samt bistår skoler i alle niveauer af digitaliseringsprocessen. Vi er en ambitiøs virksomhed i vækst, med kunder inden for 16 forskellige uddannelsestyper i Danmark samt kunder i Grønland, Færøerne og Australien

Vi søger en udadvendt og engageret sælger med teknisk indsigt, som er dygtig til at opbygge stærke relationer til kunderne.

 

Kunne du tænke dig at være en del af en virksomhed, hvor det går stærkt? Elsker du at lære nyt og ønsker du at være en af de bedste sælgere i IT-branchen? Så er det dig vi står og mangler!

 

Proaktiv indstilling i et job med stort udviklingspotentiale

Som sælger hos inLogic bliver din vigtigste opgave at yde den bedste service til vores kunder. Du vil hurtigt få et stort ansvar og selvstændigt stå for flere elementer af salgsprocessen. På sigt skal du være selvkørende med dit eget ansvarsområde. For at kunne få succes i denne stilling er det vigtigt, at du har lyst til at lære, har teknisk forståelse og en proaktiv tilgang til jobbet.

 

Nogle af de primære opgaver er:

  • Kundehåndtering
  • Mødekoordinering
  • Udarbejdelse af præsentationer og materiale til møder
  • Kundemøder
  • Udarbejdelse af tilbud og opfølgning på disse
  • Planlægning og deltagelse i konferencer

 

Opgaverne betyder, at du skal være god til at snakke med alle typer mennesker både ansigt-til-ansigt og i telefonen. Du skal være struktureret og have styr på alle detaljer - både når det gælder planlægning, udarbejdelse af tilbud og håndtering af dokumenter.

 

Du vil få din daglige gang på kontoret i Horsens, men også dage ude af huset til kundemøder og arrangementer.

 

For at komme i betragtning til jobbet skal du:

  • Være serviceminded
  • Have teknisk og it-mæssig forståelse, så du på sigt kan omsætte kunders behov til konkrete løsninger - det betyder at du helst skal vide, hvordan et typisk server setup ser ud
  • Være ambitiøs og finde det naturligt at levere høj kvalitet selv i pressede situationer
  • Være hjemmevant i Office-pakken samt dygtig til mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og engelsk

 

For den rette kandidat er der store udviklings- og karrieremuligheder, så hvis du kunne se dig selv i dette job, så send os en ansøgning hurtigst muligt.

 

Generelt

Stillingen er med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer, løn efter kvalifikationer. Ansøgning og CV med foto modtages på job@inlogic.dk senest den 15. august 2019.

 

Yderligere informationer fås ved salgschef Tarik på tfk@inlogic.dk.

 

Om inLogic

inLogic udvikler moderne skole-IT-løsninger - både Identity Management Software, apps og portalløsninger - samt bistår skoler i alle niveauer af digitaliseringsprocessen. Vi er en ambitiøs virksomhed i vækst, med kunder inden for 16 forskellige uddannelsestyper i Danmark samt kunder i Grønland, Færøerne og Australien

INLOGIC A/SHorsens2019-06-30T00:00:002019-08-15T00:00:00
330059568Henrik Christensen A/S, Peugeot og Citroën i Vejle udvider og søger flere nye medarbejdere.Robot Vi har tilføjet Citroën til vores bilhus i Vejle og søger derfor: - 2 Salgskonsulenter - Salgskonsulent, erhvervsbiler (Vejle og Fredericia) Fælles for alle stillingerne er at: - Du trives i en selvstændig stilling. - Du tager ansvar for dine opgaver og følger dem til dørs. - Du sætter kundetilfredshed højt. - Du struktureret og systematisk i din opgaveløsning. - Du overholder altid deadlines. Endelig er du serviceminded og let omgængelig, og du har en positiv indstilling til dit arbejde. Din baggrund og erfaring: Salgskonsulent: - Kendskab til salg af person- og varebiler, herunder finansiering og leasing en fordel, men ikke et krav - Besidde godt købmandskab. - Have den rigtige teamånd og ikke mindst det helt rigtigt DRIVE . Ansøgning: Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte: Salgschef, Peugeot: Lars Lüstrup, Tlf. 76405662 eller på ll@henrikchristensen.dk eller salgschef, Citroën: Søren Toft, Tlf. 76405664 eller på st@henrikchristensen.dk Vi holder løbende samtaler og ansætter så snart vi har fundet den rigtige, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt på mail til rette vedkomne. Henrik Christensen A S Henrik Christensen A S er autoriseret forhandler af Peugeot og Citroën i Vejle samt Peugeot og Suzuki i Fredericia. Desuden har vi forhandling af Variant trailere i Vejle Vores vision er at være Trekantens Foretrukne Bil

Vi har tilføjet Citroën til vores bilhus i Vejle og søger derfor:

- 2 Salgskonsulenter
- Salgskonsulent, erhvervsbiler (Vejle og Fredericia)

Fælles for alle stillingerne er at:
- Du trives i en selvstændig stilling.
- Du tager ansvar for dine opgaver og følger dem til dørs.
- Du sætter kundetilfredshed højt.
- Du struktureret og systematisk i din opgaveløsning.
- Du overholder altid deadlines.
Endelig er du serviceminded og let omgængelig, og du har en positiv indstilling til dit arbejde.

Din baggrund og erfaring:

Salgskonsulent:
- Kendskab til salg af person- og varebiler, herunder finansiering og leasing en fordel, men ikke et krav
- Besidde godt købmandskab.
- Have den rigtige teamånd og ikke mindst det helt rigtigt ”DRIVE”.

 

Ansøgning:
Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte:
Salgschef, Peugeot: Lars Lüstrup, Tlf. 76405662 eller på ll@henrikchristensen.dk eller salgschef, Citroën: Søren Toft, Tlf. 76405664 eller på st@henrikchristensen.dk 
Vi holder løbende samtaler og ansætter så snart vi har fundet den rigtige, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt på mail til rette vedkomne.

Henrik Christensen A/S
Henrik Christensen A/S er autoriseret forhandler af Peugeot og Citroën i Vejle samt Peugeot og Suzuki i Fredericia. Desuden har vi forhandling af Variant trailere i Vejle Vores vision er at være ”Trekantens Foretrukne Bil

Henrik Christensen A/SVejle2019-07-15T00:00:002019-09-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Tick Cad søger sælger med teknisk forståelse!

Tick Cad ApS

Horsens
Brænder DU for løsningssalg til store og små industrivirksomheder? Og har du erfaring med flowet mellem udvikling og produktion er det DIG, vi søger! Ved Tick Cad går udviklingen hurtigt. På 5 år er der skabt en virksomhed med 17 medarbejdere, egenu...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Salgskonsulent til Midt- og Sydsjælland

VTK A/S

Haslev
Vi tilbyder en spændende stilling som salgskonsulent til Midt- og Sydsjælland. Der er tale om et alsidigt og selvstændigt job, hvor dit arbejde vil spænde over alt fra opsøgende salg, tilbudsgivning, mødeaftaler samt efterfølgende supportering af di...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:8. august 2019

Uggerhøj søger salgskonsulent

Uggerhøj Horsens

Horsens
Uggerhøj i Horsens søger en topmotiveret og energisk bilsælger Brænder du for bilbranchen, og kan du sammen med dine kolleger sætte retningen og optimere salget af nye såvel som brugte biler, er jobbet som vores nye bilsælger lige noget for dig. Du ...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:14. august 2019

inLogic søger en sælger med teknisk forståelse

INLOGIC A/S

Horsens
Vi søger en udadvendt og engageret sælger med teknisk indsigt, som er dygtig til at opbygge stærke relationer til kunderne. Kunne du tænke dig at være en del af en virksomhed, hvor det går stærkt? Elsker du at lære nyt og ønsker du at være en af de ...
Indrykket:30. juni 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Henrik Christensen A/S, Peugeot og Citroën i Vejle udvider og søger flere nye medarbejdere.

Henrik Christensen A/S

Vejle
Vi har tilføjet Citroën til vores bilhus i Vejle og søger derfor: - 2 Salgskonsulenter - Salgskonsulent, erhvervsbiler (Vejle og Fredericia) Fælles for alle stillingerne er at: - Du trives i en selvstændig stilling. - Du tager ansvar for dine opgave...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:5. september 2019