Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsorienteret Tryghedsrådgiver

Om CEKURA

CEKURA er en dansk virksomhed og er uden sammenligning fremtiden indenfor ældresikkerhed, ældreservice og tryghed for alle.
Vi tilbyder den service og de produkter, som er nødvendige for, at borgere i Danmark kan føle sig trygge og sikre – både i eget hjem og udenfor døgnet rundt – året rundt. Noget vi mener er en ret for alle i samfundet.


Vi leverer det nyeste og bedste udstyr på markedet, som er gennemtestet til mindste detalje. Et produkt, som gør at du kan føle dig tryg både indenfor i hjemmet, samt udenfor.
Hos CEKURA hjælper vi dig til en mere sikker og tryg hverdag, så du kan fungere på bedst mulige måde. CEKURA tilbyder en service som bygger på tillid, erfaring og empati.

Stillingen

CEKURA søger en Tryghedsrådgiver, hvor fokus er på salg, rådgivning og service til vores nuværende og kommende kunder.

Som Tryghedsrådgiver i vores Tryghedscenter er du med til at præge din hverdag i et uformelt og professionelt miljø, hvor vore kunders tryghed har førsteprioritet.
Din hverdag bliver præget af salg – både inbound og outbound, hvorfor det er vigtigt du har massiv erfaring indenfor begge på salgsområdet.

Dine opgaver vil bl.a. være

  • Besvare alarmopkald i Tryghedscentret fra borgere som har brug for hjælp – det kan være hjemmepleje, lægevagt, ambulance eller den tryghedsskabende samtale.
  • Besvare opkald fra potentielle kunder som ønsker vores service til dem selv eller en pårørende. Her er din opgave at ”komme rundt om” produktet, afdække behovet og sikre, at kunden får det korrekte produkt.
  • Outbound salg til potentielle kunder. Som har vist interesse i vores produkter via vores kampagner og sociale medier.
  • Forskellige administrative opgaver.

Kvalifikationer

  • Minimum to års erfaring fra callcenter indenfor salg og kundeservice
  • Minimum to års erfaring med outbound salg til eksisterende og nye kunder.
  • Du er hardcore til at afdække kundens behov og lukke et salg i ”første hug”.
  • Du har forståelse og empati – også til den helt svære samtale.
  • Du er psykisk stærk og robust.
  • Du er fleksibel og kan arbejde på alle døgnets timer.
  • Du er rutineret bruger af Officepakken.
  • Du kan holde mange bolde i luften og arbejde i 8-10 systemer på samme tid.
  • Du er flydende i dansk i skrift og tale og kan begå dig på engelsk.

Som person skal du kunne trives i en mindre virksomhed, hvor vi samarbejder på tværs i hele organisationen - og drives af ansvarlighed og eksekvering på et bredt område.
Du skal være struktureret og god til at prioritere dine mangeartede opgaver i et travlt og uformelt miljø.

Stillingen er fuldtid og arbejdsstedet er København S.

For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Afdelingschef Allan Hotchkiss på telefon 27789999 eller via mail.

Ansøgning og CV sendes snarest muligt til alho@cekura.dk


Tiltrædelse snarest muligt.

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her