Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgssupporter

Landson søger en salgssupporter med internationalt fokus.

Er du en stærk koordinator som kan håndtere alle salgets aspekter? Er du en som kan assistere i både salget og leveringen, så kunden får den bedste oplevelse fra start til slut? Og er du en teamplayer som sørger for at opgaven bliver løst. Så er det lige dig vi mangler!

Om jobbet

Som salgssupporter hos Landson, vil din primære opgave være at assistere vores Head of Sales i alle salgets aspekter. Du vil indgå i vores administrations team, som står for den daglige håndtering af ordrer med alt hvad det indebærer. Stillingen kan også omfatte markedsføringsaktiviteter. Du vil supportere mange forskellige opgavetyper og løbende få egne ansvarsområder.

Eksempler på opgaver er bl.a.:

  • • Problemfri afvikling og administration af virksomhedens ordrer og kundernes forespørgsler
  • • Opdatering af salgs ark og budget
  • • Support til Head of sales og dine kollegaer i dit team.
  • • Kundekontakt og kundeservice ved ordreadministration
  • • Vedligeholdelse af salgs- og kundedatabaser.
  • • Ad hoc-opgaver indenfor salg, logistik og bogholderi.

Et spændende job med masser af udfordringer i en international virksomhed i vækst. Du vil få en travl og spændende hverdag, hvor opgaverne løses i et samarbejde mellem dygtige og engagerede kollegaer.

Din personlige profil

Vi søger dig som er udadvendt, initiativrig og som trives med en alsidig hverdag. Du har et stærkt koordinerende gen og trives med at være løsningsorienteret i et samarbejde, hvor god service altid er en del af det endelige resultat. Du arbejder struktureret og detaljeorienteret, og kan bevare overblikket. Derudover er du tillidsvækkende og troværdig som person, samt serviceminded - med lyst til både at hjælpe kunder og kollegaer.

Din faglige profil

Vi forestiller os, at du:

  • • Har en relevant uddannelse
  • • Har erfaring fra en lignende stilling med ansvar for god kundeservice i B2B-virksomheder med kundespecifikke løsninger.
  • • Er solid bruger af Excel og har erfaring med ERP-systemer, gerne Microsoft Dynamics AX
  • • Kan kommunikere godt og klart med kunder og kollegaer
  • • Taler og skriver engelsk og dansk på et højt niveau
  • • Har erfaring med at samarbejde med internationale kunder og leverandører
  • • Erfaring indenfor B2B virksomheder

Hvem er vi?

Landson er en udenlandsk ejet virksomhed som producerer diesel partikel filtre til kunder i hele verden. Kulturen i virksomheden er tempofyldt og humoristisk, og samtidigt yderst professionelt. Vores kommende

salgssupporter skal kunne se det spændene i at være en del af en travl virksomhed som vækster hurtigt og hvor man får mulighed for at præge sin egen stilling, samt resten af virksomheden.

Landson tilbyder:

  • • En 37 timers stilling i en spændende virksomhed i vækst
  • • En arbejdsplads med mange muligheder og højt til loftet
  • • Fantastiske kollegaer
  • • En god lønpakke – der modsvarer dine kvalifikationer
  • • Rigtig gode udviklingsmuligheder og dygtige folk at sparre med.

Ansøgningsfrist senest den 24. februar 2020.

Vi indkalder til samtaler løbende, og når den rette kandidat er fundet, vil stillingsopslaget blive fjernet.

Send din ansøgning samt CV til sa@landson.dk

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller til Landson, så er du velkommen til at besøge vores hjemmeside www.landson.dk eller kontakte Head of Sales Sabrina Arentsen på 31418275


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.