Gem job

SALGSSUPPORTER/ ORDREBEHANDLER - til international stilling med bred kontaktflade

Nøgleord: Des flere arbejdsopgaver du kan kapere, des flere vil du blive involveret i.

Arbejdssted: Birkerød

Stillingsbeskrivelse:

Du får en alsidig stilling, hvor du kommer til at sidde med mange forskellige opgaver og, hvor du vil få god mulighed for at være med til at gøre en forskel både i forhandler- og salgsleddet. Du står både for kontakten til virksomhedens kunder og forhandlere samtidig med, at du fungerer som backup for sælgerne i marken.

Du får en koordinerende rolle, hvor du løbende er i tæt dialog med både kunder i ind- og udland, sælgere, indkøbere og med produktionen.

Du kommer til at arbejde med ordrebehandling herunder bestilling af varer, registrering i virksomhedens CRM-system, koordineringen med produktion og lager omkring leveringstider m.v. Samtidig er du medvirkende til at sikre den gode service ved løbende at følge op på igangsatte salgsordrer.

I det daglige refererer du til den administrerende direktør og kommer til at arbejde tæt sammen med de 2 kollegaer tilknyttet den interne salgsafdeling.

I forbindelse med salget supporterer du sælgerne i det daglige ligesom, det forventes, at du også selv kan håndtere et Lead. Det vil sige, at du - på baggrund af en henvendelse fra en kunde - er i stand til at kontakte kunden enten telefonisk eller pr. mail for indhentning af yderligere information.

Som det fremgår af ovenstående, får du god mulighed for at blive involveret i mange forskellige arbejdsområder. Des flere arbejdsopgaver du kan kapere, des flere vil du blive involveret i.

Egenskaber:

Du trives i en meget administrativ stilling og evner at balancere din omhyggelighed og ordenssans med effektiv eksekvering.

Med dit gode overblik mestrer du at have mange forskellige opgaver i gang parallelt, og du trives med en bred kontaktflade til både danske og udenlandske kunder.

Du finder tilfredsstillelse i at yde en god service samt i at få tingene til at gå op i en højere enhed.

Uddannelser:

Der kan være forskellige uddannelsesmæssige indgangsvinkler til denne stilling.

Erhvervserfaring:

Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har beskæftiget dig med mange forskellige opgaver herunder også ordrebehandling, salgssupport og disponering.

Sprogkundskaber/IT:

Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og er vant til at arbejde med IT. Har du kendskab til Navision Attain og/eller Microsoft Dynamic, er det en stor fordel.

Løn: Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Du tilbydes:

En central stilling, hvor du vil få en bred kontaktflade både internt i organisationen og nationalt og internationalt til kunder og samarbejdspartnere. Virksomheden har tradition for, at medarbejderne bliver i mange år, og man gør meget ud af, at man på arbejdspladsen har det godt sammen og samarbejder i respekt.

Der er en venskabelig omgangstone og et rummeligt klima. Organisationen har en flad struktur, hvor alle har en rimelig medbestemmelse på deres område.

JVL har et godt socialt miljø og har 2-3 sociale arrangementer om året.

Virksomhedsbeskrivelse:

JVL Industri Elektronik A/S er en 31 år gammel virksomhed i vækst, som har specialiseret sig inden for integration af elektronik i step- og servomotorer baseret på de nyeste regulerings- og power elektronikteknologier. Salget foregår i USA, England og Tyskland via egne kontorer og af forhandlere i Europa, Asien og USA. Virksomhedens kunder spænder bredt fra bl.a. flyproducenter (Airbus, Boeing og NASA) til medico (Novo Nordisk m.fl.) og sol/vind energi (Vestas) samt kunder inden for bilindustrien (Audi/BMW/VW/GM). Der er 44 medarbejdere tilknyttet virksomheden, og ønsker du at vide mere om JVL, kan du læse om virksomheden på www.jvl.dk Har du spøgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

INHOUSE SALES COORDINATOR med ansvar for egne kunder

PROFILPARTNERS ApS

Birkerød
Nøgleord: Du får en stor international kontaktflade og kontakt til både industrien direkte og til forhandlere Arbejdssted: Hvidovre Stillingsbeskrivelse: Du får en nyoprettet stilling som intern salgskoordinator og vil indgå i et salgsteam, som med ...
Indrykket:16. september 2021

ScanPeople søger Intern Supporter til Samson Reguleringsteknik

SCANPEOPLE ApS

Birkerød
Elsker du et fleksibelt arbejde med masser af kontakt til kunder og leverandører? Har du erfaring fra tidligere industriteknisk virksomhed? Er du skarp til udarbejdelse af tilbud, samt håndtering af forespørgsler og andre administrative opgaver? Hvi...
Indrykket:15. september 2021

Account Manager - 2 nyoprettede salgsstillinger

Ofir A/S

Søborg
Ofir er n af Danmarks største jobportaler, som hver måned har over 500.000 besøgende. Vi er på en fantastisk vækstrejse og søger derfor to nye Account Managers til vores ambitiøse salgsteam. Både private og offentlige virksomheder står lige nu overf...
Indrykket:13. september 2021

Connection Management søger Administrativ Supporter til Shared Services Team

CONNECTION MANAGEMENT A/S

Nærum
Connection Management søger Administrativ Supporter til Shared Services Team Administrative kerneopgaver, support og telefonbetjening Sammen med vores projektledere vil du være ansvarlig for at servicere de mange deltagere, som hvert år er tilmeldt ...
Indrykket:10. september 2021

SALGSSUPPORTER/ ORDREBEHANDLER - til international stilling med bred kontaktflade

Nøgleord: Des flere arbejdsopgaver du kan kapere, des flere vil du blive involveret i.

Arbejdssted: Birkerød

Stillingsbeskrivelse:

Du får en alsidig stilling, hvor du kommer til at sidde med mange forskellige opgaver og, hvor du vil få god mulighed for at være med til at gøre en forskel både i forhandler- og salgsleddet. Du står både for kontakten til virksomhedens kunder og forhandlere samtidig med, at du fungerer som backup for sælgerne i marken.

Du får en koordinerende rolle, hvor du løbende er i tæt dialog med både kunder i ind- og udland, sælgere, indkøbere og med produktionen.

Du kommer til at arbejde med ordrebehandling herunder bestilling af varer, registrering i virksomhedens CRM-system, koordineringen med produktion og lager omkring leveringstider m.v. Samtidig er du medvirkende til at sikre den gode service ved løbende at følge op på igangsatte salgsordrer.

I det daglige refererer du til den administrerende direktør og kommer til at arbejde tæt sammen med de 2 kollegaer tilknyttet den interne salgsafdeling.

I forbindelse med salget supporterer du sælgerne i det daglige ligesom, det forventes, at du også selv kan håndtere et Lead. Det vil sige, at du - på baggrund af en henvendelse fra en kunde - er i stand til at kontakte kunden enten telefonisk eller pr. mail for indhentning af yderligere information.

Som det fremgår af ovenstående, får du god mulighed for at blive involveret i mange forskellige arbejdsområder. Des flere arbejdsopgaver du kan kapere, des flere vil du blive involveret i.

Egenskaber:

Du trives i en meget administrativ stilling og evner at balancere din omhyggelighed og ordenssans med effektiv eksekvering.

Med dit gode overblik mestrer du at have mange forskellige opgaver i gang parallelt, og du trives med en bred kontaktflade til både danske og udenlandske kunder.

Du finder tilfredsstillelse i at yde en god service samt i at få tingene til at gå op i en højere enhed.

Uddannelser:

Der kan være forskellige uddannelsesmæssige indgangsvinkler til denne stilling.

Erhvervserfaring:

Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har beskæftiget dig med mange forskellige opgaver herunder også ordrebehandling, salgssupport og disponering.

Sprogkundskaber/IT:

Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og er vant til at arbejde med IT. Har du kendskab til Navision Attain og/eller Microsoft Dynamic, er det en stor fordel.

Løn: Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Du tilbydes:

En central stilling, hvor du vil få en bred kontaktflade både internt i organisationen og nationalt og internationalt til kunder og samarbejdspartnere. Virksomheden har tradition for, at medarbejderne bliver i mange år, og man gør meget ud af, at man på arbejdspladsen har det godt sammen og samarbejder i respekt.

Der er en venskabelig omgangstone og et rummeligt klima. Organisationen har en flad struktur, hvor alle har en rimelig medbestemmelse på deres område.

JVL har et godt socialt miljø og har 2-3 sociale arrangementer om året.

Virksomhedsbeskrivelse:

JVL Industri Elektronik A/S er en 31 år gammel virksomhed i vækst, som har specialiseret sig inden for integration af elektronik i step- og servomotorer baseret på de nyeste regulerings- og power elektronikteknologier. Salget foregår i USA, England og Tyskland via egne kontorer og af forhandlere i Europa, Asien og USA. Virksomhedens kunder spænder bredt fra bl.a. flyproducenter (Airbus, Boeing og NASA) til medico (Novo Nordisk m.fl.) og sol/vind energi (Vestas) samt kunder inden for bilindustrien (Audi/BMW/VW/GM). Der er 44 medarbejdere tilknyttet virksomheden, og ønsker du at vide mere om JVL, kan du læse om virksomheden på www.jvl.dk Har du spøgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

INHOUSE SALES COORDINATOR med ansvar for egne kunder

PROFILPARTNERS ApS

Birkerød
Nøgleord: Du får en stor international kontaktflade og kontakt til både industrien direkte og til forhandlere Arbejdssted: Hvidovre Stillingsbeskrivelse: Du får en nyoprettet stilling som intern salgskoordinator og vil indgå i et salgsteam, som med ...
Indrykket:16. september 2021

ScanPeople søger Intern Supporter til Samson Reguleringsteknik

SCANPEOPLE ApS

Birkerød
Elsker du et fleksibelt arbejde med masser af kontakt til kunder og leverandører? Har du erfaring fra tidligere industriteknisk virksomhed? Er du skarp til udarbejdelse af tilbud, samt håndtering af forespørgsler og andre administrative opgaver? Hvi...
Indrykket:15. september 2021

Account Manager - 2 nyoprettede salgsstillinger

Ofir A/S

Søborg
Ofir er n af Danmarks største jobportaler, som hver måned har over 500.000 besøgende. Vi er på en fantastisk vækstrejse og søger derfor to nye Account Managers til vores ambitiøse salgsteam. Både private og offentlige virksomheder står lige nu overf...
Indrykket:13. september 2021

Connection Management søger Administrativ Supporter til Shared Services Team

CONNECTION MANAGEMENT A/S

Nærum
Connection Management søger Administrativ Supporter til Shared Services Team Administrative kerneopgaver, support og telefonbetjening Sammen med vores projektledere vil du være ansvarlig for at servicere de mange deltagere, som hvert år er tilmeldt ...
Indrykket:10. september 2021