Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgssupporter - Til et stærkt salgsteam

Plast-Line A/S har oplevet en positiv vækst siden opstarten i 2004, og er i dag en velkonsolideret agentur virksomhed, med 20 ansatte. Plast-Line sælger rør, fittings og ventiller i plast og lagerfører et bredt program fra anerkendte producenter.

Med base i Middelfart, vil du indgå i et team bestående af fem eksterne og tre interne sælgere. Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • - Udarbejdelse af tilbud samt opfølgning.
  • - Projektstyring og vejledning af kunder.
  • - Salgssupport til eksterne sælgere.
  • - Koordinering af leverancer fra leverandør til slutbruger.

Da du vil skulle vejlede vores kunder, er det vigtigt, at du er fleksibel, humørfyldt og serviceminded. Du skal være en teamplayer, som trives i en travl hverdag, med mange bolde i luften. Du skal kunne læse og forstå projekter og være i stand til at udarbejde alternative løsninger.

Vi forestiller os, at du har en erfaring med salg. Eventuelt en fortid som salgssupporter hos grossisterne. Du kan også have en håndværksmæssig eller vvs-teknisk baggrund. Viden om rør og fittings er et plus.

Du er IT kyndig og har som minimum erfaring med Microsoft Office-pakken.

Løn efter kvalifikationer, med en attraktiv bonusordning.

Arbejdstider: Mandag til torsdag - 08:00 til 16:00, fredag - 08:00 til 15:30.

Derudover tilbydes du faglig og personlig udvikling, i form af diverse kurser og produkttræning. Der er en uformel omgangstone, humørfyldte kollegaer og et godt arbejdsmiljø.

Er du interesseret? Send din ansøgning til Kristian Vang Andersen på KVA@plast-line.dk

Vi afholder samtaler løbende med mulighed for opstart hurtigst muligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329750102Phoenix-1ba50a1c12018-01-30T16:03:29.277Salgssupporter - Til et stærkt salgsteam

Plast-Line A/S har oplevet en positiv vækst siden opstarten i 2004, og er i dag en velkonsolideret agentur virksomhed, med 20 ansatte. Plast-Line sælger rør, fittings og ventiller i plast og lagerfører et bredt program fra anerkendte producenter.

Med base i Middelfart, vil du indgå i et team bestående af fem eksterne og tre interne sælgere. Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • - Udarbejdelse af tilbud samt opfølgning.
  • - Projektstyring og vejledning af kunder.
  • - Salgssupport til eksterne sælgere.
  • - Koordinering af leverancer fra leverandør til slutbruger.

Da du vil skulle vejlede vores kunder, er det vigtigt, at du er fleksibel, humørfyldt og serviceminded. Du skal være en teamplayer, som trives i en travl hverdag, med mange bolde i luften. Du skal kunne læse og forstå projekter og være i stand til at udarbejde alternative løsninger.

Vi forestiller os, at du har en erfaring med salg. Eventuelt en fortid som salgssupporter hos grossisterne. Du kan også have en håndværksmæssig eller vvs-teknisk baggrund. Viden om rør og fittings er et plus.

Du er IT kyndig og har som minimum erfaring med Microsoft Office-pakken.

Løn efter kvalifikationer, med en attraktiv bonusordning.

Arbejdstider: Mandag til torsdag - 08:00 til 16:00, fredag - 08:00 til 15:30.

Derudover tilbydes du faglig og personlig udvikling, i form af diverse kurser og produkttræning. Der er en uformel omgangstone, humørfyldte kollegaer og et godt arbejdsmiljø.

Er du interesseret? Send din ansøgning til Kristian Vang Andersen på KVA@plast-line.dk

Vi afholder samtaler løbende med mulighed for opstart hurtigst muligt.

2018-03-02T12:18:09.583 Plast-Line A S har oplevet en positiv vækst siden opstarten i 2004, og er i dag en velkonsolideret agentur virksomhed, med 20 ansatte. Plast-Line sælger rør, fittings og ventiller i plast og lagerfører et bredt program fra anerkendte producenter. Med base i Middelfart, vil du indgå i et team bestående af fem eksterne og tre interne sælgere. Dine primære arbejdsopgaver bliver: - Udarbejdelse af tilbud samt opfølgning. - Projektstyring og vejledning af kunder. - Salgssupport til eksterne sælgere. - Koordinering af leverancer fra leverandør til slutbruger. Da du vil skulle vejlede vores kunder, er det vigtigt, at du er fleksibel, humørfyldt og serviceminded. Du skal være en teamplayer, som trives i en travl hverdag, med mange bolde i luften. Du skal kunne læse og forstå projekter og være i stand til at udarbejde alternative løsninger. Vi forestiller os, at du har en erfaring med salg. Eventuelt en fortid som salgssupporter hos grossisterne. Du kan også have en håndværksmæssig eller vvs-teknisk baggrund. Viden om rør og fittings er et plus. Du er IT kyndig og har som minimum erfaring med Microsoft Office-pakken. Løn efter kvalifikationer, med en attraktiv bonusordning. Arbejdstider: Mandag til torsdag - 08:00 til 16:00, fredag - 08:00 til 15:30. Derudover tilbydes du faglig og personlig udvikling, i form af diverse kurser og produkttræning. Der er en uformel omgangstone, humørfyldte kollegaer og et godt arbejdsmiljø. Er du interesseret? Send din ansøgning til Kristian Vang Andersen på KVA@plast-line.dk Vi afholder samtaler løbende med mulighed for opstart hurtigst muligt.11Jobnet1ba50a1c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-27T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3092911PLAST-LINE A/S11Mandal Alle 225500MiddelfartDKDanmark155.503585009.77600300
kva@plast-line.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent514911JobNet47553821000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ba50a1chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ba50a1chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ba50a1c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ba50a1c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg352632730Lasse Mosegård Jensenkva@plast-line.dkDKDanmarkDKDanmark329916483Teknisk tilbudsmedarbejder - FjernvarmebranchenRobot Teknisk tilbudsmedarbejder søges til vækstvirksomhed i energibranchen. Til vores tekniske afdeling der i dag består af et engageret team på 12 kollegaer, søger vi en teknisk tilbudsmedarbejder til et alsidigt job inden for tilbud og projektering af præisolerede rørsystemer - et job hvor to dage sjældent er ens. Vi arbejder i et udviklende, internationalt og uhøjtideligt miljø, hvor du har mulighed for at skabe din egen platform. Dine primære opgaver vil være: • Udarbejdelse af tilbud • Dokumentation • Dimensionering • Varmetabsberegning • Projektering • Teknisk support både internt og eksternt, til forhandlere, kunder og sælgere Hvem er du? Du har en teknisk uddannelse som VVS tekniker, maskintekniker, produktionsteknolog eller tilsvarende, og gerne erfaring fra et lignende job. Har du en helt anden baggrund - men indgående kendskab til ovenstående opgaver - så hører vi også gerne fra dig. Du er fleksibel både på såvel arbejdsopgaver som arbejdstid og udviser stor selvstændighed, men kan samtidig arbejde som en del af et team. Du er en kreativ problemløser, som udviser initiativ og engagement. En høj stresstærskel gør at du kan arbejde under pres - og samtidig bevare det gode humør. Sprogligt er du fortrolig med skandinavisk og engelsk i skrift og tale. Sidst men ikke mindst er du kundeminded og overholder deadlines. Hvem er vi? isoplus Danmark er Europas førende leverandør af præisolerede fjernvarmerør med tilhørende serviceydelser. isoplus Danmark beskæftiger cirka 100 medarbejdere og servicerer kunder i Norden, Storbritannien, Estland og Nordamerika. Vi har et professionelt og uformelt miljø præget af team-ånd, hvor vi hjælper hinanden i pressede situationer. Vi ønsker tiltrædelse hurtigst muligt, send derfor snarest din ansøgning med oplysning om din uddannelse og erhvervserfaring, og hvad du mener at kunne bidrage med hos isoplus. Enhver henvendelse behandles med fuld diskretion. Vil du vide mere? Kontakt teamleder Lone Thorsen på tlf. 63 41 50 69 eller på email tekniker@isoplus.dk, hvortil du også skal sende din ansøgning senest den 16. december. Venligst angiv om du har set annoncen på Energy Supply eller Metal Supply. Sådan ansøger du På email tekniker@isoplus.dk

Teknisk tilbudsmedarbejder søges til vækstvirksomhed i energibranchen.

Til vores tekniske afdeling der i dag består af et engageret team på 12 kollegaer, søger vi en teknisk tilbudsmedarbejder til et alsidigt job inden for tilbud og projektering af præisolerede rørsystemer - et job hvor to dage sjældent er ens. Vi arbejder i et udviklende, internationalt og uhøjtideligt miljø, hvor du har mulighed for at skabe din egen platform.

Dine primære opgaver vil være:
• Udarbejdelse af tilbud
• Dokumentation
• Dimensionering
• Varmetabsberegning
• Projektering
• Teknisk support både internt og eksternt, til forhandlere, kunder og sælgere

Hvem er du?
Du har en teknisk uddannelse som VVS tekniker, maskintekniker, produktionsteknolog eller tilsvarende, og gerne erfaring fra et lignende job. Har du en helt anden baggrund - men indgående kendskab til ovenstående opgaver - så hører vi også gerne fra dig.

Du er fleksibel både på såvel arbejdsopgaver som arbejdstid og udviser stor selvstændighed, men kan samtidig arbejde som en del af et team. Du er en kreativ problemløser, som udviser initiativ og engagement. En høj stresstærskel gør at du kan arbejde under pres - og samtidig bevare det gode humør. Sprogligt er du fortrolig med skandinavisk og engelsk i skrift og tale. Sidst men ikke mindst er du kundeminded og overholder deadlines.

Hvem er vi?
isoplus Danmark er Europas førende leverandør af præisolerede fjernvarmerør med tilhørende serviceydelser. isoplus Danmark beskæftiger cirka 100 medarbejdere og servicerer kunder i Norden, Storbritannien, Estland og Nordamerika.

Vi har et professionelt og uformelt miljø præget af team-ånd, hvor vi hjælper hinanden i pressede situationer. Vi ønsker tiltrædelse hurtigst muligt, send derfor snarest din ansøgning med oplysning om din uddannelse og erhvervserfaring, og hvad du mener at kunne bidrage med hos isoplus. Enhver henvendelse behandles med fuld diskretion.

Vil du vide mere?
Kontakt teamleder Lone Thorsen på tlf. 63 41 50 69 eller på email tekniker@isoplus.dk, hvortil du også skal sende din ansøgning senest den 16. december. Venligst angiv om du har set annoncen på Energy Supply eller Metal Supply.

Sådan ansøger du

På email tekniker@isoplus.dk

isoplus Fjernvarmeteknik A/SMiddelfart2018-11-22T00:00:002018-12-22T00:00:00
329923152Produktchef til PharmaRobot Process Engineering A S har de seneste år oplevet en god vækst både af spændende opgaver og i medarbejderstaben. Vi søger nu en produktchef som kan styrke vores salgsorganisation med fokus på procesindustrien primært inden for Pharma. Om dig: Vores nye kollega skal have et højt drive, en positiv natur, og en moden personlighed samt mestre det relations baserede samarbejde med kunder og kollegaer hvor faglighed er et væsentlig element. Der er afgørende for succes at kunne forstå og aflæse kundernes behov og finde løsninger, der skaber værdi for kunden. Vi er en projektorienteret organisation, hvorfor det også er nødvendigt med en fleksibel indstilling. Med reference til virksomhedens salgsdirektør bliver du en del af vores salgsorganisation. Salgsorganisationen arbejder tæt sammen med den adm. direktør og afdelingslederne. Din bopæl er på Sjælland og du vil benytte et af kontorerne på Sjælland som udgangspunkt. Væsentligste ansvars- og arbejdsområder: Drive og medvirke til at drive salgsprocessen fra start til slut Udvikling og sikring af optimalt samarbejde, værdiskabelse og god kommunikation i relation til kunderne Markedsføring og branding af Process Engineerings ydelser inden for proces design til Pharma industrien Stor kontaktflade til vore mange kunder og samarbejdspartnere Deltagelse på messer i ind- og udland ca. 1 -2 gange om året Tæt dialog og sparring sammen med afdelingsledere, salgsdirektør og adm. direktør Dine kvalifikationer: Du har en kombination af en teknisk baggrund og erfaring fra salg af ydelser rådgivning til Pharma industrien. Optimalt håndterer du både kommercielle og tekniske aspekter ifm. kundekontakt Selvom dit job fordrer en høj grad af selvstændighed og selvmotivering, er du en udpræget team spiller, som sparrer med kolleger og gerne deler dine erfaringer. Du er velkommunikerende, både i skrift og tale, (dansk og engelsk) samt en god formidler og en særdeles god relations skaber. Om PE: Vi leverer rådgivning til et bredt udsnit af procesindustrien, heriblandt biotek og farmaceutisk industri. Virksomheden blev grundlagt i 1999 og er 100 dansk privatejet. Medarbejderstaben tæller i dag lidt over 105 rådgivende ingeniører og teknikere på afdelinger i Fredericia, Sorø, København, Aalborg og Aarhus. I 2015 blev vi ISO 9001: 2008 certificeret og i 2018 blev vi opgraderet til ISO 9001: 2015 certifikat. Process Engineering A S er de sidste fire år blevet udnævnt som Gazelle virksomhed og er i 2018 PE blevet certificeret som en god arbejdsplads igennem Great Place to Work. Vær en del af Process Engineering A S: Har du lyst til at være en del af PE ONE TEAM hvor du har stor indflydelse på din hverdag og med dygtige kollegaer som altid er parat til at hjælpe. En positiv og imødekommende attitude er kendetegnende for dig, og dine gode kommunikationsevner gør, at du yder den bedste service over for kunder og samarbejdspartnere. Salgsdirektør, Jørn G. Pedersen eller afdelingsleder, Claus Christiansen er klar til, at fortælle mere om, hvad du kan opleve af muligheder både fagligt og socialt. Kontakt Jørn på mobil 2788 0736 eller Claus på mobil 6167 6137 Hjemmeside LinkedIn . Sådan ansøger du Rekrutteringsprocessen: Der vil løbende blive kaldt kandidater ind til samtale. Send ansøgning samt CV mrk: Produktchef til HR ansvarlig, Dorte Mohr Carstensen, dmc@proeng.dk. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Process Engineering A/S har de seneste år oplevet en god vækst både af spændende opgaver og i medarbejderstaben. Vi søger nu en produktchef som kan styrke vores salgsorganisation med fokus på procesindustrien primært inden for Pharma.

Om dig: Vores nye kollega skal have et højt drive, en positiv natur, og en moden personlighed samt mestre det relations baserede samarbejde med kunder og kollegaer hvor faglighed er et væsentlig element. Der er afgørende for succes at kunne forstå og aflæse kundernes behov og finde løsninger, der skaber værdi for kunden. Vi er en projektorienteret organisation, hvorfor det også er nødvendigt med en fleksibel indstilling.

Med reference til virksomhedens salgsdirektør bliver du en del af vores salgsorganisation. Salgsorganisationen arbejder tæt sammen med den adm. direktør og afdelingslederne. Din bopæl er på Sjælland og du vil benytte et af kontorerne på Sjælland som udgangspunkt.

Væsentligste ansvars- og arbejdsområder:

  • Drive og medvirke til at drive salgsprocessen fra start til slut
  • Udvikling og sikring af optimalt samarbejde, værdiskabelse og god kommunikation i relation til kunderne
  • Markedsføring og branding af Process Engineerings ydelser inden for proces design til Pharma industrien
  • Stor kontaktflade til vore mange kunder og samarbejdspartnere
  • Deltagelse på messer i ind- og udland ca. 1 -2 gange om året
  • Tæt dialog og sparring sammen med afdelingsledere, salgsdirektør og adm. direktør


Dine kvalifikationer:

  • Du har en kombination af en teknisk baggrund og erfaring fra salg af ydelser / rådgivning til Pharma industrien.
  • Optimalt håndterer du både kommercielle og tekniske aspekter ifm. kundekontakt
  • Selvom dit job fordrer en høj grad af selvstændighed og selvmotivering, er du en udpræget team spiller, som sparrer med kolleger og gerne deler dine erfaringer.
  • Du er velkommunikerende, både i skrift og tale, (dansk og engelsk) samt en god formidler og en særdeles god relations skaber.

Om PE:  Vi leverer rådgivning til et bredt udsnit af procesindustrien, heriblandt biotek og farmaceutisk industri. Virksomheden blev grundlagt i 1999 og er 100 % dansk privatejet. Medarbejderstaben tæller i dag lidt over 105 rådgivende ingeniører og teknikere på afdelinger i Fredericia, Sorø, København, Aalborg og Aarhus. I 2015 blev vi ISO 9001: 2008 certificeret og i 2018 blev vi opgraderet til ISO 9001: 2015 certifikat.
Process Engineering A/S er de sidste fire år blevet udnævnt som Gazelle virksomhed og er i 2018 PE blevet certificeret som en god arbejdsplads igennem Great Place to Work.

Vær en del af Process Engineering A/S: Har du lyst til at være en del af PE ONE TEAM hvor du har stor indflydelse på din hverdag og med dygtige kollegaer som altid er parat til at hjælpe. En positiv og imødekommende attitude er kendetegnende for dig, og dine gode kommunikationsevner gør, at du yder den bedste service over for kunder og samarbejdspartnere.

Salgsdirektør, Jørn G. Pedersen eller afdelingsleder, Claus Christiansen er klar til, at fortælle mere om, hvad du kan opleve af muligheder både fagligt og socialt.
Kontakt Jørn på mobil 2788 0736 eller Claus på mobil 6167 6137

Hjemmeside

LinkedIn

 

.

Sådan ansøger du

Rekrutteringsprocessen: Der vil løbende blive kaldt kandidater ind til samtale.

Send ansøgning samt CV mrk: ”Produktchef” til HR ansvarlig, Dorte Mohr Carstensen, dmc@proeng.dk.

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Process Engineering A/SFredericia2018-12-05T00:00:002019-01-11T00:00:00
329927724Teknisk kundesupporterRobot Teknisk kundesupporter Med tiltrædelse hurtigst muligt søger vi en udadvendt og serviceminded produktionsteknolog til en alsidig stilling inden for tilbudsgivning, kundehåndtering samt administrative opgaver. Du er teknisk uddannet, og har erfaring fra lignende stillinger. Du besidder gode kommunikative evner, og behersker især tysk og men også engelsk i skrift og tale. Vi tilbyder et spændende og selvstændigt job i en travl og dynamisk virksomhed, hvor omgangstonen er uformel, og hvor du vil blive en del af et hurtigt arbejdende team. REA automatdrejning ApS betjener kunder over hele Verden, og udvider medarbejderstaben på grund af travlhed. Du får en afvekslende hverdag, og dine arbejdsopgaver er bla.: Telefonisk og skriftlig kundebetjening Opsøgende salg Håndtering af større udenlandske kundeprojekter Udarbejde kalkulationer Produktionsopfølgning Administrative opgaver Vi vil sørge for en grundig introduktion til REA, og opfordrer dig til at sætte dit præg på både jobbet og funktionerne. Faglige kvalifikationer: Uddannet produktionsteknolog, eller lign. relevant erhvervserfaring fra lignende stillinger Gode kommunikative evner, i tale som på skrift Kendskab til Microsoft Navision en fordel, men ikke et krav Taler dansk, tysk og engelsk Besiddelse af gode IT kundskaber og er fortrolig med Office pakken Personlige kvalifikationer Vi forventer, at du besidder flest mulige af følgende: Du besidder et udpræget servicegen, og er udadvendt Du er god til at kommunikere med både kunder og kolleger, og holder hovedet koldt Du er handlekraftig, beslutningsdygtig og engageret. Du har et godt aktivitetsniveau og en positiv indstilling Du er selvstændig og kreativt tænkende Vi tilbyder Grundig oplæring i en spændende virksomhed i vækst Løn efter kvalifikationer Gratis frugtordning Gode engagerede kolleger En engageret personaleforening Ansøgning: Send din ansøgning hurtigst muligt til job@rea.dk. Vi kalder løbende til samtaler, og har du ikke hørt fra os senest d. 31. januar, vil stillingen være besat. Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os på telefon 6482 2006. REA automatdrejning ApS er et af Skandinaviens største automatdrejerier, grundlagt i 1969. Vi serieproducerer dreje- og fræseemner i stål, metaller og kunststof, og er ordreproducerende af kundespecifikke løsninger efter tegninger, i store som små serier af emner. Vores styrke ligger i et moderne, højteknologisk og fleksibelt produktionsapparat med den nødvendige kapacitet. Vi ønsker at tiltrække kvalificerede medarbejdere, som vil trives i et travlt uformelt miljø, og med en høj arbejdsmoral. Vi er 90 medarbejdere, der dagligt betjener mere end 140 maskiner, fordelt på 18.000 m2 i Otterup på Fyn. Se mere på www.rea.dk Stillingen er på fuld tid ekskl. pauser, og arbejdstiderne er: Mandag torsdag kl. 8-16 Fredag kl. 8-15.30 Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

Teknisk kundesupporter

Med tiltrædelse hurtigst muligt søger vi en udadvendt og serviceminded produktionsteknolog til en alsidig stilling inden for tilbudsgivning, kundehåndtering samt administrative opgaver. Du er teknisk uddannet, og har erfaring fra lignende stillinger. Du besidder gode kommunikative evner, og behersker især tysk og men også engelsk i skrift og tale.

 Vi tilbyder et spændende og selvstændigt job i en travl og dynamisk virksomhed, hvor omgangstonen er uformel, og hvor du vil blive en del af et hurtigt arbejdende team. REA automatdrejning ApS betjener kunder over hele Verden, og udvider medarbejderstaben på grund af travlhed.

 

Du får en afvekslende hverdag, og dine arbejdsopgaver er bla.:

·         Telefonisk og skriftlig kundebetjening

·         Opsøgende salg

·         Håndtering af større udenlandske kundeprojekter

·         Udarbejde kalkulationer

·         Produktionsopfølgning

·         Administrative opgaver

Vi vil sørge for en grundig introduktion til REA, og opfordrer dig til at sætte dit præg på både jobbet og funktionerne.

 

Faglige kvalifikationer:

·         Uddannet produktionsteknolog, eller lign. relevant erhvervserfaring fra

          lignende stillinger

·         Gode kommunikative evner, i tale som på skrift

·         Kendskab til Microsoft Navision en fordel, men ikke et krav

·         Taler dansk, tysk og engelsk

·         Besiddelse af gode IT kundskaber og er fortrolig med Office pakken

 

Personlige kvalifikationer

Vi forventer, at du besidder flest mulige af følgende:

 ·        Du besidder et udpræget servicegen, og er udadvendt

·         Du er god til at kommunikere med både kunder og kolleger, og holder hovedet koldt

·         Du er handlekraftig, beslutningsdygtig og engageret.

·         Du har et godt aktivitetsniveau og en positiv indstilling

·         Du er selvstændig og kreativt tænkende

 

Vi tilbyder

·         Grundig oplæring i en spændende virksomhed i vækst

·         Løn efter kvalifikationer

·         Gratis frugtordning

·         Gode engagerede kolleger

·         En engageret personaleforening

 

Ansøgning:

 

Send din ansøgning hurtigst muligt til job@rea.dk.

Vi kalder løbende til samtaler, og har du ikke hørt fra os senest d. 31. januar, vil stillingen være besat.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os på telefon 6482 2006.

 

REA automatdrejning ApS er et af Skandinaviens største automatdrejerier, grundlagt i 1969.

Vi serieproducerer dreje- og fræseemner i stål, metaller og kunststof, og er ordreproducerende af kundespecifikke løsninger efter tegninger, i store som små serier af emner. Vores styrke ligger i et moderne, højteknologisk og fleksibelt produktionsapparat med den nødvendige kapacitet.

 

Vi ønsker at tiltrække kvalificerede medarbejdere, som vil trives i et travlt uformelt miljø, og med en høj arbejdsmoral.

Vi er 90 medarbejdere, der dagligt betjener mere end 140 maskiner, fordelt på 18.000 m2 i Otterup på Fyn.

 

Se mere på www.rea.dk

 

 

Stillingen er på fuld tid ekskl. pauser, og arbejdstiderne er:

 

Mandag – torsdag kl. 8-16

Fredag kl. 8-15.30

 

Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

REA automatdrejning ApS2018-12-14T00:00:002019-02-08T00:00:00
329927902SalgskonsulenterBasic 2 X SLUTKUNDE SALGSKONSULENTERREGION MIDT- OG ØSTJYLLAND, ENGEL WORKWEARSJ LLAND (DEN NORDLIGE HALVDEL), ENGEL WORKWEARF. Engel K S er inde i en rivende udvikling og vi søger derfor flere dygtige og dynamiske kollegaer, som har lysten og evnen til at skabe gode salgsresultater.Du får et selvstændigt og alsidigt job med en bred kontaktflade til såvel kunder som forhandlere og vil indgå i et stærkt salgsteam.JOBBESKRIVELSE:Du bliver en del af ekspansionen og videreudviklingen af vores salgsorganisation. Med reference til salgsdirektøren vil dit ansvar være at finde nye slutkunder - selvstændigt og i samarbejde med vores forhandlere.JOBBET INDEB RER: Gensidigt, nært og tillidsfuldt samarbejde med kunder Opsøgende salg herunder udvælgelse af kundeemner Udarbejdelse af oplæg og tilbud Deltagelse i salgsmøder Afholdelse af messer Du er en dygtig sælger, som evner at finde, bearbejde og lukke kunden.KVALIFIKATIONER: Du skal være positiv, udadvendt, engageret og selvmotiverende Relevant handelsuddannelse Gerne produktkendskab og erfaring inden for tekstilindustrien eller byggemarkedsbranchen Struktureret med et godt overblik og god orden Rutineret pc bruger (Microsoft Office samt CRM) Din bopæl ligger i distriktet regionenVI TILBYDER:Et udfordrende og selvstændigt arbejde i en dynamisk organisation, hvor tonen er uformel. Stillingen er fastansættelse med 37 timer pr. uge som standard. Derudover kan vi tilbyde dig gage efter kvalifikationer samt attraktiv pensionsordning og sundhedssikring. Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette.ANSØGNING:Hvis du har de rette kvalifikationer, så ansøg. Samtaler vil løbende blive gennemført.Vi glæder os til at modtage din ansøgning!HVEM ER VI:F. Engel K S er en international og dynamisk tekstilvirksomhed i rivende udvikling. Vi producerer de stærke mærkevarer ENGEL Workwear, Sunwill modetøj samt Deerhunter jagttøj. Vi lægger vægt på at være gode rådgivere og sparringspartnere for vore kunder, og stiller derfor konstant større og større krav til os selv med hensyn til produktkvalitet, innovation og fleksibilitet. Vi bor i det naturskønne Haderslev, få minutter fra motorvejen tæt på det hele.

2 X SLUTKUNDE SALGSKONSULENTER
REGION MIDT- OG ØSTJYLLAND, ENGEL WORKWEAR
SJÆLLAND (DEN ”NORDLIGE” HALVDEL), ENGEL WORKWEAR

F. Engel K/S er inde i en rivende udvikling og vi søger derfor flere dygtige og dynamiske kollegaer, som har lysten og evnen til at skabe gode salgsresultater.
Du får et selvstændigt og alsidigt job med en bred kontaktflade til såvel kunder som forhandlere og vil indgå i et stærkt salgsteam.

JOBBESKRIVELSE:
Du bliver en del af ekspansionen og videreudviklingen af vores salgsorganisation. Med reference til salgsdirektøren vil dit ansvar være at finde nye slutkunder - selvstændigt og i samarbejde med vores forhandlere.

JOBBET INDEBÆRER:
• Gensidigt, nært og tillidsfuldt samarbejde med kunder
• Opsøgende salg herunder udvælgelse af kundeemner
• Udarbejdelse af oplæg og tilbud
• Deltagelse i salgsmøder
• Afholdelse af messer
• Du er en dygtig sælger, som evner at finde, bearbejde og ”lukke” kunden.

KVALIFIKATIONER:
• Du skal være positiv, udadvendt, engageret og selvmotiverende
• Relevant handelsuddannelse
• Gerne produktkendskab og erfaring inden for tekstilindustrien eller byggemarkedsbranchen
• Struktureret med et godt overblik og god orden
• Rutineret pc bruger (Microsoft Office samt CRM)
• Din bopæl ligger i distriktet / regionen

VI TILBYDER:
Et udfordrende og selvstændigt arbejde i en dynamisk organisation, hvor tonen er uformel. Stillingen er fastansættelse med 37 timer pr. uge som standard. Derudover kan vi tilbyde dig gage efter kvalifikationer samt attraktiv pensionsordning og sundhedssikring. Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette.

ANSØGNING:
Hvis du har de rette kvalifikationer, så ansøg. 

Samtaler vil løbende blive gennemført.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

HVEM ER VI:
F. Engel K/S er en international og dynamisk tekstilvirksomhed i rivende udvikling. Vi producerer de stærke mærkevarer ENGEL Workwear, Sunwill modetøj samt Deerhunter jagttøj. Vi lægger vægt på at være gode rådgivere og sparringspartnere for vore kunder, og stiller derfor konstant større og større krav til os selv med hensyn til produktkvalitet, innovation og fleksibilitet. Vi bor i det naturskønne Haderslev, få minutter fra motorvejen – tæt på det hele.

F. Engel K/S2018-12-14T15:06:38.3102018-12-28T00:00:00
329914778Skal vinteren stå på et nyt job i en spændende branche? Så har vi jobbet til dig!Robot Hos OnLine Telemarketing Odense har vi meget travlt. Derfor søger vi lige nu flere spændende personligheder til vores hold, der sidder med opsøgende salg til det danske B2B- og B2C-marked! Erfaring indenfor telemarketing vil være en fordel, men ikke et krav, da vores dygtige teamledere vil give dig en god og omhyggelig oplæring. Hvem er vi? OnLine Telemarketing blev grundlagt i 1999, og vi er i dag en af de klart mest erfarne og succesfulde telemarketingvirksomheder. Vi har afdelinger i Odense, Vejle og Aarhus og vi beskæftiger hver dag 250 personer. Vi fungerer som vores kunders eksterne salgsafdeling. Vores kundegruppe består af flere store og velrenommerede virksomheder heriblandt Telenor og Verisure. Vi tilbyder dig: En af landets bedste lønmodeller med både fast timeløn bonus uden loft En grundig oplæring i produkter og salgsteknikker løbende træning Mulighed for faglig udvikling Flotte præmier ved interne konkurrencer Dygtige og hjælpsomme kollegaer Kontor i centrum, tæt på busser og toge En masse sjove socialarrangementer Lækker frokostordning med mad udefra Opstart hurtigst muligt Vi forventer at du: Elsker at sælge Ønsker at blive en af landets bedste sælgere Trives i et lærerigt og dynamisk miljø Du er moden og ansvarsbevidst Du kan føre en velformuleret dialog på dansk Din uddannelsesmæssige baggrund og tidligere erfaringer betyder ikke så meget for os. For os er det vigtigste hos en ny medarbejder, at du har lyst til at lære at sælge! Skal du være vores næste sælger? Så send os din ansøgning allerede i dag, da vi ansætter løbende! Du sender din ansøgning CV til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på mail odense@oltm.dk. Har du spørgsmål til stillingen? Så giv Sofie et kald på tlf. 88131900.

Hos OnLine Telemarketing Odense har vi meget travlt. Derfor søger vi lige nu flere spændende personligheder til vores hold, der sidder med opsøgende salg til det danske B2B- og B2C-marked! Erfaring indenfor telemarketing vil være en fordel, men ikke et krav, da vores dygtige teamledere vil give dig en god og omhyggelig oplæring.

Hvem er vi?

OnLine Telemarketing blev grundlagt i 1999, og vi er i dag en af de klart mest erfarne og succesfulde telemarketingvirksomheder. Vi har afdelinger i Odense, Vejle og Aarhus og vi beskæftiger hver dag 250 personer. Vi fungerer som vores kunders eksterne salgsafdeling. Vores kundegruppe består af flere store og velrenommerede virksomheder – heriblandt Telenor og Verisure.

 

Vi tilbyder dig:

  • En af landets bedste lønmodeller med både fast timeløn + bonus uden loft
  • En grundig oplæring i produkter og salgsteknikker + løbende træning
  • Mulighed for faglig udvikling
  • Flotte præmier ved interne konkurrencer
  • Dygtige og hjælpsomme kollegaer
  • Kontor i centrum, tæt på busser og toge
  • En masse sjove socialarrangementer
  • Lækker frokostordning med mad udefra
  • Opstart hurtigst muligt

 

Vi forventer at du:

  • Elsker at sælge/ Ønsker at blive en af landets bedste sælgere
  • Trives i et lærerigt og dynamisk miljø
  • Du er moden og ansvarsbevidst
  • Du kan føre en velformuleret dialog på dansk

Din uddannelsesmæssige baggrund og tidligere erfaringer betyder ikke så meget for os. For os er det vigtigste hos en ny medarbejder, at du har lyst til at lære at sælge!

Skal du være vores næste sælger? Så send os din ansøgning allerede i dag, da vi ansætter løbende! Du sender din ansøgning + CV til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på mail odense@oltm.dk. Har du spørgsmål til stillingen? Så giv Sofie et kald på tlf. 88131900.

 

OnLine Telemarketing ApSOdense2018-11-19T00:00:002019-01-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teknisk tilbudsmedarbejder - Fjernvarmebranchen

isoplus Fjernvarmeteknik A/S

Middelfart
Teknisk tilbudsmedarbejder søges til vækstvirksomhed i energibranchen. Til vores tekniske afdeling der i dag består af et engageret team på 12 kollegaer, søger vi en teknisk tilbudsmedarbejder til et alsidigt job inden for tilbud og projektering af ...
Indrykket:22. november 2018
Udløbsdato:22. december 2018

Produktchef til Pharma

Process Engineering A/S

Fredericia
Process Engineering A S har de seneste år oplevet en god vækst både af spændende opgaver og i medarbejderstaben. Vi søger nu en produktchef som kan styrke vores salgsorganisation med fokus på procesindustrien primært inden for Pharma. Om dig: Vores ...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:11. januar 2019

Teknisk kundesupporter

REA automatdrejning ApS

Teknisk kundesupporter Med tiltrædelse hurtigst muligt søger vi en udadvendt og serviceminded produktionsteknolog til en alsidig stilling inden for tilbudsgivning, kundehåndtering samt administrative opgaver. Du er teknisk uddannet, og har erfaring ...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:8. februar 2019

Salgskonsulenter

F. Engel K/S

2 X SLUTKUNDE SALGSKONSULENTERREGION MIDT- OG ØSTJYLLAND, ENGEL WORKWEARSJ LLAND (DEN NORDLIGE HALVDEL), ENGEL WORKWEARF. Engel K S er inde i en rivende udvikling og vi søger derfor flere dygtige og dynamiske kollegaer, som har lysten og evnen til a...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:28. december 2018

Skal vinteren stå på et nyt job i en spændende branche? Så har vi jobbet til dig!

OnLine Telemarketing ApS

Odense
Hos OnLine Telemarketing Odense har vi meget travlt. Derfor søger vi lige nu flere spændende personligheder til vores hold, der sidder med opsøgende salg til det danske B2B- og B2C-marked! Erfaring indenfor telemarketing vil være en fordel, men ikke...
Indrykket:19. november 2018
Udløbsdato:14. januar 2019