Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgstalenter søges til unikt WOW-fælleskab hos Visma e-conomic i Kbh. K.

Vi tilbyder

  • Fastansættelse i en virksomhed i vækst
  • Dedikerede kollegaer og en stærk teamånd
  • Løbende sparring og udvikling


Jobbet
På vegne af Visma e-conomic, som er en softwarevirksomhed i vækst, søger vi topmotiverede salgstalenter til at bidrage til service- og salgsteamet Team Reach, hvis fornemmeste opgave er at yde proaktiv service til både nuværende og potentielle kunder. Teamet agerer rådgivere, som ringer ud og sikrer, at kunden får den bedste produktsammensætning samt den bedste oplevelse med regnskabsprogrammet e-conomic. Alle i Team Reach har en brændende vilje for at vejlede og hjælpe kunderne til at finde lige netop den løsning, der passer deres behov.

Som ny kollega i Team Reach vil du opleve en tempofyldt hverdag og ikke to dage er ens. Omgangstonen er uformel og humorfyldt og fællesskabet er præget af, at I løfter i flok og at I sammen sikrer hinandens og teamets succes. Telefonen bliver din bedste ven og sammen med dine kollegaer, vil du levere ekstraordinære kundeoplevelser – oplevelser, hvor kunderne får mere end de forventer – intet mindre end WOW-oplevelser.

Som Customer Care Sales Assistant i Team Reach, kommer du bl.a. til at:

  • Ringe til potentielle nye kunder, som har taget en demo af programmet, for at afklare om de skal være en del af Visma e-conomic-familien
  • Ringe ud til nye kunder og hjælpe dem i gang samt rådgive dem omkring hvilken løsning, der vil passe deres behov bedst muligt
  • Kontakte eksisterende kunder med henblik på at rådgive om mulige tillægsmoduler til deres nuværende setup – med WOW-servicen for øje
  • Være med til at styrke samarbejdet på tværs af organisationen ved at indsamle viden fra kunderne og derved også sikre den fortsatte høje kundetilfredshed

Din profil
Du er af en af de nye Reach’ere, hvis du:

  • Er vindertypen der brænder for at sælge kunden det, der matcher deres behov
  • Har mod på udfordringer, udvikling og bliver motiveret af målsætninger
  • Har hjertet på det rette sted og motiveres af være en del af et unikt team – og ikke er bleg for at byde ind med dine synspunkter og holdninger, med hensigt på at rykke teamet og forretningen

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • Kan skabe relationer med mennesker, du ikke kender
  • Er serviceminded til fingerspidserne og kan identificere dig med Visma e-conomics værdier
  • Har drive, dedikation og et stort smil, der kan mærkes igennem telefonen
  • Meget gerne har erfaring fra lignende job med opsøgende eller udgående kundekontakt

Teamet arbejder ud fra fælles mål, så den primære drivkraft for dig skal være, at medvirke til virksomhedens fortsatte vækst, den gode teamspirit og ikke mindst at have det sjovt, når du er på arbejde.

Visma e-conomic tilbyder
Der er tale om en fastansættelse med løbende opstart, når vi møder dig, som vi ikke kan undvære.
Visma e-conomic vil gerne investere i dig og din udvikling og derfor ser vi gerne, at du kan se dig selv i stillingen på længere sigt og har lyst til at gøre karriere i virksomheden.

Arbejdstiden ligger i tidsrummet kl. 8.30-16.30 mandag – fredag.

Løn efter kvalifikationer.

Derudover tilbyder Visma e-conomic en hel række attraktive benefits; betalt internet, personaleforening, sociale arrangementer og lækker kantineordning.

Processen
Den indledende del af rekrutteringsforløbet sker igennem Moment og derfor skal ansøgning og CV sendes via annoncen i linket her: https://job.moment.dk/job-opslag?id=35258
 
Den videre proces sker i Visma e-conomic, som blandt andet byder på personlig samtale, testforløb og med-på-lyt hos en potentiel kommende kollega.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329984580Phoenix-34966e6512019-03-26T00:00:00Salgstalenter søges til unikt WOW-fælleskab hos Visma e-conomic i Kbh. K.

Vi tilbyder

  • Fastansættelse i en virksomhed i vækst
  • Dedikerede kollegaer og en stærk teamånd
  • Løbende sparring og udvikling


Jobbet
På vegne af Visma e-conomic, som er en softwarevirksomhed i vækst, søger vi topmotiverede salgstalenter til at bidrage til service- og salgsteamet Team Reach, hvis fornemmeste opgave er at yde proaktiv service til både nuværende og potentielle kunder. Teamet agerer rådgivere, som ringer ud og sikrer, at kunden får den bedste produktsammensætning samt den bedste oplevelse med regnskabsprogrammet e-conomic. Alle i Team Reach har en brændende vilje for at vejlede og hjælpe kunderne til at finde lige netop den løsning, der passer deres behov.

Som ny kollega i Team Reach vil du opleve en tempofyldt hverdag og ikke to dage er ens. Omgangstonen er uformel og humorfyldt og fællesskabet er præget af, at I løfter i flok og at I sammen sikrer hinandens og teamets succes. Telefonen bliver din bedste ven og sammen med dine kollegaer, vil du levere ekstraordinære kundeoplevelser – oplevelser, hvor kunderne får mere end de forventer – intet mindre end WOW-oplevelser.

Som Customer Care Sales Assistant i Team Reach, kommer du bl.a. til at:

  • Ringe til potentielle nye kunder, som har taget en demo af programmet, for at afklare om de skal være en del af Visma e-conomic-familien
  • Ringe ud til nye kunder og hjælpe dem i gang samt rådgive dem omkring hvilken løsning, der vil passe deres behov bedst muligt
  • Kontakte eksisterende kunder med henblik på at rådgive om mulige tillægsmoduler til deres nuværende setup – med WOW-servicen for øje
  • Være med til at styrke samarbejdet på tværs af organisationen ved at indsamle viden fra kunderne og derved også sikre den fortsatte høje kundetilfredshed

Din profil
Du er af en af de nye Reach’ere, hvis du:

  • Er vindertypen der brænder for at sælge kunden det, der matcher deres behov
  • Har mod på udfordringer, udvikling og bliver motiveret af målsætninger
  • Har hjertet på det rette sted og motiveres af være en del af et unikt team – og ikke er bleg for at byde ind med dine synspunkter og holdninger, med hensigt på at rykke teamet og forretningen

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • Kan skabe relationer med mennesker, du ikke kender
  • Er serviceminded til fingerspidserne og kan identificere dig med Visma e-conomics værdier
  • Har drive, dedikation og et stort smil, der kan mærkes igennem telefonen
  • Meget gerne har erfaring fra lignende job med opsøgende eller udgående kundekontakt

Teamet arbejder ud fra fælles mål, så den primære drivkraft for dig skal være, at medvirke til virksomhedens fortsatte vækst, den gode teamspirit og ikke mindst at have det sjovt, når du er på arbejde.

Visma e-conomic tilbyder
Der er tale om en fastansættelse med løbende opstart, når vi møder dig, som vi ikke kan undvære.
Visma e-conomic vil gerne investere i dig og din udvikling og derfor ser vi gerne, at du kan se dig selv i stillingen på længere sigt og har lyst til at gøre karriere i virksomheden.

Arbejdstiden ligger i tidsrummet kl. 8.30-16.30 mandag – fredag.

Løn efter kvalifikationer.

Derudover tilbyder Visma e-conomic en hel række attraktive benefits; betalt internet, personaleforening, sociale arrangementer og lækker kantineordning.

Processen
Den indledende del af rekrutteringsforløbet sker igennem Moment og derfor skal ansøgning og CV sendes via annoncen i linket her: https://job.moment.dk/job-opslag?id=35258
 
Den videre proces sker i Visma e-conomic, som blandt andet byder på personlig samtale, testforløb og med-på-lyt hos en potentiel kommende kollega.

2019-05-22T00:50:30.097 Vi tilbyder Fastansættelse i en virksomhed i vækst Dedikerede kollegaer og en stærk teamånd Løbende sparring og udvikling JobbetPå vegne af Visma e-conomic, som er en softwarevirksomhed i vækst, søger vi topmotiverede salgstalenter til at bidrage til service- og salgsteamet Team Reach, hvis fornemmeste opgave er at yde proaktiv service til både nuværende og potentielle kunder. Teamet agerer rådgivere, som ringer ud og sikrer, at kunden får den bedste produktsammensætning samt den bedste oplevelse med regnskabsprogrammet e-conomic. Alle i Team Reach har en brændende vilje for at vejlede og hjælpe kunderne til at finde lige netop den løsning, der passer deres behov.Som ny kollega i Team Reach vil du opleve en tempofyldt hverdag og ikke to dage er ens. Omgangstonen er uformel og humorfyldt og fællesskabet er præget af, at I løfter i flok og at I sammen sikrer hinandens og teamets succes. Telefonen bliver din bedste ven og sammen med dine kollegaer, vil du levere ekstraordinære kundeoplevelser oplevelser, hvor kunderne får mere end de forventer intet mindre end WOW-oplevelser.Som Customer Care Sales Assistant i Team Reach, kommer du bl.a. til at: Ringe til potentielle nye kunder, som har taget en demo af programmet, for at afklare om de skal være en del af Visma e-conomic-familien Ringe ud til nye kunder og hjælpe dem i gang samt rådgive dem omkring hvilken løsning, der vil passe deres behov bedst muligt Kontakte eksisterende kunder med henblik på at rådgive om mulige tillægsmoduler til deres nuværende setup med WOW-servicen for øje Være med til at styrke samarbejdet på tværs af organisationen ved at indsamle viden fra kunderne og derved også sikre den fortsatte høje kundetilfredshed Din profilDu er af en af de nye Reach ere, hvis du: Er vindertypen der brænder for at sælge kunden det, der matcher deres behov Har mod på udfordringer, udvikling og bliver motiveret af målsætninger Har hjertet på det rette sted og motiveres af være en del af et unikt team og ikke er bleg for at byde ind med dine synspunkter og holdninger, med hensigt på at rykke teamet og forretningen Derudover lægger vi vægt på, at du: Kan skabe relationer med mennesker, du ikke kender Er serviceminded til fingerspidserne og kan identificere dig med Visma e-conomics værdier Har drive, dedikation og et stort smil, der kan mærkes igennem telefonen Meget gerne har erfaring fra lignende job med opsøgende eller udgående kundekontakt Teamet arbejder ud fra fælles mål, så den primære drivkraft for dig skal være, at medvirke til virksomhedens fortsatte vækst, den gode teamspirit og ikke mindst at have det sjovt, når du er på arbejde.Visma e-conomic tilbyderDer er tale om en fastansættelse med løbende opstart, når vi møder dig, som vi ikke kan undvære.Visma e-conomic vil gerne investere i dig og din udvikling og derfor ser vi gerne, at du kan se dig selv i stillingen på længere sigt og har lyst til at gøre karriere i virksomheden.Arbejdstiden ligger i tidsrummet kl. 8.30-16.30 mandag fredag. Løn efter kvalifikationer.Derudover tilbyder Visma e-conomic en hel række attraktive benefits betalt internet, personaleforening, sociale arrangementer og lækker kantineordning. ProcessenDen indledende del af rekrutteringsforløbet sker igennem Moment og derfor skal ansøgning og CV sendes via annoncen i linket her: https: job.moment.dk job-opslag?id 35258 Den videre proces sker i Visma e-conomic, som blandt andet byder på personlig samtale, testforløb og med-på-lyt hos en potentiel kommende kollega.11jobnet34966e65100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-21T00:00:000000https://job.moment.dk/job-opslag?id=352580EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3494107MOMENT A/S11Vester Farimagsgade 15, 5.1311København KDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent733974JobNet4965573496557310026-03-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=34966e65https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=34966e65https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=34966e65&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=34966e65&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgBrænder du for at blive Salgskonsulent?12008221Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361170177Tinanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330068892Kimo Consult søger Junior Sales Manager til KøbenhavnBasic Kimo Consult vækster og har store ambitioner. Derfor søger vi nu en Junior Sales Manager til at biddrage til den fortsatte vækst. Brænder du for salg både via mødebooking og personlige møder?Vil du være en del af en vækstvirksomhed?Har du kendskab til IT drift, support og hosting? Om jobbetDine arbejdsopgaver indebærer bl.a.: Identificering af potentielle kunder, mødebooking, Social Selling, afholdelse af kundemøder i samarbejde med IT-konsulenterne, tilbudsskrivning, indgåelse af kontrakter og pipeline management. Hvem er du?Vi forventer at du som person er udadvendt, fokuseret og resultatorienteret. Du vil i stillingen opleve stor selvstændighed og personligt ansvar, og det er derfor vigtigt, at du er stabil og motiveres af frihed under ansvar. Det er ligeledes afgørende, at du har et stort drive, og at du er i stand til at tænke langsigtet, dog uden at miste fokus på de kortsigtede resultater. Selvom du er selvstændig er det også vigtigt at du formår at kunne arbejde i teams og med tværfaglige projektopgaver.Kimo Consult er kendt og anerkendt for unik service og personlig relationer, dette skal du naturligvis kunne opretholde. Du besidder følgende kompetencer:Forstår pipeline management, og er hjemme i alle dets faserInteresserer dig for det danske erhvervsliv, og evner at sætte dig ind i vores kunders forretningEr selvkørendeHar flair for IT, og har en grundviden om servere, licenser, sikkerhed, netværk mv.Er en stærk kommunikator såvel internt som eksternt Du har erfaring med følgende:Opsøgende til BTB salg, CRM systemer, Office produkter, forhandling og pipeline management. Om Kimo ConsultKimo Consult er et IT firma der opererer i hele Storkøbenhavn.Vi startede op i 2008, men vi har været i branchen i snart 20 år, og har stor erfaring med alt inden for vores fag.Vi har i dag over 10 ansatte, og en stor kundekreds fordelt på hele landet, men primært i Storkøbenhavn.Vi arbejder med både store og små virksomheder, og vi lever af en hurtig responstid, samt god service til kunderne.Vi gør en dyd ud af at udføre vores arbejde korrekt, men bruger ikke kundens tid unødigt. Vi stræber efter altid at give den bedste service, samt den hurtigste responstid til vores kunder. Vi ønsker at alle vores kunder, ikke bare er tilfredse med os, men føler at de har fået det bedste af det bedste, når vi har hjulpet dem, uanset opgavens omfang Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Chef KonsulentKim Nymann Reilandkim@kimo.dk Telefon: 45 7026 0072 Send din ansøgning sammen med dit CV via knappen Send ansøgning . Vi afholder løbende samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at sende din ansøgning snarest muligt. Sælger Salgskonsulent Account Manager Se mere på vores ansøgersite: https: kimo.brandero.com
Kimo Consult vækster og har store ambitioner. Derfor søger vi nu en Junior Sales Manager til at biddrage til den fortsatte vækst.

Brænder du for salg både via mødebooking og personlige møder?
Vil du være en del af en vækstvirksomhed?
Har du kendskab til IT drift, support og hosting?

Om jobbet
Dine arbejdsopgaver indebærer bl.a.:

Identificering af potentielle kunder, mødebooking, Social Selling, afholdelse af kundemøder i samarbejde med IT-konsulenterne, tilbudsskrivning, indgåelse af kontrakter og pipeline management.

Hvem er du?
Vi forventer at du som person er udadvendt, fokuseret og resultatorienteret. Du vil i stillingen opleve stor selvstændighed og personligt ansvar, og det er derfor vigtigt, at du er stabil og motiveres af frihed under ansvar. Det er ligeledes afgørende, at du har et stort drive, og at du er i stand til at tænke langsigtet, dog uden at miste fokus på de kortsigtede resultater. Selvom du er selvstændig er det også vigtigt at du formår at kunne arbejde i teams og med tværfaglige projektopgaver.
Kimo Consult er kendt og anerkendt for unik service og personlig relationer, dette skal du naturligvis kunne opretholde.

Du besidder følgende kompetencer:
  • Forstår pipeline management, og er hjemme i alle dets faser
  • Interesserer dig for det danske erhvervsliv, og evner at sætte dig ind i vores kunders forretning
  • Er selvkørende
  • Har flair for IT, og har en grundviden om servere, licenser, sikkerhed, netværk mv.
  • Er en stærk kommunikator såvel internt som eksternt

Du har erfaring med følgende:
Opsøgende til BTB salg, CRM systemer, Office produkter, forhandling og pipeline management.

Om Kimo Consult
Kimo Consult er et IT firma der opererer i hele Storkøbenhavn.
Vi startede op i 2008, men vi har været i branchen i snart 20 år, og har stor erfaring med alt inden for vores fag.
Vi har i dag over 10 ansatte, og en stor kundekreds fordelt på hele landet, men primært i Storkøbenhavn.
Vi arbejder med både store og små virksomheder, og vi lever af en hurtig responstid, samt god service til kunderne.
Vi gør en dyd ud af at udføre vores arbejde korrekt, men bruger ikke kundens tid unødigt.
Vi stræber efter altid at give den bedste service, samt den hurtigste responstid til vores kunder. Vi ønsker at alle vores kunder, ikke bare er tilfredse med os, men føler at de har fået det bedste af det bedste, når vi har hjulpet dem, uanset opgavens omfang

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte;

Chef Konsulent
Kim Nymann Reiland
kim@kimo.dk

Telefon: +45 7026 0072

Send din ansøgning sammen med dit CV via knappen "Send ansøgning". Vi afholder løbende samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at sende din ansøgning snarest muligt.

Sælger Salgskonsulent Account Manager

Se mere på vores ansøgersite: https://kimo.brandero.com

ORS/Small/ccc35cf6_logo.pngKimo Consult ApSKøbenhavn V2019-08-06T16:01:13.5502019-09-09T00:00:00
330058946Studiejob som salgskonsulent i København 8 timer/ugeRobot Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent. HVEM ER VI? SAFE er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digitale sikkerhed gennem en overskuelig og nem løsning baseret på abonnement. OPGAVER VIL TYPISK VÆRE: Direkte salg til potentielle kunder Partneraftaler Opfølgning til kunder og partnere VI SØRGER FOR: Løbende salgstræning Produktuddannelse Fleksible arbejdstider Søde kollegaer VI FORVENTER, AT DU: Brænder for salg (erfaring ikke nødvendigt, men en fordel) Kan arbejde selvstændigt Er et godt menneske… JOBBET ER RELEVANT… For dig der brænder for salg. I praksis vil vi sammen med dig diskutere, hvilke konkrete opgaver du skal varetage, så det både bliver relevant for Safe og for dig i forhold til din uddannelsesbaggrund, erfaringer og ønsker. PRAKTISK INFO Jobbet foregår på Gothersgade 21, 2. sal, 1123 København K. Jobbet er med provision uden loft og med en garantiløn på 110 kr. i timen. Arbejdstiden er 8 timer om ugen. Send ansøgning og CV til: kontakt@wearesafe.dk mærket Salgskonsulent , så vi har det senest den 15. august 2019 kl. 12.00. Samtaler finder sted løbende. WAIT, WAIT THERE´S MORE! Safe er et unikt og socialt sted at arbejde. Gennem hele året er der sociale arrangementer, designet til at inspirere og ryste sammen, så vi kan forblive en arbejdsplads, man nyder at være på.

Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent.

HVEM ER VI?

SAFE er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digitale sikkerhed gennem en overskuelig og nem løsning baseret på abonnement.

OPGAVER VIL TYPISK VÆRE:

  • Direkte salg til potentielle kunder
  • Partneraftaler
  • Opfølgning til kunder og partnere

VI SØRGER FOR:

  • Løbende salgstræning
  • Produktuddannelse
  • Fleksible arbejdstider
  • Søde kollegaer

VI FORVENTER, AT DU:

  • Brænder for salg (erfaring ikke nødvendigt, men en fordel)
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Er et godt menneske…

JOBBET ER RELEVANT…

For dig der brænder for salg. I praksis vil vi sammen med dig diskutere, hvilke konkrete opgaver du skal varetage, så det både bliver relevant for Safe og for dig i forhold til din uddannelsesbaggrund, erfaringer og ønsker.

PRAKTISK INFO

Jobbet foregår på Gothersgade 21, 2. sal, 1123 København K. Jobbet er med provision uden loft og med en garantiløn på 110 kr. i timen. Arbejdstiden er 8 timer om ugen. Send ansøgning og CV til: kontakt@wearesafe.dk mærket ”Salgskonsulent”, så vi har det senest den 15. august 2019 kl. 12.00. Samtaler finder sted løbende.

WAIT, WAIT THERE´S MORE!

Safe er et unikt og socialt sted at arbejde. Gennem hele året er der sociale arrangementer, designet til at inspirere og ryste sammen, så vi kan forblive en arbejdsplads, man nyder at være på.

We are safe ApSKøbenhavn K2019-07-12T00:00:002019-08-30T00:00:00
330058257Salgskonsulent søges til MemoxRobot En sælger med hjertet på rette sted Vi er en privat, socialfaglig virksomhed, der har specialiseret sig indenfor blandt andet multietnisk familiebehandling. Vi udfører hver dag familiebehandlingsindsatser for kommuner rundt omkring i Danmark. Vi arbejder for mennesker og med mennesker, og derfor er det afgørende, at vores nye salgskonsulent identificerer sig med det sociale ansvar, vi føler, og den medmenneskelighed vi alle brænder så meget for. Selvfølgelig skal du være sælger med stort S. Derudover skal du også være et menneske med stor personlig integritet et menneske, der gør det, du siger et menneske med stærke etiske normer, som forstår den skrøbelighed, vi i dagligdagen arbejder med, og som altså har et rigtig fint indstillet moralsk kompas. Erfaring fra det socialfaglige miljø Det er virkelig ønskværdigt, hvis du har socialfaglig erfaring. Det er ikke så afgørende, hvordan du har erhvervet den, for i MEMOX hylder vi forskellighed. Vi arbejder med mange forskellige opgaver, som dog alle har det til fælles, at udgangspunktet er at hjælpe familier, børn og unge til bedre trivsel. Er du i tvivl om du har relevant erfaring, så besøg vores hjemmeside og se, om du kan være med til at styrke vores stærke faglige fællesskab. Imødekommende og interesseret Vores kunder bærer og tager et stort ansvar. Det er typisk de enheder i kommunerne, som tager sig af de borgere, der på en eller anden måde har behov hjælp og støtte i livet. Det kræver, at du som sælger er mere lyttende end du er talende, og at dem, der møder dig, i alle sammenhænge oplever dig positiv og anerkendende. Selvstændig og ansvarlig Du ved, at du kan sælge og du har prøvet det før. Du kan selvstændigt planlægge og gennemføre dine daglige salgsaktiviteter, og du kan identificere dig med at der er en snæver sammenhæng imellem det, du opnår, og det du gør . Din dagligdag kommer til at indeholde mange forskellige opgaver, men du kan regne med, at de væsentligste bliver: At opbygge og udbygge relationer med nye og eksisterende kunder At afholde rådgivningsmøder og sælge MEMOX produkter og ydelser At deltage i konferencer og andre faglige arrangementer, hvor vi møder vores kunder Har du, udover direkte salg, erfaring med offentlige og private udbud, vil det være en rigtig stor fordel for dig. Og os? Memox er en arbejdsplads, der er mærket af kompetente og ambitiøse medarbejdere, som ønsker at gøre en forskel for udsatte familier. I MEMOX er der både højt til loftet og højt tempo. Vi gør os hver dag umage for at skabe et trygt og tillidsfuldt arbejdsmiljø. Vi er et stærkt kollektiv med stor forskellighed og vi sætter en stærk trivsel i højsædet. Vi har det godt med hinanden, passer godt på hinanden og stiller store personlige og faglige krav til hinanden. Vi er båret af vores værdier som vi værner om og vi glæder os til at møde dig. Spørgsmål og ansøgning Vi indkalder løbende til samtaler og søger at ansætte en kandidat hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Memox på info@memox.dkEn sælger med hjertet på rette sted
Vi er en privat, socialfaglig virksomhed, der har specialiseret sig indenfor blandt andet multietnisk familiebehandling. Vi udfører hver dag familiebehandlingsindsatser for kommuner rundt omkring i Danmark. Vi arbejder for mennesker og med mennesker, og derfor er det afgørende, at vores nye salgskonsulent identificerer sig med det sociale ansvar, vi føler, og den medmenneskelighed vi alle brænder så meget for.

Selvfølgelig skal du være sælger med stort S. Derudover skal du også være et menneske med stor personlig integritet; et menneske, der gør det, du siger; et menneske med stærke etiske normer, som forstår den skrøbelighed, vi i dagligdagen arbejder med, og som altså har et rigtig fint indstillet moralsk kompas.

Erfaring fra det socialfaglige miljø
Det er virkelig ønskværdigt, hvis du har socialfaglig erfaring. Det er ikke så afgørende, hvordan du har erhvervet den, for i MEMOX hylder vi forskellighed. Vi arbejder med mange forskellige opgaver, som dog alle har det til fælles, at udgangspunktet er at hjælpe familier, børn og unge til bedre trivsel. Er du i tvivl om du har relevant erfaring, så besøg vores hjemmeside og se, om du kan være med til at styrke vores stærke faglige fællesskab.

Imødekommende og interesseret
Vores kunder bærer og tager et stort ansvar. Det er typisk de enheder i kommunerne, som tager sig af de borgere, der på en eller anden måde har behov hjælp og støtte i livet. Det kræver, at du som sælger er mere lyttende end du er talende, og at dem, der møder dig, i alle sammenhænge oplever dig positiv og anerkendende.

Selvstændig og ansvarlig
Du ved, at du kan sælge – og du har prøvet det før. Du kan selvstændigt planlægge og gennemføre dine daglige salgsaktiviteter, og du kan identificere dig med ”at der er en snæver sammenhæng imellem det, du opnår, og det du gør”. Din dagligdag kommer til at indeholde mange forskellige opgaver, men du kan regne med, at de væsentligste bliver:

  • At opbygge og udbygge relationer med nye og eksisterende kunder
  • At afholde rådgivningsmøder og sælge MEMOX’ produkter og ydelser
  • At deltage i konferencer og andre faglige arrangementer, hvor vi møder vores kunder
Har du, udover direkte salg, erfaring med offentlige og private udbud, vil det være en rigtig stor fordel for dig.

Og os?
Memox er en arbejdsplads, der er mærket af kompetente og ambitiøse medarbejdere, som ønsker at gøre en forskel for udsatte familier. I MEMOX er der både højt til loftet og højt tempo. Vi gør os hver dag umage for at skabe et trygt og tillidsfuldt arbejdsmiljø. Vi er et stærkt kollektiv med stor forskellighed og vi sætter en stærk trivsel i højsædet. Vi har det godt med hinanden, passer godt på hinanden og stiller store personlige og faglige krav til hinanden. Vi er båret af vores værdier som vi værner om – og vi glæder os til at møde dig.

Spørgsmål og ansøgning
Vi indkalder løbende til samtaler og søger at ansætte en kandidat hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Memox på info@memox.dk

Memox og Øresund Psykoterapi ApSKøbenhavn S2019-07-11T00:00:002019-08-30T00:00:00
330063433SalgskonsulentRobot Er du vild med både kunder og udfordringer og kan du generere salg, og skabe resultater gennem troværdighed og engagement og derved bidrage til, at vi fortsat leverer relevante løsninger til vores kunder? Til vores salgsteam, søger vi snarest muligt en salgskonsulent, der vil kontakte og vedligeholde de gode relationer til vores små og mellemstore erhvervskunder. Vores salgsorganisation er spredt over hele landet, men har base på Gammel Kongevej i København, hvor denne stilling også er placeret og hvor bl.a. også vores marketingafdeling holder til. Helt naturligt arbejder vi tæt sammen med rigtig mange dygtige kolleger på tværs af hele organisationen og ingen opgaver er for store eller for små, i bestræbelserne på at nå de bedste resultater sammen. Dine vigtigste arbejdsopgaver Ansvarlig for din egen kundeportefølje erhvervskunder. Proaktiv dialog gennem hele salgsprocessen primært på telefon. Sikrer at indgåede aftaler med kunden bliver implementeret. Sælger og rådgiver om finansiering, udstyr og tillægsydelser. Bidrager til at sikre Danmarks bedste service inden biludlejning. Rapportering af aktiviteter og salgsmål. Praktiske ad hoc-opgaver. Dine vigtigste faglige og personlige kvalifikationer Du har formentlig en merkantil uddannelse (minimum HHX eller lign.) og er naturligvis interesseret i biler og i at arbejde med kunder. Derudover forventer vi, at: Du elsker at tale med mennesker og kan brænde igennem på telefonen. Du har relevant erfaring fra tidligere jobs, og at skabe salg i verdensklasse er en selvfølge for dig. Du er åben, direkte i din attitude, serviceminded og god til at kommunikere med mange forskellige typer kunder. Du trives i et dynamisk miljø, hvor det forventes at du tager selvstændigt ansvar for dine opgaver og med din gode ordenssans sikrer du overholdelse af deadlines. Du arbejder ihærdigt for at sikre resultater. Du trives og motiveres af en arbejdsplads hvor samarbejde og engagement er i højsædet. Kørekort til personbil er et krav. Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og er god i Excel og Office pakken i øvrigt. Vi tilbyder Et job med en stor berøringsflade både internt og eksternt og med reference til Sales Manager Kristoffer Christiansen. Forskellige personalegoder samt løn efter kvalifikationer og dine resultater. Omgangstonen på tværs af organisationen er uformel og du vil snart føle dig hjemme i din nye rolle. Europcar Danmark og de tilhørende brands under NordCar Gruppen, er en del af Europcar Mobility Group. Du er velkommen til at læse mere om Europcar Danmark og vores værdier på https: www.europcar.dk Skal du med på vores hold? Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sales Manager Kristoffer Christiansen på 45 33 55 99 17. Dog ikke den 7. og 8. august samt 15. 19. august 2019. Send din ansøgning og CV via linket Søg stillingen . Bemærk, at vi kun behandler ansøgninger, der er modtaget via linket. Vi behandler ansøgningerne løbende, så du kan med fordel søge NU!Er du vild med både kunder og udfordringer og kan du generere salg, og skabe resultater gennem troværdighed og engagement og derved bidrage til, at vi fortsat leverer relevante løsninger til vores kunder?

Til vores salgsteam, søger vi snarest muligt en salgskonsulent, der vil kontakte og vedligeholde de gode relationer til vores små og mellemstore erhvervskunder.

Vores salgsorganisation er spredt over hele landet, men har base på Gammel Kongevej i København, hvor denne stilling også er placeret og hvor bl.a. også vores marketingafdeling holder til. Helt naturligt arbejder vi tæt sammen med rigtig mange dygtige kolleger på tværs af hele organisationen og ingen opgaver er for store eller for små, i bestræbelserne på at nå de bedste resultater – sammen.

Dine vigtigste arbejdsopgaver

  • Ansvarlig for din egen kundeportefølje – erhvervskunder.
  • Proaktiv dialog gennem hele salgsprocessen – primært på telefon.
  • Sikrer at indgåede aftaler med kunden bliver implementeret.
  • Sælger og rådgiver om finansiering, udstyr og tillægsydelser.
  • Bidrager til at sikre Danmarks bedste service inden biludlejning.
  • Rapportering af aktiviteter og salgsmål.
  • Praktiske ad hoc-opgaver.
Dine vigtigste faglige og personlige kvalifikationer
Du har formentlig en merkantil uddannelse (minimum HHX eller lign.) og er naturligvis interesseret i biler og i at arbejde med kunder. Derudover forventer vi, at:


  • Du elsker at tale med mennesker og kan brænde igennem på telefonen.
  • Du har relevant erfaring fra tidligere jobs, og at skabe salg i verdensklasse er en selvfølge for dig.
  • Du er åben, direkte i din attitude, serviceminded og god til at kommunikere med mange forskellige typer kunder.
  • Du trives i et dynamisk miljø, hvor det forventes at du tager selvstændigt ansvar for dine opgaver og med din gode ordenssans sikrer du overholdelse af deadlines.
  • Du arbejder ihærdigt for at sikre resultater.
  • Du trives og motiveres af en arbejdsplads hvor samarbejde og engagement er i højsædet.
  • Kørekort til personbil er et krav.
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og er god i Excel og Office pakken i øvrigt.
Vi tilbyder
Et job med en stor berøringsflade både internt og eksternt og med reference til Sales Manager Kristoffer Christiansen. Forskellige personalegoder samt løn efter kvalifikationer og dine resultater. Omgangstonen på tværs af organisationen er uformel og du vil snart føle dig hjemme i din nye rolle.

Europcar Danmark og de tilhørende brands under NordCar Gruppen, er en del af Europcar Mobility Group. Du er velkommen til at læse mere om Europcar Danmark og vores værdier på https://www.europcar.dk/

Skal du med på vores hold?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sales Manager Kristoffer Christiansen på +45 33 55 99 17. Dog ikke den 7. og 8. august samt 15. – 19. august 2019.

Send din ansøgning og CV via linket ’Søg stillingen’. Bemærk, at vi kun behandler ansøgninger, der er modtaget via linket. Vi behandler ansøgningerne løbende, så du kan med fordel søge NU!


Europcar København VKøbenhavn V2019-07-24T00:00:002019-08-18T00:00:00
330065688Teknisk Maskinsælger/ Salgskonsulent med Teknisk baggrundRobot Info: Danish English is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Danish English Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: Minimum 3 years of professional experience required Work Supply søger på vegne af vores kunde (International Maskinvirksomhed) en Teknisk Maskinsælger Salgskonsulent med Teknisk baggrund Teknisk Salgsingeniør til B2B-marked i Danmark, som du kan tøffe rundt i firmabil. Om dig: Du er en kombineret farmer og hunter type, der trives i et hurtigt arbejdsmiljø, og du besidder nedenstående færdigheder: Du har en stærk teknisk baggrund som maskiningeniør, procesingeniør, maskinmester el. lign. Vant til teknisk rådgivning og udarbejde tilbud Vant til store salgsprojekter Du har minimum 3 års erfaring som sælger (Maskinsalg, hydraulik pumper og eller andre tekniske komponenter) Kandidater tages kun i betragtning til jobbet såfremt du: Minimum har 3 års erfaring som teknisk sælger. Hvad enten det er maskinsalg, hydraulik pumper og eller andre tekniske komponenter Firmaet tilbyder dig at blive en del af en velfungerende organisation med konstant fokus på udvikling både af forretningen og på det faglige plan. Løn fastsættes efter kvalifikationer. Stillingen er en fuldtidsstilling og hovedkontoret ligger i København men der vil være mulighed for at arbejde hjemmefra evt. hjemmekontor. http: worksupply.dk jobs teknisk-maskinsaelger-salgskonsulent-teknisk-baggrund-salgsingenioer Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 1950)

Info: Danish & English is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Language: Danish & English

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: Minimum 3 years of professional experience required

Work Supply søger på vegne af vores kunde (International Maskinvirksomhed) en Teknisk Maskinsælger/ Salgskonsulent med Teknisk baggrund / Teknisk Salgsingeniør til B2B-marked i Danmark, som du kan tøffe rundt i firmabil.

Om dig:

Du er en kombineret ”farmer” og ”hunter” type, der trives i et hurtigt arbejdsmiljø, og du besidder nedenstående færdigheder: 

  • Du har en stærk teknisk baggrund som maskiningeniør, procesingeniør, maskinmester el. lign.
  • Vant til teknisk rådgivning og udarbejde tilbud
  • Vant til store salgsprojekter
  • Du har minimum 3 års erfaring som sælger (Maskinsalg, hydraulik/pumper og eller andre tekniske komponenter) 

Kandidater tages kun i betragtning til jobbet såfremt du: Minimum har 3 års erfaring som teknisk sælger.  Hvad enten det er maskinsalg, hydraulik/pumper og eller andre tekniske komponenter

Firmaet tilbyder dig at blive en del af en velfungerende organisation med konstant fokus på udvikling – både af forretningen og på det faglige plan.

Løn fastsættes efter kvalifikationer.

Stillingen er en fuldtidsstilling og hovedkontoret ligger i København men der vil være mulighed for at arbejde hjemmefra evt. hjemmekontor.

http://worksupply.dk/jobs/teknisk-maskinsaelger-salgskonsulent-teknisk-baggrund-salgsingenioer/

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 1950)

Work Supply IVSKøbenhavn V2019-07-30T00:00:002019-09-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kimo Consult søger Junior Sales Manager til København

Kimo Consult ApS

København V
Kimo Consult vækster og har store ambitioner. Derfor søger vi nu en Junior Sales Manager til at biddrage til den fortsatte vækst. Brænder du for salg både via mødebooking og personlige møder?Vil du være en del af en vækstvirksomhed?Har du kendskab t...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:9. september 2019

Studiejob som salgskonsulent i København 8 timer/uge

We are safe ApS

København K
Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent. HVEM ER VI? SAFE er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digit...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Salgskonsulent søges til Memox

Memox og Øresund Psykoterapi ApS

København S
En sælger med hjertet på rette sted Vi er en privat, socialfaglig virksomhed, der har specialiseret sig indenfor blandt andet multietnisk familiebehandling. Vi udfører hver dag familiebehandlingsindsatser for kommuner rundt omkring i Danmark. Vi arb...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Salgskonsulent

Europcar København V

København V
Er du vild med både kunder og udfordringer og kan du generere salg, og skabe resultater gennem troværdighed og engagement og derved bidrage til, at vi fortsat leverer relevante løsninger til vores kunder? Til vores salgsteam, søger vi snarest muligt...
Indrykket:24. juli 2019
Udløbsdato:18. august 2019

Teknisk Maskinsælger/ Salgskonsulent med Teknisk baggrund

Work Supply IVS

København V
Info: Danish English is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Danish English Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: Minimum 3 years of professional experience...
Indrykket:30. juli 2019
Udløbsdato:23. september 2019