Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgstekniker

Kan du rådgive og sælge tekniske løsninger indenfor værktøjer til spåntagende bearbejdning?

Virksomhed:
AVN Teknik er en del af AVN Gruppen, der består af 5 forskellige datterselskaber, som arbejder i hver sit forretningsområde. AVN Teknik repræsenterer over 60 internationale værktøjsproducenter og leverandører, og leverer et bredt sortiment af værktøjer, som anvendes i dansk industri herunder spåntagende værktøjer, lineære føringer, aktuatorer, glide screws, high torque tools, nitter, håndværktøj, skære- og slibeskiver og vliesbånd og meget mere. AVN Teknik har i dag 30 dedikerede medarbejdere, der giver rådgivning omkring anvendelse af tekniske værktøjer og løsninger, som kan optimere produktionen. Erfaring, kombineret med teknisk viden, giver os de bedste forudsætninger for at finde det helt rigtige værktøj til enhver opgave. Læs mere om virksomheden på www.avn.dk

Jobbet:

AVN Teknik søger en spåntagende salgstekniker.
Du bliver en del af en dynamisk og professionel organisation, som består af dygtige og erfarne folk, som alle bidrager til salgsprocessen. Din opgave bliver at sælge Walters brede pallette, af spåntagende værktøjer til drejning, gevind, boring og fræsning mv., til kunder i metalindustrien. Du vil overtage en eksisterende kundebase, som skal videreudvikles. Det forventes også, at du kan identificere nye kundemuligheder og udvikle salget.

Formidling til kunderne sker på et højt teknisk og kommercielt niveau, hvor du evner at komme med produktivitetsforbedrende løsningsforslag til kunden. Derfor kræver jobbet en dygtig teknisk profil, som kan rådgive og formidle tekniske løsninger, der dækker kundernes behov. Du skal være i stand til at kunne skabe tætte relationer og yde rådgivning og service, så kunden ser dig som sin primære sparrings- og samarbejdspartner. Salgsdistriktet dækker hele Midt- og Nordjylland og du arbejder med udgangspunkt fra din bopæl.

Faglige kompetencer:

Du har en teknisk/kommerciel baggrund og erfaring med salg, kundekontakt og service - til kunder i metalindustrien - gerne fra lignende stilling. Du har en uddannelse som værktøjsmager, industritekniker (maskinarbejder) gerne suppleret med en mellemteknisk uddannelse som produktionsteknolog. Du har erfaring med tekniske produkter og vil være i stand til at vejlede kunderne omkring løsninger, som kan optimere den spåntagende proces. Du forstår også at anvende produktegenskaber og økonomisk argumentation i salgsarbejdet, og du kommunikerer ubesværet på flere niveauer i virksomhedens organisation. Du er naturlig bruger af IT som arbejdsredskab. Office-pakken er et integreret værktøj i din dagligdag, og du taler et fornuftigt engelsk.

Personlige kompetencer:

Du har et stort drive, og du udviser altid et højt engagement og tager 100% ejerskab på en opgave. Du er i stand til at arbejde selvstændigt og har flere års personlig erfaring med lignende opgaver. Du er proaktiv og resultatorienteret. Dit overblik sikrer, at du hele tiden er bevidst om, i hvilken retning dine projekter bevæger sig hen i bestræbelserne på at nå de opstillede mål. Du er ærlig og står ved dine holdninger. Du er samtidig også rummelig og evner at involvere andre. Du arbejder bedst med struktur, fordi det giver dig de bedste resultater.

Virksomheden tilbyder:

Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk virksomhed, hvor du får stor indflydelse på dit job og mulighed for at præge virksomhedens udvikling i det nordlige Danmark. Du vil blive grundigt uddannet i produktprogrammet og få vejledning og støtte fra kompetente kolleger, ligesom løbende ekstra uddannelse må forventes. Lønpakken indebærer fast løn + fri bil, fri telefon, sundhedsforsikring og pension mv. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048256Phoenix-6af031fd12019-06-25T00:00:00Salgstekniker

Kan du rådgive og sælge tekniske løsninger indenfor værktøjer til spåntagende bearbejdning?

Virksomhed:
AVN Teknik er en del af AVN Gruppen, der består af 5 forskellige datterselskaber, som arbejder i hver sit forretningsområde. AVN Teknik repræsenterer over 60 internationale værktøjsproducenter og leverandører, og leverer et bredt sortiment af værktøjer, som anvendes i dansk industri herunder spåntagende værktøjer, lineære føringer, aktuatorer, glide screws, high torque tools, nitter, håndværktøj, skære- og slibeskiver og vliesbånd og meget mere. AVN Teknik har i dag 30 dedikerede medarbejdere, der giver rådgivning omkring anvendelse af tekniske værktøjer og løsninger, som kan optimere produktionen. Erfaring, kombineret med teknisk viden, giver os de bedste forudsætninger for at finde det helt rigtige værktøj til enhver opgave. Læs mere om virksomheden på www.avn.dk

Jobbet:

AVN Teknik søger en spåntagende salgstekniker.
Du bliver en del af en dynamisk og professionel organisation, som består af dygtige og erfarne folk, som alle bidrager til salgsprocessen. Din opgave bliver at sælge Walters brede pallette, af spåntagende værktøjer til drejning, gevind, boring og fræsning mv., til kunder i metalindustrien. Du vil overtage en eksisterende kundebase, som skal videreudvikles. Det forventes også, at du kan identificere nye kundemuligheder og udvikle salget.

Formidling til kunderne sker på et højt teknisk og kommercielt niveau, hvor du evner at komme med produktivitetsforbedrende løsningsforslag til kunden. Derfor kræver jobbet en dygtig teknisk profil, som kan rådgive og formidle tekniske løsninger, der dækker kundernes behov. Du skal være i stand til at kunne skabe tætte relationer og yde rådgivning og service, så kunden ser dig som sin primære sparrings- og samarbejdspartner. Salgsdistriktet dækker hele Midt- og Nordjylland og du arbejder med udgangspunkt fra din bopæl.

Faglige kompetencer:

Du har en teknisk/kommerciel baggrund og erfaring med salg, kundekontakt og service - til kunder i metalindustrien - gerne fra lignende stilling. Du har en uddannelse som værktøjsmager, industritekniker (maskinarbejder) gerne suppleret med en mellemteknisk uddannelse som produktionsteknolog. Du har erfaring med tekniske produkter og vil være i stand til at vejlede kunderne omkring løsninger, som kan optimere den spåntagende proces. Du forstår også at anvende produktegenskaber og økonomisk argumentation i salgsarbejdet, og du kommunikerer ubesværet på flere niveauer i virksomhedens organisation. Du er naturlig bruger af IT som arbejdsredskab. Office-pakken er et integreret værktøj i din dagligdag, og du taler et fornuftigt engelsk.

Personlige kompetencer:

Du har et stort drive, og du udviser altid et højt engagement og tager 100% ejerskab på en opgave. Du er i stand til at arbejde selvstændigt og har flere års personlig erfaring med lignende opgaver. Du er proaktiv og resultatorienteret. Dit overblik sikrer, at du hele tiden er bevidst om, i hvilken retning dine projekter bevæger sig hen i bestræbelserne på at nå de opstillede mål. Du er ærlig og står ved dine holdninger. Du er samtidig også rummelig og evner at involvere andre. Du arbejder bedst med struktur, fordi det giver dig de bedste resultater.

Virksomheden tilbyder:

Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk virksomhed, hvor du får stor indflydelse på dit job og mulighed for at præge virksomhedens udvikling i det nordlige Danmark. Du vil blive grundigt uddannet i produktprogrammet og få vejledning og støtte fra kompetente kolleger, ligesom løbende ekstra uddannelse må forventes. Lønpakken indebærer fast løn + fri bil, fri telefon, sundhedsforsikring og pension mv. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk

2019-08-20T00:51:22.270 Kan du rådgive og sælge tekniske løsninger indenfor værktøjer til spåntagende bearbejdning? Virksomhed: AVN Teknik er en del af AVN Gruppen, der består af 5 forskellige datterselskaber, som arbejder i hver sit forretningsområde. AVN Teknik repræsenterer over 60 internationale værktøjsproducenter og leverandører, og leverer et bredt sortiment af værktøjer, som anvendes i dansk industri herunder spåntagende værktøjer, lineære føringer, aktuatorer, glide screws, high torque tools, nitter, håndværktøj, skære- og slibeskiver og vliesbånd og meget mere. AVN Teknik har i dag 30 dedikerede medarbejdere, der giver rådgivning omkring anvendelse af tekniske værktøjer og løsninger, som kan optimere produktionen. Erfaring, kombineret med teknisk viden, giver os de bedste forudsætninger for at finde det helt rigtige værktøj til enhver opgave. Læs mere om virksomheden på www.avn.dk Jobbet: AVN Teknik søger en spåntagende salgstekniker. Du bliver en del af en dynamisk og professionel organisation, som består af dygtige og erfarne folk, som alle bidrager til salgsprocessen. Din opgave bliver at sælge Walters brede pallette, af spåntagende værktøjer til drejning, gevind, boring og fræsning mv., til kunder i metalindustrien. Du vil overtage en eksisterende kundebase, som skal videreudvikles. Det forventes også, at du kan identificere nye kundemuligheder og udvikle salget. Formidling til kunderne sker på et højt teknisk og kommercielt niveau, hvor du evner at komme med produktivitetsforbedrende løsningsforslag til kunden. Derfor kræver jobbet en dygtig teknisk profil, som kan rådgive og formidle tekniske løsninger, der dækker kundernes behov. Du skal være i stand til at kunne skabe tætte relationer og yde rådgivning og service, så kunden ser dig som sin primære sparrings- og samarbejdspartner. Salgsdistriktet dækker hele Midt- og Nordjylland og du arbejder med udgangspunkt fra din bopæl. Faglige kompetencer: Du har en teknisk kommerciel baggrund og erfaring med salg, kundekontakt og service - til kunder i metalindustrien - gerne fra lignende stilling. Du har en uddannelse som værktøjsmager, industritekniker (maskinarbejder) gerne suppleret med en mellemteknisk uddannelse som produktionsteknolog. Du har erfaring med tekniske produkter og vil være i stand til at vejlede kunderne omkring løsninger, som kan optimere den spåntagende proces. Du forstår også at anvende produktegenskaber og økonomisk argumentation i salgsarbejdet, og du kommunikerer ubesværet på flere niveauer i virksomhedens organisation. Du er naturlig bruger af IT som arbejdsredskab. Office-pakken er et integreret værktøj i din dagligdag, og du taler et fornuftigt engelsk. Personlige kompetencer: Du har et stort drive, og du udviser altid et højt engagement og tager 100 ejerskab på en opgave. Du er i stand til at arbejde selvstændigt og har flere års personlig erfaring med lignende opgaver. Du er proaktiv og resultatorienteret. Dit overblik sikrer, at du hele tiden er bevidst om, i hvilken retning dine projekter bevæger sig hen i bestræbelserne på at nå de opstillede mål. Du er ærlig og står ved dine holdninger. Du er samtidig også rummelig og evner at involvere andre. Du arbejder bedst med struktur, fordi det giver dig de bedste resultater. Virksomheden tilbyder: Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk virksomhed, hvor du får stor indflydelse på dit job og mulighed for at præge virksomhedens udvikling i det nordlige Danmark. Du vil blive grundigt uddannet i produktprogrammet og få vejledning og støtte fra kompetente kolleger, ligesom løbende ekstra uddannelse må forventes. Lønpakken indebærer fast løn fri bil, fri telefon, sundhedsforsikring og pension mv. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk11jobnet6af031fd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-19T00:00:000000http://erhr.dk/for-kandidater/ledige-jobs/226750EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3551670Effektiv Rekruttering11xxx8600SilkeborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782586JobNet5008854500885410024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6af031fdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6af031fdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6af031fd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6af031fd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgSalgstekniker12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362122287noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330121582Digital salgskonsulentProfile Skive Folkeblad søger en dynamisk og stærk digital salgskonsulent til mediehusets annonceafdeling Du får som hovedopgave at videreudvikle og forstærke det digitale forretningsområde på Skive Folkeblad. Du skal hjælpe annoncører med at få flere kunder i butikken gennem en optimeret digital markedsføring. Du vil få hovedansvaret for den digitale salgsindsats og skal samarbejde med kolleger om digitalt salg. Du skal have stor interesse for og viden om annoncering på sociale medier, kende til betydningen af clickable ads, advertorials og native markedsføring, stå for onlinekampagner og annoncesalg til skivefolkeblad.dk, være klar til at gå forrest i forhold til kolleger i digitale fremstød og være kontaktperson i bladhusets samarbejde på det digitale område med Mediehusene Midtjylland. Du refererer til bladhusets marketingchef og samarbejder også med web-redaktionen. Du bliver med reference til marketingchef og direktion budgetansvarlig for det digitale salgsområde. Du bliver superbruger på systemer, og du samarbejder med bladhusets IT-ansvarlige om tekniske løsninger. Der vil som nævnt primært blive tale om salg på digitale platforme, men printsalgs-aktiviteter vil også forekomme. Du bliver en del af et ambitiøst salgsteam på Skive Folkeblad. Det er et team, som opmuntrer hinanden med faglig sparring og opbakning. Vi forventer: At du har en relevant salgsbaggrund, og har vist gode resultater på det digitale område. At du har stor indsigt i digitale annonceprodukter og har stor faglig nysgerrighed. At du er udadvendt og fuld af gå på mod ledsaget af et godt humør. At du er en selvstarter, der kan finde nye salgsmuligheder. At du er stærk i samarbejdet med kolleger. At du har kørekort og kan stille bil til rådighed. Har vi vakt din interesse, så skriv en ansøgning. Fortæl os, hvorfor dette job er noget for dig, og hvorfor du vil være den rigtige profil for os. Forventet starttidspunkt 1. januar 2020 eller senest 1. februar. Vi indkalder løbende til samtaler. Yderligere spørgsmål: Kontakt marketingchef Peter Ellebæk (96153352 pe@skivefolkeblad.dk ) eller chefredaktør direktør Ole Dall (20333411, od@skivefolkeblad.dk ). Ansøgning sendes til: od@skivefolkeblad.dk senest 25. november 2019.

Skive Folkeblad søger en dynamisk og stærk digital salgskonsulent til mediehusets annonceafdeling

Du får som hovedopgave at videreudvikle og forstærke det digitale forretningsområde på Skive Folkeblad. Du skal hjælpe annoncører med at få flere kunder i butikken gennem en optimeret digital markedsføring.

Du vil få hovedansvaret for den digitale salgsindsats og skal samarbejde med kolleger om digitalt salg. Du skal have stor interesse for og viden om annoncering på sociale medier, kende til betydningen af clickable ads, advertorials og native markedsføring, stå for onlinekampagner og annoncesalg til skivefolkeblad.dk, være klar til at gå forrest i forhold til kolleger i digitale fremstød og være kontaktperson i bladhusets samarbejde på det digitale område med Mediehusene Midtjylland.

Du refererer til bladhusets marketingchef og samarbejder også med web-redaktionen. Du bliver med reference til marketingchef og direktion budgetansvarlig for det digitale salgsområde.

Du bliver superbruger på systemer, og du samarbejder med bladhusets IT-ansvarlige om tekniske løsninger.

Der vil som nævnt primært blive tale om salg på digitale platforme, men printsalgs-aktiviteter vil også forekomme. Du bliver en del af et ambitiøst salgsteam på Skive Folkeblad.

Det er et team, som opmuntrer hinanden med  faglig sparring og opbakning.

Vi forventer:

  • At du har en relevant salgsbaggrund, og har vist gode resultater på det digitale område.

  • At du har stor indsigt i digitale annonceprodukter og har stor faglig nysgerrighed.

  • At du er udadvendt og fuld af gå på mod ledsaget af et godt humør.

  • At du er en selvstarter, der kan finde nye salgsmuligheder.

  • At du er stærk i samarbejdet med kolleger.

  • At du har kørekort og kan stille bil til rådighed.

Har vi vakt din interesse, så skriv en ansøgning. Fortæl os, hvorfor dette job er noget for dig, og hvorfor du vil være den rigtige profil for os. Forventet starttidspunkt 1. januar 2020 eller senest 1. februar. Vi indkalder løbende til samtaler.

Yderligere spørgsmål: Kontakt marketingchef Peter Ellebæk (96153352 pe@skivefolkeblad.dk ) eller chefredaktør/direktør Ole Dall (20333411, od@skivefolkeblad.dk ).

Ansøgning sendes til: od@skivefolkeblad.dk  senest 25. november 2019.

ORS/Small/80b30f2d_logo.jpegSkive FolkebladSkive2019-11-08T17:01:10.6532019-11-24T00:00:00
330103597Area Sales ManagerRobot Moderne industrivirksomhed ved Aarhus søger Area Sales Manager Brænder du for salg og gør udfordringer blot din hverdag mere interessant? Kan du identificere dig med vores værdigrundlag kvalitet i alt hvad vi gør ?, så er du måske vores nye Area Sales Manager. Vi tilbyder: Et udadvendt job i en dynamisk og succesfuld industrivirksomhed, hvor BtB kunder forventer salg og rådgivning af løsninger i verdensklasse indenfor såvel teknik, kvalitet og logistik. Vi arbejder i et uformelt og kreativt miljø, hvor vi værdsætter din åbenhed og ansvarsfølelse overfor såvel kunder som kollegaer. Dit job: Du får en central rolle i at vækste vores forretningssegment Stantræk Sourcing, som tilbyder vores kunder alle typer metal- og plastemner inklusiv box build løsninger fra vores udvalgte samarbejdspartnere i Kina. Processerne kan være alt fra 3D-printede, metalstøbte, trykstøbte, sprøjtestøbte, ekstruderede og CNC-bearbejdede emner. Du vil referere organisatorisk til vores adm. direktør, men du vil have den daglige kontakt til vores sourcing team og Sourcing Manager Carsten Toft. Din kontaktflade er derfor stor eksternt som internt og du fungerer som kvalificeret sparringspartner for vores kunder og øvrige organisation. Dine primære arbejdsopgaver er: Identificering af potentielle nye kunder ifa. desk-research og netværk. Kanvas og mødebooking. Afholdelse af præsentationsmøder såvel internt som eksternt. Tilbudsgivning samt opfølgning. Din profil: Du har solid erfaring fra industrien og gerne en relevant teknisk og kommerciel overbygning Som person har du et brændende salgs-DNA og mestrer en charmerende og troværdig stil. Fleksibilitet er et nøgleord og du forstår dig på hele værdikæden, fra den første kundekontakt til endelig kvalitetssikring af den løbende produktion. Selvdisciplin og struktur er tilgangen til dit arbejde og du trives med en kort og klar rapportering. Du kan kommunikere mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk. Vil du vide mere? Adm. direktør Morten Petri Lauritsen står meget gerne til rådighed på telefon 40 60 52 85 hvis du har spørgsmål til stillingen. Eller læs om Stantræk på www.stantraek.com da. Ved du allerede nu, at du vil være vores nye kollega? Send din ansøgning og relevante bilag job@stantraek.dk Vi venter gerne tålmodigt på den rigtige kandidat og har derfor ingen svarfrist. Vi behandler ansøgninger løbende. Vi glæder os til at høre fra dig!

Moderne industrivirksomhed ved Aarhus søger Area Sales Manager

 

Brænder du for salg og gør udfordringer blot din hverdag mere interessant?

Kan du identificere dig med vores værdigrundlag ”kvalitet i alt hvad vi gør”?,

 

så er du måske vores nye Area Sales Manager.

 

Vi tilbyder:

Et udadvendt job i en dynamisk og succesfuld industrivirksomhed, hvor BtB kunder forventer salg og rådgivning af løsninger i verdensklasse indenfor såvel teknik, kvalitet og logistik.

Vi arbejder i et uformelt og kreativt miljø, hvor vi værdsætter din åbenhed og ansvarsfølelse overfor såvel kunder som kollegaer.

 

Dit job:

Du får en central rolle i at vækste vores forretningssegment Stantræk Sourcing, som tilbyder vores kunder alle typer metal- og plastemner inklusiv box build løsninger fra vores udvalgte samarbejdspartnere i Kina.

Processerne kan være alt fra 3D-printede, metalstøbte, trykstøbte, sprøjtestøbte, ekstruderede og CNC-bearbejdede emner.

Du vil referere organisatorisk til vores adm. direktør, men du vil have den daglige kontakt til vores sourcing team og Sourcing Manager – Carsten Toft.

Din kontaktflade er derfor stor – eksternt som internt – og du fungerer som kvalificeret sparringspartner for vores kunder og øvrige organisation.

 

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Identificering af potentielle nye kunder ifa. desk-research og netværk.
  • Kanvas og mødebooking.
  • Afholdelse af præsentationsmøder såvel internt som eksternt.
  • Tilbudsgivning samt opfølgning.
  •  

Din profil:

  • Du har solid erfaring fra industrien og gerne en relevant teknisk og kommerciel overbygning
  • Som person har du et brændende salgs-DNA og mestrer en charmerende og troværdig stil.
  • Fleksibilitet er et nøgleord og du forstår dig på hele værdikæden, fra den første kundekontakt til endelig kvalitetssikring af den løbende produktion.
  • Selvdisciplin og struktur er tilgangen til dit arbejde og du trives med en kort og klar rapportering.
  • Du kan kommunikere mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk.

 

Vil du vide mere?

Adm. direktør Morten Petri Lauritsen står meget gerne til rådighed på telefon 40 60 52 85 hvis du har spørgsmål til stillingen. Eller læs om Stantræk på www.stantraek.com/da.

 

Ved du allerede nu, at du vil være vores nye kollega?

Send din ansøgning og relevante bilag job@stantraek.dk Vi venter gerne tålmodigt på den rigtige kandidat og har derfor ingen svarfrist. Vi behandler ansøgninger løbende. Vi glæder os til at høre fra dig!

A/S STANTRÆKLystrup2019-10-09T00:00:002019-12-02T00:00:00
330108803Leder du efter det ideelle seniorjob? Vi søger den ideelle phoner til alsidig opgaveRobot Så skal du ikke lede længere. Som phoner hos os kan du tjene penge hjemme fra, eller mens du befinder dig i udlandet, og du bestemmer selv, hvornår dine timer skal ligge. Det ideelle job til dig, der vil have en uafhængig hverdag Har du længe søgt efter et seniorjob, men har du endnu ikke fundet det helt rigtige? Og drømmer du om en hverdag med frihed under ansvar, hvor du kan rejse som du vil og planlægge din egen hverdag, mens du tjener penge? Så er jobbet som phoner for os det helt rigtige for dig. Du kommer til at ringe ud til forbrugere med henblik på at indhente pensionsanalyser, og via et manuskript og spørgeskema skal du sørge for at indhente de nødvendige informationer. Vi vægter dine evner til at kommunikere over telefonen højere end din faglige baggrund, og vi kræver ingen tidligere erfaring. Du kan arbejde som phoner for os, uanset hvor du befinder dig. Det eneste, vi kræver af dig, er, at du har adgang til en computer, et headset samt internetadgang. Oplæring og løbende coaching Vi sørger for, at du vil blive oplært grundigt, således at du er klar til at stå på egne ben, når du skal foretage dine opkald. Oplæringen består blandt andet i, at du kommer med på lyt under en masse opkald, hvor du vil modtage sparring og vejledning, således at du bliver bedst klædt på til at varetage opgaven. En vigtig del af vores virksomhed er, at vi vil give vores medarbejdere de bedste forudsætninger for at udføre deres arbejde. Derfor lytter vi løbende opkald igennem med henblik på at styrke dine kommunikative evner. Vi tilbyder også coaching og vejledning, hvis du har brug for gode råd til at blive knivskarp over telefonen. Vi tilbyder frihed under ansvar og en fleksibel arbejdsplads Hos os kommer du til at arbejde hjemmefra. Det betyder, at du kan passe dit arbejde, uanset hvor i verden du befinder dig. Tag computeren med til varme himmelstrøg, i sommerhuset eller et helt tredje sted det er helt op til dig. Stillingen lyder på 37 timer om ugen. Du bestemmer selv, hvornår du vil arbejde, så længe det er mellem klokken 08.00-16.00 på hverdage og mellem klokken 10-16 om lørdagen. Det forventer vi af dig: Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret Du skal kunne disponere over din tid Du skal kunne føre en samtale ubesværet over telefonen.

Så skal du ikke lede længere. Som phoner hos os kan du tjene penge hjemme fra, eller mens du befinder dig i udlandet, og du bestemmer selv, hvornår dine timer skal ligge.

Det ideelle job til dig, der vil have en uafhængig hverdag

Har du længe søgt efter et seniorjob, men har du endnu ikke fundet det helt rigtige? Og drømmer du om en hverdag med frihed under ansvar, hvor du kan rejse som du vil og planlægge din egen hverdag, mens du tjener penge? Så er jobbet som phoner for os det helt rigtige for dig.

Du kommer til at ringe ud til forbrugere med henblik på at indhente pensionsanalyser, og via et manuskript og spørgeskema skal du sørge for at indhente de nødvendige informationer. Vi vægter dine evner til at kommunikere over telefonen højere end din faglige baggrund, og vi kræver ingen tidligere erfaring. 

Du kan arbejde som phoner for os, uanset hvor du befinder dig. Det eneste, vi kræver af dig, er, at du har adgang til en computer, et headset samt internetadgang.

 

Oplæring og løbende coaching

Vi sørger for, at du vil blive oplært grundigt, således at du er klar til at stå på egne ben, når du skal foretage dine opkald. Oplæringen består blandt andet i, at du kommer med på lyt under en masse opkald, hvor du vil modtage sparring og vejledning, således at du bliver bedst klædt på til at varetage opgaven.   

En vigtig del af vores virksomhed er, at vi vil give vores medarbejdere de bedste forudsætninger for at udføre deres arbejde. Derfor lytter vi løbende opkald igennem med henblik på at styrke dine kommunikative evner. Vi tilbyder også coaching og vejledning, hvis du har brug for gode råd til at blive knivskarp over telefonen.

 

Vi tilbyder frihed under ansvar og en fleksibel arbejdsplads

Hos os kommer du til at arbejde hjemmefra. Det betyder, at du kan passe dit arbejde, uanset hvor i verden du befinder dig. Tag computeren med til varme himmelstrøg, i sommerhuset eller et helt tredje sted – det er helt op til dig.

Stillingen lyder på 37 timer om ugen. Du bestemmer selv, hvornår du vil arbejde, så længe det er mellem klokken 08.00-16.00 på hverdage og mellem klokken 10-16 om lørdagen.

 

Det forventer vi af dig:

  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret
  • Du skal kunne disponere over din tid
  • Du skal kunne føre en samtale ubesværet over telefonen.
SØREN LYKKE JENSEN HOLDING ApSHorsens2019-10-18T00:00:002019-12-11T00:00:00
330108384Ambitiøs og kommunikativ stærk medarbejder søgesRobot Har du talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at tjene penge hjemme fra? Så er dette job lige noget for dig. Vi søger dygtige phonere, der skal være med til at løfte virksomhedens mange opgaver. En god kommunikation er vejen frem Elsker du at tale i telefon? Ved du, hvordan du skaber en god dialog? Og drømmer du om at arbejde hjemmefra? Så er det måske lige dig, vi leder efter. Som phoner hos os bliver det din opgave at ringe ud til virksomheder med henblik på at gøre dem mere grønne, og du har mulighed for at arbejde, upåagtet om du befinder dig i Danmark eller udlandet. Hos os vægter vi dine kommunikative evner højere end din faglige baggrund, og du behøves ikke have tidligere erfaring inden for faget. Vi sørger naturligvis for at klæde dig bedst muligt på, så du er i stand til at løfte opgaven. Du får et manuskript at læne dig op ad, når du ringer ud, så du med lethed kan være sikker på at få svar på alle spørgsmål. Du skal blot have adgang til en computer, et headset og en internetadgang, og så kan du være i gang med arbejdet med ganske få klik. Oplæring og sparring Du vil modtage grundig oplæring i opstartsugen samt få løbende træning. Du vil komme med på lyt på en masse opkald, således at du får et godt indblik i, hvordan du på bedste vis kan håndtere opgaven, når der er din tur til at ringe ud. Under oplæringsperioden vil du også modtage sparring og gode råd, som du kan tage med dig og anvende i praksis. Vi ønsker, at vores medarbejder får succes med deres arbejde. Derfor gennemlytter vi fra tid til anden opkald, således at vi kan hjælpe vores kolleger med at blive skarpere til kommunikation. Få frihed under ansvar og geografisk uafhængighed Som phoner hos os kan du arbejde hvor som helst. Stillingen lyder på 37 timer om ugen, og du bestemmer selv, hvor du lægger timerne, så længe der er i tidsrummet mellem klokken 9 til 17 mandag til fredag. Hos os er frihed under ansvar og selvstændighed en meget stor del af vores hverdag, og vi tilbyder geografisk uafhængighed. Det betyder, at du med dette job har mulighed for at sidde over alt. Det er nemt og bekvemt og giver dig samtidig mulighed for at opleve verden, mens du tjener penge. Vores ideelle nye kollega kan: Arbejde selvstændigt og struktureret Kommunikere åbent og godt Føre en samtale ubesværet over telefonen Arbejde proaktivt Fungere godt i en hverdag, som du selv disponerer over.

Har du talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at tjene penge hjemme fra? Så er dette job lige noget for dig. Vi søger dygtige phonere, der skal være med til at løfte virksomhedens mange opgaver.

 

En god kommunikation er vejen frem

Elsker du at tale i telefon? Ved du, hvordan du skaber en god dialog? Og drømmer du om at arbejde hjemmefra? Så er det måske lige dig, vi leder efter. Som phoner hos os bliver det din opgave at ringe ud til virksomheder med henblik på at gøre dem mere grønne, og du har mulighed for at arbejde, upåagtet om du befinder dig i Danmark eller udlandet.   

Hos os vægter vi dine kommunikative evner højere end din faglige baggrund, og du behøves ikke have tidligere erfaring inden for faget. Vi sørger naturligvis for at klæde dig bedst muligt på, så du er i stand til at løfte opgaven. Du får et manuskript at læne dig op ad, når du ringer ud, så du med lethed kan være sikker på at få svar på alle spørgsmål.

Du skal blot have adgang til en computer, et headset og en internetadgang, og så kan du være i gang med arbejdet med ganske få klik.

 

Oplæring og sparring

Du vil modtage grundig oplæring i opstartsugen samt få løbende træning. Du vil komme med på lyt på en masse opkald, således at du får et godt indblik i, hvordan du på bedste vis kan håndtere opgaven, når der er din tur til at ringe ud. Under oplæringsperioden vil du også modtage sparring og gode råd, som du kan tage med dig og anvende i praksis. 

Vi ønsker, at vores medarbejder får succes med deres arbejde. Derfor gennemlytter vi fra tid til anden opkald, således at vi kan hjælpe vores kolleger med at blive skarpere til kommunikation.

 

Få frihed under ansvar og geografisk uafhængighed

Som phoner hos os kan du arbejde hvor som helst. Stillingen lyder på 37 timer om ugen, og du bestemmer selv, hvor du lægger timerne, så længe der er i tidsrummet mellem klokken 9 til 17 mandag til fredag.

Hos os er frihed under ansvar og selvstændighed en meget stor del af vores hverdag, og vi tilbyder geografisk uafhængighed. Det betyder, at du med dette job har mulighed for at sidde over alt. Det er nemt og bekvemt og giver dig samtidig mulighed for at opleve verden, mens du tjener penge.    

 

Vores ideelle nye kollega kan:

  • Arbejde selvstændigt og struktureret
  • Kommunikere åbent og godt
  • Føre en samtale ubesværet over telefonen
  • Arbejde proaktivt
  • Fungere godt i en hverdag, som du selv disponerer over.
SØREN LYKKE JENSEN HOLDING ApSHorsens2019-10-17T00:00:002019-12-10T00:00:00
330109463Regional Sales Manager - NordicsRobot Are you an experienced Sales Professional with an aptitude for complex technical solutions? Or perhaps you are an engineer or similar looking to move into an exciting sales role? Then read more about what Johnson Controls can offer you! At Johnson Controls, we are now looking for a new Regional Sales Manager to join us in Denmark. In this role, you will become part of our Fire Detection Products division, and you will be responsible for meeting targeted sales revenue and managing market segments for our Fire Detection and Control product portfolio. At Johnson Controls, we offer reliable fire detection systems to a worldwide customer base, and we use the latest technological developments to set the bar higher with systems that are more configurable, more scalable, and more automated. What you will do In this role, you will actively promote the sale of Fire Detection and Control equipment through Specialist Fire Systems integrators. The territory (Nordics Denmark) is supported by customer-services located in Sweden and part of the job responsibility is to liaise closely with the Inside Sales and Customer Services teams, to follow up on requests to the office from customers. You will also work with your team to identify D B opportunities with main contractors, as well as identify gaps in the market where new Specialist Fire Systems integrators can be set up. You will drive our sales strategy, support end-user events, and ensure we are meeting the demands of the Nordic market. You will also facilitate feedback to product management reg. the need for product enhancements or new products, which is needed to maintain and grow market share. You may be home-based or you can join one of our offices in Denmark. You will report to our Regional Sales manager for the Nordic Region. You can expect 50 to 100 days of travel per year. How you will do it Visiting relevant Consultants, engineers and end-users. Managing team KPI s, goals and efficiencies. Visiting active customers and formerly active customers. Follow up on relevant projects and leads. Write reports on all visits and other relevant information. Gather relevant market information. Coordinate approach with all sales colleagues. Facilitate, deal with and solve customer issues. Actively sell and promote assigned products in the territory. What we are looking for We imagine that you are experienced in selling technical products to customers, contractors and end-users. Alternatively, you may hold a strong technical educational background coupled with a strong desire to move into sales. You have excellent verbal and written command of English and Scandinavian language, and you are an adept user of MS Office, SAP and ideally Salesforce. You have a pro-active commercial attitude with a feel for technical issues. You are goal-oriented and a strong communicator, with an attention to detail and quality. Finally, you are creative, flexible and service oriented. Application Does this sound like you? Then send us your application today through our website, as we screen incoming applications on a continuous basis. If you wish to learn more about the role, you can reach out to Associate Director Sam Ward at 44 7894844180.

Are you an experienced Sales Professional with an aptitude for complex technical solutions? Or perhaps you are an engineer or similar looking to move into an exciting sales role? Then read more about what Johnson Controls can offer you! 

At Johnson Controls, we are now looking for a new Regional Sales Manager to join us in Denmark. In this role, you will become part of our Fire Detection Products division, and you will be responsible for meeting targeted sales revenue and managing market segments for our Fire Detection and Control product portfolio. 

At Johnson Controls, we offer reliable fire detection systems to a worldwide customer base, and we use the latest technological developments to set the bar higher with systems that are more configurable, more scalable, and more automated. 

What you will do 

In this role, you will actively promote the sale of Fire Detection and Control equipment through Specialist Fire Systems integrators. The territory (Nordics –Denmark) is supported by customer-services located in Sweden and part of the job responsibility is to liaise closely with the Inside Sales and Customer Services teams, to follow up on requests to the office from customers. You will also work with your team to identify D&B opportunities with main contractors, as well as identify gaps in the market where new Specialist Fire Systems integrators can be set up. You will drive our sales strategy, support end-user events, and ensure we are meeting the demands of the Nordic market. You will also facilitate feedback to product management reg. the need for product enhancements or new products, which is needed to maintain and grow market share. 

You may be home-based or you can join one of our offices in Denmark. You will report to our Regional Sales manager for the Nordic Region. You can expect 50 to 100 days of travel per year. 

How you will do it 

  • Visiting relevant Consultants, engineers and end-users.
  • Managing team KPI’s, goals and efficiencies.
  • Visiting active customers and formerly active customers.
  • Follow up on relevant projects and leads.
  • Write reports on all visits and other relevant information.
  • Gather relevant market information.
  • Coordinate approach with all sales colleagues.
  • Facilitate, deal with and solve customer issues.
  • Actively sell and promote assigned products in the territory.

What we are looking for 

We imagine that you are experienced in selling technical products to customers, contractors and end-users. Alternatively, you may hold a strong technical educational background coupled with a strong desire to move into sales. You have excellent verbal and written command of English and Scandinavian language, and you are an adept user of MS Office, SAP and ideally Salesforce. 

You have a pro-active commercial attitude with a feel for technical issues. You are goal-oriented and a strong communicator, with an attention to detail and quality. Finally, you are creative, flexible and service oriented.  

Application 

Does this sound like you? Then send us your application today through our website, as we screen incoming applications on a continuous basis.   

If you wish to learn more about the role, you can reach out to Associate Director Sam Ward at +44 7894844180.

JOHNSON CONTROLS DENMARK ApSHøjbjerg2019-10-21T00:00:002019-11-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Digital salgskonsulent

Skive Folkeblad

Skive
Skive Folkeblad søger en dynamisk og stærk digital salgskonsulent til mediehusets annonceafdeling Du får som hovedopgave at videreudvikle og forstærke det digitale forretningsområde på Skive Folkeblad. Du skal hjælpe annoncører med at få flere kunde...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Area Sales Manager

A/S STANTRÆK

Lystrup
Moderne industrivirksomhed ved Aarhus søger Area Sales Manager Brænder du for salg og gør udfordringer blot din hverdag mere interessant? Kan du identificere dig med vores værdigrundlag kvalitet i alt hvad vi gør ?, så er du måske vores nye Area Sal...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:2. december 2019

Leder du efter det ideelle seniorjob? Vi søger den ideelle phoner til alsidig opgave

SØREN LYKKE JENSEN HOLDING ApS

Horsens
Så skal du ikke lede længere. Som phoner hos os kan du tjene penge hjemme fra, eller mens du befinder dig i udlandet, og du bestemmer selv, hvornår dine timer skal ligge. Det ideelle job til dig, der vil have en uafhængig hverdag Har du længe søgt e...
Indrykket:18. oktober 2019
Udløbsdato:11. december 2019

Ambitiøs og kommunikativ stærk medarbejder søges

SØREN LYKKE JENSEN HOLDING ApS

Horsens
Har du talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at tjene penge hjemme fra? Så er dette job lige noget for dig. Vi søger dygtige phonere, der skal være med til at løfte virksomhedens mange opgaver. En god kommunikation er vejen frem Elsker du at ta...
Indrykket:17. oktober 2019
Udløbsdato:10. december 2019

Regional Sales Manager - Nordics

JOHNSON CONTROLS DENMARK ApS

Højbjerg
Are you an experienced Sales Professional with an aptitude for complex technical solutions? Or perhaps you are an engineer or similar looking to move into an exciting sales role? Then read more about what Johnson Controls can offer you! At Johnson C...
Indrykket:21. oktober 2019
Udløbsdato:16. november 2019