Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgstrainee til home Valby

Vi er i rivende udvikling og søger derfor en salgstrainee til vores forretninger i Valby.

Som én af de mest sælgende ejendomsmæglere i Valby og Vanløse har vores kunder med rette store forventninger til os – forventninger du skal være med til at indfri. Du vil med base i Valby indgå i vores succesrige team af tre forretninger, og skal i den travle hverdag være med til at løfte de mange opgaver og sikre den bedste service til vores kunder, sælgere som købere.

Der er mange opgaver i en mæglerforretning, og i dit 2-årige forløb som trainee vil du få styr på en stor del af dem, så du herefter har et af markedets bedste grundlag til dit videre forløb. Et godt overblik er derfor et must og du skal kunne holde mange bolde i luften - også når vi tilsætter ekstra ad hoc opgaver, og dem er der mange af.

Du vil have direkte dialog med vores kunder i forretningen og pr. telefon, så smil, ordentlighed og velformuleret skrift og tale vil bringe dig godt fra start. Selvom du begynder på kontorstolen, kommer du til at sælge fra start. Ikke boliger, men ydelser. Mange af dine indsatser vil være målbare – og vi følger dem tæt.

Vi forventer at du:

  • Er finansøkonom eller finansbachelor, eller alternativt vil tage fagene på Akademi Uddannelsen i Finansiel Rådgivning under dit traineeforløb

  • Er motiveret til et job, med travlhed og skæve arbejdstider, da vi arbejder når kunderne ønsker vores tilstedeværelse, hvilket også indebærer arbejde i weekenderne

  • Er villig til at yde en ekstraordinær indsats for at opnå dine mål

  • Altid er indstillet på at give kunderne mere end de forventer

  • Er afklaret med løbende opfølgning på dine indsatser

Vi tilbyder:

  • Et 2-årig traineeforløb, hvor du efter endt forløb og bestået eksamen, har muligheden for at blive registreret ejendomsmægler

  • Et job med fokus på ejendomsmæglerens arbejdsopgaver og funktioner

  • Et job i områdets bedste ejendomsmæglerfirma med 12 engagerede medarbejdere

  • En vinderkultur, hvor der bliver lagt vægt på indsats og aktivitet

  • Et job med gode fremtidsmuligheder jobmæssigt

  • En aflønning der matcher dine indsatser

Indeholder du ovenstående egenskaber og ønsker du at være en del af vores succesrige team, så send din ansøgning og dit cv via nedenstående link.

Vi er kræsne, og venter gerne på den rigtige, så derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at vide mere om stillingen og os, kan du kontakte indehaver Johan Bindner på telefon 41210026.

Vi vil være din foretrukne ejendomsmægler!

home er ejendomsmæglerkæde for Danske Bank-koncernen og et 100 % ejet datterselskab af Realkredit Danmark. I home er det vores ambition at være danskernes førstevalg, når de skal handle bolig. Det prøver vi at gøre os fortjent til gennem vores handlinger og adfærd i vores daglige arbejde


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050952Phoenix-106934fe12019-06-30T00:00:00Salgstrainee til home Valby

Vi er i rivende udvikling og søger derfor en salgstrainee til vores forretninger i Valby.

Som én af de mest sælgende ejendomsmæglere i Valby og Vanløse har vores kunder med rette store forventninger til os – forventninger du skal være med til at indfri. Du vil med base i Valby indgå i vores succesrige team af tre forretninger, og skal i den travle hverdag være med til at løfte de mange opgaver og sikre den bedste service til vores kunder, sælgere som købere.

Der er mange opgaver i en mæglerforretning, og i dit 2-årige forløb som trainee vil du få styr på en stor del af dem, så du herefter har et af markedets bedste grundlag til dit videre forløb. Et godt overblik er derfor et must og du skal kunne holde mange bolde i luften - også når vi tilsætter ekstra ad hoc opgaver, og dem er der mange af.

Du vil have direkte dialog med vores kunder i forretningen og pr. telefon, så smil, ordentlighed og velformuleret skrift og tale vil bringe dig godt fra start. Selvom du begynder på kontorstolen, kommer du til at sælge fra start. Ikke boliger, men ydelser. Mange af dine indsatser vil være målbare – og vi følger dem tæt.

Vi forventer at du:

  • Er finansøkonom eller finansbachelor, eller alternativt vil tage fagene på Akademi Uddannelsen i Finansiel Rådgivning under dit traineeforløb

  • Er motiveret til et job, med travlhed og skæve arbejdstider, da vi arbejder når kunderne ønsker vores tilstedeværelse, hvilket også indebærer arbejde i weekenderne

  • Er villig til at yde en ekstraordinær indsats for at opnå dine mål

  • Altid er indstillet på at give kunderne mere end de forventer

  • Er afklaret med løbende opfølgning på dine indsatser

Vi tilbyder:

  • Et 2-årig traineeforløb, hvor du efter endt forløb og bestået eksamen, har muligheden for at blive registreret ejendomsmægler

  • Et job med fokus på ejendomsmæglerens arbejdsopgaver og funktioner

  • Et job i områdets bedste ejendomsmæglerfirma med 12 engagerede medarbejdere

  • En vinderkultur, hvor der bliver lagt vægt på indsats og aktivitet

  • Et job med gode fremtidsmuligheder jobmæssigt

  • En aflønning der matcher dine indsatser

Indeholder du ovenstående egenskaber og ønsker du at være en del af vores succesrige team, så send din ansøgning og dit cv via nedenstående link.

Vi er kræsne, og venter gerne på den rigtige, så derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at vide mere om stillingen og os, kan du kontakte indehaver Johan Bindner på telefon 41210026.

Vi vil være din foretrukne ejendomsmægler!

home er ejendomsmæglerkæde for Danske Bank-koncernen og et 100 % ejet datterselskab af Realkredit Danmark. I home er det vores ambition at være danskernes førstevalg, når de skal handle bolig. Det prøver vi at gøre os fortjent til gennem vores handlinger og adfærd i vores daglige arbejde

2019-08-20T11:51:26.397 Vi er i rivende udvikling og søger derfor en salgstrainee til vores forretninger i Valby. Som n af de mest sælgende ejendomsmæglere i Valby og Vanløse har vores kunder med rette store forventninger til os forventninger du skal være med til at indfri. Du vil med base i Valby indgå i vores succesrige team af tre forretninger, og skal i den travle hverdag være med til at løfte de mange opgaver og sikre den bedste service til vores kunder, sælgere som købere. Der er mange opgaver i en mæglerforretning, og i dit 2-årige forløb som trainee vil du få styr på en stor del af dem, så du herefter har et af markedets bedste grundlag til dit videre forløb. Et godt overblik er derfor et must og du skal kunne holde mange bolde i luften - også når vi tilsætter ekstra ad hoc opgaver, og dem er der mange af. Du vil have direkte dialog med vores kunder i forretningen og pr. telefon, så smil, ordentlighed og velformuleret skrift og tale vil bringe dig godt fra start. Selvom du begynder på kontorstolen, kommer du til at sælge fra start. Ikke boliger, men ydelser. Mange af dine indsatser vil være målbare og vi følger dem tæt. Vi forventer at du: Er finansøkonom eller finansbachelor, eller alternativt vil tage fagene på Akademi Uddannelsen i Finansiel Rådgivning under dit traineeforløb Er motiveret til et job, med travlhed og skæve arbejdstider, da vi arbejder når kunderne ønsker vores tilstedeværelse, hvilket også indebærer arbejde i weekenderne Er villig til at yde en ekstraordinær indsats for at opnå dine mål Altid er indstillet på at give kunderne mere end de forventer Er afklaret med løbende opfølgning på dine indsatser Vi tilbyder: Et 2-årig traineeforløb, hvor du efter endt forløb og bestået eksamen, har muligheden for at blive registreret ejendomsmægler Et job med fokus på ejendomsmæglerens arbejdsopgaver og funktioner Et job i områdets bedste ejendomsmæglerfirma med 12 engagerede medarbejdere En vinderkultur, hvor der bliver lagt vægt på indsats og aktivitet Et job med gode fremtidsmuligheder jobmæssigt En aflønning der matcher dine indsatser Indeholder du ovenstående egenskaber og ønsker du at være en del af vores succesrige team, så send din ansøgning og dit cv via nedenstående link. Vi er kræsne, og venter gerne på den rigtige, så derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at vide mere om stillingen og os, kan du kontakte indehaver Johan Bindner på telefon 41210026. Vi vil være din foretrukne ejendomsmægler! home er ejendomsmæglerkæde for Danske Bank-koncernen og et 100 ejet datterselskab af Realkredit Danmark. I home er det vores ambition at være danskernes førstevalg, når de skal handle bolig. Det prøver vi at gøre os fortjent til gennem vores handlinger og adfærd i vores daglige arbejde11jobnet106934fe100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-22T00:00:000000http://home.dk/om-home/job-hos-home/?hr=show-job/456430EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3554307home Valby11Valby Langgade 2032500ValbyDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent784732JobNet5010972501097210027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=106934fehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=106934fehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=106934fe&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=106934fe&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgSalgstrainee til home Valby12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration362154168noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330112089Elev til supportteamet søges - er du serviceminded, arbejdsom og positiv, og har du lyst til at blive en del af rejsebranchen?Robot Så se mere her - et af Skandinaviens største krydstogtsrejsebureauer søger en kontorelev til vores salg og support team med fokus på kundesupport! Lidt om MyCruise... Vi er ét af Skandinaviens få krydstogtsrejsebureauer, som samarbejder med verdens førende krydstogtsrederier, og har 100 fokus på at formidle krydstogtsrejser. Vi er et stærkt og alsidigt team med mange års erfaring indenfor rejsebranchen og særligt krydstogter. Tilsammen har vi mange gode og forskellige kompetencer, så vi kan yde den bedst mulige service og rådgivning og dermed arrangere individuelle skræddersyede rejser til vores kunder i både Danmark, Norge og Sverige. Vi er en 11 år gammel dynamisk virksomhed, som har oplevet hastig vækst og er i dag 24 fuldtidsansatte. Arbejdsopgaver: Du vil blive en del af vores salg- og supportteam, som står for alt kundekontakt og består af 14 danske, svenske og norske rejsekonsulenter og supportmedarbejdere. Afhængig af behov, samt dine kompetencer og ønsker, så forventer vi, at du i elevtiden blandt andet kommer til at beskæftige dig med: Support til kunder som allerede har bestilt deres rejse Bestilling af tillægsydelser som f.eks. billeje, forsikringer og hvad der ellers hører til Kvalitetstjek af bookinger og udsendelse af rejsedokumenter Hjælpe til på kundeevents, f.eks. messer, skibsbesøg, m.m. ... og meget meget mere! Og som førnævnt, så er det en lille virksomhed, og alle hjælper til med at lave kaffe, sætte frokost på bordet, vaske op, gå ned med posten, osv., så de opgaver er der også nogle af. Vi tilbyder: Lønpakke i henhold til overenskomst, herunder pension og sundhedsordning 5 ugers ferie plus 5 feriefridage Frokostordning og gratis frugt, samt god kaffe og køleskab med sodavand Personalepriser på rejser og studieture i ny og næ Fine lokaler og storrumskontor med højt til loftet i Vanløse, tæt på metro, bus og S-tog 37 timers arbejdsuge, i tidsrummet fra 9 til 18.30 i hverdage og fra 10 til 15 i udvalgte weekender Stor medbestemmelse og gode muligheder for at gøre en forskel i arbejdet, samt faglig og personlig udvikling En flad organisation, hvor der ikke er langt fra idé til handling, og uformel, positiv, åben, dialogorienteret ledelse, med stor frihed under ansvar Vi søger den bedst mulige kandidat, der kan varetage ovenstående opgaver og samtidig nikke genkendende til følgende: Den bedst mulige kandidat som passer ind og kan varetage ovenstående opgaver, skal bl.a.: Tale og forstå dansk, samt kunne kommunikere på engelsk Have gennemført EUX eller HHX eller en almen gymnasial uddannelse, suppleret med et EUS-forløb, med retning kontor Være positiv og åben overfor en alsidig hverdag med flere forskellige opgaver og mange bolde i luften Have gå-på-mod og ikke være bange for at kaste sig ud i nye opgaver og udfordringer Være pålidelig og arbejdsom, og er frisk på at hjælpe til hvor og hvornår det kræves Kunne arbejde godt under stress og trives i et mindre team og i en ung virksomhed, hvor der sker meget Være vant med IT og frisk på at lære en del nye it-værktøjer og systemer at kende Det er en fordel at have erfaring fra jobs med kundekontakt Starte snarest muligt. ... og resten skal vi nok lære dig! Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning samt CV, eksamensbevis og eventuelle anbefalinger, til Salgschef, Thomas Elsgaard, på job@mycruise.dk, senest d. 29 november, med emnet Ansøgning som elev i salg og support DIT NAVN . Du kan forvente at høre fra os kort efter ansøgningsfristen. Ved spørgsmål omkring stillingen, så kontakt Thomas Elsgaard på tlf. 46 97 53 19 eller te@mycruise.dk Ønsker du mere information om MyCruise og vores rejser, så klik ind på www.mycruise.dk er du nysgerrig omkring teamet, så kan du møde os her: https: www.mycruise.dk team

Så se mere her - et af Skandinaviens største krydstogtsrejsebureauer søger en kontorelev til vores salg og support team med fokus på kundesupport!  

 

Lidt om MyCruise...

Vi er ét af Skandinaviens få krydstogtsrejsebureauer, som samarbejder med verdens førende krydstogtsrederier, og har 100 % fokus på at formidle krydstogtsrejser. Vi er et stærkt og alsidigt team med mange års erfaring indenfor rejsebranchen og særligt krydstogter. Tilsammen har vi mange gode og forskellige kompetencer, så vi kan yde den bedst mulige service og rådgivning – og dermed arrangere individuelle skræddersyede rejser til vores kunder i både Danmark, Norge og Sverige. Vi er en 11 år gammel dynamisk virksomhed, som har oplevet hastig vækst og er i dag 24 fuldtidsansatte.

 

Arbejdsopgaver:

Du vil blive en del af vores salg- og supportteam, som står for alt kundekontakt og består af 14 danske, svenske og norske rejsekonsulenter og supportmedarbejdere. Afhængig af behov, samt dine kompetencer og ønsker, så forventer vi, at du i elevtiden blandt andet kommer til at beskæftige dig med:

  • Support til kunder som allerede har bestilt deres rejse
  • Bestilling af tillægsydelser som f.eks. billeje, forsikringer og hvad der ellers hører til
  • Kvalitetstjek af bookinger og udsendelse af rejsedokumenter
  • Hjælpe til på kundeevents, f.eks. messer, skibsbesøg, m.m.

... og meget meget mere!

Og som førnævnt, så er det en lille virksomhed, og alle hjælper til med at lave kaffe, sætte frokost på bordet, vaske op, gå ned med posten, osv., så de opgaver er der også nogle af.

 

Vi tilbyder:

  • Lønpakke i henhold til overenskomst, herunder pension og sundhedsordning
  • 5 ugers ferie plus 5 feriefridage
  • Frokostordning og gratis frugt, samt god kaffe og køleskab med sodavand
  • Personalepriser på rejser og studieture i ny og næ
  • Fine lokaler og storrumskontor med højt til loftet i Vanløse, tæt på metro, bus og S-tog
  • 37 timers arbejdsuge, i tidsrummet fra 9 til 18.30 i hverdage og fra 10 til 15 i udvalgte weekender
  • Stor medbestemmelse og gode muligheder for at gøre en forskel i arbejdet, samt faglig og personlig udvikling
  • En flad organisation, hvor der ikke er langt fra idé til handling, og uformel, positiv, åben, dialogorienteret ledelse, med stor frihed under ansvar

 

Vi søger den bedst mulige kandidat, der kan varetage ovenstående opgaver og samtidig nikke genkendende til følgende:

Den bedst mulige kandidat som passer ind og kan varetage ovenstående opgaver, skal bl.a.:

  • Tale og forstå dansk, samt kunne kommunikere på engelsk
  • Have gennemført EUX eller HHX eller en almen gymnasial uddannelse, suppleret med et EUS-forløb, med retning kontor
  • Være positiv og åben overfor en alsidig hverdag med flere forskellige opgaver og mange bolde i luften
  • Have gå-på-mod og ikke være bange for at kaste sig ud i nye opgaver og udfordringer
  • Være pålidelig og arbejdsom, og er frisk på at hjælpe til hvor og hvornår det kræves
  • Kunne arbejde godt under stress og trives i et mindre team og i en ung virksomhed, hvor der sker meget
  • Være vant med IT og frisk på at lære en del nye it-værktøjer og systemer at kende
  • Det er en fordel at have erfaring fra jobs med kundekontakt
  • Starte snarest muligt.

... og resten skal vi nok lære dig!

 

Lyder det som noget for dig?

Så send din ansøgning samt CV, eksamensbevis og eventuelle anbefalinger, til Salgschef, Thomas Elsgaard, på job@mycruise.dk, senest d. 29 november, med emnet ”Ansøgning som elev i salg og support – DIT NAVN”. Du kan forvente at høre fra os kort efter ansøgningsfristen.

Ved spørgsmål omkring stillingen, så kontakt Thomas Elsgaard på tlf. 46 97 53 19 eller te@mycruise.dk

Ønsker du mere information om MyCruise og vores rejser, så klik ind på www.mycruise.dk – er du nysgerrig omkring teamet, så kan du ”møde” os her: https://www.mycruise.dk/team

MYCRUISE ApSVanløse2019-10-25T00:00:002019-11-29T00:00:00
330123548Er du vores nye kontorelev?Robot Vi søger en kontorelev med speciale i administration til AV CENTER København.Som kontorelev bliver du tilknyttet vores regnskabs- og administrationsafdeling. Dine primære opgaver:- Bogføring og afstemninger af debitor, kreditor, finans og løn- Administrative opgaver i bred forstand samt receptionistopgaver- Ansvar for bestilling af og orden i kontorartikler- Diverse ad hoc opgaver Dine kvalifikationer:- Du skal have gennemgået EUX, EUS og lignende forløb- Interesse for bogholderi og administration- Interesse for IT og gerne lidt erfaring med Office-pakken Dine egenskaber:- Du tager ansvar og bidrager positivt til et godt arbejdsmiljø- Du er fleksibel og villig til at yde en ekstra indsats når det gælder- Du har udpræget kvalitets- og ordenssans- Du er stabil, struktureret og servicemindet Vi tilbyder dig:- Spændende udfordringer i en til tider hektisk hverdag- Et rart, afslappet og åbent arbejdsklima- Attraktiv elevløn Send ansøgning med CV samt kopi af eksamensbevis ellerårskarakterer til Regnskabschef Jette Nielsen på jen@avcenter.dk. Samtaler vil blive afholdt løbende. Ansættelse snarest muligt. AV CENTER København A SSdr. Ringvej 39, 2605 Brøndby AV CENTER København er en del af AV CENTER gruppenog blandt Danmarks førende AV-virksomheder. Vi beskæftiger i dag ca. 160 medarbejdere fordelt på5 afdelinger i landet indenfor salg, installation,service og udlejning af professionelt AV-udstyr. Læs mere på www.avcenter.dk

Vi søger en kontorelev med speciale i administration til AV CENTER København.
Som kontorelev bliver du tilknyttet vores regnskabs- og administrationsafdeling.


Dine primære opgaver:
- Bogføring og afstemninger af debitor, kreditor, finans og løn
- Administrative opgaver i bred forstand samt receptionistopgaver
- Ansvar for bestilling af og orden i kontorartikler
- Diverse ad hoc opgaver


Dine kvalifikationer:
- Du skal have gennemgået EUX, EUS og lignende forløb
- Interesse for bogholderi og administration
- Interesse for IT og gerne lidt erfaring med Office-pakken


Dine egenskaber:
- Du tager ansvar og bidrager positivt til et godt arbejdsmiljø
- Du er fleksibel og villig til at yde en ekstra indsats når det gælder
- Du har udpræget kvalitets- og ordenssans
- Du er stabil, struktureret og servicemindet


Vi tilbyder dig:
- Spændende udfordringer i en til tider hektisk hverdag
- Et rart, afslappet og åbent arbejdsklima
- Attraktiv elevløn


Send ansøgning med CV samt kopi af eksamensbevis eller
årskarakterer til Regnskabschef Jette Nielsen på jen@avcenter.dk.


Samtaler vil blive afholdt løbende. Ansættelse snarest muligt.


AV CENTER København A/S
Sdr. Ringvej 39, 2605 Brøndby


AV CENTER København er en del af AV CENTER gruppen
og blandt Danmarks førende AV-virksomheder.


Vi beskæftiger i dag ca. 160 medarbejdere fordelt på
5 afdelinger i landet indenfor salg, installation,
service og udlejning af professionelt AV-udstyr.


Læs mere på www.avcenter.dk

AV CENTER KØBENHAVN A/SBrøndby2019-11-13T00:00:002020-01-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Elev til supportteamet søges - er du serviceminded, arbejdsom og positiv, og har du lyst til at blive en del af rejsebranchen?

MYCRUISE ApS

Vanløse
Så se mere her - et af Skandinaviens største krydstogtsrejsebureauer søger en kontorelev til vores salg og support team med fokus på kundesupport! Lidt om MyCruise... Vi er ét af Skandinaviens få krydstogtsrejsebureauer, som samarbejder med verdens ...
Indrykket:25. oktober 2019
Udløbsdato:29. november 2019

Er du vores nye kontorelev?

AV CENTER KØBENHAVN A/S

Brøndby
Vi søger en kontorelev med speciale i administration til AV CENTER København.Som kontorelev bliver du tilknyttet vores regnskabs- og administrationsafdeling. Dine primære opgaver:- Bogføring og afstemninger af debitor, kreditor, finans og løn- Admin...
Indrykket:13. november 2019
Udløbsdato:1. januar 2020