Salgstrainee til home Valby

Vi er i rivende udvikling og søger derfor en salgstrainee til vores forretninger i Valby.

Som én af de mest sælgende ejendomsmæglere i Valby og Vanløse har vores kunder med rette store forventninger til os – forventninger du skal være med til at indfri. Du vil med base i Valby indgå i vores succesrige team af tre forretninger, og skal i den travle hverdag være med til at løfte de mange opgaver og sikre den bedste service til vores kunder, sælgere som købere.

Der er mange opgaver i en mæglerforretning, og i dit 2-årige forløb som trainee vil du få styr på en stor del af dem, så du herefter har et af markedets bedste grundlag til dit videre forløb. Et godt overblik er derfor et must og du skal kunne holde mange bolde i luften - også når vi tilsætter ekstra ad hoc opgaver, og dem er der mange af.

Du vil have direkte dialog med vores kunder i forretningen og pr. telefon, så smil, ordentlighed og velformuleret skrift og tale vil bringe dig godt fra start. Selvom du begynder på kontorstolen, kommer du til at sælge fra start. Ikke boliger, men ydelser. Mange af dine indsatser vil være målbare – og vi følger dem tæt.

Vi forventer at du:

  • Er finansøkonom eller finansbachelor, eller alternativt vil tage fagene på Akademi Uddannelsen i Finansiel Rådgivning under dit traineeforløb

  • Er motiveret til et job, med travlhed og skæve arbejdstider, da vi arbejder når kunderne ønsker vores tilstedeværelse, hvilket også indebærer arbejde i weekenderne

  • Er villig til at yde en ekstraordinær indsats for at opnå dine mål

  • Altid er indstillet på at give kunderne mere end de forventer

  • Er afklaret med løbende opfølgning på dine indsatser

Vi tilbyder:

  • Et 2-årig traineeforløb, hvor du efter endt forløb og bestået eksamen, har muligheden for at blive registreret ejendomsmægler

  • Et job med fokus på ejendomsmæglerens arbejdsopgaver og funktioner

  • Et job i områdets bedste ejendomsmæglerfirma med 12 engagerede medarbejdere

  • En vinderkultur, hvor der bliver lagt vægt på indsats og aktivitet

  • Et job med gode fremtidsmuligheder jobmæssigt

  • En aflønning der matcher dine indsatser

Indeholder du ovenstående egenskaber og ønsker du at være en del af vores succesrige team, så send din ansøgning og dit cv via nedenstående link.

Vi er kræsne, og venter gerne på den rigtige, så derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at vide mere om stillingen og os, kan du kontakte indehaver Johan Bindner på telefon 41210026.

Vi vil være din foretrukne ejendomsmægler!

home er ejendomsmæglerkæde for Danske Bank-koncernen og et 100 % ejet datterselskab af Realkredit Danmark. I home er det vores ambition at være danskernes førstevalg, når de skal handle bolig. Det prøver vi at gøre os fortjent til gennem vores handlinger og adfærd i vores daglige arbejde


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050952Phoenix-106934fe12019-06-30T00:00:00Salgstrainee til home Valby

Vi er i rivende udvikling og søger derfor en salgstrainee til vores forretninger i Valby.

Som én af de mest sælgende ejendomsmæglere i Valby og Vanløse har vores kunder med rette store forventninger til os – forventninger du skal være med til at indfri. Du vil med base i Valby indgå i vores succesrige team af tre forretninger, og skal i den travle hverdag være med til at løfte de mange opgaver og sikre den bedste service til vores kunder, sælgere som købere.

Der er mange opgaver i en mæglerforretning, og i dit 2-årige forløb som trainee vil du få styr på en stor del af dem, så du herefter har et af markedets bedste grundlag til dit videre forløb. Et godt overblik er derfor et must og du skal kunne holde mange bolde i luften - også når vi tilsætter ekstra ad hoc opgaver, og dem er der mange af.

Du vil have direkte dialog med vores kunder i forretningen og pr. telefon, så smil, ordentlighed og velformuleret skrift og tale vil bringe dig godt fra start. Selvom du begynder på kontorstolen, kommer du til at sælge fra start. Ikke boliger, men ydelser. Mange af dine indsatser vil være målbare – og vi følger dem tæt.

Vi forventer at du:

  • Er finansøkonom eller finansbachelor, eller alternativt vil tage fagene på Akademi Uddannelsen i Finansiel Rådgivning under dit traineeforløb

  • Er motiveret til et job, med travlhed og skæve arbejdstider, da vi arbejder når kunderne ønsker vores tilstedeværelse, hvilket også indebærer arbejde i weekenderne

  • Er villig til at yde en ekstraordinær indsats for at opnå dine mål

  • Altid er indstillet på at give kunderne mere end de forventer

  • Er afklaret med løbende opfølgning på dine indsatser

Vi tilbyder:

  • Et 2-årig traineeforløb, hvor du efter endt forløb og bestået eksamen, har muligheden for at blive registreret ejendomsmægler

  • Et job med fokus på ejendomsmæglerens arbejdsopgaver og funktioner

  • Et job i områdets bedste ejendomsmæglerfirma med 12 engagerede medarbejdere

  • En vinderkultur, hvor der bliver lagt vægt på indsats og aktivitet

  • Et job med gode fremtidsmuligheder jobmæssigt

  • En aflønning der matcher dine indsatser

Indeholder du ovenstående egenskaber og ønsker du at være en del af vores succesrige team, så send din ansøgning og dit cv via nedenstående link.

Vi er kræsne, og venter gerne på den rigtige, så derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at vide mere om stillingen og os, kan du kontakte indehaver Johan Bindner på telefon 41210026.

Vi vil være din foretrukne ejendomsmægler!

home er ejendomsmæglerkæde for Danske Bank-koncernen og et 100 % ejet datterselskab af Realkredit Danmark. I home er det vores ambition at være danskernes førstevalg, når de skal handle bolig. Det prøver vi at gøre os fortjent til gennem vores handlinger og adfærd i vores daglige arbejde

Vi er i rivende udvikling og søger derfor en salgstrainee til vores forretninger i Valby. Som n af de mest sælgende ejendomsmæglere i Valby og Vanløse har vores kunder med rette store forventninger til os forventninger du skal være med til at indfri. Du vil med base i Valby indgå i vores succesrige team af tre forretninger, og skal i den travle hverdag være med til at løfte de mange opgaver og sikre den bedste service til vores kunder, sælgere som købere. Der er mange opgaver i en mæglerforretning, og i dit 2-årige forløb som trainee vil du få styr på en stor del af dem, så du herefter har et af markedets bedste grundlag til dit videre forløb. Et godt overblik er derfor et must og du skal kunne holde mange bolde i luften - også når vi tilsætter ekstra ad hoc opgaver, og dem er der mange af. Du vil have direkte dialog med vores kunder i forretningen og pr. telefon, så smil, ordentlighed og velformuleret skrift og tale vil bringe dig godt fra start. Selvom du begynder på kontorstolen, kommer du til at sælge fra start. Ikke boliger, men ydelser. Mange af dine indsatser vil være målbare og vi følger dem tæt. Vi forventer at du: Er finansøkonom eller finansbachelor, eller alternativt vil tage fagene på Akademi Uddannelsen i Finansiel Rådgivning under dit traineeforløb Er motiveret til et job, med travlhed og skæve arbejdstider, da vi arbejder når kunderne ønsker vores tilstedeværelse, hvilket også indebærer arbejde i weekenderne Er villig til at yde en ekstraordinær indsats for at opnå dine mål Altid er indstillet på at give kunderne mere end de forventer Er afklaret med løbende opfølgning på dine indsatser Vi tilbyder: Et 2-årig traineeforløb, hvor du efter endt forløb og bestået eksamen, har muligheden for at blive registreret ejendomsmægler Et job med fokus på ejendomsmæglerens arbejdsopgaver og funktioner Et job i områdets bedste ejendomsmæglerfirma med 12 engagerede medarbejdere En vinderkultur, hvor der bliver lagt vægt på indsats og aktivitet Et job med gode fremtidsmuligheder jobmæssigt En aflønning der matcher dine indsatser Indeholder du ovenstående egenskaber og ønsker du at være en del af vores succesrige team, så send din ansøgning og dit cv via nedenstående link. Vi er kræsne, og venter gerne på den rigtige, så derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at vide mere om stillingen og os, kan du kontakte indehaver Johan Bindner på telefon 41210026. Vi vil være din foretrukne ejendomsmægler! home er ejendomsmæglerkæde for Danske Bank-koncernen og et 100 ejet datterselskab af Realkredit Danmark. I home er det vores ambition at være danskernes førstevalg, når de skal handle bolig. Det prøver vi at gøre os fortjent til gennem vores handlinger og adfærd i vores daglige arbejde11jobnet106934fe100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-22T00:00:000000http://home.dk/om-home/job-hos-home/?hr=show-job/456430EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3554307home Valby11Valby Langgade 2032500ValbyDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent784732JobNet5010972501097210027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=106934fehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=106934fehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=106934fe&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=106934fe&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgEr du struktureret? Hos home Valby søger vi en dygtig Kontorelev, der udviser selvstændighed.12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration362154168noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330052980Kontorelever søges til Styrelsen for International Rekruttering og Integration i Udlændinge- og IntegrationsministerietRobot Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger ambitiøse, engagerede og nysgerrige kontorelever inden for specialet Offentlig Administration til ansættelse den 1. september 2019. Om stillingen Som kontorelev i Styrelsen for International Rekruttering og Integration får du varierede opgaver og kontakt til mange kolleger og eksterne samarbejdspartnere. Du vil blive oplært i forskellige jobfunktioner i fire forskellige kontorer, så du både får et grundigt kendskab til vores forskellige opgaver og opbygget et stort netværk. Du får en kontoruddannelse med speciale i Offentlig Administration. Vi planlægger et individuelt elevforløb for dig, som sikrer fokus på din læring og udvikling, og du vil både blive fagligt og personligt udfordret. Din arbejdsdag vil være en god blanding af både nye udfordringer og daglige, faste opgaver. Du vil f.eks. kunne komme til at arbejde med sagsbehandling af styrelsens mange forskelligartede sager, administration, regnskab mv. Du bliver også en del af et større elevnetværk, der løbende arrangerer elevarrangementer. Som kontorelev i SIRI keder jeg mig aldrig! Arbejdsområderne er udfordrende og handler i stor grad om teamwork, hvor man lærer af hinanden og deler de erfaringer, man gør sig. Så jeg er ikke bare elev, men en del af teamet. Det er for mig med til at gøre hver dag indholdsrig og fagligt spændende. Sarah Una, kontorelev Om dig Vi forventer, at du er: engageret, selvstændig og tager ansvar for egen læring og uddannelse nysgerrig efter nye udfordringer og samtidig trives med faste opgaver omstillingsparat og god til at indgå i forskellige og skiftende samarbejdsrelationer serviceminded, positiv og har en høj arbejdsmoral grundig, struktureret og samtidig kan bevare overblikket, når flere forskellige former for opgaver skal løses i løbet af en dag Derudover forventer vi, at du er dygtig til at kommunikere og velformuleret i både skrift og tale såvel på dansk som engelsk, og at du har flair for it-systemer. For at kunne søge stillingen skal du, inden du starter dit uddannelsesforløb hos os, have gennemført en af følgende grunduddannelser: EUX HHX og 5 ugers kompetencegivende forløb for studenter STX, HTX eller HF og 10 ugers kompetencegivende forløb for studenter HG grundforløb HGS med speciale i offentlig administration inden den 1. august 2015 Hvis du er over 25 år, skal du indhente en realkompetencevurdering hos studievejlederen på en handelsskole. Realkompetencevurderingen skal du vedhæfte din ansøgning, når du søger stillingen. Du kan læse mere om adgangskrav her. Din nye hverdag Styrelsen for International Rekruttering og Integration behandler sager om EU-opholdsbeviser og ansøgninger om ophold i Danmark på baggrund af beskæftigelse og studier om indrejse og ophold i Danmark. Vi understøtter integrationen af flygtninge og indvandrere på arbejdsmarkedet og er ansvarlig for danskundervisning og -prøver for udlændinge. Derudover koordinerer og rådgiver vi om indsatsen mod ekstremisme og radikalisering og rådgiver om forebyggelse og håndtering af æresrelaterede konflikter og negativ social kontrol. Vi har altid kontorelever og er en arbejdsplads med en seriøs tilgang til alle vores medarbejdere. Du vil blive en del af en styrelse, hvor tonen er uformel, og hvor du skal arbejde tæt sammen med kontorernes øvrige medarbejdere. Vi er ca. 270 medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund og en stærk faglig stolthed. Du ansættes som udgangspunkt til en 2-årig kontoruddannelse. I løbet af de to år vil du have ca. 15 ugers skoleophold. Der vil være mulighed for at deltage i valgfag via skolen og kurser via os. Vi bakker op om, at du deltager i en studietur til Bruxelles. Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og HK-overenskomsten. Vil du vide mere om stillingen, så kontakt HR-fuldmægtig Stella Strømbæk på telefonnummer 61 98 33 98 eller på e-mail spe@uim.dk. Det bemærkes, at der bliver gennemført en registermæssig undersøgelse af din person, og at det er en forudsætning for stillingen, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse. Søg stillingen Klik på knappen i højre side og upload CV, ansøgning, eksamensbeviser og evt. realkompetencevurdering senest søndag den 4. august 2019. Vi forventer at holde samtaler i ugerne umiddelbart efter fristens udløb. Der vil være en skriftlig test i forbindelse med samtalen, hvor vi tester dine skriftlige danskkundskaber. Testen tager cirka et kvarter og skal løses uden hjælpemidler. Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker. Behandling af persondata Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen Sådan behandler vi persondata om dig før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet . Du finder folderen på vores hjemmeside: http: uim.dk filer saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdfStyrelsen for International Rekruttering og Integration søger ambitiøse, engagerede og nysgerrige kontorelever inden for specialet Offentlig Administration til ansættelse den 1. september 2019.

Om stillingen

Som kontorelev i Styrelsen for International Rekruttering og Integration får du varierede opgaver og kontakt til mange kolleger og eksterne samarbejdspartnere. Du vil blive oplært i forskellige jobfunktioner i fire forskellige kontorer, så du både får et grundigt kendskab til vores forskellige opgaver og opbygget et stort netværk.

Du får en kontoruddannelse med speciale i Offentlig Administration. Vi planlægger et individuelt elevforløb for dig, som sikrer fokus på din læring og udvikling, og du vil både blive fagligt og personligt udfordret. Din arbejdsdag vil være en god blanding af både nye udfordringer og daglige, faste opgaver. Du vil f.eks. kunne komme til at arbejde med sagsbehandling af styrelsens mange forskelligartede sager, administration, regnskab mv. Du bliver også en del af et større elevnetværk, der løbende arrangerer elevarrangementer.

”Som kontorelev i SIRI keder jeg mig aldrig! Arbejdsområderne er udfordrende og handler i stor grad om teamwork, hvor man lærer af hinanden og deler de erfaringer, man gør sig. Så jeg er ikke ”bare” elev, men en del af teamet. Det er for mig med til at gøre hver dag indholdsrig og fagligt spændende.”

–Sarah Una, kontorelev

Om dig

Vi forventer, at du er:

  • engageret, selvstændig og tager ansvar for egen læring og uddannelse
  • nysgerrig efter nye udfordringer og samtidig trives med faste opgaver
  • omstillingsparat og god til at indgå i forskellige og skiftende samarbejdsrelationer
  • serviceminded, positiv og har en høj arbejdsmoral
  • grundig, struktureret og samtidig kan bevare overblikket, når flere forskellige former for opgaver skal løses i løbet af en dag
Derudover forventer vi, at du er dygtig til at kommunikere og velformuleret i både skrift og tale såvel på dansk som engelsk, og at du har flair for it-systemer.

For at kunne søge stillingen skal du, inden du starter dit uddannelsesforløb hos os, have gennemført en af følgende grunduddannelser:

  • EUX
  • HHX og 5 ugers kompetencegivende forløb for studenter
  • STX, HTX eller HF og 10 ugers kompetencegivende forløb for studenter
  • HG grundforløb/HGS med speciale i offentlig administration inden den 1. august 2015
Hvis du er over 25 år, skal du indhente en realkompetencevurdering hos studievejlederen på en handelsskole. Realkompetencevurderingen skal du vedhæfte din ansøgning, når du søger stillingen. Du kan læse mere om adgangskrav her.

Din nye hverdag

Styrelsen for International Rekruttering og Integration behandler sager om EU-opholdsbeviser og ansøgninger om ophold i Danmark på baggrund af beskæftigelse og studier om indrejse og ophold i Danmark. Vi understøtter integrationen af flygtninge og indvandrere på arbejdsmarkedet og er ansvarlig for danskundervisning og -prøver for udlændinge. Derudover koordinerer og rådgiver vi om indsatsen mod ekstremisme og radikalisering og rådgiver om forebyggelse og håndtering af æresrelaterede konflikter og negativ social kontrol.

Vi har altid kontorelever og er en arbejdsplads med en seriøs tilgang til alle vores medarbejdere. Du vil blive en del af en styrelse, hvor tonen er uformel, og hvor du skal arbejde tæt sammen med kontorernes øvrige medarbejdere.

Vi er ca. 270 medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund og en stærk faglig stolthed.

Du ansættes som udgangspunkt til en 2-årig kontoruddannelse. I løbet af de to år vil du have ca. 15 ugers skoleophold. Der vil være mulighed for at deltage i valgfag via skolen og kurser via os. Vi bakker op om, at du deltager i en studietur til Bruxelles.

Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og HK-overenskomsten.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt HR-fuldmægtig Stella Strømbæk på telefonnummer 61 98 33 98 eller på e-mail spe@uim.dk.

Det bemærkes, at der bliver gennemført en registermæssig undersøgelse af din person, og at det er en forudsætning for stillingen, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse.

Søg stillingen

Klik på knappen i højre side og upload CV, ansøgning, eksamensbeviser og evt. realkompetencevurdering senest søndag den 4. august 2019.

Vi forventer at holde samtaler i ugerne umiddelbart efter fristens udløb.

Der vil være en skriftlig test i forbindelse med samtalen, hvor vi tester dine skriftlige danskkundskaber. Testen tager cirka et kvarter og skal løses uden hjælpemidler.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker.

Behandling af persondata

Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen ”Sådan behandler vi persondata om dig – før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet”. Du finder folderen på vores hjemmeside: http://uim.dk/filer/saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf

Udlændinge- og IntegrationsministerietValby2019-07-02T00:00:002019-08-04T00:00:00
330052178Genopslag - Koncern-HR i Sundheds- og Ældreministeriet søger elevRobot Har du lyst til en spændende og alsidig kontoruddannelse i en dynamisk organisation? Vi søger en dygtig kontorelev med speciale i offentlig administration til Koncern-HR i Sundheds- og Ældreministeriet. Om Koncern-HR Vi er fysisk placeret på Campus Ørestads Boulevard og servicerer alle de ca. 2.500 ansatte i hele Sundheds- og Ældreministeriet. Du bliver del af en stor og dynamisk HR-afdeling, hvor du vil blive tilknyttet en elevansvarlig. Kontorelever med speciale i offentlig administration Vi tilbyder dig en bred 2-årig uddannelse, der veksler mellem praktik og skoleperioder (i alt 15 ugers varighed), der som udgangspunkt foregår på Niels Brock Copenhagen Business College. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve. Som led i uddannelsen vil der også være en studietur til Bruxelles. I praktikperioden vil du få mulighed for at prøve kræfter med mange forskelligartede opgaver inden for offentlig administration, bl.a. journalisering, administration, sagsbehandling og korrespondance. Du vil bl.a. være beskæftiget med administration af løn, barsel, og ferie, og du vil få kendskab til rekruttering, kursusadministration og alment sekretærarbejde. Din baggrund Du har bestået eller forventer at bestå det obligatoriske EUX (EUS) forløb eller HG HGS med adgang til kontoruddannelser med speciale i offentlig administration. Derudover: Kan du formulere dig godt såvel skriftligt som mundtligt Har du ordenssans og arbejder ansvarsbevidst med alle opgaver Har du styr på tallene og lyst til at arbejde med IT-systemer Er du initiativrig med gåpåmod og har gode samarbejdsevner Er du fleksibel, udadvendt og serviceminded. Om ansættelsen Du bliver ansat med en ugentlig arbejdstid på 37 timer efter gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK Stat, jf. aftalens bestemmelser vedrørende kontorfunktionærer. Vil du vide mere? Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte sektionsleder Rúna Heinesen Shahid på tlf. 32688357. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 34.Har du lyst til en spændende og alsidig kontoruddannelse i en dynamisk organisation?

Vi søger en dygtig kontorelev med speciale i offentlig administration til Koncern-HR i Sundheds- og Ældreministeriet.



Om Koncern-HR
Vi er fysisk placeret på Campus Ørestads Boulevard og servicerer alle de ca. 2.500 ansatte i hele Sundheds- og Ældreministeriet. Du bliver del af en stor og dynamisk HR-afdeling, hvor du vil blive tilknyttet en elevansvarlig.



Kontorelever med speciale i offentlig administration
Vi tilbyder dig en bred 2-årig uddannelse, der veksler mellem praktik og skoleperioder (i alt 15 ugers varighed), der som udgangspunkt foregår på Niels Brock Copenhagen Business College. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve. Som led i uddannelsen vil der også være en studietur til Bruxelles.



I praktikperioden vil du få mulighed for at prøve kræfter med mange forskelligartede opgaver inden for offentlig administration, bl.a. journalisering, administration, sagsbehandling og korrespondance. Du vil bl.a. være beskæftiget med administration af løn, barsel, og ferie, og du vil få kendskab til rekruttering, kursusadministration og alment sekretærarbejde.



Din baggrund
Du har bestået eller forventer at bestå det obligatoriske EUX (EUS) forløb eller HG/HGS med adgang til kontoruddannelser med speciale i offentlig administration.



Derudover:

  • Kan du formulere dig godt såvel skriftligt som mundtligt
  • Har du ordenssans og arbejder ansvarsbevidst med alle opgaver
  • Har du styr på tallene og lyst til at arbejde med IT-systemer
  • Er du initiativrig med gåpåmod og har gode samarbejdsevner
  • Er du fleksibel, udadvendt og serviceminded.


Om ansættelsen
Du bliver ansat med en ugentlig arbejdstid på 37 timer efter gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat, jf. aftalens bestemmelser vedrørende kontorfunktionærer.



Vil du vide mere?
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte sektionsleder Rúna Heinesen Shahid på tlf. 32688357.



Er du interesseret?
Klik på ”søg stillingen” og send os din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter.



Ansættelsessamtaler afholdes i uge 34.



Ministeriet for Sundhed og Forebyggelse DepartementetKøbenhavn S2019-07-01T00:00:002019-08-11T00:00:00
330051568Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen søger kontorelev til Center for ressourcerRobot Vi søger en kontorelev inden for specialet offentlig administration til ansættelse pr. 1. september 2019 eller snarest derefter. I Center for ressourcer er der to teams, der varetager henholdsvis styrelsens sagsstyring og objektiv sagsbehandling på udvalgte områder, herunder inden for passagerrettigheder og personcertificering. Du vil i løbet af din elevtid komme til at beskæftige dig med opgaver inden for både sagsstyring og objektiv sagsbehandling i forhold til klagesagsbehandling, godkendelsesansøgninger og tilsyn. Du skal have lyst til lære, hvordan der arbejdes efter standardiserede processer også når opgaven er omfattende samt have lyst til at lære, hvordan sagsstyring understøtter de faglige centres arbejde i en styrelse med mange forskellige opgaver. Derudover skal du være glad for at arbejde sammen med både kollegaer i teamet og i resten af huset. Vi lægger vægt på, at du: er fagligt dygtig og er parat til at tage ansvar for egen læring og udvikling er interesseret i objektiv sagsbehandling og sagsstyring har interesse for digitale løsninger følger de fælles arbejdsgange og processer er mødestabil kan formulere dig godt både mundtligt og skriftligt har gode dansk- og engelskkundskaber kan arbejde struktureret, selvstændigt og med sans for detaljen er positiv, opsøgende og serviceorienteret For at kunne starte som kontorelev skal du have bestået og opnået gode resultater enten på: EUX (Kontor med specialer) HHX-bevis, suppleret med et 5 ugers studenterkursus (Kontor) HTX, STX eller HF-bevis, suppleret med et EU s 10 ugers studenterkursus (Kontor) HG-bevis som giver adgang til kontoruddannelse med speciale i offentlig administration Er du 25 år eller derover, skal du have foretaget realkompetencevurdering hos handelsskolen. Du bedes vedlægge realkompetencevurderingen, når du sender din ansøgning. Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte din lokale handelsskole eller Niels Brock. Vi tilbyder: et job, hvor du får mulighed for at bruge dine faglige og personlige kompetencer et varieret og udfordrende job, som kræver høj faglig kvalitet udvikling gennem ansvar og indflydelse på egne opgaver fleksible arbejdstider, der rummer plads til fritid og familieliv 3 skoleophold på Niels Brock, inklusiv studietur til Bruxelles Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen er omfattet af organisationsaftalen mellem HK Stat og Finansministeriet: Er du mellem 18 og 24 år er lønnen 13.745,58 kr. pr. måned eksklusiv pension. Er du fyldt 25 år, er lønnen 20.144,25 kr. pr. måned eksklusiv pension. Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde denne godkendelse. Vi indhenter referencer fra tidligere arbejdsgivere. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen hvem er vi… Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej, luftfart og havne, hvor kerneområderne er tilsyn og regulering samt regulering af bygge- og boligområdet. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Yderligere information Du kan læse mere om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på www.tbst.dk. Hvis du har spørgsmål, kan du sende en mail til hrpostkasse@tbst.dk. Ansøgning Vi glæder os til at modtage din ansøgning med relevante bilag samt seneste karakterblad eller eksamensbevis, som du sender via vores ansøgningsportal på www.tbst.dk. Ansøgningsfristen er søndag den 21. juli, og samtaler holdes den 25. og 26. juli.Vi søger en kontorelev inden for specialet offentlig administration til ansættelse pr. 1. september 2019 eller snarest derefter.


I Center for ressourcer er der to teams, der varetager henholdsvis styrelsens sagsstyring og objektiv sagsbehandling på udvalgte områder, herunder inden for passagerrettigheder og personcertificering. Du vil i løbet af din elevtid komme til at beskæftige dig med opgaver inden for både sagsstyring og objektiv sagsbehandling i forhold til klagesagsbehandling, godkendelsesansøgninger og tilsyn.

Du skal have lyst til lære, hvordan der arbejdes efter standardiserede processer også når opgaven er omfattende samt have lyst til at lære, hvordan sagsstyring understøtter de faglige centres arbejde i en styrelse med mange forskellige opgaver. Derudover skal du være glad for at arbejde sammen med både kollegaer i teamet og i resten af huset.

Vi lægger vægt på, at du:

  • er fagligt dygtig og er parat til at tage ansvar for egen læring og udvikling
  • er interesseret i objektiv sagsbehandling og sagsstyring
  • har interesse for digitale løsninger
  • følger de fælles arbejdsgange og processer
  • er mødestabil
  • kan formulere dig godt både mundtligt og skriftligt
  • har gode dansk- og engelskkundskaber
  • kan arbejde struktureret, selvstændigt og med sans for detaljen
  • er positiv, opsøgende og serviceorienteret
For at kunne starte som kontorelev skal du have bestået og opnået gode resultater enten på:

  • EUX (Kontor med specialer)
  • HHX-bevis, suppleret med et 5 ugers studenterkursus (Kontor)
  • HTX, STX eller HF-bevis, suppleret med et EU's 10 ugers studenterkursus (Kontor)
  • HG-bevis som giver adgang til kontoruddannelse med speciale i offentlig administration
Er du 25 år eller derover, skal du have foretaget realkompetencevurdering hos handelsskolen. Du bedes vedlægge realkompetencevurderingen, når du sender din ansøgning.

Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte din lokale handelsskole eller Niels Brock.

Vi tilbyder:

  • et job, hvor du får mulighed for at bruge dine faglige og personlige kompetencer
  • et varieret og udfordrende job, som kræver høj faglig kvalitet
  • udvikling gennem ansvar og indflydelse på egne opgaver
  • fleksible arbejdstider, der rummer plads til fritid og familieliv
  • 3 skoleophold på Niels Brock, inklusiv studietur til Bruxelles
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen er omfattet af organisationsaftalen mellem HK Stat og Finansministeriet: Er du mellem 18 og 24 år er lønnen 13.745,58 kr. pr. måned eksklusiv pension. Er du fyldt 25 år, er lønnen 20.144,25 kr. pr. måned eksklusiv pension.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde denne godkendelse. Vi indhenter referencer fra tidligere arbejdsgivere.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen – hvem er vi…
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej, luftfart og havne, hvor kerneområderne er tilsyn og regulering samt regulering af bygge- og boligområdet.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Yderligere information
Du kan læse mere om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på www.tbst.dk.

Hvis du har spørgsmål, kan du sende en mail til hrpostkasse@tbst.dk.

Ansøgning
Vi glæder os til at modtage din ansøgning med relevante bilag samt seneste karakterblad eller eksamensbevis, som du sender via vores ansøgningsportal på www.tbst.dk.

Ansøgningsfristen er søndag den 21. juli, og samtaler holdes den 25. og 26. juli.





TrafikstyrelsenKøbenhavn V2019-07-01T00:00:002019-07-21T00:00:00
330047839Kontorelev med speciale i offentlig administrationRobot Har du lyst til at arbejde i et departement og tæt på de politiske beslutningsprocesser? Trives du i et travlt, udviklende og udfordrende miljø? Og har du en nærmere interesse for kontorfaget med speciale i offentlig administration? Kirkeministeriet Kirkeministeriets departement er den øverste administrative myndighed for folkekirken og de anerkendte trossamfund. Som ansat i departementet bliver du en del af en organisation med ca. 90 ansatte præget af engagement og høj faglighed, hvor sparring og samarbejde er i højsædet. Vi lægger vægt på at være en attraktiv og innovativ arbejdsplads med et uformelt arbejdsmiljø. Departementet består af fire kontorer: Folkekirkens økonomi Folkekirkens styrelse og andre trossamfund Folkekirkens HR Folkekirkens it Arbejdsopgaver Som kontorelev med speciale i offentlig administration i Kirkeministeriets departement vil du stifte bekendtskab med forskellige jobfunktioner inden for områderne administration og sagsbehandling. Du vil gennemgå et turnusforløb, så du kommer til at arbejde i flere af departementets kontorer og eventuelt også for en periode på et stiftskontor. Dine arbejdsopgaver vil afhængig af den konkrete turnusplan komme til at bestå af blandt andet at varetage forskellige opgaver på økonomiområdet, at sagsbehandle vielsesbemyndigelser til forkyndere i anerkendte trossamfund, at sagsbehandle præsteansættelser og tjenestemandspensioner, at sagsbehandle forskellige opgaver inden for det løn- og personaleadministrative område, at journalisere, at varetage generel telefonbetjening vikariere i departementets omstilling. Kompetencer Det er en forudsætning for at komme i betragtning til stillingen, at du har bestået eller forventer at bestå din EUX, EUS eller EUV inden ansættelsesstart den 1. september 2019. Du kan også søge stillingen, hvis du allerede har bestået HG-grundforløb HGS og ikke tidligere har anvendt uddannelsen til anden elevuddannelse. Vi lægger endvidere vægt på, at du er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt, har interesse for kontorfaget og lyst til at lære nyt, er omhyggelig og tilstræber høj faglig kvalitet i dit arbejde, har kendskab til og interesse for it, besidder gode samarbejdsevner, er omstillingsparat og kan tage initiativ, er åben, engageret og serviceminded og har en grundlæggende positiv indstilling. Løn- og ansættelsesvilkår Du bliver ansat som kontorelev i en fuldtidsstilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Ansættelse og aflønning sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område (OAO-S) samt organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK Stat). Ansættelsen har en varighed på to år, hvor der veksles mellem praktik og ca. 15 ugers skoleophold fordelt over fire perioder. Du kommer til at referere til teamleder Christine Nejsum i HR-kontoret. Vi ser gerne, at du kan begynde den 1. september 2019. Mere information Du kan læse mere om Kirkeministeriet på www.km.dk. Du er også velkommen til at kontakte teamleder Christine Nejsum på telefon 3392 3911, hvis du har yderligere spørgsmål. Ansøgning Din ansøgning skal indeholde: Motiveret ansøgning CV Dokumentation for uddannelse Ansøgningsfristen er onsdag den 31. juli 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 32. Ministeriet ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund og opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Har du lyst til at arbejde i et departement og tæt på de politiske beslutningsprocesser? Trives du i et travlt, udviklende og udfordrende miljø? Og har du en nærmere interesse for kontorfaget med speciale i offentlig administration?

Kirkeministeriet

Kirkeministeriets departement er den øverste administrative myndighed for folkekirken og de anerkendte trossamfund. Som ansat i departementet bliver du en del af en organisation med ca. 90 ansatte præget af engagement og høj faglighed, hvor sparring og samarbejde er i højsædet. Vi lægger vægt på at være en attraktiv og innovativ arbejdsplads med et uformelt arbejdsmiljø.

Departementet består af fire kontorer:

  • Folkekirkens økonomi
  • Folkekirkens styrelse og andre trossamfund
  • Folkekirkens HR
  • Folkekirkens it
Arbejdsopgaver

Som kontorelev med speciale i offentlig administration i Kirkeministeriets departement vil du stifte bekendtskab med forskellige jobfunktioner inden for områderne administration og sagsbehandling. Du vil gennemgå et turnusforløb, så du kommer til at arbejde i flere af departementets kontorer og eventuelt også for en periode på et stiftskontor.

Dine arbejdsopgaver vil – afhængig af den konkrete turnusplan – komme til at bestå af blandt andet;

  • at varetage forskellige opgaver på økonomiområdet,
  • at sagsbehandle vielsesbemyndigelser til forkyndere i anerkendte trossamfund,
  • at sagsbehandle præsteansættelser og tjenestemandspensioner,
  • at sagsbehandle forskellige opgaver inden for det løn- og personaleadministrative område,
  • at journalisere,
  • at varetage generel telefonbetjening / vikariere i departementets omstilling.
Kompetencer

Det er en forudsætning for at komme i betragtning til stillingen, at du har bestået eller forventer at bestå din EUX, EUS eller EUV inden ansættelsesstart den 1. september 2019. Du kan også søge stillingen, hvis du allerede har bestået HG-grundforløb / HGS og ikke tidligere har anvendt uddannelsen til anden elevuddannelse.

Vi lægger endvidere vægt på, at du

  • er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt,
  • har interesse for kontorfaget og lyst til at lære nyt,
  • er omhyggelig og tilstræber høj faglig kvalitet i dit arbejde,
  • har kendskab til og interesse for it,
  • besidder gode samarbejdsevner,
  • er omstillingsparat og kan tage initiativ,
  • er åben, engageret og serviceminded og har en grundlæggende positiv indstilling.
Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat som kontorelev i en fuldtidsstilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Ansættelse og aflønning sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S) samt organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK Stat).

Ansættelsen har en varighed på to år, hvor der veksles mellem praktik og ca. 15 ugers skoleophold fordelt over fire perioder.

Du kommer til at referere til teamleder Christine Nejsum i HR-kontoret.

Vi ser gerne, at du kan begynde den 1. september 2019.

Mere information

Du kan læse mere om Kirkeministeriet på www.km.dk. Du er også velkommen til at kontakte teamleder Christine Nejsum på telefon 3392 3911, hvis du har yderligere spørgsmål.

Ansøgning

Din ansøgning skal indeholde:

  1. Motiveret ansøgning
  2. CV
  3. Dokumentation for uddannelse


Ansøgningsfristen er onsdag den 31. juli 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 32.

Ministeriet ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund og opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

KirkeministerietKøbenhavn K2019-06-25T00:00:002019-07-31T00:00:00
330047141To dygtige kontorelever til Vejdirektoratet i KøbenhavnRobot Kan du arbejde selvstændigt og har du lyst til at indgå i vores elevnetværk, hvor der er fællesskab, faglig sparring og god trivsel? Er du fleksibel og positiv i din tilgang til andre mennesker og nysgerrig på at lære nyt så er det lige dig vi søger. Hos os arbejder du med opgaver, der skaber værdi i danskernes hverdag, og Vejdirektoratet er et sted med mange berøringsflader både til trafikanter, borgere, den politiske verden og internationalt. Kontorelever med speciale i offentlig administration: Du vil i din elevtid komme til at arbejde i både Sekretariatet og HR. Ud over disse afdelinger, vil vi sørge for, at du i din elevtid kommer til at stifte bekendtskab med andre afdelinger og opgaver disse fastlægges dog først når vi kender til skoleperioder mm. På den måde sikrer vi, at du får et godt indblik i vores mange forskellige arbejdsområder i Vejdirektoratet. Dine opgaver vil variere meget i det daglige, og den endelige opgaveportefølje vil blive nærmere fastlagt, når du er startet. Men dine opgaver omfatter blandt andet journalisering, sagsbehandling, mødetilrettelæggelse, referatskrivning, timeregistrering opgavefordeling, løn- og personaleadministration, rekruttering, fakturering og økonomistyring samt øvrig administrativ bistand. Opgaverne omfatter også håndtering og fordeling af indkomne mails i Vejdirektoratets hovedpostkasse, afdelingspostkasser, deltagelse i relevante afdelingsmøder, arrangere faglige indlæg og meget andet. Du vil i Sekretariatet og HR blive en del af et område, der sætter en ære i at forstå vores organisations forskellige behov. Uddannelsen vil blive tilrettelagt efter aftale med dit uddannelsessted. Dine kvalifikationer: Du har bestået grundforløbet og er interesseret i en elevplads, hvor der er mange forskellige opgaver, hvor der er mulighed for at komme rundt til en del afdelinger og hvor du har kontakt til mange mennesker hver dag. Du arbejder systematisk, struktureret og er omhyggelig med dit arbejde. Du er ikke bange for at tage fat samt at give en hjælpende hånd, hvor der er behov for det, ligesom du sætter en stor ære i at få ting gjort færdige til den aftalte tid. Du har flair for at benytte digitale værktøjer og kendskab til f.eks. Office pakken. Send en motiveret ansøgning til os, hvis du har et bestået grundforløb fra handelsskolen, som er påbegyndt før 31. juli 2015, og som giver adgang til kontoruddannelse med specialer eller hvis du efter 1. august 2015 har taget et grundforløb (GF 1 og 2) med EUX, eller et 5 eller 10 ugers kompetencegivende forløb for studenter (hhx, stx, htx, hf). Er du over 25 år og har taget et kompetencegivende forløb efter 1. august 2015, skal vi bede dig om at sende din realkompetencevurdering med (RKV). Derudover regner vi med at du er god til dansk retskrivning, og så er det vigtigt, at du ikke er bange for at stille spørgsmål for at blive endnu dygtigere. Læs mere: Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk. Få mere at vide om stillingerne hos afdelingsleder for sekretariatet Caspar Olausson på telefon 7244 3580 eller caol@vd.dk eller hos afdelingsleder i HR Kathe Hernig på telefon 2728 8982 eller kath@vd.dk. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn er i henhold til gældende overenskomst både under praktikken og skoleophold. Ansættelsesperioden er i udgangspunkt 2 år (afhængig af f.eks. realkompetencevurdering). Arbejdstiden er 37 timer pr. uge med start i medio september start oktober 2019. Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet, Carsten Niebuhrs Gade 43, 5. sal, 1577 København V. Er du interesseret? Send din ansøgning senest 1. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler 2. september 2019. Søg stillingen ved at trykke på linket Søg stillingen eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.Kan du arbejde selvstændigt og har du lyst til at indgå i vores elevnetværk, hvor der er fællesskab, faglig sparring og god trivsel? Er du fleksibel og positiv i din tilgang til andre mennesker og nysgerrig på at lære nyt – så er det lige dig vi søger.

Hos os arbejder du med opgaver, der skaber værdi i danskernes hverdag, og Vejdirektoratet er et sted med mange berøringsflader både til trafikanter, borgere, den politiske verden og internationalt.

Kontorelever med speciale i offentlig administration: Du vil i din elevtid komme til at arbejde i både Sekretariatet og HR. Ud over disse afdelinger, vil vi sørge for, at du i din elevtid kommer til at stifte bekendtskab med andre afdelinger og opgaver – disse fastlægges dog først når vi kender til skoleperioder mm. På den måde sikrer vi, at du får et godt indblik i vores mange forskellige arbejdsområder i Vejdirektoratet.

Dine opgaver vil variere meget i det daglige, og den endelige opgaveportefølje vil blive nærmere fastlagt, når du er startet. Men dine opgaver omfatter blandt andet journalisering, sagsbehandling, mødetilrettelæggelse, referatskrivning, timeregistrering/opgavefordeling, løn- og personaleadministration, rekruttering, fakturering og økonomistyring samt øvrig administrativ bistand.

Opgaverne omfatter også håndtering og fordeling af indkomne mails i Vejdirektoratets hovedpostkasse, afdelingspostkasser, deltagelse i relevante afdelingsmøder, arrangere faglige indlæg og meget andet.

Du vil i Sekretariatet og HR blive en del af et område, der sætter en ære i at forstå vores organisations forskellige behov.

Uddannelsen vil blive tilrettelagt efter aftale med dit uddannelsessted.

Dine kvalifikationer: Du har bestået grundforløbet og er interesseret i en elevplads, hvor der er mange forskellige opgaver, hvor der er mulighed for at komme rundt til en del afdelinger og hvor du har kontakt til mange mennesker hver dag. Du arbejder systematisk, struktureret og er omhyggelig med dit arbejde.

Du er ikke bange for at tage fat samt at give en hjælpende hånd, hvor der er behov for det, ligesom du sætter en stor ære i at få ting gjort færdige til den aftalte tid. Du har flair for at benytte digitale værktøjer og kendskab til f.eks. Office pakken.

Send en motiveret ansøgning til os, hvis du har et bestået grundforløb fra handelsskolen, som er påbegyndt før 31. juli 2015, og som giver adgang til kontoruddannelse med specialer eller hvis du efter 1. august 2015 har taget et grundforløb (GF 1 og 2) med EUX, eller et 5 eller 10 ugers kompetencegivende forløb for studenter (hhx, stx, htx, hf).

Er du over 25 år og har taget et kompetencegivende forløb efter 1. august 2015, skal vi bede dig om at sende din realkompetencevurdering med (RKV).

Derudover regner vi med at du er god til dansk retskrivning, og så er det vigtigt, at du ikke er bange for at stille spørgsmål for at blive endnu dygtigere.

Læs mere: Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.

Få mere at vide om stillingerne hos afdelingsleder for sekretariatet Caspar Olausson på telefon 7244 3580 eller caol@vd.dk eller hos afdelingsleder i HR Kathe Hernig på telefon 2728 8982 eller kath@vd.dk.

Løn- og ansættelsesvilkår: Løn er i henhold til gældende overenskomst både under praktikken og skoleophold. Ansættelsesperioden er i udgangspunkt 2 år (afhængig af f.eks. realkompetencevurdering).

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge med start i medio september/ start oktober 2019.

Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet, Carsten Niebuhrs Gade 43, 5. sal, 1577 København V.

Er du interesseret? Send din ansøgning senest 1. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler 2. september 2019.

Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.

Vejdirektoratet - KøbenhavnKøbenhavn V2019-06-23T00:00:002019-08-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelever søges til Styrelsen for International Rekruttering og Integration i Udlændinge- og Integrationsministeriet

Udlændinge- og Integrationsministeriet

Valby
Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger ambitiøse, engagerede og nysgerrige kontorelever inden for specialet Offentlig Administration til ansættelse den 1. september 2019. Om stillingen Som kontorelev i Styrelsen for Internatio...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:4. august 2019

Genopslag - Koncern-HR i Sundheds- og Ældreministeriet søger elev

Ministeriet for Sundhed og Forebyggelse Departementet

København S
Har du lyst til en spændende og alsidig kontoruddannelse i en dynamisk organisation? Vi søger en dygtig kontorelev med speciale i offentlig administration til Koncern-HR i Sundheds- og Ældreministeriet. Om Koncern-HR Vi er fysisk placeret på Campus ...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen søger kontorelev til Center for ressourcer

Trafikstyrelsen

København V
Vi søger en kontorelev inden for specialet offentlig administration til ansættelse pr. 1. september 2019 eller snarest derefter. I Center for ressourcer er der to teams, der varetager henholdsvis styrelsens sagsstyring og objektiv sagsbehandling på ...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:21. juli 2019

Kontorelev med speciale i offentlig administration

Kirkeministeriet

København K
Har du lyst til at arbejde i et departement og tæt på de politiske beslutningsprocesser? Trives du i et travlt, udviklende og udfordrende miljø? Og har du en nærmere interesse for kontorfaget med speciale i offentlig administration? Kirkeministeriet...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

To dygtige kontorelever til Vejdirektoratet i København

Vejdirektoratet - København

København V
Kan du arbejde selvstændigt og har du lyst til at indgå i vores elevnetværk, hvor der er fællesskab, faglig sparring og god trivsel? Er du fleksibel og positiv i din tilgang til andre mennesker og nysgerrig på at lære nyt så er det lige dig vi søger...
Indrykket:23. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019