Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Samarbejdsorienteret kvalitetschef

Har du erfaring med reklamationshåndtering, kontrol og opfølgning? Er du en stærk, rummelig og serviceorienteret leder, der formår at kommunikere hensigtsmæssigt med høj som lav? Så kan du være FK Distributions nye kvalitetschef, der har ansvaret for den daglige ledelse og udviklingen af kvalitetsafdelingen i Østdanmark. 
 
Du er proaktiv og samarbejdsorienteret, og med din logiske og strukturerede tilgang er du nøglepersonen, der sørger for at henvendelser og reklamationer varetages på den mest hensigtsmæssige måde. Du er lederen, der ikke er for fin til også at deltage i afdelingens daglige drift og selv sidde ved telefonerne, når det er nødvendigt.  
 
Du tilbydes 
Vi vækster i virksomheden, og derfor har vi brug for en person, der 100% kan koncentrere sig om den fortsatte udvikling af kvalitetsafdelingen og vores dygtige og engagerede medarbejdere i Østdanmark. Du får ansvaret for kvalitetsafdelingens 4 fastansatte og 11 timelønnede medarbejdere. Hverdagen er i perioder travl, og vi fokuserer hele tiden på at optimere vores ydelser og levere god service både internt og eksternt. Der er ofte et højt tempo, men der er også altid plads til et godt grin. 
 
Din opgave bliver at sørge for at lede og styre afdelingen så optimalt som muligt, herunder sikre at afdelingens opgaver bliver prioriteret hensigtsmæssigt, samt at medarbejderne har de rette kompetencer.  
 
Din arbejdsdag vil også være koncentreret omkring håndtering af reklamationer, kontroller og opfølgning og besvarelse af henvendelser fra private husstande, med fokus på at sikre den optimale kvalitet i omdelingen af tryksager og ugeaviser. 
 
Om dig 
Jobbet er for dig, der:  
 
  • Er en erfaren og vedholdende personaleleder  
  • Trives med en alsidig og tempofyldt hverdag, hvor du har mulighed for at arbejde tæt sammen med resten af forretningen 
  • Er proaktiv og samarbejdsorienteret og foretrækker et job med en bred kontaktflade
  • Arbejder struktureret med øje for vigtige detaljer  
  • Er robust og har et godt overblik 
  • Er vant til at have ansvaret for budgetter, retningslinjer og stramme deadlines  
  • Har erfaring med kommunikationsværktøjer og konflikthåndtering 
  • Har fokus på at sikre en stærk fremdrift i udvikling og indførelse af elektronisk håndtering af kvalitetskontroller 
 
Erfaring med ledelse af en kvalitetsafdeling eller et callcenter er et stort plus. Arbejdet udføres fortrinsvis på hverdage, men weekendarbejde kan forekomme efter afdelingens- og forretningens behov. 
 
Vi tilbyder  
Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling hos FK Distribution. Du bliver en del af en virksomhed, der har kort vej fra tanke til handling, og hvor tingene går stærkt, og som kvalitetschef deltager du i ledergruppen i Distribution Øst.  
 
Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, torsdagskage, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diver-se sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.  
 
Interesseret? 
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Distributionsdirektør Michael Andersen på 2949 8334. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.  
 
FK Distribution formidler både digitale tilbud og fysiske tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret medierådgiver. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S. 
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329752876Phoenix-0996c29512018-02-01T15:03:44.280Samarbejdsorienteret kvalitetschef
Har du erfaring med reklamationshåndtering, kontrol og opfølgning? Er du en stærk, rummelig og serviceorienteret leder, der formår at kommunikere hensigtsmæssigt med høj som lav? Så kan du være FK Distributions nye kvalitetschef, der har ansvaret for den daglige ledelse og udviklingen af kvalitetsafdelingen i Østdanmark. 
 
Du er proaktiv og samarbejdsorienteret, og med din logiske og strukturerede tilgang er du nøglepersonen, der sørger for at henvendelser og reklamationer varetages på den mest hensigtsmæssige måde. Du er lederen, der ikke er for fin til også at deltage i afdelingens daglige drift og selv sidde ved telefonerne, når det er nødvendigt.  
 
Du tilbydes 
Vi vækster i virksomheden, og derfor har vi brug for en person, der 100% kan koncentrere sig om den fortsatte udvikling af kvalitetsafdelingen og vores dygtige og engagerede medarbejdere i Østdanmark. Du får ansvaret for kvalitetsafdelingens 4 fastansatte og 11 timelønnede medarbejdere. Hverdagen er i perioder travl, og vi fokuserer hele tiden på at optimere vores ydelser og levere god service både internt og eksternt. Der er ofte et højt tempo, men der er også altid plads til et godt grin. 
 
Din opgave bliver at sørge for at lede og styre afdelingen så optimalt som muligt, herunder sikre at afdelingens opgaver bliver prioriteret hensigtsmæssigt, samt at medarbejderne har de rette kompetencer.  
 
Din arbejdsdag vil også være koncentreret omkring håndtering af reklamationer, kontroller og opfølgning og besvarelse af henvendelser fra private husstande, med fokus på at sikre den optimale kvalitet i omdelingen af tryksager og ugeaviser. 
 
Om dig 
Jobbet er for dig, der:  
 
  • Er en erfaren og vedholdende personaleleder  
  • Trives med en alsidig og tempofyldt hverdag, hvor du har mulighed for at arbejde tæt sammen med resten af forretningen 
  • Er proaktiv og samarbejdsorienteret og foretrækker et job med en bred kontaktflade
  • Arbejder struktureret med øje for vigtige detaljer  
  • Er robust og har et godt overblik 
  • Er vant til at have ansvaret for budgetter, retningslinjer og stramme deadlines  
  • Har erfaring med kommunikationsværktøjer og konflikthåndtering 
  • Har fokus på at sikre en stærk fremdrift i udvikling og indførelse af elektronisk håndtering af kvalitetskontroller 
 
Erfaring med ledelse af en kvalitetsafdeling eller et callcenter er et stort plus. Arbejdet udføres fortrinsvis på hverdage, men weekendarbejde kan forekomme efter afdelingens- og forretningens behov. 
 
Vi tilbyder  
Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling hos FK Distribution. Du bliver en del af en virksomhed, der har kort vej fra tanke til handling, og hvor tingene går stærkt, og som kvalitetschef deltager du i ledergruppen i Distribution Øst.  
 
Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, torsdagskage, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diver-se sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.  
 
Interesseret? 
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Distributionsdirektør Michael Andersen på 2949 8334. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.  
 
FK Distribution formidler både digitale tilbud og fysiske tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret medierådgiver. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S. 
 
 
2018-03-16T11:50:29.350 Har du erfaring med reklamationshåndtering, kontrol og opfølgning? Er du en stærk, rummelig og serviceorienteret leder, der formår at kommunikere hensigtsmæssigt med høj som lav? Så kan du være FK Distributions nye kvalitetschef, der har ansvaret for den daglige ledelse og udviklingen af kvalitetsafdelingen i Østdanmark. Du er proaktiv og samarbejdsorienteret, og med din logiske og strukturerede tilgang er du nøglepersonen, der sørger for at henvendelser og reklamationer varetages på den mest hensigtsmæssige måde. Du er lederen, der ikke er for fin til også at deltage i afdelingens daglige drift og selv sidde ved telefonerne, når det er nødvendigt. Du tilbydes Vi vækster i virksomheden, og derfor har vi brug for en person, der 100 kan koncentrere sig om den fortsatte udvikling af kvalitetsafdelingen og vores dygtige og engagerede medarbejdere i Østdanmark. Du får ansvaret for kvalitetsafdelingens 4 fastansatte og 11 timelønnede medarbejdere. Hverdagen er i perioder travl, og vi fokuserer hele tiden på at optimere vores ydelser og levere god service både internt og eksternt. Der er ofte et højt tempo, men der er også altid plads til et godt grin. Din opgave bliver at sørge for at lede og styre afdelingen så optimalt som muligt, herunder sikre at afdelingens opgaver bliver prioriteret hensigtsmæssigt, samt at medarbejderne har de rette kompetencer. Din arbejdsdag vil også være koncentreret omkring håndtering af reklamationer, kontroller og opfølgning og besvarelse af henvendelser fra private husstande, med fokus på at sikre den optimale kvalitet i omdelingen af tryksager og ugeaviser. Om dig Jobbet er for dig, der: Er en erfaren og vedholdende personaleleder Trives med en alsidig og tempofyldt hverdag, hvor du har mulighed for at arbejde tæt sammen med resten af forretningen Er proaktiv og samarbejdsorienteret og foretrækker et job med en bred kontaktflade Arbejder struktureret med øje for vigtige detaljer Er robust og har et godt overblik Er vant til at have ansvaret for budgetter, retningslinjer og stramme deadlines Har erfaring med kommunikationsværktøjer og konflikthåndtering Har fokus på at sikre en stærk fremdrift i udvikling og indførelse af elektronisk håndtering af kvalitetskontroller Erfaring med ledelse af en kvalitetsafdeling eller et callcenter er et stort plus. Arbejdet udføres fortrinsvis på hverdage, men weekendarbejde kan forekomme efter afdelingens- og forretningens behov. Vi tilbyder Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling hos FK Distribution. Du bliver en del af en virksomhed, der har kort vej fra tanke til handling, og hvor tingene går stærkt, og som kvalitetschef deltager du i ledergruppen i Distribution Øst. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, torsdagskage, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diver-se sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Distributionsdirektør Michael Andersen på 2949 8334. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt. FK Distribution formidler både digitale tilbud og fysiske tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret medierådgiver. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A S.40330Phoenix0996c295101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-02T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1444&ProjectId=143659&DepartmentId=19982&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3096660FK Distribution A/S11Bredebjergvej 62630TaastrupDKDanmarkORS/0996c295_logo.pngORS/Small/0996c295_logo.png155.6383440012.25751000
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent518747FKPremium0111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0996c295https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0996c295https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0996c295&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0996c295&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgBrænder du for at blive Kvalitetschef?12008011Dansk3Læse/ tale123906Kvalitetschef6Ledelse352695139Lisbeth.larsen@fk.dkDKDanmarkDKDanmark329928182Array Cable Manager for US offshore wind farmsRobot Would you like to take up the technical challenges in relation to array cables for US offshore wind farms? Join us and become Array Cable Manager in the Array Cables department where, together with 13 colleagues, you ll be responsible for the supply, jointing and termination work on array cables for our US projects. You ll be involved in all engineering phases related to the array cable systems for offshore wind farms. You ll have a unique opportunity to learn directly from a team of very experienced engineers and acquire an international network, as you ll be working closely with colleagues across Europe and in the USA. The Array Cables department manages the design, technical aspects of procurement, manufacturing and termination work on array cables in our offshore wind farms. Your key tasks will be to provide technical support for the offshore wind farms in the early development phases manage the design, manufacturing and testing quality assurance of cable products and related accessories ensure that the array cable supply, jointing and termination package is on time, of the correct quality and within scope and budget monitor and report on project progress, manage risks and resolve issues as well as coordinating with contractors and construction teams to meet project deadlines manage changes in scope, schedule and costs and negotiate with internal stakeholders and contractors on how to progress. In addition, you ll manage interfaces with internal and external stakeholders. Your competences include that you have a bachelor s or master s degree in electrical engineering or similar have some years of experience within high-voltage cables and accessories have project management experience from infrastructure projects are a good communicator and speak and write English fluently have an international mindset. Moreover, you thrive in an international environment, can create good relationships with your stakeholders and have a structured, service-minded and flexible approach to your tasks. You re independent and a strong initiator with the ability to solve challenging issues within a complex matrix organisation. Finally, it s an advantage if you have experience with the installation of high-voltage cables, experience with energy transmission projects in the USA, hold a project management certification (PMP or similar), are familiar with high-voltage cable standards (CIGRE, IEC, ICEA) and have experience working with FIDIC-based contracts. Working at Ørsted To be the frontrunner in the green energy transformation, we invest significantly in innovation and empower our employees to help shape the renewable energy technologies of the future. We cultivate a collaborative, dynamic and diverse work environment and encourage career-long learning and development so our people can realise their full potential. Would you like to help shape the renewable technologies of the future? Send your application to us as soon as possible and no later than 4 January 2019, as we ll be conducting interviews on a continuous basis. For Denmark, please don t hesitate to contact Simone Pagliuca, Manager of the Array Cables department, by telephone on 45 99 55 73 36 if you d like to know more about the position. For the United Kingdom, please don t hesitate to contact the Recruitment Specialist by email on ukrecruitment@orsted.co.uk. All UK-based positions will be subject to satisfactory pre-employment screening further details will be given at offer stage. Please note that for your application to be taken into consideration, you must submit your application via our online career pages. You should expect some travelling to our international offices and sites in the USA in relation to your work. About Ørsted Headquartered in Denmark, Ørsted s 6,000 employees develop, construct and operate offshore wind farms, bioenergy plants and innovative waste-to-energy solutions and provide smart energy products to its customers. Ørsted Offshore s 2,000 employees have developed and constructed the largest portfolio of offshore wind farms in Northern Europe, and we re expanding with international activities in the US and Asia-Pacific. For more information on Ørsted, visit orsted.com.

Would you like to take up the technical challenges in relation to array cables for US offshore wind farms?

 

Join us and become Array Cable Manager in the Array Cables department where, together with 13 colleagues, you’ll be responsible for the supply, jointing and termination work on array cables for our US projects. You’ll be involved in all engineering phases related to the array cable systems for offshore wind farms. You’ll have a unique opportunity to learn directly from a team of very experienced engineers and acquire an international network, as you’ll be working closely with colleagues across Europe and in the USA.

 

The Array Cables department manages the design, technical aspects of procurement, manufacturing and termination work on array cables in our offshore wind farms.

 

Your key tasks will be to

  • provide technical support for the offshore wind farms in the early development phases
  • manage the design, manufacturing and testing – quality assurance – of cable products and related accessories
  • ensure that the array cable supply, jointing and termination package is on time, of the correct quality and within scope and budget
  • monitor and report on project progress, manage risks and resolve issues as well as coordinating with contractors and construction teams to meet project deadlines
  • manage changes in scope, schedule and costs and negotiate with internal stakeholders and contractors on how to progress.

 

In addition, you’ll manage interfaces with internal and external stakeholders.

 

Your competences include that you

  • have a bachelor’s or master’s degree in electrical engineering or similar
  • have some years of experience within high-voltage cables and accessories
  • have project management experience from infrastructure projects
  • are a good communicator and speak and write English fluently
  • have an international mindset.

 

Moreover, you thrive in an international environment, can create good relationships with your stakeholders and have a structured, service-minded and flexible approach to your tasks. You’re independent and a strong initiator with the ability to solve challenging issues within a complex matrix organisation. Finally, it’s an advantage if you have experience with the installation of high-voltage cables, experience with energy transmission projects in the USA, hold a project management certification (PMP or similar), are familiar with high-voltage cable standards (CIGRE, IEC, ICEA) and have experience working with FIDIC-based contracts.

 

Working at Ørsted

To be the frontrunner in the green energy transformation, we invest significantly in innovation and empower our employees to help shape the renewable energy technologies of the future. We cultivate a collaborative, dynamic and diverse work environment and encourage career-long learning and development so our people can realise their full potential.

 

Would you like to help shape the renewable technologies of the future?

Send your application to us as soon as possible and no later than 4 January 2019, as we’ll be conducting interviews on a continuous basis.

 

For Denmark, please don’t hesitate to contact Simone Pagliuca, Manager of the Array Cables department, by telephone on +45 99 55 73 36 if you’d like to know more about the position.

 

For the United Kingdom, please don’t hesitate to contact the Recruitment Specialist by email on ukrecruitment@orsted.co.uk.

 

All UK-based positions will be subject to satisfactory pre-employment screening; further details will be given at offer stage.

 

Please note that for your application to be taken into consideration, you must submit your application via our online career pages.

 

You should expect some travelling to our international offices and sites in the USA in relation to your work.

 

About Ørsted

Headquartered in Denmark, Ørsted’s 6,000 employees develop, construct and operate offshore wind farms, bioenergy plants and innovative waste-to-energy solutions and provide smart energy products to its customers. Ørsted Offshore’s 2,000 employees have developed and constructed the largest portfolio of offshore wind farms in Northern Europe, and we’re expanding with international activities in the US and Asia-Pacific. For more information on Ørsted, visit orsted.com.

Ørsted Vind A/SGentofte2018-12-14T00:00:002019-01-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Array Cable Manager for US offshore wind farms

Ørsted Vind A/S

Gentofte
Would you like to take up the technical challenges in relation to array cables for US offshore wind farms? Join us and become Array Cable Manager in the Array Cables department where, together with 13 colleagues, you ll be responsible for the supply...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:4. januar 2019