Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Samsung mobil Tekniker Trainee

Brænder du for at blive tekniker og arbejde med Samsung Telefoner og tablets?

Så er du måske vores nye tekniker på vores  Samsung og Apple autoriserede værksted på Frederiksberg

 

Vi forventer at :

- Du er udadvendt og præsentabel 

- Du har gerne erfaring med hardware reparationer og kundeservice.

- Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt 

- Du skal kunne tale og skrive flydende dansk.

- Du skal være god til administrative tunge systemer.

- Du skal være god til engelsk da megen oplæring foregår på engelsk.

- Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

Vi sørger vi for  evt uddannelse, certifcering, oplæring og hjælp til at din drøm som samsung mobil tekniker bliver en virkelighed. (oplæring foregår på Frederiksberg)

 

Vi tilbyder :

- En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed

- Gode kollegaer i et ungt glad og energisk team hvor forskellighederne spiller godt sammen

- En god løn, og fordelagtige arbejdstider

- En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø

 - At som tekniker hos os arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329717386Phoenix-c150dcc212017-11-30T11:07:05.540Samsung mobil Tekniker Trainee

Brænder du for at blive tekniker og arbejde med Samsung Telefoner og tablets?

Så er du måske vores nye tekniker på vores  Samsung og Apple autoriserede værksted på Frederiksberg

 

Vi forventer at :

- Du er udadvendt og præsentabel 

- Du har gerne erfaring med hardware reparationer og kundeservice.

- Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt 

- Du skal kunne tale og skrive flydende dansk.

- Du skal være god til administrative tunge systemer.

- Du skal være god til engelsk da megen oplæring foregår på engelsk.

- Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

Vi sørger vi for  evt uddannelse, certifcering, oplæring og hjælp til at din drøm som samsung mobil tekniker bliver en virkelighed. (oplæring foregår på Frederiksberg)

 

Vi tilbyder :

- En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed

- Gode kollegaer i et ungt glad og energisk team hvor forskellighederne spiller godt sammen

- En god løn, og fordelagtige arbejdstider

- En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø

 - At som tekniker hos os arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

2018-01-26T02:00:33.923 Brænder du for at blive tekniker og arbejde med Samsung Telefoner og tablets? Så er du måske vores nye tekniker på vores Samsung og Apple autoriserede værksted på Frederiksberg Vi forventer at : - Du er udadvendt og præsentabel - Du har gerne erfaring med hardware reparationer og kundeservice. - Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt - Du skal kunne tale og skrive flydende dansk. - Du skal være god til administrative tunge systemer. - Du skal være god til engelsk da megen oplæring foregår på engelsk. - Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service Vi sørger vi for evt uddannelse, certifcering, oplæring og hjælp til at din drøm som samsung mobil tekniker bliver en virkelighed. (oplæring foregår på Frederiksberg) Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - Gode kollegaer i et ungt glad og energisk team hvor forskellighederne spiller godt sammen - En god løn, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - At som tekniker hos os arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.11Jobnetc150dcc2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-25T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3031392MENTECH A/S11Falkoner Alle 672000FrederiksbergDKDanmarkORS/blank.png155.6860608012.53917660
info@mentech.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent495536JobNet46992681000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c150dcc2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c150dcc2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c150dcc2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c150dcc2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT351435461info@mentech.dkinfo@mentech.dkDKDanmarkDKDanmark329899768Tekniker hos iRep i København (fuldtid)Robot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https: irep.dk karriere Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København på Banevingen 14B, 2200 København N. iRep er en ung og dynamisk virksomhed i eksplosiv vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på seks butikker i Aalborg, Aarhus, Odense, Vejle og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere, og servicerer privatkunder der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation og brug af teknik er et stort plus, og vi forventer, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones. Vi vil sørge for den nødvendige oplæring i reparationerne. Din profilDu har gerne flere års erfaring med IT service og eller reparation. Du har en naturlig teknisk interesse, er vant til at arbejde i teams og kan fungere i en kultur hvor der konstant er travlt og meget at lave. Om iRepSidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.irep.dk miljo Vi har siden 2009 foretaget over 200.000 reparationer af smartphones, tablets og computere og er Danmarks største uafhængige reparatør med seks butikker fordelt over hele Danmark. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Det er ligeledes vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Du kan forvente - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18 samt nogle lørdage kl. 10-16 Vi forventer, at - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og møder til tiden Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk skriv venligst Tekniker KBH i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du vil i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https://irep.dk/karriere/

 

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København på Banevingen 14B, 2200 København N. 

 

iRep er en ung og dynamisk virksomhed i eksplosiv vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på seks butikker i Aalborg, Aarhus, Odense, Vejle og København samt et hovedkontor ligeledes i København.

 

Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets  og computere, og servicerer privatkunder der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation og brug af teknik er et stort plus, og vi forventer, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones. Vi vil sørge for den nødvendige oplæring i reparationerne. 

 

Din profil
Du har gerne flere års erfaring med IT service og / eller reparation. Du har en naturlig teknisk interesse, er vant til at arbejde i teams og kan fungere i en kultur hvor der konstant er travlt og meget at lave. 

 

Om iRep
Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.irep.dk/miljo

Vi har siden 2009 foretaget over 200.000 reparationer af smartphones, tablets og computere og er Danmarks største uafhængige reparatør med seks butikker fordelt over hele Danmark. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

Det er ligeledes vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18 samt nogle lørdage kl. 10-16

 

Vi forventer, at…

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og møder til tiden

 

Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk – skriv venligst ”Tekniker KBH” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. 

Bemærk venligst: Du vil i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

iRep.DK - København N2018-10-25T00:00:002018-12-22T00:00:00
329924348Specialist til teknisk sikkerhedseftersynRobot Vil du være med til at beskytte Forsvaret mod spionage? Bærer du rundt på et brændende ønske om at videreudvikle dine tekniske færdigheder og vil du være en del af et godt og velfungerende team af specialister, som gennemfører tekniske sikkerhedseftersyn (TSE) så har vi en spændende stilling med udfordrende opgaver i et stærkt fagligt miljø. Teamet er en del af Forsvarets Efterretningstjenestes Center for Cybersikkerhed, som hører hjemme på Østerbro i København. Du får udfordringer og plads til at udvikle dig Som teknisk sikkerhedsspecialist er du bl.a. med til at sikre gennemførelse af aflytningssikre møder og aktiviteter. Dine arbejdsopgaver vil omfatte deltagelse i tekniske sikkerhedseftersyn og træningsøvelser, kontinuerlig udvikling af dine kompetencer gennem kurser i ind- og udland og vedligeholdelse af teamets udstyr. Du vil på daglig basis arbejde på opgaver, som styrker og skærper dine faglige kompetencer. Du vil få din vante gang i et miljø med dygtige og højtspecialiserede teknikkere, som gør en dyd ud af at dele ny viden med hinanden. Din dagligdag vil være særdeles afvekslende, hvor hver ny opgave skal løses på en ny måde og med nye udfordringer. Vi arbejder ofte, når andre er gået hjem, fordi vi skal kunne melde klar til brug for klassificerede aktiviteter ved arbejdsdagens start for vores kunder. Vores kunder er Forsvarets myndigheder samt andre myndigheder og virksomheder, så der vil være en del rejseaktivitet. Du og din baggrund er vigtig Du har en teknisk grunduddannelse som fx elektriker, radio TV-fagtekniker eller netværksspecialist og har erfaring med annalog signalanalyse, netværksanalyse eller mobiltelefoni. Som person arbejder du struktureret og metodisk. Du værdsætter endvidere både muligheden for selv at gennemføre opgaver og arbejde sammen med kolleger. Du er fleksibel i forhold til at arbejde på skæve tidspunkter og har lysten til selvstændigt at tilegne dig ny viden og dele den med kolleger. Du har en positiv tilgang til dagligdagen og vilje til at gå forrest i løsning af opgaver. Det falder dig naturligt at tænke utraditionelt i forhold til løsning af opgaver. Du har som min. B-kørekort. Du har muligvis kendskab til bygningskonstruktion og det militære system. Din nye arbejdsplads Center for Cybersikkerhed er Danmarks nationale it-sikkerhedsmyndighed og leder og kontrollerer den militære it-sikkerhedstjeneste på Forsvarsministeriets område. Center for Cybersikkerhed udgør Danmarks nationale forsvar mod cybertrusler. Vi er med til at opdage og håndtere, når danske interesser udsættes for cyberangreb, og det er hos os, at vi samler, opbygger og deler den afgørende viden, som kan forebygge det næste angreb. Som en del af Center for Cybersikkerhed er du med i fronten af Danmarks cyberforsvar. Det er en spændende opgave, der følger den løbende udvikling på cyberområdet, og som derfor stiller store krav til vores medarbejdere. Men hvis du er dedikeret og stadig har lyst til at lære, kan Center for Cybersikkerhed tilbyde en spændende og alsidig arbejdsplads, som løser en meget vigtig opgave for Danmark. Arbejdssted er Østerbro, København. Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation, afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund. Derudover har du mulighed for at forhandle løntillæg efter kvalifikationer. Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer om ugen inklusiv betalt frokostpause. Til stillingen hører en pensionsordning, som FE betaler. Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er et krav, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse. Som i resten af Forsvaret har du pligt til kortvarig udsendelse til udlandet. Sådan søger du stillingen Du skal sende din ansøgning og CV eller LinkedIn profil via stillingsopslaget, senest den 3. januar 2019. Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted fra den 9. januar og stiler mod en ansættelse fra den 1. april 2019. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2215, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger. Du kan også læse mere på www.fe-ddis.dk eller www.cfcs.dk , hvor du blandt andet finder vores Beretning og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Vil du være med til at beskytte Forsvaret mod spionage?

Bærer du rundt på et brændende ønske om at videreudvikle dine tekniske færdigheder og vil du være en del af et godt og velfungerende team af specialister, som gennemfører tekniske sikkerhedseftersyn (TSE) – så har vi en spændende stilling med udfordrende opgaver i et stærkt fagligt miljø.

Teamet er en del af Forsvarets Efterretningstjenestes Center for Cybersikkerhed, som hører hjemme på Østerbro i København.

Du får udfordringer og plads til at udvikle dig
Som teknisk sikkerhedsspecialist er du bl.a. med til at sikre gennemførelse af aflytningssikre møder og aktiviteter.

Dine arbejdsopgaver vil omfatte deltagelse i tekniske sikkerhedseftersyn og træningsøvelser, kontinuerlig udvikling af dine kompetencer gennem kurser i ind- og udland og vedligeholdelse af teamets udstyr.

Du vil på daglig basis arbejde på opgaver, som styrker og skærper dine faglige kompetencer. Du vil få din vante gang i et miljø med dygtige og højtspecialiserede teknikkere, som gør en dyd ud af at dele ny viden med hinanden.

Din dagligdag vil være særdeles afvekslende, hvor hver ny opgave skal løses på en ny måde og med nye udfordringer. Vi arbejder ofte, når andre er gået hjem, fordi vi skal kunne melde klar til brug for klassificerede aktiviteter ved arbejdsdagens start for vores kunder. Vores kunder er Forsvarets myndigheder samt andre myndigheder og virksomheder, så der vil være en del rejseaktivitet.

Du og din baggrund er vigtig
Du har en teknisk grunduddannelse som fx elektriker, radio/TV-fagtekniker eller netværksspecialist og har erfaring med annalog signalanalyse, netværksanalyse eller mobiltelefoni.

Som person arbejder du struktureret og metodisk. Du værdsætter endvidere både muligheden for selv at gennemføre opgaver og arbejde sammen med kolleger. Du er fleksibel i forhold til at arbejde på skæve tidspunkter og har lysten til selvstændigt at tilegne dig ny viden og dele den med kolleger. Du har en positiv tilgang til dagligdagen og vilje til at gå forrest i løsning af opgaver. Det falder dig naturligt at tænke utraditionelt i forhold til løsning af opgaver.

Du har som min. B-kørekort.

Du har muligvis kendskab til bygningskonstruktion og det militære system.

Din nye arbejdsplads
Center for Cybersikkerhed er Danmarks nationale it-sikkerhedsmyndighed og leder og kontrollerer den militære it-sikkerhedstjeneste på Forsvarsministeriets område.

Center for Cybersikkerhed udgør Danmarks nationale forsvar mod cybertrusler. Vi er med til at opdage og håndtere, når danske interesser udsættes for cyberangreb, og det er hos os, at vi samler, opbygger og deler den afgørende viden, som kan forebygge det næste angreb.

Som en del af Center for Cybersikkerhed er du med i fronten af Danmarks cyberforsvar. Det er en spændende opgave, der følger den løbende udvikling på cyberområdet, og som derfor stiller store krav til vores medarbejdere. Men hvis du er dedikeret og stadig har lyst til at lære, kan Center for Cybersikkerhed tilbyde en spændende og alsidig arbejdsplads, som løser en meget vigtig opgave for Danmark.

Arbejdssted er Østerbro, København.

Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation, afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund. Derudover har du mulighed for at forhandle løntillæg efter kvalifikationer. Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer om ugen inklusiv betalt frokostpause. Til stillingen hører en pensionsordning, som FE betaler.

Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er et krav, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse. Som i resten af Forsvaret har du pligt til kortvarig udsendelse til udlandet.

Sådan søger du stillingen
Du skal sende din ansøgning og CV eller LinkedIn profil via stillingsopslaget, senest den 3. januar 2019.

Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted fra den 9. januar og stiler mod en ansættelse fra den 1. april 2019. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2215, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger.

Du kan også læse mere på www.fe-ddis.dk eller www.cfcs.dk , hvor du blandt andet finder vores ”Beretning” og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.




Forsvarets EfterretningstjenesteKøbenhavn2018-12-07T00:00:002019-01-03T00:00:00
329920054Medarbejder til event management I Statens It's DriftscenterRobot Er du en mødestabil, morgenfrisk medarbejder med et godt overblik og brænder du for event og incident håndtering? Statens It arbejder på at skabe fundamentet for den fortsatte digitalisering i staten. Vi driver it-omkostningerne ned ved at samle driften af mange ministeriers it og høste stordriftsfordelene ved at sammenlægge og standardisere systemer. Vi har således ansvaret for at drive en effektiv it-understøttelse og sikre høj tværgående standard for it-service i staten. Hovedopgaverne omfatter drift, support, udvikling og harmonisering af it i staten. Om stillingen Som en del af Driftscenterets faste personale skal du proaktivt være med til at sikre en sikker og stabil drift samt højkundetilfredshed. Du bliver en del af overvågningsteamet og skal være god til at samarbejde med de teams og specialister, som skal agere på events fra vores overvågning. Derudover skal du kunne forstå og se sammenhænge imellem de processer som Driftscenteret har ansvaret for. Driftscenteret er et centralt omdrejningspunkt i Statens It. Udover overvågningsopgaven er Incident og Problem management også en kerneopgave i Driftscenteret. Driftscenteret er en del af Serviceområdet, som består af ca. 100 medarbejdere fordelt på 7 teams. Udgangspunktet for Serviceområdet er at levere den gode brugeroplevelser for de ca. 19.000 ansatte i Staten, som vi supporterer, og udvikle området i takt med resten af organisationen. Det overordnede formål med Driftscenteret er at: • sikre sikker, stabil og effektiv drift for 19.000 brugere • koordinere fejlmeldinger så brugerne oplever hurtig og effektiv fejlløsning • sikre god og proaktiv kunde kommunikation under større hændelser • proaktivt hindre fejl i at opstå og følge målrettet op på fejl og alarmer • udføre datadrevet analyse på tværs af centrale ITIL processer Dine opgaver vil være at • Udføre daglige driftstjek på baggrund af driftsinstrukser • Håndtere central overvågning, udføre instrukser og eskalering af requests eller incidents på baggrund af alarmer • Vurdere og gennemskue sammenhænge på baggrund af de forskellige overvågningsbilleder • Skabe et samlet overblik over driftssituationen både på service, system og kundeniveau • Målrette indsatsen (eskaleringen) så driftsforstyrrelser hurtigt og effektivt kan blive løst i Driftsorganisationen • Skabe løbende forbedringer i håndtering af alarmer og driftsoverblik • Opbygge viden og dokumentation så andelen af incidents, der oprettes på baggrund af alarmer, kan løses med det samme i Driftscenteret • Sparre med de øvrige medarbejdere i teamet omkring trends og sammenhænge mellem events, incidents og problems • Være med til at videreudvikle og automatisere event management processen Om dig Du er den helt rigtige til jobbet, hvis du: • Har basisviden og erfaring med overvågning af en stor driftsplatform med mere end 19.000 brugere • Har kendskab til Service Management og Overvågningssystemer • Har bred teknisk viden inden for infrastruktur • Har proces- og kundefokus og kan afgøre, hvad der i en given situation er vigtigt for helheden • Har kendskab til ITIL • Vil indgå i en vagtturnus i åbningstiden 6.30 -18.00. Som person er du: • Selvstændig, opsøgende og har overblik med fokus på kvalitetsforbedringer, idet opgaven også omfatter løbende innovative forbedringer og opbygning af viden i Driftscenteret • Samarbejdsorienteret, idet Driftscenteret har snitflader til mange teams i Statens It • Er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt • Vant til at arbejde under pres, og du er god til at bevare overblikket og holde hovedet koldt i pressede situationer • Systematisk, opfølgende og vedholdende Om os Vi tilbyder et job i en åben, uformel og dynamisk organisation, præget af et meget højt fagligt niveau og med en uformel og fleksibel arbejdsform med dygtige og kompetente kolleger. Du vil få mulighed for at være med til at præge udviklingen på it-området på tværs af statens mange institutioner. Ansættelsesvilkår Du ansættes efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten. Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan opnå og opretholde en sikkerhedsgodkendelse via PET til graden HEMMELIG. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte områdechef Ditte Moe Telving på mail dmt@statens-it.dk eller tlf. 72 31 15 18. Ansøgning Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag via statens e-rekrutteringssystem senest den 15. december 2018. Statens It opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Er du en mødestabil, morgenfrisk medarbejder med et godt overblik og brænder du for event og incident håndtering?

Statens It arbejder på at skabe fundamentet for den fortsatte digitalisering i staten. Vi driver it-omkostningerne ned ved at samle driften af mange ministeriers it og høste stordriftsfordelene ved at sammenlægge og standardisere systemer. Vi har således ansvaret for at drive en effektiv it-understøttelse og sikre høj tværgående standard for it-service i staten. Hovedopgaverne omfatter drift, support, udvikling og harmonisering af it i staten.

Om stillingen
Som en del af Driftscenterets faste personale skal du proaktivt være med til at sikre en sikker og stabil drift samt højkundetilfredshed. Du bliver en del af overvågningsteamet og skal være god til at samarbejde med de teams og specialister, som skal agere på events fra vores overvågning. Derudover skal du kunne forstå og se sammenhænge imellem de processer som Driftscenteret har ansvaret for.

Driftscenteret er et centralt omdrejningspunkt i Statens It. Udover overvågningsopgaven er Incident og Problem management også en kerneopgave i Driftscenteret.

Driftscenteret er en del af Serviceområdet, som består af ca. 100 medarbejdere fordelt på 7 teams. Udgangspunktet for Serviceområdet er at levere den gode brugeroplevelser for de ca. 19.000 ansatte i Staten, som vi supporterer, og udvikle området i takt med resten af organisationen.

Det overordnede formål med Driftscenteret er at:
• sikre sikker, stabil og effektiv drift for 19.000 brugere
• koordinere fejlmeldinger så brugerne oplever hurtig og effektiv fejlløsning
• sikre god og proaktiv kunde kommunikation under større hændelser
• proaktivt hindre fejl i at opstå og følge målrettet op på fejl og alarmer
• udføre datadrevet analyse på tværs af centrale ITIL processer

Dine opgaver vil være at
• Udføre daglige driftstjek på baggrund af driftsinstrukser
• Håndtere central overvågning, udføre instrukser og eskalering af requests eller incidents
på baggrund af alarmer
• Vurdere og gennemskue sammenhænge på baggrund af de forskellige overvågningsbilleder
• Skabe et samlet overblik over driftssituationen både på service, system og kundeniveau
• Målrette indsatsen (eskaleringen) så driftsforstyrrelser hurtigt og effektivt kan blive løst
i Driftsorganisationen
• Skabe løbende forbedringer i håndtering af alarmer og driftsoverblik
• Opbygge viden og dokumentation så andelen af incidents, der oprettes på baggrund af alarmer,
kan løses med det samme i Driftscenteret
• Sparre med de øvrige medarbejdere i teamet omkring trends og sammenhænge mellem
events, incidents og problems
• Være med til at videreudvikle og automatisere event management processen

Om dig
Du er den helt rigtige til jobbet, hvis du:
• Har basisviden og erfaring med overvågning af en stor driftsplatform med mere end 19.000 brugere
• Har kendskab til Service Management og Overvågningssystemer
• Har bred teknisk viden inden for infrastruktur
• Har proces- og kundefokus og kan afgøre, hvad der i en given situation er vigtigt for helheden
• Har kendskab til ITIL
• Vil indgå i en vagtturnus i åbningstiden 6.30 -18.00.

Som person er du:
• Selvstændig, opsøgende og har overblik med fokus på kvalitetsforbedringer, idet opgaven
også omfatter løbende innovative forbedringer og opbygning af viden i Driftscenteret
• Samarbejdsorienteret, idet Driftscenteret har snitflader til mange teams i Statens It
• Er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
• Vant til at arbejde under pres, og du er god til at bevare overblikket og holde hovedet
koldt i pressede situationer
• Systematisk, opfølgende og vedholdende

Om os
Vi tilbyder et job i en åben, uformel og dynamisk organisation, præget af et meget højt fagligt niveau og med en uformel og fleksibel arbejdsform med dygtige og kompetente kolleger. Du vil få mulighed for at være med til at præge udviklingen på it-området på tværs af statens mange institutioner.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten.

Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan opnå og opretholde en sikkerhedsgodkendelse via PET til graden HEMMELIG.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte områdechef Ditte Moe Telving på mail dmt@statens-it.dk eller tlf. 72 31 15 18.

Ansøgning
Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag via statens e-rekrutteringssystem senest den 15. december 2018.


Statens It opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.






Statens ItAlbertslund2018-11-29T00:00:002018-12-29T00:00:00
329915425Wizkids søger en dansk-/svensktalende IT-SupporterRobot ReQruiting hjælper wizkids med at dele dette opslag IT-supporter med svenskkundskaber - du vil få ansvar for dagligt at yde teknisk support til vores internationale kunder. Wizkids A S er en hurtigt voksende virksomhed bestående af 40 dedikerede medarbejdere, som udvikler og sælger platforme og læringsværktøjer til uddannelsesinstitutioner. Vores produkter AppWriter, TxtAnalyser og EduLife bruges af mere end 750.000 elever og lærere i Danmark, Sverige, Norge og England. Grundet en stigende opgavemængde i Wizkids A S har vi brug for en skarp IT-supporter. Du vil indgå i et team med stabile erfaringer, som servicerer og supporterer kunder på tværs af virksomhedens lokationer i Danmark, Sverige, Norge og England. Du vil derudover komme til at arbejde med support, installation, konfiguration og drift af Wizkids IT-platform i den bredeste betydning. Som IT-supporter hos Wizkids kommer du til at arbejde meget med kundekontakt over telefon, mail og eller i form af personlig kontakt. Jobbet En attraktiv og fagligt udfordrende arbejdsplads Spændende opgaver med personligt og fagligt udviklingspotentiale Administration og drift af servere og netværksenheder Daglig support - telefonisk og fjernsupport Installation af hardware og software Din profil Du er pligtopfyldende og engageret Du har et stort servicegen og trives med at tage ejerskab og ansvar for dine arbejdsopgaver Vi forventer ligeledes, at du kan formulere dig perfekt på svensk - både i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du også kan tale dansk, norsk og engelsk Du er fleksibel og motiveres af en hverdag præget af travlhed og varierende arbejdsopgaver Indsigt i programmering (ikke et krav) Det er en fordel, hvis du har viden om G Suite for Education, og hvis du er Google Certified Educator. Vi tilbyder Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt Grundig oplæring og opfølgning Vi tilbyder desuden muligheden for at blive en del af et stærkt team med stort engagement og en høj grad af faglig stolthed i en virksomhed i god vækst. Du vil opleve et uformelt arbejdsmiljø med ligeværdig omgangstone, hvor alle står sammen for at nå vores fælles mål. Der er kort vej fra id til handling, og du vil blive mødt af glade og motiverede kolleger, som brænder for det, de laver. Vil du vide mere? Så tag kontakt til HR Manager Yasemin Erdem på tlf. 31 68 02 05. CV samt relevante dokumenter sendes snarest via linket, da vi gennemgår de indkommende ansøgninger løbende.

ReQruiting hjælper wizkids med at dele dette opslag

IT-supporter med svenskkundskaber - du vil få ansvar for dagligt at yde teknisk support til vores internationale kunder.

Wizkids A/S er en hurtigt voksende virksomhed bestående af 40 dedikerede medarbejdere, som udvikler og sælger platforme og læringsværktøjer til uddannelsesinstitutioner. Vores produkter AppWriter, TxtAnalyser og EduLife bruges af mere end 750.000 elever og lærere i Danmark, Sverige, Norge og England.

Grundet en stigende opgavemængde i Wizkids A/S har vi brug for en skarp IT-supporter.

Du vil indgå i et team med stabile erfaringer, som servicerer og supporterer kunder på tværs af virksomhedens lokationer i Danmark, Sverige, Norge og England. Du vil derudover komme til at arbejde med support, installation, konfiguration og drift af Wizkids’ IT-platform i den bredeste betydning. Som IT-supporter hos Wizkids kommer du til at arbejde meget med kundekontakt over telefon, mail og/eller i form af personlig kontakt.

 

Jobbet

  • En attraktiv og fagligt udfordrende arbejdsplads
  • Spændende opgaver med personligt og fagligt udviklingspotentiale
    • Administration og drift af servere og netværksenheder
    • Daglig support - telefonisk og fjernsupport
    • Installation af hardware og software

 

Din profil

  • Du er pligtopfyldende og engageret
  • Du har et stort servicegen og trives med at tage ejerskab og ansvar for dine arbejdsopgaver
  • Vi forventer ligeledes, at du kan formulere dig perfekt på svensk - både i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du også kan tale dansk, norsk og engelsk
  • Du er fleksibel og motiveres af en hverdag præget af travlhed og varierende arbejdsopgaver
  • Indsigt i programmering (ikke et krav)

Det er en fordel, hvis du har viden om G Suite for Education, og hvis du er Google Certified Educator.

 

Vi tilbyder

  • Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt
  • Grundig oplæring og opfølgning

Vi tilbyder desuden muligheden for at blive en del af et stærkt team med stort engagement og en høj grad af faglig stolthed i en virksomhed i god vækst. Du vil opleve et uformelt arbejdsmiljø med ligeværdig omgangstone, hvor alle står sammen for at nå vores fælles mål. Der er kort vej fra idé til handling, og du vil blive mødt af glade og motiverede kolleger, som brænder for det, de laver.

 

 

Vil du vide mere?

Så tag kontakt til HR Manager Yasemin Erdem på tlf. 31 68 02 05. CV samt relevante dokumenter sendes snarest via linket, da vi gennemgår de indkommende ansøgninger løbende.

ReQruiting ApSAlbertslund2018-11-21T00:00:002019-01-15T00:00:00
329909876PC og bærbar teknikerRobot Brænder du for at være tekniker og arbejde med forskellige IT Produkter? Vi mangler en energisk og dygtig It Tekniker med erfaring inden for IT reparationer Vi forventer at : Du er udadvendt og præsentabel Du har solid erfaring med hardware og software fejlsøgnning samt reparationer af både PC og bærbare Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal kunne tale og skrive flydende dansk. Du må gerne være god til administrative systemer. Du må gerne være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service Du skal kunne arbejde selvstændigt Vi tilbyder : En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed Gode kollegaer hvor forskellighederne spiller godt sammen En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø Gode udviklingsmuligheder for den rette Mulighed for videre uddannelse her som Apple Samsung autoriseret Tekniker At som tekniker hos os arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.

Brænder du for at være tekniker og arbejde med forskellige IT Produkter?

Vi mangler en energisk og dygtig It Tekniker med erfaring inden for IT reparationer

 

Vi forventer at : 

  • Du er udadvendt og præsentabel
  • Du har solid erfaring med hardware og software fejlsøgnning samt reparationer af både PC  og bærbare 
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal kunne tale og skrive flydende dansk.  
  • Du må gerne være god til administrative systemer. 
  • Du må gerne være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service 
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt

Vi tilbyder :

  • En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • Gode kollegaer hvor forskellighederne spiller godt sammen   
  • En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider 
  • En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø
  • Gode udviklingsmuligheder for den rette
  • Mulighed for videre uddannelse her som Apple/Samsung autoriseret Tekniker

At som tekniker hos os arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

MENTECH GLOSTRUP A/SBrøndby2018-11-09T00:00:002019-01-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Tekniker hos iRep i København (fuldtid)

iRep.DK - København N

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https: irep.dk karriere Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København på Banevingen 14B, 2200 København N. iRep er en ung og dynamisk virksomhed i...
Indrykket:25. oktober 2018
Udløbsdato:22. december 2018

Specialist til teknisk sikkerhedseftersyn

Forsvarets Efterretningstjeneste

København
Vil du være med til at beskytte Forsvaret mod spionage? Bærer du rundt på et brændende ønske om at videreudvikle dine tekniske færdigheder og vil du være en del af et godt og velfungerende team af specialister, som gennemfører tekniske sikkerhedseft...
Indrykket:7. december 2018
Udløbsdato:3. januar 2019

Medarbejder til event management I Statens It's Driftscenter

Statens It

Albertslund
Er du en mødestabil, morgenfrisk medarbejder med et godt overblik og brænder du for event og incident håndtering? Statens It arbejder på at skabe fundamentet for den fortsatte digitalisering i staten. Vi driver it-omkostningerne ned ved at samle dri...
Indrykket:29. november 2018
Udløbsdato:29. december 2018

Wizkids søger en dansk-/svensktalende IT-Supporter

ReQruiting ApS

Albertslund
ReQruiting hjælper wizkids med at dele dette opslag IT-supporter med svenskkundskaber - du vil få ansvar for dagligt at yde teknisk support til vores internationale kunder. Wizkids A S er en hurtigt voksende virksomhed bestående af 40 dedikerede med...
Indrykket:21. november 2018
Udløbsdato:15. januar 2019

PC og bærbar tekniker

MENTECH GLOSTRUP A/S

Brøndby
Brænder du for at være tekniker og arbejde med forskellige IT Produkter? Vi mangler en energisk og dygtig It Tekniker med erfaring inden for IT reparationer Vi forventer at : Du er udadvendt og præsentabel Du har solid erfaring med hardware og softw...
Indrykket:9. november 2018
Udløbsdato:4. januar 2019