Sanitør til skimmelsanering

Indeklima Consulting arbejder indenfor sanering af skimmelvækst. Vi foretager rengøring, nedrivning og afdækning for at sikre, at skimmelsvampesporer ikke spredes til omgivelserne.

Vi har travlt, og leder nu efter en ny kollega.

Opgaverne vil primært være i private hjem, men kan også være erhverv. Du bliver tilknyttet en fast kollega, og kører fra vores adresse i Vejle ud til kunderne.

De primære opgaver er:

  • Rengøring efter skimmelsvamp
  • Nedrivning og borttagning af materialer

For at komme i betragtning til jobbet, er det vigtigt, at du har en robusk fysik, da opgaverne kan have fysisk karakter. Desuden forventer vi, at du:

  • er mødestabil og fleksibel
  • er ansvarsbevidst og lægger kvalitet i dit arbejde
  • gerne har erfaring fra branchen, men det er ikke et krav
  • kommunikerer problemfrit på dansk

Vi tilbyder til gengæld løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst, fleksible arbejdstider med hverdagsfri og en god omgangstone, hvor der er plads til et godt grin.

Arbejdstiderne vil typisk være fra kl. 06.30-15.30, og du kan forvente 2-3 arbejdsdage i ugen.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Indehaver Lukas Larsen på 40749591.

For at søge jobbet, skal du sende en kort ansøgning med dit cv til ll@indeklima-consulting.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330090286Phoenix-410e8a8912019-09-16T00:00:00Sanitør til skimmelsanering

Indeklima Consulting arbejder indenfor sanering af skimmelvækst. Vi foretager rengøring, nedrivning og afdækning for at sikre, at skimmelsvampesporer ikke spredes til omgivelserne.

Vi har travlt, og leder nu efter en ny kollega.

Opgaverne vil primært være i private hjem, men kan også være erhverv. Du bliver tilknyttet en fast kollega, og kører fra vores adresse i Vejle ud til kunderne.

De primære opgaver er:

  • Rengøring efter skimmelsvamp
  • Nedrivning og borttagning af materialer

For at komme i betragtning til jobbet, er det vigtigt, at du har en robusk fysik, da opgaverne kan have fysisk karakter. Desuden forventer vi, at du:

  • er mødestabil og fleksibel
  • er ansvarsbevidst og lægger kvalitet i dit arbejde
  • gerne har erfaring fra branchen, men det er ikke et krav
  • kommunikerer problemfrit på dansk

Vi tilbyder til gengæld løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst, fleksible arbejdstider med hverdagsfri og en god omgangstone, hvor der er plads til et godt grin.

Arbejdstiderne vil typisk være fra kl. 06.30-15.30, og du kan forvente 2-3 arbejdsdage i ugen.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Indehaver Lukas Larsen på 40749591.

For at søge jobbet, skal du sende en kort ansøgning med dit cv til ll@indeklima-consulting.dk

Indeklima Consulting arbejder indenfor sanering af skimmelvækst. Vi foretager rengøring, nedrivning og afdækning for at sikre, at skimmelsvampesporer ikke spredes til omgivelserne. Vi har travlt, og leder nu efter en ny kollega. Opgaverne vil primært være i private hjem, men kan også være erhverv. Du bliver tilknyttet en fast kollega, og kører fra vores adresse i Vejle ud til kunderne. De primære opgaver er: Rengøring efter skimmelsvamp Nedrivning og borttagning af materialer For at komme i betragtning til jobbet, er det vigtigt, at du har en robusk fysik, da opgaverne kan have fysisk karakter. Desuden forventer vi, at du: er mødestabil og fleksibel er ansvarsbevidst og lægger kvalitet i dit arbejde gerne har erfaring fra branchen, men det er ikke et krav kommunikerer problemfrit på dansk Vi tilbyder til gengæld løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst, fleksible arbejdstider med hverdagsfri og en god omgangstone, hvor der er plads til et godt grin. Arbejdstiderne vil typisk være fra kl. 06.30-15.30, og du kan forvente 2-3 arbejdsdage i ugen. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Indehaver Lukas Larsen på 40749591. For at søge jobbet, skal du sende en kort ansøgning med dit cv til ll@indeklima-consulting.dk11jobnet410e8a89100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-07T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3608537Indeklima-consulting11Sydkajen 27100VejleDKDanmark0
ll@indeklima-consulting.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent822719JobNet5043865504386510012-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=410e8a89https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=410e8a89https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=410e8a89&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=410e8a89&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/9.jpgSanitør til skimmelsanering169811311Dansk3Læse/ tale913224Sanitør7Håndværk & service362733826ll@indeklima-consulting.dkll@indeklima-consulting.dkDKDanmarkDKDanmark330105164Cleansafe søger sanitør med tiltrædelse snarestRobot Cleansafe A S søger en sanitør med tiltrædelse snarest muligt til levnedsmiddelrengøring hos kunde i Hasselager. Kvalifikationer: Du skal være stabil, ansvarsbevidst, fleksibel og serviceminded samt være i stand til at arbejde selvstændigt. Erfaring fra lignende stilling som sanitør vil være en fordel, men ikke et krav. Der er tale om rengøring med lavtryksudstyr samt adskille og samle maskiner, hvorfor arbejdet er fysisk krævende, og det derfor må forventes, at du er i god fysisk form. Du skal kunne begå dig på dansk i skrift og tale. Du skal ligeledes være bosiddende i området og kunne vise en straffeattest. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer og løn iflg. serviceoverenskomsten under særbestemmelserne om levnedsmiddelindustri. Grundløn efter 1 mdr. vil være 171,33 kr., dertil kommer aften- nattillæg m.m. Arbejdstid: Arbejdstiden vil være aften nat i turnus over 3 uger alle ugens dage hele året. Gennemsnitlig arbejdstid i turnus vil være 32,5 time, der vil dog være mulighed for mertid. Tiltrædelse: Snarest. Ansøgninger gennemgås løbende, og når vi har fundet den rette, vil opslaget blive taget af Jobnet. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte driftsleder Kim Abildhauge Berg Nielsen på tlf. 2810 2669 mellem kl. 14:00 og 17:00. Der SKAL ansøges skriftlig pr. email til HR@Cleansafe.dk VIGTIGT: Mærk emnefeltet i mailen: Sanitør - Hasselager ______________________________________________________________ Oplysningspligt: Behandling af persondata ved rekruttering Formålet med at indsamle personoplysninger om dig i rekrutteringsprocessen er at vurdere, om du er en kvalificeret kandidat til en ledig stilling hos Cleansafe A S. Når du søger en stilling hos os, modtager og behandler vi en række personoplysninger om dig. Det gør, at vi er dataansvarlige for de personoplysninger, som vi behandler om dig. Du finder vores kontaktoplysninger her Cleansafe A S, Karetmagervej 21B, 7000 Fredericia, CVR-nr. 26399467, mail: info@foodsafe.dk og tlf. 7020 7000. I forbindelse med rekrutteringsprocessen behandler vi almindelige personoplysninger om dig, men det kan også ske, at vi behandler særlige personoplysninger, CPR-nr. eller oplysninger om strafbare forhold. I denne tekst kan du læse mere om, hvilke oplysninger vi behandler om dig, når du søger en stilling hos os. Når vi modtager din ansøgning I rekrutteringsprocessen er det de personoplysninger, som fremgår af din ansøgning, CV og andre medsendte dokumenter, der bliver registreret. Det vil typisk være følgende oplysninger: Navn, adresse, fødselsdato, køn, telefonnummer, e-mailadresse, CPR-nr., ægteskabelig status, uddannelse(r), karrierehistorik, kørekortoplysninger eller anbefalinger referencer. Vi anvender databeskyttelsesforordningens art. 6 (1) (b) som hjemmel, da der er tale om personoplysninger, som du selv har fremsendt til os med henblik på at blive ansat. Vi registrerer de fremsendte oplysninger i vores personaleadministrationssystem. Vi vurderer ansøgningen Vi vurderer specifikt hver enkelt ansøgers kvalifikationer i forhold til den opslåede stilling. Når vi har læst ansøgningerne, udvælger vi kandidater til ansættelsessamtale(r). De kandidater, som ikke er blevet indkaldt til samtale, får besked om dette. Når vi har udvalgt dig til ansættelsessamtale I forbindelse med ansættelsessamtalerne modtager vi yderligere oplysninger om dig, som vi noterer til brug for det videre rekrutteringsforløb. Vi anvender databeskyttelsesforordningens art. 6 (1) (b) som hjemmel, da der er tale om personoplysninger, som du selv har oplyst med henblik på at blive ansat. Straffeattest I nogle stillinger er det nødvendigt at se en straffeattest. Vi vurderer altid i forhold til den enkelte stillings indhold, om det er nødvendigt at indhente en straffeattest. Vi indhenter kun straffeattest, når du er blevet tilbudt en stilling hos os, og vi vil i den forbindelse først bede om dit samtykke til behandlingen. Vi anvender samtykke efter databeskyttelseslovens 8, stk. 3 som hjemmel, når vi indhenter straffeattester. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Det kan du gøre ved at kontakte os på kontaktoplysningerne ovenfor. Hvis du trækker dit samtykke tilbage, har det først virkning fra dette tidspunkt. Det påvirker derfor ikke lovligheden af vores behandling af oplysningerne frem til tidspunktet, hvor du trækker dit samtykke tilbage. Opholds- og arbejdstilladelse Det er en betingelse for ansættelsen, at du har gyldig arbejds- og opholdstilladelse. For at sikre dette beder vi om en kopi af dit pas i forbindelse med ansættelsen. Hvis du på grund af dit statsborgerskab skal have arbejds- og opholdstilladelse for at arbejde lovligt i Danmark, indhenter vi også kopi af din arbejds- og opholdstilladelse. Vi anvender databeskyttelsesforordningens artikel 6 (1) c som hjemmel, når vi indhenter kopi af dit pas og eventuelt arbejds- og opholdstilladelse, da vi har pligt til at sikre dette efter udlændingelovens 59, stk. 5. Opbevaring og sletning Hvis du får afslag, sletter vi de oplysninger, vi har registreret om dig, inden for 6 måneder. Hvis du bliver ansat, gemmer vi de oplysninger, som har været en del af rekrutteringsprocessen, i din personalemappe. Hvis vi har indhentet kopi af din straffeattest i forbindelse med rekrutteringen, sletter vi den, så snart vi har registreret, at vi har set din straffeattest. Dine rettigheder Efter lovgivningen i databeskyttelsesforordningen og databeskyttelsesloven har du række rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte os. Ret til at se oplysninger (indsigtsret), artikel 15 Du har ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi behandler om dig, samt en række yderligere oplysninger. Ret til berigtigelse, artikel 16 Du har ret til at få urigtige oplysninger om dig selv rettet. Ret til sletning, artikel 17 I særlige tilfælde har du ret til at få slettet oplysninger om dig, inden tidspunktet for vores almindelige generelle sletning indtræffer. Ret til begrænsning af behandling, artikel 18 Du har visse tilfælde ret til at få behandlingen af dine personoplysninger begrænset. Hvis du har ret til at få begrænset behandlingen, må vi fremover kun behandle oplysningerne - bortset fra opbevaring - med dit samtykke, eller med henblik på at retskrav kan fastlægges, gøres gældende eller forsvares, eller for at beskytte en person eller vigtige samfundsinteresser. Ret til indsigelse, artikel 21 Du har i visse tilfælde ret til at gøre indsigelse mod vores ellers lovlige behandling af dine personoplysninger. Ret til at transmittere oplysninger (dataportabilitet), artikel 20 Du har i visse tilfælde ret til at modtage dine personoplysninger i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format samt at få overført disse personoplysninger fra n dataansvarlig til en anden uden hindring. Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsynets vejledning om de registreredes rettigheder, som du finder på www.datatilsynet.dk. Klage til Datatilsynet Du har mulighed for at klage over vores behandling af dine personoplysninger til Datatilsynet. Du finder Datatilsynets kontaktoplysninger på Datatilsynets hjemmeside www.datatilsynet.dk.

Cleansafe A/S søger en sanitør med tiltrædelse snarest muligt til levnedsmiddelrengøring hos kunde i Hasselager.

Kvalifikationer: Du skal være stabil, ansvarsbevidst, fleksibel og serviceminded samt være i stand til at arbejde selvstændigt. 

Erfaring fra lignende stilling som sanitør vil være en fordel, men ikke et krav.

Der er tale om rengøring med lavtryksudstyr samt adskille og samle maskiner, hvorfor arbejdet er fysisk krævende, og det derfor må forventes, at du er i god fysisk form. 

Du skal kunne begå dig på dansk i skrift og tale. Du skal ligeledes være bosiddende i området og kunne vise en straffeattest.

Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer og løn iflg. serviceoverenskomsten under særbestemmelserne om levnedsmiddelindustri. Grundløn efter 1 mdr. vil være 171,33 kr., dertil kommer aften-/nattillæg m.m.

Arbejdstid: Arbejdstiden vil være aften/nat i turnus over 3 uger alle ugens dage hele året. Gennemsnitlig arbejdstid i turnus vil være 32,5 time, der vil dog være mulighed for mertid.

Tiltrædelse: Snarest. 

Ansøgninger gennemgås løbende, og når vi har fundet den rette, vil opslaget blive taget af Jobnet.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte driftsleder Kim Abildhauge Berg Nielsen på tlf. 2810 2669 mellem kl. 14:00 og 17:00.

Der SKAL ansøges skriftlig pr. email til HR@Cleansafe.dk

VIGTIGT: Mærk emnefeltet i mailen: "Sanitør -  Hasselager" 

______________________________________________________________

Oplysningspligt: 


Behandling af persondata ved rekruttering

Formålet med at indsamle personoplysninger om dig i rekrutteringsprocessen er at vurdere, om du er en kvalificeret kandidat til en ledig stilling hos Cleansafe A/S.

Når du søger en stilling hos os, modtager og behandler vi en række personoplysninger om dig. Det gør, at vi er dataansvarlige for de personoplysninger, som vi behandler om dig.

Du finder vores kontaktoplysninger her Cleansafe A/S, Karetmagervej 21B, 7000 Fredericia, CVR-nr. 26399467, mail: info@foodsafe.dk og tlf. 7020 7000.

I forbindelse med rekrutteringsprocessen behandler vi almindelige personoplysninger om dig, men det kan også ske, at vi behandler særlige personoplysninger, CPR-nr. eller oplysninger om strafbare forhold. I denne tekst kan du læse mere om, hvilke oplysninger vi behandler om dig, når du søger en stilling hos os.

Når vi modtager din ansøgning

I rekrutteringsprocessen er det de personoplysninger, som fremgår af din ansøgning, CV og andre medsendte dokumenter, der bliver registreret.

Det vil typisk være følgende oplysninger: Navn, adresse, fødselsdato, køn, telefonnummer, e-mailadresse, CPR-nr., ægteskabelig status, uddannelse(r), karrierehistorik, kørekortoplysninger eller anbefalinger/referencer.

Vi anvender databeskyttelsesforordningens art. 6 (1) (b) som hjemmel, da der er tale om personoplysninger, som du selv har fremsendt til os med henblik på at blive ansat.

Vi registrerer de fremsendte oplysninger i vores personaleadministrationssystem.

Vi vurderer ansøgningen

Vi vurderer specifikt hver enkelt ansøgers kvalifikationer i forhold til den opslåede stilling. Når vi har læst ansøgningerne, udvælger vi kandidater til ansættelsessamtale(r). De kandidater, som ikke er blevet indkaldt til samtale, får besked om dette.

Når vi har udvalgt dig til ansættelsessamtale

I forbindelse med ansættelsessamtalerne modtager vi yderligere oplysninger om dig, som vi noterer til brug for det videre rekrutteringsforløb. Vi anvender databeskyttelsesforordningens art. 6 (1) (b) som hjemmel, da der er tale om personoplysninger, som du selv har oplyst med henblik på at blive ansat.

Straffeattest

I nogle stillinger er det nødvendigt at se en straffeattest. Vi vurderer altid i forhold til den enkelte stillings indhold, om det er nødvendigt at indhente en straffeattest.

Vi indhenter kun straffeattest, når du er blevet tilbudt en stilling hos os, og vi vil i den forbindelse først bede om dit samtykke til behandlingen.

Vi anvender samtykke efter databeskyttelseslovens § 8, stk. 3 som hjemmel, når vi indhenter straffeattester. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Det kan du gøre ved at kontakte os på kontaktoplysningerne ovenfor. Hvis du trækker dit samtykke tilbage, har det først virkning fra dette tidspunkt. Det påvirker derfor ikke lovligheden af vores behandling af oplysningerne frem til tidspunktet, hvor du trækker dit samtykke tilbage. 

Opholds- og arbejdstilladelse

Det er en betingelse for ansættelsen, at du har gyldig arbejds- og opholdstilladelse. For at sikre dette beder vi om en kopi af dit pas i forbindelse med ansættelsen.

Hvis du på grund af dit statsborgerskab skal have arbejds- og opholdstilladelse for at arbejde lovligt i Danmark, indhenter vi også kopi af din arbejds- og opholdstilladelse.

Vi anvender databeskyttelsesforordningens artikel 6 (1) c som hjemmel, når vi indhenter kopi af dit pas og eventuelt arbejds- og opholdstilladelse, da vi har pligt til at sikre dette efter udlændingelovens § 59, stk. 5.

Opbevaring og sletning

Hvis du får afslag, sletter vi de oplysninger, vi har registreret om dig, inden for 6 måneder. 

Hvis du bliver ansat, gemmer vi de oplysninger, som har været en del af rekrutteringsprocessen, i din personalemappe. Hvis vi har indhentet kopi af din straffeattest i forbindelse med rekrutteringen, sletter vi den, så snart vi har registreret, at vi har set din straffeattest.

Dine rettigheder

Efter lovgivningen i databeskyttelsesforordningen og databeskyttelsesloven har du række rettigheder.

Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte os.

Ret til at se oplysninger (indsigtsret), artikel 15

Du har ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi behandler om dig, samt en række yderligere oplysninger.

Ret til berigtigelse, artikel 16

Du har ret til at få urigtige oplysninger om dig selv rettet.

Ret til sletning, artikel 17

I særlige tilfælde har du ret til at få slettet oplysninger om dig, inden tidspunktet for vores almindelige generelle sletning indtræffer.

Ret til begrænsning af behandling, artikel 18

Du har visse tilfælde ret til at få behandlingen af dine personoplysninger begrænset. Hvis du har ret til at få begrænset behandlingen, må vi fremover kun behandle oplysningerne - bortset fra opbevaring - med dit samtykke, eller med henblik på at retskrav kan fastlægges, gøres gældende eller forsvares, eller for at beskytte en person eller vigtige samfundsinteresser.

Ret til indsigelse, artikel 21

Du har i visse tilfælde ret til at gøre indsigelse mod vores ellers lovlige behandling af dine personoplysninger. Ret til at transmittere oplysninger (dataportabilitet), artikel 20 Du har i visse tilfælde ret til at modtage dine personoplysninger i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format samt at få overført disse personoplysninger fra én dataansvarlig til en anden uden hindring.

Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsynets vejledning om de registreredes rettigheder, som du finder på www.datatilsynet.dk.

Klage til Datatilsynet

Du har mulighed for at klage over vores behandling af dine personoplysninger til Datatilsynet. Du finder Datatilsynets kontaktoplysninger på Datatilsynets hjemmeside www.datatilsynet.dk.

Cleansafe A/SHasselager2019-10-11T00:00:002019-10-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Cleansafe søger sanitør med tiltrædelse snarest

Cleansafe A/S

Hasselager
Cleansafe A S søger en sanitør med tiltrædelse snarest muligt til levnedsmiddelrengøring hos kunde i Hasselager. Kvalifikationer: Du skal være stabil, ansvarsbevidst, fleksibel og serviceminded samt være i stand til at arbejde selvstændigt. Erfaring...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019