Hos SBG Entreprise søger vi en dygtig byggeleder til at indgå i den administrative del af byggebranchen. En baggrund som uddannet bygningskonstruktør vil vi fortrække. Du vil indgå i vores team og være en del af ledelsen med styring og administrative opgaver. Der forventes en struktureret tilgang til opgaverne. Dine kompetencer og inputs er vigtige for os, hvilket betyder du vil blive brugt til sparringspartner i hverdagen og varetage forskellige opgaver indenfor ledelse af håndværkere og projekter. Du vil have en spændende og afvekslende hverdag i SBG Entreprise på lige fod med virksomhedens andre medarbejdere. Vi søger et længerevarende ansættelsesforhold for den rette, med mulighed for udvikling af personlige kompetencer i form af kursus og efteruddannelse. SBG Entreprise Startede 1 2006 og varetager primært Erhverv – landbrug og boligbyggeri i fag og hovedentrepriser.
Dine arbejdsopgaver:
- Opstart og styring af byggeopgaver og Entrepriser
- Medberegnende på byggeopgaver i tilbudsfase
- Arbejde med kvalitetssikring i dine projekter
- Organisering og opsætning af byggeprojekter digitalt i dine projekter
- Indhandle priser på materialer og underentreprenører i dine opgaver
- Daglig planlægning af Håndværkere og underentreprenører
- Byggestyring
Dine kvalifikationer:
- Du er faglig kompetent indenfor byggeri
- Du har kendskab til tegningsforståelse – evt. tegneprogram
- Du har erfaring i brug af Office pakken – regneark mm.
- Du har kendskab til digitale programmer fra byggebranchen
- Du har ordenssans
- Du har kørekort
Lidt om dig:
- Erfaring som byggeleder med ovenstående vil være en fordel
- Du kommunikerer godt, da dialog med leverandører, kunder og medarbejdere er hverdag
- Du er udadvendt og pligtopfyldende
- Du tager dagens udfordringer med et smil.
Vi tilbyder:
- En arbejdsplads med frihed under ansvar på staunvej 89 i Farstrup ved Nibe.
- God løn efter kvalifikationer
- Arbejdsplads i velorganiseret firma med 17 års erfaring i byggebranchen
- Primært jord – kloak - beton- mure – tømrer, men også hovedentrepriser.
- At indgå i et godt arbejdsmiljø hvor højt humør og glade medarbejdere vægtes højt.
- Mulighed for vekslende arbejdstider, men hvor loyalitet er en dyd
- Mulighed for firmabil
- God kultur – sætter værdi i et godt arbejde
- Vi har ambition om at være førende inden for bæredygtighed og digitalisering
Ansøgning og CV:
Kan du se dig selv i denne stilling så send os din ansøgning og CV via knappen "Send ansøgning" snarest. Samtaler vil blive afholdt løbende på firmaadressen Staunvej 89 9240 Nibe
Vil du vide mere om jobbet kan du kontakte Simon Gilberg på tlf. 23 71 60 05.
Source: Ofir advertiser
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk