SBJV I/S leder efter kontorelever med speciale i administration, til at tage del i et kæmpe projekt

Vi tilbyder en meget spændende og udfordrende kontorelevplads med speciale i administration i hjertet af Vordingborg.

Hos os kommer du til at være del af et energisk, ambitiøst, alsidigt og interkulturelt miljø, hvor hver dag kan fyldes med nye kulturelle indtryk og interessante opgaver.

 

Vi tilbyder

  • Et varieret uddannelsesforløb, hvor du får bredt kendskab til de forskellige administrative opgaver, der er fundamentet i en international virksomhed
  • En virksomhed i etableringsfasen, så du vil opleve at være tæt på udvikling af processerne og implementering af disse
  • Engelsk som virksomhedssprog, hvorfor du automatisk vil udvikle dit engelsk både skriftligt og mundtligt
  • Opgaver der håndteres selvstændigt og opgaver der håndteres med vejledning
  • En stadig skiftende hverdag, hvor det er sjældent to dage er ens

 

Du kan

  • Lide at være nysgerrig og tør tage udfordringer
  • Engelsk på rimeligt niveau
  • Tage ansvar for din egen læring og italesætte hvilke opgaver du motiveres af eller områder du gerne vil vide mere om
  • Modtage feedback og ønsker at være blandt de bedste

 

Du skal

Opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i administration. Dette kan ske via et grundforløb (hg2, hgv, hgs) eller eux business fra en handelsskole, hvor du skal have gennemført grundfagene på et så højt niveau, at du opnår adgang til kontoruddannelserne med speciale i administration. Har du en studentereksamen (hf, stx, htx, hhx) skal denne være suppleret med en EUD-student fagretning kontor.

 

 

Da mange af vores afdelingsledere er udenlandske, foretrækker vi at ansøgningen og CV'et er på Engelsk. 

 

Rekrutteringsproces er løbende, så skynd dig at søge stillingen. SBJV ser frem til at høre fra dig! ??

Efter endt rekrutteringsforløb slettes din ansøgning og CV jf. GDPR.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007419Phoenix-844488f612019-04-15T00:00:00SBJV I/S leder efter kontorelever med speciale i administration, til at tage del i et kæmpe projekt

Vi tilbyder en meget spændende og udfordrende kontorelevplads med speciale i administration i hjertet af Vordingborg.

Hos os kommer du til at være del af et energisk, ambitiøst, alsidigt og interkulturelt miljø, hvor hver dag kan fyldes med nye kulturelle indtryk og interessante opgaver.

 

Vi tilbyder

  • Et varieret uddannelsesforløb, hvor du får bredt kendskab til de forskellige administrative opgaver, der er fundamentet i en international virksomhed
  • En virksomhed i etableringsfasen, så du vil opleve at være tæt på udvikling af processerne og implementering af disse
  • Engelsk som virksomhedssprog, hvorfor du automatisk vil udvikle dit engelsk både skriftligt og mundtligt
  • Opgaver der håndteres selvstændigt og opgaver der håndteres med vejledning
  • En stadig skiftende hverdag, hvor det er sjældent to dage er ens

 

Du kan

  • Lide at være nysgerrig og tør tage udfordringer
  • Engelsk på rimeligt niveau
  • Tage ansvar for din egen læring og italesætte hvilke opgaver du motiveres af eller områder du gerne vil vide mere om
  • Modtage feedback og ønsker at være blandt de bedste

 

Du skal

Opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i administration. Dette kan ske via et grundforløb (hg2, hgv, hgs) eller eux business fra en handelsskole, hvor du skal have gennemført grundfagene på et så højt niveau, at du opnår adgang til kontoruddannelserne med speciale i administration. Har du en studentereksamen (hf, stx, htx, hhx) skal denne være suppleret med en EUD-student fagretning kontor.

 

 

Da mange af vores afdelingsledere er udenlandske, foretrækker vi at ansøgningen og CV'et er på Engelsk. 

 

Rekrutteringsproces er løbende, så skynd dig at søge stillingen. SBJV ser frem til at høre fra dig! ??

Efter endt rekrutteringsforløb slettes din ansøgning og CV jf. GDPR.

Vi tilbyder en meget spændende og udfordrende kontorelevplads med speciale i administration i hjertet af Vordingborg. Hos os kommer du til at være del af et energisk, ambitiøst, alsidigt og interkulturelt miljø, hvor hver dag kan fyldes med nye kulturelle indtryk og interessante opgaver. Vi tilbyder Et varieret uddannelsesforløb, hvor du får bredt kendskab til de forskellige administrative opgaver, der er fundamentet i en international virksomhed En virksomhed i etableringsfasen, så du vil opleve at være tæt på udvikling af processerne og implementering af disse Engelsk som virksomhedssprog, hvorfor du automatisk vil udvikle dit engelsk både skriftligt og mundtligt Opgaver der håndteres selvstændigt og opgaver der håndteres med vejledning En stadig skiftende hverdag, hvor det er sjældent to dage er ens Du kan Lide at være nysgerrig og tør tage udfordringer Engelsk på rimeligt niveau Tage ansvar for din egen læring og italesætte hvilke opgaver du motiveres af eller områder du gerne vil vide mere om Modtage feedback og ønsker at være blandt de bedste Du skal Opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i administration. Dette kan ske via et grundforløb (hg2, hgv, hgs) eller eux business fra en handelsskole, hvor du skal have gennemført grundfagene på et så højt niveau, at du opnår adgang til kontoruddannelserne med speciale i administration. Har du en studentereksamen (hf, stx, htx, hhx) skal denne være suppleret med en EUD-student fagretning kontor. Da mange af vores afdelingsledere er udenlandske, foretrækker vi at ansøgningen og CV et er på Engelsk. Rekrutteringsproces er løbende, så skynd dig at søge stillingen. SBJV ser frem til at høre fra dig! ?? Efter endt rekrutteringsforløb slettes din ansøgning og CV jf. GDPR.11jobnet844488f6100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:000000https://itinera.easycruit.com/vacancy/2283707/173187?iso=dk0EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønVordingborg3508872Storstroem Bridge Joint Venture I/S11Brovejen 16A4760VordingborgDKDanmark0
carlotta.suarez@sbjv.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent745823JobNet4975770497577010015-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=844488f6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=844488f6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=844488f6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=844488f6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgSom Kontorelev hos Storstroem Bridge Joint Venture I/S bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee361482539Carlotta Magni Suarezcarlotta.suarez@sbjv.dkDKDanmarkDKDanmark330022392Økonomielev søges til Sydsjællands og Lolland-Falsters PolitiRobot Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger pr. 1. september 2019 en økonomielev.Om jobbetVi kan tilbyde dig et spændende uddannelsesforløb i et dynamisk og udviklende arbejdsmiljø, med plads til både faglig og personlig udvikling. Som økonomielev i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi får du en bred og alsidig uddannelse med særlig fokus på økonomi, som veksler mellem skoleophold og praktisk uddannelse. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte traditionelt finansbogholderi, herunder debitor- og kreditorbogholderi, bankafstemning, indberetning og afstemning til offentlige myndigheder og ad hoc opgaver.Du får en omfattende oplæring, hvor du blandt andet får ansvar for dine egne selvstændige arbejdsopgaver og kommer til at møde dygtige kolleger fra flere forskellige faggrupper.Du får ligeledes mulighed for at indgå i et elevnetværk med andre elever ved Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, så I kan dele erfaringer på tværs af uddannelsesperioder.Om digVi lægger vægt op, at du: har gåpåmod og er engageret er initiativrig, fleksibel og selvstændig har en naturlig interesse for økonomi tager medansvar for egen uddannelse er nysgerrig efter nye opgaver, men samtidig indstillet på rutineopgaver gode skriftlige og mundtlige danskkundskaber samt gode kommunikative evner er god til at samarbejde og til at omgås forskellige menneskerFor at komme i betragtning forventer vi du har snarligt får en af de følgende uddannelser: EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer STX, HF, HTX inkl. 5 ugers EUS forløb HHX HG (grundforløb fra handelsskolen) med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer bestået før 1. august 2015Er du fyldt 25 år og har bestået din eksamen efter 1. august 2015, bedes du fremsende din realkompetencevurdering (RKV) eller du skal kontakte en handelsskole med henblik på at få udarbejdet en realkompetencevurdering (RKV), som skal vedlægges din ansøgning. Hvis du har spørgsmål om adgangskrav og uddannelsesretning, kan du kontakte nærmeste handelsskole. Ansættelsesforhold Du ansættes pr. 1. september 2019, og uddannelsen varer to år.Du ansættes på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale mellem HK Stat og Finansministeriet og OAO-S-fællesoverenskomsten.Din ugentlige arbejdstid vil være på 37 timer.Dit arbejdssted bliver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi med adresse på Parkvej 50, 4700 Næstved.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte økonomichef Malene Skafte Møllgren på telefon 41328256 mail msm010@politi.dk, eller uddannelsesansvarlig Mie Nybo Fachmann Jensen på telefon 41330643 mail mfa006@politi.dk.Ansøgning sker via vores rekrutteringssystem. Når du søger et job hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere job i politiet, skal du lægge en ansøging og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår hvilket job du søger.Skriv om dig selv og dine interesser og fortæl, hvorfor du vælger at søge en stilling i politiet hvilke personlige kompetencer, du kan bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb hvilke erfaringer fra skole eller arbejde, du mener at kunne drage fordel af som kontorelev hvad dine forventninger til politiet er.Sammen med din ansøgning bedes du vedhæfte CV med kopi af eksamensbevis eller seneste standpunktskarakterer samt andre relevante bilag.Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etniske tilhørsforhold.Vi forventer at afholde samtaler i uge 25 eller 26. Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer. Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er grænsekontrolafdelingen placeret i Maribo.Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor ca. 390.000 borgere.Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 700 medarbejdere, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel akademisk, som administrativ og juridisk baggrund m.m.

Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger pr. 1. september 2019 en økonomielev.

Om jobbet
Vi kan tilbyde dig et spændende uddannelsesforløb i et dynamisk og udviklende arbejdsmiljø, med plads til både faglig og personlig udvikling.

Som økonomielev i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi får du en bred og alsidig uddannelse med særlig fokus på økonomi, som veksler mellem skoleophold og praktisk uddannelse. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte traditionelt finansbogholderi, herunder debitor- og kreditorbogholderi, bankafstemning, indberetning og afstemning til offentlige myndigheder og ad hoc opgaver.

Du får en omfattende oplæring, hvor du blandt andet får ansvar for dine egne selvstændige arbejdsopgaver og kommer til at møde dygtige kolleger fra flere forskellige faggrupper.

Du får ligeledes mulighed for at indgå i et elevnetværk med andre elever ved Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, så I kan dele erfaringer på tværs af uddannelsesperioder.

Om dig
Vi lægger vægt op, at du:
• har gåpåmod og er engageret
• er initiativrig, fleksibel og selvstændig
• har en naturlig interesse for økonomi
• tager medansvar for egen uddannelse
• er nysgerrig efter nye opgaver, men samtidig indstillet på rutineopgaver
• gode skriftlige og mundtlige danskkundskaber samt gode kommunikative evner
• er god til at samarbejde og til at omgås forskellige mennesker

For at komme i betragtning forventer vi du har/snarligt får en af de følgende uddannelser:
• EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer
• STX, HF, HTX inkl. 5 ugers EUS forløb
• HHX
• HG (grundforløb fra handelsskolen) med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer bestået før 1. august 2015

Er du fyldt 25 år og har bestået din eksamen efter 1. august 2015, bedes du fremsende din realkompetencevurdering (RKV) eller du skal kontakte en handelsskole med henblik på at få udarbejdet en realkompetencevurdering (RKV), som skal vedlægges din ansøgning.

Hvis du har spørgsmål om adgangskrav og uddannelsesretning, kan du kontakte nærmeste handelsskole.

Ansættelsesforhold

Du ansættes pr. 1. september 2019, og uddannelsen varer to år.

Du ansættes på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale mellem HK/Stat og Finansministeriet og OAO-S-fællesoverenskomsten.

Din ugentlige arbejdstid vil være på 37 timer.

Dit arbejdssted bliver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi med adresse på Parkvej 50, 4700 Næstved.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte økonomichef Malene Skafte Møllgren på telefon 41328256 mail msm010@politi.dk, eller uddannelsesansvarlig Mie Nybo Fachmann Jensen på telefon 41330643 mail mfa006@politi.dk.

Ansøgning sker via vores rekrutteringssystem. Når du søger et job hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere job i politiet, skal du lægge en ansøging og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår hvilket job du søger.

Skriv om dig selv og dine interesser og fortæl,
• hvorfor du vælger at søge en stilling i politiet
• hvilke personlige kompetencer, du kan bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb
• hvilke erfaringer fra skole eller arbejde, du mener at kunne drage fordel af som kontorelev
• hvad dine forventninger til politiet er.

Sammen med din ansøgning bedes du vedhæfte CV med kopi af eksamensbevis eller seneste standpunktskarakterer samt andre relevante bilag.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etniske tilhørsforhold.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 25 eller 26.

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer. Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er grænsekontrolafdelingen placeret i Maribo.
Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor ca. 390.000 borgere.
Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 700 medarbejdere, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel akademisk, som administrativ og juridisk baggrund m.m.

Sydsjællands & Lolland-Falsters PolitiNæstved2019-05-10T00:00:002019-06-03T00:00:00
3300219832 kontorelever i Offentlig AdministrationRobot På Roskilde Universitet bliver du en del af en arbejdsplads, der lever af at udvikle mennesker og deres viden, og som har en lang tradition for at tænke utraditionelt og nyt. Du får en varieret arbejdsdag med gode kolleger og tæt kontakt med andre elever. Uddannelsen Du får en to-årig uddannelse inden for specialet Offentlig Administration. Dit uddannelsesforløb bliver afvekslende, idet din elevtid foregår forskellige steder på universitetet og dermed giver dig et bredt indblik i arbejdet i universitetets forskellige afdelinger og institutter. Forudsætninger Vi forventer, at du: har bestået vil bestå adgangsgivende uddannelsesforløb, der kvalificerer dig til hovedforløbet. Læs evt. mere på Uddannelsesguiden (www.ug.dk) interesserer dig for specialet Offentlig Administration har kendskab til IT og kan anvende Microsoft Office-pakken er god til at formulere dig på dansk både skriftligt og mundtligt har gode engelskkundskaber, skriftligt såvel som mundtligt er engageret, selvstændig, samarbejdsvillig og serviceminded Er du over 25 år og har gennemført anden erhvervsuddannelse eller har relevant erhvervserfaring, bedes du vedhæfte realkompetencevurdering til din ansøgning. Realkompetencevurderingen bliver foretaget på en handelsskole. Ansættelse Du bliver ansat pr. 5. august 2019 med en startløn på 13.745,58 kr. (20.144,25 kr. hvis du er over 25 år). Som elev på RUC får du betalt de lærebøger der indgår i pensum. Mere information Du kan læse om Roskilde Universitet på www.ruc.dk.Du er også velkommen til at kontakte elevansvarlig Susan Larsen på 4674 2114 eller sl@ruc.dk med spørgsmål. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler tirsdag den 11. juni 2019 og torsdag den 13. juni 2019. Alle ansøgere vil få endeligt svar på deres ansøgning efter, at samtalerne er afholdt. Ansøgning Søg stillingen på www.ruc.dk ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet Ansøgningen skal indeholde: Motiveret ansøgning CV Relevante eksamenspapirer Års- terminskarakter med niveauoplysninger Ansøgningsfristen er 29. maj 2019.Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning. Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.På Roskilde Universitet bliver du en del af en arbejdsplads, der lever af at udvikle mennesker og deres viden, og som har en lang tradition for at tænke utraditionelt og nyt. Du får en varieret arbejdsdag med gode kolleger og tæt kontakt med andre elever.

Uddannelsen
Du får en to-årig uddannelse inden for specialet Offentlig Administration. Dit uddannelsesforløb bliver afvekslende, idet din elevtid foregår forskellige steder på universitetet og dermed giver dig et bredt indblik i arbejdet i universitetets forskellige afdelinger og institutter.

Forudsætninger

Vi forventer, at du:
  • har bestået/vil bestå adgangsgivende uddannelsesforløb, der kvalificerer dig til hovedforløbet. Læs evt. mere på Uddannelsesguiden (www.ug.dk)
  • interesserer dig for specialet Offentlig Administration
  • har kendskab til IT og kan anvende Microsoft Office-pakken
  • er god til at formulere dig på dansk både skriftligt og mundtligt
  • har gode engelskkundskaber, skriftligt såvel som mundtligt
  • er engageret, selvstændig, samarbejdsvillig og serviceminded

Er du over 25 år og har gennemført anden erhvervsuddannelse eller har relevant erhvervserfaring, bedes du vedhæfte realkompetencevurdering til din ansøgning. Realkompetencevurderingen bliver foretaget på en handelsskole.

Ansættelse

Du bliver ansat pr. 5. august 2019 med en startløn på 13.745,58 kr. (20.144,25 kr. hvis du er over 25 år). Som elev på RUC får du betalt de lærebøger der indgår i pensum.

Mere information

Du kan læse om Roskilde Universitet på www.ruc.dk.

Du er også velkommen til at kontakte elevansvarlig Susan Larsen på 4674 2114 eller sl@ruc.dk med spørgsmål.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler tirsdag den 11. juni 2019 og torsdag den 13. juni 2019. Alle ansøgere vil få endeligt svar på deres ansøgning efter, at samtalerne er afholdt.

Ansøgning

Søg stillingen på www.ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/

Ansøgningen skal indeholde:
  • Motiveret ansøgning
  • CV
  • Relevante eksamenspapirer
  • Års-/terminskarakter med niveauoplysninger

Ansøgningsfristen er 29. maj 2019.
Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.

Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.

 

Roskilde UniversitetRoskilde2019-05-10T00:00:002019-05-29T00:00:00
330024324Servicemindet kontorelev til BorgerserviceRobot Kan du lide mennesker og vil du have en alsidig kontoruddannelse, så er vores arbejdsplads klart noget for dig. Vi søger en kontorelev med speciale i offentlig administration med start den 1. september 2019. Om jobbet Er du målrettet og vil du selv tage et personligt ansvar for at få det bedste ud af din elevtid, så skal du søge stillingen som kontorelev i Borgerservice i Lejre Kommune. Hos os får du selvstændigt lov til at prøve kræfter med mange forskellige og spændende opgaver. Du vil i løbet af to år få et bredt og solidt kendskab til den kommunale verden samt en god og alsidig uddannelse. Om uddannelsen tæt på borgerne Din elevtid vil primært være i Borgerservice´s 3 teams som rummer: Front og Kontaktcenter her vil du skulle: Tage imod personlige og telefoniske henvendelser Guide borgerne i de digitale løsninger og sikre råd og vejledning Modtage og sagsbehandle ansøgninger om pas og kørekort Opkrævningsteamet - her vil du skulle: Deltage i opkrævningen af restancer Ydelsesteamet - her vil du skulle: Sagsbehandle ansøgninger om sociale ydelser, herunder kontanthjælp og enkeltydelser Deltage i samtaler med borgere Lære at omsætte kompleks lovgivning til praksis I løbet af de to år vil der være 15 ugers skolegang på Handelsskolen. Du vil få tilknyttet en praktikvejleder, som vil være din kontaktperson, og den der er ansvarlig for din oplæring. Derudover vil du også få tilknyttet en uddannelseskoordinator, som afholder evalueringssamtaler med dig undervejs. Om dig Vi forventer at du har gennemført en af følgende uddannelser: EUX business (tidligere HG), en 1 årig studie kompetencegivende del af EUX, HHX 5 ugers grundforløb, STX, HF eller HTX suppleret med 10 ugers grundforløb. Derudover har du: En imødekommende tilgang til mennesker En god evne til at samarbejde Flair for service En interesse og forståelse for økonomi En stor ansvarlighed for opgaveløsningen og arbejder struktureret Kommunikativ pondus, både mundtligt og skriftligt Om os - du bliver en del af et team Du indgår i den daglige drift i Borgerservice, som er borgernes primære indgang til Lejre Kommune. Vi er 26 medarbejdere i 3 teams, der altid har fokus på at udvikle borgerbetjeningen med faglige kompetencer og god borgerbetjening i højsædet. Borgerservice er organisatorisk placeret i Center for Borgerservice Digitalisering. Lejre Kommune er et sted med plads til gode idéer. Vi nytænker livet på landet og er tæt på byen. Et sted med fællesskaber. Både for vores borgere og for hinanden på arbejdspladsen. Her er borgere, politikere og embedsmænd tæt på hinanden. Vi bygger den moderne landsby med kvalitet i centrum. Er det et sted, du har lyst til at få din uddannelse? Løn og ansættelse Som elev i Lejre Kommune har du en 37 timers arbejdsuge. Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst. Du kommer til at arbejde på rådhuset i Hvalsø, der ligger 5 minutter fra Hvalsø station med direkte togforbindelse til og fra København H hver halve time. Samtale Vi indklader til samtale efter ansøgningsfristen er udløbet. Vi forventer at holde samtaler den 20. juni. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Dorthe Maja Johansen på dmja@lejre.dk eller tlf. 5331 5991. Der er ansøgningsfrist for stillingen den 10. juni 2019. Vi glæder os til at høre fra dig.

Kan du lide mennesker og vil du have en alsidig kontoruddannelse, så er vores arbejdsplads klart noget for dig. Vi søger en kontorelev med speciale i offentlig administration med start den 1. september 2019.

Om jobbet

Er du målrettet og vil du selv tage et personligt ansvar for at få det bedste ud af din elevtid, så skal du søge stillingen som kontorelev i Borgerservice i Lejre Kommune. Hos os får du selvstændigt lov til at prøve kræfter med mange forskellige og spændende opgaver. Du vil i løbet af to år få et bredt og solidt kendskab til den kommunale verden samt en god og alsidig uddannelse.

Om uddannelsen – tæt på borgerne

Din elevtid vil primært være i Borgerservice´s 3 teams som rummer:

Front og Kontaktcenter – her vil du skulle:

  • Tage imod personlige og telefoniske henvendelser
  • Guide borgerne i de digitale løsninger og sikre råd og vejledning
  • Modtage og sagsbehandle ansøgninger om pas og kørekort

Opkrævningsteamet - her vil du skulle:

  • Deltage i opkrævningen af restancer

Ydelsesteamet - her vil du skulle:

  • Sagsbehandle ansøgninger om sociale ydelser, herunder kontanthjælp og enkeltydelser
  • Deltage i samtaler med borgere
  • Lære at omsætte kompleks lovgivning til praksis

I løbet af de to år vil der være 15 ugers skolegang på Handelsskolen. Du vil få tilknyttet en praktikvejleder, som vil være din kontaktperson, og den der er ansvarlig for din oplæring. Derudover vil du også få tilknyttet en uddannelseskoordinator, som afholder evalueringssamtaler med dig undervejs.

Om dig

Vi forventer at du har gennemført en af følgende uddannelser: EUX business (tidligere HG), en 1 årig studie kompetencegivende del af EUX, HHX + 5 ugers grundforløb, STX, HF eller HTX suppleret med 10 ugers grundforløb.

Derudover har du:

  • En imødekommende tilgang til mennesker
  • En god evne til at samarbejde
  • Flair for service
  • En interesse og forståelse for økonomi
  • En stor ansvarlighed for opgaveløsningen og arbejder struktureret
  • Kommunikativ pondus, både mundtligt og skriftligt
Om os - du bliver en del af et team

Du indgår i den daglige drift i Borgerservice, som er borgernes primære indgang til Lejre Kommune. Vi er 26 medarbejdere i 3 teams, der altid har fokus på at udvikle borgerbetjeningen med faglige kompetencer og god borgerbetjening i højsædet.

Borgerservice er organisatorisk placeret i Center for Borgerservice & Digitalisering.

Lejre Kommune er et sted med plads til gode idéer. Vi nytænker livet på landet og er tæt på byen. Et sted med fællesskaber. Både for vores borgere og for hinanden på arbejdspladsen. Her er borgere, politikere og embedsmænd tæt på hinanden. Vi bygger den moderne landsby med kvalitet i centrum. Er det et sted, du har lyst til at få din uddannelse?

Løn og ansættelse

Som elev i Lejre Kommune har du en 37 timers arbejdsuge. Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst. Du kommer til at arbejde på rådhuset i Hvalsø, der ligger 5 minutter fra Hvalsø station med direkte togforbindelse til og fra København H hver halve time.

Samtale

Vi indklader til samtale efter ansøgningsfristen er udløbet. Vi forventer at holde samtaler den 20. juni.

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Dorthe Maja Johansen på dmja@lejre.dk eller tlf. 5331 5991.

Der er ansøgningsfrist for stillingen den 10. juni 2019.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Lejre KommuneHvalsø2019-05-14T00:00:002019-06-10T00:00:00
330023078Kontorelev til Region SjællandRobot Region Sjælland søger en engageret kontorelev inden for specialet Offentlig administration med opstart den 1. september 2019. Drømmer DU om en erhvervsuddannelse i en offentlig virksomhed, som kan være med til at bane vejen for din fremtidig karriere, så læs videre. Vi tilbyder dig En spændende og alsidig elevplads. Et varieret uddannelsesforløb med mange udfordringer og rig mulighed for personlig og faglig udvikling. Et godt arbejdsmiljø og kompetente uddannelsesansvarlige, som er parate til at give dig den bedste oplæring undervejs i dit elevforløb. Mulighed for n uges studietur til Bruxelles. En god elevgruppe med mulighed for udveksling af erfaring og sparring, samt sociale arrangementer. I løbet af de to år, du er elev hos os, bliver du lært op i forskellige enheder afhængig af din linje. Vi søger en elev til generellinjen. Du kan læse om vores linjer og generellinjen her: Afdelingsbeskrivelsemaj2019.pdf Størstedelen af din uddannelsestid vil foregå i Regionshuset i Sorø, men uddannelsen foregår på flere geografier i Region Sjælland. Du skal derfor være indstillet på, at bevæge dig rundt under uddannelsen. Til gengæld forventer vi, at du: Har masser af gå-på-mod med lyst til at lære nye ting Udviser engagement for din uddannelse Er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt Kan begå dig socialt på en arbejdsplads Er serviceminded og ansvarsbevidst Har flair for it For at blive elev hos os, skal du have bestået eller forvente at bestå n af følgende uddannelser inden opstart: EUX merkantil med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer, STX, HF, HTX inkl. 10 ugers EUS HGS grundforløb, HHX inkl. 5 ugers grundforløb eller HG2 HGV eller HGS med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer opnået før 1. august 2015. Er du over 25 år, skal du desuden have lavet en realkompetencevurdering, hvis du har taget din uddannelse efter den 1. august 2015. Denne kan du få udarbejdet ved nærmeste handelsskole. Du bedes vedhæfte dokumentation på al din tidligere uddannelse og evt. erhvervserfaring. Har du fået foretaget en realkompetencevurdering, skal denne også vedhæftes. Hvis du først bliver færdig med t af ovenstående skoleforløb i løbet af sommeren 2019, skal dette fremgå af din ansøgning. Hovedforløbet på uddannelsen varer som udgangspunkt 2 år med 15 ugers skole (inkl. fagprøve). Skoleperioderne foregår på ZBC Selandia i Slagelse. Løn og ansættelsesvilkår I henhold til gældende overenskomst mellem Danske regioner og HK. Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte overordnet elevkoordinator Louise Grandahl på mobil 9356 6322. Send din motiverede ansøgning med al relevant dokumentation via knappen send ansøgning senest den 5. juni 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 23. Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Region Sjælland søger en engageret kontorelev inden for specialet Offentlig administration med opstart den 1. september 2019.

Drømmer DU om en erhvervsuddannelse i en offentlig virksomhed, som kan være med til at bane vejen for din fremtidig karriere, så læs videre.

Vi tilbyder dig

  • En spændende og alsidig elevplads.

  • Et varieret uddannelsesforløb med mange udfordringer og rig mulighed for personlig og faglig udvikling.

  • Et godt arbejdsmiljø og kompetente uddannelsesansvarlige, som er parate til at give dig den bedste oplæring undervejs i dit elevforløb.

  • Mulighed for én uges studietur til Bruxelles.

  • En god elevgruppe med mulighed for udveksling af erfaring og sparring, samt sociale arrangementer.

  • I løbet af de to år, du er elev hos os, bliver du lært op i forskellige enheder afhængig af din linje. Vi søger en elev til generellinjen. Du kan læse om vores linjer og generellinjen her: Afdelingsbeskrivelsemaj2019.pdf

  • Størstedelen af din uddannelsestid vil foregå i Regionshuset i Sorø, men uddannelsen foregår på flere geografier i Region Sjælland. Du skal derfor være indstillet på, at bevæge dig rundt under uddannelsen.

Til gengæld forventer vi, at du:

  • Har masser af gå-på-mod med lyst til at lære nye ting

  • Udviser engagement for din uddannelse

  • Er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt

  • Kan begå dig socialt på en arbejdsplads

  • Er serviceminded og ansvarsbevidst

  • Har flair for it

For at blive elev hos os, skal du have bestået eller forvente at bestå én af følgende uddannelser inden opstart:

  • EUX merkantil med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer,

  • STX, HF, HTX inkl. 10 ugers EUS/HGS grundforløb,

  • HHX inkl. 5 ugers grundforløb eller

  • HG2/HGV eller HGS med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer opnået før 1. august 2015.

Er du over 25 år, skal du desuden have lavet en realkompetencevurdering, hvis du har taget din uddannelse efter den 1. august 2015. Denne kan du få udarbejdet ved nærmeste handelsskole. Du bedes vedhæfte dokumentation på al din tidligere uddannelse og evt. erhvervserfaring.

Har du fået foretaget en realkompetencevurdering, skal denne også vedhæftes.

Hvis du først bliver færdig med ét af ovenstående skoleforløb i løbet af sommeren 2019, skal dette fremgå af din ansøgning.

Hovedforløbet på uddannelsen varer som udgangspunkt 2 år med 15 ugers skole (inkl. fagprøve).

Skoleperioderne foregår på ZBC Selandia i Slagelse.

Løn og ansættelsesvilkår

I henhold til gældende overenskomst mellem Danske regioner og HK.

Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte overordnet elevkoordinator Louise Grandahl på mobil 9356 6322.

Send din motiverede ansøgning med al relevant dokumentation via knappen ”send ansøgning” senest den 5. juni 2019.

Vi forventer at holde samtaler i uge 23.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Region SjællandSorø2019-05-13T00:00:002019-06-05T00:00:00
330021758Økonomielev til Center for Økonomi & HRRobot Er du vild med tal? Har du lyst til at lære en bred vifte af økonomiopgaver? Og vil du gerne udfordres? Så glæder vi os til at få dig som elev i Center for Økonomi HR i Lejre Kommune. Vi søger en kontorelev med speciale i økonomi med start den 2. september 2019. Er du målrettet og vil du selv tage et personligt ansvar for at få det bedste ud af din elevtid, så skal du søge stillingen som kontorelev i Lejre Kommune. I Center for Økonomi HR får du lov til at prøve kræfter med mange forskelligartede økonomiopgaver. Du vil i løbet af to år få et bredt og solidt kendskab til den kommunale verden samt en god og alsidig uddannelse. Om uddannelsen fokus på kommunaløkonomi I løbet af din elevtid i Center for Økonomi HR vil du stifte bekendtskab med opgaver i Team Finans Regnskab (8 mdr.), Team Løn (8 mdr.) og Team Økonomistyring (8 mdr.). Opgaverne vil omfatte: I løbet af de to år vil der blive ca. 10 ugers skolegang på Handelsskolen. Du vil få tilknyttet en elevvejleder i hvert team, som vil være ansvarlig for din oplæring. Derudover vil du også få tilknyttet en central uddannelseskoordinator, som afholder evalueringssamtaler med dig undervejs. Bogføring og afstemning Budget og regnskab Om dig Vi forventer, at du har gennemført en af følgende uddannelser: EUX EUD eller har en HHX, STX, HF eller HTX suppleret med introduktionsforløb. Derudover forventer vi, at du har: Interesse og forståelse for økonomi Flair for at arbejde selvstændigt og er initiativrig En god evne til at samarbejde En stor ansvarlighed for opgaveløsningen og arbejder struktureret Kommunikativ pondus, både mundtligt og skriftligt Lyst til udfordringer Om os du bliver en del af et team Som ansat i Center for Økonomi HR bliver du en del af et team. Vi hjælper hinanden, og du skal være klar til at tage arbejdshandskerne på, uanset om opgaven er stor eller lille. Center for Økonomi HR består af 32 medarbejdere fordelt på 4 teams, hvoraf du kommer til at løse opgaver i tre. Her er store ambitioner og krav men også højt til loftet og plads til grin. Lejre Kommune er et sted med plads til gode ideer. Vi nytænker livet på landet og er tæt på byen. Et sted med fællesskaber. Både for vores borgere og for hinanden på arbejdspladsen. Her er borgere, politikere og embedsmænd tæt på hinanden. Vi bygger den moderne landsby med kvalitet i centrum. Er det et sted, du har lyst til at få din uddannelse? Løn og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Er du vild med tal? Har du lyst til at lære en bred vifte af økonomiopgaver? Og vil du gerne udfordres?

Så glæder vi os til at få dig som elev i Center for Økonomi & HR i Lejre Kommune.

Vi søger en kontorelev med speciale i økonomi med start den 2. september 2019. Er du målrettet og vil du selv tage et personligt ansvar for at få det bedste ud af din elevtid, så skal du søge stillingen som kontorelev i Lejre Kommune. I Center for Økonomi & HR får du lov til at prøve kræfter med mange forskelligartede økonomiopgaver. Du vil i løbet af to år få et bredt og solidt kendskab til den kommunale verden samt en god og alsidig uddannelse.

Om uddannelsen – fokus på kommunaløkonomi

I løbet af din elevtid i Center for Økonomi & HR vil du stifte bekendtskab med opgaver i Team Finans & Regnskab (8 mdr.), Team Løn (8 mdr.) og Team Økonomistyring (8 mdr.). Opgaverne vil omfatte:

I løbet af de to år vil der blive ca. 10 ugers skolegang på Handelsskolen. Du vil få tilknyttet en elevvejleder i hvert team, som vil være ansvarlig for din oplæring. Derudover vil du også få tilknyttet en central uddannelseskoordinator, som afholder evalueringssamtaler med dig undervejs.

  • Bogføring og afstemning
  • Budget og regnskab

Om dig

Vi forventer, at du har gennemført en af følgende uddannelser: EUX/EUD eller har en HHX, STX, HF eller HTX suppleret med introduktionsforløb.

Derudover forventer vi, at du har:

  • Interesse og forståelse for økonomi
  • Flair for at arbejde selvstændigt og er initiativrig
  • En god evne til at samarbejde
  • En stor ansvarlighed for opgaveløsningen og arbejder struktureret
  • Kommunikativ pondus, både mundtligt og skriftligt
  • Lyst til udfordringer

Om os – du bliver en del af et team

Som ansat i Center for Økonomi & HR bliver du en del af et team. Vi hjælper hinanden, og du skal være klar til at tage arbejdshandskerne på, uanset om opgaven er stor eller lille. Center for Økonomi & HR består af 32 medarbejdere fordelt på 4 teams, hvoraf du kommer til at løse opgaver i tre. Her er store ambitioner og krav – men også højt til loftet og plads til grin.

Lejre Kommune er et sted med plads til gode ideer. Vi nytænker livet på landet og er tæt på byen. Et sted med fællesskaber. Både for vores borgere og for hinanden på arbejdspladsen. Her er borgere, politikere og embedsmænd tæt på hinanden. Vi bygger den moderne landsby med kvalitet i centrum. Er det et sted, du har lyst til at få din uddannelse?

Løn og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Lejre KommuneLejre2019-05-10T00:00:002019-06-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Økonomielev søges til Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Sydsjællands & Lolland-Falsters Politi

Næstved
Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger pr. 1. september 2019 en økonomielev.Om jobbetVi kan tilbyde dig et spændende uddannelsesforløb i et dynamisk og udviklende arbejdsmiljø, med plads til bå...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

2 kontorelever i Offentlig Administration

Roskilde Universitet

Roskilde
På Roskilde Universitet bliver du en del af en arbejdsplads, der lever af at udvikle mennesker og deres viden, og som har en lang tradition for at tænke utraditionelt og nyt. Du får en varieret arbejdsdag med gode kolleger og tæt kontakt med andre e...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:29. maj 2019

Servicemindet kontorelev til Borgerservice

Lejre Kommune

Hvalsø
Kan du lide mennesker og vil du have en alsidig kontoruddannelse, så er vores arbejdsplads klart noget for dig. Vi søger en kontorelev med speciale i offentlig administration med start den 1. september 2019. Om jobbet Er du målrettet og vil du selv ...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Kontorelev til Region Sjælland

Region Sjælland

Sorø
Region Sjælland søger en engageret kontorelev inden for specialet Offentlig administration med opstart den 1. september 2019. Drømmer DU om en erhvervsuddannelse i en offentlig virksomhed, som kan være med til at bane vejen for din fremtidig karrier...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Økonomielev til Center for Økonomi & HR

Lejre Kommune

Lejre
Er du vild med tal? Har du lyst til at lære en bred vifte af økonomiopgaver? Og vil du gerne udfordres? Så glæder vi os til at få dig som elev i Center for Økonomi HR i Lejre Kommune. Vi søger en kontorelev med speciale i økonomi med start den 2. se...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:4. juni 2019