Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

ScanPeople søger efter vikarer til lager (primært aftenhold)

ScanPeople har travlt med, at servicere vores kunder med vikarer / afløsere. Vores kunders efterspørgsel efter assistance er kraftigt stigende. Vi søger derfor efter kvalificerede og engagerede vikarer til vores kunder, der hovedsageligt er beliggende i Region Sjælland og Stor København.

Arbejdsopgaverne:

  • Pakning og plukning af varer
  • Truckkørsel
  • Lettere forefaldende opgaver

Lønniveau:

Ca. 127,00 – 135,00 kr. i timen i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer. Hertil kommer aftenholdstillæg samt eventuelt funktionstillæg.

Varighed og opstart:

Der vil være tale om længerevarende vikariater. Vi ansætter løbende og kalder løbende til samtale. Send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Indgangsvinkel til vikariaterne:

Du skal være i besiddelse af et truckcertifikat. 

Med den rette indstilling kommer du langt. For ScanPeople og vores kunder handler det om, at udvise den rette indstilling. Vores kunder vægter indstillingen til arbejdet meget højt, ja ofte højere end erfaring. Er du frisk, engageret, fleksibel, kvalitetsbevidst, positiv, stabil og loyal, så kommer du langt.

Hvis du er interesseret i, at høre mere om dine muligheder er du meget velkommen til, at kontakte Liselotte Schwanenflügel, Rasmus Madsen eller Rikke Jakobsen på telefon 43310071 eller via mail info@scanpeople.dk

På forhånd tak og vi ser frem til, at høre fra dig!

Om ScanPeople:

ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde.

Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. 

Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma.

Yderligere information findes på www.scanpeople.dk – Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755207Phoenix-b325c0b012018-02-06T12:40:10.470ScanPeople søger efter vikarer til lager (primært aftenhold)

ScanPeople har travlt med, at servicere vores kunder med vikarer / afløsere. Vores kunders efterspørgsel efter assistance er kraftigt stigende. Vi søger derfor efter kvalificerede og engagerede vikarer til vores kunder, der hovedsageligt er beliggende i Region Sjælland og Stor København.

Arbejdsopgaverne:

  • Pakning og plukning af varer
  • Truckkørsel
  • Lettere forefaldende opgaver

Lønniveau:

Ca. 127,00 – 135,00 kr. i timen i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer. Hertil kommer aftenholdstillæg samt eventuelt funktionstillæg.

Varighed og opstart:

Der vil være tale om længerevarende vikariater. Vi ansætter løbende og kalder løbende til samtale. Send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Indgangsvinkel til vikariaterne:

Du skal være i besiddelse af et truckcertifikat. 

Med den rette indstilling kommer du langt. For ScanPeople og vores kunder handler det om, at udvise den rette indstilling. Vores kunder vægter indstillingen til arbejdet meget højt, ja ofte højere end erfaring. Er du frisk, engageret, fleksibel, kvalitetsbevidst, positiv, stabil og loyal, så kommer du langt.

Hvis du er interesseret i, at høre mere om dine muligheder er du meget velkommen til, at kontakte Liselotte Schwanenflügel, Rasmus Madsen eller Rikke Jakobsen på telefon 43310071 eller via mail info@scanpeople.dk

På forhånd tak og vi ser frem til, at høre fra dig!

Om ScanPeople:

ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde.

Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. 

Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma.

Yderligere information findes på www.scanpeople.dk – Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.

2018-02-12T12:15:22.023 ScanPeople har travlt med, at servicere vores kunder med vikarer afløsere. Vores kunders efterspørgsel efter assistance er kraftigt stigende. Vi søger derfor efter kvalificerede og engagerede vikarer til vores kunder, der hovedsageligt er beliggende i Region Sjælland og Stor København. Arbejdsopgaverne: Pakning og plukning af varer Truckkørsel Lettere forefaldende opgaver Lønniveau: Ca. 127,00 135,00 kr. i timen i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer. Hertil kommer aftenholdstillæg samt eventuelt funktionstillæg. Varighed og opstart: Der vil være tale om længerevarende vikariater. Vi ansætter løbende og kalder løbende til samtale. Send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Indgangsvinkel til vikariaterne: Du skal være i besiddelse af et truckcertifikat. Med den rette indstilling kommer du langt. For ScanPeople og vores kunder handler det om, at udvise den rette indstilling. Vores kunder vægter indstillingen til arbejdet meget højt, ja ofte højere end erfaring. Er du frisk, engageret, fleksibel, kvalitetsbevidst, positiv, stabil og loyal, så kommer du langt. Hvis du er interesseret i, at høre mere om dine muligheder er du meget velkommen til, at kontakte Liselotte Schwanenfl gel, Rasmus Madsen eller Rikke Jakobsen på telefon 43310071 eller via mail info@scanpeople.dk På forhånd tak og vi ser frem til, at høre fra dig! Om ScanPeople: ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma. Yderligere information findes på www.scanpeople.dk Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.11Jobnetb325c0b0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-13T00:00:0000110EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3102317SCANPEOPLE ApS11Roskildevej 3282630TaastrupDKDanmark0
info@scanpeople.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset520850JobNet47625641000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b325c0b0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b325c0b0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b325c0b0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b325c0b0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008221Dansk3Læse/ tale938376Vikar2Salg4Marketing5Kontor og administration8Jura og retsvæsen25Offentlig administration26Organisation og forening28Industri352858950Liselotte Schwanenflügelinfo@scanpeople.dkDKDanmarkDKDanmark329943714ScanPeople søger Kontorelev til spændende elevplads med fokus på marketing og SoMeRobot ScanPeople søger Kontorelev til spændende elevplads med fokus på marketing og SoMe Har du flair for marketing og SoMe? Har du erfaring med multimediedesign? Har du lysten og evnerne til at skabe et online brand fra bunden? Besidder du erfaring indenfor behandling af billeder? Ønsker du en Elevplads i et ungt miljø med massiv vækst, og frihed under ansvar? Kan du svare ja til dette, er du muligvis ScanPeoples nye elev. Vi i ScanPeople søger en elev med kompetencer indenfor primært SoMe, marketing og billedbehandling. Du vil få en stor del af ansvaret omkring vores hjemmeside, Facebook, Linkedin, salgsmateriale mm. I tillæg vil du have arbejdsopgaver indenfor ordrebehandling, koordinering, design, mersalg mm. Arbejdsopgaver og ansvar: Design af grafisk materiale Opbygning af SoMe Administrativt arbejde (både engelsk og dansk) Ordrebehandling Koordinering af opgaver Faglige kvalifikationer og krav: Du besidder et højt niveau indenfor det engelske sprog Du har erfaring med opsætning af SoMe Du har gerne kendskab eller erfaring med Adobe, Photoshop, Office og eller lignende. Du har erfaring med billedbehandling og billedligt materiale Personlige kvalifikationer: Du er struktureret og systematisk Du trives med forskelligartede opgaver Du har en positiv indstilling og en høj arbejdsmoral Du kan arbejde selvstændigt - og har samtidig gode samarbejdsevner Du har en positiv tilgang til udfordringer Uddannelse: Du har færdiggjort en STX HF HHX HTX HGS EUS eller HHX 5 ugers opkvalificeringskursus eller HG HGV EUX og er uddannelsesmæssigt parat til at starte som kontorelev Du tilbydes: En 2-årig uddannelse indenfor ordrebehandling, marketing, salg og projektkoordinering En varieret og travl hverdag i et ungt og dynamisk miljø Selvstændigt ansvar efter oplæring Sundhedsforsikring Frokostordning Ansøgningsfrist:Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning: Finder du ovenstående ligeså spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Andreas Sølling på 43 31 00 71. Søg jobbet her: http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 10745 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10745 for at søge jobbet. Vi ser frem til at modtage din ansøgning! Om ScanPeople: ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale inden for Industri, Medico, Teknik og Pharma. Yderligere information findes på www.scanpeople.dk Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Hvis dette job ikke er det rette for dig, opfordres du til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor du løbende holdes opdateret omkring alle vores åbne stillinger.

ScanPeople søger Kontorelev til spændende elevplads med fokus på marketing og SoMe

Har du flair for marketing og SoMe? Har du erfaring med multimediedesign? Har du lysten og evnerne til at skabe et online brand fra bunden? Besidder du erfaring indenfor behandling af billeder? Ønsker du en Elevplads i et ungt miljø med massiv vækst, og frihed under ansvar? Kan du svare ja til dette, er du muligvis ScanPeoples nye elev.  

Vi i ScanPeople søger en elev med kompetencer indenfor primært SoMe, marketing og billedbehandling. Du vil få en stor del af ansvaret omkring vores hjemmeside, Facebook, Linkedin, salgsmateriale mm. I tillæg vil du have arbejdsopgaver indenfor ordrebehandling, koordinering, design, mersalg mm.

 Arbejdsopgaver og ansvar:

  • Design af grafisk materiale
  • Opbygning af SoMe
  • Administrativt arbejde (både engelsk og dansk)
  • Ordrebehandling
  • Koordinering af opgaver

 Faglige kvalifikationer og krav:

  • Du besidder et højt niveau indenfor det engelske sprog
  • Du har erfaring med opsætning af SoMe
  • Du har gerne kendskab eller erfaring med Adobe, Photoshop, Office og/eller lignende.
  • Du har erfaring med billedbehandling og billedligt materiale

Personlige kvalifikationer:

  • Du er struktureret og systematisk
  • Du trives med forskelligartede opgaver
  • Du har en positiv indstilling og en høj arbejdsmoral
  • Du kan arbejde selvstændigt - og har samtidig gode samarbejdsevner
  • Du har en positiv tilgang til udfordringer

Uddannelse:

  • Du har færdiggjort en STX/HF/HHX/HTX + HGS/EUS eller HHX + 5 ugers opkvalificeringskursus – eller HG/HGV/EUX – og er uddannelsesmæssigt parat til at starte som kontorelev

Du tilbydes:

  • En 2-årig uddannelse indenfor ordrebehandling, marketing, salg og projektkoordinering
  • En varieret og travl hverdag i et ungt og dynamisk miljø
  • Selvstændigt ansvar efter oplæring
  • Sundhedsforsikring
  • Frokostordning

Ansøgningsfrist:
Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgning:
Finder du ovenstående ligeså spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Andreas Sølling på 43 31 00 71.
Søg jobbet her: http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10745

OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10745 for at søge jobbet.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!


Om ScanPeople:

ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde.

Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. 

Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale inden for Industri, Medico, Teknik og Pharma.

Yderligere information findes på www.scanpeople.dk – Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.

 Hvis dette job ikke er det rette for dig, opfordres du til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor du løbende holdes opdateret omkring alle vores åbne stillinger.

SCANPEOPLE ApSTaastrup2019-01-16T00:00:002019-01-23T00:00:00
329941977Elev søges med fokus på projektkoordinering og internationalt salg for Scanavo A/SRobot ScanPeople søger på vegne af vores søsterselskab Scanavo A S, en kontorelev til deres dynamiske team. Interesserer du dig for online spil, film og lignende? Brænder du for at lære mere om kommunikation, salg, administration og koordinering? Har du lyst til at arbejde i et ungt og dynamisk miljø? Har du interesse i en fremtidig karriere indenfor medier og digital underholdning? Har du lyst til at arbejde med nogle af de største film- og spilproducenter? Hvis ja, så er du måske den nye kontorelev ScanPeople søger til det dynamiske team hos vores søsterselskab Scanavo A S. SteelBook Divisionen: Scanavo A S SteelBook Division består af et ungt og dynamisk team, der arbejder hårdt for at få det verdenskendte SteelBook koncept og brand ud til film-, musik- og spilindustrien. Scanavo A S formår til stadighed at være banebrydende i sin produktudvikling: SteelBook konceptet, som er et eksklusivt alternativ til den traditionelle plastikboks, har opnået stor succes i hele verden og er i fortsat udvikling. Uddannelsen hos Scanavo A S: Elevstillingen vil have det primære fokus på diverse salgs-og projektkoordineringsopgaver, herunder ordrebehandling og diverse ad-hoc opgaver. Du vil blive en del af en spændende branche, hvor du vil få indblik i international handel inden for film- og spilindustrien. Dine daglige opgaver vil være behandling af ordrer, mailkorrespondance og telefonkontakt med deres kunder i hele Europa. Baggrund: Du har bestået STX HF HTX HGS EUS, HHX 5 ugers opkvalificeringskursus eller HG HGV EUX. Derudover vil det være en fordel, hvis du har relevant erhvervserfaring. Din personlighed: Du har et godt drive, og kan arbejde selvstændigt. Du er struktureret, kan tage ansvar, og håndterer mange bolde i luften. Du behersker engelsk i både skrift og tale. Gode kundskaber er en fordel, men ikke et krav. Du har en positiv indstilling og formår at skabe gode relationer. Du tilbydes: En 2-årig uddannelse indenfor projektkoordinering, salg og marketing i en spændende branche. En varieret og travl hverdag i et ungt og dynamisk miljø. Selvstændigt ansvar efter grundig oplæring. Frokostordning Ansøgningsfrist: Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning: Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Andreas Sølling eller Cheyenne Lundin fra ScanPeople på 43 31 00 71. Vi ser frem til at modtage din ansøgning! Søg jobbet her: http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 10734 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10734 for at søge jobbet. Om Scanavo A S: Scanavo A S er en danskejet, international virksomhed, som har eksisteret i mere end 25 år, og er blandt de førende i verden indenfor Media Packaging, Marketing solutions Branding. Scanavo A S unikke koncepter markedsføres og sælges gennem egne kontorer i Europa, Asien og Nordamerika til verdens førende producenter af film, spil og musik herunder de store Hollywoodstudier. Yderligere info findes på www.scanavo.com og www.steelbook.com.

ScanPeople søger på vegne af vores søsterselskab Scanavo A/S, en kontorelev til deres dynamiske team.                                                                                                          

Interesserer du dig for online spil, film og lignende? Brænder du for at lære mere om kommunikation, salg, administration og koordinering? Har du lyst til at arbejde i et ungt og dynamisk miljø? Har du interesse i en fremtidig karriere indenfor medier og digital underholdning? Har du lyst til at arbejde med nogle af de største film- og spilproducenter? Hvis ja, så er du måske den nye kontorelev ScanPeople søger til det dynamiske team hos vores søsterselskab Scanavo A/S. 

SteelBook® Divisionen:

Scanavo A/S’ SteelBook® Division består af et ungt og dynamisk team, der arbejder hårdt for at få det verdenskendte SteelBook® koncept og brand ud til film-, musik- og spilindustrien. Scanavo A/S formår til stadighed at være banebrydende i sin produktudvikling: SteelBook® konceptet, som er et eksklusivt alternativ til den traditionelle plastikboks, har opnået stor succes i hele verden og er i fortsat udvikling.

Uddannelsen hos Scanavo A/S:

Elevstillingen vil have det primære fokus på diverse salgs-og projektkoordineringsopgaver, herunder ordrebehandling og diverse ad-hoc opgaver. Du vil blive en del af en spændende branche, hvor du vil få indblik i international handel inden for film- og spilindustrien. Dine daglige opgaver vil være behandling af ordrer, mailkorrespondance og telefonkontakt med deres kunder i hele Europa.

Baggrund:

Du har bestået STX/HF/HTX + HGS/EUS, HHX +5 ugers opkvalificeringskursus eller HG/HGV/EUX. Derudover vil det være en fordel, hvis du har relevant erhvervserfaring.

Din personlighed:

  • Du har et godt drive, og kan arbejde selvstændigt.
  • Du er struktureret, kan tage ansvar, og håndterer mange bolde i luften.
  • Du behersker engelsk i både skrift og tale. Gode kundskaber er en fordel, men ikke et krav.
  • Du har en positiv indstilling og formår at skabe gode relationer.

Du tilbydes:

  • En 2-årig uddannelse indenfor projektkoordinering, salg og marketing i en spændende branche.
  • En varieret og travl hverdag i et ungt og dynamisk miljø.
  • Selvstændigt ansvar efter grundig oplæring.
  • Frokostordning

Ansøgningsfrist:

Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgning:

Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Andreas Sølling eller Cheyenne Lundin fra ScanPeople på 43 31 00 71.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Søg jobbet her: http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10734

OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10734 for at søge jobbet.

Om Scanavo A/S:
Scanavo A/S er en danskejet, international virksomhed, som har eksisteret i mere end 25 år, og er blandt de førende i verden indenfor Media Packaging, Marketing solutions & Branding. Scanavo A/S’ unikke koncepter markedsføres og sælges gennem egne kontorer i Europa, Asien og Nordamerika til verdens førende producenter af film, spil og musik – herunder de store Hollywoodstudier. Yderligere info findes på www.scanavo.com og www.steelbook.com.

SCANPEOPLE ApSTaastrup2019-01-14T00:00:002019-01-23T00:00:00
329941643Kontorelever til Administrations- og Servicestyrelsen i Høje-TaastrupRobot Start din karriere i Administrations- og Servicestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Administrations- og Servicestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen. Er du klar til en ny spændende hverdag? Som elev i Administrations- og Servicestyrelsen specialiserer du din uddannelse, således at du får en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Administration- og Servicestyrelsens fornemmeste opgave er at yde en god service til Skatteforvaltningens seks øvrige styrelser. En vigtig opgave er at rekruttere de rette medarbejdere til de mangeartede opgaver, som Skatteforvaltningen står overfor. Her kan du blive en vigtig medspiller. Eksempler på opgaver kunne være at: Administrere indkaldelser af kandidater, der skal til jobsamtale og eller test Publicere stillingsannoncer på diverse jobportaler Udarbejde kontraktbestillinger Indhente diverse oplysninger fra kandidaten forud for ansættelse. Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til organisationens faglige områder. Du skal derfor være forberedt på nye spændende udfordringer efter dit 1. år. Personlige og faglige kvalifikationer Du er en imødekommende person, som motiveres af at yde god service til de personer, som du igennem dit arbejde kommer i kontakt med. Du skal både kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljer og kvalitet samt være fleksibel, da der ofte kommer uventede opgaver. Det er vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlægges din ansøgning. Du kan læse mere om Administrations- og Servicestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.adst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en samtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Din arbejdssted bliver Helgeshøj Allé 9, 2630 Taastrup. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Start din karriere i Administrations- og Servicestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Administrations- og Servicestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

Er du klar til en ny spændende hverdag?
Som elev i Administrations- og Servicestyrelsen specialiserer du din uddannelse, således at du får en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration.
Administration- og Servicestyrelsens fornemmeste opgave er at yde en god service til Skatteforvaltningens seks øvrige styrelser. En vigtig opgave er at rekruttere de rette medarbejdere til de mangeartede opgaver, som Skatteforvaltningen står overfor. Her kan du blive en vigtig medspiller.

Eksempler på opgaver kunne være at:
  • Administrere indkaldelser af kandidater, der skal til jobsamtale og/eller test
  • Publicere stillingsannoncer på diverse jobportaler
  • Udarbejde kontraktbestillinger
  • Indhente diverse oplysninger fra kandidaten forud for ansættelse.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til organisationens faglige områder. Du skal derfor være forberedt på nye spændende udfordringer efter dit 1. år.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er en imødekommende person, som motiveres af at yde god service til de personer, som du igennem dit arbejde kommer i kontakt med.

Du skal både kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljer og kvalitet samt være fleksibel, da der ofte kommer uventede opgaver. Det er vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlægges din ansøgning.

Du kan læse mere om Administrations- og Servicestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.adst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en samtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Din arbejdssted bliver Helgeshøj Allé 9, 2630 Taastrup.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, Høje-Taastrup, Helgeshøj Allé 9Taastrup2019-01-14T00:00:002019-02-17T00:00:00
329941631Kontorelever til Skattestyrelsen i Høje-TaastrupRobot Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen. Selvstændig sagsbehandling og vejledning til borgere Som kontorelev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Eksempler på opgaver kunne være at: Sikre korrekt beskatning af udenlandske borgere, der kommer til Danmark for at arbejde samt danske borgere med udlandsforhold Behandle indgående post fra borgere Indberette selvangivelser Håndtere henvendelser og vejlede borgere pr. mail og telefon Begrænse skattegabet med fokus på borgerområdet. Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder. Du skal derfor være forberedt på nye spændende udfordringer efter dit 1. år. Personlige og faglige kvalifikationer Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde god service. Det er vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Herudover er du serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker. Vi forventer, at du kan kommunikere mundtligt og skriftligt på dansk, og det vil være en fordel, at du ligeledes kan kommunikere mundtligt og skriftligt på engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljen og kvalitet. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.sktst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019 Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Helgeshøj Alle 9, 2630 Taastrup. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Start din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

Selvstændig sagsbehandling og vejledning til borgere
Som kontorelev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Eksempler på opgaver kunne være at:
  • Sikre korrekt beskatning af udenlandske borgere, der kommer til Danmark for at arbejde samt danske borgere med udlandsforhold
  • Behandle indgående post fra borgere
  • Indberette selvangivelser
  • Håndtere henvendelser og vejlede borgere pr. mail og telefon
  • Begrænse skattegabet med fokus på borgerområdet.


Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder. Du skal derfor være forberedt på nye spændende udfordringer efter dit 1. år.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde god service. Det er vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Herudover er du serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker.

Vi forventer, at du kan kommunikere mundtligt og skriftligt på dansk, og det vil være en fordel, at du ligeledes kan kommunikere mundtligt og skriftligt på engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljen og kvalitet.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i København den 13. marts 2019

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Helgeshøj Alle 9, 2630 Taastrup.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, Høje-Taastrup, Helgeshøj Allé 9Taastrup2019-01-14T00:00:002019-02-17T00:00:00
329927273Medarbejder med stærke kommunikative kvalifikationerRobot søges til administrationen i Læringshus Nærheden Med afsæt i Byrådets børne- og - ungepolitik vil Høje-Taastrup Kommune skabe fremtidens folkeskole, hvor børn og unges faglige udbytte styrkes. Som en del af denne ambition har Byrådet besluttet at bygge en skole, der skal sætte Høje-Taastrup Kommune på landkortet inden for skole og undervisning. Skolen bliver en del af en hel ny bydel, Nærheden, i Hedehusene. Nærheden skal være et forbillede for fremtidens bæredygtige forstad og have en central rolle i udvikling af Hedehusene. Læringshus Nærheden Fremtidens folkeskole Læringshus Nærheden bliver den første skole i Danmark, hvor arkitektur, pædagogik og læring er udviklet i et tæt samspil med fokus på fremtidens kompetencer. Skolen står færdig i 2021, og den forventes at blive 4-5 sporet skole. Læringshuset vil være et hus, hvor børn og unge får lov til at lege, bygge, problemløse og ideudvikle i veltilrettelagte læringsforløb. Det vil være et læringshus, der emmer af eksperimentere projekter hvor entreprenørskab, innovation og kreativitet er nogle af grundpillerne. Du skal være med til at sætte Læringshus Nærheden på landkortet, og sikre en god kommunikation til medarbejdere og nuværende og kommende brugere. Dine opgaver bliver: • Opbygge og vedligeholde skolens hjemmeside, sociale medier og Aula. • Styrke ledelsens dialog med medarbejde og forældre fx gennem nyhedsbreve ol. • Producere brochure, billeder, korte film, tekst i tæt samarbejde med det øvrige personale. • Understøtte ledelsen med at planlægge og gennemføre diverse informationsmøder. • Skabe netværk omkring Åben skole-samarbejdet. • Samarbejde med relevante centre centralt på Rådhuset. • Sikre god dialog og højt informationsniveau til vores eksterne samarbejdspartnere. • Have overblik over GDPR. • Bistå med diverse opgaver i administrationen. Måske har du erfaring med undervisning, fundraising eller lignende? Vi forventer, at du: • Har en relevant uddannelse, og gerne erfaring fra en lignende stilling • Lyst til at være en aktiv del af vores samarbejde i administration. • Kan jonglere mellem drifts- og udviklingsopgaver. • Kan arbejde selvstændigt, tage ansvar og byder ind med kreative ideer. Løn og ansættelsesvilkår: Stillingen er på fuld tid med forventet tiltrædelse 1. marts eller snarest derefter. Ansættelsen vil ske efter gældende overenskomst med HK. Frem til Læringshus Nærheden står færdig, vil du få tjenestested på Hedehusene Skole og Charlotteskolen. De to skoler fusionerer og bliver en del af Læringshus Nærheden. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte leder af Læringshus Nærheden Casper Madsen på telefon 24 91 72 57. Du kan læse mere om fremtidens folkeskole på Høje-Taastrup Kommunens hjemmeside: https: www.htk.dk Borger Skoler-uddannelse Fremtidens-skole Laeringshus-Naerheden.aspx Ansøgning Der er ansøgningsfrist den 18. januar 2019. Ansøgning og CV med relevant dokumentation for uddannelse sendes digitalt via kommunen rekrutteringssystem. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 24. januar 2019. I forbindelse med eventuel ansættelse vil vi indhente referencer samt straffe- og børneattest.søges til administrationen i Læringshus Nærheden

Med afsæt i Byrådets børne- og - ungepolitik vil Høje-Taastrup Kommune skabe fremtidens folkeskole, hvor børn og unges faglige udbytte styrkes.  Som en del af denne ambition har Byrådet besluttet at bygge en skole, der skal sætte Høje-Taastrup Kommune på landkortet inden for skole og undervisning.

Skolen bliver en del af en hel ny bydel, Nærheden, i Hedehusene. Nærheden skal være et forbillede for fremtidens bæredygtige forstad og have en central rolle i udvikling af Hedehusene.

Læringshus Nærheden – Fremtidens folkeskole
Læringshus Nærheden bliver den første skole i Danmark, hvor arkitektur, pædagogik og læring er udviklet i et tæt samspil med fokus på fremtidens kompetencer. Skolen står færdig i 2021, og den forventes at blive 4-5 sporet skole.
Læringshuset vil være et hus, hvor børn og unge får lov til at lege, bygge, problemløse og ideudvikle i veltilrettelagte læringsforløb.
Det vil være et læringshus, der emmer af eksperimentere projekter; hvor entreprenørskab, innovation og kreativitet er nogle af grundpillerne.

Du skal være med til at sætte Læringshus Nærheden på landkortet, og sikre en god kommunikation til medarbejdere og nuværende og kommende brugere.

Dine opgaver bliver:

   • Opbygge og vedligeholde skolens hjemmeside, sociale medier og Aula.
   • Styrke ledelsens dialog med medarbejde og forældre fx gennem nyhedsbreve ol.
   • Producere brochure, billeder, korte film, tekst i tæt samarbejde med det øvrige personale.  
   • Understøtte ledelsen med at planlægge og gennemføre diverse informationsmøder.
   • Skabe netværk omkring Åben skole-samarbejdet.
   • Samarbejde med relevante centre centralt på Rådhuset.
   • Sikre god dialog og højt informationsniveau til vores eksterne samarbejdspartnere.
   • Have overblik over GDPR.
   • Bistå med diverse opgaver i administrationen.


Måske har du erfaring med undervisning, fundraising eller lignende?

Vi forventer, at du:

   • Har en relevant uddannelse, og gerne erfaring fra en lignende stilling
   • Lyst til at være en aktiv del af vores samarbejde i administration.
   • Kan jonglere mellem drifts- og udviklingsopgaver.
   • Kan arbejde selvstændigt, tage ansvar og byder ind med kreative ideer.


Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen er på fuld tid med forventet tiltrædelse 1. marts eller snarest derefter. Ansættelsen vil ske efter gældende overenskomst med HK.

Frem til Læringshus Nærheden står færdig, vil du få tjenestested på Hedehusene Skole og Charlotteskolen. De to skoler fusionerer og bliver en del af Læringshus Nærheden.
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte leder af Læringshus Nærheden Casper Madsen på telefon 24 91 72 57. Du kan læse mere om fremtidens folkeskole på Høje-Taastrup Kommunens hjemmeside: https://www.htk.dk/Borger/Skoler-uddannelse/Fremtidens-skole/Laeringshus-Naerheden.aspx

Ansøgning                                        
Der er ansøgningsfrist den 18. januar 2019. Ansøgning og CV med relevant dokumentation for uddannelse sendes digitalt via kommunen rekrutteringssystem. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 24. januar 2019. I forbindelse med eventuel ansættelse vil vi indhente referencer samt straffe- og børneattest.



 

Høje-Taastrup KommuneTaastrup2018-12-17T00:00:002019-01-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

ScanPeople søger Kontorelev til spændende elevplads med fokus på marketing og SoMe

SCANPEOPLE ApS

Taastrup
ScanPeople søger Kontorelev til spændende elevplads med fokus på marketing og SoMe Har du flair for marketing og SoMe? Har du erfaring med multimediedesign? Har du lysten og evnerne til at skabe et online brand fra bunden? Besidder du erfaring inden...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:23. januar 2019

Elev søges med fokus på projektkoordinering og internationalt salg for Scanavo A/S

SCANPEOPLE ApS

Taastrup
ScanPeople søger på vegne af vores søsterselskab Scanavo A S, en kontorelev til deres dynamiske team. Interesserer du dig for online spil, film og lignende? Brænder du for at lære mere om kommunikation, salg, administration og koordinering? Har du l...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:23. januar 2019

Kontorelever til Administrations- og Servicestyrelsen i Høje-Taastrup

Skatteforvaltningen, Høje-Taastrup, Helgeshøj Allé 9

Taastrup
Start din karriere i Administrations- og Servicestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. ...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Kontorelever til Skattestyrelsen i Høje-Taastrup

Skatteforvaltningen, Høje-Taastrup, Helgeshøj Allé 9

Taastrup
Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne o...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Medarbejder med stærke kommunikative kvalifikationer

Høje-Taastrup Kommune

Taastrup
søges til administrationen i Læringshus Nærheden Med afsæt i Byrådets børne- og - ungepolitik vil Høje-Taastrup Kommune skabe fremtidens folkeskole, hvor børn og unges faglige udbytte styrkes. Som en del af denne ambition har Byrådet besluttet at by...
Indrykket:17. december 2018
Udløbsdato:18. januar 2019